skickade ivÀg ett meddelande till de och frÄgade om dem hade fÄtt in nÄgra idag, Äterkommer med svarCDON har nu Àndrat sin status frÄn "2010-04-12" till "kommande" ? ;(
FÄr se om man fÄr telefonen till midsommar
HTC Desire - Prata bestÀllningar, abbonemang och annat
HTC Desire 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(352)
|
Inga priser |
* Officiell TrÄd - KöprÄd mobiltelefon * (1093 inlÀgg)
|
3 mån sedan |
* Officiell trÄd - HTC Desire * (3018 inlÀgg)
|
13 år sedan |
Samsung I9000 Galaxy S eller HTC Desire? (24 inlÀgg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlÀgg)
|
15 år sedan |
Tillbehör HTC Desire ? (92 inlÀgg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlÀgg)
|
16 år sedan |
Postad 12 April 2010 - 06:51
Postad 12 April 2010 - 07:25
DÄ Àr det vÀl ÀndÄ bÀttre att vÀlja 399 abbonemanget och ringa för hela slanten istÀllet för att betala som din autrÀkningar hÀr.
Det var ett 18 mÄnaders abonnemang, vÀljer man 18 mÄnader 399 3Pott sÄ kostar det 399 + 69kr.
Postad 12 April 2010 - 07:29
Det var ett 18 mÄnaders abonnemang, vÀljer man 18 mÄnader 399 3Pott sÄ kostar det 399 + 69kr.
Kan ni inte ta era abbonemangsdiskussioner via pm el nÄn annan lÀmplig trÄd
mvh /w
Postad 12 April 2010 - 07:31
Inte roligt om de fÄr 50 styck var
Postad 12 April 2010 - 07:52
CDON har nu Àndrat sin status frÄn "2010-04-12" till "kommande" ? ;(
Ajajaj.
Undrar var ifrÄn dom bestÀller dem ifrÄn? Varken 20:20 eller Brightpoint hade fÄtt in den i FredagskvÀll nÀr jag gick ifrÄn jobbet..
Edit: Dom har inte fÄtt in den idag heller.
Redigerat av Grasshopper, 12 April 2010 - 08:00.
Postad 12 April 2010 - 07:57
Sura tider
Postad 12 April 2010 - 08:00
Pratade med tre nyss. Dom hade inte fÄtt in nÄgra Desire alls i lager Àn men vÀntade pÄ leverans. PÄ torsdag eller fredag kunde man rÀkna med att fÄ den levererad ifall allt gick vÀgen.
Sura tider
Ok... har ocksÄ bestÀtt genom tre... dÄ behöver man inte vakta posten imorgon dÄ!
Postad 12 April 2010 - 08:13
Pratade med tre nyss. Dom hade inte fÄtt in nÄgra Desire alls i lager Àn men vÀntade pÄ leverans. PÄ torsdag eller fredag kunde man rÀkna med att fÄ den levererad ifall allt gick vÀgen.
Sura tider
Tre har ju redan förra veckan gÄtt ut med informationen att HTC kommer att skeppa pÄ mÄndag, att tre sjÀlva kommer att fÄ dem pÄ tisdag och dÄ sjÀlva skeppa ut de förbestÀllda samma dag. DÄ stÀmmer vÀl iof torsdag ganska bra, men det Àr ingen Àndring pÄ den fronten Àn sÄ lÀnge.
Postad 12 April 2010 - 08:13
SjÀlv tog jag telenors 799kr/mÄn
Gratis samtal /mms /sms utan nÄgra somhelst begrÀnsningar + obegrÀnsad turbo-3g-surfning!
Dessutom fick jag mobilen pÄ köpet! (utan nÄn slags avbetalningsplan eller förhljd mÄnadsavgift dvs)
Hur man fÄr 799kr/mÄn för "Gratis" Àr för mig en gÄta
Postad 12 April 2010 - 08:16
Postad 12 April 2010 - 08:22
Det sura Àr vÀl att man kanske fÄr vÀnta en extra dag bara för att fÄ hem aviseringen i brevlÄdan
Ja det dÀr Àr riktigt dÄlig stil. Telenor "har inte möjlighet till sms-avisering" lÀt det nÀr jag bestÀllde. Det Àr ju rÀttsÄ intressant att ett telekombolag inte har möjlighet att skicka sms.
Vi fÄr vÀl glÀdjas över alla andra som kommer fÄ luren en dag tidigare. NÀ ja À ente bitter...
Postad 12 April 2010 - 08:29
Ja det dÀr Àr riktigt dÄlig stil. Telenor "har inte möjlighet till sms-avisering" lÀt det nÀr jag bestÀllde. Det Àr ju rÀttsÄ intressant att ett telekombolag inte har möjlighet att skicka sms.
Haha ja det dÀr Àr lite lustigt faktiskt
Har bestÀllt hos Tre jag. Kanske borde ta och höra om dem kan erbjuda det.
Postad 12 April 2010 - 08:33
Haha ja det dÀr Àr lite lustigt faktiskt
Har bestÀllt hos Tre jag. Kanske borde ta och höra om dem kan erbjuda det.
Det kan dom, jag fyllde i sms avisering pÄ deras webbsida nÀr jag bestÀllde.
Redigerat av _AvATAr_, 12 April 2010 - 08:33.
Postad 12 April 2010 - 08:34
Det kan dom, jag fyllde i sms avisering pÄ deras webbsida nÀr jag bestÀllde.
Tack!
Ska ta och ringa dem och se till att jag fÄr det
Postad 12 April 2010 - 08:45
Har nÄgon en kÀlla till detta?Nej, enligt anvÀndare frÄn UK sÄ verkar det inte sÄ.
Postad 12 April 2010 - 08:47
Har nÄgon en kÀlla till detta?
Har ocksÄ frÄgat nÄgra Desire Àgare och inte heller de har haft nÄgot problem med det. Dessutom fungerar det ju pÄ N1 sÄ.
Postad 12 April 2010 - 08:56
Kan ni inte se bestÀllningen och kollinummer pÄ hemsidan (dyker sÄklart inte upp förrÀn paketet Àr skicakt)? IsÄfall behöver ni ju ingen avi utan kan se nÀr paketet finns pÄ ert utlÀmningstÀlle och ta med legitimation och kollinummer nÀr ni hÀmtar paketet.Tack!
Ska ta och ringa dem och se till att jag fÄr det
Postad 12 April 2010 - 08:58
Kan ni inte se bestÀllningen och kollinummer pÄ hemsidan (dyker sÄklart inte upp förrÀn paketet Àr skicakt)? IsÄfall behöver ni ju ingen avi utan kan se nÀr paketet finns pÄ ert utlÀmningstÀlle och ta med legitimation och kollinummer nÀr ni hÀmtar paketet.
BestÀllde pÄ telefonen dÄ jag ville flytta mitt nuvarande nr frÄn Tele2.
Tog inget bokningsnr dÄ. Antar att jag kan ringa och fÄ det men dÄ kan jag lika gÀrna be om sms-avisering istÀllet.
Postad 12 April 2010 - 09:01
Sen stÄr du ju dÀr, och betalar iaf dubbelt sÄ mycket som alla andra i mÄnaden, haha..
Du kanske inte insett att jag fÄr ringa /mmsa /smsa gratis + gratis turbo 3g ??
Det Àr ju inte direkt att jag betalar 799kr/mÄn för mobilen..
Har jÀmfört alla ab.. och tro mig, ingen annan matchar telenors totala flatrate (alla andra har begrÀnsningar i sina i antal minuter m.m. och kostar dÄ ÀndÄ runt 500kr/mÄn..)
Postad 12 April 2010 - 09:01
Finns det?
Behövs det?
Postad 12 April 2010 - 09:04
Sen stÄr du ju dÀr, och betalar iaf dubbelt sÄ mycket som alla andra i mÄnaden, haha..
Det Àr inte alls sÀkert.
Om han ringer, smsar och surfar jÀkligt mycket Àr det utan tvekan det absolut bÀsta abonnemanget.
Han vet att han inte betalar en krona mer Àn 799:-/mÄn och allt ingÄr.
Folk verkar ha svÄrt att förstÄ att olika abonnemang passar olika personer
Postad 12 April 2010 - 09:06
Hur man fÄr 799kr/mÄn för "Gratis" Àr för mig en gÄta
Fel ordval.. hehe..
Jag menar att jag för 799/mÄn fÄr helt FRIA minuter utan uppkoplingskostnad, fria sms/msms +turbo -3g!
Med tex Tele2 skulle jag för 650kr fÄ samtal begrÀnsat till 50h, 3000st sms/mms +10 gb 3g-surf (Dà LIG DEAL!)
Postad 12 April 2010 - 09:09
Fel ordval.. hehe..
Jag menar att jag för 799/mÄn fÄr helt FRIA minuter utan uppkoplingskostnad, fria sms/msms +turbo -3g!
Med tex Tele2 skulle jag för 650kr fÄ samtal begrÀnsat till 50h, 3000st sms/mms +10 gb 3g-surf (Dà LIG DEAL!)
Sen kan man ju frÄga sig vem som anvÀnder upp den summan varje mÄnad
Postad 12 April 2010 - 09:15
Postad 12 April 2010 - 09:19
Förhoppningsvis fÄr jag min idag. Skulle fÄtt den i fredags. GlÀdjen av en ny telefon lÀr vÀl dö 10-15 minuter efter införskaffandet. Som det mesta andra.
TĂ€nkte precis samma sak.
Postad 12 April 2010 - 09:19
FrÄgade om det verkligen kunde stÀmma och det pÄstod dom att det gjorde... drömma kan man.
mvh, R
Postad 12 April 2010 - 09:22
Dear Sir
No sir, the HTC Desire does not have gorilla glass.
None of our phones to this date has the gorilla glass.
If one of our phones would had this, it would be stated on our website..
If there is anything more you need from us, please feel free to contact us again
Kind regards
Adrian
Postad 12 April 2010 - 09:36
Fick mail frÄn HTC nyss:
Dear Sir
No sir, the HTC Desire does not have gorilla glass.
None of our phones to this date has the gorilla glass.
If one of our phones would had this, it would be stated on our website..
If there is anything more you need from us, please feel free to contact us again
Kind regards
Adrian
Det kan ju vara nÄgot liknande, ser onekligen hÄllbart ut. Gorilla glas Àr vÀl bara om man köper det frÄn nÄgot speciellt företag?
Postad 12 April 2010 - 10:29
Du bör vÀl kunna fÄtt ett kolli-id dÄ?En sak Àr i varje fall sÀker och det Àr att det rÄder förvirring pÄ Telenor. FrÄgade precis om de hade nÄgra nyheter kring nÀr jag kunde fÄ min Desire (som bestÀlldes i onsdags). "Jo men den skickades i torsdag eller fredags sÄ den borde du ha senaste imorgon". Huh??
FrÄgade om det verkligen kunde stÀmma och det pÄstod dom att det gjorde... drömma kan man.
mvh, R
Det hÀr börjar ju bli vÀrre Àn X10 releasen
Som Ä andra sidan dök upp v13 kvartal 1 som SE sagt.
Postad 12 April 2010 - 10:29
Kan ni inte ta era abbonemangsdiskussioner via pm el nÄn annan lÀmplig trÄd
mvh /w
Jag diskuterade inte abonnemangsfrÄgor utan redde ut en miss nÄgon hade gjort nÀr han lÀste ett annat inlÀgg...
Postad 12 April 2010 - 10:45
BestÀllde ett just nu, som jag tÀnkte ha för speciellt bilen, tycker det ser bra ut, men vet inte sÀkert hur det funkar ihop med just Desiren?
Erbjudande endast idag frÄn CDON för 169:- inkl. frakt. Kostar annars lÀgst pÄ prisjakt 458:- inkl. frakt.
Redigerat av ffodil, 12 April 2010 - 10:47.
Postad 12 April 2010 - 10:48
Ni som hÀr frÄgade om BT headset, ta en titt pÄ detta http://cdon.se/hemel...t_black-4220391
BestÀllde ett just nu, tycker det ser bra ut, men vet inte sÀkert hur det funkar ihop med just Desiren?
Erbjudande endast idag frÄn CDON för 169:- inkl. frakt. Kostar annars lÀgst pÄ prisjakt 458:- inkl. frakt.
Kanske dum frÄga men med Desire sÄ behöver man ha "radiomottagare" i handsfree sladden va (om man vill lyssna pÄ radio sÄklart) ? Verkar ju inte den hÀr sÄ bra isf.
Postad 12 April 2010 - 10:49
Postad 12 April 2010 - 10:51
Kanske dum frÄga men med Desire sÄ behöver man ha "radiomottagare" i handsfree sladden va (om man vill lyssna pÄ radio sÄklart) ? Verkar ju inte den hÀr sÄ bra isf.
TÀnkte ju inte alls anvÀnda den för musiklyssning, dÄ behövs helt andra grejer.
I bilen vill jag vara fri att höra runtomkring ljud, sÄ dÀr kör jag bilstereon.
Redigerat av ffodil, 12 April 2010 - 10:55.
Postad 12 April 2010 - 10:57
Kopplar man in det i 3.5 mm-uttaget eller i micro-USB? Kan man ladda telefonen och ha headsetet inkopplat samtidigt?
Postad 12 April 2010 - 10:59
SÄg just att dom Àndrat frÄn inkommer 12 till att den inkommer 13 pÄ TreŽs hemsida... SUCK! Och dom som vart sÄ sÀkra pÄ just den 12e innan dess...
Gah! Min nuvarande telefon sjunger pÄ sista versen minst sagt (högtalaren funkar inte) och det hÀr vÀntandet gör mig galen...
Postad 12 April 2010 - 11:03
Gah! Min nuvarande telefon sjunger pÄ sista versen minst sagt (högtalaren funkar inte) och det hÀr vÀntandet gör mig galen...
Vi kommer inte fÄ den den hÀr veckan heller!
Vad Àr det som sÀger att den inte skulle komma denna vecka heller?
Postad 12 April 2010 - 11:07
Vad Àr det som sÀger att den inte skulle komma denna vecka heller?
Murphys lag?
Ăh jag vet inte, jag fĂ„r bara den kĂ€nslan att ingen har nĂ„gon riktig koll. Och för mig som bara kan skicka sms (hör ju inte vad folk sĂ€ger nĂ€r dom ringer) sĂ„ blir ju vĂ€ntan helt olidlig. RĂ€knade ju med att fĂ„ den förra veckan redan...
Postad 12 April 2010 - 11:12
Visst följer det med ett headset med mikrofon (alltsÄ inte bara för musik)?
Kopplar man in det i 3.5 mm-uttaget eller i micro-USB? Kan man ladda telefonen och ha headsetet inkopplat samtidigt?
Ja det gör det och ja du kan ladda samtidigt som headset Àr inkopplat, 3.5mm ingÄng för hörlurar/headset och microUSB-ingÄng för laddning/synkning.....
Postad 12 April 2010 - 11:13
Postad 12 April 2010 - 11:24
CDON har nu Àndrat sin status frÄn "2010-04-12" till "kommande" ? ;(
Antagligen Àr första leveransen slutsÄld och dom vet inte nÀr dom fÄr nÀsta.
Vad jobbigt det Àr att gÄ igenom denna officiella trÄd pÄ nÀstan 80 sidor, 90% av inlÀggen Àr ju bara rörande leveransdatum och abonnemangskostnader.
HÄller med, har redan sagt till i trÄden att dom kan ta det i trÄden "Vilket abonnemang till HTC Desire?" men folk verkar inte fatta.
Redigerat av aMpari, 12 April 2010 - 11:26.
Postad 12 April 2010 - 11:32
Telenor har just nu ett lokalt erbjudande i Malmö/Lund som innebÀr att man kan slippa avgiften pÄ deras VÀnner abonnemang Ànda fram till midsommar 2011. DÀrefter kostar det 69 kr/mÄnad. Abonnemanget innebÀr att man ringer gratis inom Telenor (uppkopplingsavgift 79 öre) och för 39 öre til alla andra nÀt. Kombinera detta med deras Turbo 3G tillÀggsabonnemang som kostar 119 kr/mÄnad sÄ har ni alltsÄ ett billigt abonnemang och obegrÀnsad surf för 119 kr/mÄnad fram till midsommar 2011, dÀrefter blir det totalt 188 kr/mÄnad.
SjÀlv har jag bestÀllt min Desire pÄ Webhallen och kommer att teckna detta abonnemanget under dagen.
Postad 12 April 2010 - 11:35
Antagligen Àr första leveransen slutsÄld och dom vet inte nÀr dom fÄr nÀsta.
HÄller med, har redan sagt till i trÄden att dom kan ta det i trÄden "Vilket abonnemang till HTC Desire?" men folk verkar inte fatta.
Det verkar vara tvÀrtom, eftersom det tagits upp i trÄden nÄgra gÄnger och det verkar som de flesta tycker det Àr OK, inkl. moderatorer. DÄ Àr det vÀl bara att rÀtta sig efter det, eller?
Postad 12 April 2010 - 11:38
Det Àr ju högst relevant att diskutera abonnemangsfrÄgor och former i denna trÄden.. sÀrskilt eftersom det Àr den första smartphonen som en del folk hÀr ska skaffa med fri data och allt vad det innebÀr.HÄller med, har redan sagt till i trÄden att dom kan ta det i trÄden "Vilket abonnemang till HTC Desire?" men folk verkar inte fatta.
Postad 12 April 2010 - 11:49
Den hĂ€r jĂ€kla trĂ„den innehĂ„ller mindre antal frĂ„gor om HTC Desire Ă€n den gör om abbonemang. Hade det funnits en moderator hĂ€r borde de ha flyttat alla frĂ„gor om abbonemang till ex Mobilsurf-trĂ„den. Nu Ă€r det ju bara en massa brus för de som kommer hit och faktiskt undrar om telefonen. Abbonemangen Ă€r ju ofta samma oavsett telefon sĂ„ de erbjudanden det gĂ€ller kan man ju enklast kolla pĂ„ respektive telefonĂ„terförsljarens hemsida. Ăr det ett sjuhelsikes erbjudande för HTC Desire om man vĂ€ljer en viss abbonemangsform kan jag tycka det Ă€r ok att det inlĂ€gget hamnar hĂ€r men nu Ă€r det ju bara löjligt.Det Ă€r ju högst relevant att diskutera abonnemangsfrĂ„gor och former i denna trĂ„den.. sĂ€rskilt eftersom det Ă€r den första smartphonen som en del folk hĂ€r ska skaffa med fri data och allt vad det innebĂ€r.
Postad 12 April 2010 - 11:57
Det Àr ju högst relevant att diskutera abonnemangsfrÄgor och former i denna trÄden.. sÀrskilt eftersom det Àr den första smartphonen som en del folk hÀr ska skaffa med fri data och allt vad det innebÀr.
Som det har nÀmnts tidigare sÄ Àr abonnemangsfrÄgor vÀldigt personliga.
Ăr Desire nĂ„gons första smartphone sĂ„ Ă€r det vĂ€l bara att behĂ„lla samma abonnemangsform som tidigare och sen köpa till nĂ„t datapaket för under 100 lappen.
SÄ.. nu Àr alla abonnemangsfrÄgor lösta.
Postad 12 April 2010 - 11:58
Ja det gör det och ja du kan ladda samtidigt som headset Àr inkopplat, 3.5mm ingÄng för hörlurar/headset och microUSB-ingÄng för laddning/synkning.....
Snyggt!
Och kan dÄ alltsÄ vilket 3.5 mm-headset som helst anvÀndas?
Postad 12 April 2010 - 12:05
Snyggt!
Och kan dÄ alltsÄ vilket 3.5 mm-headset som helst anvÀndas?
japp
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
9
* Officiell TrÄd - KöprÄd mobiltelefon *
20 bilder
90 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?