Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Satio*

2277 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 July 2010 - 22:56

i8910user
  • i8910user
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Finns det smailisar i Sation??? och vart finner man dom i så fall

Nej tyvärr inte :) inte i någon symbian series 60 5th

Postad 14 July 2010 - 08:34

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

eq finns den då?

Ja, Equalizer finns som en fristående applikation.

Postad 14 July 2010 - 11:31

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Någon mer som har problem med att det helt plötsligt inte går att läsa sms. Jag kan inte öppna dom normalt längre via meddelande utan enbart vid konversationer. Det har hänt en gång tidigare, för en knapp månad sedan. Då gjorde jag en återställning, men det känns inte som om jag vill det igen. Man får ju ställa in allt igen....
Någon som har varit med om det?? Lösning??

Jag hade samma problem tills jag upptäckte att det var jag som hade klantat mig. Datumet på telefonen hade nollställts efter att jag haft ur batteriet så alla nya sms hamnade bakåt i tiden och under de gamla som telefonen trodde var nya... Helskumt, men logisk och lite klantigt...

Postad 15 July 2010 - 23:17

userapan
  • userapan
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Såg att tele2 kanske ska börja sälja iPhone 4 snart... Frågan är då om man ska göra sig av med sation? Nackdelen är att de knappt är värda mer än 2000 spänn ;) Alla dessa buggar har fått mig att tröttna på den, sorgligt nog :)

Postad 16 July 2010 - 08:27

DrMcCoy
  • DrMcCoy
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Såg att tele2 kanske ska börja sälja iPhone 4 snart... Frågan är då om man ska göra sig av med sation? Nackdelen är att de knappt är värda mer än 2000 spänn ;) Alla dessa buggar har fått mig att tröttna på den, sorgligt nog :)

Själv köpte jag Sation för kamerans skull. Och där finns det ingen riktigt bra konkurrent än. Hoppas däremot att det kommer en Androidtelefon med en vettig kamera i (blixt samt linsskydd) framöver. Symbian känns tyvärr inte som det hänger med. Hoppas dock på ytterligare uppdatering av Sation till hösten. Hade ju varit najs om SE uppgraderar den till Symbian^3, men det lär väl tyvärr aldrig hända. :-/

Postad 16 July 2010 - 08:38

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
Sation är "död" enligt SE, kommer inte fler uppdateribgar.

Postad 16 July 2010 - 15:02

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
håller med faktiskt jag köpte om sation nu pga kamerans skull och ja en satio är värd 2000 kr idags läget...sorliga nog är att symbian är mobbat...känns som se vara slängde in något os på den mobilen , finns fan inga roliga apps osv..telefonen är tråkig i sig själv användar mässigt men men

Postad 16 July 2010 - 17:13

DrMcCoy
  • DrMcCoy
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

är att symbian är mobbat...känns som se vara slängde in något os på den mobilen , finns fan inga roliga apps osv..telefonen är tråkig i sig själv användar mässigt men men

Kan tipsa om att bästa appen till den, Opera, nu kommit i ny beta...
http://my.opera.com/...le-10-1-for-s60

Postad 17 July 2010 - 12:58

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
kan alla inte posta ett bra program som dom har i sin satio?

Postad 18 July 2010 - 19:44

70
  • 70
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Inte en ny applikation, men ett tips är att uppdatera den Googlemaps som finns i telefonen till Googlemaps 4.1. Enklast gör man det genom att öppna telefonens orginal webbrowser (funkar ej med Opera 10.0 eller 10.1) och gå till www.google.com/gmm . Lycka till!

Postad 19 July 2010 - 06:18

L8L
  • L8L
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som har problem med Google Map? Jag tappar kommunikationen och telefonen vill ha en ny anslutning var tionde minut. Tror jag har laddat ner den nya varianten av Google Map.

Andra program som jag använder mig av är EggTimer, Opera, Wisepilot m.m.

Postad 19 July 2010 - 10:38

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
fyfan tänk er satio med samma system som apple kör med...ultimata kameramobilen...,tja ibland sker det väl att den tappar inte så ofta ändå

Postad 20 July 2010 - 06:45

70
  • 70
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Är det fler än jag som har problem med Google Map? Jag tappar kommunikationen och telefonen vill ha en ny anslutning var tionde minut. Tror jag har laddat ner den nya varianten av Google Map.

Andra program som jag använder mig av är EggTimer, Opera, Wisepilot m.m.

Även min telefon (med Google Maps 4.1) tappar anslutningen hela tiden (om täckningen är dålig) och det är ytterst frustrerande. Kan kanske vara en lösning att bara köra på inbyggd GPS, men tappar man ju kartnedladdningen.

Mest frustrerande upplever jag telefonens anslutningsfrågor om jag skall GPS-tagga bilder och är i ett område med dålig täcknig. Då går det kanppt fota. För det sista problemet borde det ju hjälpa med att stänga av den nätbaserade positioneringen.

Postad 27 July 2010 - 08:33

DickCheeze
  • DickCheeze
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
har fått nått knas med min skärm...ibland så slutar den helt att fungera och ibland är de nästan som ett osynligt finger skulle trycka på skärmen så telefonen blir helt oanvändbar...sist de hände startade ja om telefonen(har fungerat förut)men när ja skulle trycka pinkoden så va de bara nollan som fungerade,el rättare sagt,vart ja än tryckte på skärmen så kom de bara nollor. sen så fick "ok" knappen för sig att fungera lite som den ville vilket resulterade i att de blev 2 felslagna pin-koder tills ja bara hade ett sista försök. då vågade ja inte testa mer så att kortet skulle låsa sig utan körde kortet i en annan mob å "nollade" felslagningarna. då låg telefonen i ett dygn utan batteri å sen när ja testade den igen så fungerade de utan problem. men nu händer de här felet med tätare å tätare intervall och inget ja gör hjälper...stänga av å plocka ur batteriet,låter den ligga en stund. fabriksåterställning,köra backup filerna...
vad tror ni? finns det nått ja kan göra själv för att åtgärda problemet eller måste ja lämna in den?
känns tråkigt å lämna in den å bli av med den ett bra tag framöver medans den e på service(the phonehouse)
för ja gillar den verkligen å tanken på att använda en annan mob kändes inte lockande...:rolleyes:

Mvh/ Daniel

Postad 04 August 2010 - 12:34

movitzen
  • movitzen
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0

har fått nått knas med min skärm...ibland så slutar den helt att fungera och ibland är de nästan som ett osynligt finger skulle trycka på skärmen så telefonen blir helt oanvändbar...sist de hände startade ja om telefonen(har fungerat förut)men när ja skulle trycka pinkoden så va de bara nollan som fungerade,el rättare sagt,vart ja än tryckte på skärmen så kom de bara nollor. sen så fick "ok" knappen för sig att fungera lite som den ville vilket resulterade i att de blev 2 felslagna pin-koder tills ja bara hade ett sista försök. då vågade ja inte testa mer så att kortet skulle låsa sig utan körde kortet i en annan mob å "nollade" felslagningarna. då låg telefonen i ett dygn utan batteri å sen när ja testade den igen så fungerade de utan problem. men nu händer de här felet med tätare å tätare intervall och inget ja gör hjälper...stänga av å plocka ur batteriet,låter den ligga en stund. fabriksåterställning,köra backup filerna...
vad tror ni? finns det nått ja kan göra själv för att åtgärda problemet eller måste ja lämna in den?
känns tråkigt å lämna in den å bli av med den ett bra tag framöver medans den e på service(the phonehouse)
för ja gillar den verkligen å tanken på att använda en annan mob kändes inte lockande...:)

Mvh/ Daniel

Har upplevt exakt samma sak. Hade mobilen med mig ut på bröllop i helgen ute på en ö utan el så batteriet tog slut och jag hade den i fickan. När jag kom hem så laddade jag den och när jag skulle starta mobilen så reagerar inte skärmen alls, vad jag än gör. SE vill väl att man ska köpa en ny mobil.

Postad 05 August 2010 - 12:44

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
ända som behövs och göras är att ha laddaren inkopplad till telefonen startar igen ..tar en stund men men ,

Postad 05 August 2010 - 15:23

panakeia
  • panakeia
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Senaste uppdateringen har påverkat min batteritid nått fantastiskt vad det verkar!! *jippie* och även strulet med teman för väntläge är borta. Men, man är ju aldrig nöjd. jag gillar temat som heter... helsida, och även det som heter navigeringsfält är smidigt. Men några störande moment, såklart. Dels skulle jag vilja ha bort, eller kunna redigera de tre knapparna i nederkant. Går det på något vis? de e fula och jag använder dem inte.

Det andra är bildvisningsgenvägen som är på SEläget u övermenyn - varför går det inte lägga till en genväg till den? samma till musikspelaren?

Är det någon som vet om man kan ladda hem fler sådanahär teman? eller om man kan ändra, eller göra egna eller vad 17 som helst...?

Postad 05 August 2010 - 19:06

SQF
  • SQF
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
http://www.spbsoftwa...re/mobileshell/
Gillas verkligen istället för SE's egna mysko skärmar :-)

Postad 05 August 2010 - 20:04

panakeia
  • panakeia
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

http://www.spbsoftwa...re/mobileshell/
Gillas verkligen istället för SE's egna mysko skärmar :-)

såg ju väldigt bra ut - men rätt dyrt?! synd att man inte kan ta hem en testvariant - å se hur det funkar?

Postad 05 August 2010 - 20:45

SQF
  • SQF
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

såg ju väldigt bra ut - men rätt dyrt?! synd att man inte kan ta hem en testvariant - å se hur det funkar?

Men dom har ju så man kan testa programmet: http://www.spbsoftwa...l/download.html
(Annars finns ju fullversion om man letar lite på nätet)

Postad 06 August 2010 - 06:53

L8L
  • L8L
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag gillar SPB skarpt. Har tagit telefonen till en ny dimension. Installerade det men fick problem att läsa sms. Telefonen låste sig bara. har gjort en hardreset och provat att installera igen. har fått 15 dagars test varje gång jag har laddat ner det. Verkar inte som telefonen har koll på att jag redan har haft en testverision.
Jag ska försöka hitta en gratis på nätet. Om någon hittar kan väl länken läggas här?

Postad 07 August 2010 - 23:06

SQF
  • SQF
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Jag gillar SPB skarpt. Har tagit telefonen till en ny dimension. Installerade det men fick problem att läsa sms. Telefonen låste sig bara. har gjort en hardreset och provat att installera igen. har fått 15 dagars test varje gång jag har laddat ner det. Verkar inte som telefonen har koll på att jag redan har haft en testverision.
Jag ska försöka hitta en gratis på nätet. Om någon hittar kan väl länken läggas här?

http://www.se-satio.co.uk/index.php

Postad 10 August 2010 - 23:07

finaste_fin
  • finaste_fin
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Hej o hå.
Jag har filmat lite med min telefon nu, men när jag lägger upp det på youtube eller liknande medföljer inte ljudet.
Nån som har några tips?

Postad 18 August 2010 - 09:53

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Jag fick samma problem som du med SMS... Jag avinstallerade SBP Mobile Shell men problemet kvarstår så ajg får nog hardreset:a jag med. Annars fungerade SBP kanon tycker jag. Bara det att fp kinetisk scrollning i menyer o telefonbok tycker jag var kanon. Att inte SE kan fixa till det?!!

Läste lite tidigare i tråden att enligt SE så är Sation död och inga uppdateringar skulle komma...
Det rimmar ju lite dåligt med deras hemsida där de skriver att de jobbar med att förbättra och underhålla mjukvaran i upp till 2 år efter lansering...

Postad 28 August 2010 - 22:42

Unregisteredca9029fc
  • Unregisteredca9029fc
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Laddade ner trial versionen från deras sida och använde denna kod: "8C59PPVX2BM4" för att aktivera det. Aktiveringen gick igenom men jag gjorde det idag så jag vet inte om det kommer fungera i det långa loppet men det borde det göra.

Postad 30 August 2010 - 19:46

70
  • 70
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Det var längesedan det var fart på tråden, så jag tänkte se om ett litet inlägg om Satios GPS kunde få liv i tråden igen. Själv har jag svurit åtskilliga gånger åt den långsamma och oexakta GPSn (har kört med Google maps), men nu har jag hittat en inställning som verkar fungera (har bara testat på tre olika ställen, men ändå... ).
Inställningstipset är hämtat från forumet om "Sations svaga GPS signal" på www.esato.com, och lyder som följer.

1. Rensa "Hjälpdata för GPS"
a. Tryck "röd-grön-röd-röd-grön-röd" i startläget
b. Gå in under Servicetester
c. Gå in under GPS-system
d. Tryck "Rensa hjälpdata"
2. Gå in under Inställningar->Telefon->Programinställningar->Positionering
a. Ställ "Positioneringsmetod" till "Inbyggd GPS" (avmarkera Nätbaserad)
b. Gå in under "Positionsserver" och ställ in åtkomstpunkten från automatisk (om det är förvalt) till din normala nätverks uppkoppling (i mitt fall Telia Online)
3. Starta om telefonen och testa.

Jag vet inte exakt varför, men för mig har detta funkat.
Lycka till!

Redigerat av 70, 30 August 2010 - 19:46.

Postad 07 September 2010 - 16:13

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Nej fan vad tråkigt...vill få igång tråden igen :) ingen som har hittat några nya program eller?

Postad 08 September 2010 - 08:31

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Nej fan vad tråkigt...vill få igång tråden igen :) ingen som har hittat några nya program eller?

Håller med dig... Vi kan nog känna oss blåsta som satsade på ett utdöende OS...

Postad 08 September 2010 - 16:34

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
det dära kan jag fan hålla med om t.om. nokias system är bättre än satios skit..

Postad 08 September 2010 - 17:31

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Ipmart-forum?

Postad 09 September 2010 - 08:37

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

det dära kan jag fan hålla med om t.om. nokias system är bättre än satios skit..

Jag ångrar mig som attan att jag inte väntade ett halvår med att byta nalle och binda om abonemanget... Där kom ju en massa roliga androidnallar i våras... Men men... Det är väl bara att stå ut. Kameran är ju oslagbar men det e enligt mig det enda som lyfter upp den. Får väl fota mig igenom vintern tills jag kan byta mobil. ;)

Postad 09 September 2010 - 16:24

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
håller med är fan nog bara kameran man har den för faktiskt

Postad 10 September 2010 - 05:37

L8L
  • L8L
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Instämmer. Kameran är bra. Hörde att en kompis hade köpt en Satio och avrådde henne det. Säljaren hade sålt på den till henne för den superba kameran. Tycker det är kasst av säljarna i butikerna att sälja en telefon som inte längre uppdateras....

Kör ni alla med det medföljande programmet att spela upp musik? Samma sak att titta på bilder? Eller ni har något bra förslag?

Du som installerade SPB har telefonen funkat sen du körde in koden?

Postad 10 September 2010 - 07:29

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Själv använder jag inte mediaspelaren till musik sen Spotify kom till Symbian. Tycker det fungerar kanon men visst, det kostar ju 99:- i månaden med Spotify Premium. Jag använder det till hemmabion med så det är en liten summa för all den musik som är tillgänglig tycker jag.

När det gäller bilder så kör jag med DLNA-stödet till min PS3:a och visar upp dem i HD-format på TV:n. Då ser man verkligen hur bra kameran faktiskt är.

Däremot testade jag tidigare Power MP3. Den var väl ingen höjdare. Faktum är att jag tycker de flesta apps man hittar fungerar sådär... De enda jag har fått att fungera felfritt är faktiskt endast: Spotify, Opera 10, AccuWeather, NDrive och Rally Master Pro. De andra jag har installerat har antingen laggat, hängt telefonen eller inte fungerat alls.

Jag har testat att surfa på Iphone, X10, HTC HD2 m.m. och jämfört med webbläsaren som sitter i Sation.
Det är ungefär som att jämföra en gammal amazon med en Ferrari. Störigt som fan när man sitter med polarna och leker och deras webbläsare har laddat färdigt innan min ens har börjat... Suck

Postad 10 September 2010 - 10:14

Unregisteredca9029fc
  • Unregisteredca9029fc
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Du som installerade SPB har telefonen funkat sen du körde in koden?

Jodå den har fungerat som den ska. Tycker telefonen blev mycket trevligare att använda efter att jag installerade SPB.

Postad 10 September 2010 - 10:24

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Hur känner ni inför eran satio?
Är den så seg?
Hänger den sig ofta?
När kom senaste mjukvaruuppdateringen?

Tänkte köpa min kusins för en "billig" peng. Gillar symbian och kameran verkar härlig, något som är skönt att alltid ha med sig.

Postad 10 September 2010 - 16:47

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

Är den så seg?
Hänger den sig ofta?
När kom senaste mjukvaruuppdateringen?

Tycker inte att den är seg, jämfört med mina andra Symbian (P1i och W960i) utan märkbart snabbare. Jämför jag med min Xperia X10, så ligger den efter. Telefonen i sig känns lite "klumpig" och "gammalmodig", men jag kan inte tänka mig att sälja. Gillar Symbian OS och kameran är bra.

Kan inte komma ihåg att den hängt sig någon gång överhuvudtaget.

Senaste och sista? uppdateringen kom 6 mars i år.

Bifogad fil  SatioSysInfo.png   231.12K   0 Antal nerladdningar

Postad 10 September 2010 - 16:59

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Okej. Låter ju inte så fel.
SE har inte sagt något om att det är sista uppdateringen?

Postad 12 September 2010 - 13:04

Holan1982
  • Holan1982
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag har synkat min telefon mot min Googlekonto med RoadSync. Synkroniseringen mot mail och kalendern fungerar utmärkt. Däremot så får jag inte mina uppgifter/notes i Googlekalendern att synkronisera med uppgifterna i telefonkalendern. Någon som har några tips på hur jag får detta att fungera?

Postad 15 September 2010 - 20:28

cammen_
  • cammen_
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hej!
Jag ska resa bort och kommer inte ha tillgång till internet till min dator. Jag har telia mobil max 25 på min Satio och undrar om man kan på något sätt surfa på datorn genom telias nät? alltså typ koppla in mobilen i datorn och på så sätt få internet?

Postad 15 September 2010 - 20:53

JTL
  • JTL
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Det bör räcka med programvaran till windows? Har fungerat att göra så sedan gprs kom, förstår inte varför folk köper "mobilt bredband" när i princip alla redan har det i sin mobil.

Postad 15 September 2010 - 23:23

mikekop
  • mikekop
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Hej!
Jag ska resa bort och kommer inte ha tillgång till internet till min dator. Jag har telia mobil max 25 på min Satio och undrar om man kan på något sätt surfa på datorn genom telias nät? alltså typ koppla in mobilen i datorn och på så sätt få internet?

Det går finfint det. Tänk dock på att ha ett frisurf-avtal, då kostnaden per MB inte är obetydlig. Man avverkar rätt många MB när man surfar på datorn jämfört med mobilen. Flera webläsare har komprimeringslägen som t.ex begränsar kvaliteten på bilder, dvs nedladdad storlek, Opera som jag använder har "Opera Turbo"...

SonyEricsson PCSuite eller PC Companion har automatiska guider som hjälper dig att ansluta datorn till internet med din Satio som modem.

Postad 16 September 2010 - 05:58

cammen_
  • cammen_
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Det går finfint det. Tänk dock på att ha ett frisurf-avtal, då kostnaden per MB inte är obetydlig. Man avverkar rätt många MB när man surfar på datorn jämfört med mobilen. Flera webläsare har komprimeringslägen som t.ex begränsar kvaliteten på bilder, dvs nedladdad storlek, Opera som jag använder har "Opera Turbo"...

SonyEricsson PCSuite eller PC Companion har automatiska guider som hjälper dig att ansluta datorn till internet med din Satio som modem.

Tack så mycket för svaret! jo jag har frisurf, så det är lungt :)

Postad 18 September 2010 - 15:29

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
ingen som vet hur man återställer ens minneskort till originalet...har för mycket skit installerat

Postad 18 September 2010 - 15:38

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

ingen som vet hur man återställer ens minneskort till originalet...har för mycket skit installerat

Alternativet "Formatera" finns.
Meny -> Hjälpredor -> Filhanteraren. Klicka 2 gånger på Phone card -> Alternativ -> Alternativ för minneskort -> Formatera.

Postad 18 September 2010 - 15:47

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Formatera korten vet jag men fan vill få tillbaka filerna efter man har formaterat minneskortet ju ;(

Redigerat av infreeze, 18 September 2010 - 15:50.

Postad 19 September 2010 - 14:02

userapan
  • userapan
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Formatera korten vet jag men fan vill få tillbaka filerna efter man har formaterat minneskortet ju ;(

Du får väl lägga in alla foton, musik osv på datorn sålänge?

Postad 19 September 2010 - 15:04

infreeze
  • infreeze
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Nej men alltså bahh jag förklarar fan uselt...dom filerna för själva telefonen Sony Ericsson PC Suite osv som ligger på minneskortet..rensa hela minnet sedan..tanka hem dom igen för Sony ericsson sida eller något så ;)

Postad 22 September 2010 - 07:05

Ricke77
  • Ricke77
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Hade jag varit dig så hade jag tagit bort allt, dvs formaterat och sen om du nu vill ha PC-suite på minneskortet, så tanka ner det från SE:s hemsida och välj spara som rakt ner på minneskortet.

Postad 27 September 2010 - 19:13

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1168 inlägg
  • 0

SE har inte sagt något om att det är sista uppdateringen?

Inget officiellt, men med tanke på att de inte fortsätter med Symbian så...
Nu är det Android som gäller.

http://www.idg.se/2....anvanda-symbian

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.