Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 April 2013 - 12:49

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Jo men det är ju det han säger, de ville inte ha eDRAM öht pga av svårigheterna för utvecklarna. Sen att de valde just GDDR5 (256bit bus) är väl den konfigurationen som kommer upp i en bra och balanserad nivå med den övriga hårdvaran, utan att använda eDRAM.

"One thing we could have done is drop it down to 128-bit bus, which would drop the bandwidth to 88 gigabytes per second, and then have eDRAM on chip to bring the performance back up again," said Cerny. While that solution initially looked appealing to the team due to its ease of manufacturability, it was abandoned thanks to the complexity it would add for developers. "We did not want to create some kind of puzzle that the development community would have to solve in order to create their games. And so we stayed true to the philosophy of unified memory."

Postad 25 April 2013 - 12:54

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jo men det är ju det han säger, de ville inte ha eDRAM öht pga av svårigheterna för utvecklarna. Sen att de valde just GDDR5 (256bit bus) är väl den konfigurationen som kommer upp i en bra och balanserad nivå med den övriga hårdvaran, utan att använda eDRAM.

Aja men han väljer fortfarande att jämföra mot just den. Sen huruvida det är svårare vet jag inte, aldrig hört någon säga att lösningen på 360 var dålig.

Som sagt inget fel att påpeka sin egen styrka och sin motståndares svaghet, säger bara att det kändes rätt uppenbart att han tar upp eDRAM och inte tar upp svagheter med någon annan form av minne.

Postad 25 April 2013 - 15:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Video på kontrollen.

http://www.youtube.c...h?v=wPeBWguyGjM

Postad 25 April 2013 - 16:34

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Aja men han väljer fortfarande att jämföra mot just den. Sen huruvida det är svårare vet jag inte, aldrig hört någon säga att lösningen på 360 var dålig.

Som sagt inget fel att påpeka sin egen styrka och sin motståndares svaghet, säger bara att det kändes rätt uppenbart att han tar upp eDRAM och inte tar upp svagheter med någon annan form av minne.

Det känns som att sony valde lösningen dom har valt är för att de ville ta tåget ända till slutstationen. Ända sen första början på designfasen till PS4:an har det diskuterats svårigheten som PS3:an hade, att utvecklarna inte har det så lätt att utveckla. Det var ju därför som det inte vart en kraftigare CELL-processor, typ. Så när de väl började titta på vad de behövde göra för att få den prestandan dom vill men samtidigt sträva mot enklare utveckling, så landade det på denna lösning.

Det är nog bara en av många saker dem har gjort för att vörenkla för utvecklarna, men troligen den mest lättförklarade av dem.

...vad jag tror...

Postad 25 April 2013 - 16:40

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Video på kontrollen.

Min första tanke är som många andra att share-knappen är ett idiotiskt påhitt... över allt detta facebookande. Men så inser jag att det kanske inte alls finns något facebook kopplat till den, och genast blir jag lite lugnare.

Jag tror att de hade gjort det bättre om de inte just hade döpt den till "share".. vet inte.. kanske inte finns något annat bra ord.
Vi får väl se vad den gör mera exakt... :P

Postad 25 April 2013 - 17:39

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
För min del så hade jag haft mycket att share'a tex när jag och polaren spelade saints row the third. Det kan ju vara kul att ha videosnuttar på jävligt roliga tillfällen som man vill se igen, sen om dom på vän-listan uppskattar klippen eller inte kvittar för mig.
All in all så är "share" en välkommen feature imo

Postad 25 April 2013 - 17:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Facebook? Hoppas mer på att det är lätt att ladda upp till Youtube eller nåt sånt.

share'a

Dela =P

Postad 25 April 2013 - 18:05

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Dela =P

Haha! ja, fan vad korkad man är ibland ^^

Postad 25 April 2013 - 18:06

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Facebook? Hoppas mer på att det är lätt att ladda upp till Youtube eller nåt sånt.

Japp, jag med. Sony har ju själv inte direkt någon tjänst för social networking.. inte på samma sätt som battlenet, facebook eller liknande där man har sin skara vänner och delar med dem. Det finns ju kompislistan, men den är ju rätt passiv.

Kan ju vara så att Sony även tillsammans med PS4:an lanserar någon ny tjänst, antingen för att knyta till sig andra spel och just kunna dela med sig av filmer och händelser likt battlenet i battlefield. Skulle inte förvåna mig... samtidigt som den säkerligen kommer komma som en app till sina mobiler.

Sen om man kan dela till andra tjänster, typ youtube och liknande är nog bara lite extrakrydda...

Postad 25 April 2013 - 18:57

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Tror primärt du delar med vänner på PSN-listan, både klipp du spelat in samt live gameplay. De ville ju kunna få vänner att vara med när du spelar, även tillåta hjälp live från vänner. Ustream var sen en partner de utannonserade. Skulle förvåna mig om de inte möjliggjorde Youtube för klipp du sparat.

Postad 25 April 2013 - 19:37

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Något som vore intressant att veta är hur Sony har löst problemen som GDDR5 ger när det används som vanligt RAM.

DDR3 är mycket snabbare som RAM pga lägre latency, medans GDDR5 är mycket snabbare som grafikminne eftersom fler "kanaler" kan utnyttjas (t ex 8x32bit = 256bit).

DDR3 är istället 64bit per kanal, och normalt sett används 2 kanaler (dual channel, dvs 128bit). Bandbredden är med andra ord klart sämre, medans åtkomsttid/latency är bättre.

Det finns helt enkelt ingen teknisk fördel med att använda samma typ av minne till grafikkrets och CPU, eftersom arbetsuppgifterna inte är de samma. Det är anledningen till att det ser ut som det gör i en vanlig PC.

Redigerat av Ageve, 25 April 2013 - 19:39.

Postad 25 April 2013 - 19:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Något som vore intressant att veta är hur Sony har löst problemen som GDDR5 ger när det används som vanligt RAM.

DDR3 är mycket snabbare som RAM pga lägre latency, medans GDDR5 är mycket snabbare som grafikminne eftersom fler "kanaler" kan utnyttjas (t ex 8x32bit = 256bit).

DDR3 är istället 64bit per kanal, och normalt sett används 2 kanaler (dual channel, dvs 128bit). Bandbredden är med andra ord klart sämre, medans åtkomsttid/latency är bättre.

Det finns helt enkelt ingen teknisk fördel med att använda samma typ av minne till grafikkrets och CPU, eftersom arbetsuppgifterna inte är de samma. Det är anledningen till att det ser ut som det gör i en vanlig PC.

Tyckte det stod i artikeln ovan precis vad som var fördelarna. De använde sig inte av PCIe-bussen som är en flaskhals på en vanlig PC och båda hade samma minnesåtkomst alltid hela tiden. Är ingen expert på minnen direkt, men jag har svårt att tänka mig varför det INTE skulle fungera med en sådan lösning. Fördelen skulle väl vara att man inte behöver skyffla data fram å tebax...

Postad 25 April 2013 - 20:43

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Tyckte det stod i artikeln ovan precis vad som var fördelarna. De använde sig inte av PCIe-bussen som är en flaskhals på en vanlig PC och båda hade samma minnesåtkomst alltid hela tiden. Är ingen expert på minnen direkt, men jag har svårt att tänka mig varför det INTE skulle fungera med en sådan lösning. Fördelen skulle väl vara att man inte behöver skyffla data fram å tebax...

Fast PCIe har med GPUn att göra. Att man tar bort det gör inte att GDDR5 har bättre latency än DDR3. Det Ageve säger stämmer, olika minnen är olika lämpade. GDDR5 för snabb överföring av stora mängder data, DDR3 för snabb återkomst av små bitar.

Men tror inte det blir något jätteproblem ändå.

Postad 25 April 2013 - 20:45

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Vad menar du med det?

Med dagens grafikkort ger det praktiskt taget inget att gå från PCIe 2.0 till 3.0, eftersom grafikkorten inte är tillräckligt snabba för att utnyttja bandbredden.

Först när man kör med 4st GTX 680 (4-way SLI) ger PCIe 3.0 klart högre prestanda pga begränsningen hos PCIe 2.0.

På vilket sätt är detta en flaskhals?

Att CPU och GPU har delat minne ändrar inte förutsättningarna, eftersom en CPU och en GPU inte är byggda för samma arbetsuppgifter. Som jag skrev längre upp, ställer en CPU högre krav på låg latency, medans GPUn ställer högre krav på bandbredd. CPUn i PS4 är en AMD x86/x64, dvs en PC-processor.

Redigerat av Ageve, 25 April 2013 - 20:57.

Postad 25 April 2013 - 23:09

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Fast PCIe har med GPUn att göra. Att man tar bort det gör inte att GDDR5 har bättre latency än DDR3. Det Ageve säger stämmer, olika minnen är olika lämpade. GDDR5 för snabb överföring av stora mängder data, DDR3 för snabb återkomst av små bitar.

Men tror inte det blir något jätteproblem ändå.

Nej det blir nog inget problem, då en konsoll inte kör lika många processer åt gången som en PC behöver den ej arbeta så hårt med att schemalägga cputiden. När en dator gör detta och processer skiftar mellan olika tillstånd hanteras de via minnet vilket kräver den låga latencyn(för att cpun inte ska behöva gå idle medans man laddar processen som ska få köra).

Postad 26 April 2013 - 01:46

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
En PC behöver inte arbeta hårt med att schemalägga processtiden. Finns det lediga trådar så finns det :)

Gällande latency det hjälper ju stort här att konsoler i regel kör med gamepad för att dölja detta. Lär inte märkas något speciellt med Gears of War, God of war lir men en del snabba 2D scrollers kan det va lite frustrerande med något som påminner om input lag. Men återigen bra många konsolspelare kör på tv med bra med input lag i sig ;). Givetvis hjälper ju inte mer lagg till.

Det är rätt stor skillnad i respons när man kör olika timings på ramminnen. Man behöver inte hoppa mellan olika ramtyper för att uppleva detta :)

Postad 26 April 2013 - 06:50

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Nej det blir nog inget problem, då en konsoll inte kör lika många processer åt gången som en PC behöver den ej arbeta så hårt med att schemalägga cputiden. När en dator gör detta och processer skiftar mellan olika tillstånd hanteras de via minnet vilket kräver den låga latencyn(för att cpun inte ska behöva gå idle medans man laddar processen som ska få köra).

Well det är väl detta vi inte vet. Du utgår nu från själva spelet men samtidigt ska där finnas ett OS som kör aktivt samtidigt som du spelar. Så jämfört med tidigare konsoler så tror jag nog där är rätt många fler processer igång, annars hade man nog inte valt en så pass uppdelad CPU.

Men för användaren tror jag ändå att skillnaderna kommer vara ej märkbara då själva OS grunden kommer vara trimmad till en specifik hårdvara till skillnad från en PC.

Postad 30 April 2013 - 02:52

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 2
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Microsoft ship is sinking, while sony is rising like the angel they are. http://www.neogaf.co...28&postcount=26

Man kan ju bara hoppas - räcker med en konsoll för mig thank u very much.

Postad 30 April 2013 - 06:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Microsoft ship is sinking, while sony is rising like the angel they are. http://www.neogaf.co...28&postcount=26

Hur orkar man hoppas på att ett företag misslyckas med en produkt?

Vad tror du händer om där bara finns en leverantör inom en bransch? Sugen på att gå tillbaka till Nintendo dominans med monopol som leder till höga priser.

Om du gillar day-to-day bashing så kan du nog stanna på det lite mindre mogna forumet NeoGAF, verkar vara den nivån du söker efter.

Postad 30 April 2013 - 06:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Inlägg som är skrivna 03-nånting skall man ha lite överseende med. ;)

Postad 30 April 2013 - 06:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Inlägg som är skrivna 03-nånting skall man ha lite överseende med. ;)

Nja NeoGAF var ju sådär men hans egen post var väl rätt så bra stavat. 03 en helg shure, men en måndag?

Postad 30 April 2013 - 07:34

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
3-5 är ju vargtimmarna då hjärnan fungerar som sämst :)

Konkurrensen i det här fallet fungerar ju inte. Sony och MS kämpar förtvivlat för att vara oskiljaktliga... MS ska ha lite cred för Kinect även om det inte är något jag någonsin använt ;)

Postad 30 April 2013 - 07:39

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
TV-spelfanboyism är hur som helst mycket märkligt. :D Men jag håller själv på ett fotbollslag och då är jag lika onyanserad... :ph34r:
Jag hoppas att båda konsolerna blir så bra som möjligt. Jag är mest orolig för attde skall snåla in på byggkvaliteten i jakt på ett billigare pris.

Postad 30 April 2013 - 07:42

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
verkar inte som att någon av konsollerna blir billig, däremot lär åtminstone microsoft sälja konsollen till reducerat pris om man köper helårsprenumeration till xbox live gold, på samma sätt som man gör med telefoner idag. Frågan är om Sony introducerar någon månadskostnad på sin tjänst, eller om dom låter Playstation Plus vara som den är...

Postad 30 April 2013 - 08:12

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

3-5 är ju vargtimmarna då hjärnan fungerar som sämst :)

Det beror på i vilket avseende. Jag vet när man sitter uppe och programmerar så är det den tiden man får mest gjort. Ingen som stör, utan man kan koncentrera sig på att få så mycket gjort som möjligt och man känner sig rysligt effektiv och alert. Beror nog på från person till person..

Postad 30 April 2013 - 11:45

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0

verkar inte som att någon av konsollerna blir billig, däremot lär åtminstone microsoft sälja konsollen till reducerat pris om man köper helårsprenumeration till xbox live gold, på samma sätt som man gör med telefoner idag. Frågan är om Sony introducerar någon månadskostnad på sin tjänst, eller om dom låter Playstation Plus vara som den är...

Varför måste den vara billig?
Båda 360 o ps3 duger alldeles utmärkt fortfarande och att införa en ny dyrare konsoll kompletterar ju dom äldre riktigt bra.
Detta är vad jag hoppas dom kommer göra, men tror inte det kommer bli riktigt så.

Postad 02 May 2013 - 14:46

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Varför måste den vara billig?
Båda 360 o ps3 duger alldeles utmärkt fortfarande och att införa en ny dyrare konsoll kompletterar ju dom äldre riktigt bra.

Min åsikt också. Men jag spelar ju lite PS2 ibland också.

Postad 03 May 2013 - 15:09

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 1
http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Watch Dogs-utvecklarna berättar lite om spelet och om PS4 versionen

Postad 04 May 2013 - 11:27

MrAssov
  • MrAssov
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Något så dumt har jag inte hört sen jag besökte Mälardalens Högskola i Eskilstuna..... vet inte om det var skolan som var usel eller om det är fel på hela Eskilstuna.... Jag vet dock inte vart ColinZeal bor, så dumhet kan vara mer utbrett än till Eskilstuna.... Viss alibi dock för klockslaget.............

Postad 04 May 2013 - 11:37

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Sony änglar jomenvisst.
Rootkit, removal of Other OS, etc *host host....
Kanske killen i länken var för liten för att komma ihåg såna saker iofs.

Postad 04 May 2013 - 13:36

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Sony änglar jomenvisst.
Rootkit, removal of Other OS, etc *host host....
Kanske killen i länken var för liten för att komma ihåg såna saker iofs.

never forget

om detta må vi berätta

etc

Postad 07 May 2013 - 13:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hittade denna bild på Existenz. Får ju hoppas på att den är fejk :)

Postad bild

Postad 07 May 2013 - 14:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Tja. Ingen katastrof i så fall. Rätt form för att pressas in i en AV-möbel... Bra färg. Skall man klaga på något är det att den verkar lite tunn för optimal ventilation, vulgostora loggan samt den lite fåniga rundade fronten.

Men som sagt, säkrt fejk...

Postad 07 May 2013 - 14:28

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 2
Tja 3:an tyckte ju folk såg ut som ett våffeljärn så en badrumsvåg kanske är en naturlig utveckling :lol:

Postad 07 May 2013 - 14:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Inbyggd balance board. ;) :P

Postad 07 May 2013 - 17:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hoppas fortfarande den ser ut såhär.

Postad bild

Postad 07 May 2013 - 17:53

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
Fy fan det där är väl sämsta möjliga design? Det finns en anledning för att inga bluray spelare etc ser ut så. För min del så hoppas jag att den går att ha ståendes. Annars har jag lite svårt få in den i min bokhylla. Drömmen är att de fixar någon fet pjäs som de lyckas få tyst i stället för en platt vinande sak.

Postad 07 May 2013 - 18:28

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag råkade snubbla över en gammal artikel:
http://www.svd.se/na...den_8103450.svd

Detta får mig att undra om inte sony har lyckats få väldigt bra förmåner från AMD. Om nu AMD och intel känner av en kraftig minskning så måste de titta efter andra marknader. Om jag skulle vara sony skulle jag åtminstonde pressa tillverkaren på bra priser.

just saying...

Postad 07 May 2013 - 20:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jag råkade snubbla över en gammal artikel:
http://www.svd.se/na...den_8103450.svd

Detta får mig att undra om inte sony har lyckats få väldigt bra förmåner från AMD. Om nu AMD och intel känner av en kraftig minskning så måste de titta efter andra marknader. Om jag skulle vara sony skulle jag åtminstonde pressa tillverkaren på bra priser.

just saying...

Intel känner inte av det på samma vis som AMD, än. Mest för att de har massa andra marknader som de växer upp rätt bra på.

Sen så är det inte AMD som tillverkar utan de designar, AMD äger inga fabriker längre så som jag förstått det. Själva chippet sen produceras av de fabriker som Sony själv väljer att handla upp får men det finns dock inte jättemånga att välja mellan, speciellt inte på den nivån som Sony behöver få det på (32nm eller mindre skulle jag gissa)

http://en.wikipedia....rication_plants

Sen är det så att tillverkningen i sig knappast har sett en större dipp då i samma fabriker tillverkar chip till mycket mer än bara datorer. Det enorma uppsvinget på Tablets och Smartphones han mer än väl kompenserat eventuella tapp på laptops. Så någon större rea eller press kan inte köra mer än att de handlar i sina stora volymer.

Samma gäller minnespriserna som nu bara går upp och åter upp igen efter lång tid av överproduktion.

Redigerat av PalmiNio, 07 May 2013 - 20:27.

Postad 07 May 2013 - 22:42

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Åjo, nog är även Intel pressade oxså:

http://www.idg.se/2....queryText=intel

Postad 08 May 2013 - 08:03

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Åjo, nog är även Intel pressade oxså:

http://www.idg.se/2....queryText=intel

Ser inte tecken på att de är direkt pressade i den artikeln utan mer försöker hitta nu områden att växa på. De har gott om pengar och gott om tid då det går fortfarande väldigt bra.

Men artikeln har rätt i att de måste satsa och ändra på sig en del i och med ökningen av surfplattor / mobiler men där har man redan börjat.

Tror aldrig AMD skulle låta Sony producera hos Intel dock :)

Postad 08 May 2013 - 18:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Evolution confirms PS4 has live-streaming feature via 'share' button
Taken from the last paragraph of the Edge interview:

Quote:
Scott Kirkland: It’s awesome. I mean, the controller has a Share button on it. You hit the Share button, if you’ve configured your streaming service connection, then the stream is out there. I don’t think there have been any announcements about the kind of partner services who’ll be providing that, but in development we have simple tools, the service runs on my desktop PC, I hit the Share button on my devkit and I can just see what’s going on in my devkit through a web browser window. That’s brilliant. You get the output from the camera as well so you can see your friends’ reactions to your overtaking manoeuvres or spectacular crashes.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 May 2013 - 18:48.

Postad 08 May 2013 - 19:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

You get the output from the camera as well so you can see your friends' reactions to your overtaking manoeuvres or spectacular crashes.

Vilken kamera...? PS Eye?

Postad 08 May 2013 - 19:15

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Troligast

Postad 08 May 2013 - 20:06

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Vilken kamera...? PS Eye?

Det har väl pratats om en kamera som ska se allt... särskilt efter som handkontrollerna har ju inbygda move-ljus, typ. Sen om den ingår i PS4:an per default eller om man måste köpa till den återstår ju att se. De kanske tyckte att Move inte slog bra nog, utan ge konceptet en liten boost genom att skicka med kamera? Alternativt att det finns både paket med och utan kamera.

Postad 08 May 2013 - 21:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
GT6 på G...
http://m.neogaf.com/...ad.php?t=555190

Måtte bli ps4...

Postad 09 May 2013 - 22:47

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Ubisoft snackar om PS4 och AC4: http://www.youtube.c...d&v=Dgb3VuRXh3Q

Postad 10 May 2013 - 10:28

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Ubisoft snackar om PS4 och AC4: http://www.youtube.c...d&v=Dgb3VuRXh3Q

Ser ut som en riktig First-Gen port. Samma motor och så tweakar man upp lite inställningar. Helt ok dock eftersom man ändå ligger i framkant redan på den nuvarande generationen.

Postad 10 May 2013 - 13:41

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag tror inte att det där är PS4-versionen alls, på samma sätt som det vi sett av Watch Dogs vi sett inte heller är annat än PC-versioner.

Postad 10 May 2013 - 13:53

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Ser ut som en riktig First-Gen port. Samma motor och så tweakar man upp lite inställningar. Helt ok dock eftersom man ändå ligger i framkant redan på den nuvarande generationen.

"Go from your ship to ground, from ground to ship and from ship to ship"

Det måste ju vara riktig nextgen iaf ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.