Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC Desire *

3018 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 juli 2010 - 02:37

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1 883 inlägg
  • 0

**** :)
Fan vet om jag pallar att vänta så länge, det är nästan bara en sak jag vill ha, app2sd, e så ###### less på att avinstallera appar varje dag så fort man vill testa något nytt.

Hoppas verkligen det fortare eller det är felaktigt info i artikeln...

Använder du verkligen alla appar du installerat, hur många har du installerat?
Själv har jag lagt in 9 st vilka jag använder nästan dagligen, spelen för mig är ointressanta, dessa verkar ta större plats än vanliga appar.
Att ha en massa "skit" i telefonen måste ju öka risken för att det skall uppstå krångel!?
Visst kommer det att bli bättre då HTC släpper sin 2.2 uppdatering. Just nu känns det lite overkill att ha ett 16 Gb minne! :)

Postad 15 juli 2010 - 08:22

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Själv har jag lagt in 9 st vilka jag använder nästan dagligen, spelen för mig är ointressanta, dessa verkar ta större plats än vanliga appar.
Att ha en massa "skit" i telefonen måste ju öka risken för att det skall uppstå krångel!?
Visst kommer det att bli bättre då HTC släpper sin 2.2 uppdatering. Just nu känns det lite overkill att ha ett 16 Gb minne! :)

Förstår inte riktigt heller det där. Ser också fram emot uppdateringen men har inga problem att klara mig med det inbyggda minnet. Har 60MB ledigt och har 25 apps. Av dessa 25 är det ett program som tar 25MB.

Postad 15 juli 2010 - 10:48

jojx
  • jojx
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Inställningar - Ljud och skärm - Knappljud

Tror jag borde hjälpa.

Nej, det hjälper inte. Man får bara ett irreterade ljud när man använder knappsatsen. Tonval vid tex. Telias support fungerar inte.

Postad 15 juli 2010 - 14:34

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1 353 inlägg
  • 0

Jag använder rubbet, och vill ha mer!

Postad 15 juli 2010 - 20:54

Unregisteredbac66926
  • Unregisteredbac66926
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
PiZZaMaN: Använd PDANet istället, där finns inga sådana begränsningar:

http://www.appbrain.com/app/com.pdanet

Redigerat av Unregisteredbac66926, 15 juli 2010 - 20:55.

Postad 15 juli 2010 - 22:54

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Har nu haft min Desire i en vecka. Svor när jag hade Samsung Omnia att jag aldrig skulle skaffa touchtelefon igen. Tur man kan ändra sig. Desire är fantastisk. Kort sagt. Kvalitén, skärmen, användarvänligheten osv, osv. Kan fortsätta länge.
Ni som klagar på Desires byggkvalité undrar jag vad ni har för preferenser. Har haft flertalet Nokia och SE top-of-the-line lurar ända sedan -94 och Desire är utan tvekan den som känns bäst ihopsatt och ger bäst kvalitetsintryck.

Batteritiden kunde varit bättre såklart, men med tanke på funktionaliteten så får man ha lite förståelse.

Är dock några få saker jag skulle vilja ha hjälp med:

Mina kontakter är importerade från SIM och hamnade med efternamnet först. Vill inte ha det så utan förnamn först. Kan inte hitta någon inställning för det, förutom att synka med Facebook-konto och sen välja Facebooknamnet. Tyvärr sparas inte denna inställning utan nästa gång jag öppnar kontaktinfo är det åter efternamn först och SIM-namnet som är valt.

När man skapar ett MMS utifrån t ex en bild och sedan ska välja kontakt så dyker alla Facebookkontakterna också upp, även fast jag i kontaktboken bockat ur Facebook och bara använder Telefonkontakter. Väldigt irriterande då det blir så förbaskat många kontakter att skrolla igenom när man ska välja ut flera mottagare.

Postad 16 juli 2010 - 06:48

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
När man går in för att redigera en kontakt kan man "klicka" på namnet för att redigera det. Där kan man välja visningssätt. Dock måste man göra det med varje kontakt.

Postad 17 juli 2010 - 08:06

Unregisteredd1140893
  • Unregisteredd1140893
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Hur är det med externa antenner för HTC Desire ?
Jag tillbringar stor del i sommarstugan under sommartider och har dålig täckning där dessvärre...

Vad finns det för möjligheter ? Kan jag använda mig av en extern riktantenn eller liknande ?
Tar tacksamt emot hjälp !

Postad 17 juli 2010 - 08:56

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Jag tillbringar stor del i sommarstugan under sommartider och har dålig täckning där dessvärre...

Vad finns det för möjligheter ? Kan jag använda mig av en extern riktantenn eller liknande ?

http://www.davido.se...products_id=186
Kan finnas nått billigare

Postad 17 juli 2010 - 10:46

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Tyvärr så kan man inte ansluta en extern antenn till desiren, men det finns repitrar att köpa av ett par företag här i sverige, och det fungerar så att man sätter upp en antenn där man har bäst mottagning utomhus och och kopplar till en repiter inomhus som förstärker upp signalen i huset och en bit utanför huset
kostar all från ca 6000 och uppåt

Postad 17 juli 2010 - 18:02

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

När man går in för att redigera en kontakt kan man "klicka" på namnet för att redigera det. Där kan man välja visningssätt. Dock måste man göra det med varje kontakt.

Jo, det vet jag. Problemet är att den inställning jag gör inte sparas. En stund senare är det samma felaktiga visning igen.

Postad 18 juli 2010 - 00:10

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0

PiZZaMaN: Använd PDANet istället, där finns inga sådana begränsningar:

http://www.appbrain.com/app/com.pdanet

stort tack, funkade kalasbra, nu är semestern räddad =)

Postad 18 juli 2010 - 03:08

kalle123456
  • kalle123456
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Har lite funderingar över varför jag inte får 3G hastigheter hela tiden när jag surfar.

Jag sitter på halebop surf plus och borde få 3G hastigheter och jag bor i Växjö och enligt halebops kartor borde jag ha 3G-turbo hastigheter (vilket jag får ibland men vanligt vis har jag bara edge hastigheter). Beror detta på att mobilen har svårt att hitta 3G nätverket. eller om det är det att Jag sitter inomhus.

Frågan dådå : hur fixar jag så att jag får 3G- hastigheter, vilket jag BORDE ha. Eller om det är helt normalt att ha cirka 30 Kbps i hastihet.

Postad 18 juli 2010 - 21:59

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Varför får jag inte Scandinavian Keyboard att fungera?
Har laddat hem det, installerat det gått in under inställningar>Språk och tangentbord>Kryssat i Scandinavian Keyboard och sen gått in under inställningarna för Scandinavian Keyboard och valt Keyboard layout "Swedish". Får inte upp något åäö. Vad gör jag för fel?

Postad 18 juli 2010 - 22:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
tror inte det går att ändra så. gör istället så att när du skriver ett meddelande, så trycker du på ?123-knappen (tryck länge) så kommer där upp en lista med val. input method->skandinaviskt tangentbord.

Postad 18 juli 2010 - 22:26

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Varför får jag inte Scandinavian Keyboard att fungera?
Har laddat hem det, installerat det gått in under inställningar>Språk och tangentbord>Kryssat i Scandinavian Keyboard och sen gått in under inställningarna för Scandinavian Keyboard och valt Keyboard layout "Swedish". Får inte upp något åäö. Vad gör jag för fel?

Hade samma strul med min lur i början trots att det gick smärtfritt med tjejens innan. Kommer inte i håg hur jag fixade det. Men det gick efter 10 minuters letande i alla menyer :)

Postad 19 juli 2010 - 15:46

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Hade samma strul med min lur i början trots att det gick smärtfritt med tjejens innan. Kommer inte i håg hur jag fixade det. Men det gick efter 10 minuters letande i alla menyer :(

Lyckades fixa det igår till slut :)
Skam den som ger sig!

Postad 19 juli 2010 - 22:32

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
David, hur fixade du det?

Postad 19 juli 2010 - 22:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
är mitt inlägg osynligt för er? :)

tror inte det går att ändra så. gör istället så att när du skriver ett meddelande, så trycker du på ?123-knappen (tryck länge) så kommer där upp en lista med val. input method->skandinaviskt tangentbord.

Postad 19 juli 2010 - 23:11

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

är mitt inlägg osynligt för er? :)

Sorry,SilverDogg. Jag har inte köpt Desire än. Funderar fortfarande och var intresserad om det gick att få fram åäö
på det virtuella tangentbordet.

Postad 19 juli 2010 - 23:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
jorå, fast inte med det inbyggda, utan du får tanka hem ett nytt då =).

Postad 19 juli 2010 - 23:29

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

jorå, fast inte med det inbyggda, utan du får tanka hem ett nytt då =).

Hur gör jag då?

Redigerat av agakhan, 19 juli 2010 - 23:30.

Postad 20 juli 2010 - 06:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
bara att leta upp scandinavian keyboard på market.

Postad 20 juli 2010 - 06:52

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Åöä är inget problem för Desire: )

Postad 20 juli 2010 - 11:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
nä, men det är irriterande att behöva hålla inne när man lika gärna kan ha det framme :P

Postad 20 juli 2010 - 11:52

yetpak
  • yetpak
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
3 frågor:

finns det någon lösning i nuläget för att göra Desiren till en hot spot så att jag kan connecta iPaden till den? (vet att det är inbyggt i 2.2 FroYo men hade gärna haft det redan nu :P )

kan jag ställa in så att det blir nåt slags ljud när jag får ny mail i inbyggda mailappen? nu blir det bara en ikon i menyraden, hade gärna haft det precis som när jag får sms fast en annan signal.

och sista, ingen som har mer info om när 2.2 släpps till Desire?

Postad 20 juli 2010 - 12:04

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
1. tror det finns appar för det, men är inte hundra.

2. ja, kolla inställningarna?

3. inte mer än vad som sagts nej, tyvärr.

Postad 20 juli 2010 - 12:08

yetpak
  • yetpak
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

1. tror det finns appar för det, men är inte hundra.

2. ja, kolla inställningarna?

3. inte mer än vad som sagts nej, tyvärr.

1. inga länkar eller namn?

2. var, tycker att jag letat..

3. okej, bara att vänta då :P

Postad 20 juli 2010 - 12:24

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
1. nånting med tether tror jag. gör inget sånt själv så har ingen koll på det =/.

2. vilken av apparna använder du? gmail eller e-post?
på e-post: menu->mer->kontoinställningar->meddelandeinställningar->meddelandeljud
på gmail: menu->inställningar->e-postaviseringar måste vara ikryssad, sen bara att välja ringsignal.

3. jöpp. ju förr desto bättre dock ;D.

Postad 20 juli 2010 - 12:50

yetpak
  • yetpak
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

1. nånting med tether tror jag. gör inget sånt själv så har ingen koll på det =/.

2. vilken av apparna använder du? gmail eller e-post?
på e-post: menu->mer->kontoinställningar->meddelandeinställningar->meddelandeljud
på gmail: menu->inställningar->e-postaviseringar måste vara ikryssad, sen bara att välja ringsignal.

3. jöpp. ju förr desto bättre dock ;D.

tackar! använder epost :P

Postad 20 juli 2010 - 13:49

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Åöä är inget problem för Desire: )

nä, men det är irriterande att behöva hålla inne när man lika gärna kan ha det framme :P

det var det jag menade :lol: använder själv scandinavian kb.

Postad 20 juli 2010 - 18:07

Nystrom
  • Nystrom
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Android 2.2 FroYo kommer till Desire i augusti:
http://www.techtechi...royo-first.html

Om nu källan är tillförlitlig vet jag inte...

Postad 21 juli 2010 - 19:45

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Ska man ha wifi och mobilnätverk aktiverat hela tiden?
jag har nämligen bara wifi på och när den inte är vid ett wifi nät så går det ju inte att surfa men när jag slog på mobilnätverk och wifi samtidigt så var båda igång och tänkte att det drar väl onödigt med batteri?
Hur gör ni gjort på era?

Redigerat av David_, 21 juli 2010 - 19:45.

Postad 21 juli 2010 - 20:21

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
jag har igång wifi hela tiden, egentligen ganska onödigt när jag är borta men drar inte så mycket batteri så whatever.

jag har inget datapaket så kör inget online utöver wifi. men hade jag haft det hade jag nog bara haft igång det när jag behövt det. min bror kör så.

Postad 21 juli 2010 - 21:29

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

jag har igång wifi hela tiden, egentligen ganska onödigt när jag är borta men drar inte så mycket batteri så whatever.

jag har inget datapaket så kör inget online utöver wifi. men hade jag haft det hade jag nog bara haft igång det när jag behövt det. min bror kör så.

Okej.
Någon som vet om det finns någon funktion/program som gör att den kör på wifi när det finns o stänger av mobildatatrafik då och kör igång mobiladatatrafiken när wifi inte finns tillgängligt?

Postad 21 juli 2010 - 22:06

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Någon som vet om det finns någon funktion/program som gör att den kör på wifi när det finns o stänger av mobildatatrafik då och kör igång mobiladatatrafiken när wifi inte finns tillgängligt?

Det är väl så den gör som standard?

Postad 21 juli 2010 - 23:05

Unregisteredd4f89b64
  • Unregisteredd4f89b64
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om Desire har tillräckligt bra RAM/mjukvara/hårdvara/intevetjag, för att man ska kunna slippa det lilla lagg som finns i menyerna?
Jämför man med Iphone eller Samsungs Galaxy så ser man ganska stor skillnad. Det flyter ju inte riktigt på helt hundra på Desire. Är det någonting som Android 2.2 eller annan uppdatering kan lösa? Tycker att telefonen i sig borde klara av att inte visa eftersläpningar eller små små ryck när man scrollar ner i menyfältet bland alla ikoner...

Redigerat av Unregisteredd4f89b64, 21 juli 2010 - 23:05.

Postad 21 juli 2010 - 23:33

Xinco
  • Xinco
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ja, det gör den.

Är det någon som vet om Desire har tillräckligt bra RAM/mjukvara/hårdvara/intevetjag, för att man ska kunna slippa det lilla lagg som finns i menyerna?
Jämför man med Iphone eller Samsungs Galaxy så ser man ganska stor skillnad. Det flyter ju inte riktigt på helt hundra på Desire. Är det någonting som Android 2.2 eller annan uppdatering kan lösa? Tycker att telefonen i sig borde klara av att inte visa eftersläpningar eller små små ryck när man scrollar ner i menyfältet bland alla ikoner...

Froyo ska fixa detta, hela uppdateringen går till störst del ut på att göra mobilen snabbare och att saker ska flyta bättre. När det gäller hårdvara har Desire utan tvekan tillräckligt så det är på mjukvaran det hänger. Sen får vi se när Desire får 2.2, men jag tror inte det kommer dröja alltför länge.

Postad 22 juli 2010 - 09:20

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Okej.

Setting Profiles Lite använder jag för att konfigurera olika profiler. Det finns massa funktioner i det programmet. Du kan aktivera olika profiler (ljud, wifi, skärm, mm.) beroende på vart du befiner dig eller om olika villkor (regler) uppfylls. Då kan du ha olika färdiga profiler med wifi på eller av. MYCKET bra app!

Wifi skannar av hela tiden och letar efter nya nätverk. Så det bör dra batteri. Mobildata drar ingenting alls när du inte använder det. Därför behöver man inte att stänga av det.

Jag märker inte något lagg i menyerna. Det kan vist uppstå ibland pga någon knasig app. Men då är det bara att starta om. Och som andra påpekade så kommer 2,2an öka prestandan (upp till 5 gånger läste jag någonstans).

Postad 22 juli 2010 - 09:46

aslsthlm
  • aslsthlm
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Har kört 2.2 i 2 veckor nu, och kan bekräfta att telefonen är sååååå mycket bättre med FroYo 2.2.

Redigerat av aslsthlm, 22 juli 2010 - 11:08.

Postad 22 juli 2010 - 11:50

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Har kört 2.2 i 2 veckor nu, och kan bekräfta att telefonen är sååååå mycket bättre med FroYo 2.2.

Om du har kört i 2 veckor så kör du inte senaste versionen, ska vara build91. Och DEN är snabb

Postad 22 juli 2010 - 12:03

aslsthlm
  • aslsthlm
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Om du har kört i 2 veckor så kör du inte senaste versionen, ska vara build91. Och DEN är snabb

Klart jag kör senaste, uppdaterar ju när det kommer nya versioner...

Bifogad fil(er)

Postad 22 juli 2010 - 12:08

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Master_of_rock: Tack ska titta på den appen sedan.

Satte på mobildatatrafik och då löste det sig tror jag. När wifi är i närheten så kör den på wifi och när det inte finns så går den över 3G nätet, precis som jag ville!

Men tänkte på det när man skriver sms eller ska in på hemsidor och dylikt och skriver fel och vill backa är det skitpilligt att lyckas pricka rätt. Finns det nån inställning eller nån applikation som gör att det blir lättare? På Iphonen har dom ju löst det utmärkt med förstoringsglaset.

Postad 22 juli 2010 - 12:09

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Mitt sdkort har börjat slutta fungera flera gånger om dagen. Jag misstänker en app men ni kanske har upplevt samma problem och vet vad problemet beror på?

Postad 22 juli 2010 - 12:14

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Master_of_rock: Tack ska titta på den appen sedan.

Satte på mobildatatrafik och då löste det sig tror jag. När wifi är i närheten så kör den på wifi och när det inte finns så går den över 3G nätet, precis som jag ville!

Men tänkte på det när man skriver sms eller ska in på hemsidor och dylikt och skriver fel och vill backa är det skitpilligt att lyckas pricka rätt. Finns det nån inställning eller nån applikation som gör att det blir lättare? På Iphonen har dom ju löst det utmärkt med förstoringsglaset.

Du kan använda den optiska styrgrejen: )

Postad 22 juli 2010 - 12:24

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0

Du kan använda den optiska styrgrejen: )

haha fan då vet man det. har också haft lite pilligt med det där ;D.

vad gäller sd-kort så verkar det som att dom har skickat ut en hel del måndagsex av dom. jag kontaktade htc och dom ville att jag skulle testa med ett nytt (inkommer idag förhoppningsvis) och se hur det fungerar, annars kontakta dom igen. kan vara sd-kortet som spökar, kan vara telefonen. exakt hurdana problem är det? jag kunde inte synka och så, men har inte fått det på ett tag nu.

Postad 22 juli 2010 - 12:29

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Jag brukar få meddelanden om att det inte går att synka. Då stannar all kommunikation mellan luren och sd.

EDIT: så var det inte från början. Upplever problemet de senaste 3-4 dagar kanske 2-3 gånger per dag. Misstänker Handcent SMS appen. Den liksom gör mer än vad den skall känns det som. Avinstallerade den nu. Återkommer med resultatet. Använder du den? Och hur länge har du haft det problemet och hur många gånger per dag? Berätta hur det gick med nya kortet.

Redigerat av master_of_rock, 22 juli 2010 - 12:36.

Postad 22 juli 2010 - 13:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
mm jag använder handcent. har upplevt problemet ett par ggr, typ när jag vaknat upp och kollat mobilen så har jag fått felmeddelande angående synkning, nån gång på dan och så. kanske ett par 3-4 gånger om dan. men det är la typ en vecka eller så sen sist nu.

får se om det försvinner helt eller återkommer med nytt sd-kort, meddelar om en vecka eller så.

Postad 22 juli 2010 - 14:24

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Finns det något sätt så man kan markera ett SMS som oläst?
Det händer att jag får påminelser via sms från kollegor och vänner. Nyfiken som man är läser man dom genast men upptäcker att detta kan jag inte fixa just då. Då hade det varit bra att kunna markera detta som oläst (typ som man kan med E-post) så har man kvar det som "nytt" på displayen. Hade man kunna lägga till ett larm/påminnelse hade det varit ännu bättre.

Postad 22 juli 2010 - 15:37

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Klart jag kör senaste, uppdaterar ju när det kommer nya versioner...

Vad innebär det att köra denna app?
Verka vara väldigt omskriven men jag blir inte klok på vad den egentligen gör.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.