* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34716 svar till detta ämne
Postad 02 november 2012 - 06:30
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2 296 inlägg
Jag funderar på inskaffa tvilling abonnemang och ha 2 boxar och 2 tv apparater i 2 olika rum då
Kruxet blir att modemet måste då placeras på en speciell plats så USB 1 når TV1 och USB 2 når TV2
Ni som har detta har ni kommit på praxia lösningar?
Vadå USB1? Ruxus Mediaflex?
Postad 02 november 2012 - 14:05
Michael L
-
Michael L
-
Användare
-
-
213 inlägg
Jag funderar på inskaffa tvilling abonnemang och ha 2 boxar och 2 tv apparater i 2 olika rum då
Kruxet blir att modemet måste då placeras på en speciell plats så USB 1 når TV1 och USB 2 når TV2
Ni som har detta har ni kommit på praxia lösningar?
Jag antar att du menar ethernetanslutningar från modemet till två boxar. Det finns väl två sätt - lång nätkabel eller trådlöst. Själv har jag modemet i ett rum och en 25-meters ethernetkabel till boxen i nästa rum, funkar bra men man får ju dra kabel... Tror det är 100Mb/s ethernet i telias modem, Thomson resp Zyxel, vilket skulle ge en max teoretisk kabellängd på 100m. Annars har ju Telia trådlöst alternativ som går på WLAN. Själv har jag ingen erfarenhet av Ruckus eller vad de använder, men kabel känns i mina ögon lite mer stabilt och tillförlitligt.
Postad 02 november 2012 - 16:49
ansgar
-
ansgar
-
Beroende
-
-
1 257 inlägg
Såg nyligen att Telia just nu har extrapris på Ruckus.
Tyvärr har jag känt mig tvungen att sägs upp Telias tjänster då vi får fiber och Telia levererar inte via denna fiber men det kanske kommer en lösning så småningom. Kanske kör jag vidare i sommarstugan. Kommer nog att följa denna tråd i alla fall.
Postad 04 november 2012 - 13:12
matbl
-
matbl
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Jag antar att du menar ethernetanslutningar från modemet till två boxar. Det finns väl två sätt - lång nätkabel eller trådlöst. Själv har jag modemet i ett rum och en 25-meters ethernetkabel till boxen i nästa rum, funkar bra men man får ju dra kabel... Tror det är 100Mb/s ethernet i telias modem, Thomson resp Zyxel, vilket skulle ge en max teoretisk kabellängd på 100m. Annars har ju Telia trådlöst alternativ som går på WLAN. Själv har jag ingen erfarenhet av Ruckus eller vad de använder, men kabel känns i mina ögon lite mer stabilt och tillförlitligt.
Kan också tipsa om att köra med powerline-adaptrar för att skicka signalen över elnätet. Funkar finfint... Finns från ca 300 Kr för ett par...
Postad 04 november 2012 - 22:06
reiko
-
reiko
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Har en Thomson Gateway och Tvilling. Box nr 1 är inkopplad på port 2 och funkar fint, men var kopplar jag in box nr 2?
Postad 05 november 2012 - 01:20
ansgar
-
ansgar
-
Beroende
-
-
1 257 inlägg
Har en Thomson Gateway och Tvilling. Box nr 1 är inkopplad på port 2 och funkar fint, men var kopplar jag in box nr 2?
du har väl 4 portar på baksidan. Bara välja en.
Postad 05 november 2012 - 09:50
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Har man Thomson 78X modem kan man stoppa vilken utrustning man vill i vilken port som helst (nästan...).Behöver man flera portar så kan man koppla in switchar i valfri port. Man bör tänka på att digial-tv anvädner multicast så stoppar man in en digital-tv box i en vanlig billig switch så kommer antagligen all tvtrafik att gå till alla portar i den switchen. Thomson modemet skickar bara ut multicast på de portar som det sitter en påslagen digital-tv tv box i. Alltså bör man separera datorer och digital-tv boxar på olika portar i thomsson. Har man en bredbandsswtich (inteno) eller ett zyxelmode ska man stoppa en dator i port 1, upp till 5 digital-tv boxar i port två (Zyxel modem är det 2 som är max) Har man Fiberlan tjänst med zyxleswtich endast så kan man ansluta 5 digital-tv boxar, men då behöver man ju alltså två switchar för att lcykas koppla in 5 stycken och få 5 IP-adresser.(Förutom digital-tv får man ha 1 IP till en dator och 3 stycken IP till telefoniadaptrar) Markus Johansson Telia Kundservice
Redigerat av TeliaKundservice, 05 november 2012 - 10:23.
Postad 05 november 2012 - 10:06
matbl
-
matbl
-
Forumräv
-
-
840 inlägg
Har man en bredbandsswtich (inteno) eller ett zyxelmode ska man stoppa en dator i port 1, upp till 5 digital-tv boxar i port två (Zyxel är det 2 som är max)
Och om man har en bredbandsswitch med märke zyxel?
Postad 05 november 2012 - 10:16
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Rörande Zappa för android har det kommit en uppdatering som tillfälligt löser problemet som medför att vissa digital-tv boxar startar om. Man har även hittat problemet i mjukvaran som orsakar att detta sker så det kommer lösa sig i uppdateringen som kommer i december. Denna work around man använder för Zappa medför att det endast är i Sverige som lösningen fungerar.
För spela in appen uppdaterades EPG så att de blev korrekt tidzon och detta fick göras manuellt för att det skulle bli rätt efter att man ställde om klockan.
Vi har konstaterat att det verkar som att inspelningar som var upprepade och gjordes via spela in appen verkar ha haft en felaktig tidstämpel i digital-tv boxen och detta ledde till att dessa inspelningar vart i felaktig tid, i övrigt så borde alla inspelningar gått rätt när man ställde om klockan. Har ni något mer fall när det blev fel tid på inspelningen får ni gärna säga till.
Det finns ju bar en gång per år man ställer om klockan på samma sätt så det går att kontrollera att allt går som det ska så det är inte så ofta man kan se hur det går. I våras så berodde problemen på att det var en bug i ett linux library som hade felaktig dag för att ställa om klockan och då detta upptäcktes fick man ju göra en speciell fix då.
Nu är uppfattningen att digital-tv boxen hanterar sommartiden korrekt.
Sen att man som människa tycker vi borde ställa om till sommartid en gång och sen aldrig ställa tillbaka klockan igen är ju en annan lösning på problemet
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 05 november 2012 - 10:24
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Och om man har en bredbandsswitch med märke zyxel?
redigerade det jag skrev så det framgår nu så läs det igen bara  Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 05 november 2012 - 14:52
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Eftersom att ni frågats om det förut så skriver jag det jag vet om HBO nu när det går ut reklam till kunder om detta. Jag vet att lanseringen av HBO är hett efterlängtad och att förväntningarna därför är höga. Därför lanserar HBO tillsammans med Telia först när vi vet att vi kan leva upp till dessa förväntningar. Vi ber om ursäkt för att du fått vänta, men vi jobbar för fullt för att det skall ske så fort det bara går. Ni hittar mer information på telia.se/hboMarkus Johansson Telia Kundservice
Postad 05 november 2012 - 19:24
pryzze
-
pryzze
-
Lärjunge
-
-
352 inlägg
Ser fram emot starten. Bra erbjudande om man är Teliakund.
Hur skall filmkanalerna klara konkurensen.
. . . och det blir väl svettigt för Telias egen filmuthyrning.
Är sedan länge kund hos Lovefilm, men det går nog bort nu.
Postad 06 november 2012 - 09:06
Unregistered859dd881
-
Unregistered859dd881
-
Användare
-
-
119 inlägg
Från C-MORE'S hemsida: C MORE PLAY är ännu ej tillgänglig för kunder hos din operatörDin operatör är ännu inte ansluten till C More Play så just nu kan du inte få tillgång till tjänsten. Flera operatörer kommer att anslutas inom kort så kontakta din operatör för att få veta när du kan få dina inloggningsuppgifter. Min fråga: När kan jag få mina inloggningsuppgifter som jag har rätt till?
Postad 06 november 2012 - 13:01
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
En undran Boxen har ju en scart och en hdmi utgång, kan jag kombinera scart på en tv och hdmi på en annan? Ser fram emot starten. Bra erbjudande om man är Teliakund.
Hur skall filmkanalerna klara konkurensen. . . . och det blir väl svettigt för Telias egen filmuthyrning.
Är sedan länge kund hos Lovefilm, men det går nog bort nu.
Kommer vägra hyra film så länge dom ligger på 49kr Sätt dit 25 kr och jag hyr. Kanske bättre jag hyr än att jag inte hyr? Hur kan en digital film vara dyrare än en film som stod på en hylla på 90-talet som togs hand om personal? Har 20 filmkanaler med Telia nu. Funderar på netflix och hbo så blir det väl nästan komplett Det jag inte förstår, varför kan man ha play på Anger managment men inte Simpsons som sänts i repris i 20 år på TV6?
Postad 06 november 2012 - 23:05
blackburn_
-
blackburn_
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
När kan dom nya Viasat HD-sportkanalerna tänkas dyka upp hos Telia för oss med Viasat Sport HD-paketet..?
Postad 07 november 2012 - 02:17
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Markus: Fel format på CNN och flera andra kanaler sedan några dagar tillbaka. (4:3 utdraget till 16:9. Ja, jag har rätt inställningar på boxen.)
Postad 07 november 2012 - 08:40
MumboJumboMike
-
MumboJumboMike
-
Användare
-
-
184 inlägg
Markus: Fel format på CNN och flera andra kanaler sedan några dagar tillbaka. (4:3 utdraget till 16:9. Ja, jag har rätt inställningar på boxen.)
EDIT: Gick in i inställningarna och kollade. 16:9 Pillarbox valt som det skulle. Markerade ändå och klickade OK och vips vart formatet korrekt TROTS att inställningarna var korrekta innan!
Kanske samma problem?
Postad 07 november 2012 - 08:45
Loveless
-
Loveless
-
Lärjunge
-
-
449 inlägg
När kan dom nya Viasat HD-sportkanalerna tänkas dyka upp hos Telia för oss med Viasat Sport HD-paketet..?
Tyvärr verkar det ju som om Viasat vill behålla de nya HD-kanalerna för sig själva. Är ju bara deras egna parabol- och IPTV-kunder som fått dem än så länge.
Postad 07 november 2012 - 11:02
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Nån som vet om jag kan använda digitalboxens hdmi utgång och scart kopplade till 2 olika tv apparater? Dock ej samtidigt
Postad 07 november 2012 - 12:50
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Nån som vet om jag kan använda digitalboxens hdmi utgång och scart kopplade till 2 olika tv apparater? Dock ej samtidigt
Testa?
Postad 07 november 2012 - 16:37
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Boxen har ju en scart och en hdmi utgång, kan jag kombinera scart på en tv och hdmi på en annan?
Antagligen fungerar det. Det jag inte förstår, varför kan man ha play på Anger managment men inte Simpsons som sänts i repris i 20 år på TV6?
Det har med rättighet att göra är väl troligt, man har inte rätt att ha de materialet tillgängligt on demand mest troligt, för annars skulle det ju finnas där. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 07 november 2012 - 16:49
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
Jag hade och har inte fel format på CNN. Prova ställa om boxen formatet igen via inställningar, det verkar som att det är något fel där om man inte hade den på fullscreen 16:9 (alltså det format som 99% har.) Markus Johansson Telia kundservice
Postad 07 november 2012 - 17:32
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Testa?
Har inte 2 apparater att testa - men tänkte ha det som alternativ i stället för twillingbox. Ska ändå ha 2 apparater i 2 olika rum
Postad 07 november 2012 - 18:13
aspen_80
-
aspen_80
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Det fungerar! Jag kör på sådan lösning hemma. Har sovrumstv:n kopplad med Scart och vardagsrumstv:n kopplad med HDMI.
Postad 07 november 2012 - 22:16
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Det fungerar! Jag kör på sådan lösning hemma. Har sovrumstv:n kopplad med Scart och vardagsrumstv:n kopplad med HDMI.
Tack för infot... gäller bara o hitta en bra 10 meters sladd hdmi då
Postad 07 november 2012 - 23:07
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
En nyfiken fråga, hur gör du när du vill byta kanal? För låt oss säga du har boxen i ditt vardagsrum, och sedan har en bildkabel till ditt sovrum.. hur byter du kanal när du tittar på din tv i sovrummet?  Eller sätter du bara den på en kanal och sedan går in och tittar i rummet?
Postad 08 november 2012 - 02:38
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
En nyfiken fråga, hur gör du när du vill byta kanal? För låt oss säga du har boxen i ditt vardagsrum, och sedan har en bildkabel till ditt sovrum.. hur byter du kanal när du tittar på din tv i sovrummet? Eller sätter du bara den på en kanal och sedan går in och tittar i rummet?
Man kan ju t.ex. använda zappa appen för att byta kanal utan att man ser sin digital-tv box. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 08 november 2012 - 08:37
aspen_80
-
aspen_80
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
En nyfiken fråga, hur gör du när du vill byta kanal? För låt oss säga du har boxen i ditt vardagsrum, och sedan har en bildkabel till ditt sovrum.. hur byter du kanal när du tittar på din tv i sovrummet? Eller sätter du bara den på en kanal och sedan går in och tittar i rummet?
Logitech Harmony 900 fixar det problemet hemma hos mig eftersom fjärrisen skickar signalerna via RF så går det genom väggar och liknande:) Eller så kan man även som Markus skriver, använda Zappa appen.
Redigerat av aspen_80, 08 november 2012 - 08:39.
Postad 08 november 2012 - 10:17
MumboJumboMike
-
MumboJumboMike
-
Användare
-
-
184 inlägg
Man kan ju t.ex. använda zappa appen för att byta kanal utan att man ser sin digital-tv box.
Markus Johansson Telia Kundservice
Har boxarna stöd för HDMI-CEC så skulle det ju fixa det hela annars, om man nu har HDMI till den TV som står i ett annat rum och denna TV har stöd för det (typ Simplink eller Anynet+).
Redigerat av MumboJumboMike, 08 november 2012 - 10:18.
Postad 08 november 2012 - 15:26
Eklof
-
Eklof
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Från C-MORE'S hemsida: C MORE PLAY är ännu ej tillgänglig för kunder hos din operatör
Din operatör är ännu inte ansluten till C More Play så just nu kan du inte få tillgång till tjänsten. Flera operatörer kommer att anslutas inom kort så kontakta din operatör för att få veta när du kan få dina inloggningsuppgifter.
Min fråga: När kan jag få mina inloggningsuppgifter som jag har rätt till?
Ingen kommentar på ovanstående? Saknar även C More Series HD i utbudet hos Telia. Har i dagsläget sagt upp abbonemanget på C More i brist på HD-serier och brist på info om när/om det ska komma.
Postad 08 november 2012 - 17:01
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Man kan ju t.ex. använda zappa appen för att byta kanal utan att man ser sin digital-tv box.
Aha.. ja det var ju smidigt!  Dock kan man inte använda den appen utan Smart va?  Logitech Harmony 900 fixar det problemet hemma hos mig eftersom fjärrisen skickar signalerna via RF så går det genom väggar och liknande:) Eller så kan man även som Markus skriver, använda Zappa appen.
Då ska man nog kika efter en sådan fjärrkontroll, för här betalar man extra för tvilling bara för att kunna se vidare program i sovrummet etc. Vore ju guld om man kunde slippa detta  För rent logiskt så borde det la fungera bra med en HDMI splitter ifrån boxen?
Postad 08 november 2012 - 18:06
Michael L
-
Michael L
-
Användare
-
-
213 inlägg
Logitech Harmony 900 fixar det problemet hemma hos mig eftersom fjärrisen skickar signalerna via RF så går det genom väggar och liknande:) Eller så kan man även som Markus skriver, använda Zappa appen.
Har du något som omvandlar RF till boxens IR sedan då, eller hur funkar det?
Postad 08 november 2012 - 18:17
aspen_80
-
aspen_80
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Har du något som omvandlar RF till boxens IR sedan då, eller hur funkar det?
När man köper fjärrkontrollen så får man 2st IR-omvandlare som gör om signalerna. Omvandlarna behöver ej stå framför boxen utan kan ligga ovanför/bakom boxen. I vardagsrummet har jag boxen gömd i ett skåp och en omvandlare ligger i det skåpet. Den andra omvandlaren står ovanför min förstärkare och omvandlar de signalerna. Länk till omvandlaren -> http://www.logitech....ccessories/6228
Postad 08 november 2012 - 18:21
Michael L
-
Michael L
-
Användare
-
-
213 inlägg
När man köper fjärrkontrollen så får man 2st IR-omvandlare som gör om signalerna. Omvandlarna behöver ej stå framför boxen utan kan ligga ovanför/bakom boxen. I vardagsrummet har jag boxen gömd i ett skåp och en omvandlare ligger i det skåpet. Den andra omvandlaren står ovanför min förstärkare och omvandlar de signalerna. Länk till omvandlaren -> http://www.logitech....ccessories/6228
Hmm, ser intressant ut...
Postad 08 november 2012 - 18:31
aspen_80
-
aspen_80
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hmm, ser intressant ut...
ligger "endast" på 1600 nu  Har man PS3 kan man köpa en
så kan man även styra PS3:et!
Postad 09 november 2012 - 11:45
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
Telia,
Sambon skulle just kolla på Trinny & Susannah under Programbiblioteket för Sjuan.
Alla avsnitt finns där utom det som sändes i onsdags.
När läggs nya avsnitt upp i Programbiblioteket?
Postad 09 november 2012 - 21:27
Untutored
-
Untutored
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Ingen kommentar på ovanstående? Saknar även C More Series HD i utbudet hos Telia. Har i dagsläget sagt upp abbonemanget på C More i brist på HD-serier och brist på info om när/om det ska komma.
Jag skulle också gärna få ett svar på detta!
Redigerat av Untutored, 09 november 2012 - 21:28.
Postad 09 november 2012 - 22:29
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
"Två PL-matcher på Viasat kl. 16.00 på lördagar I våras genomförde Viasat en ändring i sändningarna av Premier League vilket innebar endast en (1) direktsänd match kl. 16:00 på lördagar. Under hösten har Viasat och Premier League hittat en lösning så att tittarna återigen kan se på två matcher på lördagar kl. 16:00. Matcherna ses på Viasat Fotboll och Viasat Sport. Start nu på lördag, 10 november, då vi kan se fram emot Arsenal-Fulham på Viasat Fotboll samt Everton-Sunderland på Viasat Sport."
Postad 10 november 2012 - 10:16
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Fast det förutsätter att boxen och din iphone/android enhet sitter på samma nät. Så är det dock oftast inte i hus med fiber.
Postad 10 november 2012 - 21:53
squiz
-
squiz
-
Forumräv
-
-
595 inlägg
Nån mer som upplever hackande ljud på TV4 HD nu (film: The kids are alright)? Upplevde det i reklamen innan filmen också. Fast det förutsätter att boxen och din iphone/android enhet sitter på samma nät. Så är det dock oftast inte i hus med fiber.
Precis, har man bryggat smartboxen så är zappa inte möjligt
Postad 10 november 2012 - 23:05
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Exakt varför måste man ha SMART för att kunna använda Zappa funktionen?
Postad 10 november 2012 - 23:29
aspen_80
-
aspen_80
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Har för mig att jag läste något som Markus skrev att utan SMART så är det alldeles för lång fördröjning för att vara användarvänligt.
Postad 11 november 2012 - 16:22
Unregistered859dd881
-
Unregistered859dd881
-
Användare
-
-
119 inlägg
Vad tror ni det kommer för förändringar i höst?
Har förändringen kommit?
Postad 11 november 2012 - 20:50
Falukorv
-
Falukorv
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Ljudhack på TV4 HD nu under Hellenius hörna, enorma problem växlar mellan stereo o mono hela tiden så förstärkaren klickar fram o tillbaka hela tiden, bedrövligt !!!
Postad 11 november 2012 - 21:15
squiz
-
squiz
-
Forumräv
-
-
595 inlägg
Ljudhack på TV4 HD nu under Hellenius hörna, enorma problem växlar mellan stereo o mono hela tiden så förstärkaren klickar fram o tillbaka hela tiden, bedrövligt !!!
Precis, verkligen illa! Och det fortsätter...Beck - Advokaten...hack hack hack...
Postad 11 november 2012 - 23:08
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
Mmm. Det började igår. Jag slutade kolla på TV4 under hela dagen - likaså idag.
Inga ljudspikar vid varenda hack, så högtalarna är inte i farozonen denna gång. 
Nu är det snarare reläerna i receivern som är i farozonen, då de klickar fram och tillbaka där receivern växlar fram och tillbaka mellan Stereo- och DD-profiler typ två ggr i sekunden.  Jag har tvängats ändra vip1963:ans inställningar till analogt ljud för att reläerna inte ska klicka ihjäl sig (och sambon få krupp av det hackande ljudet).
Även det vanliga analoga stereo-ljudet på TV4HD verkar strula. Det småhackar en liten aning under några sekunder då och då.
Uppgiven suck när det gäller ljudet på TV4HD.
Redigerat av elofu17, 11 november 2012 - 23:39.
Postad 12 november 2012 - 09:09
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 532 inlägg
För att det är den enda lösningen vi stödjer då digital-tv boxen måste vara på samma nät och prata multicast med enheten man har zappa på. Har för mig att jag läste något som Markus skrev att utan SMART så är det alldeles för lång fördröjning för att vara användarvänligt.
Man har testat att köra via en server i nätet som pratar med digital-tv boxen och då tar det för lång tid för digital-tv boxen att reagera när man trycker på en knapp. Det är därför man bara har stöd för att köra multicast och direkt med digital-tv boxen. Markus Johansson Telia Kundservice
Postad 12 november 2012 - 10:36
Unregisteredfe9edec5
-
Unregisteredfe9edec5
-
Användare
-
-
121 inlägg
Kanske samma problem?
Jag hade och har inte fel format på CNN. Prova ställa om boxen formatet igen via inställningar, det verkar som att det är något fel där om man inte hade den på fullscreen 16:9 (alltså det format som 99% har.)
Ja, har man sett. Det räckte alltså inte med att ha rätt inställning (som jag haft i ett år), utan jag var tvungen att välja den igen. Nu funkar det. En bug som dök upp i senaste uppdateringen? Tack för hjälpen!
Postad 12 november 2012 - 11:35
tomano58
-
tomano58
-
Mästare
-
-
3 281 inlägg
Ja, har man sett. Det räckte alltså inte med att ha rätt inställning (som jag haft i ett år), utan jag var tvungen att välja den igen. Nu funkar det. En bug som dök upp i senaste uppdateringen?
Tack för hjälpen!
Helt klart i och med senaste uppdateringen och rejält oroväckande eftersom man inte ser att det är fel i inställningarna! Fattar inte själv hur jag kom på iden att välja igen och varför skulle jag egentligen göra det när det såg helt rätt ut...
Postad 12 november 2012 - 14:38
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Skulle uppskattas om Telia kunde uppdatera sin "lista" när man "scrollar" listan på filmer
Som det är nu kan du bara se en film i taget och dess omslag. Den designen är alltså lite uråldrat. Många konkurrenter har idag så man tex kan se flera rader film samt omslag samtidigt.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|