"Should you buy the HTC Desire?
So, the final conclusion: should you buy the HTC Desire?
In a word – yes! It’s a Google Nexus One that’s even better than a Google Nexus One! It’s faster to use than an iPhone, looks just as good, offers fantastic multi-tasking, and offers features such as Google Earth and one touch translation – all out of the box – that you don’t get with the iPhone."
HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
HTC Desire 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(352)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
* Officiell tråd - HTC Desire * (3018 inlägg)
|
13 år sedan |
Samsung I9000 Galaxy S eller HTC Desire? (24 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Tillbehör HTC Desire ? (92 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 11 April 2010 - 19:09
Postad 11 April 2010 - 19:30
Abb kan jag gärna binda mig X antal månader.
Men skulle fasen inte välja förhöjd avgift (50 till 250kr extra mån) för att få en nalle.
förr tänkte man i dom banorna,men nu så icke.
Skoj om man säg låser 24mån med 100/150kr och man byter inom tex 9 mån.
Då har man ju fortfarande 1500kr kvar att betala på "gamla" mobilen.
Men som sagt, abb byter man inte ofta.
EDIT: kan tillägga att jag ej har bytt abb på 8år.
Det blir samma summa om du betalar allt kontant eller om du betalar månadsvis med förhöjd avgift.
Postad 11 April 2010 - 19:40
Exakt. Så varför välja bort sin valfrihet genom att knyta upp sig i X antal månader?Det blir samma summa om du betalar allt kontant eller om du betalar månadsvis med förhöjd avgift.
Postad 11 April 2010 - 19:42
Exakt. Så varför välja bort sin valfrihet genom att knyta upp sig i X antal månader?
På vilket sätt ökar upplåsningen av en förhöjd månadsavgift?
Postad 11 April 2010 - 19:44
Om du tycker det är en bra deal så är det lysande för dig. Jag är dock av en fullkomligt motsatt åsikt. Personligen anser jag (det kan ses som en åsikt, jag ser det som ett faktum) att en Desire utan snabb obegränsad flatrate för data är fullkomligt vansinningt. Man ringer numera med SIP eller andra tjänster gratis, och mobilen är snarare en liten händig dator som kan användas som modem, mm.
Att inte ha tillgång till obegränsad datatrafik är som att köpa ett grafikkort för 5000kr för att köra Quake1 på en 14" CRT.
39kr/mån i 24 månader är 936kr. Totalt kommer du betala 4363kr, om du vill stå där med Quake1...
Om du, vilket du borde, kommer välja ett data-paket då kommer du inte undan under 150kr, troligtvis närmare 200kr. Men om vi säger 150kr i 24 månader är det ytterligare 3600kr, och du hamnar på 7963kr.
Jag (som mest ringer över SIP eller på annat sätt "gratis") har valt telenors kampanj för totalt 299kr/mån med helt obegränsad (vilket inte Tele2 har) datatrafik inkl 500 gratis sms, för totalt 7176kr.
Kan tyckas off-topic, men det är faktiskt ganska viktigt att förstå hur handikappad och vingklippt man blir om man inte har fri tillgång till data. Eller snarare, hur mycket friare man blir när man kan göra precis vad man vill, hur mycket man vill och när man vill. Att tanka pod-sändningar, titta på SVT Play t.ex.
Vem vet vilka tjänster som släpps inom de närmaste 24 månaderna? Kanske kommer man kunna streama musik med fler tjänster, kanske kommer man kunna streama film till sin mobil.
Vill du då stå där med din 14" CRT och svansen mellan benen?
Nu tycker jag du är lite väl vrång i dit resonemang. Din jämförelse mellan dåliga hårdvara i datorn och surfpaket håller ju inte riktigt. Hos de flesta operatörer är surfpaketet en tilläggstjänst som man inte binder upp sig på eller liknande. Märker man således att man valde ett för snålt surfpaket är det ju bara att uppgradera till ett större, operatören lär inte muttra något över det bytet. Så går det inte direkt att göra med hårdvaran till en dator. Man sitter således inte med svansen mellan benen bara för man börjar med ett snålt surfpaket.
Jag förstår att ni tycker telefonen inte får använda sin fulla potential utan det värsta surfpaketet, men alla kanske inte behöver det. Precis som att alla inte behöver det värsta grafikkortet i datorn, det billigare alternativet kan vara "good enough". Så håll inte på att hetsa alla om att man måste välja de absoluta värsta datapaketen nu när man köper en Desire. Jag kan verkligen hålla med om att telefonen nog blir lite handikappad om man inte har ett datapaket alls, men jag tror inte det är många som kommer behöva det värsta surfpaketet med snabbaste hastigheten.
Abonnemangsfrågor är väldigt personligt hur mycket man ringer/sms/använder datatrafik. Jag ogillar starkt personer som har svårt att fatta att man är olika och det som passar för en själv inte kanske är det bästa för alla.
Så kan ni rekommendera abonnemang till folk lite ut av deras krav istället för att "tvinga" på dem det dyraste alternativet hela tiden.
Postad 11 April 2010 - 19:47
Postad 11 April 2010 - 19:50
"Hej!
Tack för att ni lagt en order på HTC Desire hos oss på Mobillagret.com
Vi har fått extremt stor orderingång under helgen på denna modell då vi verkar vara de enda som lyckats få hem den ännu.
Vi har försökt skriva detta meddelande på hemsidan men det krånglar lite för oss med sidan så här kommer denna information återigen för vissa så att ni verkligen fått den:
Vi har dessa i lager och kommer göra vårt bästa för att skicka iväg så många som det bara är möjligt imorgon Måndag!
Resten ska gå från oss på Tisdag så att samtliga ska ha telefonen i sin hand senast Onsdag då det är säljstart på denna enligt HTC!
När er order skickats ifrån oss kommer ni även få ett mail med kollinummer på denna, så ni kan följa er order på Posten.se
Vi hoppas att ni kommer att bli nöjda med er nya telefon och med oss som leverantör.
Det går självklart bra att göra en avbokning när man vill innan er order har skickats ifrån oss!
Ha en riktigt trevlig dag!"
Det börjar närma sig nu
Postad 11 April 2010 - 20:00
Var läste du att jag har den åsikten?På vilket sätt ökar upplåsningen av en förhöjd månadsavgift?
Postad 11 April 2010 - 20:01
Postad 11 April 2010 - 20:04
Var läste du att jag har den åsikten?
Det var ju precis det du instämde i?
Postad 11 April 2010 - 20:07
Är det någon som har ett bra tips på ett BRA bluetooth headset till denna telefon? Vill ju att det ska funka bra med HTC, har förstått att det kan vara si så där med SE:s. Tips?
Kan vara ett tips att vänta tills folk har fått och testat olika modeller. Allt annat är bara gissningar.
Postad 11 April 2010 - 20:07
Det var ju precis det du instämde i?
haha. Ni är som pojkar i sandlådan nu
Hur som helst, tufft att se att vissa får sina telefoner nästa vecka. Telenor har kass service tycker jag, då dom knappt uppdaterar sin site med information när den ska levereras.
Fick dock svar från internetbutiken:
Ja, den kommer tidigast in den 16 April.
Trevlig helg!
Med vänlig hälsning
Emilie
Internetbutiken Privat
Telenor
Postad 11 April 2010 - 20:11
Är det någon som har ett bra tips på ett BRA bluetooth headset till denna telefon? Vill ju att det ska funka bra med HTC, har förstått att det kan vara si så där med SE:s. Tips?
Samma sak frågade jag tidigare, exempel kan SE VH-300 BT vara något? Fick erbjudande om det från CDON, Men som du säger är kanske inte SE.s bra till Desire.
Samma sak frågade jag tidigare, exempel kan SE VH-300 BT vara något? Fick erbjudande om det från CDON, Men som du säger är kanske inte SE.s bra till Desire.
Vet inte vad som hände, hur det kunde bli dubbelt.
Redigerat av ffodil, 11 April 2010 - 20:17.
Postad 11 April 2010 - 20:15
Nu börjar abonnemangsfrågorna igen, men jag tycker inte att det är en dum idé.. det är ju högst relevant iaf.
Jag funderar själv på att skaffa Halebop Hallå för 59kr/mån. Då ringer man överallt för 19öre/min, SMS:ar gratis till alla operatörer och vill man ha fri surf (3gb/mån) så kostar abonnemanget istället 149kr/mån. Då ingår också 3 månaders Spotify Premium i priset.
Tidigare trodde jag att man kunde ta det på 0mån (alltså obundet) men nu kan jag inte hitta det på hemsidan.
Har också tittat lite på det, 3gb verkar rätt lagom. Men du måste köpa surfpaketen tillsammans med en telefon i deras webshop, och än så länge har dom ingen desire vad jag kan se.
Postad 11 April 2010 - 20:17
Med "varför välja bort sin valfrihet genom att knyta upp sig i X antal månader" menar jag att jag hellre betalar telefonen kontant direkt vid köp och binder mig på 0 månader, än att ha det på exv. 12 månader där jag istället sprider ut summan över en längre tid. Varför avbetala om man kan slippa?Det var ju precis det du instämde i?
Postad 11 April 2010 - 20:31
Med "varför välja bort sin valfrihet genom att knyta upp sig i X antal månader" menar jag att jag hellre betalar telefonen kontant direkt vid köp och binder mig på 0 månader, än att ha det på exv. 12 månader där jag istället sprider ut summan över en längre tid. Varför avbetala om man kan slippa?
Alla kanske inte har 5000 att lägga på ett bräde, därav en "avbetalnig" på xx antal månader
Postad 11 April 2010 - 20:34
haha. Ni är som pojkar i sandlådan nu
Nej det är vi inte, det var tydligen ett missförstånd i vad han eller jag menade. Bättre att reda ut det, inte sant?
Jag skiter iaf fullständigt i om jag betalar en viss summa i handen eller utspritt varje månad, sålänge det är samma summa, men vissa föredrar tydligen det ena eller andra. No big deal.
Hur som helst, tufft att se att vissa får sina telefoner nästa vecka. Telenor har kass service tycker jag, då dom knappt uppdaterar sin site med information när den ska levereras.
Fick dock svar från internetbutiken:
Ja, den kommer tidigast in den 16 April.
Trevlig helg!
Med vänlig hälsning
Emilie
Internetbutiken Privat
Telenor
Det här var däremot intressant, visst är servicen kass, men frågan är, när skickade du frågan och när fick du det där svaret?
Jag mailade dem i fredags och har inte fått svar än nämligen.
Postad 11 April 2010 - 20:34
Jag har mailat kundtjänst om det, och det går tydligen att teckna surfen i efterhand. Först tecknar man det vanliga abonnemanget och sedan lägger man på surfen senare då.Har också tittat lite på det, 3gb verkar rätt lagom. Men du måste köpa surfpaketen tillsammans med en telefon i deras webshop, och än så länge har dom ingen desire vad jag kan se.
Jag kan dock inte beställa endast "Hallå" på hemsidan, men kundtjänst menar att det är fel på min browser.
Postad 11 April 2010 - 20:35
Leather case cover
Postad 11 April 2010 - 20:36
Nej, det är jag medveten om. Det var därför jag skrev "Varför avbetala om man kan slippa?". Nog om det.Alla kanske inte har 5000 att lägga på ett bräde, därav en "avbetalnig" på xx antal månader
Gött att vi har rett ut det!Nej det är vi inte, det var tydligen ett missförstånd i vad han eller jag menade. Bättre att reda ut det, inte sant?
Postad 11 April 2010 - 20:37
Nej det är vi inte, det var tydligen ett missförstånd i vad han eller jag menade. Bättre att reda ut det, inte sant?
Jag skiter iaf fullständigt i om jag betalar en viss summa i handen eller utspritt varje månad, sålänge det är samma summa, men vissa föredrar tydligen det ena eller andra. No big deal.
Det här var däremot intressant, visst är servicen kass, men frågan är, när skickade du frågan och när fick du det där svaret?
Jag mailade dem i fredags och har inte fått svar än nämligen.
jag mejlade dom i fredags också, rätt tidigt på morgonen vid 10 tiden.
Postad 11 April 2010 - 20:39
Jag har mailat kundtjänst om det, och det går tydligen att teckna surfen i efterhand. Först tecknar man det vanliga abonnemanget och sedan lägger man på surfen senare då.
Jag kan dock inte beställa endast "Hallå" på hemsidan, men kundtjänst menar att det är fel på min browser.
http://www.halebop.s...tik/2butik.page
Där borde du se den?
Postad 11 April 2010 - 20:42
Nä, jag lyckas inte lösa det. Här är screenshoten jag skickade till Halebop.. den visar att väljer jag den kombinationen som jag gjort så finns ingen "Gå vidare"-knapp.http://www.halebop.s...tik/2butik.page
Där borde du se den?
Postad 11 April 2010 - 20:51
http://101bestandroidapps.com/
http://www.digitaltr...e-android-apps/
http://www.technobuz...d-applications/
Kan vara kul att beta igenom om man känner att man har tid över och tröttnat på det jäkla abonnemangstjatet (no offence)
Postad 11 April 2010 - 20:54
Nä, jag lyckas inte lösa det. Här är screenshoten jag skickade till Halebop.. den visar att väljer jag den kombinationen som jag gjort så finns ingen "Gå vidare"-knapp.
http://www.halebop.s...k/skaffa_halla/
Så skulle länken sett ut
Hur gör man med sin uppsägningstid på sitt nuvarande abonnemang? Måste den gå ut eller är det bara att byta? Jag har 2 månaders uppsägningstid på tele2
Kanske för mycket OT nu, vi kan ta det någon annanstans
Postad 11 April 2010 - 21:05
så då betalar du 5-6 kr/min för dina samtal?
Gah där vart det lite fel =P
Menade operatör haha
Postad 11 April 2010 - 21:06
http://www.halebop.s...k/skaffa_halla/
Så skulle länken sett ut
Hur gör man med sin uppsägningstid på sitt nuvarande abonnemang? Måste den gå ut eller är det bara att byta? Jag har 2 månaders uppsägningstid på tele2
Kanske för mycket OT nu, vi kan ta det någon annanstans
Du kan välja att avsluta direkt och betala de kvarstående månadernas avgifter på en och samma faktura.
Någon som vet ifall SE MW600 visar låttitel på desire?
EDIT: Omformulering
Redigerat av bluesan, 11 April 2010 - 21:13.
Postad 11 April 2010 - 21:15
Med "varför välja bort sin valfrihet genom att knyta upp sig i X antal månader" menar jag att jag hellre betalar telefonen kontant direkt vid köp och binder mig på 0 månader, än att ha det på exv. 12 månader där jag istället sprider ut summan över en längre tid. Varför avbetala om man kan slippa?
Jag förstår hur du tänker. Jag har bara inte hittat någon abbonemangsform som jag gillar där det inte finns bindningstid. Vill du ha billiga samtal och SMS så måste du nästan binda dig.
På mina 24 månader hos tre betalar jag sammanlagt 9500kr. Dra bort 4500 för telefonen. Det ger mig 5000 att ringa och surfa för. Det ger en månadskostand på 208kr. Tycker det är billigt för surf och telefoni under denna tiden.
Men, smaken är som baken. Ska jag uppgradera medan jag har denna telefon blir det ju cash. Tycker det är skönt att veta att jag inte betalar nnågot för själva telefonen.
Postad 11 April 2010 - 21:19
...
Abonnemangsfrågor är väldigt personligt hur mycket man ringer/sms/använder datatrafik. Jag ogillar starkt personer som har svårt att fatta att man är olika och det som passar för en själv inte kanske är det bästa för alla.
Så kan ni rekommendera abonnemang till folk lite ut av deras krav istället för att "tvinga" på dem det dyraste alternativet hela tiden.
Mycket bra skrivet!
Personlgien tycker jag att låsa sig på 499, 599, 699 eller 799 kronor/månad, som jag sett som mest, är rent vansinne. Men det är jag de
Jag har räknat lite på mitt egna och kommer ha en kostnad på ca 200;-/månad. Då köper jag telefonen direkt. För mig det som kommer vara mest vettigt. (Billigast) Alla har vi olika behov!
Postad 11 April 2010 - 21:22
Jag fattar faktiskt inte varför alla ska skaffa det absolut billigaste och segaste abbonemanget?
Snacka om att snålheten lurar visheten.. för vad är poängen med en uppkoppling om det är segast möjliga?
Själv tog jag telenors 799kr/mån
Gratis samtal /mms /sms utan några somhelst begränsningar + obegränsad turbo-3g-surfning!
Dessutom fick jag mobilen på köpet! (utan nån slags avbetalningsplan eller förhljd månadsavgift dvs)
Skulle aldrig teckna lägsta möjliga hastighet bara för att få lite billigare månadskostnad..
Sen står du ju där, och betalar iaf dubbelt så mycket som alla andra i månaden, haha..
Postad 11 April 2010 - 21:23
Mjo, fast det är Hallå på kontantkort. Inte abonnemang.http://www.halebop.s...k/skaffa_halla/
Så skulle länken sett ut
Håller med om att Tre har schyssta priser. Dessvärre har jag redan 3Bomben 399 som jag ska byta från, eftersom det är så jäkla dålig täckning här där jag bor.Jag förstår hur du tänker. Jag har bara inte hittat någon abbonemangsform som jag gillar där det inte finns bindningstid. Vill du ha billiga samtal och SMS så måste du nästan binda dig.
På mina 24 månader hos tre betalar jag sammanlagt 9500kr. Dra bort 4500 för telefonen. Det ger mig 5000 att ringa och surfa för. Det ger en månadskostand på 208kr. Tycker det är billigt för surf och telefoni under denna tiden.
Men, smaken är som baken. Ska jag uppgradera medan jag har denna telefon blir det ju cash. Tycker det är skönt att veta att jag inte betalar nnågot för själva telefonen.
Men 208kr/mån låter inte helt fel för surf och ring
Postad 11 April 2010 - 21:24
Sen står du ju där, och betalar iaf dubbelt så mycket som alla andra i månaden, haha..
Dom rika dom kan. Det hade varit riktigt nice med obegränsat surf/samtal/sms m.m, men dom abonnemangen är inte gjorda för min plånbok. Tyvärr
Postad 11 April 2010 - 21:25
Håller med om att Tre har schyssta priser. Dessvärre har jag redan 3Bomben 399 som jag ska byta från, eftersom det är så jäkla dålig täckning här där jag bor.
Men 208kr/mån låter inte helt fel för surf och ring
Nä det förstår jag. Jag bor på ett bra ställe med riktigt bra täckning. Hade inte valt tre om jag bodde mer off. Då får man hitta andra alternativ. En billig telefon blir det för mig i alla fall
Postad 11 April 2010 - 21:31
Ja, på de som (förhoppningsvis) släpps på onsdag är det svenska menyer.Ja undrar om det är svenska menyer på htc desire någon som vet det.
Jag bor i Lund centrum och har ändå kass täckning.. men hade gärna haft kvar Tre om den vart bättreNä det förstår jag. Jag bor på ett bra ställe med riktigt bra täckning. Hade inte valt tre om jag bodde mer off. Då får man hitta andra alternativ. En billig telefon blir det för mig i alla fall
Redigerat av U-Nas, 11 April 2010 - 21:32.
Postad 11 April 2010 - 21:42
Jag fattar faktiskt inte varför alla ska skaffa det absolut billigaste och segaste abbonemanget?
Snacka om att snålheten lurar visheten.. för vad är poängen med en uppkoppling om det är segast möjliga?
Själv tog jag telenors 799kr/mån
Gratis samtal /mms /sms utan några somhelst begränsningar + obegränsad turbo-3g-surfning!
Dessutom fick jag mobilen på köpet! (utan nån slags avbetalningsplan eller förhljd månadsavgift dvs)
Skulle aldrig teckna lägsta möjliga hastighet bara för att få lite billigare månadskostnad..
Vad är poängen med att köpa en Hyundai när du kan köpa en Porsche? Grov jämförelse, men det handlar om olika behov och olika prioriteringar... Alla kanske inte vill lägga de där 800kr i månaden på telefonnyttjande...
Postad 11 April 2010 - 21:59
Vad är poängen med att köpa en Hyundai när du kan köpa en Porsche? Grov jämförelse, men det handlar om olika behov och olika prioriteringar... Alla kanske inte vill lägga de där 800kr i månaden på telefonnyttjande...
Det var en rätt dålig jämförelse
Postad 11 April 2010 - 21:59
Sant
men om man som jag ändå ligger omkring 500 - 750kr/mån i kostnad.. då är telenors oslagbart!
fördelen är ju att jag tar med mig mobilen hem utan avbetalningsplan eller kontant betalning!
Postad 11 April 2010 - 22:10
Du kan välja att avsluta direkt och betala de kvarstående månadernas avgifter på en och samma faktura.
på swedroid pratas det en del om dom lurarna till Nexus One, sidan 3 och framåt i denna tråden.
Postad 11 April 2010 - 22:17
Kan inte se låttitel,på N1 så då kan du räkna med att det inte går på Desiren
Postad 11 April 2010 - 22:29
Nu börjar abonnemangsfrågorna igen, men jag tycker inte att det är en dum idé.. det är ju högst relevant iaf.
Jag funderar själv på att skaffa Halebop Hallå för 59kr/mån. Då ringer man överallt för 19öre/min, SMS:ar gratis till alla operatörer och vill man ha fri surf (3gb/mån) så kostar abonnemanget istället 149kr/mån. Då ingår också 3 månaders Spotify Premium i priset.
Tidigare trodde jag att man kunde ta det på 0mån (alltså obundet) men nu kan jag inte hitta det på hemsidan.
när ni skriver om abonnemangen så glöms ofta en viktig uppgift vad är startavgiften per samtal tex finns abonnemang som har 99öre/samtal har du då många korta samtal så blir det mycket dyrare än det man tjanar på vad en billigare minutavgift ger är så skriv gärna den avgiften när ni skriver om abonnemangen
Postad 11 April 2010 - 22:30
Dom har olika fysiska verkstäder som tar hand om serviceärenden. När du kontaktar dom så skickar dom dig vidare till någon av dem.Låter som ett klokt val, synd bara att de får in den så "sent".
Förresten, är det ngn som handlat från katshing och vet hur de hanterar service ärenden på telefoner?
Är det alltid så att man måste skicka den till dem per post som man står för själv eller har de ngn "deal" med fysiska service ställen i sverige?
Postad 11 April 2010 - 22:35
Det har du alldeles rätt i. Och på tal om det så hittade jag ikväll ett abonnemang hos Telenor där man faktiskt bara betalar startavgiften. Med "Telenor Prata Länge" så kostar det 99öre/samtal, och sedan pratar man gratis.när ni skriver om abonnemangen så glöms ofta en viktig uppgift vad är startavgiften per samtal tex finns abonnemang som har 99öre/samtal har du då många korta samtal så blir det mycket dyrare än det man tjanar på vad en billigare minutavgift ger är så skriv gärna den avgiften när ni skriver om abonnemangen
Kruxet är att om man överstiger 1000 minuter/månad så kostar det sedan 59öre/minut. Kan vara svårt att hålla koll på kanske.. men det är ändå 30 minuter om dagen eller 16 timmar i månaden.
Snackade med kundtjänst, och vill man ha fri surf på detta abonnemang så kostar det 69kr/mån för 1Mbit/s (eller 149kr/mån för 6Mbit/s) och för fria SMS 99kr/mån.
Ändå en intressant abonnemangsform kan jag tycka. Godnatt!
Postad 11 April 2010 - 22:37
Tack för alla svar. Får se hur jag gör.
Men binder man verkligen sig till mobilsurfpaketet (tele2)? Är inte det bara en tilläggstjänst som man gör lite hur man vill med?
Bara för att klargöra då någon sa att det inte är uppsägningstid.
Det är 1 månads uppsägningstid. Du kan däremot uppgradera direkt från small till medium t.ex.
Postad 11 April 2010 - 23:22
Postad 11 April 2010 - 23:47
1800:- för telefon
299:- / mån för abb. surf 89:- (5GB turbo3G) samt 3Vänner 69:- (ring gratis till Tre samt fasta nätet). Man kan även välja till 3SMS för 99:-/mån för obegränsat SMS:ande.
Dessa tjänster kan man dra av på potten ....Det enda du betalar då är 0,69 öppningsavg. + 0,69 till övriga mobiloperatörer. Dessa kostnader dras ju också på potten. Resten "gratis".
Total ~7100/18 mån inkl. telefon.
Redigerat av Unregisteredf8cb01cd, 11 April 2010 - 23:50.
Postad 12 April 2010 - 02:34
Är det någon som vet ifall dom har gjort samma misstag på Desire som på Legend att blåtanden och WiFi delar på antenn å skit så man inte kan köra dom ihop?
Nej, enligt användare från UK så verkar det inte så.
Postad 12 April 2010 - 04:35
Tycker ändå jag har hittat sweetspot på abonnemangen med 3pott 299 +100 'a 18 månader bindn.
1800:- för telefon
299:- / mån för abb. surf 89:- (5GB turbo3G) samt 3Vänner 69:- (ring gratis till Tre samt fasta nätet). Man kan även välja till 3SMS för 99:-/mån för obegränsat SMS:ande.
Dessa tjänster kan man dra av på potten ....Det enda du betalar då är 0,69 öppningsavg. + 0,69 till övriga mobiloperatörer. Dessa kostnader dras ju också på potten. Resten "gratis".
Total ~7100/18 mån inkl. telefon.
Då är det väl ändå bättre att välja 399 abbonemanget och ringa för hela slanten istället för att betala som din auträkningar här.
Postad 12 April 2010 - 05:05
Får se om man får telefonen till midsommar
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
1 bild
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler