Jag vet, jag vet. Har riktigt dåligt samvete för att filmen inte är klar ännu. Det tar alltid mycket längre tid att klippa ihop än vad man tror och jag vill inte släppa en video som får er att somna. Under arbetstid så finns det aldrig tid över till att redigera men jag ska verkligen försöka göra klart det nu till helgen.
Vi har precis fått upp 4st Atmosphere S2 högtalare i vårt Cinemaljudrum. Jag tänker att det skulle vara oerhört trevligt att bjuda in er alla till en helkväll där vi bjuder på snack om Cinemaserien och Auro 3D (datum ännu inte bestämt). Då kan alla nördfrågor ställas direkt till vår VD och konstruktör Olle Eliasson. Jag hoppas också på att få till en lösning som gör att vi kan A/B jämföra Atmos med Auro 3D (kräver 2 receivers).
Vi skulle även kunna dema högtalare som Master M2 och 99 serien med berylliumuppgraderingen där vi kör A/B jämförelse med och utan uppgraderingen.
Självklart bjuds det på sockerdricka och pizza med snacks efteråt
Lugn, kan även fixa öl 
Vi vet att Torup inte ligger mest centralt men vi hoppas att få ihop så många av er som möjligt och vi kan erbjuda övernattning till de som behöver.
Jag hoppas speciellt att kalle12dussin och Zartok kan komma så vi får chans att övertyga er om att våra produkter faktiskt är riktigt bra och förklara varför. Det är nog också en stor fördel att alla får träffa varandra i verkligheten då hornen tenderar att växa ut på vissa när de sitter bakom tangentbordet, men in real life så är de hur trevliga som helst, vilket jag hoppas leder till ett bättre snack här i tråden.
Så vad tror ni? Hur många tycker det låter som en bra idé och kan tänka er att åka hela vägen till Torup (3,5 mil utanför Halmstad)?
//Anders
Redigerat av XTZ AB, 02 June 2015 - 08:18.