Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Nintendo Wii

2707 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nintendo Wii 2006 512MB (Spelkonsoler) 2 8,32 (678) Inga priser
Nintendo Wii Black 2009 512MB (Spelkonsoler) 4 7,79 (27) Inga priser
24 relaterade trådar
Wii - hdmi (4 inlägg) 8 år sedan
Nintendo Wii- Problem (284 inlägg) 11 år sedan
Julklapp till familjen (12 inlägg) 14 år sedan
Tråden för er som precis köpt Wii (13 inlägg) 14 år sedan
Wii + projektor = funkar? (84 inlägg) 14 år sedan
Kommande spel- Nintendo Wii (751 inlägg) 14 år sedan
WiiWare (89 inlägg) 15 år sedan
Wii Black Edition + extra motion plus paket? (9 inlägg) 15 år sedan
Egendesignad mediabänk (16 inlägg) 15 år sedan
Reciever/Förstärkare med växlare för multipla bild-/ljudkällor - möjligt (5 inlägg) 15 år sedan
[Hilfe] Prisvärt minisystem för spel och filmbruk (0 inlägg) 15 år sedan
Minhembio medlemmar på Connect24 (128 inlägg) 15 år sedan
Virtual Console (245 inlägg) 16 år sedan
HDMI-receivers och Nintendo Wii. Vissa problem (17 inlägg) 17 år sedan
Gästbok för Xicaxo (5 inlägg) 17 år sedan
Nintendo Wii- intryck (28 inlägg) 17 år sedan
Wii Bundle och DVI/VGA? (13 inlägg) 17 år sedan
Beställnings/bokningstråden (626 inlägg) 17 år sedan
wii under 2000:- (51 inlägg) 17 år sedan
Gå ner i vikt med Wii? (20 inlägg) 17 år sedan
Nintendo Wii ifrån tyskland? (20 inlägg) 18 år sedan
Wii - spelkänslan är tillbaka..... (28 inlägg) 18 år sedan
Prishöjningar på Wii (54 inlägg) 18 år sedan
Wii kom, Wii spelade och Wii segrade! (13 inlägg) 18 år sedan

Postad 17 december 2006 - 11:55

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Ett litet tips för er som inte kör med uppladdningsbara batterier till era Wii remotes än. Ni kan göra ganska bra klipp på eBay, spana in dom här 2700mAh batterierna - 8st för ~160kr (inkl. frakt).

Jämför med DustinHome som säljer 4st 2700mAh batterier för 195kr. Eller Classe som "endast" har 2500mAh för 150kr för 4st.

:wub:

Postad 17 december 2006 - 12:41

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0
mAh talet säger inte allt om laddningsbara batterier. När det gäller de flesta batterier med väldigt hög märkeffekt (på t.ex. AA över 2300 mAh), så har de ofta en hög självurladdning och klarar inte av att leverera hög momentan ström.

Detta har bekräftats av diverse batteri-gudar på t.ex. candlepowers forum och är också själv upplevt. GP's 2300 mAh fungerar ganska bra utav de tillgängliga svenska alternativen.

Postad 17 december 2006 - 15:14

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

jag tänkte regga min wii, men den vill att jag petar in ett pin-number. var finner jag detta? det är ju inte mitt vanliga wii-nummer som jag har i min adressbok.

så... vaaar hittar man dessa mystiska nuffror?

<{POST_SNAPBACK}>

Borde stå på konsollen nånstans

EDIT: jepp. Serienumret står på undersidan av konsollen.

<{POST_SNAPBACK}>

ah, tack, men nu verkar det inte ens att gå att registrera sig någonstans. inte för oss svennar iaf. :O\

Redigerat av peppe eng, 17 december 2006 - 15:17.

Postad 17 december 2006 - 16:59

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1 067 inlägg
  • 0
En snabb fråga till er som har Wii bara,

Kan man ha senorbaren på sidan mot tvn ?

Har TVn 90" mot var min Wii kommer stå. Så jag undrar om man kommer kunna ha sensorbaren på sidan där wiin kommer stå, eller måste den va precis framför där man spelar ?

Om ni förstår :wub: .. kommer ju inte kunna dra sensorsladden till tvn då det är ca 5 meter dit med alla kabelgömmor osv..

Usch, va dåligt formulerat :rolleyes: hoppas ni förstår ändå ..

Redigerat av `rzr, 17 december 2006 - 17:00.

Postad 17 december 2006 - 17:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Har TVn 90" mot var min Wii kommer stå. Så jag undrar om man kommer kunna ha sensorbaren på sidan där wiin kommer stå, eller måste den va precis framför där man spelar ?

Om ni förstår :wub: .. kommer ju inte kunna dra sensorsladden till tvn då det är ca 5 meter dit med alla kabelgömmor osv..

Usch, va dåligt formulerat  :rolleyes: hoppas ni förstår ändå ..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det kan man inte. Sensorbaren måste vara i mitten på bilden.

Postad 17 december 2006 - 19:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
En sak jag funderat på lite:

Räcker Wii:s interna minne eller måste man köpa till ett SD kort om ett tag? Dvs, ca hur många sparfiler får plats internt innan det blir brist?

Redigerat av Zoiler, 17 december 2006 - 19:58.

Postad 17 december 2006 - 20:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
512Mb räcker nog ett bra tag. Jag hade 8Mb till min Gamecube och det var inte ofta jag behövde ta bort ngt. Nu kostar iofs ett SD på 1Gb 200 spänn så det känns som det kvittar.

Postad 17 december 2006 - 21:49

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2 349 inlägg
  • 0
vilket är det mest hållbara minneskortet då så man ej lagrar en massa och sen "read error" är det sandisk ?

Postad 17 december 2006 - 21:50

wictor
  • wictor
  • Beroende

• 1 451 inlägg
  • 0
de e ju typ över 2200 block ! å spelen tar ju ungefär lika mycket plats som till gc

Postad 17 december 2006 - 23:23

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Om ni förstår :) .. kommer ju inte kunna dra sensorsladden till tvn då det är ca 5 meter dit med alla kabelgömmor osv..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det kan man inte. Sensorbaren måste vara i mitten på bilden.

<{POST_SNAPBACK}>

Alltså, fem meter kan bli tajt, men du kan ha sensorbaren på sidan men då får du rikta din remote ditåt.

Postad 17 december 2006 - 23:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Borde inte vara så svårt att skarva kabeln till sensorbaren.

Postad 18 december 2006 - 00:14

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Eller köpa den trådlösa varianten som jag sprang på häromdan för 25 USD med 9-voltsbatteri.

Postad 18 december 2006 - 02:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
2200 block :)

Ja, då behövs inte köpa något minneskort direkt. Perfa.

Postad 18 december 2006 - 09:07

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Man kommer ju alltid att spara spelfilerna på hårddisken.
SD kortet kommer ju bara vara i backup syfte.
Så IMO kommer iaf jag att göra backup även på SD kortet på min dator.

Postad 18 december 2006 - 13:58

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Finns att läsa på discshop för er som väntar:

"Andra leveransen av maskiner kommer in till oss onsdag denna vecka, Ni som har ett ordernr som är
lägre än 2486030 kommer då få er maskin skickad till Er."

JAG HAR ETT ORDERNUMMER SOM ÄR LÄGRE!!!!

JAAAA jag får Wii innan julafton :)....eller innan årets slut iaf....

Postad 18 december 2006 - 14:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Grattis. Själv borde jag få hem Rayman idag å då ska det kastas kor hela kvällen :)

Postad 18 december 2006 - 14:13

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Jag borde också få Rayman idag :)

Postad 18 december 2006 - 18:29

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
jag hittade mitt rayman hos elgiganten vid kungens kurva förra veckan. de sa att de inte hade nåt, men när jag var där så såg jag en kundkorg bredvid kassan där de hade rayman, red steel och gt. ren tur att jag såg den. sen finns det alltid onoff och toys'r'us där i krokarna som kanske har nåt bortglömt. onoff sa i deras telefonkundtjänst att de hade wii play i butiken där men när jag kom dit så sa de njae, det är slut. jag sa då vad deras kundtjänst precis hade sagt och de gick och såg efter i lagret och javisst, där låg en näve wii play och skräpade.

den som söker skall baske mig finna!

Postad 18 december 2006 - 19:09

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
ONOFF har fått in 350 Remotes idag, så det verkar som det kommer ut en batch till alla återförsäljare nu i dagarna.

Postad 18 december 2006 - 21:49

svebur
  • svebur
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag ringde Game idag och de berättade att dom r hade fått in ett stor gäng consoller till centrallagret som nu skulle skickas ut i landet. Med lite tur så kan man få ut en consoll redan i morgon eller på onsdag. Ifall man har en bra kö-plats förståss. Har plats 15 på Game i Skellefteå. Hoppas att det räcker!

Postad 18 december 2006 - 22:50

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
onoff får in en ny batch konsoler imorgon eller onsdag.
jag är först i kön till mitt varuhus, så jag ska förhoppningsvis dit imorgon å hämta ut lite julgodis.

tennis med mormor, mamma å brorsan i jul? javisst! :)

Postad 19 december 2006 - 08:39

rio4you
  • rio4you
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Forecast channel funkar nu WWiiiiiippppiiii =) Och vädret i Göteborg kommer va runt 8 grader, och soligt,

Postad 19 december 2006 - 09:04

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
http://www.gamecore....g_till_wii.html

En GRYMT trevlig nyhet!!
Men åandra sidan fick ja sitta o vänta på Freeloadern till mitt gamecube i typ 2-3 år ;)
O de fina var att ja köpte Resident Evil från USA direkt när ja hörde att Freeloadern va på G till GameCube.. Vilket gjorde att ja fick sitta o titta på spelets förpackning i 2-3år. Tror inte ja
ska göra samma sak med Wii faktikst :)

Postad 19 december 2006 - 09:49

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0
Man får hoppas att det inte ska behöva ta så lång tid den här gången. Ångrar inte att jag tog ett svenskt Wii på grund av smidigare garanti osv, men det vore skönt att kunna köra importspel.

Postad 19 december 2006 - 10:37

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Aah! Väderkanalen är hur skön som helst, bara det att jag saknar nordpolen...? vafalls?!

Postad 19 december 2006 - 10:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Aah! Väderkanalen är hur skön som helst, bara det att jag saknar nordpolen...? vafalls?!

<{POST_SNAPBACK}>

hahaha. får väl kolla in den ikväll då.

Postad 19 december 2006 - 10:52

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Nån som haft tillfälle att prova Wii:n med mote remoten och nunchuck? När man tittar på filmerna på Wii.com ser det nästan ut som att sladden mellan dom är lite väl kort för att kunna klara "full rörelsefrihet" om man säger så? Hoppas jag har fel (eller att det finns längre sladdar att tillgå...)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag fått hem mitt Wii och måste säga att jag trots allt tycker att sladdlängden är lite snålt tilltagen. Den är säkert fullt tillräcklig i 90% av fallen, men i t.ex. Wii Sports Boxing tycker jag att jag skulle vilja ha mer sladd. Nåja, man kan inte få allt. Konsollen i övrigt är ju sååå trevlig. :)

Postad 19 december 2006 - 11:02

Unregisteredf0b96276
  • Unregisteredf0b96276
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

"Andra leveransen av maskiner kommer in till oss onsdag denna vecka, Ni som har ett ordernr som är
lägre än 2486030 kommer då få er maskin skickad till Er." ...

<{POST_SNAPBACK}>

Äsch! Mitt nummer börjar på 26 :)
När bokade du din?

Postad 19 december 2006 - 11:12

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Aaargh! Det verkar inte som att det kommer några komponentkablar idag trots allt. Leverans januari 2007. hmf. så sämst!

Postad 19 december 2006 - 11:22

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Nån som haft tillfälle att prova Wii:n med mote remoten och nunchuck? När man tittar på filmerna på Wii.com ser det nästan ut som att sladden mellan dom är lite väl kort för att kunna klara "full rörelsefrihet" om man säger så? Hoppas jag har fel (eller att det finns längre sladdar att tillgå...)

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jag fått hem mitt Wii och måste säga att jag trots allt tycker att sladdlängden är lite snålt tilltagen. Den är säkert fullt tillräcklig i 90% av fallen, men i t.ex. Wii Sports Boxing tycker jag att jag skulle vilja ha mer sladd. Nåja, man kan inte få allt. Konsollen i övrigt är ju sååå trevlig. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag är ganska reslig av mig (192cm) och tycker nog att det känns som sladden räcker till. Kan nog hålla med om just boxningen att den känns för kort, men troligen är det för man inte fått in rätt teknik än. Dom där riktiga högersvingarna långt ut får man väl helt enkelt hålla in och igen lite med :angry:

Däremot i rayman känns det nästan som det är för mycket sladd ibland när man ska vicka kontrollerna som en galning, känns som sladden är precis överallt ibland :)

Postad 19 december 2006 - 11:26

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

lägre än 2486030 kommer då få er maskin skickad till Er." ...

<{POST_SNAPBACK}>

Äsch! Mitt nummer börjar på 26 :)
När bokade du din?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag bokade mitt den 16:e september. Dagen efter att förbokningarna kom....

Redigerat av trifix, 19 december 2006 - 11:26.

Postad 19 december 2006 - 12:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Däremot i rayman känns det nästan som det är för mycket sladd ibland när man ska vicka kontrollerna som en galning, känns som sladden är precis överallt ibland 

Haha, jo. Har varit på att trassla in mig själv i den där sladden ibland när man lirar Rayman.

Postad 19 december 2006 - 13:12

Rolandbilly
  • Rolandbilly
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Hur mycket bättre bild blir det med Scart-kabel istället för komposit som följer med ?
På min TV har jag, som jag fattat det, bara 1 ingång som stöder full scart - kan det stämma ?
Denna har jag kopplat in min dvd-spelare på.
Är det då värt att köpa en RGB-scart för Nintendo eller innebär det att jag måste byta till den scart-kontakt med full scart för att få bättre bild ?

Postad 19 december 2006 - 13:24

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Hur mycket bättre bild blir det med Scart-kabel istället för komposit som följer med ?
På min TV har jag, som jag fattat det, bara 1 ingång som stöder full scart - kan det stämma ?
Är det då värt att köpa en RGB-scart för Nintendo eller innebär det att jag måste byta till den scart-kontakt med full scart för att få bättre bild ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det stämmer nog ang. en fullscart. Så brukar det vara för de flesta tv. Det finns olika varianter på förgreningar så det går att lösa ändå.
Det är nog främst upp till din tv om det blir stor skillnad i kvalitet eller inte. Jag kan garantera att det inte blir lika stor skillnad som mellan komposit/komponent.
I mina ögon är det tveksamt att det är värt de pengarna en RGB scart för wii kostar idag även om det säkerligen finns en synbar skillnad. Enda sättet är egentligen att prova och se hur det ser ut på just din tv... min rekommendation är att vänta på 3e-parts scart så du får den för en rimlig peng (finns på ebay).

Postad 19 december 2006 - 13:44

Rolandbilly
  • Rolandbilly
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det stämmer nog ang. en fullscart. Så brukar det vara för de flesta tv. Det finns olika varianter på förgreningar så det går att lösa ändå.
Det är nog främst upp till din tv om det blir stor skillnad i kvalitet eller inte. Jag kan garantera att det inte blir lika stor skillnad som mellan komposit/komponent.
I mina ögon är det tveksamt att det är värt de pengarna en RGB scart för wii kostar idag även om det säkerligen finns en synbar skillnad. Enda sättet är egentligen att prova och se hur det ser ut på just din tv... min rekommendation är att vänta på 3e-parts scart så du får den för en rimlig peng (finns på ebay).

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter rimligt :)
Så får det nog också bli, och att man just nu satsar lite mer krut på spel och kontroller.
Sitter fortfarande med bara 1 kontroll och Sports + Zelda.
Bara Wii Play fanns i fler butiker vore ju problemet löst ;)

Postad 19 december 2006 - 13:59

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Däremot i rayman känns det nästan som det är för mycket sladd ibland när man ska vicka kontrollerna som en galning, känns som sladden är precis överallt ibland 

Haha, jo. Har varit på att trassla in mig själv i den där sladden ibland när man lirar Rayman.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, även jag trasslar in mig ibland... Jag blir nog aldrig nöjd så länge sladdar är inblandade i mitt liv. :)

Postad 19 december 2006 - 17:54

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Någon hört något om en trådlös Nunchuck??

Det hade varit högaktuellt!!!!

Postad 19 december 2006 - 18:03

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Någon hört något om en trådlös Nunchuck??

Det hade varit högaktuellt!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag skulle bli förvånad om det inte kommer en massa tredjepartsprylar vad det lider även på handkontrollsidan. En av de prylarna borde vara just en trådlös nunchack.

Postad 19 december 2006 - 18:09

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Med det löjligt höga priset på Nunchucks så borde en tredjepartstillverkare kunna matcha det också.

Hade stått först i kö på en sådan.

Postad 19 december 2006 - 19:51

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Hah! Har haft ett ... virrigt dygn. Trött som en sten skulle jag inatt testa köpa flipperspelet Alien Crush. Jag gillar flipperspel och var bitter över att jag inte kunde importera Gottlieb pinball-liret så det skulle väl få duga som tröst tänkte jag. Folk har skrivit att det är sååå braaa! Okej, jag köper och märker inte att jag köpt det vanliga Nesflippret. aargh! Undo! Undo! Men köpt är köpt. Hmf! Ilsket köper jag Alien Crush för att sen upptäcka att båda spelen var ren j***a dynga. mutter morr.

Idag skulle ju komponentkablarna komma, men icke sa nicke. stod leverans i januari. Ringde och hörde med Webhallen som sa att de kanske dyker in under eftermiddagen. För att gardera mig så sökte jag runt lite och såg att de hade ett fåtal komponentkablar kvar på OnOff i Bromma. Tar det säkra före det osäkra och ringer deras kundtjänst som bekräftade det hela. De hade EN kvar. Jag rusade dit efter jobbet och var glad. Men se nej nej, de hade anställt en marängswiss för ta emot och registrera deras prylar. Det var inte alls en komponentkabel, utan en sunkig scartbajs. gaaah!
Jahapp. Trött och bitter puttrar jag vidare med t-banan till Hötorget för att kolla om de inte fått in den på Webhallen ändå, de får ju leveranser fram till femsnåret har jag för mig. En redig stunds köande senare och ytterligare ett negativt svar så tröstköpte jag miig lite wii-points. Webhallen får sina den 31:a januari. Jiiisch vad lång tid! Bestämmer mig för att tröstköpa mig en beggad Wind Waker och vandrar till ...pryl/tv-spelsbutiken under Hötorget, men fasen heller, den hade precis gått åt. Kanske på tv-spelsbörsen? Vankar dit med inte alltför höga förhoppningar och går till övervåningen där han säger nej, men vi har nya där nere. Dock så var de i ful Gamers Choice-förpackning som fick mig att tveka lite. Det är alltid lite roligare med snygg originalförpackning. Helt plötsligt så ser jag en tredjepartstillverkad komponentkabel till Wii ligga och skräpa vid kassan! Inte bara en, utan två! Jag köper omedelbums båda då min kompis också är ute efter en sådan. Vilken lycka!

...Det är en rejäl skillnad kan jag berätta! :OD Wii!

Nu måste jag nog göra mig en irish coffee och gå lös i Hyrule med 480 skarpa progressiva linjer!

Postad 19 december 2006 - 20:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Skam den som ger sig! :blink: Kul att det ordnade sig till sist.

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
Har äntligen fått min WII...jippiii...Game fick in en bunt i måndags! Har lirat sports som bara den, har träningsvärk. Synd bara att min extra wii-mote samt Zelda inte hade kommit.

Såg att dom fanns på webhallen, någon mer som beställt där och fått bekräftat att dom verkligen finns inne?

Har presentkort på Game...vilket spel tycker ni man skall köpa till Wii:n av dessa:
Red Steel
Rayman
Call of Duty 3

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Vad fick du betala för kablarna?

Och jag hade köpt

1. Rayman
2. Call of duty

Aldrig någonsin Red Steel

Redigerat av ka313, 19 december 2006 - 20:07.

Postad 19 december 2006 - 20:10

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Såg att dom fanns på webhallen, någon mer som beställt där och fått bekräftat att dom verkligen finns inne?

<{POST_SNAPBACK}>

Varför skulle dom inte finnas om det står att dom finns i lager.

Postad 19 december 2006 - 20:14

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Varför skulle dom inte finnas om det står att dom finns i lager.

<{POST_SNAPBACK}>

Läste recensioner om dom och många skrev om problem med produkter som står att dom finns men sen ändå inte finns.

Har iaf beställt får se om man får ett kolliid imorgon.

Blir nog Call of Duty 3 då...fast Rayman lockar också

Postad 19 december 2006 - 20:17

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Vad fick du betala för kablarna?

Och jag hade köpt

1. Rayman
2. Call of duty

Aldrig någonsin Red Steel

<{POST_SNAPBACK}>

kablarna kostade 349 styck. helt okej. originalen går på 379 på t ex webhallen. det finns kanske fler i deras andra butiker eller varför inte helt andra affärer likväl som har varit smarta och beställt in tredjepartskablar.

Postad 19 december 2006 - 20:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Rayman är schysst. Massa tokiga minigames. Red Steel ska du undvika. Det är skräp.

Postad 19 december 2006 - 20:25

ka313
  • ka313
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Ok, verkar dyrt!!

Postad 19 december 2006 - 21:10

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Termos: Vissa har haft problem med rayman i något av minispelen tänk på det!

Lösningen på problemet är att ställa om wii:n till 60hz men det går inte om du har en äldre tv som inte klarar av det. Klarar din Tv 60hz kan jag rekommendera rayman, riktigt skoj och det är svårt att inte sitta och dra på munnen emellanåt. Vissa minispel är helt galna och man håller på att kikna av skratt, åtminstone när man är fler.

...För att gardera mig så sökte jag runt lite och såg att de hade ett fåtal komponentkablar kvar på OnOff i Bromma. Tar det säkra före det osäkra och ringer deras kundtjänst som bekräftade det hela. De hade EN kvar. Jag rusade dit efter jobbet och var glad. Men se nej nej, de hade anställt en marängswiss för ta emot och registrera deras prylar. Det var inte alls en komponentkabel, utan en sunkig scartbajs. gaaah!

Haha tack för den peppe eng, blev dagens skratt för mig *fniss* Tur att det löste sig tillslut.

Postad 19 december 2006 - 22:10

Termos
  • Termos
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
mrm: Tack för tipset, dock har jag en ny 40" lcd som borde klara 60Hz :blink:

Läste om call of duty att wii versionen inte var så bra grafikmässigt t.ex. när man dödar en fiende försvinner han bara *plopp*. Stämmer detta, ni som har lirat det?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.