Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 07 January 2015 - 21:49
Postad 08 January 2015 - 09:48
Den är ju iaf helt okej. Vilken burn fick du? Solar/void/arc? Själv fick jag samma sketna pulse rifle som mBr...MG18A Harms Way fick jag, får alltid Machine Guns
Sist jag spelade fick jag 4 legendary engrams på två ROC strikes, fick en strange coin och 3 st machine guns.
Postad 08 January 2015 - 12:31
SolarDen är ju iaf helt okej. Vilken burn fick du? Solar/void/arc? Själv fick jag samma sketna pulse rifle som mBr...
Postad 08 January 2015 - 20:10
Postad 08 January 2015 - 23:29
Postad 09 January 2015 - 09:28
Nu är ju patchen på G som fixar gearen till 331 på exotics i Vog.
Sen är alla glitchar fixade + att exotics är flyttade till häxorna istället för första kistan. Perfekt! Slut med snålskjutsandet för noobs. Synd det är för sent bara.
Redigerat av Megaman1, 09 January 2015 - 09:35.
Postad 09 January 2015 - 10:58
Postad 09 January 2015 - 11:33
Då jag tycker att nya raiden är ganska tråkig så blev jag glad över att läsa att de uppar vapnen i den gamla. Har man fortfarande en anledning att nöta på och drömma vidare om en fatebringer. Någon gång skall du bli min!
Lite roligt när jag körde VOG senast, då sa jag i chatten att jag saknade Ice Breaker och då fick jag faktiskt en i nästa låda!
Måste böna o be
(Evil_Rodge)
Postad 09 January 2015 - 11:42
Postad 09 January 2015 - 11:56
Xur säljer engram nästa vecka igen idag kör han med ammo packs.
Hoppas dom höjer light för alla som klarar crota raiden utan fusk. Så inte alla sugiga spelare går runt med samma som alla som verkligen kan spela.
Postad 09 January 2015 - 12:26
Jag är lite grön på detta spel men gillar det skarpt. Jag och min bror lirar en del men vi skulle vara intresserade av att lira med några fler. Samt köra raids, det har vi inte gjort än.
Jag är lvl 25 och han är lvl 19. Hur "aktiverar" man raids och vart finns dem? Någon som skulle vara intresserad av att lira lite med oss. Man börjar ju bli sugen på lite bättre loot nu när man lirat ett tag.
Postad 09 January 2015 - 13:18
Postad 09 January 2015 - 13:36
Men de med två svärd vet jag inte om jag tycker är ett fusk riktigt, krävs ju endå en laginsats för att klara...
Var kul att du fick ice breakern rodge.. Hade du fått den nästa vecka hade den varit uppgraderad dock...
Postad 09 January 2015 - 13:36
VoG - Vault of Glass finns tillgänglig när du når level 26. Denna raid tar plats på Venus. I och med DLCn kom Crotas End (på månen), från level 30.Hur "aktiverar" man raids och vart finns dem? Någon som skulle vara intresserad av att lira lite med oss. Man börjar ju bli sugen på lite bättre loot nu när man lirat ett tag.
VoG innehåller också ett Hard-mode som rekommenderas från level 30. Från nästa tisdag kommer exotics i VoG att ha 331 i attack, så nu blir det mer värt att lira VoG igen och inte bara för skoj skull
Postad 09 January 2015 - 14:06
Jag spelade en del när spelet kom men när jag var uppe i level 20 la jag av. Är det värt att gå tillbaka? Hur mycket tid behöver man lägga ner i veckan för att hänga med någorlunda?
Det roliga börjar vid 26, du har nog ett antal timmar dit är jag rädd...
Postad 09 January 2015 - 14:56
Postad 09 January 2015 - 15:23
Postad 09 January 2015 - 16:04
så nu blir det mer värt att lira VoG igen och inte bara för skoj skull
Lärt dig den ännu då?
Postad 09 January 2015 - 17:02
Finns ett ännu enklare sätt att ta steg 2.Skönt att de tar bort möjligheterna att fuska sig igenom raiden. Som steg 2 vid bron att bara alla dör å en ressar så klarar man det typ. Extremt tråkigt, samt det med att en kille drar ur närverkssladden så står han kvar på knä.
Men de med två svärd vet jag inte om jag tycker är ett fusk riktigt, krävs ju endå en laginsats för att klara...
"de med två svärd"? Var menar du då?
Inte nödvändigtvis så många timmar. Man kan ju köpa light 33-armour nu (fyra sådana = lvl 31) för Vanguard Marks, så det gäller att få ihop sådana (public events, strikes mm).Det roliga börjar vid 26, du har nog ett antal timmar dit är jag rädd...
Med bara ett par sådana och ett par Rare armour (som ju också kan ge light-poäng, upp till 18 eller något sånt) så borde man hamna på lvl 27-28. Fullt tillräckligt för att köra VoG på normal.
Postad 09 January 2015 - 18:13
Finns ett ännu enklare sätt att ta steg 2.
"de med två svärd"? Var menar du då?
Om man först rensar de båda rummen på fiender och sen rushar alla svärdbäraren och sänker honom riktigt fort så är man tillräckligt snabb spawnar en ny svärdbärare direkt så tar man han med så har man två svärd. Finns video på det tidigare i tråden.
Postad 09 January 2015 - 19:02
Det roliga börjar vid 26, du har nog ett antal timmar dit är jag rädd...
Well jag ger mig in ikväll igen och börjar levla uppåt.Inte nödvändigtvis så många timmar. Man kan ju köpa light 33-armour nu (fyra sådana = lvl 31) för Vanguard Marks, så det gäller att få ihop sådana (public events, strikes mm).
Med bara ett par sådana och ett par Rare armour (som ju också kan ge light-poäng, upp till 18 eller något sånt) så borde man hamna på lvl 27-28. Fullt tillräckligt för att köra VoG på normal.
Lägg gärna till mig på psn om ni inte gjort det: tinboy
Postad 09 January 2015 - 20:00
Postad 09 January 2015 - 20:22
Tja! Nån som är sugen å spela lite? Är level 26 nu! Snafsen heter jag på psn!
Grattis till att äntligen få köra raiden! Nu är headset ett måste för dig annars går det tyvärr inte att klara av den...
Postad 09 January 2015 - 20:27
Fatebringer kommer inte bli 331, bara exotics.
Jävla skit också, men vexen blir väl uppad då så får hoppas på en jäkla röta och få den.
Postad 10 January 2015 - 00:32
Veckans inhandling av Xur blev 250st ammo packs. Borde väl klara veckans raider nu iaf...
Postad 10 January 2015 - 12:21
Som pve vapen är Monte carlo riktigt usel, men vad jag hörrt så är den skaplig i pvp. Jag använder inte min, så kan inte svara på om det är värt att uppgradera den. Men rent spontant så skulle jag säga nej.
Veckans inhandling av Xur blev 250st ammo packs. Borde väl klara veckans raider nu iaf...
Ehh skit i ammo packsen, jag köpte cowboy pistolen istället!
Postad 10 January 2015 - 12:38
Tydligen riktigt bra i pvp. Synd att man aldrig spelar det. haha
Postad 11 January 2015 - 11:03
Postad 12 January 2015 - 07:49
Den har jag redan.
Tydligen riktigt bra i pvp. Synd att man aldrig spelar det. haha
The last word är riktigt bra i PVP, den kör jag oftast med när jag kör.
Postad 12 January 2015 - 09:53
Både min pistol och min machine gun har ju enligt destiny db bland de högre impact värdena av alla vapnen i de klasserna.
Postad 12 January 2015 - 13:16
Hur använder man mote of light? Har 19st!
Man kan köpa saker hos The speaker och ibland säljer Xur exotiska engram. Sen kan man använda hos salladin eller vad han nu heter. (Iron banner gubben)
Postad 12 January 2015 - 13:28
Innan jag slösar mina mote of light imorgon. Är det någon som vet ifall man kan rerolla sina ironbanner vapen som har 300 attack och få de till 331 i attack?
Både min pistol och min machine gun har ju enligt destiny db bland de högre impact värdena av alla vapnen i de klasserna.
Det har inte gått tidigare så förmodligen inte.
Postad 12 January 2015 - 23:05
Bara shards och energy eller med exotic chans?Loot i första kistan igen efter fixen.
Postad 12 January 2015 - 23:50
Fixen som kom när?Loot i första kistan igen efter fixen.
Crota?
Jag har hela tiden fått loot där. Shards eller Energy, men även vapen.
Postad 13 January 2015 - 00:15
Så med andra ord får du gratis material
Postad 13 January 2015 - 08:09
Då hade 1,4MB patchen kommit så det var legit att plocka honom, med andra ord ingen swordbearer som väntar direkt ute utan man får vänta på han som kommer ur porten nere. Samt inge jävla nätverkscheese heller.
10min och 2 svärd senare var han på knä och grät innan han blev aska.
Lycka till idag boys, själv är man inte inne förrän 19:10 ikväll typ så hoppas några kan hjälpa då!
Postad 13 January 2015 - 09:06
Samma här. Vi kör skiten själva!ja crota gick grymt smidigt igår, när vi hjälpte baggz att få drop på honom.
Då hade 1,4MB patchen kommit så det var legit att plocka honom, med andra ord ingen swordbearer som väntar direkt ute utan man får vänta på han som kommer ur porten nere. Samt inge jävla nätverkscheese heller.
10min och 2 svärd senare var han på knä och grät innan han blev aska.
Lycka till idag boys, själv är man inte inne förrän 19:10 ikväll typ så hoppas några kan hjälpa då!
Postad 13 January 2015 - 12:39
Postad 13 January 2015 - 12:53
Får se hur mycket jag hinner med ikväll.. Fick reda på att från och med imorgon är jag utan internet i ca 2 veckor... Och imorgon hinner jag nog inte göra något så ikväll blir min sista spel kväll på ett tag.
Det går att dela nätet från mobilen vid kris, ska man göra dailys osv endast så funkar de nog. Mvh har lirat dead island via mobilen när det krisade för något år sedan :-P
Postad 13 January 2015 - 13:09
Får se hur mycket jag hinner med ikväll.. Fick reda på att från och med imorgon är jag utan internet i ca 2 veckor... Och imorgon hinner jag nog inte göra något så ikväll blir min sista spel kväll på ett tag.
Om inte annat kanske vi hinner med nightfall och weekly.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
12 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?