* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 27 February 2010 - 00:54
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Rikard Skogberg says: February 26, 2010 at 10:58 pm Matey, I guess you’re thinking of the MW600? http://www.sonyerics...a...cc=gb&lc=en Can’t really give you a yes or no answer though since it depends on which market you’re on. It’s not in the default kit but here in the Nordics we will bundle it, at least in some markets/kits. I’m not fully updated on other markets though. 
http://blogs.sonyeri...-in-xperia-x10/
Hehe, tänkte också posta det där... låter ju riktigt bra, nu är bara frågan vilka som har de där paketen och hur mycket mer de kommer att kosta.  Verkar som det inte var så dumt att "hoppas" på det där trots allt, hurra...
Redigerat av zippiz, 27 February 2010 - 00:57.
Postad 27 February 2010 - 00:55
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
En recension... översatt...
http://translate.goo...:en-US:official
512 mb ram, där ser man trevligt
Postad 27 February 2010 - 01:16
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
512 mb ram, där ser man trevligt
Ja, om det stämmer är det ju trevligt, skrev o frågade på bloggen nu hoppas på ett svar där. Härligt att du såg det, missade jag totalt... har inte hunnit läsa igenom den ännu iofs, tvingats till "fredagsmys"
Postad 27 February 2010 - 07:43
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Låter kanon om man får med ett MW600 med telefonen! 
Och 512Mb ram låter ju inte hel fel det heller, om det stämmer.
Postad 27 February 2010 - 11:34
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Rikard Skogberg says:
February 27, 2010 at 10:29 am
Anders,
Yes – we are planning to bundle MW600 in Norway.
blir nog samma i sverige ;-), nu vill jag bare ha en release dato
Postad 27 February 2010 - 12:07
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
OK, vad finns i den mörka fläcken? Endast "proximity"-sensorn? Killen i filmen verkar vara så säker på saken och kan potentiellt ha provat videosamtal.
Men visst, han kan också bara antagit att en kamera finns där...
/M
Det är nog endast proximitysensorn...jag kan lova dig att det inte är en frontkamera...iaf inte på den jag leker med då och då.
Postad 27 February 2010 - 13:12
Pjuklarven
-
Pjuklarven
-
Lärjunge
-
-
497 inlägg
Låter kanon om man får med ett MW600 med telefonen!  Och 512Mb ram låter ju inte hel fel det heller, om det stämmer.
Är det med grafikminnet inräknat? För det var väl på 128mb?
Postad 27 February 2010 - 13:21
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Låter kanon om man får med ett MW600 med telefonen!  Och 512Mb ram låter ju inte hel fel det heller, om det stämmer.
Låter ju bra men då får man ju betala för det också såklart. Så det är ju vilket som skulle jag tro. 512MB RAM skulle det ju ha varit redan från början. Bara att hoppas att dom fixat det. Men jag är tveksam.
Postad 27 February 2010 - 13:45
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Nu har han svarat på frågan om minnet... inte så roligt svar, men vi får väl se då...
"freddy and others,
Regarding the RAM-question. I’ve tried earlier to get a better view of it but it seems that it’s not as easy as just a number. Mobile phones of today, and android as an OS, seem to have several types of usage of the total memory of the phone and there are several different definitions as what to communicate as “RAM”. What is communicated can also differ between different manufacturers it seems.. I’ll look into it again to see if I can get a good definition."
Postad 27 February 2010 - 14:16
Seriouz
-
Seriouz
-
Användare
-
-
140 inlägg
Men ngn som vet ett definitivt datum för släpp??
Står ju 7:e maj på Dustin och bekräftas av Onoff (skriver v17)
Kan det stämma?
Hånar SE sina kunder? Eller har de katastofal och inkompetent ledning?
Postad 27 February 2010 - 14:39
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Men ngn som vet ett definitivt datum för släpp?? Står ju 7:e maj på Dustin och bekräftas av Onoff (skriver v17) Kan det stämma?
Börjar bli lite trött på allt klagande ang. datum på X10. Visst, man kan tycka att vi borde få ett datum nu, men SE har sagt Q1 hela tiden och inte ändrat på det ännu. Vad jag vet har vi inte heller något satt datum på HTCs Desire eller Nexus One på vår marknad så varför ska SE få så mycket skit hela tiden?
Postad 27 February 2010 - 15:03
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Börjar bli lite trött på allt klagande ang. datum på X10. Visst, man kan tycka att vi borde få ett datum nu, men SE har sagt Q1 hela tiden och inte ändrat på det ännu. Vad jag vet har vi inte heller något satt datum på HTCs Desire eller Nexus One på vår marknad så varför ska SE få så mycket skit hela tiden? 
Det är inte bara SE som får skit. Nokia och deras release of n900:an fick betydligt mer skit än det här om du läser i den tråden.  Destomer intresse desto mer skit;) se det som något positivt
Postad 27 February 2010 - 15:09
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Men ngn som vet ett definitivt datum för släpp?? Står ju 7:e maj på Dustin och bekräftas av Onoff (skriver v17) Kan det stämma?
På den vita.. eller? Svarta är väl v13 på OnOff? Låter ju bra men då får man ju betala för det också såklart. Så det är ju vilket som skulle jag tro. 512MB RAM skulle det ju ha varit redan från början. Bara att hoppas att dom fixat det. Men jag är tveksam.
Jo helt for free lär dom väl inte skicka med det, men det kanske blir lite billigare än att handla en X10 och ett MW600 var för sig.
Postad 27 February 2010 - 15:45
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Som nudeln sade. Det verkar vara v13 som är spikat (iaf för den svarta). Det är den vita som har prel v17 på deras hemsida.
Postad 27 February 2010 - 16:08
Unregisteredc83518bd
-
Unregisteredc83518bd
-
Lärjunge
-
-
460 inlägg
Som nudeln sade. Det verkar vara v13 som är spikat (iaf för den svarta). Det är den vita som har prel v17 på deras hemsida.
Jepp, det har tagits upp några gånger, förstår inte varför folk inte läser först:( Jag tror faktiskt dom skickar med headsetet till alla i norden... Känns som den bästa dealen, och dom vinner nog poäng på det också!
Postad 27 February 2010 - 16:46
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
jag är riktigt nyfiken på det här med rootning av telefonen. Har bara erfarenhet från iphonens jailbreak. Undrar hur Gsmarena gjorde det när dom enablade multitouch. Har prövat söka och det verkar som det är ganska olika från telefon till telefon. Finns absolut inget om rootning av x10an... hmm
Postad 27 February 2010 - 16:52
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Jepp, det har tagits upp några gånger, förstår inte varför folk inte läser först:( Jag tror faktiskt dom skickar med headsetet till alla i norden... Känns som den bästa dealen, och dom vinner nog poäng på det också!
Jo, får hoppas på det. De behöver bra PR så skicka med något sådant blir jag bara glad för i alla fall. Helt seriöst, börjar bli lite smågalen. Kan det inte bara bli vecka 13 så man kan få sin svarta. Tror inte jag orkar vänta på att testa storleken och så. Får väl bli köpa en på postorder, gå till affären och testa och skicka tillbaka ordern obruten om den är för stor. Har blivit helt manisk att kolla den här tråden, produkt-bloggen men även swedroid lite då och då för att få mer och mer från telefonen. Man känner sig ganska nördig.
Postad 27 February 2010 - 17:22
Unregistered38c95f32
-
Unregistered38c95f32
-
Användare
-
-
152 inlägg
jag är riktigt nyfiken på det här med rootning av telefonen. Har bara erfarenhet från iphonens jailbreak. Undrar hur Gsmarena gjorde det när dom enablade multitouch. Har prövat söka och det verkar som det är ganska olika från telefon till telefon. Finns absolut inget om rootning av x10an... hmm
Telefonen är ju inte ens släppt än så det är nog inte så många som vet. Men jag är ganska säker på att det kommer komma upp guider för hur man gör inom en vecka efter release. Tycker också att SE får oförtjänt mycket skit för det de gör när de inte är värre än andra. Det verkar finnas många SE hatare, men deras nya android-satsning verkar ju grymt lovande så man får väl hoppas att några kritiker tystnar(och köper en x10). Det finns ju inte en enda telefon som inte har några betydande brister på flera områden.
Postad 27 February 2010 - 17:31
Pjuklarven
-
Pjuklarven
-
Lärjunge
-
-
497 inlägg
Jo, får hoppas på det. De behöver bra PR så skicka med något sådant blir jag bara glad för i alla fall. Helt seriöst, börjar bli lite smågalen. Kan det inte bara bli vecka 13 så man kan få sin svarta. Tror inte jag orkar vänta på att testa storleken och så. Får väl bli köpa en på postorder, gå till affären och testa och skicka tillbaka ordern obruten om den är för stor.
Har blivit helt manisk att kolla den här tråden, produkt-bloggen men även swedroid lite då och då för att få mer och mer från telefonen. Man känner sig ganska nördig.
Haha du med? Jo man kollar ju in här en par gånger om dagen
Postad 27 February 2010 - 18:00
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
Haha du med? Jo man kollar ju in här en par gånger om dagen 
Det tror jag nog vi är ganska många som gör, även om inte alla "vågar" säga det ^^
Postad 27 February 2010 - 18:16
Pjuklarven
-
Pjuklarven
-
Lärjunge
-
-
497 inlägg
Det tror jag nog vi är ganska många som gör, även om inte alla "vågar" säga det ^^
Haha det är inget fel med att vara lite nördig..
Postad 27 February 2010 - 18:33
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Klart man kollar in tråden, och väntar, och till viss del längtar, utan att eg vara säker på vad man längtar efter!? Men det ser bra ut!!
Postad 27 February 2010 - 19:47
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Postad 27 February 2010 - 21:17
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Traderannonserna är borttagna nu, inte illa.
Postad 28 February 2010 - 01:14
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
http://www.chipchick...600-review.html http://www.knowyourc...600_review.html http://www.pocket-li...luetooth-review
Tack för länkarna, nu längtar jag ännu mer efter MW600, fick ju verkligen toppenbetyg... hoppas nu då det stämmer att vi kommer få dessa fina lurar med våra X10 här i Sverige. Rätt intressant att dailymobile.se verkade veta detta före alla andra, eller råkade de läcka av misstag... Brukar affärerna få ut lurar lite innan de släpps på marknaden, så man får chansen att känna lite på en innan de släpps menar jag.
Postad 28 February 2010 - 09:39
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Har nu beställt Sony Ericsson XPERIA X10 PDA Silicone case från http://4u-kidi.com/info.php?itno=5572skal lägga opp lite bilder när det kommer från Hong Kong ;-) ( nu fattas bara nåt og använda det på)
Postad 28 February 2010 - 13:13
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Har nu beställt Sony Ericsson XPERIA X10 PDA Silicone case från http://4u-kidi.com/info.php?itno=5572
skal lägga opp lite bilder när det kommer från Hong Kong ;-) ( nu fattas bara nåt og använda det på) 
Blev också lite sugen på att köpa lite grejer, köpte 6st skärmskydd (jaja, både tjejen o svärfar snackar ju om att de kanske ska ha X10 så de går väl kanske åt, kostade ändå bara typ 30kr) samt en micro-usb... kunde inte hålla mig utan köpte lite siliconkläder till henne också.  Skulle inte förvåna mig om jag inte ens köper någon X10 sen o så sitter man här med massa tillbehör, jaja.. billigt var det iaf, under 100kr för alltihopa
Postad 28 February 2010 - 13:25
Unregistered1193
-
Unregistered1193
-
Forumräv
-
-
727 inlägg
Jag har kastat ut en fråga till mina vänner på SE om MW600 kommer bundlad, de visste inte direkt eftersom de inte sitter på tillbehör med skulle luska lite. Återkommer när jag får svar.
Postad 28 February 2010 - 13:33
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Finns det något full-body skydd i genomskinlig plastfilm som är bättre än de andra? Det från Zagg som finns host Katsching verkar vara en bra deal men har aldrig använt något sådant tidigare. Påverkar plastskyddet känslan i telefonen? Blir det någon skillnad i responsen från skärmen till exempel?
Postad 28 February 2010 - 14:25
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Problemet är väl att katshing och liknande affärer får in dem och släpper dem på releasedagen samtidigt som de fysiska butikerna är långsamma så man inte kan få ett exemplar att hålla i handen? För då skiter sig min plan direkt.
Nu är det så att jag vet att tråden inte är för tillbehör men vad är egentligen bäst när det gäller skärmskydd? Tänkte bara en
plast-film på framsidan som skydd, men är det dyra Zagg InvisibleShield eller nåt sådant från hong kong för några kronor?
Min senaste touchscreen mobil blev aldrig repad bortsett från luftbubbla under skyddet som blev fult på skärmen efter. Det spelar dock ingen roll då jag lyckades krossa skärmen
Postad 28 February 2010 - 14:44
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Jag har kastat ut en fråga till mina vänner på SE om MW600 kommer bundlad, de visste inte direkt eftersom de inte sitter på tillbehör med skulle luska lite. Återkommer när jag får svar.
Kommer den bundlad i Norge så vore de ju mer än märkligt om den inte skulle komma med MW600 här i Sverige också
Postad 28 February 2010 - 14:51
Unregistered38c95f32
-
Unregistered38c95f32
-
Användare
-
-
152 inlägg
http://www.chipchick...600-review.html http://www.knowyourc...600_review.html http://www.pocket-li...luetooth-review
Det verkar ju riktigt jäkla bra! Jag har aldrig använt ett BT-headset förut men det där måste jag nästan ha känner jag! Det är riktigt snyggt och smidigt och ljudkvaliteten verkar ju vara riktigt bra enligt alla tre recensionerna. Hoppas verkligen att det kommer med X10an för då får man något som verkligen väger upp prisskillnaden mot HTC Desire. Jag har ett par grymma sennheiser hörlurar med för kort sladd så de kommer vara helt perfekta till denna  Fint att de bedömde priset till 100-200 dollar i en av recensionerna på grund av hur bra headsetet var när det bara kommer kosta runt 70 dollar. SE är verkligen på gång nu, riktigt kul!
Redigerat av Unregistered38c95f32, 28 February 2010 - 14:53.
Postad 28 February 2010 - 16:02
mulle_nr1
-
mulle_nr1
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Finns det något full-body skydd i genomskinlig plastfilm som är bättre än de andra? Det från Zagg som finns host Katsching verkar vara en bra deal men har aldrig använt något sådant tidigare.
Påverkar plastskyddet känslan i telefonen? Blir det någon skillnad i responsen från skärmen till exempel?
Jag har hört att det plastskyddet från Zagg ska ge en "gummig-aktig" känsla till det, och att fingret inte glider lika bra som utan skyddet. Jag har tänkt köpa det skydd från Bodyguardz där fingret tydligen ska glida på rätt bra  . Men respons ska det tydligen inte vara några problem med. Jag har tyvärr ingen personlig erfarenhet av dessa skydden men detta e vad jag hittat när jag googlat omkring och läst vad folk som köpt skydden har skrivit.
Postad 28 February 2010 - 16:23
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Till min Nokia 5800 köpte jag iaf de här http://cgi.ebay.com/...em=370177691472 har suttit på min telefon sedan april eller något sådant... det är glattig yta och känns inte plastig när man tar på den (så där så fingret fastnar). Ser kanon ut och var ju sjukt billigt, har iofs inte dragit bort den o vet ju inte om det är kladdigt under o har förstört skärmen men det känns inte som det (magkänslan). Jag tänker iaf inte lägga mycket pengar på det här, hade dock lite funderingar på om man skulle välja ett skärmskydd med "anti-glare" eftersom det reflekterar rätt mycket i skärmen men blev inte det till slut. Idag köpte jag de här på ebay. Säljare info om länken försvunnit för dig som läser inlägget sent. "Seller info: e_cell". Får hoppas de känns bra.
Postad 28 February 2010 - 18:33
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Idag köpte jag de här på ebay. Säljare info om länken försvunnit för dig som läser inlägget sent. "Seller info: e_cell". Får hoppas de känns bra.
Har du läst nåt om att de skulle vara bra? Ser intressant ut, funderar på att slå till på sådana nu själv med. Orkar inte leta runt på det billigaste osv. Jag vill bara ha plast-film på som är väldigt bra, om den kostar 10 öre eller 50 kr känns ingen större skillnad. Jag är sjukt petig när det gäller repor.
Postad 28 February 2010 - 19:10
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Har du läst nåt om att de skulle vara bra? Ser intressant ut, funderar på att slå till på sådana nu själv med. Orkar inte leta runt på det billigaste osv. Jag vill bara ha plast-film på som är väldigt bra, om den kostar 10 öre eller 50 kr känns ingen större skillnad. Jag är sjukt petig när det gäller repor.
Nä, inte direkt men om man läser omdömmerna så verkar ju folk nöjda med deras skydd (även om de är mindre nöjda med en del andra saker). De är nog bland det absolut billigaste du kan köpa... de har också tre med anti-glare / anti-fingerprints för samma pris... vilket som sagt också var lite intressant... köp de så kan du få två vanliga av mig mot en sådan
Postad 28 February 2010 - 20:02
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Kommer oxå köpa x10an när den kommer så jag beställde 3 st antiglare.
Postad 28 February 2010 - 20:28
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Blir att köpa 3 st anti-glare strax då.
Intressant. Förlängning i 24 mån så får jag ner priset till 4400 kr hos katshing. 3100 kr hos mobilgiganten. Fast mobilgiganten verkar lite småmysko enligt recensioner.
Postad 28 February 2010 - 20:39
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Ni ska bara j-vlas med mig o köper anti-glare så jag ångrar mig o måste ha det också... haha
Redigerat av zippiz, 28 February 2010 - 20:40.
Postad 28 February 2010 - 21:15
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Ni ska bara j-vlas med mig o köper anti-glare så jag ångrar mig o måste ha det också... haha 
Haha, klart  . Nu går jag ju enbart på namnen men det verkar ju lätt att få fula fingeravtryck så länge man inte badar sina händer i lacknafta hela tiden och då är gissningen att anti-glare blir bättre mot fingeravtryck än den andra. Går ju att köpa båda och testa iofs.
Postad 28 February 2010 - 21:30
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Haha, klart . Nu går jag ju enbart på namnen men det verkar ju lätt att få fula fingeravtryck så länge man inte badar sina händer i lacknafta hela tiden och då är gissningen att anti-glare blir bättre mot fingeravtryck än den andra. Går ju att köpa båda och testa iofs.
Jag visste det...  Även de jag köpte har "•Resistant to finger & grease marks" men visst, det funkar självklart ännu bättre på de andra. Som sagt, vill någon byta 1 mot 2 då gör jag gärna det... knappt lönt iofs när de är så billiga.
Postad 28 February 2010 - 22:54
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Jag visste det... 
Även de jag köpte har "•Resistant to finger & grease marks" men visst, det funkar självklart ännu bättre på de andra. Som sagt, vill någon byta 1 mot 2 då gör jag gärna det... knappt lönt iofs när de är så billiga.
Ne precis, så länge man inte bor i samma by blir det ju typ billigare för var och en att köpa egna paket.
Postad 01 March 2010 - 10:12
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Traderannonserna är borttagna nu, inte illa. 
Jag skrev till killen och frågade om han verkligen hade 5 stycken X10 till försäljning. Fick svar tillbaka att det ett "misstag", att han egentligen ade 5 stycken Aino. Sen försvann auktionerna, inga Aino dök upp. He he....
Postad 01 March 2010 - 10:19
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Finns det något full-body skydd i genomskinlig plastfilm som är bättre än de andra? Det från Zagg som finns host Katsching verkar vara en bra deal men har aldrig använt något sådant tidigare.
Påverkar plastskyddet känslan i telefonen? Blir det någon skillnad i responsen från skärmen till exempel?
Jag kör Zagg på min iPhone och märker ingen skillnad i repons på skärmen. Själva känslan när man tar i mobilen skulle jag beskriva som lite mer "gummiaktig". Skärmdelen är ju ok att sätta dit, men beronde på hur mobilen ser ut med knappar och uttag osv så kan baksidan vara rejält pillrig att få bra i slutändan. Passar på att kommentera silikonskydd som en del köper på sig också... en rent personlig reflektion eftersom jag köpte ett till min iPhone. Jag tog bort mitt efter nån vecka eftersom det blev svårt att slida ner mobilen i fickan pga av den lite "kladdiga" ytan på silikonet. Dessutom fastnade det skräp/ludd så lätt på den mörka kladdiga ytan så det såg hemskt ut. Kanske var ett kasst skydd iofs, men det var inte billigt.
Postad 01 March 2010 - 10:49
Gaara
-
Gaara
-
Användare
-
-
174 inlägg
Det verkar som att Tre blir den enda operatören som kommer att sälja X10 Glossy White. Källa: http://www.swedroid....ssy-white-notis
Redigerat av Gaara, 01 March 2010 - 10:50.
Postad 01 March 2010 - 10:49
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Operatören Tre (3) blir exklusiva på den vita X10:an enligt deras FB-kanal
Postad 01 March 2010 - 11:08
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Jag tror dom får ensamrätt på den from v13 medans de andra verkar ha runt v17 som release.
Onoff och en massa andra har den vita upplagd så det verkar väl lite osannolikt?
När W995 så fick ju inte alla kedjor den silverfärgade från början tex.
Redigerat av mrNoodles, 01 March 2010 - 11:16.
Postad 01 March 2010 - 11:17
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Jag tror dom får ensamrätt på den from v13 medans de andra verkar ha runt v17 som release. Onoff och en massa andra har den vita upplagd så det verkar väl lite osannolikt?
När W995 så fick ju inte alla kedjor den silverfärgade från början tex.
inte vet jag, bara visade ett inlägg från FB  Don´t shoot the messenger!
Postad 01 March 2010 - 11:22
NiklasLundis
-
NiklasLundis
-
Amatör
-
-
88 inlägg
För Er som sitter i samma situation som jag, som blir tvungna att köra notes på jobbet. Finns det ett program som heter AweSync ( http://awesync.com/) som syncar notes almanacka bland annat med googles... funkar riktigt smidigt.
Postad 01 March 2010 - 11:41
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Ang. 3 så ringde jag dem för 30min sedan, o då kunde inte ens killen efter att ha kollat svara på om de skulle få in den öht. Haha, vilken koll de har då
Mitt silicon tänkte jag bara ha på jobbet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|