Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
9738 svar till detta ämne
Postad 20 February 2013 - 13:23
Unregistered4eff8a47
-
Unregistered4eff8a47
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Canal Digital verkar cencurera inlägg på fb. Jag pratade precis med en kompis om ett inlägg jag skrev, som tog upp det här med C More Play i tråden. Det visade sig att han inte kunde se det, men från min användare syns det. Det är ju rätt osymptiskt om det är så att CD döljer obehagliga inlägg för alla utom postaren, för att på så sätt lösa två problem (ja, att bli av med frågan, och inte väcka disskusion kring censur). Tog ett par caps på det hela. Notera frånvaron av mitt inlägg (John).
Cheers, /John
Nu syns det i alla fall. Verkar som någon är vaken och följer vad som händer...
Postad 20 February 2013 - 13:33
XINS
-
XINS
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Cmore play är cmore.se tjänst, "canaldigital go" kan inte kalla sin tjänst för Cmore Play och att dom "länkar" in cmore`s filmer i "canaldigital go" är INTE nog för att kalla det cmore play.
Postad 20 February 2013 - 13:49
Forsyth
-
Forsyth
-
Veteran
-
-
1649 inlägg
Jag ringde till dels deras Kundsupport 2 ggr om Johns FB-inlägg och om deras kampanjbeskrivning med C More Play och ringde även till Maria Sundvik (PR- och Informationsansvarig) och vi kan nog förvänta oss att det kommer att ske uppdateringar på deras webb om hur de marknadsför sina paketeringar vad gäller C More Play.
Samtalet med Maria var mkt bra och jag passade på att ge lite annan feedback (nya boxarna = mkt bättre än de gamla vad gäller stabilitet och kanalpaketeringar vs pris vs Norge/Danmark).
Postad 20 February 2013 - 14:53
Unregisteredb71577f7
-
Unregisteredb71577f7
-
Användare
-
-
164 inlägg
C More Play +1000 filmer i datorn och boxen Titta när det passar dig C More Play ingår utan extra kostnad när du abonnerar på C Mores filmkanaler. Med C More Play ser du alla våra filmer, serier, barnprogram och dokumentärer när det passar dig. Jag ringde idag och hörde med kundtjänst hur det funkar. Det finns +1000 filmer att välja mellan, men dom flesta filmerna kostar pengar. Inga konstigheter enligt deras underbara kundtjänst.
Hur är det med den riktiga C More Play-tjänsten (d v s direkt från C More) kostar de tusentals filmerna extra pengar där? Någon som vet?
Postad 20 February 2013 - 15:19
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej alla.
Tack för att ni har uppmärksammat detta, det var ett misstag som slank igenom och vi ber om ursäkt för det.
Vi har nu justerat formuleringen på vår hemsida gällande C more play.
Hälsningar
Emelie
Postad 20 February 2013 - 15:58
sjostrand
-
sjostrand
-
Användare
-
-
188 inlägg
Hej alla.
Tack för att ni har uppmärksammat detta, det var ett misstag som slank igenom och vi ber om ursäkt för det. Vi har nu justerat formuleringen på vår hemsida gällande C more play.
Hälsningar Emelie
På den stora bannern på er startsida står det fortfarande 1000-tals filmer.
Postad 20 February 2013 - 16:34
XINS
-
XINS
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Cmore Play ifrån CanalDigital Go.
Skulle jag sitta på marknadsavdelningen på CanalDigital så skulle jag ta bort att Cmore Play ingår, den tjänsten som finns nu ger absolut inget mervärde för mig och jag tror att det är fler som blir förvånade över utbudet. Jag har själv sett riktiga Cmore Play via cmore.se som t ex fungerar på Ipad och det är en helt annan sak.
Postad 20 February 2013 - 16:43
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2495 inlägg
Mitt kort har slutat fungera, eller åtminstonde vissa kanaler och går jag in på CI-infon så står det att det gäller för september 2011.
Är det fler som har problem eller är det jag som har strulat till det? Har kollat "Mina sidor" och verifierat att det inte är en missad faktura.
Postad 20 February 2013 - 18:37
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Hur är det med den riktiga C More Play-tjänsten (d v s direkt från C More) kostar de tusentals filmerna extra pengar där? Någon som vet?
Jag ringde och kollade med C More idag - om hur det ska fungera med den riktiga C More Play som cmore.se levererar och inte Canal Digitals låtsas Play Man kan se på hela sitt utbud som man abonnerar på C More Play. Vill man se en film som visas på tv eller nån direktsänd hockeymatch så går det lika bra på datorn utan extra kostnad såklart. Och allt som finns på deras hemsida när det gäller filmer, serier, dokumentärer barn-tv är såklart med gratis att se när man vill och hur man vill. Sen så påpekade jag ju givetvis Canal Digitals falska marknadsförning när det gäller C More Play. Cmore:s kundtjänst tyckte det var väldigt märkligt att dom gör reklam för C more Play när dom inte ens är anslutna.
Redigerat av Mazak, 20 February 2013 - 18:41.
Postad 20 February 2013 - 22:03
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Mitt kort har slutat fungera, eller åtminstonde vissa kanaler och går jag in på CI-infon så står det att det gäller för september 2011. Är det fler som har problem eller är det jag som har strulat till det? Har kollat "Mina sidor" och verifierat att det inte är en missad faktura.
Antingen har din box gett upp, kortet gått sönder, något gått fel i hanteringen hos CD eller så har du inte haft boxen påslagen på länge. Låt den stå påslagen på exempelvis kanal 5 över natten och ring CD om ingen signal imorgon
Postad 21 February 2013 - 07:57
Unregisteredb71577f7
-
Unregisteredb71577f7
-
Användare
-
-
164 inlägg
Sen så påpekade jag ju givetvis Canal Digitals falska marknadsförning när det gäller C More Play. Cmore:s kundtjänst tyckte det var väldigt märkligt att dom gör reklam för C more Play när dom inte ens är anslutna.
Än märkligare blir det om man jämför detta uttalande med CD's besked "Dock är det C More som bestämmer namn för dessa tjänster och anledningen till varför de heter samma sak är för att tjänsterna på sikt ska ha exakt samma innehåll." I o f s kanske C More's kundtjänst inte är helt insatta i hur avtalen med CD är skrivna, men det finns ju heller ingen garanti att CD's motsvarighet har 100% koll på detta. C More's krav på att namnet "C More Play" skall användas av CD förefaller orimligt, jag skulle tvärtom inte tillåta att "mitt" varumärke sätts på en sämre variant av det jag levererar, men så är jag inte marknadsförare heller...
Redigerat av Unregisteredb71577f7, 21 February 2013 - 07:59.
Postad 21 February 2013 - 08:05
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Hej alla.
Tack för att ni har uppmärksammat detta, det var ett misstag som slank igenom och vi ber om ursäkt för det. Vi har nu justerat formuleringen på vår hemsida gällande C more play.
Hälsningar Emelie
Ser likadant ut idag med.
Postad 21 February 2013 - 08:09
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
C More's krav på att namnet "C More Play" skall användas av CD förefaller orimligt, jag skulle tvärtom inte tillåta att "mitt" varumärke sätts på en sämre variant av det jag levererar, men så är jag inte marknadsförare heller...
Precis detta påpekade jag när jag ringde till C more. Kunder som provar på C More Play via Canal digital får ju helt fel bild vad C More Play egentligen är. Så hoppas nu att det blir någon ändring av denna falska marknadsföring av Canal digital.
Postad 22 February 2013 - 12:04
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
En liten justering åt rätt håll Canal Digital
Från "1000-tals filmer" till "massor av filmer"
Postad 22 February 2013 - 19:48
Huddingebo
-
Huddingebo
-
Mästare
-
-
2530 inlägg
I TV-reklamen är man uppe i 3.000 filmer om jag inte hörde fel och det får man väl lita på.
Postad 22 February 2013 - 23:14
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Inget om att man måste hyra för att få tillgång till alla dessa 3000 filmer gissar jag?
Postad 23 February 2013 - 09:09
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Till Canal Digital: I er pågående kampanj på er hemsida så framhålls det när man klickar på erbjudandet att man dels får tillgång till Canal Digital Go samt dessutom till tjänsten C More Play. På TV-reklam ( https://www.youtube....h?v=XZX_PV-HwcA) framgår det att man får C More Play med 1000 filmer tillgängliga där. I svaren sammanfattat här ovan på Minhembio.com från Canal Digital (CD) så framförs att CD egentligen menade C More Play extraktet som finns som en avdelning inom Canal Digital Go-tjänsten. Det är dock inte alls så man kan tolka det när båda tjänsterna förs fram som separata produkter, ej heller är TV reklamen överensstämmande med löfte om 1000 filmer på C More Play tillgängliga. Inget nämns om att det egentligen är Canal Digital Go som avses eller att det handlar om ca 225 filmer istället. Slutligen kan man ta del av C Mores information om läget kring C More Play och Canal Digital som ger för handen att det nu gällande erbjudandet är vilseledande marknadsföring då följande information står på C Mores hemsida när man väljer C More Play och operatör Canal Digital. Det bästa är kanske om CD i det närmsta kommer överens med C More om villkoren. I annat fall måste pågående kampanj justeras eller dras tillbaka: http://www.cmore.se/...peratorselected
Redigerat av kenta2, 23 February 2013 - 11:35.
Postad 23 February 2013 - 11:08
XINS
-
XINS
-
Amatör
-
-
89 inlägg
"Cmore play" borde vara cmore´s play tjänst och inget annat, när man t om använder deras logga då är det vilseledande information.
Postad 23 February 2013 - 19:29
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Hoppas CD svarar på detta här, ringa kundtjänst ger inte mer än huvudvärk.
Kan det vara så att nya kunder får tillgång till den riktiga C More Play?
Om det är nån ny kund som har nappat på detta erbjudande så skriv gärna om hur det fungerar.
Redigerat av Mazak, 23 February 2013 - 19:32.
Postad 24 February 2013 - 16:40
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Med tanke på CDs kritik (Maria Sundvik PR-ansvarig) mot Netflix nyligen där man anklagade Neflix för att vilseleda genom att kalla full-HD för super-HD så blir det nu kladdigt för CD att påstå att man kan få C More Play som en tjänst (separat presenterat från Canal Digital Go). Länk till artikel i SvD: http://www.svd.se/na...-hd_7905684.svdC More ger följande meddelande på tjänsten C More Play när man väljer Canal Digital som operatör. Mer vilseledande av CD än så här är det svårt att åstadkomma inom detta området. http://www.cmore.se/...peratorselected
Redigerat av kenta2, 24 February 2013 - 16:41.
Postad 25 February 2013 - 08:57
Unregisteredb71577f7
-
Unregisteredb71577f7
-
Användare
-
-
164 inlägg
Vet inte om man skall skratta eller gråta, CD vill dessutom påskina att man får "C More Play" gratis i 3 månader (ur annonsen ovan). C More Play är gratis (från C More's hemsida: "Med C More Play kan du som är C More-kund titta på C Mores filmer, serier, barnprogram, dokumentärer, sportsändningar och livekanaler var och när du vill, helt utan extra kostnad.") för C More kunder. Korrekt borde det stå i CD's annons "Vi tar, efter tre månader, betalt för en del av en tjänst som hos vissa andra operatörer är både gratis och komplett".
Redigerat av Unregisteredb71577f7, 25 February 2013 - 08:59.
Postad 25 February 2013 - 16:16
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3271 inlägg
Mitt kort har slutat fungera, eller åtminstonde vissa kanaler och går jag in på CI-infon så står det att det gäller för september 2011. Är det fler som har problem eller är det jag som har strulat till det? Har kollat "Mina sidor" och verifierat att det inte är en missad faktura.
Har du den gamle boxen? Be om en ny strömkabel/adapter. Det brukar hjälpa.
Postad 26 February 2013 - 15:57
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Till Canal Digital:
I er pågående kampanj på er hemsida så framhålls det när man klickar på erbjudandet att man dels får tillgång till Canal Digital Go samt dessutom till tjänsten C More Play. På TV-reklam (https://www.youtube....h?v=XZX_PV-HwcA) framgår det att man får C More Play med 1000 filmer tillgängliga där.
I svaren sammanfattat här ovan på Minhembio.com från Canal Digital (CD) så framförs att CD egentligen menade C More Play extraktet som finns som en avdelning inom Canal Digital Go-tjänsten.
Det är dock inte alls så man kan tolka det när båda tjänsterna förs fram som separata produkter, ej heller är TV reklamen överensstämmande med löfte om 1000 filmer på C More Play tillgängliga. Inget nämns om att det egentligen är Canal Digital Go som avses eller att det handlar om ca 225 filmer istället.
Slutligen kan man ta del av C Mores information om läget kring C More Play och Canal Digital som ger för handen att det nu gällande erbjudandet är vilseledande marknadsföring då följande information står på C Mores hemsida när man väljer C More Play och operatör Canal Digital.
Det bästa är kanske om CD i det närmsta kommer överens med C More om villkoren. I annat fall måste pågående kampanj justeras eller dras tillbaka:
http://www.cmore.se/...peratorselected
Hej kenta2 Vi är medvetna om den miss som skett och det har sedan tidigare justerats på webben men när det gäller reklamfilmer så tar det lite längre tid, det ska göras nya voiceovers och det tar lite tid men vi håller på att uppdatera även dem. Med vänliga hälsningar Pauline
Postad 27 February 2013 - 08:20
Unregisteredb71577f7
-
Unregisteredb71577f7
-
Användare
-
-
164 inlägg
Hej kenta2 Vi är medvetna om den miss som skett och det har sedan tidigare justerats på webben men när det gäller reklamfilmer så tar det lite längre tid, det ska göras nya voiceovers och det tar lite tid men vi håller på att uppdatera även dem. Med vänliga hälsningar Pauline
Vore det inte bättre att fixa till så att ni erbjuder hela tjänsten i stället? Det är ju inte så att den inte finns...
Postad 27 February 2013 - 16:43
kenta2
-
kenta2
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Kom ett reklammail idag om att C More Play nu faktiskt skulle funka den riktiga vägen via C More.
Om det nu funkar som tänkt så stämmer ju kampanjen med verkligheten från och nu och nya voiceovers kan skippas?
Postad 27 February 2013 - 17:15
Unregisteredd622b994
-
Unregisteredd622b994
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Ang. C More Play (på riktigt)
kenta2: Med film ja... Sport kan vi glömma ett tag till vi som har C More MAX.
Postad 27 February 2013 - 18:29
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Se där, det var ju positivt
Sen får vi hoppas på att sporten kommer att ingå för alla som redan har C More Max.
Kostar ju några kronor det abonnemanget.
Postad 27 February 2013 - 18:32
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Så skönt det är att man inte längre har Cmore
Man behöver inte bry sig längre och vill man se någon sport som skulle råka gå på bara cmore
går det att fixa på annat sätt.
Postad 27 February 2013 - 19:22
kentarne
-
kentarne
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Inga undertexter på Cmore play?
Postad 28 February 2013 - 09:08
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej kentarne Tyvärr är det ju inte vår support som har hand om själva tjänsten men jag kollade och fick inte heller upp någon text vi kommer självklart kolla det men du kanske också kan ring och felanmäla till deras kundservice? http://www.cmore.se/kontaktMed vänliga hälsningar Pauline
Postad 28 February 2013 - 09:36
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Ta mig tusan, C More Play, det gick att logga in :-)
och se det fungerar.
Fast som sägs ovan, ingen text och bildkvalitén på det jag testade inte den bästa. Men det får man nog allt klaga på hos C More då det är de som driftar tjänsten.
Postad 28 February 2013 - 11:01
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Till CD. Det var ett konstigt mejl ni skickade ut ang El Clasico. Det står att den visas på CD more sport CD more sport hd och sen skickar ni med en länk "beställ matchen här" och då hamnar man på er hemsida att den sänds på Cmore live 4. Hur är det nu, kan vi som har cmore sport se den i den kanalen eller måste den beställas till Cmore live 4?
Postad 28 February 2013 - 11:38
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Till CD. Det var ett konstigt mejl ni skickade ut ang El Clasico. Det står att den visas på CD more sport CD more sport hd och sen skickar ni med en länk "beställ matchen här" och då hamnar man på er hemsida att den sänds på Cmore live 4. Hur är det nu, kan vi som har cmore sport se den i den kanalen eller måste den beställas till Cmore live 4?
Den kommer att visas på C More Sport och C More Sport HD
Postad 28 February 2013 - 11:45
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Den kommer att visas på C More Sport och C More Sport HD
Ok Tack för svaret. Men visst var det ett konstigt formulerat mejl. (om du nu fick samma som jag)
Postad 28 February 2013 - 11:54
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Nej, jag har nog skällt så mycket att jag inte får några mejl längre
Postad 28 February 2013 - 13:07
Askungen
-
Askungen
-
Mästare
-
-
2810 inlägg
Postad 28 February 2013 - 14:29
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Hej Mazak, vi vill gärna att även du får dessa informations- samt erbjudande mejlen om du vill  ? Skicka din mejladress samt kund- eller personnummer via PM till oss så lägger vi in din mejladress på er kundbild. Med vänlig hälsning Micke
Postad 28 February 2013 - 14:47
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Det är nog redan ordnat nu, men jag hör av mej om det inte funkar
Postad 28 February 2013 - 15:07
jokim
-
jokim
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
http://www.canaldigi...er/c-more-play/tydligen kan man se på Cmore play om man har en dator eller tablet/telefon med ios, för majoriteten som kör Android på sina telefoner finns där ingen app... sorgligt...
Postad 28 February 2013 - 16:06
Unregisteredd622b994
-
Unregisteredd622b994
-
Amatör
-
-
52 inlägg
När i tiden kan vi vänta oss att kunna se C More Play Sport med våra inloggningar (om vi har C More MAX)?
Frugan skulle nog bli glad om det gick.
Postad 28 February 2013 - 16:17
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
http://www.canaldigi...er/c-more-play/
tydligen kan man se på Cmore play om man har en dator eller tablet/telefon med ios, för majoriteten som kör Android på sina telefoner finns där ingen app... sorgligt...
Jag kan trösta dej med att det inte funkar så bra i iPad heller, appen är nog inte riktigt klar än  Det är väl C more som ska ha detta, vi kan inte skylla allt på Canal Digital . Kanske dags för en ny tråd, eller finns det en om C More?
Redigerat av Mazak, 28 February 2013 - 16:24.
Postad 28 February 2013 - 18:44
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Igår hade jag inga undertexter heller, men idag verkar det fungera på det jag har testat
Postad 02 March 2013 - 17:41
RoggaBoy
-
RoggaBoy
-
Lärjunge
-
-
291 inlägg
Vi kan ju också säga grattis till er parabolkunder som fått tillgång till C More play. Vi med IPTV hos Canal Digital (juridiskt Canal Digital kabel-tv AB) får ej tillgång till tjänsten just för att vi tillhör systerföretaget under Canal Digital MEN på hemsidan så står det att C More Play ingår, och ja vi har C More Max.
Tack Canal Digital för att ni har falsk marknadsföring och sålde oss till ett skitföretag!
Postad 02 March 2013 - 20:14
Unregistered8f84b172
-
Unregistered8f84b172
-
Användare
-
-
173 inlägg
Vi kan ju också säga grattis till er parabolkunder som fått tillgång till C More play. Vi med IPTV hos Canal Digital (juridiskt Canal Digital kabel-tv AB) får ej tillgång till tjänsten just för att vi tillhör systerföretaget under Canal Digital MEN på hemsidan så står det att C More Play ingår, och ja vi har C More Max.
Tack Canal Digital för att ni har falsk marknadsföring och sålde oss till ett skitföretag!
Nu kommer du att få höra att det är mycket på gång med kabel/iptv-delen men att man inte kan tala om NÄR det sker.C More Pay borde vara en självklarhet även för oss kabel/iptv-kunder som betalar dyra pengar för C More Max. Inte ens Canal Digital Go kommer man åt.På CD's Facebooksida blir man omedelbart hänvisad att ringa kundtjänst om man har frågor rörande kabel-tv. Vi har väl samma rätt till service som alla andra kunder?De har släppt en ny hemsida med "erbjudande" på den nyare ADB-boxen. Dock fungerar den endast med kabel-tv. Hemsidan har inte fungerat att logga in på under flera veckor för att kolla sitt konto. Nä, Canal Digital. Er information kring vad som händer och vad vi kan se fram emot lämnar mycket i övrigt att önska!
Postad 04 March 2013 - 18:32
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Ang. C More Play (på riktigt) kenta2: Med film ja... Sport kan vi glömma ett tag till vi som har C More MAX.
Ringde idag och snackade med C more igen om varför jag inte kan se sporten via C More Play Hör och häpna, det är Canal Digital som har klantat till det. Så om jag förstog rätt så måste alla konton justeras manuellt, så att vi som har C More Max får tillgång till det vi betalar för. Kommentera gärna detta här Canal Digital
Postad 04 March 2013 - 22:27
Unregistered8f84b172
-
Unregistered8f84b172
-
Användare
-
-
173 inlägg
Nu kommer du att få höra att det är mycket på gång med kabel/iptv-delen men att man inte kan tala om NÄR det sker.C More Pay borde vara en självklarhet även för oss kabel/iptv-kunder som betalar dyra pengar för C More Max. Inte ens Canal Digital Go kommer man åt.På CD's Facebooksida blir man omedelbart hänvisad att ringa kundtjänst om man har frågor rörande kabel-tv. Vi har väl samma rätt till service som alla andra kunder?De har släppt en ny hemsida med "erbjudande" på den nyare ADB-boxen. Dock fungerar den endast med kabel-tv. Hemsidan har inte fungerat att logga in på under flera veckor för att kolla sitt konto. Nä, Canal Digital. Er information kring vad som händer och vad vi kan se fram emot lämnar mycket i övrigt att önska!
Eller så blir det dödstyst från "kundtjänsten"!
Postad 05 March 2013 - 09:18
Allente Sverige
-
Allente Sverige
-
Veteran
-
-
2329 inlägg
Ringde idag och snackade med C more igen om varför jag inte kan se sporten via C More Play Hör och häpna, det är Canal Digital som har klantat till det. Så om jag förstog rätt så måste alla konton justeras manuellt, så att vi som har C More Max får tillgång till det vi betalar för.
Kommentera gärna detta här Canal Digital 
Hej Mazak. Det är svårt att bemöta det då vi inte kan svara på vad som menas med "klantat till det". Det du beskriver stämmer inte helt enkelt och vi kan säga att det kommer inte dröja länge förrän även sporten finns tillgänglig. Vänligen Therese
Postad 05 March 2013 - 09:41
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Loggade in på c more play nu för första gången. Jag kan se alla c more kanaler och då även alla sportkanalerna. Men det kanske är livesändningar som inte kommer visas på c more play?
Postad 05 March 2013 - 11:26
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Hej Mazak.
Det är svårt att bemöta det då vi inte kan svara på vad som menas med "klantat till det". Det du beskriver stämmer inte helt enkelt och vi kan säga att det kommer inte dröja länge förrän även sporten finns tillgänglig.
Vänligen Therese
Då ljuger någon, antingen C more eller Canal Digital
Postad 05 March 2013 - 16:24
sjostrand
-
sjostrand
-
Användare
-
-
188 inlägg
Hej Mazak.
Det är svårt att bemöta det då vi inte kan svara på vad som menas med "klantat till det". Det du beskriver stämmer inte helt enkelt och vi kan säga att det kommer inte dröja länge förrän även sporten finns tillgänglig.
Vänligen Therese
Ni kan bemöta det genom att säga vad det är som återstår innan vi får tillgång till det. Gärna vad det var som tog tid med C More Play överhuvudtaget. Då menar jag mer detaljerat än "Tekniska problem", jag är nyfiken på vad det är för problem isåfall. Skulle tro att det är fler som är intresserade av det.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|