Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 April 2010 - 23:12

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Jag är lite kräsen så äkta läder/skinn ska det vara för mig, dessutom är det superslimmat med tight fit.

Postad 11 April 2010 - 01:07

lazio69
  • lazio69
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Snarare sen telefonen lanserades i Sverige, och det är betydligt längre sen än 30 år. Ni kan ju kolla in Telias web shop och titta på resentionerna som finns på Prisjakt, då kan man undra att Telia fortfarande finns kvar :D

Det här var väl en tråd för HTC Desire och inte om olika operatörer, men om ni måste tjata om operatörer så har Telia dom nöjdaste kunderna på alla undersökningar men det är nog inte webshopen...*S*
men nog om det nu vill jag veta vilka appar ska man verkligen ha till HTC Desire och vad har dom för funktioner ?

Postad 11 April 2010 - 01:33

malexin
  • malexin
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

men nog om det nu vill jag veta vilka appar ska man verkligen ha till HTC Desire och vad har dom för funktioner ?

Man ska antagligen ha samma program som till andra Android-telefoner, så: Officiell tråd - Android apps/spel

Postad 11 April 2010 - 01:36

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Iphones telefondel suger rejält, dålig mottagning och dåligt ljud, så att det klagas är ju normalt.

OT: Det är förstås subjektivt men jag har aldrig hört någon av de iphone-ägare jag känner klaga på telefonfunktionaliteten i iPhone. Nåväl, det är inte iPhone som ska diskuteras här, jag ville bara rätta till några galna påståenden tidigare i tråden.

Redigerat av Oddish, 11 April 2010 - 01:37.

Postad 11 April 2010 - 01:51

eCool
  • eCool
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Man ska antagligen ha samma program som till andra Android-telefoner, så: Officiell tråd - Android apps/spel

+1

Postad 11 April 2010 - 02:07

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Har ni någon koll på hur det ser ut med hållare i bil till Desiren?

Jag skulle vilja rekommendera Brodit som visserligen inte säljer direkt till slutkund via sin hemsida, men det är bara att gå in på närmaste Dialect (eller dylik välsorterad butik) och beställa.

http://www.brodit.com/

Postad 11 April 2010 - 04:20

Pigalle
  • Pigalle
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om man kan änvända foto lampan, som ficklampa? Finns det någon sån app? :D

http://www.androlib....hlight-zAA.aspx

Postad 11 April 2010 - 04:34

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

OT: Det är förstås subjektivt men jag har aldrig hört någon av de iphone-ägare jag känner klaga på telefonfunktionaliteten i iPhone. Nåväl, det är inte iPhone som ska diskuteras här, jag ville bara rätta till några galna påståenden tidigare i tråden.

http://www.google.co...lient=firefox-a

Postad 11 April 2010 - 06:38

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
http://www.themobile.../htc-desire.php
Där finns lite väskor till Desire.

Postad 11 April 2010 - 08:37

gregoff
  • gregoff
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Nu känner vi förvisso inte varandra :D men telefondelen i iPhone är nåt av det sämsta jag varit med om i en mobiltelefon. Rent funktionsmässigt är det inget fel på det, men det ider av en hel del buggar. Det har dock rättat till sig en hel del den senare tiden med hjälp av uppdateringar men är fortfarande inte helt ok. Framför allt är det växlingar mellan 2G och 3G som får samtal att bryta, men det är många andra problem med.

Nåväl, lite mer ontopic kanske: Känns som att det enda man kommer sakna i Desire, är en fm-sändare. Och bluetooth-radio är inte det vanligaste. Vad ska man använda för alternativ? Den gamla "kassettsladden" börjar bli lite utsliten nu, men det kanske inte finns så mycket annat att välja på?

Postad 11 April 2010 - 08:37

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Du har aldrig ägt en iPhone själv va? Har haft både 2G, 3G och 3 GS och ingen av dem suger i själva telefondelen om man inte använder en operatör som suger. Det mesta gnäll som gäller brutna samtal gäller amerikanska AT&T och sen har den som alla andra lurar haft buggar men som är uppdaterade sedan länge. Nämn en telefon från en annan tillverkare som inte är buggig vid leverans och måste uppdateras? :D HTC är ju snarare världsmästare på ett leverera buggiga telfoner :) Trots det har jag beställt en Desire som kompis till min 3GS

Postad 11 April 2010 - 09:05

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Fick möjligheten att leka med Nexus one igår.
vilken smäcker telefon det var, har tidigare bara sett bilder. Gränssninttet och var nice och skärmen fantastisk. Desire är ju lik Nexus one så nu har jag ett rejält habegär till telefonen.... Den som väntar på nåt gott.....:D

Postad 11 April 2010 - 09:16

maerd
  • maerd
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Hero har bästa ljud vid samtal av alla mobiler jag haft. Nexusen är sämre, hoppas Desire är lika bra som Hero

Härligt att höra. Nu känner jag mig lugnare :D

Postad 11 April 2010 - 09:31

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0
Är ute efter ett bra BT till Desiren att användas framförallt i bilen. Någon som vet om SE VH-300 kan vara något?
Får gärna vara billigt, men skall fungera bra. Fick mail från CDON idag om prisbomber. http://cdon.se/hemel...t_black-4220391

Postad 11 April 2010 - 09:33

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

För vad det är värt, har sett att flera affärer i stockholmsområdet har både HTC Desire och X10 i lager och "on display", dvs faktiska fungerande telefoner då och inte attrapper. El giganten, Media Markt etc, t.ex. vid Sickla och Nacka Forum.

Nu måste jag fråga vart du fått den här informationen ifrån? Nyfiken och lycklig åkte jag till Elgiganten Sickla igår för att få klämma och känna på en Desire. Men besviken fick jag lämna butiken då de enbart hade Hero och Legend framme :D

Finns det någon butik i centrala Stockholm som har Desire framme. Så man iaf kan få hålla och känna på den? Någon som vet?

Redigerat av _dawson_, 11 April 2010 - 09:35.

Postad 11 April 2010 - 09:45

Unregistered657ba2bc
  • Unregistered657ba2bc
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Nu måste jag fråga vart du fått den här informationen ifrån? Nyfiken och lycklig åkte jag till Elgiganten Sickla igår för att få klämma och känna på en Desire. Men besviken fick jag lämna butiken då de enbart hade Hero och Legend framme :D

Finns det någon butik i centrala Stockholm som har Desire framme. Så man iaf kan få hålla och känna på den? Någon som vet?

Ska ut på Söder om ett par timmar, återkommer om jag hittar något.

Postad 11 April 2010 - 10:12

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Du har aldrig ägt en iPhone själv va? Har haft både 2G, 3G och 3 GS och ingen av dem suger i själva telefondelen om man inte använder en operatör som suger. Det mesta gnäll som gäller brutna samtal gäller amerikanska AT&T och sen har den som alla andra lurar haft buggar men som är uppdaterade sedan länge. Nämn en telefon från en annan tillverkare som inte är buggig vid leverans och måste uppdateras? :D HTC är ju snarare världsmästare på ett leverera buggiga telfoner :) Trots det har jag beställt en Desire som kompis till min 3GS

Har en 3gs och telefondelen är långt efter tex nokia eller SE: Den som inte vet det har skygglappar eller är en riktig fanboy

Postad 11 April 2010 - 10:56

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

http://www.androlib....hlight-zAA.aspx

Det står ju inget om att det är fotolampan eller bara displayen man använder?

"Flashlight application that allows you to adjust the brightness with the swipe of your finger!

Features:
* Brightness control
* Keep awake
* Track Ball support
* Color options

Auto Dim: Google says I can't fix it because of "conflicts between the framework and underlying driver." Future phone update will patch issue."

Postad 11 April 2010 - 11:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Har en 3gs och telefondelen är långt efter tex nokia eller SE: Den som inte vet det har skygglappar eller är en riktig fanboy

Aldrig haft några problem med telefonsamtal på de iphone jag haft.

Postad 11 April 2010 - 11:35

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Skojjar de eller?

Hur ofta ska de byta datum egentligen.

Postad 11 April 2010 - 11:43

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

Skojjar de eller?

Gäller väll dem som beställer nu och inte dem som har redan beställd. Så brukar man göra, eller?

Postad 11 April 2010 - 11:48

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=YgtEDCWpLgY

Hur gör man för att få ljudet till bilen? :D

Postad 11 April 2010 - 11:49

Gamse
  • Gamse
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Skojjar de eller?

Om man klickar på datumet får man upp en informationsruta...

"Det leveransdatum som uppges är preliminärt och till för att ge information om när man ungefär kan förvänta sig att få en produkt levererad vid nybeställning.

Datumet visar alltså den leverans som inte är bokad av kunder, det ska då finnas bokningsbara exemplar kvar. Det betyder att man mycket troligt kan få i tidigare leverans om man har stått i kö ett tag."

Så det innebär, förhoppningsvis, att de helt enkelt får in sin andra leverans den 26 april.

Postad 11 April 2010 - 11:57

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Gäller väll dem som beställer nu och inte dem som har redan beställd. Så brukar man göra, eller?

Detta frekventa datumbyte har hänt 3ggr innan och jag har då ringt in o fått höra att skrivet datum på hemsidan gäller för ALLA. Hoppas det är som du säger denna gång, alltså inte HTCs försening. :D

Om man klickar på datumet får man upp en informationsruta...

"Det leveransdatum som uppges är preliminärt och till för att ge information om när man ungefär kan förvänta sig att få en produkt levererad vid nybeställning.

Datumet visar alltså den leverans som inte är bokad av kunder, det ska då finnas bokningsbara exemplar kvar. Det betyder att man mycket troligt kan få i tidigare leverans om man har stått i kö ett tag."

Så det innebär, förhoppningsvis, att de helt enkelt får in sin andra leverans den 26 april.

Yepp har läst det, men tidigare så har ALLA datumförändringar berott på försening av leverantör. :)

Postad 11 April 2010 - 12:37

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Vart fasen ska man beställa nu då om man vill ha en snarast :S
luktar ju slut precis överallt pga alla förbokningar.

Postad 11 April 2010 - 12:41

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Kanske kunde du testa CDON, de har den 12/4.
El. skriv ett mail tidigt i morgon och fråga, el. för den delen redan nu, de brukar svara snabbt.

Redigerat av ffodil, 11 April 2010 - 12:46.

Postad 11 April 2010 - 12:44

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Kanske kunde du testa CDON, de har den 12/4.

Mjo,vore trevligt och veta kö status isåfall.
Fan nu har man lite ångest att man inte har bokat tidigare.
BAH...

Postad 11 April 2010 - 12:52

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Att dra runt bland alla kedjor på onsdag är väl ditt säkraste kort känns det som. Jag bokade den 25/3 på CDON och jag känner mig knappt säker på att jag får en :D

Jag har en bokning på Webhallen som jag garanterat kommer att få, jag gjorde en portering på CDON och fick ett bra pris men lär min bokning på Webhallen vara kvar.

Postad 11 April 2010 - 12:56

PojPoj
  • PojPoj
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Behövs alltid motvkter till kategoriska inlägg. :P Jag jobbar inte på SE men väl på E och har extensiv erfarenhet av SE telefoner eftersom jag använt dom både i jobbet och privat sen SE bildades. Detta till trots så använder jag sen 2-3 år tillbaka iPhone både privat och i jobbet (på eget inköp dock). Kan inte påminna mig om att jag under dessa år haft ett enda droppat samtal. Har ej heller några som helst problem med telefondelen. Mitt jobb innebär extensiva telefonkontakter samt telefnkonferenser etc och iPhone har inte gett mig nått att klaga på alls. Väldigt OT men men...

Postad 11 April 2010 - 12:59

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Att dra runt bland alla kedjor på onsdag är väl ditt säkraste kort känns det som. Jag bokade den 25/3 på CDON och jag känner mig knappt säker på att jag får en :P

Jag har en bokning på Webhallen som jag garanterat kommer att få, jag gjorde en portering på CDON och fick ett bra pris men lär min bokning på Webhallen vara kvar.

Fick svar från CDON så sent som i fredags att min skulle bli skickad månd. el. tisd.

Postad 11 April 2010 - 13:03

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Fick svar från CDON så sent som i fredags att min skulle bli skickad månd. el. tisd.

När bokade du?

Postad 11 April 2010 - 13:04

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Någon som vet var CDON köper in sina Desire från? De är ju inte listade som återförsäljare på HTC's websida: http://www.htc.com/s...ere_to_buy.aspx

Postad 11 April 2010 - 13:04

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Hmm nu vart man kluven.

Kostar 4379kr inkl 24mån snackis med 0kr förhöjd
Eller 4789kr exkl abb.

Kostar 4690kr exkl abb hos elgiganten med collect @ store.
Eller 4749kr inkl frakt.

Köper hos elis, beställer snackis från tele2.se och får samma abb för 19kr/mån istället 39kr/mån som cdon/katshing mfl tar.

dvs 20kr billigare/mån = 480kr
169kr billigare hos elis i slutsumman inkl abb kostnad.

Hmm,ska traska till elis imorgon och fråga när dom får in så får jag boka och plocka ut.

Postad 11 April 2010 - 13:05

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

När bokade du?

Den 1/3 tror jag det var.

Postad 11 April 2010 - 13:24

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

http://www.google.co...2bb30ecf4f91972

No results found for "iphone bad call quality". För du kan väl inte vara så korkad att du försöker argumentera med en google-sökning på 4 separata ord varav "iphone" är ett? Hahaha...

Redigerat av Oddish, 11 April 2010 - 13:27.

Postad 11 April 2010 - 13:33

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Hmm nu vart man kluven.

Kostar 4379kr inkl 24mån snackis med 0kr förhöjd
Eller 4789kr exkl abb.

Kostar 4690kr exkl abb hos elgiganten med collect @ store.
Eller 4749kr inkl frakt.

Köper hos elis, beställer snackis från tele2.se och får samma abb för 19kr/mån istället 39kr/mån som cdon/katshing mfl tar.

dvs 20kr billigare/mån = 480kr
169kr billigare hos elis i slutsumman inkl abb kostnad.

Hmm,ska traska till elis imorgon och fråga när dom får in så får jag boka och plocka ut.

Fick en sjukt bra deal, porterade från Telenor till Tele2, 24mån, 0kr upphöjt, 39kr/mån 3427:- för telefonen. Sen blir det något surfpaket på det också.

Om man fyller i på samma sätt idag så får man den för 4202:-

Postad 11 April 2010 - 13:41

storm72
  • storm72
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

http://www.google.co...2bb30ecf4f91972

No results found for "iphone bad call quality". För du kan väl inte vara så korkad att du försöker argumentera med en google-sökning på 4 separata ord varav "iphone" är ett? Hahaha...

wow, ryser nästan när man läser vad du skriver. Så du tycker inte svaren med ihone,bad,call och quality gäller om de inte är i exakt den ordföljden.

Läs något av träffarna som dyker upp istället för att skriva dumheter

Postad 11 April 2010 - 13:50

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

• 274 inlägg
  • 0
Men ta det där ###### snacket om ifån i en annan tråd ><

Postad 11 April 2010 - 14:10

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Fick en sjukt bra deal, porterade från Telenor till Tele2, 24mån, 0kr upphöjt, 39kr/mån 3427:- för telefonen. Sen blir det något surfpaket på det också.

Om man fyller i på samma sätt idag så får man den för 4202:-

Ah!
Se där ja!
Antar det är snackis abb, om man beställer exakt samma abb från tele2.se så får du abb för 19kr/mån istället för 39kr/mån.

Så,bort från abb snack nu.

Ska som sagt till elis här i Karlskoga och sparka in dörren och fråga när dom får in till butiken.
Hoppas bara den släpps nu i veckan så en andra sändning kan rulla ut med.
Får bara hålla hårt i plånboken lite extra, fan har man orkat hålla sig ett par veckor nu så borde man klara ett par till.

Postad 11 April 2010 - 14:11

f1nggy
  • f1nggy
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Sitter på 2 st iphone/ipod laddare speccade 5V 1A och den andra 12V 67A

har ingen vidare koll på detta men skulle de gå att använda för att snabbladda desiren?
krävs det en speciell usbkabel föra tt skicka vad det nu kan vara 1000ma genom miniusb ?

Postad 11 April 2010 - 14:12

Unregistered657ba2bc
  • Unregistered657ba2bc
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Ska ut på Söder om ett par timmar, återkommer om jag hittar något.

Inget på Ringen kollade Telenor och The Phonehouse.
Frågede enn kille på TP om han hade någon Desire att klämma på, svaret var att nej dom är försenade och kommer inte på ett par veckor. :P

Eller hur...

En kvinnlig kollega till honom upplyste oss om att "releasen" är den 14/4.

Redigerat av Unregistered657ba2bc, 11 April 2010 - 14:12.

Postad 11 April 2010 - 14:16

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Ah!
Se där ja!
Antar det är snackis abb, om man beställer exakt samma abb från tele2.se så får du abb för 19kr/mån istället för 39kr/mån.

Så,bort från abb snack nu.

Ska som sagt till elis här i Karlskoga och sparka in dörren och fråga när dom får in till butiken.
Hoppas bara den släpps nu i veckan så en andra sändning kan rulla ut med.
Får bara hålla hårt i plånboken lite extra, fan har man orkat hålla sig ett par veckor nu så borde man klara ett par till.

Yes men det abb. kan endast beställas UTAN mobil.

Postad 11 April 2010 - 14:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Sitter på 2 st iphone/ipod laddare speccade 5V 1A och den andra 12V 67A

har ingen vidare koll på detta men skulle de gå att använda för att snabbladda desiren?
krävs det en speciell usbkabel föra tt skicka vad det nu kan vara 1000ma genom miniusb ?

5V 1a laddaren funkar med microsub-kabel.
12V 67A(!) får du ladda bilbatteriet med :P

Redigerat av NisseGurra, 11 April 2010 - 14:20.

Postad 11 April 2010 - 14:19

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0

Inget på Ringen kollade Telenor och The Phonehouse.
Frågede enn kille på TP om han hade någon Desire att klämma på, svaret var att nej dom är försenade och kommer inte på ett par veckor. :P

Eller hur...

En kvinnlig kollega till honom upplyste oss om att "releasen" är den 14/4.

Ha ha - jag frågade samma sak till samma personer igår lördag! Tjejen var iaf trevlig och tillmötesgående och letade svar, men snubben satt mest och var seg...

Postad 11 April 2010 - 14:25

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Yes men det abb. kan endast beställas UTAN mobil.

yepp, i know.

Postad 11 April 2010 - 14:59

f1nggy
  • f1nggy
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

5V 1a laddaren funkar med microsub-kabel.
12V 67A(!) får du ladda bilbatteriet med :P

Jag reagerade också över detta, vet inte om det är feltryck eller ej, hursomhelst, måste det vara ngt speciellt speccad usbsladd för detta?

Postad 11 April 2010 - 15:06

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Jag reagerade också över detta, vet inte om det är feltryck eller ej, hursomhelst, måste det vara ngt speciellt speccad usbsladd för detta?

Antar att laddaren har vanligt usb-uttag?
Om ja, så köp vanlig usb till micro-usbkabel

Postad 11 April 2010 - 15:11

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Var precis på MediaMarkt och klämde både på en Hero och på en Legend. Ingen Desire i sikte, men skit i det - det var första gången jag ö.h.t. går i närheten av en android-mobil.
Hero'n var ganska seg tyckte jag, men Legend'en sköt på genom menyerna och det fanns inte ett uns av lagg någonstans - och då stressade jag den ganska duktigt.
Sjukt fint gränssnitt, är impad!

Hann klämma lite på en X10:a också, och det var ju verkligen inget att ha. Jag hade inte köpt den för halva priset.
Vad kör den för skal ovanpå android? Jag skulle tippa på windows XP med media-center eller nåt. Fan så fult - OCH segt!

Redigerat av U-Nas, 11 April 2010 - 15:12.

Postad 11 April 2010 - 15:14

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=YgtEDCWpLgY

Hur gör man för att få ljudet till bilen? :D

Ingen som vet? :P

Det kan omöjligt vara 67A, kanske mA men inte A :D

Postad 11 April 2010 - 15:16

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Ingen som vet? :P

Det kan omöjligt vara 67A, kanske mA men inte A :D

Blåtand troligen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.