Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Hero *

2430 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Hero 512MB RAM (Mobiltelefoner) 6 9.107784 (166) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 26 December 2009 - 22:17

skepnaden
  • skepnaden
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Är alla androidapplikationer flashbaserade?
Tänkte också på detta med virusprogram för mobiltelefoner, finns det ännu?

Märkte att ingen svarat så jag tänkte bara snabbt konstatera att knappast några applikationer är flash-baserade utan snarare: Java-baserade.

Vadgäller virus så vill jag minnas att jag hörde om någon programvara till symbian och windows mobile för något år sedan, men det skulle inte förvåna mig om vi kommer se betydligt mer utav detta till alla olika plattformar fram över. Förmodligen strax efter det kommer ett utbrett och relativt allvarligt virus :D

Postad 27 December 2009 - 11:02

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Märkte att ingen svarat så jag tänkte bara snabbt konstatera att knappast några applikationer är flash-baserade utan snarare: Java-baserade.

Vadgäller virus så vill jag minnas att jag hörde om någon programvara till symbian och windows mobile för något år sedan, men det skulle inte förvåna mig om vi kommer se betydligt mer utav detta till alla olika plattformar fram över. Förmodligen strax efter det kommer ett utbrett och relativt allvarligt virus :unsure:

Angående virus,så har du två program i butiken som heter antivirus free,mobile security.

Postad 29 December 2009 - 22:05

Tubabi
  • Tubabi
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
jag undrar om någon använder Heron som mp3-spelare via bluetooth?
håller batteriet för 10 timmars lysnande+ lite ringande?

Postad 30 December 2009 - 15:49

Unregistered4dd3aa60
  • Unregistered4dd3aa60
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

jag undrar om någon använder Heron som mp3-spelare via bluetooth?
håller batteriet för 10 timmars lysnande+ lite ringande?

Jag har lekt med det. Men 10 timmar med blåtand är lite att ta i tror jag.
är inte 100 säker men jag tvekar att den tar 10 timmar spelande plus lite ringande.
Dock beror ju på hur du använder den. kör du spotify så gör offline listor. då drar den mindre ström.

Postad 01 January 2010 - 11:58

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0
Tänkte att jag skulle roota min HTC Hero, men vet ärligt talat inte om jag vågar.

I #10 November 2009 av M3 hade de en guide till att roota telefonen på sidorna 70-71, men jag är osäker på vad guiden egentligen går igenom. Jag vill installera CyanogenMod. Ska jag följa M3's guide först och sedan ... (???) Eller ska jag följa det som står under rubriken About på CyanogenMod? Eller både och?

Någon som har erfarenhet av det här?

Postad 01 January 2010 - 18:30

arv
  • arv
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Tänkte att jag skulle roota min HTC Hero, men vet ärligt talat inte om jag vågar.

I #10 November 2009 av M3 hade de en guide till att roota telefonen på sidorna 70-71, men jag är osäker på vad guiden egentligen går igenom. Jag vill installera CyanogenMod. Ska jag följa M3's guide först och sedan ... (???) Eller ska jag följa det som står under rubriken About på CyanogenMod? Eller både och?

Tänk på att garantin upphör att gälla om du rootar telefonen.

Postad 02 January 2010 - 14:04

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0

Tänk på att garantin upphör att gälla om du rootar telefonen.

Jo, det är därför jag vill vara säker på vad jag gör först... :) Men bra att du poängterade det ändå.

Postad 02 January 2010 - 20:11

monkie79
  • monkie79
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Har för mig att Cyanogen bara är för HTC Dream och Magic...
Testa Modaco

Redigerat av monkie79, 02 January 2010 - 20:13.

Postad 03 January 2010 - 02:46

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0

Har för mig att Cyanogen bara är för HTC Dream och Magic...
Testa Modaco

Ja, det är jag som är totalt ute och reser. Det är en Magic jag har... Valde bort Hero pga högt SAR-värde... Ursäkta att jag spammat er tråd... :blink:

Redigerat av bitcomplex, 03 January 2010 - 02:47.

Postad 03 January 2010 - 10:36

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Ja, det är jag som är totalt ute och reser. Det är en Magic jag har... Valde bort Hero pga högt SAR-värde... Ursäkta att jag spammat er tråd... :blink:

Skiljer det verkligen? SAR alltså? Med så lik hårdvara så borde det vara ytterst marginellt ?

Postad 03 January 2010 - 20:20

Unregisteredc22305cd
  • Unregisteredc22305cd
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
En fundering..

kan man ladda ner nån equlizer till Hero?.. eller går det bara att lyssna på ljudet som är från början?

Kan man köpa hörlurar som passar..jag menar med svarsknapp o sånt?

Postad 03 January 2010 - 20:46

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
MoDaCo 3.0 och senaste radion gjorde underverk. Min var rätt snabb i menyer orginal, men surfningen är betydligt smidigare nu

Postad 04 January 2010 - 06:02

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

En fundering..

kan man ladda ner nån equlizer till Hero?.. eller går det bara att lyssna på ljudet som är från början?

Kan man köpa hörlurar som passar..jag menar med svarsknapp o sånt?

Med t.ex. denna http://www.htcaccess...m.aspx?i=184420 ska det gå bra att använda valfria lurar. Den gör dock USB-jacket upptaget...

Postad 04 January 2010 - 14:57

oubee1
  • oubee1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

1. Testade det men kunde inte skicka när jag var uppkopplad via WiFi på jobbet utan fick då byta till webbhotellets SMTP. Antar att det kommer vara samma hemma via Bredbandsbolaget. Eller kan man ställa in så att mail alltid skickas via 3G?
2. Funkade perfekt, tack.

Fixa fram en mailserver vars SMTP inte ligger på port 25 (t ex 26) så borde det gå från var som helst är mitt tips (iom att de oftast bara spärrar just port 25). Gmail med SSL fungerar till exempel utmärkt på en telefon med Telia abonnemang.

Har nu fått hem Heron. Trevlig pryl. Men går det verkligen inte att dölja sitt nummer innan man ringer upp någon?
Samt att radera vissa poster ur samtalshistoriken? Sen har jag problem med att ansluta till mitt trådlösa nätverk.. nån som har några små tips?

Försöker koppla upp via wlan. Men telefonen bara "hämtar adress" vilket den inte lyckas med...
Har försökt att lägga in ip adress i telefonen utan resultat...

Var ligger felet tro?

Till er båda, det finns otaliga frågor angående detta problem med WLAN. En väldigt bra tråd någon länkade till tidigare finns här.

Postad 05 January 2010 - 00:53

Summered
  • Summered
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Jag får inte MMS från Tele2 att fungera, lite hjälp skulle sitta fint :-)!
Det går varken att ta emot eller att skicka. Inställningarna har jag saxat från deras hemsida.

Känns som det är lite vagt med info, men har inte så mycket mer jag kan skriva. Förutom att jag har prövat att skicka MMS till mig själv, men det kom aldrig fram. När jag tar emot MMS står det att jag har fått ett MMS och att jag kan välja "download". Längre än så kommer jag inte dock.

Nu överlämnar jag till herrskapet att hjälpa mig lösa detta.
Tack på förhand, och god natt! :-)

Postad 05 January 2010 - 00:57

damst
  • damst
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Jag får inte MMS från Tele2 att fungera, lite hjälp skulle sitta fint :-)!
Det går varken att ta emot eller att skicka. Inställningarna har jag saxat från deras hemsida.

Känns som det är lite vagt med info, men har inte så mycket mer jag kan skriva. Förutom att jag har prövat att skicka MMS till mig själv, men det kom aldrig fram. När jag tar emot MMS står det att jag har fått ett MMS och att jag kan välja "download". Längre än så kommer jag inte dock.

Nu överlämnar jag till herrskapet att hjälpa mig lösa detta.
Tack på förhand, och god natt! :-)

Vilket mobilnät är valt i telefon? Sweden3G? Testa att välja IQ och se om du får ner MMS'en.

Postad 05 January 2010 - 01:43

Summered
  • Summered
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Vilket mobilnät är valt i telefon? Sweden3G? Testa att välja IQ och se om du får ner MMS'en.

Nope det fungerar inte. Trycker jag på download får jag ett felmeddelande som säger att "download was unsuccessful".

EDIT: Eller så kan man vara smart och sätta på 3G också.. herregud vad slö jag kan vara ibland!
Jag får se om andra kan ta emot. Det görs först imorrn.
P.S. Anledningen till att 3G inte är på är pga 15 kr / MB med det nuvarande abonnemanget. Jag har inte hunnit köpa till ett mobilsurfpaket ännu.

Tack för hjälpen ändå, jag återkommer om jag stöter på fler problem :-)

Redigerat av Summered, 05 January 2010 - 01:47.

Postad 05 January 2010 - 04:31

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Nope det fungerar inte. Trycker jag på download får jag ett felmeddelande som säger att "download was unsuccessful".

EDIT: Eller så kan man vara smart och sätta på 3G också.. herregud vad slö jag kan vara ibland!
P.S. Anledningen till att 3G inte är på är pga 15 kr / MB med det nuvarande abonnemanget. Jag har inte hunnit köpa till ett mobilsurfpaket ännu.

Tack för hjälpen ändå, jag återkommer om jag stöter på fler problem :-)

Kolla om Enable är i kryssat.

Postad 05 January 2010 - 08:57

oubee1
  • oubee1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

FYI: Jag behöver inte ha 3G igång för att få ner MMS på mitt Telia abonnemang (även om det går långsammare utan).

Postad 05 January 2010 - 09:21

oubee1
  • oubee1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
För övrigt märkte jag en avsevärd skillnad i telefonen efter ha uppgraderat till en SanDisk Ultra 16GB minneskort. En hel del av menyerna som småhängde sig innan de kom fram bara rullar på.

Det enda märkliga är att nu tar ringsignalerna längre tid att börja spelas än med föregående minneskort men det kan jag leva med. :o

Postad 05 January 2010 - 14:25

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

För övrigt märkte jag en avsevärd skillnad i telefonen efter ha uppgraderat till en SanDisk Ultra 16GB minneskort. En hel del av menyerna som småhängde sig innan de kom fram bara rullar på.

Det enda märkliga är att nu tar ringsignalerna längre tid att börja spelas än med föregående minneskort men det kan jag leva med. :o

Du kan kolla hastigheten på minneskortet,i ena hörnet står det en siffra med ring rundt.Står det 2 med en ring rundt hade jag nog bytt.Skillnaden =segare phone.

Postad 05 January 2010 - 20:10

timfal1
  • timfal1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Idag blir det rooting av hjälten!!

Redigerat av timfal1, 06 January 2010 - 02:57.

Postad 05 January 2010 - 22:51

grotttan
  • grotttan
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
HJÄLP HJÄLP HJÄLP

Satt och lekte och ritade fel grafiskt lösenord och sen stod det glömt lösen fast jag egentligen inte hade det så tryckte jag på denna knapp. Då skulle jag logga in på gmail-konto. Men jag har inte en aning vad jag har för inloggning dit. Lyckas ej hitta det heller. Har provat skaffa nytt konto, Men inget lyckas. Använde det bara när jag startade telen. Hoppas verkligen ni kan hjälpa mig.

Mvh Anders

Redigerat av grotttan, 05 January 2010 - 22:52.

Postad 05 January 2010 - 23:35

Hosse
  • Hosse
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Onödigt vetande:

En SMS-konversation innehållandes ~4400 SMS gör Heron seg i den konversationen. Med seg menar jag: från det att du får ett SMS tills dess att du börjar skriva ett svar på SMSet = ~30sek.
;)

Postad 06 January 2010 - 04:21

arv
  • arv
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

HJÄLP HJÄLP HJÄLP

Satt och lekte och ritade fel grafiskt lösenord och sen stod det glömt lösen fast jag egentligen inte hade det så tryckte jag på denna knapp. Då skulle jag logga in på gmail-konto. Men jag har inte en aning vad jag har för inloggning dit. Lyckas ej hitta det heller. Har provat skaffa nytt konto, Men inget lyckas. Använde det bara när jag startade telen. Hoppas verkligen ni kan hjälpa mig.

Mvh Anders

Om du fabriksåterställer luren så funkar det

http://www.htc.com/s...a...=106374&f=t

Postad 06 January 2010 - 12:49

grotttan
  • grotttan
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Då måste jag komma in i menyn ju..? Å dit kommer jag inte.

Postad 06 January 2010 - 20:12

Summered
  • Summered
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Hur tar man bort ord man lagt till i ordlistan till hero? Jag råkade t ex lägga till "gor" och nu blir det det varje gång jag ska skriva "gör".

Sedan undrar jag vilken kalender som kan rekommenderas? :)

Postad 06 January 2010 - 22:43

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Hur tar man bort ord man lagt till i ordlistan till hero? Jag råkade t ex lägga till "gor" och nu blir det det varje gång jag ska skriva "gör".

Sedan undrar jag vilken kalender som kan rekommenderas? :)

Har inte brytt mig om hur man tar bort.
Men den lär sig. Skriv gor ett par gånger, men välj manuellt gör istället så kommer den att ändra förstahandsvalet

Postad 06 January 2010 - 23:28

Summered
  • Summered
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Har inte brytt mig om hur man tar bort.
Men den lär sig. Skriv gor ett par gånger, men välj manuellt gör istället så kommer den att ändra förstahandsvalet

Jo, det är "fixat" nu. Men det är andra ord som jag har råkat lägga till och nu tar de plats i förslagsrutan :)

Postad 08 January 2010 - 18:51

Unregistered4dd3aa60
  • Unregistered4dd3aa60
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Jo, det är "fixat" nu. Men det är andra ord som jag har råkat lägga till och nu tar de plats i förslagsrutan ;)

Finns ett lätt sätt att ta bort dom egna inlagda orden. nackdelen är att du måste lägga in alla dina egna på nytt igen.

Men du gör såhär: Meny-inställningar-program-hantera program. Sen letar du åt "Touch input" ganska långt ner på listan. klicka på den och sen trycker du rensa data.
Klart! =)

Postad 09 January 2010 - 21:30

Mr_PeA
  • Mr_PeA
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Jag har lite problem med svenska (och danska) tecken i mail som jag hämtar med min HTC Hero. I vissa mail visas dessa tecken korrekt men i vissa mail visas det istället något konstigt tecken vilket är lite irriterande. Det har kanske något att göra med att mailen har olika charset? Det visas iaf korrekt både i Outlook och i webbmailen så detta är något specifikt för min Hero.

Jag hittar inte direkt några inställningar för detta, någon som har tips på vad man kan göra för att fixa problemet?

Redigerat av Mr_PeA, 09 January 2010 - 21:37.

Postad 12 January 2010 - 15:37

arfo
  • arfo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hur byter man bilden som visas upp i playbackläge när man spelar musik?

Laddad över fyra Album (en folder för varje. Tre av dem fick ingen bild (i en av dessa finns ett gäng .jpgs). Den fjärde fick en bild, men var Hjälten har hittat den bilden vet jag j¤%#ar inte. Finns inte i samma folder som musiken i alla fall.

Postad 12 January 2010 - 16:42

arfo
  • arfo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Om jag lagt in en händelse i en kalender (jag har flera kalendrar i Hjälten). Kan jag flytta händelsen till en annan kalender? Hur?

Postad 14 January 2010 - 23:05

Unregistered51239834
  • Unregistered51239834
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Hej.
Undrar om det är någon som vet om det går att streama video till hero från datorn.
Har testat Gmote, men det funkar inte så bra att streama video till hero. Däremot funkar det fint att styra det som spelas upp på datorn.
Undrar också hur man uppgraderar till senaste Android. (Eller så kanske man väntar till Android 2.1)

/Floke

Postad 14 January 2010 - 23:51

Rizzt
  • Rizzt
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Tjena alla Hero ägare. Nu har ni en ny med i gänget.

Måste säga att jag är grymt imponerad av denna telefon. Hade en Nokia 5800 expressmusic förut men den var ju helt skruttig igämförelse.

Ser fram imot HTCs släpp av nästa version av android. ska bli spännande. Kar kollat lite youtube klipp. och det verkar som 2.1 ska flyta på riktigt bra på hero.

En liten fråga jag inte verkar hitta ett seriöst svar på dock. Ska inte denna telefon ha Voice recognition? hur i hela friden får man fram denna?

Annars "best phone ever" i mitt tycke.

Postad 15 January 2010 - 14:04

Unregistered72073bd1
  • Unregistered72073bd1
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Hej.
Undrar om det är någon som vet om det går att streama video till hero från datorn.
Har testat Gmote, men det funkar inte så bra att streama video till hero. Däremot funkar det fint att styra det som spelas upp på datorn.
Undrar också hur man uppgraderar till senaste Android. (Eller så kanske man väntar till Android 2.1)

/Floke

Streamingen vet jag inte något om, men updaterar gör du genom att gå in på htc:s hemsida och drar ner senaste updateringen samt htc sync. Men är telefonen nyköpt så finns antagligen senaste i den redan!

Postad 16 January 2010 - 12:56

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hej pojkar o flickor.

Är på det hela taget riktigt nöjd med hjälten men jag har ett par saker att fråga om.

När jag försöker byta ljud för notification (sms) så funkar det inte... Byter ljud men när jag får sms är
samma gamla ljud kvar iaf.

När jag har satt alarm till morgonen så funkar det inte. Om jag däremot sätter ett alarm 2-3 minuter framåt så funkar det. Skitskumt och jag kan inte lita på telefonen utan måste ha en vanlig klocka på alarm också.

Tips och förslag? Har ngn upplevt samma sak?

Min hjälte är köpt i Bangkok spelar det ngn roll när man skall uppgradera programvaran när den väl kommer?

Jag har firmware 1.5 är det den senaste. Känns som att man inte riktigt har samma koll på detta som man hade på en Nokia eller SE...

:D Men vad fan den e ju grym ändå.... Tack !

Postad 16 January 2010 - 13:14

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Men vad fan, detta var inte logiskt. Nu är sms notification signalen löst iaf :D

Om man går in i meny---settings---sound & display---notification sound och ändrar soundet där så ändrar det inte sms signalen.

Går man in i messages---menyknappen---settings---select sound så ändras den

För mig borde det ju vara samma sak :)

Nåväl.... Ang alarmet då kära ni, där är det strul

Jag upplever för övrigt att skärmen är seg i kanterna när man behöver trycka på ngt där. Lekte med en Iphone 3gs under julhelgen och den skärmen är mer responsiv. Däremot gillar jag Android bättre tror jag.

Den nya mob som kommer med LED blixt eller lampa vore ju ngt.. det suger ju att hjälten inte har ngt sätt att få skapliga bilder i skumt ljus.

Postad 16 January 2010 - 17:47

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
Lamma: Läs swedroid och surfa runt på det forumet lite.

Det finns massor att lära sig

Postad 16 January 2010 - 19:09

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Tack WmB det ska jag göra..

Postad 17 January 2010 - 00:16

Unregistered51239834
  • Unregistered51239834
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Streamingen vet jag inte något om, men updaterar gör du genom att gå in på htc:s hemsida och drar ner senaste updateringen samt htc sync. Men är telefonen nyköpt så finns antagligen senaste i den redan!

Den har Android 1.5, Är inte 1.6 ute, eller till och med 2.0.
Eller kanske väntar man helt enkelt på 2.1, jag känner mig inte begränsad av 1.5 än så länge.

Postad 17 January 2010 - 08:20

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Det finns ingen ny officiell version för Hero än. Ryktet säger att det kommer en 2.1 för Hero under våren.

Postad 17 January 2010 - 11:42

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Den har Android 1.5, Är inte 1.6 ute, eller till och med 2.0.
Eller kanske väntar man helt enkelt på 2.1, jag känner mig inte begränsad av 1.5 än så länge.

Hero får uppdatering 2,1 i mitten på Februari.

Postad 17 January 2010 - 12:35

Unregistered97f17518
  • Unregistered97f17518
  • Användare

• 223 inlägg
  • 0
Finns funktionen för webradio ?
Kan man se på webtv ?

Redigerat av Unregistered97f17518, 17 January 2010 - 15:04.

Postad 17 January 2010 - 15:53

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Finns funktionen för webradio ?
Kan man se på webtv ?

svtplay funkar bra, och till webbradio finns en utmärkt applikation

Postad 17 January 2010 - 18:43

Asurat
  • Asurat
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Vilken smartphone passar som första? Hero eller Acer Liquid eller någon annan HTC funderar man på, men det har aldrig blivit av än så länge med ett köp. Gilllar formen på heron och även storleken (den var mindre än vad jag trott i verkligheten) Att den ska få android 2.1 är också positivt jämte Liquid som man inte ens vet om den ska få 2.0.

Redigerat av Asurat, 17 January 2010 - 18:43.

Postad 17 January 2010 - 19:35

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Vilken smartphone passar som första? Hero eller Acer Liquid eller någon annan HTC funderar man på, men det har aldrig blivit av än så länge med ett köp. Gilllar formen på heron och även storleken (den var mindre än vad jag trott i verkligheten) Att den ska få android 2.1 är också positivt jämte Liquid som man inte ens vet om den ska få 2.0.

Hade nog köpt en Acer om jag skulle välja.Men smaken är som baken delad.

Postad 18 January 2010 - 11:15

Merlinen
  • Merlinen
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Fick nyligen en HTC Hero som jobb telefon och har problem med att det inte går att skriva vissa tecken ;)

Någon som vet hur man får fram " ½" "§" och "|" <- pipe ??

Edit:

Måste installera och aktivera "Scandinavian keyboard" får att få fram dom.

Redigerat av Merlinen, 18 January 2010 - 15:13.

Postad 20 January 2010 - 08:57

Unregistered97f17518
  • Unregistered97f17518
  • Användare

• 223 inlägg
  • 0
Då har man beställt en Hero "urban brown" från Telia, skall bli djäkligt spännande.

Postad 20 January 2010 - 18:46

Unregisterede99670b2
  • Unregisterede99670b2
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Jaha.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.