Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 27 December 2014 - 22:08
Postad 27 December 2014 - 22:09
"Latest update on PlayStation Network: bit.ly/1HPYpjs Engineers are working hard to restore online gameplay as quickly as possible"
För en timme sen...hoppas dom rappar på så man kan spela nån gång....börjar bli tröttsamt...
Redigerat av Unregisteredfaa967e4, 27 December 2014 - 22:10.
Postad 27 December 2014 - 22:31
Postad 27 December 2014 - 23:48
Postad 28 December 2014 - 08:26
Postad 28 December 2014 - 08:55
We understand that Xur has been hard to reach for a lot of you this weekend, so we’re going to extend his stay. Our current plan is to allow him to remain in the Tower with his current inventory until Monday night at 10pm PST, just before the weekly reset. We’ll also keep an eye on the overall situation, and prolong the extension, as needed, for as long as is feasible.
Next week, Xur will return to his regular schedule, with refreshed inventory.
Thank you for your patience!
Postad 28 December 2014 - 09:55
Postad 28 December 2014 - 09:57
Ally är ju bara ett nödvändigt ont tills hard raiden kommer.
Postad 28 December 2014 - 10:32
Får du gjallahorn nu så är den uppgraderad redan.
Säker? En fick den igår på vog när vi spelade och han sade att den ej var upgraderad, han kan ju sett fel dock men tror inte det
Postad 28 December 2014 - 10:50
Postad 28 December 2014 - 14:26
Postad 28 December 2014 - 14:45
I slutändan så är det grindning och tur som behövs.
Redigerat av l2ickard, 28 December 2014 - 14:50.
Postad 28 December 2014 - 18:31
Postad 28 December 2014 - 19:06
Postad 28 December 2014 - 20:46
Kul att ni fick lite loot ni som inte klarat honom.
Jobbar nattskiftet och fick ställa upp att ta svärdet, brukar alltid sova inför nattpasset så tänkte nu blir det en timme sittande här med kontrollen!
Ack vad fel man hade första försöket 3 Swordbearer och 9min senare låg Crota i tårar!!!
Bra tajming och tight spel, bra gjort alla involverade.
Redigerat av jimler, 28 December 2014 - 20:57.
Postad 28 December 2014 - 21:30
martin_1984_
Postad 28 December 2014 - 22:29
Murvis, De hjälper dig på elit nivå skulle man kunna säga..
1: Kör klart storyn och använd de grejer du kommer över bara.
2: När du klarat storyn se till att köra Daily på den nivå du klarar av varje dag.
3: Kör strikes och eller pvp varje vecka ( man kan få 100 marks i veckan) För dessa marks kan du köpa legendary gear i Tower.
4: Kör weekly på den nivån du klarar av.
5: När du börjar få ett hum över vad som är bra och inte då ska du börja handla av Xur.
6: När du når light lvl 27 så kan du ta första kistan i nya raiden en gång i veckan.
1 ska du göra för att klara spelet? få lite erfarenhet och uppleva den fantastiska storyn spelet har att erbjuda
2 ska du göra för att bygga upp ett förråd av shards och energys.
3 Är den viktigaste! Här får du erfarenhet, vangauard marks, engram, motes of light, strange coins, armors, vapen osv.
4 Är för att bygga upp ett litet förråd av strange coins inför punkt 5.
6 Kan ge dig bra grejer.
Utöver allt detta så kör så mycket bounties du orkar.
Så tänker iaf jag. Tycker det känns lite tidigt att jaga strange coins i ditt läge. Hur många har du och vad kör du för karaktär?
Tack för lite tips! Såg nu att jag hade 26 "vanguard marks" får man nå bra för dom?
Postad 29 December 2014 - 00:44
måste säga att sessionen på Crota idag gick sjukt smidigt ;-)
Kul att ni fick lite loot ni som inte klarat honom.
Jobbar nattskiftet och fick ställa upp att ta svärdet, brukar alltid sova inför nattpasset så tänkte nu blir det en timme sittande här med kontrollen!
Ack vad fel man hade första försöket 3 Swordbearer och 9min senare låg Crota i tårar!!!
Bra tajming och tight spel, bra gjort alla involverade.
Det gick riktigt smidigt faktiskt. Kul när allt flyter på, dock tråkigt att jag fick ännu en "Hunger of crota"
class item kostar 30 marks
legs/arms kostar 75
chest kanske också 75
helm 150 marks
Har jag för mig iaf. Sen till chest/helm tror jag man behöver en commendation för att handla. Man får en sån per level du går upp hos vanguard. Det gör du lättast genom att göra bounties.
Postad 29 December 2014 - 05:20
Postad 29 December 2014 - 10:35
walkiii> bara att bryta ner för energy till annat vapen sedan eller ändra till shard för komma upp i lvl32 via Aris
Lönar det sig att level upp vapnet innan man slänger det? Alltså inte att köpa uppgraderingarna utan bara låsa upp dem.
Postad 29 December 2014 - 14:05
Lönar det sig att level upp vapnet innan man slänger det? Alltså inte att köpa uppgraderingarna utan bara låsa upp dem.
Jag har aldrig prövat det men tvivlar på det.
Postad 29 December 2014 - 18:26
Vore kul om vi fick till en crota ikväll när Martin är hemma igen. Nån måste ju öva på svärdet nu när jimler drar. Är ju tydligen viktigare med semester än raid...
Postad 29 December 2014 - 18:35
Kl 10 börjar det och vi delar upp oss som förra veckan och kör fram till crota på alla 3.
Jag, Jim, Martin och Emanuel i ett team.
Tribbe, baggz, MJ och Walkiii i det andra teamet.
Sedan kör vi crota tills alla har klarat det.
Postad 29 December 2014 - 21:04
Så länge det inte är mBr och walkiii, ni är så tjejsura!! ;-)
Postad 29 December 2014 - 21:52
Postad 29 December 2014 - 22:24
Den kan du levla till ett bra vapen. Kolla tidigare i tråden...Ska man spara vissa vapen man hitta även fast dom har lägre "attack" än dom man har...ni fattar....fick t.ex ett vapen som hette husk of the pit...
Postad 30 December 2014 - 01:51
just husk of the Pit kan du levla till legendarisk och sedemera till exotiskt. Detta är ovanligt. Övriga vita, gröna och blå vapen kan du i regel (men inte alltid) dismantla efter att du gått över lvl 20. Skulle du däremot vilja köra en till gubbe från början kan det vara bra att spara några vapen på lägre level med lagom spridning för att snabbare levla gubbe 2 och 3.Ska man spara vissa vapen man hitta även fast dom har lägre "attack" än dom man har...ni fattar....fick t.ex ett vapen som hette husk of the pit...
Postad 30 December 2014 - 07:36
just husk of the Pit kan du levla till legendarisk och sedemera till exotiskt. Detta är ovanligt. Övriga vita, gröna och blå vapen kan du i regel (men inte alltid) dismantla efter att du gått över lvl 20. Skulle du däremot vilja köra en till gubbe från början kan det vara bra att spara några vapen på lägre level med lagom spridning för att snabbare levla gubbe 2 och 3.
Ok! Tur jag inte slängde det då!! 😆👍
Postad 30 December 2014 - 09:30
Ja riktigt dåligt att bara sticka iväg sådär på en tisdag...
Kl 10 börjar det och vi delar upp oss som förra veckan och kör fram till crota på alla 3.
Jag, Jim, Martin och Emanuel i ett team.
Tribbe, baggz, MJ och Walkiii i det andra teamet.
Sedan kör vi crota tills alla har klarat det.
Har strömavbrott här hemma!
Postad 30 December 2014 - 13:20
Grattis till oss på lvl 32 också Jim
Redigerat av mBr, 30 December 2014 - 14:22.
Postad 30 December 2014 - 19:30
undrar även vad som ingår när man köper The dark below? Ska jag köpa det nu eller ska man vänta tills max lvl?
Postad 30 December 2014 - 21:51
Bara och lämna in så du går upp i level hos cryptarc. Vilket kan ge lila loot. Du kommer få bättre grejer än det ändå.Tjenare jag är L19 med min warlock nu. Bör man spara blå (eller bättre) engrams som droppar nu och öppna när bara är max lvl eller ska man öppna dom på direkten?
undrar även vad som ingår när man köper The dark below? Ska jag köpa det nu eller ska man vänta tills max lvl?
Dark below är bara att köpa och få tillgång till bättre gear.
Postad 30 December 2014 - 23:47
Vexen, Fatebringer, Timepiece och Praetorian Foil på en och samma runda
Postad 31 December 2014 - 22:21
Gott Nytt år alla galningar.
Postad 01 January 2015 - 00:29
Sjukt bra utdelning!Haha helt sjuk loot på VoG hard idag!
Vexen, Fatebringer, Timepiece och Praetorian Foil på en och samma runda
Jag har kört VoG ett antal gånger och har bara Vex Mythoclast av dem (antar att det är vad du menar med "Vexen") och den fick jag i söndags.
Postad 02 January 2015 - 07:33
Postad 02 January 2015 - 21:00
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
6 bilder
22 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler