Börja gymma
10618 svar till detta ämne
Postad 15 April 2011 - 13:42
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
det är mest triceps som jag kör slut på men även biceps. enda bröstmaskinen som finns är cablecross och den brukar jag köra efteråt dock inte så tungt då jag får ont i ena axeln då.
Förmodligen är det för att du spänner dina armar onödigt mycket när du kör, försök slappna av och lätta lite på greppet, det är pectoralis som drar överarmarna framåt och eftersom händer "sitterfast" i stången under rörelsen så behövs det inte så mycket aktivitet i biceps och triceps som om man skulle jämföra med hantelpress. Prova lättare vikt och kör med öppen hand och se om du kan hitta känslan då. Cablecross tycker jag är ganska kass på att ge effektiv bröstträning, svårt att hitta bra teknik och man ser ofta folk gör fel, framförallt när dom kör nerifrån och upp. Har du möjlighet att köra dips? Du verkar ha mycket vilja och engagemang, ska du inte skaffa ett kort på ett riktigt gym, är säkert inte dyrare men kommer ge dig betydligt bättre resultat.
Postad 15 April 2011 - 13:48
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Förresten, angående grepp. När jag kör bänk så i bottenläget då stången tar i bröstet så står mina underarmar 90grader mot golvet. Alltså rakt upp. Samma sak i hantelpress.
Vad jag förstått så är det "optimalt". Eller?
Postad 15 April 2011 - 13:52
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Förresten, angående grepp. När jag kör bänk så i bottenläget då stången tar i bröstet så står mina underarmar 90grader mot golvet. Alltså rakt upp. Samma sak i hantelpress. Vad jag förstått så är det "optimalt". Eller?
I hantelpress är det opti för balansens skull, med stång beror det på hur brett du håller stången och inget är rätt eller fel om det inte är för brett eller smalt men det beror på vad du vill ha, tungt bottenläge men kortare ROM eller större ROM med lättare i botten, jag fördrar den senare.
Postad 15 April 2011 - 14:01
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
I hantelpress är det opti för balansens skull, med stång beror det på hur brett du håller stången och inget är rätt eller fel om det inte är för brett eller smalt men det beror på vad du vill ha, tungt bottenläge men kortare ROM eller större ROM med lättare i botten, jag fördrar den senare.
Okej. Det du föredrar, lång ROM och lätt i botten är brett grepp, eller är det tvärt om?
Postad 15 April 2011 - 14:12
Der Wiking
-
Der Wiking
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
"Jag värmer aldrig upp, men det är jag det."
Tänk om!!!!!!!!!!!!!
Uppvärmning var inget jag gjorde de 20 första åren, något som jag ångrar väldigt, skador.......Do us a favor, start doing warmups!!
Du, hoppas att du lyssnar!
Postad 15 April 2011 - 14:29
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Okej. Det du föredrar, lång ROM och lätt i botten är brett grepp, eller är det tvärt om?
Nej, det är smalt grepp.
Postad 15 April 2011 - 14:35
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Nej, det är smalt grepp.
Okej. Jag kör väl mellan smalt och brett antar jag, eller?
Postad 15 April 2011 - 14:35
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Hehe, du borde fundera lite på hur rörelsena ser ut när du gör dom, som tex om du håller brett så kommer händerna vara längre ifrån varandra i sträckläget och då kommer dina armar ha vinkeln som ett w till \./ medans w till I.I är en längre sträcka överarmen går men det krävs att du håller händerna tätare. "Jag värmer aldrig upp, men det är jag det." Tänk om!!!!!!!!!!!!! Uppvärmning var inget jag gjorde de 20 första åren, något som jag ångrar väldigt, skador.......Do us a favor, start doing warmups!! Du, hoppas att du lyssnar!
Jag skadade mig mer på den tiden när jag värmde upp inför varje pass och nu hantera jag vikterna på ett säkert sätt så skaderisken är minimal. Knäböj är jag försiktig med, där känner jag efter lite extra innan men nån värmning är det inte. Kör man väldigt tungt och explosivt så föredrar jag värmning men inte så som jag kör då blir första settet värmningen.
Postad 15 April 2011 - 14:41
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Hehe, du borde fundera lite på hur rörelsena ser ut när du gör dom, som tex om du håller brett så kommer händerna vara längre ifrån varandra i sträckläget och då kommer dina armar ha vinkeln som ett w till \./ medans w till I.I är en längre sträcka överarmen går men det krävs att du håller händerna tätare.
Jo det stämmer ju. Tänkte inte så långt på det faktiskt
Postad 15 April 2011 - 16:14
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Förmodligen är det för att du spänner dina armar onödigt mycket när du kör, försök slappna av och lätta lite på greppet, det är pectoralis som drar överarmarna framåt och eftersom händer "sitterfast" i stången under rörelsen så behövs det inte så mycket aktivitet i biceps och triceps som om man skulle jämföra med hantelpress. Prova lättare vikt och kör med öppen hand och se om du kan hitta känslan då.
Cablecross tycker jag är ganska kass på att ge effektiv bröstträning, svårt att hitta bra teknik och man ser ofta folk gör fel, framförallt när dom kör nerifrån och upp.
Har du möjlighet att köra dips?
Du verkar ha mycket vilja och engagemang, ska du inte skaffa ett kort på ett riktigt gym, är säkert inte dyrare men kommer ge dig betydligt bättre resultat.
jag vet inte riktigt hur jag ska slappna av i armarna, gör jag det så viker dom sig ju  vad är dips? jag har ganska mycket vilja och engagemang men närmsta "riktigta" gym blir ca 6mil tur och retur men helt klart skulle det underlätta då jag skulle ha fler möjligheter till olika övningar samt fler folk som kan hjälpa mig. vi får se lite längre fram, jag kommer kämpa på här ett tag till i alla fall. skam den som ger sig
Postad 15 April 2011 - 16:17
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
jag vet inte riktigt hur jag ska slappna av i armarna, gör jag det så viker dom sig ju  vad är dips? jag har ganska mycket vilja och engagemang men närmsta "riktigta" gym blir ca 6mil tur och retur men helt klart skulle det underlätta då jag skulle ha fler möjligheter till olika övningar samt fler folk som kan hjälpa mig. vi får se lite längre fram, jag kommer kämpa på här ett tag till i alla fall. skam den som ger sig 
Som han sade, kör med öppna händer och vila stången i händerna bara. Och med mindre vikt då förstås, och hitta tekniken. Det jag brukar kunna få ont i nu är händerna om jag har stången på något oskönt ställe i handen.
Postad 15 April 2011 - 16:19
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Postad 15 April 2011 - 16:24
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
http://www.youtube.c...h?v=p5aT2-EhApE
nej nån sån ställning finns inte, men jag har gjort så på en bänk bara , när man har bänken bakom sig tycker det känns gasnka bra i triceps, tränar den bröst också menar du?
Postad 15 April 2011 - 17:08
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
nej nån sån ställning finns inte, men jag har gjort så på en bänk bara , när man har bänken bakom sig tycker det känns gasnka bra i triceps, tränar den bröst också menar du?
Jo och Triceps med. Själv kör jag den mycket i maskin med assisterande dips man får lite hjälp om man inte orkar sen trappar man ner på vikten,
Postad 15 April 2011 - 17:11
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Jo och Triceps med. Själv kör jag den mycket i maskin med assisterande dips man får lite hjälp om man inte orkar sen trappar man ner på vikten,
tränar man även bröst när man gör som jag gör på en bänk eller gäller det bara om man har en sån ställning eller maskin? stramar rätt gött i triceps efteråt i alla fall, det gillar jag
Postad 15 April 2011 - 17:27
aber715
-
aber715
-
Användare
-
-
210 inlägg
tränar man även bröst när man gör som jag gör på en bänk eller gäller det bara om man har en sån ställning eller maskin? stramar rätt gött i triceps efteråt i alla fall, det gillar jag 
Ju bredare du håller, desto mer bröst blir det. Men övningen är främst för triceps som du märkt.
Postad 15 April 2011 - 17:29
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Dips är något jag inte kör faktiskt. Jag har för mig att jag orkar ett par styckna utan hjälp, men det är inte så skönt för axlarna tycker jag. Kör hellre andra triceps, bröst eller axelövningar.
Postad 15 April 2011 - 17:37
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Dips är något jag inte kör faktiskt. Jag har för mig att jag orkar ett par styckna utan hjälp, men det är inte så skönt för axlarna tycker jag. Kör hellre andra triceps, bröst eller axelövningar.
har du kört hängandes mellan 2 stänger då? dom ser jobbiga ut men kör du med en bänk är det inte SÅÅ jobbigt, 3x10 var inga problem för mig första gången, tycker det är en ganska go övning Ju bredare du håller, desto mer bröst blir det. Men övningen är främst för triceps som du märkt.
aha då kan man ju variera sig lite
Postad 15 April 2011 - 17:39
Hampuz
-
Hampuz
-
Beroende
-
-
1379 inlägg
Jag skadade mig mer på den tiden när jag värmde upp inför varje pass och nu hantera jag vikterna på ett säkert sätt så skaderisken är minimal. Knäböj är jag försiktig med, där känner jag efter lite extra innan men nån värmning är det inte. Kör man väldigt tungt och explosivt så föredrar jag värmning men inte så som jag kör då blir första settet värmningen.
Så du kör ingen uppvärmning? Du börjar inte lätt på den övningen du kör med kanske 20reps(Väldigt lätt) och sen kör det du skall göra?
Postad 15 April 2011 - 17:41
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
har du kört hängandes mellan 2 stänger då? dom ser jobbiga ut men kör du med en bänk är det inte SÅÅ jobbigt, 3x10 var inga problem för mig första gången, tycker det är en ganska go övning
aha då kan man ju variera sig lite
Japp, "riktiga" dips mellan två stänger. Och det är sjukt tungt tycker jag  Pullups är lättare tycker jag. Lite lustigt angående pull-ups. På gymmet i stången som hänger i taket orkar jag kanske 3-4 stycken. Hänger jag i takstolen ute i garaget som är en 2x4" tror jag så orkar jag 6-7st. Måste ju ha något med hur dom ser ut tycker jag. Kan på väg in till snickarboden hoppa upp och greppa tag i en takstol och göra 5-6 pullups utan större problem. Tror aldrig jag skulle orka så många pullups på gymmet. Men kan testa nästa gång det första jag gör (så jag inte hinner trötta ut mig).
Postad 15 April 2011 - 17:44
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Japp, "riktiga" dips mellan två stänger. Och det är sjukt tungt tycker jag Pullups är lättare tycker jag.
Lite lustigt angående pull-ups. På gymmet i stången som hänger i taket orkar jag kanske 3-4 stycken. Hänger jag i takstolen ute i garaget som är en 2x4" tror jag så orkar jag 6-7st. Måste ju ha något med hur dom ser ut tycker jag. Kan på väg in till snickarboden hoppa upp och greppa tag i en takstol och göra 5-6 pullups utan större problem. Tror aldrig jag skulle orka så många pullups på gymmet. Men kan testa nästa gång det första jag gör (så jag inte hinner trötta ut mig).
pullups tycker jag är gasnka jobbiga, speciellt om man ska gå ner helt tills armarna blir helt raka, blir ju helt klart lättare om man vänder uppåt lite innan men det är väl fusk antar jag
Postad 15 April 2011 - 17:45
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
pullups tycker jag är gasnka jobbiga, speciellt om man ska gå ner helt tills armarna blir helt raka, blir ju helt klart lättare om man vänder uppåt lite innan men det är väl fusk antar jag 
Jag kör tills jag kan lägga hakan på stången och tills att jag hänger helt rakt, annat är fusk tycker jag  Som att köra bänk utan att gå ner så att stången nuddar bröstet.
Postad 15 April 2011 - 17:55
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Postad 15 April 2011 - 19:09
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
nu äter jag godis igen, får sån jäkla ångest varje gång jag gör det. att jag aldrig lär mig
men man kanske inte dör för det
Postad 15 April 2011 - 19:13
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
dips med 125kg vikt  http://www.youtube.c...feature=related
Jo, brukar vara några på gymmet som kör med typ 50kg eller så.
Postad 15 April 2011 - 20:16
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Så du kör ingen uppvärmning? Du börjar inte lätt på den övningen du kör med kanske 20reps(Väldigt lätt) och sen kör det du skall göra?
Endast knäböj, man vet inte riktigt vad ryggen eller knän är på för humör när man ska börja köra så det är synd att lassa på mycket det första settet. dips med 125kg vikt  http://www.youtube.c...feature=related
Dom som lastar på så där tokmycke gör ju inga snygga dips heller, gick inte under 90 grader i armbågen.
Postad 15 April 2011 - 20:18
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Endast knäböj, man vet inte riktigt vad ryggen eller knän är på för humör när man ska börja köra så det är synd att lassa på mycket det första settet.
Dom som lastar på så där tokmycke gör ju inga snygga dips heller, gick inte under 90 grader i armbågen.
Jo, i t.ex knäböj känner man att man vill vara uppvärmd (samma med marklyft). Angående dipsen där så ser jag hellre att man kör lite lättare men att man gör riktigt snygga dips istället
Postad 15 April 2011 - 21:14
Unregistereded6d61b4
-
Unregistereded6d61b4
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Fortfarande en massa som kan ....  är ju bra iofs
men bilder då.. seein is belivin
Är du bäst på att veta hur man gör , visa det då
Piratez lookz
Postad 15 April 2011 - 21:24
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Fortfarande en massa som kan .... är ju bra iofs men bilder då.. seein is belivin Är du bäst på att veta hur man gör , visa det då
Piratez lookz
Vem syftar du på?
Postad 15 April 2011 - 21:27
Unregistered1734
-
Unregistered1734
-
Beroende
-
-
1114 inlägg
dips med 125kg vikt  http://www.youtube.c...feature=related
Det där såg vansinnigt tungt ut - kanske lite för tungt? Tyckte att kvaliteten på repetitionerna blev lite lidande pga det. Ingen slutgiltig sanning att behöva gå ned 90grader för att få ut något i Dips, men mina ser helt annorlunda mot den mannens  Går ned 90 grader, om än inte mer, inkl böja fram överkroppen för involvering av mer flerled (bröst). Klarar 43 kg på 5 strikta reps och 50 kg på 2 strikta. Tänk den dagen man klarar 100, den dagen kastar nog SATS ut en
Postad 15 April 2011 - 21:59
Unregistereded6d61b4
-
Unregistereded6d61b4
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Vem syftar du på?
Nä ingen speciell. Gäller alla
Postad 15 April 2011 - 22:00
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
inte mig väl? jag ställer ju en miljon frågor om dagen så jag kan ju inget
Postad 15 April 2011 - 22:01
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Jag har lagt ut en bild på mig själv och tror du inte att jag klarar det jag säger så får du väl göra det. Men kan jag inte filma mig själv samtidigt som jag kör hantelpress eller gör pullups, tyvärr. Men innan jag tränade kunde jag göra 3-4 pullups och att jag nu gör några fler är väl inte så konstigt.
Postad 15 April 2011 - 23:52
Unregistered8c5802be
-
Unregistered8c5802be
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Vad är det för form du vill behålla?
Din överkropp funkar väl fortfarande, bara att pumpa på.
Njae, det är därför jag joggat så mycket, trasig handled med.. :=) .37 igenom ena..  Men, försiktigt, så kör jag fortfarande 200 armhäv.. Har aldrig kört med vikter dock, i hela mitt liv,så det är ju en annan sorts belastning tror jag? Fanken, bara livrädd att belasta fel just nu ju..  Men, simma, när man får, det borde väl vara ganska så Ok på dåliga/trasiga leder? j*vla judon tror jag sabbade mer än vad den var värd när jag var yngre..  Sedan lite UFC, nu tror jag rullstolen väntar!  Man är helt enkelt inte van vid att inte kunna, jogga, springa, hänga i rollbars.. faen..  Aldrig använt gym utan bara kört med egenvikt..
Postad 15 April 2011 - 23:54
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Njae, det är därför jag joggat så mycket, trasig handled med.. :=) .37 igenom ena.. 
Men, försiktigt, så kör jag fortfarande 200 armhäv..
Har aldrig kört med vikter dock, i hela mitt liv,så det är ju en annan sorts belastning tror jag?
Fanken, bara livrädd att belasta fel just nu ju.. 
Men, simma, när man får, det borde väl vara ganska så Ok på dåliga/trasiga leder?
j*vla judon tror jag sabbade mer än vad den var värd när jag var yngre.. Sedan lite UFC, nu tror jag rullstolen väntar! Man är helt enkelt inte van vid att inte kunna, jogga, springa, hänga i rollbars.. faen.. Aldrig använt gym utan bara kört med egenvikt..
Judon har förstört en kompis knä. Hon var 15 då det hände och tränade då på elitnivå  Som jag alltid säger, Judo är en farlig sport även fast det är en mjuka vägen.
Postad 15 April 2011 - 23:55
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
Jo, i t.ex knäböj känner man att man vill vara uppvärmd (samma med marklyft).
Angående dipsen där så ser jag hellre att man kör lite lättare men att man gör riktigt snygga dips istället 
Testa och kör dips i maskin med hjälp det är kanon om man inte orkar köra mer än ett par tre st med sin egen vikt. Själv har jag den på 8 kg nu som hjälp tror jag börja med drygt 40 kg i hjälp i början. Nu kör jag lätt 3gånger 10 st.
Postad 15 April 2011 - 23:56
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Testa och kör dips i maskin med hjälp det är kanon om man inte orkar köra mer än ett par tre st med sin egen vikt. Själv har jag den på 8 kg nu som hjälp tror jag börja med drygt 40 kg i hjälp i början. Nu kör jag lätt 3gånger 10 st.
Jo, vi har en maskin som trycker på underifrån. Men gillar det ändå inte riktigt tycker jag. Och vet inte vilket pass jag ska slänga in det i?
Postad 16 April 2011 - 00:07
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
Njae, det är därför jag joggat så mycket, trasig handled med.. :=) .37 igenom ena.. 
Men, försiktigt, så kör jag fortfarande 200 armhäv..
Har aldrig kört med vikter dock, i hela mitt liv,så det är ju en annan sorts belastning tror jag?
Fanken, bara livrädd att belasta fel just nu ju.. 
Men, simma, när man får, det borde väl vara ganska så Ok på dåliga/trasiga leder?
j*vla judon tror jag sabbade mer än vad den var värd när jag var yngre.. Sedan lite UFC, nu tror jag rullstolen väntar! Man är helt enkelt inte van vid att inte kunna, jogga, springa, hänga i rollbars.. faen.. Aldrig använt gym utan bara kört med egenvikt..
När jag sabba knät så försökte jag simma 6-7 mån efter men det gick inge vidare brände som fan i ledbanden och korsbanden. Jag slet sönder allt i knät den snurra nästan ett helt varv när jag fastna i mattan mitt i ett kast. Detta hände samma år som Palme sköts en månad innan. Och skiten är inte bra än efter 3 operationer troligt vis får man väl knäprotes inom 10-15 år . Jo, vi har en maskin som trycker på underifrån. Men gillar det ändå inte riktigt tycker jag. Och vet inte vilket pass jag ska slänga in det i?
Ta den när du kör bröst och triceps det gör jag men ta det sist annars går det dåligt sen för det biter bra som fan. Börja med mycket hjälp så du får in rörelsen sen ökar du på med egen vikt när du känner att det går bättre. Det är en bra övning för råstyrka med.
Postad 16 April 2011 - 10:03
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
Några nytagna bilder på mig.
Lite skakigt att fota med en hand.
IMAG0103.jpg 910.7K
0 Antal nerladdningar
IMAG0090.jpg 694.8K
0 Antal nerladdningar
Postad 16 April 2011 - 10:14
Unregistered1734
-
Unregistered1734
-
Beroende
-
-
1114 inlägg
Spegeln skall du icke fota via... Ingen realistisk vinkel..
Det såg väldigt bra ut, men av det jag kan döma, kanske jag skulle säga en diet skulle vara lämpligt. Lite hull kring höfter och bröstlinjer bör formas. Lite snedplankan och deff så har du beachformen 2011
I övrigt +1! på formen! Hur många år har du gymmat?
Postad 16 April 2011 - 10:50
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
kanske jag skulle säga en diet skulle vara lämpligt. Lite hull kring höfter och bröstlinjer bör formas. Lite snedplankan och deff så har du beachformen 2011
I övrigt +1! på formen! Hur många år har du gymmat?
Jo jag har diskuterat mitt hull tidigare i tråden, sitter som lovehandles och på rygg samt lite i ansikte. Jag hade tänkt få bort 4kg fett i maj, är inte särskillt sugen på deff just nu när min träning går så bra efter en dålig höst som var en katastrof. Som noob har jag tränat i 3år, seriös och kunnig i 2-3år.
Postad 16 April 2011 - 14:17
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
kallar ni det där hull?
hade skrattat mig lycklig om jag såg ut så där
Postad 16 April 2011 - 16:29
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
kallar ni det där hull? hade skrattat mig lycklig om jag såg ut så där 
+1 Blev inget besök på gymmet idag. Har haft fullt upp med annat. Men har fällt en fet björkjävel med farsan och det blev lite problem så nu en halvtimme senare och nyduschad är jag mer slut i kroppen än efter något gympass och jag är öm överallt efter att ha fått stryk från en 35m hög björk som var 45-50cm i diameter vid rot.
Postad 16 April 2011 - 16:44
LTMS
-
LTMS
-
Forumräv
-
-
845 inlägg
Hur går det med greppträningen Ala 95? Köpt några CoC grippers än  ?
Postad 16 April 2011 - 16:45
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Hur går det med greppträningen Ala 95? Köpt några CoC grippers än ?
Greppträningen går väl bra. Kör på med gripperserna jag lånat från brorsan. Dom är ju inte monstertröga. Testade göra 40st på högerhand för någon dag sedan och då krampade det bra. På vänster orkar jag inte riktigt lika mycket. CoC grippers känns lite för dyrt ännu. Men ska kolla ifall gymmet kan tänka sig ta hem några.
Postad 16 April 2011 - 16:57
Lactoferrin
-
Lactoferrin
-
Mästare
-
-
3166 inlägg
kallar ni det där hull? hade skrattat mig lycklig om jag såg ut så där 
Ja det kan verka lite oförskämt att kommentera hullet men det är ändå lite mer än vad som syns där, det sitter på sidan och lite bak på ryggen och det ska bort i maj. Allt j*vla godis man äter
Postad 16 April 2011 - 17:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Ja det kan verka lite oförskämt att kommentera hullet men det är ändå lite mer än vad som syns där, det sitter på sidan och lite bak på ryggen och det ska bort i maj. Allt j*vla godis man äter 
samma ställe som på mig då, sitter ganska långt bak, fast jag har mer då  godis och öl är nog mina två stora bovar skulle jag tro men jag har blivit lite smalare runt midjan sen jag slutade äta smörgås,pasta,potatis, flingor och andra kolhydrater på veckodagarna, men det går långsamt, men har inte planerat nån beach 2011 ändå så det är lugnt
Postad 16 April 2011 - 17:19
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
Var glada att ni inte har eller haft 30 kg övervikt att ta hand om. Fast det går hyfsat nere på en 84 kg stått still lite då det har vart rätt mycket utemat och godis. Blir lätt så när man är lite små deppig mellan varven. Var ut på en Power Walk på 7 km på dan, gick bra har ju vilat från gången på grund av att jag haft ont i mina benhinnor men nu kan man köra på igen.
Postad 16 April 2011 - 18:34
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Formen är ju helt ok, jag längtar tills jag kommer dit. Ligger tyvärr låååångt från det.
Postad 17 April 2011 - 20:00
Der Wiking
-
Der Wiking
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|