Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 26 July 2008 - 10:08

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Lätt jag skall vara med på det. RightWing nr.7 DarkoWade

Postad 26 July 2008 - 13:57

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Hehe, Center Nr.88 DaBratt

Postad 26 July 2008 - 14:16

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Right Defence Nr47 Nilfisk47

Postad 26 July 2008 - 14:17

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Leftwing for me =) Nr66

Postad 26 July 2008 - 17:15

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Äh...
Lite tidigt att planerara detta men jag bokar i sånna fall Left Defense Nr. 5 - Liman

Jag och Nilfisk gör säkert ett bra jobb.

Redigerat av Namil, 26 July 2008 - 17:16.

Postad 26 July 2008 - 17:31

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

http://www.gametrail...ayer/37453.html

Vem är med, låt Swedeleagues lag ta över världen!

Jag skriver upp mig! DaBratts tröja ska sätta skräck i motståndare världen över, ska ta en plats i vår förstafemma!

Jag ska mata dej med fina pass som du får sätta ;)
Tanken att få spela med dej istället för mot dej är sjukt lockande

Postad 27 July 2008 - 11:10

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
You snooze, you loose...

Antingen tar jag spaden mellan stolparna, nr 31 Topper "Plante" Harley
eller så startar jag ett bättre lag...;)

LW:
C: Topper Harley #13
RW:
LD:
RD:
G:

Postad 27 July 2008 - 13:04

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Lite trist att ingen var online alls igår typ... inte idag heller än så länge. Där rök min absolut sista chans för att komma till slutspel.

Postad 27 July 2008 - 13:08

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Ha hållt stenkoll sen igår , men som du säger oxå Namil , inte en jävel inne (av dom man inte spelat mot)

Postad 27 July 2008 - 13:47

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Phew, hård match mot Alienrebel aka Nilfisk. Visste sen tidigare att det skulle bli riktigt jämnt, vilket det blev. Försvaret jobbade på bra... tyvärr kan jag inte säga desamma med mina avslut. Det är tur att jag har ett starkt powerplay iallafall... Delad "tredje plats" med Dallas just nu på top 3 Powerplay! Det blev min räddning - var sjukt nervös när jag råkade dra på mig en utvisning med 29 sekunder kvar i min zon. Det kändes som en evighet!

Tack för en god match!

EDIT: Jävligt trist att jag ska rycka upp mig på slutet av säsongen - sjukt nära slutspel nu. Efterlyser alla jag inte spelat mot nu! Är borta över dagen men förhoppningsvis hemma i god tid för att spela innan 12 slaget. Nu får ni fanimej visa er! ;)

Jorgen exempelvis.. visa dig ikväll!

Redigerat av Namil, 27 July 2008 - 15:07.

Postad 27 July 2008 - 14:04

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Ja matcherna mellan Philadelfia och montreal har varit tuffa och spännande men som vanligt så står ju phillys målis ivägen för allt.
Montreal är i usel form för tillfället. Och det håller ju inte i denna tuffa liga.

Postad 27 July 2008 - 14:07

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Tycker fan att dom som visat denna omgång att dom inte vill spela ska blockas från kommande ligor i 09. Nån som tycker annorlunda?

Postad 27 July 2008 - 16:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Några matcher har jag iaf fått spela... 5e plats nu B)

Tack Rliman och Berra (vad hände med returerna?)

Postad 27 July 2008 - 17:26

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
F*n vad jämt det är runt platserana 5-9. Ska bli riktigt intressant att se hur det går. Och vilket lag man får möta i kvarten. Finns några lag man helst inte vill möta.

Postad 27 July 2008 - 17:49

Beliavski
  • Beliavski
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Sitter nere i dalarna på semester och följer tabellen med spänning. Tycker att alla ska sluta lira nu så jag får ligga kvar på min 4:e plats.
EA Sport hockey league verkar ju grymt. Kommer bli svårt få 5 pers att vara online samtidigt under en längre tid och lira matcher. Men verkar ju grymt intressant.

Postad 27 July 2008 - 19:46

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Tycker fan att dom som visat denna omgång att dom inte vill spela ska blockas från kommande ligor i 09. Nån som tycker annorlunda?

Tycker jag ska vara självklart. Kan petas in i regelverket under lämplig plats.

Postad 27 July 2008 - 19:48

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Om det inte händer ngt mer i tabellen idag så blir det alltså Washington i kvarten för Ottawa. Ingen drömmotståndare för Ottawa. Har 1-1 i inbördes möten denna säsong. Dock blivit många träningsmatcher med vinster för båda lagen. Får Wade ordning på grabbarna efter den senaste tidens dåliga form så kan denna kvart gå hur som helst.

Just nu så ligger Dallas på en fjärde plats, tror inte möjligheten finns att vi får möta han men: NEJ, NEJ, NEJ. Vill inte B) Se till nu grabbar att Dallas inte tappar till en sjätte plats. 2-0 i inbördes möten, pga en massa skicklighet och sat*ns mkt tur.

Och så har vi Pittsburgh på femte plats. 1-1 i inbördes möten denna säsong. Ottawa torskade en träningsmatch mot Topper för några dagar, då hade han ett sämre lag än sitt kära Pittsburgh. Också NEJ, NEJ, NEJ. Vill inte. Tror dock att Topper vill ha revansch efter kvartsfinal förlusten förra säsongen

Colorado på en sjunde match. 2-0 i inbördes möte. Laget jag har haft lättast för denna säsong bland lagena i topp åtta. Dock så kan va som helst hända i en kvart.

Och Vancover på åttonde plats. 2-0 i inbördes möten där oxå. 2 jämna matcher under säsongen 1-0 och 3-0.

Postad 27 July 2008 - 22:12

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Nu är det 50 minuter kvar. Nu får fan alla jag inte kört mot gå online. Jag vill gå till slutspel! B)

EDIT: Va fan Jorgen... min box hängde sig o du börjar lira med Alienrebel istället som redan är uträknad? Kom igen... tack för den. ###### 12 slag påhitt det här. Det är verkligen inte rättvist. Jag har väntat i snart 40 minuter för att få spela mot honom och tillochmed skrivit. Så kör han en hyfsat "oviktig" match istället.

Kul.

Redigerat av Namil, 27 July 2008 - 22:48.

Postad 27 July 2008 - 22:45

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Jag vill köra returen mot mitt gamla lag... San jose...

***Men såg nu att jag inte hinner eftersom vi stänger vid 00... trist...

Enligt tabellen slutade jag 4 men eftersom Dallas har bättre målskillnad så är det dom som får platsen och därför också fördelen av att lira på hemmais den 7e och avgörande matchen...

Glöm inte att fixa inställningarna nu till play off så att det inte blir några jäkla 4-4 och straffar och larv vid ev förlängningar

Lycka till alla!

(mest till mig naturligtvis B))

Redigerat av Topper Harley 77, 27 July 2008 - 22:54.

Postad 27 July 2008 - 22:58

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Kul att jag åker ut av just den sak jag tidigare påpekat. Att en person väljer att inte köra mot mig visade sig bli avgörande. Har kämpat som fasen att komma med i slutspelet. Jag behövde endast en ynka vinst till och jag är övertygad att jag kunde vinna mot Jorgen. Sen går han och kör mot Montreal för han inte kan vänta 2 minuter pga tekniska fel.

Tack och god natt.

Postad 27 July 2008 - 23:02

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Spela matchen iaf och begär dispans hos Wademan... spillerill när så få lirat matcher och ingen spelat alla matcher...

Postad 27 July 2008 - 23:09

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Om det nu inte ges dispans för Phillys match så ser kvartarna ut såhär:

Anaheim (DaBratt) - Vancouver (Morge)
-Kan Oscar/Vincent skrälla?

Boston (PES) - Colorado (Soulmat)
-Får Soulmat ordning på sina skott?

Ottawa (Whillis) - Washington (Wade)
-Slaget om Wärmland!

Dallas (Beliavski) - Pittsburgh (Topper Harley)
-Kliver stjärnorna fram?

Postad 27 July 2008 - 23:15

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Det var väl 00:00 lokal tid som gällde?? B) Då borde ju det vara några timmar kvar. 5-6 timmar kvar i Philadelfia och New York tex

Postad 27 July 2008 - 23:16

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Spela matchen iaf och begär dispans hos Wademan... spillerill när så få lirat matcher och ingen spelat alla matcher...

Jag förväntar mig inget. En dels åsikter har varit solklara och jag är tveksam till att vissa har överseende med detta trots att det egentligen borde vara nåt alla har rätt att säga till om. Lite komiskt att vi spelat i 2 månader och jag blev lidande för en person inte kunde vänta 2 minuter på omstart.

Men men, Oscarvincent är väl nöjd. Han satt väl och bet naglarna inför min match. Det har varit en kul liga. Bara jäkligt trist att åka ut av tekniska skäl... känns väldigt meningslöst.

Redigerat av Namil, 27 July 2008 - 23:19.

Postad 27 July 2008 - 23:32

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Ja nu tackar Montreal för sig denna säsong. Det gick ju inte som planerat.
Montreals top 3 i poängligan är
1: C.Higging 6m 10a 16p
2: A.Kovalev 12m 3a 15p
3: S.Koivu 7m 8a 15p

Årets buse är A.Markov 8min

Har en hel del att jobba på inför nästa säsong. Framför allt så ska vi göra mål på Philadelfia.
Drömmer fortfarande mardrömmar om elakingen i mål(M.Biron).

Nåja lycka till i slutspelet ni som är där.

/Alienrebel a.k.a Nilfisk47 Montreal canadiens

Postad 27 July 2008 - 23:36

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Men men, Oscarvincent är väl nöjd. Han satt väl och bet naglarna inför min match. Det har varit en kul liga. Bara jäkligt trist att åka ut av tekniska skäl... känns väldigt meningslöst.

Visst är ja nöjd , har oxå kämpat å spelat så mkt ja kunnat. Men är sista platsen så viktig för dej så kan jag rent ge dej den , så slipper vi gnäll och missnöje.

Postad 27 July 2008 - 23:38

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jättekul att slutspelet drar igång gubbar, äntligen.

Namil, Lider med dig och förstår din frustration. Vi får föra en diskussion hur vi kan undvika sådan situation nästa säsong. Ändå tycker jag inte dispans ska ges för matchen ärligt talat. Vi har satt en tidsgräns och det är den som gäller.

Kan väl säga att en del av matchen är att se till att få sina matcher spelade.

EDIT: Ser ju nu att du skrev tekniska skäl, att matchen avbröts. Då kanske det kan finnas dispans öppet för diskussion om det önskas. Men Vincent måste få säga sin syn, vilket han verkar ha gjort.

Redigerat av RealDaBratt, 27 July 2008 - 23:44.

Postad 27 July 2008 - 23:47

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Visst är ja nöjd , har oxå kämpat å spelat så mkt ja kunnat. Men är sista platsen så viktig för dej så kan jag rent ge dej den , så slipper vi gnäll och missnöje.

Nee, behåll den. Du har ju din plats fair and square. Mitt mål var egentligen att spela båda matcherna mot Jorgen ikväll och förhoppningsvis vinna dessa. Då hade jag kommit förbi Colorado och undvikit Bratten (du kommer dö, haha). Nu blev det inte så som ni redan vet eftersom min box hängde sig precis innan matchen skulle dras igång och han valde att starta en ny mot Nilfisk istället för att vänta.

Namil, Lider med dig och förstår din frustration. Vi får föra en diskussion hur vi kan undvika sådan situation nästa säsong. Ändå tycker jag inte dispans ska ges för matchen ärligt talat. Vi har satt en tidsgräns och det är den som gäller.

Kan väl säga att en del av matchen är att se till att få sina matcher spelade.

Jag håller med. Saken är ju att jag spelat dubbelmatch mot i princip alla förutom top 5 botten. Dessa personer försvann illa kvickt efter att åkt på stryk tidigt. Har försökt få tag i de jag inte kört mot i en vecka nu, skrivit här, på XBL och även på Awade.se - inget resultat. Jag har redan varit tydlig med min åsikt att ospelade matcher kan förstöra en hel del - i det här fallet blev det avgörande för mig. Det är inte säkert att jag skulle vinna men jag hade iallafall haft en ärlig chans att gå till slutspel. Nu gör jag inte det för att ni hittar på regler utan att tänka på konsekvenserna av de. Bara att hoppas att ni bestämmer allt detta inför nästa säsong för då ######r B)

Tredje bäst powerplay i grundspelet efter topkillarna DaBratt och PES. Jag är lite nöjd över den prestationen iallafall.

EDIT: Är för övrigt öppen (naturligtvis) att diskutera om jag får ta min match mot Jorgen ändå. Då kan jag iallafall lägga ner kontrollen och veta att jag inte kunde göra mer.

Redigerat av Namil, 27 July 2008 - 23:49.

Postad 27 July 2008 - 23:49

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Regler utan att tänka på konsekvenserna? DU får gärna lägga fram förslag på regler som du tror skulle förhindrat att en sådan här situation omöjligt skulle uppstå. Att vi måste ha en sluttid för ligan är väl tämligen självklart?

Postad 27 July 2008 - 23:53

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Regler utan att tänka på konsekvenserna? DU får gärna lägga fram förslag på regler som du tror skulle förhindrat att en sådan här situation omöjligt skulle uppstå. Att vi måste ha en sluttid för ligan är väl tämligen självklart?

Jag syftar på det jag påpekat tidigare; att en del inte spelar matcher mot alla vilket gör resultaten lite skevt. Sluttid är självklart, utan tvekan. Nu var jag ju igång med matchen i god tid för att hinna klart innan 12 slaget... sen gjorde han som han gjorde och tiden rann ut.

Hade gärna lagt fram förslag om jag visste att det var öppet för diskussion. När jag gick med i ligan hade jag inte satt min fot på forumet och reglerna verkade redan klara. Jag bara väntade på start. Rookie mistake? (hajjar ni? hoho)

Redigerat av Namil, 27 July 2008 - 23:56.

Postad 27 July 2008 - 23:54

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Hade en match som avbröts mot Calgary som ja aldrig fick spela mot sen , å den där lilla mesen Spuute hade ja vela möta. Skittrist att folk inte ville spela trots att dom sagt d från början. Ha skrive och kämpat som du Namil då jag visste att d skuille bli hårt för mej på sista plats.

Vi skulle införa ett system inför kommande säsong med att vi lägger in en deposition som vi bara kan få igen efter ett visst antal matcher spelade

Postad 27 July 2008 - 23:56

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Jag syftar på det jag påpekat tidigare; att en del inte spelar matcher mot alla vilket gör resultaten lite skevt. Sluttid är självklart, utan tvekan. Nu var jag ju igång med matchen i god tid för att hinna klart innan 12 slaget... sen gjorde han som han gjorde och tiden rann ut.

Ja men regler utan att tänka på konsekvenser? Vi måste ju isåfall få en form av hållhake på medlemmarna i ligan så de spelar matcher trots motgångar. Hur skapar vi en sådan? Folk spelar för att det är kul, förlust på förlust är det inget kul. Svårt att hitta en regel som ändrar på det?

Morges ide är faktiskt en ide...

Redigerat av RealDaBratt, 27 July 2008 - 23:57.

Postad 28 July 2008 - 00:01

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Ja men regler utan att tänka på konsekvenser? Vi måste ju isåfall få en form av hållhake på medlemmarna i ligan så de spelar matcher trots motgångar. Hur skapar vi en sådan? Folk spelar för att det är kul, förlust på förlust är det inget kul. Svårt att hitta en regel som ändrar på det?

Morges ide är faktiskt en ide...

Konsekvenserna i att tillåta folks resultat som bara spelat max 10 matcher är att det skapade en ojämn balans i helheten av alla resultaten. Det påpekade jag för lite drygt två veckor sen men fick tomtater kastade på mig för det. Men men, skitsamma - jag är ute.

Grattis till de som gick vidare. Philadelphia kommer tillbaka nästa gång.

EDIT: För övrigt är det väl inget konstigt att jag blir sur. Ligan överträffade mina förväntningar och var väldigt rolig. Hade gärna spelat vidare ännu mer. Nu får jag inte det pga petitesser och oflyt. Oh well.

Redigerat av Namil, 28 July 2008 - 00:07.

Postad 28 July 2008 - 00:06

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Namil, Tror som sagt vi måste stimulera till fler spelade matcher på något sätt. Vetskapen om att ens matcher man spelar kan bli raderade lägger en sordi på matcherna och motivationen när man spelar.

"Nu får jag inte spela för bra för då blir Olle ledsen och hoppar av ligan och ja får inte behålla mina poäng"

Samt att man skicka massa desperat mess:

"Bra spelat Olle, nästa gång tar du mig, Spela på spela på!"

Blir en fars av alltihop.

Redigerat av RealDaBratt, 28 July 2008 - 00:06.

Postad 28 July 2008 - 00:12

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

EDIT: För övrigt är det väl inget konstigt att jag blir sur. Ligan överträffade mina förväntningar och var väldigt rolig. Hade gärna spelat vidare ännu mer. Nu får jag inte det pga petitesser och oflyt. Oh well.

Vi är ju dock fler som ha precis samma sak med oss , bara d att d inte blev i slutskedet. Som sagt min match mot Calgary avbröts och sen fick ja aldrig chansen att spela mot han...
Visst förstår jag att du är sur , men är ju ändå lika för alla i slutänden.

Postad 28 July 2008 - 00:18

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0

Vi är ju dock fler som ha precis samma sak med oss , bara d att d inte blev i slutskedet. Som sagt min match mot Calgary avbröts och sen fick ja aldrig chansen att spela mot han...
Visst förstår jag att du är sur , men är ju ändå lika för alla i slutänden.

Visst är det lika för alla. Har inte påstått nåt annat men med en timme kvar att spela ligan var jag den enda som hade en chans att gå till slutspel av de som inte redan gjort det. Kändes bara som man blev blåst på den sista chansen när det plötsligt inte blev något av det för att vederbörande inte kunde vänta.

Men men... tack för att du var öppen att eventuellt lämna din plats. Det var schyst.

Jag har bara en sak att tillägga för att avsluta diskussionen:

Bifogad fil  restinpeace_philly.jpg   47.42K   0 Antal nerladdningar
R.I.P
Philadelphia

Redigerat av Namil, 28 July 2008 - 00:19.

Postad 28 July 2008 - 00:24

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
För er som gästläser, detta pratar vi om:

http://www.awade.se/.../php/tabell.php

Postad 28 July 2008 - 07:38

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Förstår dig Namil, så nära men ändå ingen kaka B)

Om vi striktar upp ligan så har följande förslag:

** Bestämt antal platser (förslag 14)

** Tidigare deltagare har förtur på platser (tiebreakers mellan två tidigare deltagare kan vara totala antalet spelade matcher (exkl slutspel naturligtvis))

** En procentgräns som anger det minimum av matcher man måste spela (tex 65% i årets liga ger ~23matcher) om inte gränsen uppnås stryks alla resultat och ligan har ett lag mindre

Mer eller mindre spontana förslag är:

** Speciella speldagar (man kommer överens om att man är online tex tisdagar)

Men grundidén är entusiasm och engageman och finns inte det så blir det svårt och bökigt.
Sen måste man respektera att deltagarna har liv utanför rinken men man kan alltid meddela om man får problem/förhinder

Postad 28 July 2008 - 09:03

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Jag tror nog semestern spelade in stor roll på spelandet. Iaf för min del vet jag det. Dagtid var oftast ingen inne och kvällstid var jag mestadels ute. Hur många matcher lirar de på riktigt i NHL samt under vilket tidsperiod? B)

Sorry topper att vi inte hann med returen. Att köra en direkt efter vår match hade gått ännu värre än vad den tidigare gick! Svettiga händer och huvudvärk är inget bra recept för spelande ;)

Postad 28 July 2008 - 09:40

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Inga problem...

Hade kunna spelat min matcher tidigare under sommaren istället för att slutspurta som en tok på slutet.
Och dessutom vunnit fler, det hjälper om man vill ha en bättre tabell placering har jag hört B)

Postad 28 July 2008 - 10:14

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ska försöka mig på att tippa kvartarna...B)

4-1
Tror Vancouver kniper den magiska 4e matchen när Ducks omedvetet slappnar av med sin 3-0 ledning.

4-2
Borde bli en jämnare serie (tycker jag) men Boston blir för svåra för ett avigt Colorado

4-2
Superkedjan i Ottawa kommer skörda framgångar även i slutspelet. Caps backsida hänger inte med här men kommer att ge bra motstånd med fina offensiva kvaliteter

?-?
Tippar inte min egna kvart ;)

Postad 28 July 2008 - 10:22

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Att du tror ja ska kunna ta en match mot Bratt värmer ett sargat hockeyhjärta B)
Kunde inte tänka mej värre motstånd , men samtidigt är d roligt lira mot han stundtals , ska jag utvecklas så är d genom att möta honom.

Postad 28 July 2008 - 10:27

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
No Tip

4 - 3
Tror Colorado överraskar mot starke PES, och drar det till en 7:e avgörande. Forsberg on drugs! Mycket hänger dock på om Soulmat kan hålla den disciplin som krävs för att få ett skarpskjutande Boston att öppna upp sig bakåt?

4 - 2
Även denna serie blir jämn. Whillis jagar revanch mot Wade för förra säsongens Semi förlust, med Alfie i form tror jag att han får den. Men räkna med att Wade inte kommer lägga sig ner frivilligt, mycket blod svett & tårar att vänta här. Den mest känslosamma drabbningen.

4 - 3
En fruktansvärt hård serie som inte går att tippa i stort sett och kommer bli en fröjd för ögat med två skönspelande lag. Pittsburg har en grym spetskompetens och det blir upp till Dallas att slita som djur i mittzon för att dra ner hastigheten i Pens offensiv. Tror Beliavskis individuella skicklighet avgör till slut, men inte förrän i en 7:e avgörande.

Postad 28 July 2008 - 10:42

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
4-0
Tror tyvärr att Vancover inte har en chans mot Anaheim. 7-0 och 9-0 under säsongen talar sitt klara språk. Sorry Morge B)

4-0
Tror tyvärr att det blir 4-0 seger i denna match oxå. 7-1 och 14-0 under säsongen.

Tippar inte. 1-1 i matcher. 5-1 och 3-4. Men målet är helt klart revanch från förra säsongen. Men tycker att Wade ska va snäll emot mig i denna matchserie pga att han är min Bestman inför mitt stundande bröllop. Hur skulle det se ut om han knäcker mig totalt ;)

3-4
1-1 i matcher under säsongen. En fruktansvärt svårtippad kvart. Kommer bli en matchserie där tillfälligheterna avgör. Tror Pittsburghs bredd avgör

Redigerat av Whillis, 28 July 2008 - 10:42.

Postad 28 July 2008 - 12:25

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Haha Whillis ja ha ju medvetet gett han dom siffrorna så han ska känna sej självsäker B)

Nej men allvarligt visst kommer Bratten slå ut mej med 4-0 , han kommer slå er alla med 4-0

Postad 28 July 2008 - 12:57

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Fortfarande bitter efter det snöpliga slutet igår men... ska tippa ändå, dock bara på vem som går vidare från varje möte:

Utan tvekan Anaheim. Inget dåligt med Morge's Vancouvers prestation men DabRatt har visat var skåpet ska stå.

Soulmat är en tuff kämpe men PES är betydligt vassare och kommer troligen gå vidare med massa energi kvar.

Tycker Whillis har haft mer disciplin i sitt lag än Wade och tippar därmed på Ottowa. Tror dock att detta blir den jämnaste kampen till en början.

Beliavski kör på hårt med sitt Dallas. Tror Topper har haft en fördel med att han kör med just Pittsburgh som är snabba och skickliga men i slutänden blir det nog Dallas som går ur segrande.

B)

Postad 28 July 2008 - 16:06

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Att alla räknar ut mej så hårt :) hehe

Bratt jag kommer till Trollhättan å lirar mina matcher mot dej , ska jag medtaga egen handkontroll?? :P

Postad 28 July 2008 - 16:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Att alla räknar ut mej så hårt :) hehe

Bratt jag kommer till Trollhättan å lirar mina matcher mot dej , ska jag medtaga egna handkontroller (plural) ?? B)

Skrev rätt åt dig bara... :P

Postad 28 July 2008 - 18:03

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Morge, Ja välkommen med ett packe handkontroller till Trollhättan! Här kan vi bänka oss på Lördag:)

Jag har nu sålt alla sittplatsbiljetter till matcherna, kvar finns bara ståplats för den som vill bevittna spektaklet. Känsliga tittare varnas dock!

Postad 28 July 2008 - 18:12

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Ja Topper vad ska jag svara på detta?? :P

Men du d låter bra Brattman :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.