Tråkigt att man ska bli blåst.
Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 05 February 2014 - 17:46
Tråkigt att man ska bli blåst.
Postad 05 February 2014 - 18:15
Postad 05 February 2014 - 18:26
Bara köra på nu gubbar
http://blogs.battlef...ssion-dog-tags/
Dom borde fixa roligare uppdrag, som Rambo i bf3.
Postad 05 February 2014 - 18:40
Dom borde fixa roligare uppdrag, som Rambo i bf3.
Rambo? Rolig? Näe nu måste du minnas fel
// Sat
Postad 05 February 2014 - 19:06
Postad 05 February 2014 - 19:59
Redigerat av walkiii, 05 February 2014 - 20:03.
Postad 05 February 2014 - 22:29
Postad 06 February 2014 - 01:45
Det är ju bara att konstatera att det här spelet är förbannat trasigt. Ikväll var Tdm, domination såväl som cq ospelbart. Utan att kunna speciellt mycket om servrar och dator känns det som DiceEA har otillräcklig serverkapacitet och det är det som ställer till det. Innan patchen funkade Tdm mm felfritt men cq var knas. Nu är Tdm totalt trasigt men cq funkar bättre för många. Känns som de flyttat serverkapacitet mellan spelsätten.
Stor del av problemet är väl tickrate, dålig hitbox och som grädde på moset står varenda server i USA. Ja jag och walkiii har pingat ett gäng.
Postad 06 February 2014 - 07:41
Stor del av problemet är väl tickrate, dålig hitbox och som grädde på moset står varenda server i USA. Ja jag och walkiii har pingat ett gäng.
Jag tror inte servrarna står fysiskt i USA... men jag kan ha fel. Att IP-adresserna ägs av EA som är registrerat i Redwood, USA, betyder givetvis inte att servrarna står där. Man kan ju bli fundersam på att sista namngivna punkten för t.ex. mig när jag pingar en server i "europa", är att man får info om att trafiken går via dublin som är misstänkt nära en atlantkabel, men om man pingar servrar som man vet står i USA på östkusten får man betydligt högre ping.
Jag tror att antingen står datacentret i eller omkring dublin, eller så liggera EA's routing där över till någonstans i europa. Men usa... Tror inte det, tack och lov.
Postad 06 February 2014 - 09:03
Förhoppningsvis blir det spela Fredag- och/eller Lördagskväll och spelet kommer ju inte till rätta förren man får spela ihop med några. Misstänker att det alltid finns någon som kommer att spela.
Tänkte höra med er grabbar, är det helt ok att hoppa in i chatpartyn hur som helt eller har ni bestämt i förväg vilka som skall spela, tänkte främst FDS som ofta dyker upp. Spelade tidigare i veckan med några av er och fick mersmak. Är lite gammalmodig och tycker respekt är väldigt viktigt, därför vill jag inte "tränga mig före" om det är förrutbestämt vilka som skall spela.
// Sat
Postad 06 February 2014 - 09:29
Prövade lite på oblivition igår och måste säga att det är ett rolig spelidé. Känns som man behöver lite träning först men tycker framförallt att Operation Locker kom till sin rätta.
Förhoppningsvis blir det spela Fredag- och/eller Lördagskväll och spelet kommer ju inte till rätta förren man får spela ihop med några. Misstänker att det alltid finns någon som kommer att spela.
Tänkte höra med er grabbar, är det helt ok att hoppa in i chatpartyn hur som helt eller har ni bestämt i förväg vilka som skall spela, tänkte främst FDS som ofta dyker upp. Spelade tidigare i veckan med några av er och fick mersmak. Är lite gammalmodig och tycker respekt är väldigt viktigt, därför vill jag inte "tränga mig före" om det är förrutbestämt vilka som skall spela.
// Sat
Obliteration är kul! Blir lite mer att alla jobbar tillsammans mot samma mål!
Finns det plats och du tål lite "fult" språk
kan vara så att man kan bli flyttad på för någon FDS!
Postad 06 February 2014 - 10:29
Obliteration är kul! Blir lite mer att alla jobbar tillsammans mot samma mål!
Finns det plats och du tål lite "fult" språkså antar jag att du kan ansluta till partychatten. Dock ska väl kanske sägas att det
kan vara så att man kan bli flyttad på för någon FDS!
"Lite" var väl årets underdrift haha
Redigerat av solitarypredator, 06 February 2014 - 10:29.
Postad 06 February 2014 - 11:53
// Sat
Postad 06 February 2014 - 11:56
Postad 06 February 2014 - 12:21
"Lite" var väl årets underdrift haha
Haha..Kanske skulle ha satt citationstecknen vid "lite" istället!
Körde ni länge igår walkiii, Solitary?
Postad 06 February 2014 - 12:42
Körde ni länge igår walkiii, Solitary?
En eller två rundor till körde vi!
Postad 06 February 2014 - 12:48
En eller två rundor till körde vi!
Ok! Själv kände jag att stänger jag inte av nu så kommer svordomarna fram i mängder då det gick så uselt.
Men idag tar jag nya tag!
Postad 06 February 2014 - 14:05
Gör som är uppfostrad då, frågar först. Känns inte så stor mening att hoppa in i en chatt för att strax bli utkastad. Språket är väl upp till var och en, men fula ord har jag hört förrut.
// Sat
Äh bara hoppa in, i värsta fall får väl dom andra starta en till chatt
Jag, Jaktur, Dala, puffer mfl krossade nyss:) Nu blir det paus till ikväll. Man vill ju inte spela för mycket!
Postad 06 February 2014 - 16:23
Äh bara hoppa in, i värsta fall får väl dom andra starta en till chatt
Jag, Jaktur, Dala, puffer mfl krossade nyss:) Nu blir det paus till ikväll. Man vill ju inte spela för mycket!
Man tackar, man tackar!
Kommer in och spelar troligvis imorgon men man vet ju aldrig. Försöker ta mig igenom singelplay men går väl lite sådär på det stadiumet...
// Sat
Postad 06 February 2014 - 18:02
ikväll ska jag bli lvl 100.
Du har väl inte många poäng kvar till rank 100 så det borde ju gå fort!
Själv tänkte jag kanske slösa någon 100% boost så kanske man är rank 70 inom en snar framtid.
Postad 06 February 2014 - 19:42
Jag har nyss gått upp på lvl 99, så det är en bit kvar.
200% boost så är det gjort på en match
Rensa c flaggan på taket på siege? Såhär gör man hahaha
https://www.youtube....be_gdata_player
Redigerat av solitarypredator, 06 February 2014 - 19:45.
Postad 07 February 2014 - 08:03
Men snyggt gjort av dem
Postad 07 February 2014 - 08:34
Postad 07 February 2014 - 08:42
Skulle spela lite igår, men det visade sig att spelet hängde sig efter typ 10 minuter, satte mig i en tank och kunde inte skjuta. 30 sekunder senare får jag något felmeddelande och tillbaka till startmenyn. Ska spelen vara så här dåliga ??
Nä spelen ska inte vara så här dåliga. Dock är Bf4 betydligt bättre nu än från början. Spelet är mer eller mindre framtvingat av EA innan det var klart. Finns många filmer om vad som är fel med spelet eller om du söker lite längre bak i tråden.
Numera verkar iallafall singelplayer hålla ihop, förrut krascha det mitt i nått uppdrag och man fick "save file corrupt" vilket gjorde att man fick börja om från början, börja om på nytt.
// Sat
Postad 07 February 2014 - 09:54
Postad 07 February 2014 - 10:15
Jag tycker snarare det känns mer ostabilt nu efter sista firmware uppdateringen.
Precis min uppfattning också. TDM och domination funkade felfritt innan uppdateringen, nu funkar det inte alls. CQ funkade helt ok för mig innan uppdateringen och det funkar sämre i vissa matcher och lika bra i vissa nu.
Postad 07 February 2014 - 10:45
Jag tycker snarare det känns mer ostabilt nu efter sista firmware uppdateringen.
Känns som jag är ensam, men tycker sista uppdatering var riktigt bra. Fått betydligt bättre flyt nu med mindre gummiband osv...
// Sat
Postad 07 February 2014 - 11:23
när det är dags för ett PS4, hur är BF4 en bra dag när allt fungerar ?
Postad 07 February 2014 - 11:29
Postad 07 February 2014 - 12:08
Vad är det för färgfläckar man ser lite här och var?.Finns i alla möjliga färger.Blå,grön, röd (ej blod stänk).
Låter snarare som för varm ps4a så du får grafikfel för det har jag inte sett på 250+ timmar Bf4.
Och till dig som undranär Bf4 kommer vara buggfritt så är svaret på den frågan: Aldrig.
Men det är rätt kul ändå
Postad 07 February 2014 - 12:11
Kan vara lasersiktena! För dom "fläckarna" kan man se lite här och var på olika saker! Typ gröna och röda.Vad är det för färgfläckar man ser lite här och var?.Finns i alla möjliga färger.Blå,grön, röd (ej blod stänk).
Postad 07 February 2014 - 12:22
så kan det va.ska ta en bild och lägga upp.Kan vara lasersiktena! För dom "fläckarna" kan man se lite här och var på olika saker! Typ gröna och röda.
Postad 07 February 2014 - 12:58
Redigerat av DragonPuffer, 07 February 2014 - 14:28.
Postad 07 February 2014 - 14:15
tur att någon mer som ser "prickarna".Det var samma fenomen på PC med de där fläckarna, ser dom hela tiden på PS4 också. Har för mig att det var lasersiktena som orsakade det, precis om ni säger.
Postad 07 February 2014 - 14:33
tur att någon mer som ser "prickarna".
Lasersiktena brukar ju vara långa streck, iallafall för mig.
Trodde du menade grafikfel med tanke påbatt du skrev blå också och det finns inget blått lasersikte.
Redigerat av solitarypredator, 07 February 2014 - 14:34.
Postad 07 February 2014 - 15:16
Postad 07 February 2014 - 15:25
Lasersiktena brukar ju vara långa streck, iallafall för mig.
Det är "pricken" på änden av lasersikten som fastnar på väggar och dylikt, som att någon har spraytaggat
Det finns ju ett trilaserbeam sikte vilket skulle förklara pyramiden man ser ibland.
Redigerat av DragonPuffer, 07 February 2014 - 15:25.
Postad 07 February 2014 - 16:13
Det är "pricken" på änden av lasersikten som fastnar på väggar och dylikt, som att någon har spraytaggat
Det finns ju ett trilaserbeam sikte vilket skulle förklara pyramiden man ser ibland.
Är ingen prick för mig, antingen ett långt rött/grönt streck:)
Postad 07 February 2014 - 16:18
Postad 07 February 2014 - 16:27
Postad 07 February 2014 - 19:09
Är ingen prick för mig, antingen ett långt rött/grönt streck:)
Hmm då kanske dina lasersikten är trasiga, i slutet av mina laserstrålar så blir det alltid en prick på fienden. Precis som det ska vara
Postad 07 February 2014 - 19:20
According to EA's Origin, the Second Assault DLC will launch on February 18th.

http://bf4central.co...t-release-date/
Redigerat av Zerokelvin, 07 February 2014 - 19:21.
Postad 07 February 2014 - 19:47
Nej.Vadå,har ni fel och buggar i ert BF4'a ??
De ser jag också och det måste ju vara, som nämnts, grafikbuggar.Vad är det för färgfläckar man ser lite här och var?.Finns i alla möjliga färger.Blå,grön, röd (ej blod stänk).
Postad 07 February 2014 - 21:27
Mjo, jag tänkte hoppa in nu och spela några timmar.Djungel blir det någe bf idag?
Postad 07 February 2014 - 21:29
Mjo, jag tänkte hoppa in nu och spela några timmar.
Ok! Jag kommer in runt 22!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
12 bilder
55 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?