Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 March 2009 - 15:37

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

var det dig zdaarlight ja spela med i nstt efter ja kom hem från puben? kommer ihåg döden i alla fall :) vi satt uppe o spelade private till kl va 7 i morse nästan,, de va kul men är otroligt bakfull idag :P

Haha, jo det var mig du spelade med :P. Jag lirade ett par TT-matcher med er två men när klockan var 3 orkade jag inte spela mer. Det var riktigt intressant att lyssna på era samtal under matcherna :D

Hur tusan orkade ni spela till 7?

Postad 15 March 2009 - 16:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Haha, jo det var mig du spelade med :P. Jag lirade ett par TT-matcher med er två men när klockan var 3 orkade jag inte spela mer. Det var riktigt intressant att lyssna på era samtal under matcherna :)

Hur tusan orkade ni spela till 7?

haha alltid kul med lite fyllecod men jag förstår inte heller hur jag orkade så länge,, blev så förvånad när det va ljust ute när ja tittade ut :D

Postad 15 March 2009 - 16:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

,, blev så förvånad när det va ljust ute när ja tittade ut :)

Måste posta denna igen. :D
Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 March 2009 - 16:44.

Postad 15 March 2009 - 16:46

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Måste posta denna igen. :D
Postad bild

haha precis den jag försökte hitta :)

Postad 15 March 2009 - 17:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
HAHA ungefär så ja :)

Postad 16 March 2009 - 21:02

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

ZEEK : Jag testar gärna en cagematch mot dig, men spelar du såpass jämt mot morlock, så vet man ju hur det kommer sluta(men å andra sidan har ju jag sagt att jag tar han lätt nu-LOL)

har fixat en utmanare till dig nu, adda SILVER___GORILLA och var beredd på motstånd...

jag och andreas klarade knappt av att vinna över han fast vi var 2 och han bara fick köra pistol och kniv... :)

ett tag körde vi BARA kniv och attackerade samtidigt från två håll, losade ändå båda två, ska väl tillläggas att vi två inte
var toppskick men ändå! :)

Postad 16 March 2009 - 21:06

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Haha, jo den var rolig att testa på.

Det var förövrigt jäkla roligt att spela igår, många bra matcher blev det. Och det var jäkligt kul att spela med döden när han var på lyset, han snackade precis hela tiden :)

Btw döden, vad hette han UFC-snubben som du snackade om igår?

Brock Lesnar?
hehe, jag blir RÄTT tragig efter några bir, hoppas at jag inte var FÖR jobbig! :)

Postad 16 March 2009 - 23:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hehe nej gorillan pissade oss i ansiktet, riktigt förnedrande va de att vi inte tog han när han bara fick använda pistol och kniv och vi fick använda va vi ville, men vi får skylla på ölen :)

Postad 17 March 2009 - 09:42

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Brock Lesnar?
hehe, jag blir RÄTT tragig efter några bir, hoppas at jag inte var FÖR jobbig! :)

Haha, nej inte han utan du pratade om någon kroat som jag aldrig hade hört talats om, det var Bog-banan om du kommer ihåg :)

Du var absolut inte för jobbig, bara underhållande! :)

Postad 17 March 2009 - 11:29

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Om det var nån kroat så borde det väl kunna vara Mirko CroCop han menade kanske...?? (med reservation för stavningen)

Postad 17 March 2009 - 12:31

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Haha, nej inte han utan du pratade om någon kroat som jag aldrig hade hört talats om, det var Bog-banan om du kommer ihåg ;)

Du var absolut inte för jobbig, bara underhållande! ;)

Mirko Cro Cop ("The Striker") måste du mena, kommer ihåg det nu! :D

Finns massor av matcher på YouTube om du söker på Cro Cop! :)

Han ser inte mycket ut för världen jämfört med vissa andra men helt klart en av de bästa och mest respekterade!

Om det var nån kroat så borde det väl kunna vara Mirko CroCop han menade kanske...?? (med reservation för stavningen)

Jepp! :lol:

Man ska läsa ALLA meddelande INNAN man postar...hehe

Redigerat av Dr. Death, 17 March 2009 - 12:32.

Postad 17 March 2009 - 12:32

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Mirko Cro Cop ("The Striker") måste du mena, kommer ihåg det nu! :D

Han ser inte mycket ut för världen jämfört med vissa andra men helt klart en av de bästa och mest respekterade!

Jepp! :lol:

Jepp! ;)

Dricker du bärs nu igen döden ? ;) :D

Postad 17 March 2009 - 12:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Dricker du bärs nu igen döden ? :) :lol:

hahaha, jag tänkte precis fråga samma sak. Eller som tanten i den härliga dokumentären "Snickeriet" skulle ha sagt;
"Har du drickit öl din gamle bäever?"

Postad 17 March 2009 - 12:39

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Nä, sitter vid en skitdator på biblioteket som hängde sig, sen såg jag att dett blivit dubbelpost... ;)

Dricker inte bärs på tisdagar, bara på måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar! ;) :D

U_WISH:

Vad säger du, ska du möta utmanaren jag fixat till dig? :)

SILVER___GORILLA

Tror det skulle kunna bli en mycket intressant match! :lol:

Redigerat av Dr. Death, 18 March 2009 - 13:05.

Postad 17 March 2009 - 14:45

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Mirko Cro Cop ("The Striker") måste du mena, kommer ihåg det nu! :lol:

Precis, det var han du pratade. Ska kolla upp honom sen.

Postad 17 March 2009 - 14:50

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

Mirko Cro Cop ("The Striker") måste du mena, kommer ihåg det nu! :lol:

Kul att det finns mer än jag som tycker att Mirko Filipovic är GRYM ;)

Postad 18 March 2009 - 08:19

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Blev ett par nostalgiska rundor igår (tackar för det Ra-Ic-Hu och h0gb3rg)... och även döden och co lite senare där... skrämmande dåligt det gick när man inte spelat på lääääänge..... nästan så man funderade på att elda upp spel****t igårkväll...!! :)

Postad 18 March 2009 - 09:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Nä, sitter vid en skitdator på biblioteket som hängde sig, sen såg jag att dett blivit dubbelpost... ;)

Dricker inte bärs på tisdagar, bara på måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar! ;) :D

U_WISH:

Vad säger du, ska du möta utmanaren jag fixat till dig? :)

SILVER___GORILLAN

Tror det skulle kunna bli en mycket intressant match! ;)

förresten finns det inte en svensk i någon klan som heter SILVER_SHARK också? har jag bara drömt det eller?

Postad 18 March 2009 - 09:50

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

förresten finns det inte en svensk i någon klan som heter SILVER_SHARK också? har jag bara drömt det eller?

Nej, du har inte drömt. Tror dom heter ICE* eller nåt...
Nån av SILVER_* snubbarna är väl "the_noobs" och nån är "snin" tror jag. Dom har väl lirat en del med oss också va?

Postad 18 March 2009 - 10:06

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
ICE är noobs, subf*ittan, Kinghills och två eller tre snubbar till. Jag tror inte snin är med i den clanen men han är polare till noobs lillebrorsa.....fast jag tror de kallar sig typ animal silver clan eller något nu.....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 18 March 2009 - 10:07.

Postad 18 March 2009 - 10:19

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
ICE* är deras klantag. Silver___tiger, Silver___shark och Silver___gorilla och någon mer?

Snart har jag alla guldvapen (R700 och Barett sniper kvar) och klarat alla challenges (Airbourne och Counter C4 kvar) :-D
Skam den som ger sig :-)

Postad 18 March 2009 - 13:09

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
SILVER___EAGLE = noobs
SILVER___SHARK = Kinghills.
SILVER___GORILLA = Sub[I AM A SPAMMER]n
Sen har jag för mig att jag sett ett par till, bla. SILVER___MOUSE.

Postad 18 March 2009 - 13:14

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

SILVER___EAGLE = noobs

SILVER_FISH? Hahahaha!

Postad 18 March 2009 - 13:45

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Blev ett par nostalgiska rundor igår (tackar för det Ra-Ic-Hu och h0gb3rg)... och även döden och co lite senare där... skrämmande dåligt det gick när man inte spelat på lääääänge..... nästan så man funderade på att elda upp spel****t igårkväll...!! ;)

ja de va riktigt kul att sätta sig vid cod4 igen efter KZ2...men de gick ju väldigt dåligt för mig med, körde på X360 förut när mitt ps3 va sönder men kontrollerna är ju väldigt olika så man va ju lite ovan även fast man kört KZ2: /

Har nu kommit på att shotgun är ju hur kul som helst ;) fick äntligen den i guld igår :)

Redigerat av Cod4life, 18 March 2009 - 13:46.

Postad 18 March 2009 - 15:14

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Kan ev. bli en sväng in ikväll oxå om polarn (han som svor som en borstbindare igår) fixar map-packet så man kan få lira de roliga kartorna...!! Hoppas verkligen att det lossnar lite isåfall annars ryker det åt ****....!! :)

Postad 18 March 2009 - 15:20

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Kan ev. bli en sväng in ikväll oxå om polarn (han som svor som en borstbindare igår) fixar map-packet så man kan få lira de roliga kartorna...!! Hoppas verkligen att det lossnar lite isåfall annars ryker det åt ****....!! :D

jag har inte heller map packet pga fick juh precis tillbaka mitt ps3 ;) jag fick mitt map pack av akerren så blir lite svårt :) men jag är gärna med om ni kör gammla banor också;) kan eventuellt fråga vonanka ifall han har de ;)

Redigerat av Cod4life, 18 March 2009 - 15:21.

Postad 18 March 2009 - 16:11

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Angående SILVER___GUBBARNA(Grabbarna) så har vi knäckt dom i ett par klanmatcher tidigare ICE* Vs SweD.

Jag tror tom att dom ville ha revanch nu i helgen eller hur det var?

Men i Cage har jag inte mött ngn utav dom, jag har/hade alla på mitt u_wish konto tidigare iaf...

...Ska se om jag kan få till en match mot den fruktade Gorillan då.... :) han verkar ju vara helt SINNES!!

Postad 18 March 2009 - 16:20

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Angående SILVER___GUBBARNA(Grabbarna) så har vi knäckt dom i ett par klanmatcher tidigare ICE* Vs SweD.

Jag tror tom att dom ville ha revanch nu i helgen eller hur det var?

Men i Cage har jag inte mött ngn utav dom, jag har/hade alla på mitt u_wish konto tidigare iaf...

...Ska se om jag kan få till en match mot den fruktade Gorillan då.... :) han verkar ju vara helt SINNES!!

Jag tror han är riktigt vass vad gäller trash talk också . Hans beskrivningar av vad han skulle göra med fi var riktigt sjuka/bisarra har jag för mig så det är bäst att vara beredd att stänga av ljudet ;) .

Postad 18 March 2009 - 16:23

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Hahahaha! Vi har ju allas vår egen primare.

Han brukar ju köra med "My **** in your mouth" ._.

Redigerat av BrittBastard, 18 March 2009 - 16:24.

Postad 18 March 2009 - 16:30

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

SILVER___EAGLE = noobs

SILVER___MOUSE är ju nylund som vi körde zombierekordet med du vet han söm sköt den sista på lvl 27 när vi skulle handla nya rayguns

Postad 18 March 2009 - 16:31

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Hahahaha! Vi har ju allas vår egen primare.

Han brukar ju köra med "My **** in your mouth" ._.

Hehe, ja det är ju alltid nåt.. ;) men den här killen startade med att beskriva hur han skulle snitta upp mellangården och sen spann han vidare därifrån.. :)

Postad 18 March 2009 - 16:33

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hehe, ja det är ju alltid nåt.. ;) men den här killen startade med att beskriva hur han skulle snitta upp mellangården och sen spann han vidare därifrån.. :)

jo hörde att han gått på sin polare the noobs ganska hårt någon gång verbalt då alltså

Postad 18 March 2009 - 16:43

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Jag tror han är riktigt vass vad gäller trash talk också . Hans beskrivningar av vad han skulle göra med fi var riktigt sjuka/bisarra har jag för mig så det är bäst att vara beredd att stänga av ljudet :) .

Haha ;)

Postad 18 March 2009 - 19:25

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Kom och lira! jag, döden och ra-ic-hu spelar nu!

Edit: inte nu längre, gick fördåligt för alla så vi alla tappa humöret :)

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 18 March 2009 - 20:28.

Postad 19 March 2009 - 10:08

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Zdaarlight!! vad tusan var det som hände igår, fick ni me connection interrupted?
Jag kunde inte göra ett piss var tvungen att slå av på konsolen!!

Annars var det skoj att lira team tac. trots att vi kladdade lite i S&D ;)

Postad 19 March 2009 - 10:47

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Zdaarlight!! vad tusan var det som hände igår, fick ni me connection interrupted?
Jag kunde inte göra ett piss var tvungen att slå av på konsolen!!

Annars var det skoj att lira team tac. trots att vi kladdade lite i S&D ;)

Nix, varken jag eller in_zane fick det.

I S&D var jag riktigt slarvig, borde varit mer uppmärksam i slutet när du gick in till bomben.

I övrigt är TT den roligaste spelformen tycker jag och vi hade några riktigt spännande matcher men som vi på något sätt förlorade eller spelade lika trots att vi ledde större delen av matchen. I den matchen som du försvann ifrån ledde vi väl i storsett hela matchen men de lyckades få det lika med en airstrike som tog två stycken i vårt laget i den allra sista sekunden. Och i domination-matchen var det ungefär likadant, vi ledde hela matchen förutom dom typ sista 15 sekunder eller nåt.

Blir det spel ikväll?

Postad 19 March 2009 - 11:10

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

I S&D var jag riktigt slarvig, borde varit mer uppmärksam i slutet när du gick in till bomben.

I övrigt är TT den roligaste spelformen tycker jag och vi hade några riktigt spännande matcher men som vi på något sätt förlorade eller spelade lika trots att vi ledde större delen av matchen. I den matchen som du försvann ifrån ledde vi väl i storsett hela matchen men de lyckades få det lika med en airstrike som tog två stycken i vårt laget i den allra sista sekunden. Och i domination-matchen var det ungefär likadant, vi ledde hela matchen förutom dom typ sista 15 sekunder eller nåt.

Blir det spel ikväll?

jag är med ikväll iallafall ;) Nasty (döden?) är säkert oxå me :D

Redigerat av Cod4life, 19 March 2009 - 11:10.

Postad 19 March 2009 - 12:09

turbotomi
  • turbotomi
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0

Blir det spel ikväll?

hmm, tråkigt när man blir kickad så, ja jag klantade mig me ett par ggr på S&D.

Yes jag är inne ikväll, och redo för TT ;)

Postad 19 March 2009 - 12:33

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Jag är lätt på! ;)

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 19 March 2009 - 12:34.

Postad 19 March 2009 - 12:42

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Kom och lira! jag, döden och ra-ic-hu spelar nu!

Edit: inte nu längre, gick fördåligt för alla så vi alla tappa humöret :D

HAHAHAHA! ;)

Vi får väl på det ikväll igen! ;)

Postad 19 March 2009 - 12:55

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Haha ja verkligen, blev fan riktigt irriterad igår, vi förlora mot folk som precis hade börjat spela vafan, skämmigt ;<

Postad 19 March 2009 - 13:43

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Haha ja verkligen, blev fan riktigt irriterad igår, vi förlora mot folk som precis hade börjat spela vafan, skämmigt ;<

de flesta av dem va inte direkt nybörjare:P jag fråga några av dem å en hade 4 konton varav 3 guldkors:P de andra hade 2-3 konton:)

kommer börja på ny gubbe jag med idag:P XxSniiPeZxX:P

Redigerat av Cod4life, 19 March 2009 - 13:49.

Postad 19 March 2009 - 13:53

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

de flesta av dem va inte direkt nybörjare:P jag fråga några av dem å en hade 4 konton varav 3 guldkors:P de andra hade 2-3 konton:)

kommer börja på ny gubbe jag med idag:P XxSniiPeZxX:P

Men då får du ta och lägga till oss för det är ju omöjligt att kunna komma ihåg det där nicket ;) Hade inte du något annat förut också? Något med scoped_eye eller så?

Postad 19 March 2009 - 14:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hyffsat menlöst att byta nick...

Postad 19 March 2009 - 14:12

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Det kan ju finnas en poäng i att ha ett andra nick när man sitter och skickar kontrollen mellan ett gäng polare så att man slipper skämma ut sitt namn ;) (men jag antar att du snackar om attityd-nicken som folk skaffar sig)

Postad 19 March 2009 - 14:19

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

kommer börja på ny gubbe jag med idag:P EDIT: Mr-Sniipez:P

Smaken är som baken:P Tycker om att se den där level up grejjen:P

Redigerat av Cod4life, 19 March 2009 - 14:22.

Postad 19 March 2009 - 14:32

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det kan ju finnas en poäng i att ha ett andra nick när man sitter och skickar kontrollen mellan ett gäng polare så att man slipper skämma ut sitt namn ;) (men jag antar att du snackar om attityd-nicken som folk skaffar sig)

Nja, om man bryr sig om stats ja. Själv så tycker jag att det är viktigt att visa vad man går för när det gäller, d v s i klanmatcher och turneringar. Då är det ju inte statsen som avgör matcherna.

Jag har bara, och kommer bara, att ha en gubbe och låta polarna lira hur mycket dom vill på den.
Mig kvittar det, men visst kan jag förstå dom som bryr sig om statsen.

Postad 19 March 2009 - 18:28

haxxel
  • haxxel
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Ifall någon vill lira ikväll så är jag på. Nickar haxxel och har precis införskaffat headset ;)

Postad 19 March 2009 - 20:17

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Men då får du ta och lägga till oss för det är ju omöjligt att kunna komma ihåg det där nicket ;) Hade inte du något annat förut också? Något med scoped_eye eller så?

joo de har jag oxå:D har 5 account nu om man räknar med X360:P

Postad 19 March 2009 - 23:14

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Har just fått upp ögonen för COD4, ett kap, endast 180kr med frakt på tradera (inplastat!) :D

Men ett problem.. en bana där man är "sniper" och ska krypa efter en följeslagare på ett fält,
an ber mig hela tiden hålla käft och hålla låg profil..

Trots det blir vi ideligen upptäckta, tydligen mitt fel??
kryper precis bakom honom och när gubbar och tanks passerar ligger jag blickstilla!

Vad gör jag för fel ??

Finns det enklare sätt att klara sig förbi alla fiender??

//najkks

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.