Tom Clancy's The Division (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
7
|
(29)
|
179:- | |
Tom Clancy's The Division (Xbox One | Series X/S)
(Xbox Series X/S spel)
|
7
|
(5)
|
Inga priser | |
Tom Clancy's The Division (PC)
(PC-spel)
Rapporterad
|
7
|
(13)
|
Inga priser |
Tom Clancy's The Divison (23 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 21 September 2016 - 11:59
Postad 21 September 2016 - 12:42
Spelar ju ingen roll om din hajp chockhöjdes, du sa att du var totalt ointresserad fram till två dagar innan betan och först intresserad efter betan, men som vi kan se på förstasidan så var det redan ett måstespel efter första trailern och du var nära självmord när du trodde du missat betan, vars citat redan postats som exhibit A och B. Så du mindes fel ja, det är sånt som händer. Nu måste du leva med detta faktum, det är det svåra.
Vet inte om du såg nyheterna, men man kan plantera minnen i folk numera. Något att tänka på kanske... ![]()
Postad 21 September 2016 - 14:53
Minnet är inte statiskt, utav förändras som allt annat hos oss. Dessutom fylls minnen i.
Exempel: du minns din första cykel och någon av dina föräldrar eller vårdnadshavare som gav dig den. Men du minns i inte vad denne hade på sig, bara att den hade något på sig. Individen var inte naken och du fyller i kläder själv
Postad 21 September 2016 - 15:10
Att glömma minnet innebär att du inte kommer ihåg din första cykel alls. Men det gör många
Postad 21 September 2016 - 15:16
Jag kan glömma saker på 5 sekunder, men det är för att jag är disträ.
Postad 21 September 2016 - 15:20
Nej, man kommer ihåg saker men minnet förändras och färgas av både senare upplevelser och känslor.
Att glömma minnet innebär att du inte kommer ihåg din första cykel alls. Men det gör många
Så i det här fallet hade det varit som att du hade glömt att du spelat Division?
Postad 21 September 2016 - 15:59
Så i det här fallet hade det varit som att du hade glömt att du spelat Division?
Nej, i det här fallet försöker jag att bortförklara min demens med mer eller mindre lyckade minnesmodeller 😂😂😂
Postad 21 September 2016 - 16:09
Haha jo.. men allt är lugnt, det var jag som såg fel, du mindes inte fel. Allt är bra ![]()
Postad 21 September 2016 - 16:41
Och till spelet, tror någon på datum till 1.4 nu när state of the game visas, eller får vi vänta längre med det?
Postad 21 September 2016 - 18:18
Hittar inget på siten.
Redigerat av {OLD}Reaper, 21 September 2016 - 18:18.
Postad 21 September 2016 - 19:28
är det inte varje torsdag? eller kanske är fredagar?
Nu såg jag att de senaste har varit 8:e och 15:e, så torsdagar tycks stämma.
Postad 22 September 2016 - 12:34
1.4 kommer någon gång i Oktober. Det är allt dem har sagt, om dem inte sagt något på dagens state of the game.
Postad 28 September 2016 - 12:43
Lite för lätt i DZ6 just nu i PTR.
https://www.youtube.com/watch?v=z2jDc2PQPng
Redigerat av Zerox_no1, 28 September 2016 - 13:26.
Postad 28 September 2016 - 16:22
... alla utvecklare är ju inte lika bra på det här riktigt
Postad 30 September 2016 - 12:42
Tycker fortfarande det är kul med The Division även innan 1.4 släpps. Håller just på att levla upp en ny gubbe till 30 för att kunna samla på mig massa underground caches som jag kan öppna med en karaktär med tillräckligt hög gearscore. Är level 28 i underground med min första gubbe, men jag fattade inte att innehållet i de caches man öppnade hängde ihop med den gearscore man hade, vilket innebar att jag öppnade nästan alla caches med för dålig gearscore och därför mest fick skit i lådorna... ![]()
Kul att spela igenom mainstory en gång till också faktiskt.
Postad 01 October 2016 - 08:01
Har en polare som dragit 3-4 karaktärer till level 30, men jag orkar fan inte göra det
Kommer kanske ångra mig när 1.4 släpps, alltid nice med flera karaktärer om alla är någorlunda bra och man kan dela saker emellan dem.
Postad 03 October 2016 - 08:06
Nu är gubbe nr2 uppe i 30 så nu ska jag grinda underground så jag får ett lager med caches att öppnas med en karaktär med minst 230 i gearscore... *gnider mina händer som mr Burns*... ![]()
Postad 03 October 2016 - 11:27
jag har känslan av att vi kommer att få veta när releasen av 1.4 är redan den här veckan. blir sweet, jag vill gärna komma tillbaka och spela mer underground måste jag säga. hur bra som helst att man inte längre behöver springa in i dz för att få massa gear.
Postad 03 October 2016 - 12:07
Gillar underground, men får lite klaustrofobi av att vara där för länge
Postad 03 October 2016 - 13:33
Snart blir det comeback, längtar tills jag får förstöra extraction för alla igen ![]()
Postad 05 October 2016 - 20:56
![]()
Banshee 4-piece talent will now protect non-rogues from XP and dz currency loss when killed."
Postad 06 October 2016 - 16:57
Halleluja! ![]()
Lag issues
- Microfreezes and lag issues on Consoles have been fixed and will drop with 1.4.
Postad 06 October 2016 - 22:04
Nej. Dem har inte gått ut med datum ännu. Räkna med slutet av oktober. (fortfarande)
Postad 07 October 2016 - 08:44
Halleluja!
Lag issues
- Microfreezes and lag issues on Consoles have been fixed and will drop with 1.4.
Typ det enda jag inte upplevt ![]()
Postad 07 October 2016 - 09:05
jag har heller inte upplevt microfreezes eller såna saker, det trots att jag ändå spelat i rätt många timmar nu =) hoppas att vi får reda på release nästa torsdag istället, då är vi ju ändå i mitten av månaden. ser fram emot att komma tillbaka till det här spelet faktiskt.
Postad 09 October 2016 - 16:57
Så här lätt ska det fn inte vara 70 drops i timmen och underground på challening tar 10 min solo.
https://www.youtube.com/watch?v=SNBEHBSsk0M
Redigerat av Zerox_no1, 09 October 2016 - 16:59.
Postad 10 October 2016 - 14:02
Så här lätt ska det fn inte vara 70 drops i timmen och underground på challening tar 10 min solo.
https://www.youtube.com/watch?v=SNBEHBSsk0M
Det är ju det folk vill ha! insta-gratification! ( den stora massa vs )
Postad 10 October 2016 - 20:09
dom är duktiga på att vrida på knobsen lite väl hårt kanske. från det att man inte fick någon bra loot så drog dom på som fan och sen fick dom smygsänka. nu kanske dom gör det lite för lätt och då kommer det nog att komma en höjning så småningom. så passa på medan det är lätt ![]()
Postad 10 October 2016 - 23:37
Visst det är mycket loot per timme. Men hur mycket är användbart? Jag tror inte dem är helt fel ute med droprate. Men dem kanske ska höja svårighetsgraden med 10% typ. Tror det va förra state of the game, dem sa att dem sänkte fiendeskadan med 17% och deras liv med 15% något åt det hållet iaf. Kanske hade räckt med 10/7% för att få det lite svårare.
Postad 11 October 2016 - 01:40
Nu funkar det iaf att generera threat.
https://www.youtube.com/watch?v=YA9AAIHKX2o
Postad 11 October 2016 - 02:28
Visst det är mycket loot per timme. Men hur mycket är användbart? Jag tror inte dem är helt fel ute med droprate. Men dem kanske ska höja svårighetsgraden med 10% typ. Tror det va förra state of the game, dem sa att dem sänkte fiendeskadan med 17% och deras liv med 15% något åt det hållet iaf. Kanske hade räckt med 10/7% för att få det lite svårare.
Alla items har alla tre main stats och skill attributen försvinner så det blir mindre rng och lägg till rekalibrering så lär det inte ta lång tid att få det man vill ha. För casuals som bara kör nån timme här och där är det nog bra.
Postad 11 October 2016 - 06:57
dom är duktiga på att vrida på knobsen lite väl hårt kanske. från det att man inte fick någon bra loot så drog dom på som fan och sen fick dom smygsänka. nu kanske dom gör det lite för lätt och då kommer det nog att komma en höjning så småningom. så passa på medan det är lätt
haha detta är ju anledningen att man lessnar, eller borde göra iaf. Stor poäng att spela om det är ändå är aslätt att glitcha/fuska/köra op patcher och sen tunear de ändå hela spelet efter detta. The divisions största fail.
Postad 11 October 2016 - 07:15
Tycker mycket bådar gott iaf. Skönt att ALLTID få högsta gearscore i högsta World Tier
Och att ALLA NPC är samma level beroende på World Tier är ju också intressant.
Postad 11 October 2016 - 07:23
Tycker mycket bådar gott iaf. Skönt att ALLTID få högsta gearscore i högsta World Tier
Och att ALLA NPC är samma level beroende på World Tier är ju också intressant.
Det kan jag hålla med om, det ser bättre ut än innan iaf
Postad 11 October 2016 - 09:43
Alla items har alla tre main stats och skill attributen försvinner så det blir mindre rng och lägg till rekalibrering så lär det inte ta lång tid att få det man vill ha. För casuals som bara kör nån timme här och där är det nog bra.
Fast det är inte 60st gear sets eller high-end armor du får. Det är allt som allt. vilket innefattar vapen,vapenmods,mods osv.
Ja det blir mindre rng. Men man kan inte göra ett spel för 1%, man måste se till stora massan som spelar. Dem kanske får dra tillbaka looten lite dock. Jag sa aldrig att det va perfekt. ![]()
Redigerat av walkiii, 11 October 2016 - 16:26.
Postad 11 October 2016 - 10:01
nu i veckan måste vi ju få höra ett releasedatum, jag vill tillbaka till new york!
Postad 11 October 2016 - 11:08
Fast det är inte 60st gear sets eller high-end armor du får. Det är allt som allt. vilket innefattar vapen,vapenmods,mods osv.
Jag det blir mindre rng. Men man kan inte göra ett spel för 1%, man måste se till stora massan som spelar. Dem kanske får dra tillbaka looten lite dock. Jag sa aldrig att det va perfekt.
Problemet numera är ju att alla vill ha bästa looten, oavset om folk är bra eller dåliga, spelar 1h i veckan eller 10h per dag. Entitlement osv. Vilket ofta leder till ett söndertuneat-spel som folk spelar tills hypen lagt sig och sen inge mer. Eller som i wows fall, någon månad vid varje expansion sen vänta tills nästa ( som många gör ) ![]()
Redigerat av izikiel, 11 October 2016 - 11:09.
Postad 11 October 2016 - 11:32
nu i veckan måste vi ju få höra ett releasedatum, jag vill tillbaka till new york!
Det tror inte jag att vi får. Dem kommer antagligen köra en fjärde vecka pts också, eftersom folk blev väldigt delade på hur spelet är nu. Många anser att det är trasigt nu. Så dem måste ändra på saker igen och testa det. Så jag tror att vi kanske får ett datum den 20'e. Och tror ärligt inte att patchen kommer komma till ps4 i Oktober ens. Med tanke på att Sony måste godkänna allt innan dem får patcha. Och det lär ju ta sin tid också. Pc kan däremot få patchen sista veckan i Oktober.
Postad 11 October 2016 - 13:53
Och btw. Om man gör det lite svårare, så tar det längre tid att klara av saker i spelet. Vilket då innebär att man får mindre loot/timme
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
Tom Clancy's The Divison
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?