Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 4 [PS4]

4672 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 7.285714 (20) 552:-

Postad 12 February 2014 - 12:10

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Kör M416, aek eller ac23. Coyote kan du ha på alla primaryvapen. Kolla battlelog när du låser upp coyote till respektive vapen:)

just nu kör jag AUG och den hade jag låst upp Coyote till ;) hur står sig detta vapen mot dem du listar?

Postad 12 February 2014 - 12:24

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

hmm nu har jag öppnat alla battlepacks på sidan. måste jag göra något ingame för att använda dem eller finns dem där när jag gör mina klasser? dessutom fick jag en massa extra XP boost. måste jag aktivera det på något vis?

Vapengrejerna kommer in direkt. XP boost måste aktiveras. Options knappen i 'spawn menyn' sen nere i högra hörnet.

just nu kör jag AUG och den hade jag låst upp Coyote till ;) hur står sig detta vapen mot dem du listar?

Här kan man grotta ner sig, http://symthic.com/bf4-stats

Redigerat av K1M, 12 February 2014 - 12:29.

Postad 12 February 2014 - 12:31

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Vapengrejerna kommer in direkt. XP boost måste aktiveras. Options knappen i 'spawn menyn' sen nere i högra hörnet.

Här kan man grotta ner sig, http://symthic.com/bf4-stats

aha okej. sjysst.

oj men jag vill ju inte grotta ner mig. jag vill att ni säger åt mig vad som är bäst, för och nackdelar etc ;)

Postad 12 February 2014 - 12:34

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Augen är helt ok. men den skjuter inte speciellt fort. så i närstrider är det inte optimalt. Men med det låga rpm så blir det mindre rekyl, så på längre avstånd är den bra.

Snabb reload = minst 1 kula kvar i vapnet.

AUG 700rpm reload snabb 2,5s lång 3,1s
M416 750rpm reload snabb 1,85s lång 2,4s
ACE23 770rpm reload snabb 2,1s lång 3,1s
AEK-971 900rpm reload snabb 2,3s lång 3,6s

Skadan är den samma på alla. Det som skiljer sig är rekylen. AEK har såklart mest rekyl med tanke på dess rpm. Men med ett angled grip och muzzle break så är den hanterbar. och när man lär sig hantera den, så är det få som vinner över dig.

ACE 23 är det bästa vapnet i spelet. Med bästa vapen menar jag då att det är bra i alla kategorier men inte bäst. skjuter tillräckligt snabbt för att vara bra i närstrid, men förlorar mot AEK. Men har låg rekyl så den är bra på avstånd också, men förlorar antagligen mot SAR för den har i princip ingen rekyl.. Och självklart beror det på vem som hanterar vapnet såklart.

Man får prova sig fram och se vad som passar sin spelstil. men ace/m416 är bra allroundvapen.

Attachments låses upp på olika sätt beroende på vapen. Antingen med kills eller i battlepacks, och är det då ett sikte man är ute efter och det kommer i ett battlepack så kan man ha otur att få det i sista, vilket är ca 460 kills. medans med ett annat vapen kan samma sikte komma efter 10 kills.

Redigerat av walkiii, 12 February 2014 - 14:51.

Postad 12 February 2014 - 12:40

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Augen är helt ok. men den skjuter inte speciellt fort. så i närstrider är det inte optimalt. Men med det låga rpm så blir det mindre rekyl, så på längre avstånd är den bra.

AUG 700rpm reload snabb 2,5s lång 3,1s
M416 750rpm reload snabb 1,85s lång 2,4s
ACE23 770rpm reload snabb 2,1s lång 3,1s
AEK-971 900rpm reload snabb 2,3s lång 3,6s

Skadan är den samma på alla. Det som skiljer sig är rekylen. AEK har såklart mest rekyl med tanke på dess rpm. Men med ett angeleld grip och muzzle break så är den hanterbar. och när man lär sig hantera den, så är det få som vinner över dig.

ACE 23 är det bästa vapnet i spelet. Med bästa vapen menar jag då att det är bra i alla kategorier men inte bäst. skjuter tillräckligt snabbt för att vara bra i närstrid, men förlorar mot AEK. Men har låg rekyl så den är bra på avstånd också, men förlorar antagligen mot SAR för den har i princip ingen rekyl..

Man får prova sig fram och se vad som passar sin spelstil. men ace/m416 är bra allroundvapen.

oj nice. tackar walkii... vilken av M416 och ACE23 har minst rekyl? (jag vet att jag kan prova men tänkte fixa lite klasser via hemsidan så det bara är att köra när man kommer hem ;)

Postad 12 February 2014 - 12:50

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

oj nice. tackar walkii... vilken av M416 och ACE23 har minst rekyl? (jag vet att jag kan prova men tänkte fixa lite klasser via hemsidan så det bara är att köra när man kommer hem ;)

M416 http://symthic.com/b...?M416_vs_ACE_23

Postad 12 February 2014 - 14:52

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Om du har Ace 23, så skulle jag rekommendera den. muzzle break och ett angled grip för att få ner rekylen sedan kan man slänga på en laser för bättre hip fire.

M416 är som sagt snarlik, men över hela skalan så är ACE 23 det bästa vapnet i spelet.

Angled/folding grip är för att kompensera uppåt rekylen och hjälper dig skjuta på längre avstånd
Ergo/vertical grip är för hip fire
Stubby grip är ett mellanting av dom två
potato grip förbättrar accuracy likt ett stubby grip

muzzle break minskar uppåt rekylen
compensator minskar sido rekylen

jag tycker det är bättre med muzzle break än compensator, men det är ju lite av en smaksak också.

Sikte är ju vad man själv tycker är bra. Själv tycker jag Kobra är bäst.

Redigerat av walkiii, 12 February 2014 - 14:59.

Postad 12 February 2014 - 15:35

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

hmm nu har jag öppnat alla battlepacks på sidan. måste jag göra något ingame för att använda dem eller finns dem där när jag gör mina klasser? dessutom fick jag en massa extra XP boost. måste jag aktivera det på något vis?

När du är ingame så tryck options sen fyrkant så får du upp dina boosts

M416 är en lazer beat;)

Redigerat av solitarypredator, 12 February 2014 - 15:36.

Postad 12 February 2014 - 15:47

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Och om du inte vill tänka på vilket vapen du skall köra med på varje klass så kör du AK5C på alla klasser. Kan inte bli lättare. Cayote, muzzle break och angled grip.
/ea

Postad 12 February 2014 - 15:52

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
meeh eapea... nu sk adu inte slänga in ett nytt alternativ i mixen. har svårt att hålla koll på 2 vapen som det är redan nu...

Soli - M416 klass är skapad. ska prova lite efter jobbet. hoppas någon är inne å lirar då. men det blir nog TDM eller något mindre skaligt krig ;)

Postad 12 February 2014 - 15:53

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=cyVdWf3uliY

Postad 12 February 2014 - 16:07

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Som sagt M416 är riktigt bra. AK5C är också ett monster, och den kan du ha till alla klasser. Men ACE 23 är bästa overall vapnet.

Postad 12 February 2014 - 16:18

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1
vad fan är ett carbine vapen? och var fan är SMG någonstanns i det här spelet? kallar dom dem för PDW eller något annat? fan, ju mer jag kollar videos, läser på nätet etc ju snurrigare blir jag ;)

Redigerat av beat_strandh, 12 February 2014 - 16:19.

Postad 12 February 2014 - 16:20

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Kör för att låsa upp första battlepacket på respektive vapen,för att sen byta till nästa vapen.
Tycker det är en riktigt bra strategi då man måste lära sig vapnet.Och inte byta direkt för man upplever det som kast.

Jobbigaste vapnet soo far är lätt AEK-971.
Alldeles för hög rekyl på auto.Burst funkar men har upplevt att vapnet låser sig om man trycker för fort.

Kör just nu med Famas,köttar i sig fi som en motorsåg och bränner mag i en rasandes fart.kanske ett av få vapen som har en chans mot hagel ala 870.

Postad 12 February 2014 - 17:00

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
AEK har hög rekyl, men om man lär sig hantera den, så är det fruktansvärt bra. Och för övrigt så har Famas ännu högre rekyl...

Alla klasser har sina egna vapen.

Assault har sina assault riffles
Engineer har pdw (smg)
Support har lmg
Recon har sniper

Sen har alla klasser
Carbines i princip som assault rifles
DMR Marksman gevär eller så kallade PEW PEW PEW vapen
Shotguns

Som Assault spelar du combat medic, kasta ut liv och ressa folk.
Engineer är killen som trollar bort/reppar alla fordon med sina minor, launchers och repair tool
Support killen kastar ut ammo
Recon är som sagt snipern. men kan användas på många andra sett också. Släng på en carbine och spring med spawn beacon och du är ovärderlig för din squad.

Redigerat av walkiii, 12 February 2014 - 18:12.

Postad 12 February 2014 - 17:33

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Som Assault spelar du combat medic, kasta inte ut liv och ressa inte folk, använd noobtube istället.

Engineer är killen som trollar bort alla våra fordon och som inte använder sina minor och launchers.
Reppa inte fordon, då kan dom överleva och hjälpa vårat lag. Du får också poäng och det måste ju undvikas till varje pris

Support killen kastar inte ut ammo, utom till sig själv.
Skjut mycket hipfire, det är kanon för träffsäkerheten. Den ultimata setupen är hipfire lmg och C4 så du kan spränga dig själv, Rambo style. Bra klass om du vill granatspamma också.

Recon är som sagt snipern. Lägg dig på en kulle så långt bort som möjligt, spotta inget och få max 2 kills på 4000 meter per runda. Sätt inte ut en spawnplats/motionsensor för då kan du ju få poäng.
Vill man vara en riktig tryhard så kan man göra som proffsen, snipa åt fel håll mot våran spawn, krävs dock mycket övning att bli så dum i huvudet men var inte orolig, dom finns där ute!

Ändrade lite så det stämmer bättre med verkligheten :D

Redigerat av solitarypredator, 12 February 2014 - 17:34.

Postad 12 February 2014 - 18:00

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
HAHAHAHA

Postad 12 February 2014 - 18:40

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
Är det någon som känner nån som vill köpa en ps4 ink bf4 på skiva + ghost på digitalkopia som kräver en ps3skiva en handkontroll pris 3000kr inget prut

Postad 12 February 2014 - 18:48

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ändrade lite så det stämmer bättre med verkligheten :D

Haha...Lysande! Detta kommer nu bli min spelstil. :D
Blir det nå spel efter hockeyn?

Postad 12 February 2014 - 19:14

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Haha...Lysande! Detta kommer nu bli min spelstil. :D
Blir det nå spel efter hockeyn?

Hockey? Här kollas det inte på någon hockey. Jag värmer upp med lite bf4 videos!

Postad 12 February 2014 - 21:39

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Är det någon som känner nån som vill köpa en ps4 ink bf4 på skiva + ghost på digitalkopia som kräver en ps3skiva en handkontroll pris 3000kr inget prut

Woot? redan tröttnat? Eller har du råkat boka flera?

Postad 13 February 2014 - 08:23

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1
körde lite TDM igår. ca 2 timmar. **** vad ojämt detta spel är rent tekniskt. hitdetection är typ som ett treyarch COD, många WTF moment där man tycker att man skjuter först men blir one-shoot dödad. sedan stör jag mig på att det är sjukt segt att gå sidleds. man är väldigt snabb framåt men sidleds är detta spel t.o.m segare än Killzone :( (kontra inte med något tjaffs om hur det är i verkligheten)...

nu till det positiva. känslan i vapnen, hur kulorna beter sig på avstånd etc... mums ;) utomhus grafiken är superb, snabbheten i spelet och att jag faktiskt börjar bli ganska bra på detta spel... och det viktigaste av allt, trots många störningsmoment är det ju faktiskt kul. roligare än COD ;)

Postad 13 February 2014 - 10:23

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Nu är en uppdatering live till PC! En liten hint om att det inte är långt bort även till konsol.
Då uppdateringarna har varit snarlika rullat ut ungefär samtidigt postar jag den här så ser vi vad vi kanske har att vänta oss.

We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on PC. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

Feb 13 PC Game Update Notes
-General stability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fixed an invisible wall that was incorrectly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain

Mantle
-Fix for a crash that would occur when activating full screen in portrait mode
-Fix for stuttering that could appear during video sequences on multi-GPU PCs
-Fix for a memory system leak that could cause stalls, which would result in frames taking longer to process
-Reduced the amount of stalls that occurred when running with high graphics setting that require more GPU memory than is currently available
-Fixed screenshots on multi-GPU PCs

http://battlelog.bat...50493838365687/

Redigerat av Zerokelvin, 13 February 2014 - 10:23.

Postad 13 February 2014 - 11:50

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0

körde lite TDM igår. ca 2 timmar. **** vad ojämt detta spel är rent tekniskt. hitdetection är typ som ett treyarch COD, många WTF moment där man tycker att man skjuter först men blir one-shoot dödad. sedan stör jag mig på att det är sjukt segt att gå sidleds. man är väldigt snabb framåt men sidleds är detta spel t.o.m segare än Killzone :( (kontra inte med något tjaffs om hur det är i verkligheten)...

nu till det positiva. känslan i vapnen, hur kulorna beter sig på avstånd etc... mums ;) utomhus grafiken är superb, snabbheten i spelet och att jag faktiskt börjar bli ganska bra på detta spel... och det viktigaste av allt, trots många störningsmoment är det ju faktiskt kul. roligare än COD ;)

Alltid kul att höra när någon ny gillar spelet. :) Att spelet lider av problem är ingen hemlighet tyvärr. Håll dig undan från conquest, annars kommer du aldrig spela det här igen. haha

Postad 13 February 2014 - 11:59

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Det enda som stör min spelglädje är rubberbanding/lagg i conquest, eftersom jag älskar CQ och bara vill spela det. Finns inget bättre spelläge, CTF ligger på andra plats, det ska bli kul att testa i Second assault!

Obliteration har jag lärt mig tycka om, vill man ha konstant action samt möjligheten att ändra om och smyga runt istället så är det OB som gäller.

Rush har jag nån sorts hatkärlek till, det är kul ibland. Det kommer aldrig bli lika kul som det var i BFBC2.

Team Deathmatch är det tråkigaste jag vet, går alldeles för snabbt för min smak (kan vara min ålder som börjar spöka iofs :) )
Detsamma gäller Domination, fast DM är lite lugnare.

Postad 13 February 2014 - 12:03

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 1
Conquest ÄR ju Battlefield, och Battlefield ÄR ju Conquest! Så har det vart sen bf1942 kom ut enligt mig:P

Spelar på både PC och ps4... men sa**n vad rubberbanding det är på ps4 när det är QC i bland... kommer det patchas bort? Och vart är CQ small? Det kommer väl komma med hoppas jag? :unsure:

Postad 13 February 2014 - 12:08

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Conquest ÄR ju Battlefield, och Battlefield ÄR ju Conquest! Så har det vart sen bf1942 kom ut enligt mig:P

Spelar på både PC och ps4... men sa**n vad rubberbanding det är på ps4 när det är QC i bland... kommer det patchas bort? Och vart är CQ small? Det kommer väl komma med hoppas jag? :unsure:

Jag håller helt med , CQ är Battlefield :)

De jobbar på det , när det kommer patchas bort vet ingen, förmodligen vet inte ens Dice det själva.
Jag förstår inte heller varför de inte slänger upp CQ small servrar, det skulle underlätta frustrationen för många att kunna lira CQ utan lagg.

Redigerat av DragonPuffer, 13 February 2014 - 12:08.

Postad 13 February 2014 - 12:45

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Ja att Battlefield och conquest går hand i hand är det ingen som nekar. Men tyvärr så fungerar inte cq i bf4, av flera anledningar. Största felet är som sagt allt lagg och skit, tyvärr så tror jag att vi kommer få leva med det bra länge om inte alltid. Sen är vissa saker väldigt obalanserade i min mening.

Jag skulle jättegärna hoppa in och spela cq large, men mitt hjärta klarar inte av det.

Rush tycker jag är riktigt kul, tyvärr så är ju inte banorna optimerade för rush. Men det funkar på dom flesta banor iaf.
Obliteration är också ganska kul, kan dock bli för mycket springa på vissa banor. Speciellt på Paracell/Golmud.
TDM/DOM är bra spelsätt när man ska ranka upp vapen snabbt, mycket kills på kort stund.

Och framför allt så är det inte lika mycket problem med dom spelsätten.

Postad 13 February 2014 - 13:32

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Då var man premium medlem. Hade helt plötsligt 15 battlepacks att öppna. Lilla julafton :)
Hoppas också att de kan lösa problemen med lagg på CQ snart. Alternativt lansera CQ small. Har inte riktigt fått kläm på om jag gillar Rush och OB än. Tycker det blir lite stökigt!

Postad 13 February 2014 - 14:45

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Det enda som stör min spelglädje är rubberbanding/lagg i conquest, eftersom jag älskar CQ och bara vill spela det. Finns inget bättre spelläge, CTF ligger på andra plats, det ska bli kul att testa i Second assault!

Obliteration har jag lärt mig tycka om, vill man ha konstant action samt möjligheten att ändra om och smyga runt istället så är det OB som gäller.

Rush har jag nån sorts hatkärlek till, det är kul ibland. Det kommer aldrig bli lika kul som det var i BFBC2.

Team Deathmatch är det tråkigaste jag vet, går alldeles för snabbt för min smak (kan vara min ålder som börjar spöka iofs :) )
Detsamma gäller Domination, fast DM är lite lugnare.

Håller med om rush! Iaf i bf4. Tycker är kartorna kassa för rush! Känns ganska oblanserade just nu!
TDM har jag inte spelat sen bf3! Mest bara för att få ribbons!

Jag skulle jättegärna hoppa in och spela cq large, men mitt hjärta klarar inte av det.

Du menar att våra hjärtan inte klarar av det! :D

Redigerat av Zerokelvin, 13 February 2014 - 14:46.

Postad 13 February 2014 - 17:53

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

• 271 inlägg
  • 0
Tycker oxå CQ är roligast men var inne nån kväll här i veckan och jag hittade knappt nån server med spelare på! Och sen var det 1 pinne i "ping" på varje server...kanske var nån tillfällighet!

Postad 13 February 2014 - 18:33

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Nu är en uppdatering live till PC! En liten hint om att det inte är långt bort även till konsol.
Då uppdateringarna har varit snarlika rullat ut ungefär samtidigt postar jag den här så ser vi vad vi kanske har att vänta oss.

http://battlelog.bat...50493838365687/

Dom borde skriva vad som kommer förstöras i nya patchen istället.

kul att du gillar det beat! :) Det är inte riktigt gjort för att spela själv och då suger det.

Lirade med dala och walkiii på dagen idag, Conquest var ospelbart. Det blir bara värre och värre.
Vi behöver egna servrar i Europa med regionslås. Och så behöver vi bfbc2 i orört skick ;)

Postad 13 February 2014 - 18:42

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Äntligen!!!! 18 Feb flyttar fääästen ner i tunnelbanan! :D

Redigerat av Firre77, 13 February 2014 - 18:43.

Postad 13 February 2014 - 18:44

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Nu är det officiellt att Second Assault kommer den 18 Februari för premium användare!
kan väl säga att äntligen får vi "nya" kartor. :)

In a week, you’ll take a step back in time with Battlefield 4 Second Assault, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 – Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, and Operation Firestorm. Reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay, Battlefield 4 Second Assault will be released on February 18 for Battlefield 4 Premium members on PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and for all Battlefield 4 players two weeks later on March 4.

http://battlelog.bat...d.com/bf4/news/

Redigerat av Zerokelvin, 13 February 2014 - 18:45.

Postad 13 February 2014 - 18:48

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Sen kommer Naval Strike i slutet på mars också, inte långt emellan!

Postad 13 February 2014 - 19:20

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Dom borde skriva vad som kommer förstöras i nya patchen istället.

kul att du gillar det beat! :) Det är inte riktigt gjort för att spela själv och då suger det.

Lirade med dala och walkiii på dagen idag, Conquest var ospelbart. Det blir bara värre och värre.
Vi behöver egna servrar i Europa med regionslås. Och så behöver vi bfbc2 i orört skick ;)

Här är den rätta patch noten! :D

-General instability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT so now the game chrash every time
-Fix for sound in Team/Squad Deathmatch, its now missing.
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted. now everybody is always spotted.
-Increased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly dead
-Fixed invisible wall that was correctly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds were properly matching the actual number of impacts. Know it is correctly sounding pjuu pjuu pjuu
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for weed physics in terrain

Vi kanske skulle damma av bfbc2 nån dag?

Postad 13 February 2014 - 19:28

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
CQ China rising är fortfarande skonat från rubber banding

Postad 13 February 2014 - 19:34

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Synd bara att china rising suger. är en någorlunda bra bana, det med alla grottor.

Postad 13 February 2014 - 19:36

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Missar allt roligt drar ju till Florida i morgon :) Ja ok inte tokigt det heller ;)

Postad 13 February 2014 - 19:49

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Naval Strike kartorna ska ha ett spelläge likt Titan mode i BF2142.
Får se hur bra det blir. Kan bli kul!

Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode

http://www.battlefie...ks/naval-strike

Postad 13 February 2014 - 19:57

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 1

Naval Strike kartorna ska ha ett spelläge likt Titan mode i BF2142.
Får se hur bra det blir. Kan bli kul!

http://www.battlefie...ks/naval-strike

Ohh fyfan vad kul!! Älskade verkligen titan mode!

Postad 13 February 2014 - 19:58

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Här är den rätta patch noten! :D

-General instability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT so now the game chrash every time
-Fix for sound in Team/Squad Deathmatch, its now missing.
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted. now everybody is always spotted.
-Increased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly dead
-Fixed invisible wall that was correctly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds were properly matching the actual number of impacts. Know it is correctly sounding pjuu pjuu pjuu
-Fix for weed physics in terrain

Vi kanske skulle damma av bfbc2 nån dag?

Hahaha, patch notes borde se ut såhär för det här stämmer 10ggr bättre

Postad 13 February 2014 - 20:35

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Vad e Titan Mode då

Postad 13 February 2014 - 20:44

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0
Ni är galna allihop, Rush är ju överlägset roligast! :D

Postad 13 February 2014 - 20:47

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Ni är galna allihop, Rush är ju överlägset roligast! :D

Nej :)

Vad e Titan Mode då

Titan mode var ett spelläge som gick ut på att man skulle ta sig upp i fiendens moderskepp och förstöra den helt enkelt. LÄr väl bi så med Hangarfartyg i BF4 :)

https://www.youtube....h?v=m0Xz47SzDS4

Postad 13 February 2014 - 23:14

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Yes Titan mode var grymt kul i 2143.Så kul så att man har klömt vilken camp/nade fest det var ;) .

Postad 14 February 2014 - 07:31

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Vafasiken, måste man krypa till korset och skaffa premium ändå. Hade tänkt hålla på detta tills mer i spelet var fixat och man slapp no bullet you die anywaystuket mm var fixat.

Har bara erfarenhet av bf3, men nya Titan mode kanske kan vara något....

Sen är jag nog ensam om det, men tycker att spelet funkar BÄTTRE efter senaste patchen. De som jag för övrigt önskar är hyra egen server och kanske blanda china rising med de vanliga. Gillar inte antingen eller stuket...

// Sat

Postad 14 February 2014 - 07:33

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Vafasiken, måste man krypa till korset och skaffa premium ändå. Hade tänkt hålla på detta tills mer i spelet var fixat och man slapp no bullet you die anywaystuket mm var fixat.

Har bara erfarenhet av bf3, men nya Titan mode kanske kan vara något....

Sen är jag nog ensam om det, men tycker att spelet funkar BÄTTRE efter senaste patchen. De som jag för övrigt önskar är hyra egen server och kanske blanda china rising med de vanliga. Gillar inte antingen eller stuket...

// Sat

Då kan du ju vänta några månader, då titan mode kommer först med nästa DLC, vilket inte ännu har annonserats ut när det kommer =)

Postad 14 February 2014 - 08:00

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Kommer att se en bild av Metro sedan kommer jag nog att vara fast och sedan Gulf of Uman på det. Känns som det blir väldigt svårt att låta bli men får se om jag klarar ett par dagar iallafall... :lol:

// Sat

Postad 14 February 2014 - 08:28

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Och om du inte vill tänka på vilket vapen du skall köra med på varje klass så kör du AK5C på alla klasser. Kan inte bli lättare. Cayote, muzzle break och angled grip.
/ea

wow! låste upp detta vapen igår. **** vad bra det var. blir nog att köra på denna tills ACE 23 är upplåst. hur man nu gör det?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.