Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Wii U - Officiell tråd

3773 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 June 2013 - 07:36

rinten
  • rinten
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Hur ser laddkabeln till gamepaden ut? Laddar man direkt mot väggen via adapter eller är det en usb-lösning mot basenheten?

Postad 14 June 2013 - 07:50

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Direkt i väggen.

Postad 14 June 2013 - 08:48

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Hur funkar Pro Controllern? Fungerar den med alla spel? Jag kommer behöva köpa fler kontroller för soffcoop. Finns det någon anledning att ha mer än en game pad?

Postad 14 June 2013 - 08:58

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
den funkar som en vanlig kontroll, inte med alla spel. new super mario bros u funkar den t.ex inte med. kommer stöd med luigi dlc dock om jag minns rätt.

pro controller vet jag inte om det är lönt att ha fler än en, men kanske kommer anledningar. wiimotes+nunchuck behöver du ett par styckna iallafall.

nej än så länge finns där ingen anledning till att ha fler än en gamepad.

Postad 14 June 2013 - 19:24

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Nej det blev att avvakta.

En Wii U basic, 2 wiimotes med nunchucks och 2 spel = 4000:- nej tack. Lite för mycket pengar för mig.

Postad 15 June 2013 - 10:02

Unregisteredc8b702f4
  • Unregisteredc8b702f4
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Jag måste nog säga att jag blev en smula besviken efter Nintendo's E3 Direct. Jag tycker inte att det de visade så mycket nytt, förutom möjligtvis Donkey Kong, MK och SMB World. Missförstå mig rätt; det de släpper ser ju bra ut och jag kommer säkerligen köpa MK8, Donkey Kong, Pikmin 3 och Zelda WW-remaken åtminstone, men det var som vanligt tunt på nyhetsfronten, inget helt oväntat och överraskande liksom...

Mitt Wii U har mest tjänat som Netflix-spelare hittills. Iofs har jag bara köpt New Super Mario Bros Wii U och det är väl egentligen inte helt min kopp te, trots att det är ett bra spel...

MEN jag tycker ändå att jag är otroligt nöjd med mitt Wii U köp och rekommenderar det varje dag i veckan och efter att ha Youtubat lite på Sonys och MS:s release-titlar så inser jag att de inte tilltalar alls.

Men snälla, ge mig F-Zero! ge mig ett 3D Super Mario eller Donkey Kong som det var på 64a! ge mig ett tufft snowboardspel! och ge mig ett nytt Zelda! sen är jag en lycklig sporadisk spelare :)

Postad 15 June 2013 - 10:14

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Vill ha Metroid U... :(
Är det värt att skaffa en wiimote så jag kan spela Other M och Metroid Prime 3?

Redigerat av Unregisterede32cf070, 15 June 2013 - 10:15.

Postad 15 June 2013 - 10:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Är det värt att skaffa en wiimote så jag kan spela Other M och Metroid Prime 3?

Metroid Prime trilogy är värt varenda krona. Other M är inget vidare.

Postad 15 June 2013 - 12:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jag tyckte Other M var rätt bra, har man ett Metroid-sug så varför inte.

men det var som vanligt tunt på nyhetsfronten, inget helt oväntat och överraskande liksom...

Det är väl det att de redan haft ett Nintendo Direct med massa överraskningar för ett par månader sedan, det där de visade Yarn Yoshi, X, Wind Waker Hd, nya Fire Emblem etc.

Mega Man i Smash Bros var väl en skräll för många iaf. Själv misstänkte jag det, men trodde även att ett äkta 2D Mega Man-spel var möjligt.

Iwata har ju utlovat ett Nintendo Direct för tredjepartyspel, undrar när det ska visas och vad de visar där. Inga EA-spel iaf =P.

Postad 15 June 2013 - 13:09

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Det är väl det att de redan haft ett Nintendo Direct med massa överraskningar för ett par månader sedan, det där de visade Yarn Yoshi, X, Wind Waker Hd, nya Fire Emblem etc.

Mega Man i Smash Bros var väl en skräll för många iaf. Själv misstänkte jag det, men trodde även att ett äkta 2D Mega Man-spel var möjligt.

Iwata har ju utlovat ett Nintendo Direct för tredjepartyspel, undrar när det ska visas och vad de visar där. Inga EA-spel iaf =P.

Jag skulle vilja ha lite överraskningar av dem, mindre [Retrokänsla 8] och mer [Awesome nytt IP]. Men samtidigt är jag glad att medans E3 för Sony och MS handlade om The division, Destiny, Killzone, Watch Dogs, Halo, Titanfall och zigiljoner andra spel som går ut på att skjuta så har Nintendo inte fokuserat på sådant.

Inte för att vara sån, men en karaktär i Smash Bros är ju ingen nyhet man blev uppspelt av direkt. :P

Blev besviken på Donkey Kong, den typen av spel är nog inte lika dyra att göra och bör inte ta så lång tid/kosta fullpris. Mest lovande är Wonderful 101 och "Xenosaga"(X). Varför inte göra något Knack-liknande? Plattformen har fullt av 2dhoppare redan.

Är ju sugen på Wii U, men jag vill inte köpa en konsoll bara för att se dess sista dödsryckningar, och hitills har multiplattform för den varit sämre och dyrare än till PS3. Hade jag vetat att Watch Dogs för Wii U kommer prestera någonstans mellan PS3 och PS4 hade det motiverat lite extra men allt tyder ju på att Wii U kommer vara den sämsta utgåvan.

Nintendo måste börja subventionera ut lite konsoller, sälja till förlust i värsta fall för just nu har 3e part ingen anledning att bry sig om plattformen.

En fråga: Ni som har Wii U, tycker ni att pekplattan nyttjas på ett intressant och givande sätt i många spel? Tycker nämligen att den är bra mycket intressantare än både Kinect, move och allt annat viftande.

Postad 15 June 2013 - 13:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Donkey Kong till Wii var jättebra, det här nya kommer säkert bli lika bra. De tar lång tid att klara av, minst lika långt tid som ett "vanligt" TPS/FPS så jag tycker inte de ska kosta mindre. Samma genre som Rayman Legends, det är bra grejer. Har du spelat det någon gång?

Ni som har Wii U, tycker ni att pekplattan nyttjas på ett intressant och givande sätt i många spel?

Jag har bara spelat tre spel, och där utnyttjas den inte jättemycket. I Lego City kan man t.ex. använda den som kamera och ta kort. Det fanns ett minispel också, det där där man ska styra en boll så den inte ramlar i hål. Men annars har det inte varit mycket.

Nintendo måste börja subventionera ut lite konsoller, sälja till förlust i värsta fall för just nu har 3e part ingen anledning att bry sig om plattformen.

Apropå det här, det blir ju lite tjatigt eftersom det upprepas hela tiden med jämna mellanrum. Man måste ju förstå att den inte säljer något så länge inga spel kommer. Vi får se vad som händer nu framöver när spelen börjar komma i höst/vinter.

2014 ser löjligt starkt ut. Kommer inte finnas någon som gillar Nintendo som kommer kunna hålla sig borta.

Redigerat av Zoiler, 15 June 2013 - 13:40.

Postad 15 June 2013 - 13:57

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Donkey Kong till Wii var jättebra, det här nya kommer säkert bli lika bra. De tar lång tid att klara av, minst lika långt tid som ett "vanligt" TPS/FPS så jag tycker inte de ska kosta mindre. Samma genre som Rayman Legends, det är bra grejer. Har du spelat det någon gång?

Du menar nog Rayman Origins. :)
Men japp, väldigt bra spel. Speciellt roligt var det i coop. Du har en bra poäng där för jag hade faktiskt roligare med Rayman i coop än vad jag haft med de flesta "häftiga" FPS'er.

Jag har bara spelat tre spel, och där utnyttjas den inte jättemycket. I Lego City kan man t.ex. använda den som kamera och ta kort. Det fanns ett minispel också, det där där man ska styra en boll så den inte ramlar i hål. Men annars har det inte varit mycket.

Det är lite synd tycker jag för jag ser väldigt stor potential i just plattan. Sega All-Stars racing verkar göra lite roligt med den:

http://www.ign.com/a...ed-wii-u-review

Vill se småskaliga RTS som använder plattan, eller typ ett turbaserat Warhammer spel där man drar rörelser och väljer handligar med den.

Apropå det här, det blir ju lite tjatigt eftersom det upprepas hela tiden med jämna mellanrum. Man måste ju förstå att den inte säljer något så länge inga spel kommer. Vi får se vad som händer nu framöver när spelen börjar komma i höst/vinter.

2014 ser löjligt starkt ut. Kommer inte finnas någon som gillar Nintendo som kommer kunna hålla sig borta.

Jag tror ett lägre pris kan få fler som sitter på staketet att ta ett hoppet vilket i sig skapar intresse från 3e part. Men visst är det svårt när inte spelen dykt upp än. Lite av ett moment 22, spel behövs för att sälja konsollen men konsoller behöver säljas för att spelen ska dyka upp. Bara Nintendo som kan bättra situationen, med spel och/eller annat smörj.

Ja 2014 ser rikigt bra ut faktiskt. Just X spelet verkar orgasmiskt. :D

Postad 15 June 2013 - 14:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Du menar nog Rayman Origins. :)

Nja, jag menade samma genre som Rayman Legends (eller Origins), men jag frågade dig om du spelat Donkey Kong alltså. Tror du skulle gilla det dock, det görs på tok för få plattformsspel.

En grej man kanske inte tänker på dessutom är detta:

Super Smash Bros: 1080p / 60fps

Wind Waker: 1080p / 60fps

Mario Kart 8: ??? / 60fps

Mario 3D World: ??? / 60fps

Bayonetta 2: ??? / 60fps

Underbart :)

Postad 15 June 2013 - 14:32

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1453 inlägg
  • 0
Efter att ha sett hur fint Mario Kart 8 ser ut att bli med 60fps och 1080P så skulle en uppföljare till det här spelet sitta riktigt fint.
Postad bild

Postad 15 June 2013 - 14:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

CoD Ghosts kommer till Wii U

Postad 15 June 2013 - 14:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ja...? =P

Postad 15 June 2013 - 14:52

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1453 inlägg
  • 0
Är inte CoD=EA?

Edit: Förlåt det är ju Activision..

Redigerat av wictor, 15 June 2013 - 14:53.

Postad 15 June 2013 - 15:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ja det är ju Activision haha. Same shit different name. Inte konstigt man förväxlar Battleffield och CoD. De ser ju likadana ut. Sorry.

Postad 15 June 2013 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Hade vart komiskt om de distribuerades av samma, haha :)

Postad 15 June 2013 - 17:32

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Om man har wiimotes med chucks, kan de användas som vanliga kontroller till wii u? Eller kräver vissa spel prokontroller?

Postad 15 June 2013 - 17:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
KRÄVER prokontroller gör nog inget spel. Jag spelade Ninja Gaiden med gamepaden t om, då klarar man nog allt med gamepaden. Och det gick helt okej (men prokontrollern hade förstås vart bättre). Nunchucks har jag ännu inte använt. Behövs dock i t.ex. Mario Galaxy.

För övrigt, här har ni en lista med de kommande spelen och datum. Blir ett spel i månaden nu framöver.

Börjar med Luigi U om några dagar eller nästa månad (beroende på digitalt eller retail).
Pikmin 3 i juli
Wonderful 101 i augusti
Rayman Legends i september
Wind Waker och Sonic i oktober
Donkey Kong i november
Mario i december

Lyx för oss Nintendospelare :)

Postad 15 June 2013 - 18:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jepp. Kalendern är fullbokad resten av året skulle man kunna säga :D Ska få in GTA 5 där nånstans också. Som ni kan förstå så är jag lite tveksam till att skaffa PS4 i år också. Vetifan om man har tid.

Redigerat av Unregistereddc471864, 15 June 2013 - 18:27.

Postad 15 June 2013 - 21:02

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Ska bara spela klart lite spel på Xboxen sen ska jag koncentrera mig på Wii U spel.
Pikmin 3, Wind Waker och Super mario World 3d är dom som ligger på min shoppinglista. Ja även NSMBU och Lego City måste ju inhandlas också.

Postad 16 June 2013 - 10:15

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Äntligen lite goda nyheter ! :) Ska man köpa Luigi U digitalt eller på skiva ? Ska bli kul att få lite nytt igen.

Postad 16 June 2013 - 10:19

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
jag funderar också över den frågan. digitalt för att få det så snabbt som möjligt, eller på skiva för att få den najsa boxarten?

Postad 16 June 2013 - 10:22

Unregisteredc8b702f4
  • Unregisteredc8b702f4
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Jag menade inte att det de visade inte var kvalitet, men jag tyckte inte att det kom några direkta överraskningar. Nyinstallationerna de visade skulle ju komma förr eller senare, det är ju det Nintendo gör, och det är absolut inget fel med det. Jag kommer ju som sagt antagligen att köpa merparten av spelen de visade men det visste jag å andra sidan också innan E3.

Jag såg någonstans att Tiger Woods PGA tour fanns att boka och det lär väl ändå vara ett EA spel?

Tredjeparts-directen ser jag fram emot! :)

Förresten, är det någon som testat Assassins Creed 3 på Wii-U och kan uttala sig om det?

Postad 16 June 2013 - 10:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

jag funderar också över den frågan. digitalt för att få det så snabbt som möjligt, eller på skiva för att få den najsa boxarten?

Box för min del.

Postad 16 June 2013 - 10:40

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
shit va dyrt det var märkte jag nu. 470 spänn om man köper i sverige.

Postad 16 June 2013 - 10:41

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

shit va dyrt det var märkte jag nu. 470 spänn om man köper i sverige.

349 från webbis :)

Postad 16 June 2013 - 10:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
ok, kollade bara prisjakt. webhallen inte med där.
tror jag importerar istället.

Postad 16 June 2013 - 11:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ojdå. Jag trodde det skulle vara mycket billigare. Då blir det nog inget köp för min del. Verkar ju vara fullpris i Europa.

Postad 16 June 2013 - 11:11

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
ja trodde också det skulle vara billigare. kanske väntar ett tag och plockar det vid ett senare tillfälle. köpa lite andra spel istället, där det är lite mer befogat med ett sånt pris.

Postad 16 June 2013 - 12:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kanske den nerladdningsbara versionen som är billig iofs.

Postad 16 June 2013 - 12:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag menade inte att det de visade inte var kvalitet, men jag tyckte inte att det kom några direkta överraskningar. Nyinstallationerna de visade skulle ju komma förr eller senare, det är ju det Nintendo gör, och det är absolut inget fel med det. Jag kommer ju som sagt antagligen att köpa merparten av spelen de visade men det visste jag å andra sidan också innan E3.

Jag håller med om att det inte var några överraskningar alls, men jag hävdar att man redan avslöjade många av sina överraskningar på det tidigare Nintendo Directet. Inte många gissade sig till att Wind Waker HD skulle komma, eller X eller flera andra av de spelen som visades på det ND:t.

Nu hjälper det ju inte E3-presentationen, men hade man sparat dem så hade man haft lite mer.

Jag såg någonstans att Tiger Woods PGA tour fanns att boka och det lär väl ändå vara ett EA spel?

Jo jag menar att det kommer troligtvis inte utannonseras några nya på ND:t eftersom EA nyss sagt att de inte kommer stödja Nintendo förrän det är lönsamt. Ubisoft pratar också om att dra tillbaka sitt stöd. De får väl komma tillbaka senare :)

Postad 16 June 2013 - 18:14

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Time tror det finns en möjlighet att man drar ner satsningen på gamepaden och släpper en Wii U utan den:

http://mynintendonew...-wii-u-gamepad/

Vad tror ni, är detta en bra väg att gå för Nintendo? De har väl rätt i att inga kommande titlar från dem kräver den.

Times artikel:

http://techland.time...-wii-u-gamepad/

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 16 June 2013 - 18:15.

Postad 16 June 2013 - 19:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Många använder ju den utanför spelen dock, som att rita med och sånt.

Till att spela tycker jag inte den tillför något hittills. Rayman lär den nog bidra till dock.

Men det är precis samma sak som med Wii, det var inte många som utnyttjade viftandet på ett bra och kreativt sätt, de flesta spelen använde vanliga kontrollmetoder. Det är för att det är de vanliga kontrollmetoderna som fungerar, tycker MS och Sony gör helt rätt som har en normal kontroll.

Redigerat av Zoiler, 16 June 2013 - 19:17.

Postad 16 June 2013 - 19:22

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
gamepaden är väl iförsig mer normal än wiimote+nunchuck. zombiu använder den på ett bra sätt. och där finns säkert andra spel som använder eller kommer använda den bra. tror att många utvecklare är jävligt lata och inkörda på sitt spår så det är därför dom inte kommer på nåt bättre.

lite trist, men så är det väl i dagens spelsamhålle där vi vill ha mer och mer av samma istället för nya coola grejer.

Postad 16 June 2013 - 23:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Sen ska man inte glömma att det är rätt nice att spela spel i annat rum på handkontrollen + att man kan spela 2 utan att dela på tvn. Hoppas på fler spel liknande ghost mansion i Nintendoland som är helt lysande multiplayer. Blir nog en del sånt i Mario Party.

Postad 17 June 2013 - 05:45

martin_h
  • martin_h
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

... pro controller vet jag inte om det är lönt att ha fler än en, men kanske kommer anledningar. wiimotes+nunchuck behöver du ett par styckna iallafall. ...

Så man använder inte Pro Controller till att spela t.ex. Mario och kommande Rayman och Luigi?

Har ett Nintendo Wii med Wiimotes, Nunchuck och Classic Controller Pro etc. och där blev det nästan enart Wiimotes och Nunchuck där den krävdes. Men Classic Controller Pro i princip aldrig och bara några enstaka gånger till Virtual Console.

Trodde att man med Wii U "alltid" körde Pro Controller för att spela t.ex. 2D-plattformsspel, men det är alltså Wiimotes som gäller för det mesta till Wii U också?

Postad 17 June 2013 - 06:15

Unregisteredc8b702f4
  • Unregisteredc8b702f4
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Jag håller med om att det inte var några överraskningar alls, men jag hävdar att man redan avslöjade många av sina överraskningar på det tidigare Nintendo Directet. Inte många gissade sig till att Wind Waker HD skulle komma, eller X eller flera andra av de spelen som visades på det ND:t.

Nu hjälper det ju inte E3-presentationen, men hade man sparat dem så hade man haft lite mer.

Jag antar att du har rätt i det. Och som jag skrev är jag inte missnöjd alls med flertalet spel de visade :) Hur som, kände jag mig ännu mindre pepp på det Sony och MS visade och då brukar jag oftast känna ett ha-begär efter nya konsoller. Skönt om det inte blev så denna gång :)

Jo jag menar att det kommer troligtvis inte utannonseras några nya på ND:t eftersom EA nyss sagt att de inte kommer stödja Nintendo förrän det är lönsamt. Ubisoft pratar också om att dra tillbaka sitt stöd. De får väl komma tillbaka senare :)

Ahaa, det var mer än jag visste.

Postad 17 June 2013 - 09:27

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Så man använder inte Pro Controller till att spela t.ex. Mario och kommande Rayman och Luigi?

Har ett Nintendo Wii med Wiimotes, Nunchuck och Classic Controller Pro etc. och där blev det nästan enart Wiimotes och Nunchuck där den krävdes. Men Classic Controller Pro i princip aldrig och bara några enstaka gånger till Virtual Console.

Trodde att man med Wii U "alltid" körde Pro Controller för att spela t.ex. 2D-plattformsspel, men det är alltså Wiimotes som gäller för det mesta till Wii U också?

new super mario u har än så länge inte stöd för pro, men det kommer med luigi. rayman vet jag inte. i zombi u använder man den i multiplayer.

vågar inte svara på om man använder wiimote+nunchuck för det mesta. jag har bara två spel själv. men det står väl förmodligen på nintendo.se eller nån sida vilka kontroller som stöds? annars är det ju bara att kolla baksidan av fodralet om du köper spel i butik.

Postad 18 June 2013 - 10:21

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
paden är grymt nice i zombieu... kartan och radarpipet!.. ohmnomnom! :P

Postad 18 June 2013 - 13:33

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Kommer ingen Metroid U på den närmsta framtiden då Retro Studios Valde att göra Donkey Kong istället. :( http://www.technobuf...roid-for-wii-u/

Postad 18 June 2013 - 14:11

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 1

paden är grymt nice i zombieu... kartan och radarpipet!.. ohmnomnom! :P

Jepp, den är riktigt nice faktiskt :)

Synd att "Aliens" spelet blev så uselt, med resultat av att dom sket i att släppa det på Wii U, då jag såg fram emot att ha haft motiontrackern på paden. Får hoppas att nån ny studio gör ett BRA "Aliens" spel framöver till Wii U, med denna funktion.

Postad 20 June 2013 - 07:32

rinten
  • rinten
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 1
1590 för basic på giganten nu i helgen. Det var droppen. Nu blir det en Wii U.

Postad 20 June 2013 - 07:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 1

Galet billigt. KÖÖÖÖÖÖP!
Och sen går du och förbokar The Wonderful 101 och Pikmin 3 så är hösten räddad ;)

Postad 20 June 2013 - 11:01

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 1
Ojoj billigt, hur ska jag nu göra.

EDIT: Då är jag med i klubben. ;)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 20 June 2013 - 11:40.

Postad 20 June 2013 - 11:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 1
Bra vi behöver fler i klubben här så vi kan köra feta mario kart battles i vår :)

Postad 20 June 2013 - 12:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 2

Ojoj billigt, hur ska jag nu göra.

EDIT: Då är jag med i klubben. ;)

Bifogad fil  Cat.jpg   42.19K   1 Antal nerladdningar

Postad 20 June 2013 - 13:01

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 2
*gnida sina händer*

good, good. let the evil flow through you!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.