NHL 08 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 23 July 2008 - 19:02
Fan att jag passade bort 3 mot 0 läget !! men var ju fan tvungen göra nått supersnyggt. Hur ofta kommer man 3 mot 0.
iaf rättvist du fick in 4-4 pucken med minuten kvar i andra matchen tycker jag.
Postad 23 July 2008 - 19:04
Bra match Beliavski. Har ont i halsen nu...
EDIT: haha, ja.. på 3 vs 0 tänkte jag bara "****" men sen blev jag glad
Redigerat av Namil, 23 July 2008 - 19:07.
Postad 23 July 2008 - 19:08
Men gg båda matcherna även om jag nog hade roligare i match 1.
Men nu har vi dem avklarade iaf och jag fick in 4 friska poäng som jag tror kan vara nödvändiga för hålla min position i tabellen
Postad 23 July 2008 - 19:15
Hur som helst var det två roliga matcher. Felet med den första matchen var att mitt försvar var helt fel och lämnade flertalet gånger tomt så du bara kunde åka ner och finta min sumpiga målvakt. Hade dragit nytta av att kört en träningsmatch mot dig så hade jag iallafall sluppit den pinsamma siffran i första matchen.
Men men, som sagt: GG!
Postad 23 July 2008 - 20:32
Men det är trist att du vinner på en rulla över målvakten skott. Men du försökte ju med samma grej 20 gånger så tillslut gick det....men..återigen får skylla mig själv..
Och sedan 1-1 målet då.. då har jag alltså en backjävel som inte var specielt trött eller något. Som har säkert 2-3 meter tillgodo och ska åka och hämta pucken..så kommer nån av penguins ######r cp spelare och bara åker ikapp och förbi och får ett friläge..jag trodde fan jag skulle ta ut skivan och snöra de åt ****..
matchen slutade iaf 2-3 till topper efter sudden.
GG iaf var jämnt som ********
Redigerat av Beliavski, 23 July 2008 - 20:47.
Postad 23 July 2008 - 20:52
Fast nu får det nog bara bli en.
Postad 23 July 2008 - 22:34
Postad 23 July 2008 - 23:33
Postad 23 July 2008 - 23:35
Ha ja gjort länge nu..........Kan inte ligan ta slut snart och 09 komma. Hatar detta spelet just nu.....
Postad 24 July 2008 - 08:49
Efter att ha lugnat mig efter sönderslagen dosa så kan jag konstatera att jag får skylla mig själv som inte lyckades luckra upp toppers försvar bättre.
Men det är trist att du vinner på en rulla över målvakten skott. Men du försökte ju med samma grej 20 gånger så tillslut gick det....men..återigen får skylla mig själv..
Och sedan 1-1 målet då.. då har jag alltså en backjävel som inte var specielt trött eller något. Som har säkert 2-3 meter tillgodo och ska åka och hämta pucken..så kommer nån av penguins ######r cp spelare och bara åker ikapp och förbi och får ett friläge..jag trodde fan jag skulle ta ut skivan och snöra de åt ****..
matchen slutade iaf 2-3 till topper efter sudden.
GG iaf var jämnt som ********
Jag är inge bra på matchanalyser direkt men att skotta på när man inte hittar vägar in tycker jag är ett måste.
Sen om jag försökte rulla skottet över vet jag inte men det blir så när dom spelarna som inte har det bästa skottet skjuter
Appropå friläget som Hossa fick så var det min näst snabbaste mot Boucher i ditt lag som är tokseg, sen är det skönt att jag satte läget som uppstod.
Nu har jag matcher mot Jackman-Calgary idag (ska försöka hinna med det)
Sen räknar jag med att matcherna mot Buffalo och Detroit kan spelas fredag och söndag
Minnesota, New Jersey, New York och San Jose har jag inte spelat mot heller men där är förhoppningen om spel något lägre.
Postad 24 July 2008 - 09:14
Om Marcus "babe, president eller va det nu är" önskemål om en livesittning skulle bli verklighet kommer inte jag om Morge från mordor kommer...
Har jag missat något på listan?
1st Router
1st Handkontroll
3st ex av nhl08
Gud vet hur många soffbord, fjärrkontroller och kuddar som dukat under för raseriet?
Förstå vad han är kapabel till med flera motståndare inom armlängdsavstånd !
Någon som är med på lite OTP på söndag?
(förhoppningsvis har jag fått grejerna från webhallen och skruvat ihop datorn hemma och kan kolla forum och lite sånt då)
Och nej Hulken... f'låt..Morge... datorn gick sönder helt av sig själv...
Det verkar som att IRL-spelande skulle vara som terapi för alla aggressiva våldsmänniskor ;-)
Marcus "frisedel" the babe
Postad 24 July 2008 - 13:21
så jag undrar om er som jag har mött, wade whillis och nån annan jag glömt namnet på. har ni kanske statistiken kvar och kan lägga in det åt mej så hade jag vatt riktigt glad och tacksam.
ses ikväll för många matcher ligger som sagt långt bak i kolumnen och vill göra rätt för mej.
PS. öppna inga mail från UPS, har talat med dem idag och det är många som fått ett sånt här mail. öppna ej zipfilen
Redigerat av Unregisteredcadb2904, 24 July 2008 - 13:23.
Postad 24 July 2008 - 13:46
så jag undrar om er som jag har mött, wade whillis och nån annan jag glömt namnet på. har ni kanske statistiken kvar och kan lägga in det åt mej så hade jag vatt riktigt glad och tacksam.
Jag har kvar statistiken från våran match, men den blev avbruten efter 2 perioder. Vi har en kvar alltså, 5-4 till dig.
Är online ikväll från ca 20.00 och ett par timmar framåt.
Postad 24 July 2008 - 14:19
Säsong 1: 0,47 poäng per match. 1,24 mål per match. 3,01 mål i baken per match
Säsong 2: 1,41 poäng per match. 3,67 mål per match. 2,63 mål i baken per match
Kommer förmodligen klara mitt personliga mål med säsongen. Topp 4. Sen tror jag att det kan gå precis hur som helst i kvarten.
Postad 24 July 2008 - 15:04
Postad 24 July 2008 - 17:30
Postad 24 July 2008 - 18:18
Montreals veka gubbar vill verkligen inte in där.
Postad 24 July 2008 - 19:15
Postad 24 July 2008 - 19:19
jag vill avverka en hel del matcher innan lördagmorgon då jag åker till sveriges framstjärt för att se maiden. är online alltsom oftast mellan 8.30 - 12.30 och 21.45 - 01.00. om ni vågar.....
He he. Sitter och väntar på att få vinna våran sista period med 2 måls marginal
Om vi springer på varann ikväll aengus, hur gör vi om jag vinner perioden med 1 mål marginal. Blir då 5-5. Första målet vinner?
Postad 24 July 2008 - 20:12
Nu vill jag möta Bratten eller PES i nån match, så de kan ta ner mig på jorden igen
Redigerat av Whillis, 24 July 2008 - 20:17.
Postad 24 July 2008 - 21:20
Whillis, Ja med det märkliga defensiva spela mina Ankor visar upp nu kan det onekligen gå bra för dig. Men men, det ska ha fixats i slutspelet;)
Montreal hade 2-0 efter 1min i vår match idag, Två skott två mål helt sopren blev han. Ändå satt jag och tänkte, "Nu ######r ska jag fokusera på defensiven". Farligt att gå in i matcher utan uppvärmning, speciellt om man spelat Battlefield innan verkar det som.
Postad 24 July 2008 - 21:41
Hoppas få chans att spela mot Rangers, Detroit och San Jose innan vi stänger ligan.
Whillis, Ja med det märkliga defensiva spela mina Ankor visar upp nu kan det onekligen gå bra för dig. Men men, det ska ha fixats i slutspelet;)
Montreal hade 2-0 efter 1min i vår match idag, Två skott två mål helt sopren blev han. Ändå satt jag och tänkte, "Nu ######r ska jag fokusera på defensiven". Farligt att gå in i matcher utan uppvärmning, speciellt om man spelat Battlefield innan verkar det som.
Vi kan köra ikväll ? Ska käka lite våfflor straxt, men efter det!
Postad 24 July 2008 - 21:43
Ja, hoppas att få möta dig i slutspelet, för enda gången vi kan mötas är i finalen. Fast Topper tog ner mig på jorden igen . Men mitt självförtroende blev stort igen efter 5-0 mot Buffalo och 3-1 mot Morge som spelade med Pittsburgh, plus en stor jädra Whiskey gled ner i strupen, så nu är jag oövervinnlig
Postad 24 July 2008 - 22:03
sen en träningsmatch mot Soulmat, vinst med härliga 6-0. Tror aldrig jag haft så många frilägen som i den matchen.
Jag bjöd på en hel del, vart det 3-4 mål direkt i andra perioden? Du åkte rätt igenom och satte varje fint, inte en av dom bättre matcherna jag spelat men du förstörde de lilla självförtroende jag hade :-) och din målvakt tyckte jag spelade väldans bra, inte ett mål trotts hyffsade lägen jag hade. Nåja bara ta nya tag, i morgon åker man på minisemester mot norrland.
Redigerat av soulmat, 24 July 2008 - 22:04.
Postad 24 July 2008 - 22:27
Du fattar inte vad skönt det var att kvittera i slutsekunderna Dabratt. Speciellt när jag tappade 2-0 till 2-3
Tack för en bra match.
Redigerat av Whillis, 24 July 2008 - 22:40.
Postad 24 July 2008 - 22:59
Whillis, Ja det var en kul match. En dålig första period, men två bra perioder + bra förlängning från min sida. Klart fall framåt spelmässigt, tar ett tag att greppa matcherna för mina småsömniga ankor. Åh ja, släppa in en kvittering snälla nån. Var snäll och gick på avslut, hade inte hänt i tävlingsmatch!
Mina matcher ikväll har varit betydligt bättre som helhet (förutom 1:a per mot Whillis) men resultaten har inte blivit som sig bör. Ser det som tillfälligheter och kommer fixas i ett slutspel när en växel till läggs in.
Postad 24 July 2008 - 23:01
Jag bjöd på en hel del, vart det 3-4 mål direkt i andra perioden? Du åkte rätt igenom och satte varje fint, inte en av dom bättre matcherna jag spelat men du förstörde de lilla självförtroende jag hade :-) och din målvakt tyckte jag spelade väldans bra, inte ett mål trotts hyffsade lägen jag hade. Nåja bara ta nya tag, i morgon åker man på minisemester mot norrland.
Ja jag tror det var nåt sånt. Hade ett riktigt flyt ett tag. 6-0 speglade inte av matchbilden. Det var jämnare än så. Men en rättvis seger var det iaf tycker jag
Postad 24 July 2008 - 23:05
Postad 24 July 2008 - 23:07
Postad 24 July 2008 - 23:08
Redigerat av RealDaBratt, 24 July 2008 - 23:11.
Postad 24 July 2008 - 23:21
Jag är bra i starten (match 1) men sumpar slutet (match 2)
... Han är lite segstartad (match 1) men rycker upp sig på slutet (match 2)
Hejja, hejja, hejja!
Postad 25 July 2008 - 05:20
Postad 25 July 2008 - 07:33
En träningsmatch mot Whillis och sen va det natti natti...
Idag och söndag vill jag möta alla (ink Hjemen)
Postad 25 July 2008 - 08:18
Vad sysslar Berra med? Har han somnat in med Detroit? Kommer inte förvåna mig om han dyker upp på måndag och totalt missat ligaavslutningen och får ett mindre utbrott då Wings missar slutspel. Han brukar ju vara en periodare härinne, eller snarare att han läser senaste inlägget med jämna mellanrum hehe...
Hoppas som fan att han kommer in å plockar av mej sista slutspelsplats. Kämpar ju för att förlora den
Postad 25 July 2008 - 08:59
Skämt åsido, satsa på någon poäng till nu. Vill möta dig, tror det skulle kunna bli, ehm...känslosamt?
Postad 25 July 2008 - 09:03
Liman, Du måste vara fruktansvärt nöjd med de siffrorna sett till matchen? Nabokov var grym verkligen. Men du spela bättre än 1:a matchen granted.
Hehe ja, 2 mål på totalt 8 skott under matchen.
För en gångs skull var Nabokov riktigt trevlig att ha i mål. Normalt sett gör han de mest underliga saker men igår visade han att han är en fullvärdig målvakt.
Postad 25 July 2008 - 09:16
Din fördröjda backhand i avsluten från slottområdet, något du alltid lirar med eller?
Postad 25 July 2008 - 09:38
Erkänn istället Morge, Du har inte nerver för ett slutspel. Du är slutkörd i bott och vill mest av allt kura ihop i fosterställning och låtsas att denna ligan bara var en dröm.
Skämt åsido, satsa på någon poäng till nu. Vill möta dig, tror det skulle kunna bli, ehm...känslosamt?
Jag har inte psyke för det då jag går in alldeles för hårt i sånt här , tar d på alldeles för stort allvar , tror mkt av det påverkar mitt spel , ja slappna inte av å ha kul...
Du våga ju inte ta en träningsmatch mot mej igår =)
Postad 25 July 2008 - 09:43
Slappna av och ha kul, jo det är inte alltid man kan det. Känner mig som ett tröttkört jagat villebråd ibland. Alla vill mig illa och är taggade som ******** när vi spelar. Slappnar jag av för mycket blir jag uppäten i ett nafs...
Redigerat av RealDaBratt, 25 July 2008 - 09:44.
Postad 25 July 2008 - 10:52
Din fördröjda backhand i avsluten från slottområdet, något du alltid lirar med eller?
Alltid och alltid kan jag väl inte påstå, men jag gör det nog relativt ofta. Vet inte varför men just de skotten känns väldigt sköna att skjuta
Redigerat av Unregisteredeb90775d, 25 July 2008 - 11:00.
Postad 25 July 2008 - 15:16
Slappna av och ha kul, jo det är inte alltid man kan det. Känner mig som ett tröttkört jagat villebråd ibland. Alla vill mig illa och är taggade som ******** när vi spelar. Slappnar jag av för mycket blir jag uppäten i ett nafs...
Det är som under den stora Sovjeteran. Alla gick in i matcherna och undrade bara om de skulle komma undan med tvåsiffrigt. Men när man väl märker att DaBratten inte är en rysk robot så blir man hungrig som ett gäng fjuniga collegekids från USA(tänk Lake Placid OS). Det går att fälla den ryska björnen ;-)
marcuspresident "snart en finne i era rövar"
Postad 25 July 2008 - 16:49
Det funkar inte riktigt här eftersom vi har en tendens att inte spela alla matcherna
Wademan:
Är inne temporärt nu med IE6 och tittar på tabellen och nu ligger jag på 7e plats igen.
Tidigare idag så låg jag 8a, hur kommer det sig
(inga nya resultat är reggade som jag kan se iaf... även om match nr 19 ,129 och 144,5 (matchen mellan 144 & 145) ser skumma ut)
såg att hjemen var online tidigare idag...
Spuute var tog galningen vägen?
Postad 26 July 2008 - 01:26
Ni som fortfarande inte spelat mot mig, kontakta mig här via pm eller på XBL. Ni förstör annars min pyttelilla chans att komma till slutspel
Postad 26 July 2008 - 08:12
Vem är med, låt Swedeleagues lag ta över världen!
Jag skriver upp mig! DaBratts tröja ska sätta skräck i motståndare världen över, ska ta en plats i vår förstafemma!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
23 filmer
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?