Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 February 2013 - 17:47

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Ja skål då, sitter med en Campari och juice och smygtittar på Arrow :)

Postad 01 February 2013 - 18:02

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0
Skål då! Jag sitter med en Höga Kusten och lyssnar på AC/DC B)

Postad 01 February 2013 - 18:12

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag sitter och fislyssnar på musik och är allmänt bitter !

Jag ska försöka flytta så snart som möjligt, förjag har en granne som är super känslig mot bas !
10sekunder med något basigt och det plingar på dörren, 10sekunder ! :blink:

Och då på den hikliga volymen -30 på försteget och ENBART i32s spelandes, ljudnivå typ samtals volym...

Suck... detta har hänt 3 gånger nu, så fort något basigt spelas så är det kört.
10-30 sekunder är det man får sedan plingar det på dörren.
Dom har 0 tolerans och o tålamod alltså, det är kört !
bara att flytta till något nytt igen då... :(

Och jag som hoppades att jag skulle slippa det på ett tag.

Nu är jag bitter SÅ IN I **** !
och ska kröka mig full som ett jävla svin, ha en bra fredag och grattis ni som har haft tur med erat boende.

Postad 01 February 2013 - 18:18

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Fram till 22 måste du väll få spela lite?
Fy fan va trist..

Postad 01 February 2013 - 18:24

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ja det är ungefär så jävla trist som det möjligtvis kan bli !

Personligen så är detta ett så stort problem att det faktiskt nästan är svårt att beskriva med ord...

Postad 01 February 2013 - 18:26

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
Hehe, ska du ändå snart flytta så..
Lås dörren & ös på :D :P

Lider med dig..
Jag har ett annat problem nu, sambon lyssnar på "best of idol"..
Hon går snart dock :D

Postad 01 February 2013 - 18:29

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jag ska tala med grannen och förklara för honom och henne att det finns vissa riktlinjer och att jag måste få lyssna på musik ibland även om dom hör det dom med.
Ska tänka ihop något bra, någon gång...

Ne det har varit mycket jävla skit och mycket huvudbry senaste tiden och detta kommer så jävla olägligt så jag inte har vare sig lust, ork eller energi för sådan häringa trams...
Men vad har man för val, kämpa på så kanske du kommer över ytan någon dag....

Ne, nu ska jag iväg...

Redigerat av DVD-ai, 01 February 2013 - 18:30.

Postad 01 February 2013 - 18:39

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Några Bellman, Kung, Gt, Colagrogg.
Och nu när jag blev själv en stund passar jag på att njuta av Anterior.

Postad 01 February 2013 - 18:45

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
jösses plagiatvarning deluxe!
lyssna på låten "slow death" med the flaming groovies.
nån som kommer att tänka på en annan låt?

Postad 01 February 2013 - 18:46

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Som jag när jag beställde en projje jag inte kunde ha, var ett jäkla bök att skicka tillbaka den och pengar hit o dit.
Lägger hellre några spänn extra och köper den i närheten så man kan åka dit om det skulle vara nått vajsing.

Problemet är ju att Parts express är den enda återförsäljaren i hela världen på dom här elementen, och det var ju dom jag ville ha...
Nu verkar det lösa sej i alla fall. :)

Postad 01 February 2013 - 18:49

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Tror bestämt att det var ett helt gäng som sa åt dej att du skulle avvakta och känna av dina grannar innan du bytte ut dina i6 och började fundera på en fläskig basrigg David..
Det är nog bara Komorok i hela världen som har såna grannar som han har..

Här blev det en Glenfarclas Herritage.
Jag har inte råd att dricka så dyr dricka som Niklas...

Postad 01 February 2013 - 19:12

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Några Bellman, Kung, Gt, Colagrogg.
Och nu när jag blev själv en stund passar jag på att njuta av Anterior.

Va i ****s, då är du ju radar nu!

Postad 01 February 2013 - 19:13

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Men piP hade ju varit "för stort" i dagsläget så...

Önskar verkligen att jag inte hade ljudintresset i huvudtaget, varenda gång jag tänker något eller hoppas på något bra som har med ljudet att göra så får jag en stor fot i ansiktet !
Denna konstanta motarbetning är knäckande, och detta är ganska olägligt då jag inte är i fas med mig själv just nu och därför inte har vare sig lust, ork och energi att ta tag i sådana har saker.
Jag försöker hålla mig över vattenytan just nu och någon hängde på en sten på ena foten...

Sedan är ju jag som jag är och har mina upp och mina ner perioder, senaste året har varit övervägande ner, typ konstant...
Och i denna stund då jag börjar känna mig med avslapnad efter skit sedan nyår, så får man även detta på halsen... :(

Inte så lägligt och jag känner mig väldigt uppgiven just nu.

Funderar på att gå i någon slags terapi för att bli av med ljudintresset så att jag helt kan lägga det åt sidan och bara skita i det.
Tror det vore det bästa för mig... då slipper jag hela problematiken med det, för det är bara problem med ljudintresset.

Som vanligt så måste jag slå i huvudet 45 gånger i väggen innan jag ser den, jävla dum huvud man e!

Redigerat av DVD-ai, 01 February 2013 - 19:21.

Postad 01 February 2013 - 19:14

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0

jösses plagiatvarning deluxe!
lyssna på låten "slow death" med the flaming groovies.
nån som kommer att tänka på en annan låt?

Inget direkt så :blush:
Jag brukar annars vara ganska vass på musikquiz och sånt.

Postad 01 February 2013 - 19:16

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Vad är det för "konstant motarbetning" du råkat ut för David...? :huh:
Att grannarna gnäller nu ?

Postad 01 February 2013 - 19:19

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Tror bestämt att det var ett helt gäng som sa åt dej att du skulle avvakta och känna av dina grannar innan du bytte ut dina i6 och började fundera på en fläskig basrigg David..
Det är nog bara Komorok i hela världen som har såna grannar som han har..

Här blev det en Glenfarclas Herritage.
Jag har inte råd att dricka så dyr dricka som Niklas...

Mmm Bowmore 12 är verkligen TOKDYR ;)

Ja det är ungefär så jävla trist som det möjligtvis kan bli !

Personligen så är detta ett så stort problem att det faktiskt nästan är svårt att beskriva med ord...

Tråkigt att dom bara duger till bio, men du kan få en back med smuggelöl och så hämtar jag dom på plats så kan vi göra upp affären öga mot öga.

Postad 01 February 2013 - 19:21

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Inget direkt så :blush:
Jag brukar annars vara ganska vass på musikquiz och sånt.

va fa.. svenskt band. Sångaren spelar numer jesus i nån pjäs.

Postad 01 February 2013 - 19:26

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

En Herritage kostar 299...

Postad 01 February 2013 - 19:27

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Du stavar den fel, googlingen gick inte så lätt som den borde ha gjort :P

Postad 01 February 2013 - 19:31

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0

va fa.. svenskt band. Sångaren spelar numer jesus i nån pjäs.

Vet vilket band som det syftas på, men ringer fortfarande ingen klocka :unsure:
Det här då? http://open.spotify....HsdF1JFsFOLgfNM (Edison Lighthouse - Love Grows)

Postad 01 February 2013 - 19:36

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Tråkigt att dom bara duger till bio, men du kan få en back med smuggelöl och så hämtar jag dom på plats så kan vi göra upp affären öga mot öga.

:P

Vad är det för "konstant motarbetning" du råkat ut för David...? :huh:
Att grannarna gnäller nu ?

Nej, att det blir fel i rummet (i16s hos morsan), att morsan klagar, att rummet ställer till det något enormt och nu att grannarna omöjliggör allt vad musikspelande heter utan att behöva bry sig om dom hela tiden..
Jag har inte lust att hålla på och lägga energi på att dom ska klaga, och kan inte koppla av, vilket är allt jag vill... :(

Känns som att jag inte FÅR utöva min hobby, inte ens när jag ÄR försiktig och INTE vill störa grannarna mer än nödvändigt...
det är fan sjukt...

Redigerat av DVD-ai, 01 February 2013 - 19:36.

Postad 01 February 2013 - 19:42

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Vet vilket band som det syftas på, men ringer fortfarande ingen klocka :unsure:
Det här då? http://open.spotify....HsdF1JFsFOLgfNM (Edison Lighthouse - Love Grows)

lyssna på låten "clamour for glamour" med det bandet du tror det är.

Och för att återkoppla till din spotifylänk så.. låter, ärligt talat, refrängen som refrängen ur en annan "känd" låt med samme band :D

edit: fullsvenska.

:P

Nej, att det blir fel i rummet (i16s hos morsan), att morsan klagar, att rummet ställer till det något enormt och nu att grannarna omöjliggör allt vad musikspelande heter utan att behöva bry sig om dom hela tiden..
Jag har inte lust att hålla på och lägga energi på att dom ska klaga, och kan inte koppla av, vilket är allt jag vill... :(

Känns som att jag inte FÅR utöva min hobby, inte ens när jag ÄR försiktig och INTE vill störa grannarna mer än nödvändigt...
det är fan sjukt...

skulle inte du iväg? ;)

Redigerat av Unregisteredb27a28b7, 01 February 2013 - 19:42.

Postad 01 February 2013 - 19:48

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Det blev inte så, får inte tag i dom jag skulle iväg till...

Postad 01 February 2013 - 19:48

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0
uppförsbacke nu mao? :P

Postad 01 February 2013 - 19:54

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Jepp, deluxe!

Även om just det inte är så blodigt....

Redigerat av DVD-ai, 01 February 2013 - 19:55.

Postad 01 February 2013 - 19:57

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Tråkigt att höra David. :(

Är man överkänslig och absolut inte kan acceptera att ens grannar hörs så ska man inte bo i lägenhet, då är det hus långt ute i bushen som gäller.. <_<

Klista upp en sån här dekal på dörren så får du nog vara ifred. :P
Postad bild

Postad 01 February 2013 - 20:04

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
hehe, ja kanske vore något ^^

Ja det är riktigt trist, just detta är väll ingen stor grej, men det är just tajmingen som gör tyngden liksom...
Och att jag faktiskt får jävligt svårt att koppla av och lyssna om jag upplever störmoment :unsure:Som grannen nu i detta fallet
Aja, vi får se det löser sig nog på något bra sätt, det brukar det ju göra !

Postad 01 February 2013 - 21:11

klazze
  • klazze
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Sen innan klockan 10 får man höras som granne .... ok man behöver väl inte välta väggen med bas men till c:a -20 spelar jag alltid dock inte så ofta ..... typ fredagar efter jobbet c:a en timme eller 2 med ett par öl
Sen blir det väl film nån gång i veckan med lika högt med MYCKET BAS aldrig hört ett ord men då spelar ju grannarna själv oxå och det skiter man väl i

Postad 01 February 2013 - 21:30

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

• 1403 inlägg
  • 0
Har för mig att man inte kan förbjuda grannen att lysna eller se på film med hög volym. I alla fall fram till 21.00 om jag mins rätt. Värt å kolla upp.

Postad 01 February 2013 - 21:39

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

• 1403 inlägg
  • 0
http://www.hyresgast...-sovrummet.aspx
http://www.hyresgast...n-lagenhet.aspx

Prova å höra med hyresgästföreningen. Fins en del kul å läsa där. Men jag tycker att det är luddigt, man får lusna på musik, spela instrument mm men man får ej störa... luddigt... Skriv till dom och fråga hur det ligger till.

Redigerat av RobNB, 01 February 2013 - 21:42.

Postad 01 February 2013 - 22:27

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

http://www.hyresgast...-sovrummet.aspx
http://www.hyresgast...n-lagenhet.aspx

Prova å höra med hyresgästföreningen. Fins en del kul å läsa där. Men jag tycker att det är luddigt, man får lusna på musik, spela instrument mm men man får ej störa... luddigt... Skriv till dom och fråga hur det ligger till.

Nej, det är inte svårt. De skrev det där vad som gäller.. man får aldrig störa, punkt. Om du har nån grinig farbror som tycker du är ett pucko, så kan han säga att du stör (om du låter för mycket, dvs nånting alls), och då kommer du få skit för det och bli tvungen att flytta. Om du råkar tappa en knappnål som han hör klockan 2 på eftermiddagen, ja då stör du...

Så bästa är att komma överens med grannarna.. och se till att den sura gubben dår en rejäl av******* så han blir nöjd. Då kan du väsnas på.. lite...

Edit: För att "översätta" vad som står på HGF's hemsida:

Nej, det finns inga särskilda bestämmelser för hur många timmars övning som är tillåten. Uppskattningsvis någon timme per dag är vad NORMALA människor accepterar. Men huvudregeln är fortfarande att du inte får störa dina grannar, varken på dagen eller på natten.
Om du övar på ett instrument varje dag bör du därför försöka begränsa störningarna från instrumentet så det blir helt tyst. Du bör också undvika att öva på kvällstid i princip helt. Det bästa är att komma överens genom att smöra grymt mycket med grannarna om lämpliga tider att öva d.v.s. aldrig. Tänk också på att ju mer ett instrument bullrar över noll decibell desto mer störande kan det vara och mer kommer du få skit.

Redigerat av novaland, 01 February 2013 - 22:36.

Postad 01 February 2013 - 22:39

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag har en granne som bor ovan mig som har en unge på 3 år som inte har lärt sig gå på tårna, utan springer med hälarna omkring hela dagarna så man blir knäpp. Jag har funderat på att gå upp och upplysa grannen om hur pass mycket deras unge låter så att jag slipper få spelet nån dag och ringa hyresvärden och be honom slänga ut dem på gatan.

Men ha har hållt mig än så länge och hoppas att jag slipper vara nån sur gubbe...

Postad 01 February 2013 - 23:10

klazze
  • klazze
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Fördelen med det är ju att då kan du ju själv leva om med gott samvete =)

Postad 01 February 2013 - 23:20

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag har en granne som bor ovan mig som har en unge på 3 år som inte har lärt sig gå på tårna, Jag har funderat på att gå upp och upplysa grannen om hur pass mycket deras unge låter så att jag slipper få spelet nån dag och ringa hyresvärden och be honom slänga ut dem på gatan.

Men ha har hållt mig än så länge och hoppas att jag slipper vara nån sur gubbe...

Sitter och är lagom salongsberusad och skrattar åt meningen "utan springer med hälarna omkring hela dagarna så man blir knäpp" föreställer mig en 3 åring som springer med enbart hälarna

Postad 02 February 2013 - 00:49

klazze
  • klazze
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
sjukt vilket liv det är kan jag lova ! min grannes pojk gör samma sak .... och det hör VÄL !!!
Allrahelst mitt i Natten !

Postad 02 February 2013 - 01:51

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

• 1106 inlägg
  • 0
Hahaha :D Jag har fått klagomål att jag smyger runt på natten. Inte att dom blev sura men att dom sa att det hördes. Numera har jag ändrat på det så jag går inte över dom rums golven längre utan om jag vistas uppe på natten så befinner jag mig aldrig precis ovanför om det inte är ett måste. Musiken jag spelar har jag kommit överrens med den grannen om att hålla mig till vissa tider. Det är ok då grannen har egen anläggning men det som stör mig mest är att den grannen endast har klagat en gång så länge han har bott här och vem fan vill klaga på hyresvärden? :P Grannen under har bott här i 15 år. Jag har ju sagt till att han ska klaga om jag stör men det är absolut inte ofta man hör något. Ibland blir jag nästan arg att han inte vågar men jag får väl leva med det. Jag tycker ju att han borde störas någon mer gång en en enda på dessa år eller är han så snäll. Tydligen är han det...förbannade granne som inte vågar säga vad han tycker :angry:

Postad 02 February 2013 - 01:53

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Undrar vad det finns för information i Skyfall när tåget kraschar genom taket ner i tunnelbanan.
Det bottnade i alla fall riktigt jävla elakt då, trots väldigt moderat volympådrag..
Inget trasigt tack och lov..

Postad 02 February 2013 - 08:47

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jag uppmuntrar mina grannar att föra oväsen. Jag klagar aldrig på dem fast de hoppar omkring, idkar ljuv älskog, bråkar, festar och lever om. Allt de gör som för oväsen är bra. Det gör ju att de inte kan klaga på mig när jag spelar musik. Andra delen är att jag alltid hälsar artigt på alla grannar. Hjälper till att kånka saker. Pratar med dem och försäkrar mig om att allt är ok och att de fortfarande har mitt nummer som de kan ringa när de tröttnar på mig. Hittills har de aldrig ringt. Klagomål har jag fått en enda gång, men så som jag spelade den gången lär jag inte göra så ofta ändå, så det tar jag med ro.

Postad 02 February 2013 - 10:05

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Problemet är att (om jag ska tro grannen) så är det enda som hörs just basen, alltså, den läcker tydligen löjligt effektivt till lägenheten ovanför.

inget annat verkar höras mellan lägenheterna, jag hör aldrig någon av mina grannar och jag är därmed den enda som stör och för någon som helst oväsen i hela huset.

Det måste kollas upp.

Aja, nu ska jag ut och gå en låååång promenad i det fina vädret och inte bry mig mer om detta skit.

Redigerat av DVD-ai, 02 February 2013 - 10:08.

Postad 02 February 2013 - 11:04

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

• 1403 inlägg
  • 0
Gör ett test. Slå på musiken så som du bill ha den och gå till grannen och lysna. Förklara att musik är viktigt för dig och vill lösa problemet på något sätt. Måste ju kulla mötas halvbägs tyccker man. Lycka till gubben.

Postad 02 February 2013 - 11:18

klazze
  • klazze
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Ja självklart är det ju bra om man är vänner med grannarna och som sagt kan mötas halvvägs ...
Har du nån dämpning på bas lådan ? dvs mjuka fötter eller nått annat som förhindrar vibrationer ?
Det kan ju säkerligen hjälpa till en hel del iaf , så att det blir lite mindre vibrationer/bas upp till grannen

Postad 02 February 2013 - 11:27

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

• 1106 inlägg
  • 0
Jag har iofs gått runt och lyssnat vid ett tidigare tillfälle i min grannes lägenhet när jag vred upp på riktigt hög volym med mina förra Audio Physic Scorpio 2. Det var ingen fara med det ljudet och ändå var en av basportarna riktad ner i backen så när jag tänker efter så stämmer det säkert att han inte upplever det som något obehagligt. Numera kör jag stativare i min lägenhet på 6 tum men det sitter ett ultra dynamic element i som går ner till 39 dB så dom låter ändå som en golvare i mitt 15 m2 tv-rum :) Ska nog ta en ny lyssning snart :D

Redigerat av Unregistered2222, 02 February 2013 - 11:28.

Postad 02 February 2013 - 18:00

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Detta måste lätt vara den coolaste bag-in-boxen som finns.
Jäkligt gott oxå.

Bifogad fil(er)

Postad 02 February 2013 - 18:05

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Shit happens......

Redigerat av jdaniels, 02 February 2013 - 18:07.

Postad 02 February 2013 - 19:00

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

• 1403 inlägg
  • 0
All the time.

Postad 02 February 2013 - 20:18

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 1
Life's a bitch. And then you marry one.

Ligger och myser med frugan på en herrgård i Strängnäs, precis ätit en klockren tre-rätters. Härlig födelsedagspresent jag fick :)

Postad 02 February 2013 - 22:00

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0

Life's a bitch. And then you marry one.

Ligger och myser med frugan på en herrgård i Strängnäs, precis ätit en klockren tre-rätters. Härlig födelsedagspresent jag fick :)

Grattis på födelsedagen :) Härligare present kan man knappast få, än att äta gott o vara i gott sällskap med den man älskar!

Mvh :)

Postad 02 February 2013 - 22:21

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

• 1403 inlägg
  • 0
Grattis Takeo.

Då är årets första Mello avklarad. Hoppas det kommer bättre bidrag...

Postad 02 February 2013 - 23:09

vr6jos
  • vr6jos
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Ja, grattis Takeo!
Jag bor bara några ynka kilometer från
Ulvhälls herrgård om det är där ni är?

Postad 03 February 2013 - 08:20

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0
Tackar för gratulationerna.

Jag bor bara några ynka kilometer från
Ulvhälls herrgård om det är där ni är?

Jo, det är där vi är. Riktigt mysig atmosfär och väldigt god mat. Nu ska vi äta frukost och sedan bär det av på annat äventyr med svärföräldrarna.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.