* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *
7080 svar till detta ämne
Postad 22 oktober 2008 - 11:20
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Slide to unlock (S2U2), har läst att flera har problem, själv har jag märkt sen jag uppgraderade till senaste version häromdagen att jag får skärmkorruption ibland när jag ska låsa upp med sliden och även när jag ska konfigurera programmet... Jag använder VGA-versionen från http://s2u2.eqvipage...S2U2-index.html
Om det funkar för er, vad använder ni för grafikinställningar, Directdraw, rawbuffer eller GDI? Tycker inte att någon av dem är stabilt.
Maniacs Keylock verkar inte heller funka med den X1, blir en blank skärm istället för skärmsläckare. Hur gör ni andra?
GDI gunkar inte alls för mig. Jag kör raw buffer och det verkar funka bättre än Direct draw. Slide to answer funkar inte heller, då blir det gröt i hela displayen när någon ringer. De andra fubktionerna som caller ID m.m. funkar dock fint. Integreringen med S2P är rätt skön också, får du inkommande samtal pausas musiken och fortsätter när du avslutat, precis som det skall vara. S2P är inte riktigt lika stabilt men det appet är ju bara på v 0.50 så. Väldigt sköna och snygga program måste jag säga.
Postad 22 oktober 2008 - 12:14
hdmi
-
hdmi
-
Rookie
-
4 inlägg
När man lägger in kanalen, t.ex. SVT Aktuellt, väljer man spelare för den. Om man valt mediaplayer som spelare (eller default=mediaplayer), och detta inte funkar, så måste man ta bort kanalen och lägga till den igen, fast denna gång väljer man Coreplayer som spelare. Mitt tips - välj alltid Coreplayer som spelare, den klarar allt, Mediaplayer klarar endast några kanaler.
Ah, det hade jag missat. Ska testa direkt, TACK
Postad 22 oktober 2008 - 12:38
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Lagt upp några bilder på S2U2 och S2P i drift: https://www.minhembi...olgo_13/212821/
Postad 22 oktober 2008 - 12:44
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Lagt upp några bilder på S2U2 och S2P i drift:
https://www.minhembi...olgo_13/212821/
Hur gör du för att ta screenshot på mobilskärmen?
Postad 22 oktober 2008 - 13:01
Nebman
-
Nebman
-
Rookie
-
8 inlägg
Någon mer som har problem med Telia och mail? Fungerar finfint att kolla mail via wlan men via gprs så säger mobilen "Det går inte att ansluta med dina nuvarande inställningar. Klicka på inställningar om du vill ändra dina anslutningsinställningar". Det som är konstigt är att det fungerar att surfa via gprs. (Jag har inte fel pop/imap/smtp server).
Tips vore väldigt tacksamt!
Postad 22 oktober 2008 - 13:11
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Hur gör du för att ta screenshot på mobilskärmen?
Använder Pocket Controller Pro med vilket man kan styra enheten (och ta screenshots) från datorn.
Postad 22 oktober 2008 - 13:24
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Nebman Kan detta va nån lösning ? Kan väl inte skada å testa Do you have an issue with SMTP mail on your Windows Mobile 6.1 device that causes your device to stop sending messages until you remove and reconfigure the mail account? If so (and i've seen this myself!), then you'll be pleased to hear that Matt @ TracyAndMatt has been diligently working on the problem with Microsoft, and a fix is now available in CAB form! CABs are available for both Windows Mobile Professional and Standard, so head on over and grab a copy. Nice work Matt! http://www.modaco.com/
Postad 22 oktober 2008 - 13:37
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Någon som vet hur man skinnar Windows Media Playern?
Man ska visst lägga in sina skinfiler man tankat hem i My Device>Program>Windows Media Player men de blir inte valbara under skal i Media Playern... Kanske pga fel upplösning?
Postad 22 oktober 2008 - 13:42
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
GDI gunkar inte alls för mig. Jag kör raw buffer och det verkar funka bättre än Direct draw. Slide to answer funkar inte heller, då blir det gröt i hela displayen när någon ringer. De andra fubktionerna som caller ID m.m. funkar dock fint. Integreringen med S2P är rätt skön också, får du inkommande samtal pausas musiken och fortsätter när du avslutat, precis som det skall vara. S2P är inte riktigt lika stabilt men det appet är ju bara på v 0.50 så. Väldigt sköna och snygga program måste jag säga.
Har backat till 1.22 och den funkar som den ska!
Postad 22 oktober 2008 - 13:52
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Gratis receptbok i Javaformat att ladda ner från Arla: http://mg.goldengekk...rlaSE?site=ArlaJag har testat och funkar fin-fint
Postad 22 oktober 2008 - 13:57
Nebman
-
Nebman
-
Rookie
-
8 inlägg
Nebman Kan detta va nån lösning ? Kan väl inte skada å testa
Do you have an issue with SMTP mail on your Windows Mobile 6.1 device that causes your device to stop sending messages until you remove and reconfigure the mail account?
If so (and i've seen this myself!), then you'll be pleased to hear that Matt @ TracyAndMatt has been diligently working on the problem with Microsoft, and a fix is now available in CAB form!
CABs are available for both Windows Mobile Professional and Standard, so head on over and grab a copy. Nice work Matt!
http://www.modaco.com/
Provade lägga till ett nytt konto med rätt smtp från början (mailout.telia.com) men problemet är att telefonen kommer inte åt gprs över huvud taget. Fixen från Matt ordnar en bugg när man lagt in fel smtp och sedan ändrat.
Postad 22 oktober 2008 - 14:01
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Ok :-/
Då får du leta vidare..
Verkar konstigt..inte läst om nån med samma problem som har Telia
Postad 22 oktober 2008 - 14:02
pregor1
-
pregor1
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Fick problem med att luren laggade och renderade slött. Allt var avstängt i aktivitetshanteraren. Bootade om den så var den pigg igen. Men är det ngt man kan göra annat än att boota om?
Postad 22 oktober 2008 - 14:05
philipsguy
-
philipsguy
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Fick problem med att luren laggade och renderade slött. Allt var avstängt i aktivitetshanteraren. Bootade om den så var den pigg igen. Men är det ngt man kan göra annat än att boota om?
Stoppa programmen från aktivitetshanteraren i Inställningar - System?
Postad 22 oktober 2008 - 14:12
pregor1
-
pregor1
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Stoppa programmen från aktivitetshanteraren i Inställningar - System?
Jepp precis vad jag gjorde..
Postad 22 oktober 2008 - 14:23
Muppi
-
Muppi
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Det finns en enklare version av SPB (som jag personligen gillar bättre än fullversionen) och som är på svenska. Du hittar den som nedladdningsbar bland fler fler paneler.
Jo det vet jag. Den kör jag redan  Men vad jag sett så har folk lyckats konfigurera sina skärmar mer åt det håll jag vill, med fullversionen. Jag har letat efter inställningarna jag vill göra men inte lyckats hitta exakt. Har hört att fullversionen ska ge mer inställningsmöjligheter. Vad finns det för fördelar med spb pocket? Mvh / Mange
Postad 22 oktober 2008 - 14:36
jhenrikj
-
jhenrikj
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Jepp precis vad jag gjorde..
Om man startar aktivitetshanteraren, klickar på fliken knapp och bockar för "Aktivera snabbmenyn....." så får man upp en liten ikon längst upp till höger på idag skärmen där man får upp en lista över vilka program som körs och kan stänga av dem ett och ett...lite smidigare än att starta aktivitetshanteraren
Postad 22 oktober 2008 - 14:43
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Jag vill gärna kunna använda olika wallpapers för vertikal och horisontell vy.. Som det är nu så klipps fotot jag har och lappas över i sidled när jag drar fram tangentbordet och visar landskapsvy, och det ser snorfult ut... Går detta att göra på den vanliga standardpanelen på något sätt? Antingen att välja 2 olika bakgrundsbilder för dom 2 vyerna, eller välja att bakgrundsbilden ska roteras när man byter vy..
Och en annan fråga, går det överhuvud taget att lägga in en bakgrundsbild i spb shell's now skärm?
Redigerat av Preed, 22 oktober 2008 - 14:44.
Postad 22 oktober 2008 - 15:12
PizzeNizze
-
PizzeNizze
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Hej!
Jag tycker att ringsignalerna låter alldeles för tyst i Xperian. I alla fall om man jämför med min förra telefon HTC TyTn. Vet att man kan höja vid högtalaren och där är den på max. Men... kanske någon annan har hittat någon mer inställning. Hoppas det.
MVH
Pizzenizze
Postad 22 oktober 2008 - 16:19
Ekis52
-
Ekis52
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Ja det där irriterade mig också, varför går det inte att synca mot Windows Kontakter t.ex. i vista? Jag kopierade min gamla kontaktlista från min gamla lur till en dator med XP, exporterade där till det enda formatet som fanns, dvs .WAB.. Det formatet gick finfint att importera i Windows Kontakter, däremot INTE i outlook.. Så jag fick sitta och exportera från Windows Kontakter till vCard filer och sen sitta på telefonen och klicka/lägga in varje kontakt för hand då det inte gick att få in dom i outlook och synca över dom.. 
Min fungerade klockrent med att synka mot både Vista på min bärbara dator och XP på min stationära. Synkningen startade utan problem.
Postad 22 oktober 2008 - 16:20
Givemeabreak
-
Givemeabreak
-
Användare
-
-
111 inlägg
Testade precis att kopiera en länk från apple.com/trailers in i coreplayer (open url). Fungerade alldeles utmärkt. Valde "Standard, Large".
Edit.
Har nu även provat 480p, det lirar, men lite hackigt.
Redigerat av Givemeabreak, 22 oktober 2008 - 16:22.
Postad 22 oktober 2008 - 16:23
Preed
-
Preed
-
Användare
-
-
170 inlägg
Min fungerade klockrent med att synka mot både Vista på min bärbara dator och XP på min stationära. Synkningen startade utan problem.
Jo då det funkar att synca men bara mot outlook.. det inbyggda "Windows Kontakter" programmet som följer med Vista funkar inte.. Det går heller inte att samköra eller kopiera/synca kontakterna mellan "Windows Kontakter" och Outlook..
Postad 22 oktober 2008 - 16:56
alme
-
alme
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Någon som vet hur man stänger av meddelandet som poppar upp och bekräftar varenda gång man skickat iväg ett SMS?
För den som använder Googles kalender, och/eller kontakthanteraren i Gmail, kan jag verkligen rekommendera detta fiffiga program som håller mobilens kontakter och/eller kalender syncade: www.goosync.com
Postad 22 oktober 2008 - 17:07
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Använd Advanced config 3.3 Finns massor med bra inställningar du kan göra där http://forum.xda-dev...ad.php?t=317070
advanced_config3.3.png 91,89K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av moparman, 22 oktober 2008 - 17:08.
Postad 22 oktober 2008 - 18:08
alme
-
alme
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Använd Advanced config 3.3 Finns massor med bra inställningar du kan göra där
http://forum.xda-dev...ad.php?t=317070
...och det lilla programmet kräver förstås senaste .NET framework som som är 33,3 MB komprimerat! Nu börjar det märkas att man kör MS-program i mobilen Uppdatering: ...plus att det kräver att jag installerar ActiveSync samt frameworken även på PC:n. Finns det något sätt man kan få bort SMS-bekräftelserna utan att installera hundratals MB med MS-programvara? Alt. finns det någon .cab-version av .Net-uppgraderingen som jag kan installera direkt på telefonen?
Redigerat av alme, 22 oktober 2008 - 18:15.
Postad 22 oktober 2008 - 18:25
diaaz
-
diaaz
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Tjena!
Ja kan inte ställa in alla knappar i "key mapping" i advanced config-programmet. Bara de två första går att ställa in
men inte de nedre. Någon som vet vad problemet är?
Och varför står det att det är 200mb ram-minne totalt för program i inställningarna och 256mb när man kollar enhetsinformation?
Postad 22 oktober 2008 - 18:30
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
...och det lilla programmet kräver förstås senaste .NET framework som som är 33,3 MB komprimerat! Nu börjar det märkas att man kör MS-program i mobilen 
Uppdatering: ...plus att det kräver att jag installerar ActiveSync samt frameworken även på PC:n. Finns det något sätt man kan få bort SMS-bekräftelserna utan att installera hundratals MB med MS-programvara? Alt. finns det någon .cab-version av .Net-uppgraderingen som jag kan installera direkt på telefonen?
Skap en nyckel i registret HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings och skapa där en DWORD nyckel som heter SMSNoSentMsg och sen sätter du värdet till 1 Annars kan du ladda ner .Net i cabformat här http://www.4shared.c..._NET_CF_35.html
Redigerat av easycure1974, 22 oktober 2008 - 18:45.
Postad 22 oktober 2008 - 18:39
alme
-
alme
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Skap en nyckel i registret
HKLM\Software\Microsoft\Inbox\Settings och skapa där en DWORD nyckel som heter SMSNoSentMsg och sen sätter du värdet till 1
Och hur gör jag detta?
Postad 22 oktober 2008 - 18:47
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Och hur gör jag detta?
Installerar ett program med en registereditor, en gratis här http://www.phm.lu/Pr...cketPC/RegEdit/
Postad 22 oktober 2008 - 18:54
alme
-
alme
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Jag löste det genom att installera .NET-uppgraderingen härifrån. Kan verkligen rekommendera alla att installera .NET 3.5 och göra den till default (se guiden ovan), och sedan installera Advanced Configuration Tool. Du får inte bara en snabbare mobil, utan dessutom en mängd nya systeminställningar för att optimera din mobil!
Postad 22 oktober 2008 - 19:22
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Såg denna på elgiganten precis o lekte lite med den! Men fyfan va seg den var! Men den verkar ju gå lite snabbare med de tips ni ger här
Postad 22 oktober 2008 - 19:27
Viikt0rr
-
Viikt0rr
-
Rookie
-
9 inlägg
Jag, plocka ut batteriet med USBn i. Då lös den
Google maps som ligger i telefonen är gratis GPS program. CorePlayer är ett bra program för film, finns på deras hemsida. Goggle är din vän, det första som kommer upp när du söker.
När det gäller ladda ner tom tom 7 så får du höra med dom. Anledningen till att många här inte svarar på de frågor som kommer upp om tom tom 7 är helt enkelt för att det svaret med största sannolikhet bryter mot detta forumets regler, om du fattar vad jag menar.
Okej. tack så mycket P@itor
Postad 22 oktober 2008 - 20:04
langer
-
langer
-
Rookie
-
3 inlägg
hej
har skaffat mig spd shell och undrar hur man kan "koppla" rotera skärmen till en av knapparna?
peace
Postad 22 oktober 2008 - 20:10
denial_tp
-
denial_tp
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag har problem med RSS-panelen. För samtliga feeds jag lägger in så ser jag bara description delen av xmlkoden, den visar inte content.
I praktiken innebär det att man aldrig ser fulla inlägg.
Finns det någon som förstår mer av RSS än jag som har en lösning?
Postad 22 oktober 2008 - 20:15
Viikt0rr
-
Viikt0rr
-
Rookie
-
9 inlägg
Har nu äntligen fått luren. Har installerat spb shell och nu är där nått strul med skärmen. Om jag låten den ligga orörd i några minuter utan knapplås så vill skärmen inte starta när jag trycker på den eller på någon av knapparna. Däremot om jag fäller ut tangentbordet så fungerar det. ?? Nån som vet vad som kan vara fel?
det är bara att skärmen går ner i viloläge. du sätter på skärmen igen genom att trycka på on/off knappen. du kan ju ändra hur länge du vill att den ska vara på innen den går ner i viloläge. du kan även sätta på viloläget själv genom att trycka på knappen.
Postad 22 oktober 2008 - 20:16
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Ok.. nu tog jag tummen ur och skapade mig en användare här efter att läst ögona torra i den här tråden. Jag fick tag på min X1:a den 12:e och gillar den starkt.
Några favoriter som får det att vara en härlig upplevelse är bl.a
SPB menu
Coreplayer
Torchbutton (Enkel liten och perfekt app för att enkelt tända lampan, har funnits ett tag till andra mobiler också så ni vet väl..)
Resco File Explorer (Filhanterare med både nätverksstöd och FTP-stöd. Mappa diskar lite som man vill..) 
Skybook (tidigare Snap2Face, en klient för facebook med bl.a bildeuppladdning och en fyndig funktion som synkar dina vänners bilder med dom du också har i telefonboken... med samma namn då..)
WM6 Remote (Fullvärdig remote desktop-klient!)
WMWifiRouter (Dela ut 3G-nätet som wifirouter till datorn/datorer, även andra vägar.. usb, bluetooth o.s.v.)
Finns fler...
Jag skaffade en turbo3g-tilläggstjänst från telenor för 199kr/mån (Lite dyrt kanske men fri trafik o snabbt!).
Har kommit upp i 2,85mbit i TP-test när jag kört den som "modem via WMWifiRouter och 2.15mbit när jag kört www.tptest/mobil. Nu när jag testade under högtid kom.jag upp i 1,30 mbit. Rätt bra det också.
Upload har bara varit runt 0.3-0.4mbit.
//Joel
Postad 22 oktober 2008 - 20:17
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Nån som vet om det finns något bra program för att hålla koll på datatrafiken över 3g respektive wlan?
Sen undrar jag med om det finns nå bra program för att hålla sig uppdaterad med med fotbollsresultat från dom olika ligorna.
Postad 22 oktober 2008 - 20:32
stevieee
-
stevieee
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Lagt upp några bilder på S2U2 och S2P i drift:
https://www.minhembi...olgo_13/212821/
hur faan gör man så den ser ut sådär?! riktigt grymt jag e helt värdelös på de här med wondows mobile
Postad 22 oktober 2008 - 21:14
chroma
-
chroma
-
Rookie
-
2 inlägg
Såg denna på elgiganten precis o lekte lite med den! Men fyfan va seg den var! Men den verkar ju gå lite snabbare med de tips ni ger här
Det är framförallt att växla mellan panelerna som är segt. Inte många verkar använda och växla mellan panelerna särskilt flitigt, jag gör det i alla fall aldrig.
Postad 22 oktober 2008 - 21:34
Unregistered80ed05a0
-
Unregistered80ed05a0
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Jag undrar om det finns någon vänlig själ som kan förklara hur man görcoreplayer som som standardspelare istället för den sunkiga mediaplayern, så enkelt som möjligt vore nice Palle
Postad 22 oktober 2008 - 21:53
Viikt0rr
-
Viikt0rr
-
Rookie
-
9 inlägg
något bra program för att kunna se filmer i min xperia x1. Vill att det ska vara gratis. Länka gärna.
Postad 22 oktober 2008 - 21:54
joel80
-
joel80
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
hur faan gör man så den ser ut sådär?! riktigt grymt jag e helt värdelös på de här med wondows mobile
Jag installerade det där men telefonen började bete sig konstigt... såg inget alls när det ringde och det tog längre tid att starta andra program. Avinstallerade det och den blev snabb igen.. Vet inte om det krockade med nått annat jag har eller vad det var. Men det funkade inte bra på min X1:a i allafall. //Joel
Postad 22 oktober 2008 - 22:20
LordX
-
LordX
-
Forumräv
-
-
767 inlägg
Hej,
Har haft min lur i snart en vecka. Jag har telenor företagsabbonemang med "flat-rate" och även ett extra sim-kort och usb-sticka till laptopen.
Jag hämtar mina mail från en mailserver utanför Telenors nät men har problem att skicka mail. Om jag skickar via laptopen och anger smtp.euromail.se som utgående server så fungerar det kanon. Om jag gör samma inställning i mobilen så lyckas den aldrig skicka mail. Jag har även testat att ange att den ska använda Telenor Internet som uppkoppling för mail.
Jag har även testat hemma genom att aktivera w-lan och skicka via BBB:s smtp server och då fungerar det med mobilen... Någon som vet varför det inte fungerar med Telenor?
Postad 22 oktober 2008 - 22:29
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Kolla in länkarna nedan för S2U2 och S2P. Läs instruktionern noggrant för installation och troubleshooting om telefonen beter sig konstigt, vilket den mycket väl kan göra innan man fått till det ordentligt. Krävs lite "trial and error" och meckande med olika inställningar för att det skall bli bra, om man nu har tålamod med sådant :S Spb Mobile Shell som ersätter de vanliga WM menyerna och Today-screen är safe att installera. Funkar helt problemfritt. http://forum.xda-dev...ad.php?t=412418http://forum.xda-dev...ad.php?t=417511
Postad 22 oktober 2008 - 22:39
Spartanen 8
-
Spartanen 8
-
Användare
-
-
120 inlägg
Vad är det för skit med mediaplayern ? Mediaplayern ska väl kunna spela upp tv-kanaler och filmer som äldre och billigare Sony-Ericsson modeller kan spela upp. Först ska man byta till coreplayer och sen fungerar det i alla fall inte. Vad trött jag blir.
och varför går det inte få Telia surfport till xperian ? Det är ju nu Telia surfort kan bli riktigt bra när man får en större skörm.
Postad 22 oktober 2008 - 23:09
Zeaed
-
Zeaed
-
Lärjunge
-
-
354 inlägg
Då har man installerat skype på nallen, va lite klurigt pga det blev fel förut. Skypein fungerar klockrent1
Bra och ha ett extranummer så behöver man ju inte ge bort mobilnumret
Postad 22 oktober 2008 - 23:13
stevieee
-
stevieee
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Postad 22 oktober 2008 - 23:19
Spartanen 8
-
Spartanen 8
-
Användare
-
-
120 inlägg
Är det någon som kan lyssna på musiken på www.di.fm med sin nya mobil ? Jag får då upp att det fattas något jädra format.
Postad 22 oktober 2008 - 23:36
Golgo_13
-
Golgo_13
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Är det någon som kan lyssna på musiken på www.di.fm med sin nya mobil ? Jag får då upp att det fattas något jädra format.
Fungerar problemfritt. Välj rätt streamformat så...
Postad 22 oktober 2008 - 23:37
Unregisteredd8c72e5b
-
Unregisteredd8c72e5b
-
Rookie
-
1 inlägg
Fick mig en x1 nu som present och det är första smartphonen för mig så det har vart en massa prassel. men hur funkar Gps`n till x1. måste man aktivera den på nått sätt?? Eftersom jag har både tomtom 7 mobile och Garmin mobile xt instellerat på den och allt funkar förutom att båda fastnar i ett läge där dom leter satteliter i evigheter. men går jag in i inställningarna och och kollar sattelit menyn så har jag flera signaler men programet vill inte låsa nån och forsätter söka. Måste va nån inställning nånstans? eller
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Vy från dörr med ny soffa
DPC
2025-05-07 10:19:58
-
Rad 1 och 2
DPC
2025-05-07 10:17:56
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|