* Officiell Tråd - Sony Ericsson Satio*
2277 svar till detta ämne
Postad 20 april 2010 - 11:34
Patrick85
-
Patrick85
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Halloj tänkte bara tipsa om två länkar som kan vara bra för oss satio ägare och sation själv!=) http://ihack3r.blogspot.com/ - Rally Master Pro tillgängligt gratis bara tanka ner och installera. http://www.gopetitio...line/35451.html - insamling av underskrifter som ska lämnas till SonyEricsson med saker vi vill ha med till nästa uppdatering av Satio.
Postad 20 april 2010 - 22:40
finaste_fin
-
finaste_fin
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Min telefon har fungerat felfritt tills nu. Om det ens är telefonen som spökar?
Jag tänkte idag föra över lite bilder som jag tatt i veckan till datorn. Varken med PC-suite eller masslagring kommer jag in på telefonminnet eller minneskortet. När jag använder PC-suite så hänger sig programmet när jag väljer att klicka in på "Filer".
Via masslagring kommer jag så pass långt att jag kan klicka mig in på minneskortet men då får jag bara fram massa rutor som heter "fil".
Senaste uppdateringen i, men får väl ta och testa installera om den, funkar det inte då får det bli fabriksåterställning och sedan hard reset.
Någon annan som har haft samma problem och vet vad det är?
EDIT: Mtp-emhet står det när jag kopplar luren till datorn.. Vad är detta?
Redigerat av finaste_fin, 21 april 2010 - 18:26.
Postad 22 april 2010 - 19:59
p77
-
p77
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hur ändrar man eller stänger av ringsignalen och vibrationen på SONY ERICSSON SATIO?
Postad 23 april 2010 - 16:02
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1 167 inlägg
Hur ändrar man eller stänger av ringsignalen och vibrationen på SONY ERICSSON SATIO?
Inställningar -> Personligt -> Profiler -> Allmän -> Anpassa.
Postad 23 april 2010 - 19:28
DrMcCoy
-
DrMcCoy
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Någon som har nån uppfattning vilket navigeringsprogram som är bäst till Sation? NDrive eller Sygic? Lite nyfiken på att handla mig ett sådant, hur fungerar en telefon som en GPS?
Postad 24 april 2010 - 00:11
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Någon som har nån uppfattning vilket navigeringsprogram som är bäst till Sation? NDrive eller Sygic? Lite nyfiken på att handla mig ett sådant, hur fungerar en telefon som en GPS?
NDrive funkar finfint med svenskt tal, har inte testat det andra... GPS:en i telefonen är inte så exakt om jag säger så... t.ex. så kan det stå att jag har en fart av typ mellan 20-50 km/h när jag nästan är helt still. Alltså det varierar rätt mycket och endel värden ska man inte lita på... haha Men är man vilse så är det bättre än inget (Y)
Postad 25 april 2010 - 10:57
Timjan001
-
Timjan001
-
Rookie
-
2 inlägg
Skärmkänsligheten är helt ok enligt mig. Den är ju resistiv så visst måste man trycka lite lite lite... men absolut inte ta i... Segheten är enligt mig inte så farlig. Den tar mellan en halv till en sekund längre tid på sig än en IPhone men sen har det kanske med multitasking och göra med och där faller ju Iphone. När man tippar skärmen så följer bilderna efter. Även program och menyer. Inte lika smidigt som en Iphone men du behöver i allafall inte tippa dem manuellt. 5,5mm uttag behöver du ingen adapter till. Headsetet som följer med har uttag för detta.
(Alla jämför med Iphone så därför gör jag oxå det!! Bra referenspunkt!! )
Däremot finns där andra saker som "jag" stör mig på men det kan du läsa om bakåt i denna tråden...
Tack för svaren - men skulle du rekommendera mig o köpa den eller väger "nackdelarna" över? Mvh Linda
Postad 26 april 2010 - 12:30
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Tack för svaren - men skulle du rekommendera mig o köpa den eller väger "nackdelarna" över? Mvh Linda
Är du ute efter en bra kameramobil så är sation oslagbar. Surfning fungerar men där finns nog bättre alternativ. Sation är hyffsat lätt att sms:a o ringa med så är man inte ute efter en massa extraprogram o appar så fungerar sation utmärkt. Men tycker du att kamera inte är så viktigt så hade jag nog tittat efter något annat...
Postad 26 april 2010 - 20:34
Truckerhate
-
Truckerhate
-
Lärjunge
-
-
376 inlägg
Jag skulle aldrig köpt denna telefonen om jag varit du, värdelös att smsa med och operativsystemet är stenålder
Postad 27 april 2010 - 07:17
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Min telefon har fungerat felfritt tills nu. Om det ens är telefonen som spökar?
Jag tänkte idag föra över lite bilder som jag tatt i veckan till datorn. Varken med PC-suite eller masslagring kommer jag in på telefonminnet eller minneskortet. När jag använder PC-suite så hänger sig programmet när jag väljer att klicka in på "Filer".
Via masslagring kommer jag så pass långt att jag kan klicka mig in på minneskortet men då får jag bara fram massa rutor som heter "fil".
Senaste uppdateringen i, men får väl ta och testa installera om den, funkar det inte då får det bli fabriksåterställning och sedan hard reset.
Någon annan som har haft samma problem och vet vad det är?
EDIT: Mtp-emhet står det när jag kopplar luren till datorn.. Vad är detta?
MTP är ett Microsoft protokoll för att enkelt synka media till/från datorn. Jag använder MTP för att enkelt synka musik med datorns MediaPlayer. http://en.wikipedia....ansfer_ProtocolJag har aldrig de problemen du beskriver, pröva att rycka batteriet, och dessutom om du har slitit ur minneskortet någon gång så måste du först "avmontera" kortet, inte bara rycka ut kortet. Tryck en gång kort på power-knappen, så kommer en lista upp i displayen, längst ner väljer du "Ta ut E:minneskort", därefter kan du ta ut kortet... Jag skulle aldrig köpt denna telefonen om jag varit du, värdelös att smsa med och operativsystemet är stenålder
Smaken är som baken, det är samma OS som huvuddelen av alla smartphones, dvs Nokias S60.... Gillar man inte Nokias telefonOS så lär man inte gilla Satio/Vivaz...
Postad 27 april 2010 - 09:37
L8L
-
L8L
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Jag letar efter en hållare till Sation. Hållaren ska funka i bilen och man ska kunna ha laddkabel/auxkabel inkopplad. Någon som har något bra förslag?
Postad 27 april 2010 - 14:44
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag letar efter en hållare till Sation. Hållaren ska funka i bilen och man ska kunna ha laddkabel/auxkabel inkopplad. Någon som har något bra förslag?
Jag kan rekommendera Brodit. De har typ allt när det gäller billhållare. Du väljer vilken bil du har så du kan köpa lämplig adapter, sen vilken mobil du har.
Postad 27 april 2010 - 19:58
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Jag har byggt min egen hållare, dock inte till bilen, men den funkar fin fint när man ska titta på film  haha
IMG_0629.JPG 2,47MB
1 Antal nerladdningar
Postad 28 april 2010 - 11:51
(SiC)
-
(SiC)
-
Beroende
-
-
1 025 inlägg
Jag har byggt min egen hållare, dock inte till bilen, men den funkar fin fint när man ska titta på film haha
IMG_0629.JPG 2,47MB
1 Antal nerladdningar
Grymt
Postad 29 april 2010 - 08:44
Unregisterede96902b7
-
Unregisterede96902b7
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Min fru har en Satio och jag undrar bara om det funkar att köpa appar från Ovi Store till Sation? Har registrerat mig där. Sation fanns ju inte med som telefon eftersom bara Nokias telefoner finns där men 5800 Express Music skall väl ha samma Symbian-version som sation eller har jag fel? Skulle vara kul att kunna ladda ner lite roliga/nyttiga program.
Postad 29 april 2010 - 08:52
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2 416 inlägg
Min fru har en Satio och jag undrar bara om det funkar att köpa appar från Ovi Store till Sation? Har registrerat mig där. Sation fanns ju inte med som telefon eftersom bara Nokias telefoner finns där men 5800 Express Music skall väl ha samma Symbian-version som sation eller har jag fel? Skulle vara kul att kunna ladda ner lite roliga/nyttiga program.
Det kanske går.... En del appar är spärrade så att de bara funkar med Nokia. Förr funkade det att ladda ner Nokia's Sport Tracker och ange Satio som Nokia ExpressM 5800, men nu har det ändrats så att inte det funkar för SportsTrackern. Iofs har någon laggt upp SportsTrackern tidigare i denna tråden , men... Så, det KAN funka men don't bet on it.
Postad 29 april 2010 - 10:11
phenomenon
-
phenomenon
-
Rookie
-
7 inlägg
huvudenheten med ITC-60 och får både ljud och bild. www.garaget.org/phenomenon
Postad 30 april 2010 - 05:21
L8L
-
L8L
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
huvudenheten med ITC-60 och får både ljud och bild. www.garaget.org/phenomenon
HCH70 ser ju faktiskt ut att funka. Jag var lite skeptisk till att det skulle funka med sladden. Tack för tipset. Kanske blir en sådan.
Postad 30 april 2010 - 15:24
pettersson72
-
pettersson72
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hej
Jag undrar lite om GPS möjligheterna på Sation. Jag har en Satio som jag använder GPS:en ganska ofta men jag får väldigt sälla någon riktigt bra GPS signal, framförallt i bilen där Goggle maps isf är bra att rita ut vägen men har svårt att fånga upp en(eller fler) bra signaler.... Finns det någon bra GPS-antenn att koppla till Sation? Det finns ifs Bluetooth antenner men de är ju lite dyra men det kanske det är värt??
Vidare undrar jag om Wayfinder som finns förinstallerat i telefonen, har de konkat? Googlade om det och det finns uppgifter om att Vodaphone som äger Wayfinder har lagt (eller ska) ner verksamheten? På hemsidan står det inget om detta????
Vad finns det för andra bra navigationsprogram till Sation som liksom Wayfinder presenterar vägbeskrivningen som en "vanlig" GPS??
Postad 02 maj 2010 - 17:37
DrMcCoy
-
DrMcCoy
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Någon som fått Opera Mobile att fungera som standardwebbläsare? Tycker inte att det får någon effekt när jag väljer det...
Postad 03 maj 2010 - 09:00
phenomenon
-
phenomenon
-
Rookie
-
7 inlägg
Hej Jag undrar lite om GPS möjligheterna på Sation. Jag har en Satio som jag använder GPS:en ganska ofta men jag får väldigt sälla någon riktigt bra GPS signal, framförallt i bilen där Goggle maps isf är bra att rita ut vägen men har svårt att fånga upp en(eller fler) bra signaler.... Finns det någon bra GPS-antenn att koppla till Sation? Det finns ifs Bluetooth antenner men de är ju lite dyra men det kanske det är värt?? Vidare undrar jag om Wayfinder som finns förinstallerat i telefonen, har de konkat? Googlade om det och det finns uppgifter om att Vodaphone som äger Wayfinder har lagt (eller ska) ner verksamheten? På hemsidan står det inget om detta???? Vad finns det för andra bra navigationsprogram till Sation som liksom Wayfinder presenterar vägbeskrivningen som en "vanlig" GPS??
personligen har jag inga svårigheter att koppla upp mig mot sateliterna. det tar ca 2-3 minuter. använder mig av nDrive med förinstallerade kartor på minneskortet och slipper trafikavgiften.
Postad 10 maj 2010 - 16:03
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Shit, dog tråden nu eller? En vecka sen senaste inlägget
För att inte döda forumet så kommer jag med en fråga: är det nån som fått mediesever att funka ihop med Vista eller XP? Folk som fått det att fungera verkar använda WMP 12 och Windows 7... vilket jag inte har -.-'
Postad 11 maj 2010 - 19:42
DrMcCoy
-
DrMcCoy
-
Amatör
-
-
78 inlägg
För att inte döda forumet så kommer jag med en fråga: är det nån som fått mediesever att funka ihop med Vista eller XP? Folk som fått det att fungera verkar använda WMP 12 och Windows 7... vilket jag inte har -.-'
Har bara provat den funktionen mot PS3an för att snabbt kunna kika på foton, funkade kanon. Synd bara att de inte slagit igång film-funktionen också, hade varit bra att snabbt kunna kika på filmerna man spelat in...
Postad 11 maj 2010 - 20:48
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Har bara provat den funktionen mot PS3an för att snabbt kunna kika på foton, funkade kanon. Synd bara att de inte slagit igång film-funktionen också, hade varit bra att snabbt kunna kika på filmerna man spelat in...
Ja synd, tyvärr har man ju inte PS3 heller :S Men om nån här på forumet får det att funka med Vista, hör av er!! Just nu ser jag telefonen som en mediaenhet under nätverk... men när jag klickar öppnas Windows Media Player 11, men inget mer händer...
Postad 14 maj 2010 - 22:33
Holan1982
-
Holan1982
-
Rookie
-
3 inlägg
Ja synd, tyvärr har man ju inte PS3 heller :S Men om nån här på forumet får det att funka med Vista, hör av er!! Just nu ser jag telefonen som en mediaenhet under nätverk... men när jag klickar öppnas Windows Media Player 11, men inget mer händer... 
Jag har samma problem med min telefon i Vista...ser telefonen som en mediaenhet, Mediaplayer öppnas men inget händer...
Postad 17 maj 2010 - 10:04
cammen_
-
cammen_
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag har en fråga om min satio... Kan man på något sätt få igång kameran som sitter på framsidan? Alltså den kamera som ska användas då man ringer videosamtal? Jag installerade en app som skulle använda sig av den kameran för att funka som spegel, men det är bara svart då man startar appen. I de gamla SE-telefonerna har man ju kunnat starta kameran på framsidan utan att behöva ringa videosamtal, men jag har inte hittat något sådant på sation. Jag skulle gärna vilja veta om det är kameran som är sönder eller om den bara sätts igång då man ringer videosamtal...
Sen undrar jag om det finns nån inställning som gör att alarmet även ringer om telefonen har slagit av sig? Den gamla SE telefonen jag hade ringde ju ändå, men med sation har jag märkt att alarmet inte ringer då den fått slut ström under natten. Går detta att ställa in på något sätt?
Postad 17 maj 2010 - 11:22
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Snabb och lätt fråga, kan man ta bort mediaspelaren på Home Screen ??
Isf hur?
tack....
Postad 17 maj 2010 - 15:23
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Jag har en fråga om min satio... Kan man på något sätt få igång kameran som sitter på framsidan? ...
Du kan dra igång den om du går in i servicetester, tryck: röd – grön – röd – röd – grön – röd, på knapparna där nere. Ifall det inte funkar prova igen annars tryck på röd och grön lite random så kommer det snart upp, haha. Sen går du in och väljer: Videosamtalskamera
Postad 17 maj 2010 - 15:26
userapan
-
userapan
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Snabb och lätt fråga, kan man ta bort mediaspelaren på Home Screen ?? Isf hur?
tack....
Tror inte det går... om du inte byter tema för vänteläge förstås eller hackar din telefon och installerar nåt annat kul, typ som bakgrunder/menyer liknande iphone's...
Postad 19 maj 2010 - 14:55
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Tror inte det går... om du inte byter tema för vänteläge förstås eller hackar din telefon och installerar nåt annat kul, typ som bakgrunder/menyer liknande iphone's...
Hur byter man Tema för vänte läge? Tack...
Postad 19 maj 2010 - 16:23
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1 167 inlägg
Hur byter man Tema för vänte läge?
Inställningar -> Personligt -> Vänteläge -> Tema för vänteläge. Med vänteläget Helsida kan du också ändra vilka genvägsikoner ska synas.
Postad 01 juni 2010 - 14:57
Sjorskeum
-
Sjorskeum
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Hejsan, jag är rätt nära att köpa en Sony Ericsson Satio från Storbrittanien, med följande information: The phone comes fully unlocked & debranded, & is also hacked to allow the installation & use of the majority of Symbian S60 5th Edition applications & games. The latest updated generic firmware is also installed on the phone.
Det jag undrar är om Svenska finns med som standard språk, dvs menyerna men främst T9 och tangentbordet? Ifall så inte är fallet, kan man fixa det själv på ett bra sätt? Jag har ju nyss semi-brickat min HTC Magic när jag höll på med flashning och sånt så jag har blivit lite försiktigare på den fronten.... Någon som vet? //J
Postad 07 juni 2010 - 19:09
Unregistered9aa56ace
-
Unregistered9aa56ace
-
Rookie
-
3 inlägg
Konstigt när jag ska installera Garmin Mobile XT så går all bra till jag kommer till, välja spåk, klickar till Svenska, sen kan man inte välja Nästa ?
Vad göra?
programmet säger ju att den inte är kompatibel med denna telefon när man installerar. kör med Garmin Mobile XT 5 for N95 eller vilken version ska man ha?
Länka gärna ett pm
Har samma problem. Vore hjälpsamt om någon vänlig själ kunde skicka ett PM med lösningen.
Postad 07 juni 2010 - 19:36
Holan1982
-
Holan1982
-
Rookie
-
3 inlägg
Då min Satio drabbades av ett antal mjukvaruproblem bestämde jag mig för att uppdatera min telefon men den andra uppdateringen på nytt. Efter uppdateringen så går det inte att nå min tidigare tagna foton (alla kort som jag tagit innan uppdateringen) via "media" och "fotoalbum". Går man däremot via filhanteraren så ligger dom fortfarande kvar på minneskortet. Jag har varit i kontakt med supporten men där fick jag svaret att alla bilder som ligger på minneskortet visas i "media", vilket inte verkar gälla i mitt fall. Någon annan som haft samma problem eller kanske rent av vet av hur jag löser mitt problem?
Postad 08 juni 2010 - 13:17
DickCheeze
-
DickCheeze
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Då min Satio drabbades av ett antal mjukvaruproblem bestämde jag mig för att uppdatera min telefon men den andra uppdateringen på nytt. Efter uppdateringen så går det inte att nå min tidigare tagna foton (alla kort som jag tagit innan uppdateringen) via "media" och "fotoalbum". Går man däremot via filhanteraren så ligger dom fortfarande kvar på minneskortet. Jag har varit i kontakt med supporten men där fick jag svaret att alla bilder som ligger på minneskortet visas i "media", vilket inte verkar gälla i mitt fall. Någon annan som haft samma problem eller kanske rent av vet av hur jag löser mitt problem?
jag har varit ut för ungefär samma sak...dock löste det sig enkelt för mig. gick bara in i mediamenyn - uppdatera. efter uppdatering så startade ja om den så va bilderna tebax  hoppas de löser sig lika enkelt för dig(om du nu inte redan testat det...  ) Mvh/ Daniel Någon som testat SPB Mobile Shell på sin Satio? verkar onekligen bra http://www.spbsoftwa...re/mobileshell/
Postad 08 juni 2010 - 14:26
Unregisteredb72347bd
-
Unregisteredb72347bd
-
Användare
-
-
110 inlägg
jag har varit ut för ungefär samma sak...dock löste det sig enkelt för mig. gick bara in i mediamenyn - uppdatera. efter uppdatering så startade ja om den så va bilderna tebax 
hoppas de löser sig lika enkelt för dig(om du nu inte redan testat det... )
Mvh/ Daniel
Någon som testat SPB Mobile Shell på sin Satio?
verkar onekligen bra 
http://www.spbsoftwa...re/mobileshell/
jepp har det just nu och det är väl rätt ok och spaceigt om man gillar det. Måste fråga dock, är det någon som märkt av att det skorrar i hörluren när ni har ett samtal ? Detta sker bara ibland och är väl när det är rejält basigt samt på högsta volym. Skorrar ytterst lite och ibland. Dock om man sänker volymen ett eller två hack så försvinner det. /Jonas
Postad 08 juni 2010 - 17:55
DrMcCoy
-
DrMcCoy
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Har samma problem. Vore hjälpsamt om någon vänlig själ kunde skicka ett PM med lösningen.
Tyvärr kan jag inte hjälpa, men väl tipsa om sygic istället. Köpte det till mobilen, och tycker det funkar helt ok...
Postad 08 juni 2010 - 18:48
Unregistered9aa56ace
-
Unregistered9aa56ace
-
Rookie
-
3 inlägg
Tyvärr kan jag inte hjälpa, men väl tipsa om sygic istället. Köpte det till mobilen, och tycker det funkar helt ok...
Tänkte stoppa in Bluechart, sjökortet som Garmin gör. Så är nog Garmin XT jag måste ha.
Postad 09 juni 2010 - 09:09
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Någon som vet om där är någon uppdatering på gång??
Hade varit skönt med lite mer kinetisk scrollning m.m.
Postad 19 juni 2010 - 08:40
Alf0ns
-
Alf0ns
-
Rookie
-
2 inlägg
Nån mer än jag som sett att Mobil.se korat Satio till den bästa kamera telefonen? Bästa kamera mobilen utsedd
Postad 22 juni 2010 - 18:55
70
-
70
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Har för visso inte testat någon av de andra mobilerna, men jag tror att Satios kamera är svårslagen. En funktion som är fantastisk är pekfokusfunktionen. Med den kan man få fantastiska bilder på t.ex. fjärilar m.m. som har för ovana att sätta sig i tät vegetation. Inomhus blir ju inte bilderna värst vidare och blixten är (som på alla kompaktkameror) för svag, men utomhus.... Oj oj oj vad bra bilder telefonen kan prestera.
Postad 23 juni 2010 - 09:10
Unregistered3ff26ed4
-
Unregistered3ff26ed4
-
Forumräv
-
-
720 inlägg
En skum sak som hänt med min Satio typ 3ggr på ett halvår nu är att mitt i natten då den ligger på "ljudlös"
på ett nattduksbord med glasksiva brevid min kudde så har jag vaknat av ett "bzzzt bzzzt bzzzt" mitt i
natten, lättväckt som man är så tittar man upp och undrar vad det är frågan om. Lampan överst på telefonen
blinkar då grönt och jag kommer fram till att jag fått ett meddelande. Men när jag tar upp telefonen och kollar
så har jag inte det, det är helt tomt precis som om ingenting har hänt.
Vad är det för skumheter? Någon annan som råkat ut för samma sak?
Redigerat av Unregistered3ff26ed4, 23 juni 2010 - 09:11.
Postad 24 juni 2010 - 17:38
L8L
-
L8L
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
En skum sak som hänt med min Satio typ 3ggr på ett halvår nu är att mitt i natten då den ligger på "ljudlös" på ett nattduksbord med glasksiva brevid min kudde så har jag vaknat av ett "bzzzt bzzzt bzzzt" mitt i natten, lättväckt som man är så tittar man upp och undrar vad det är frågan om. Lampan överst på telefonen blinkar då grönt och jag kommer fram till att jag fått ett meddelande. Men när jag tar upp telefonen och kollar så har jag inte det, det är helt tomt precis som om ingenting har hänt. Vad är det för skumheter? Någon annan som råkat ut för samma sak?
Jag är med om samma sak ibland. Dock har jag inte märkt av vibben men att det blinkar grönt utan anledning och att den ibland piper till. Kan inte se någon förklaring till det.
Postad 29 juni 2010 - 22:33
Ricke77
-
Ricke77
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Jag är med om samma sak ibland. Dock har jag inte märkt av vibben men att det blinkar grönt utan anledning och att den ibland piper till. Kan inte se någon förklaring till det.
Troligen en leveransrapport som kommer.
Postad 30 juni 2010 - 06:22
L8L
-
L8L
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Någon mer som har problem med att det helt plötsligt inte går att läsa sms. Jag kan inte öppna dom normalt längre via meddelande utan enbart vid konversationer. Det har hänt en gång tidigare, för en knapp månad sedan. Då gjorde jag en återställning, men det känns inte som om jag vill det igen. Man får ju ställa in allt igen....
Någon som har varit med om det?? Lösning??
Postad 08 juli 2010 - 19:58
infreeze
-
infreeze
-
Amatör
-
-
60 inlägg
fan ska man köpa om sation???  tappade ju den första i amsterdam haha
Postad 08 juli 2010 - 20:15
DrMcCoy
-
DrMcCoy
-
Amatör
-
-
78 inlägg
fan ska man köpa om sation??? tappade ju den första i amsterdam haha
Finns ingen bättre kameramobil än...
Postad 08 juli 2010 - 20:21
Avicii
-
Avicii
-
Beroende
-
-
1 167 inlägg
fan ska man köpa om sation???
Ser inte ut som att SE kommer att lägga något mer krut på uppdatering av telefonens firmware. Hur mycket ger du för min Satio? Köpt 2/11 -09. Nu är det Android och t.ex. Xperia X10 som gäller. https://www.minhembi...p;#entry2950524
Postad 08 juli 2010 - 21:09
infreeze
-
infreeze
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Så sant så faktiskt så  ...hmm du bor långt ifrån mig , ska ha den imorgon haha  malmö här,..så vad har jag missat under tiden nu med sation? eq finns den då?
Postad 11 juli 2010 - 22:19
PCGuiden
-
PCGuiden
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Finns det smailisar i Sation??? och vart finner man dom i så fall
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|