Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 oktober 2008 - 15:59

FatFred
  • FatFred
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Samt det verkar vara även dyrare?

Vet inte riktigt vad man bör satsa på först för att ha nån grund att gå på för att det inte ska bli för dyrt, är som sagt ny och bara lyckats installer skype än så länge :)

Såg i gallerian nån hade iphones... är det då en skinn över det andra?

Är rätt nöjd med hur originalet är än så länge

Hallo!

Det finns som gratis version på SE`s hemsida, vid Fun & Downloads klicka på paneler, dock inte fullversion. Jag har kört det och det funkar klockrent!!

Ha det!

Postad 23 oktober 2008 - 16:00

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

någon som vet hur ja kan välja att inte visa alla windows live-kontakter bland mina kontakter??

Haha, gick runt skit länge själv med detta och vågade inte radera dom. Hatade verkligen att dom rörde till hela kontaktlistan. Nu vet jag bättre! Bara att radera, dom finns kvar i messenger ändå.

/Miki

Postad 23 oktober 2008 - 16:12

Zeaed
  • Zeaed
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Hallo!

Det finns som gratis version på SE`s hemsida, vid Fun & Downloads klicka på paneler, dock inte fullversion. Jag har kört det och det funkar klockrent!!

Ha det!

Tack... får la prova ut och kika

En enkel fråga... jag har ju utrymme för fler paneler. Kan jag skapa min egen panel och där modifiera hur jag vill ha mina skins på den??

Elelr kan man ta bort de övriga små panelerna och ha en enda stor panel i stället?

Postad 23 oktober 2008 - 16:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Kan ni ställa hur dioderna ska blinka?
Typ grönt för missade samtal..blått olästa sms ?

Postad 23 oktober 2008 - 16:24

Gretzky
  • Gretzky
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Hmm. Det krävs nog extra program för det. Hittade ett program med önskad funktionalitet annars.
http://www.freewarep...-group-sms.html

Ska man ladda ned via datorn eller direkt till telefonen?

Postad 23 oktober 2008 - 16:45

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Det är en .cab, så ladda ned den i mobilen.

Här är en senare version av programmet.
http://www.smartphon...sms-v1-4-4.html

Postad 23 oktober 2008 - 16:59

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Kan ni ställa hur dioderna ska blinka?
Typ grönt för missade samtal..blått olästa sms ?

Jag kan inte hitta några inställningar på hur man ändrar färgerna eller blinkningarna, verkar vara som det är. Möjligtvis kan man tweaka registret på något sätt, eller så skriver någon ett program för hur man ändrar default-inställningarna.

Redigerat av Supersmurfen, 23 oktober 2008 - 16:59.

Postad 23 oktober 2008 - 17:01

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Du kan göra vilket som. Laddar du ner i telefonen direkt se till att välja länken där det står ".mobi" så att du får *.cab-filen och inte *.exe-filen.

En cab-fil kan du installera direkt på telefonen. En Exe-fil måste installeras via datorn och activesync.

//Joel

Postad 23 oktober 2008 - 17:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ok..Har nämligen världens bästa program där man kan ändra blinkningarna :)

Har så att min blinkar ingenting när den är på..
grönt missade samtal
blått olästa sms..

Helt grymt...Bara kasta ett öga ¨på telefonen så vet man ...

Ta hem å testa...Bör funka på xperia

http://www.modaco.co...-notifications/

Postad 23 oktober 2008 - 17:32

Gretzky
  • Gretzky
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Du kan göra vilket som. Laddar du ner i telefonen direkt se till att välja länken där det står ".mobi" så att du får *.cab-filen och inte *.exe-filen.

En cab-fil kan du installera direkt på telefonen. En Exe-fil måste installeras via datorn och activesync.

//Joel

Gammal gubbe som man är så blev det via datorn, men jag testade nåt annat jag hittade som heter PowerSMS och det verkar fungera bra. Tack för hjälpen.

Postad 23 oktober 2008 - 17:44

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

tänkte höra, jag installerade så att slide funktioinen funkar för att komma vidare
men händer det för dig att den stannar ?! lixom jag kan dra fingret från vänster till höger men sliden följer inte riktigt med som om den hängt sig ?!

Jodå, känner igen det. Prova "raw buffer" istället för Direct draw i settings. Flyter bättre på min och har inte hängt sig sen jag ändrade.

Varför vill du ha TF3D? Jag har en Touch Pro förutom X1:an och TF3D var snyggt och flashigt i några dagar, sen blir man mest irriterad av det och stänger av det. Mobile Shell gör telefonen överlägset mycket smidigare att använda än TF3D och dessutom snabbare. Så TF3D är verkligen inget jag längtar efter på min Xperia :)

Ptja, det är väl som allt annat en smaksak men det är klart att om det segar ner telefonen för mycket så åker det ut.

Postad 23 oktober 2008 - 18:59

stevieee
  • stevieee
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

http://www.coreplayer.com/

Det är en program som lägger sig ovanpå Windows Mobile och gör att du kan nå nästan alla delar genom att bara använda fingret. Dvs att de gör ikoner större och mer pekvänliga (WM är i grundutförande väldigt smått och kräver penna lite titt som tätt för att göra styra och kontrollera).

Dessutom är det snyggare & snabbare. :)

man köper dne för 25 dollar elle ?!

Postad 23 oktober 2008 - 19:28

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Ett bra tips för dem som tycker att Xperias touch screen är för okänslig:
http://www.xperiax1....p-x1-users.html

Postad 23 oktober 2008 - 20:30

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

Jag har inte hittat ett sånt alternativ, däremot kan man gå in i xml-filen för google-panelen och ändra så att den åtminstone använder Opera.

Man byter ut alla "explorer.exe" mot operaL.exe. xml-filen ska ligga i panel-mappen på telefonen. typ \Program\Panels\GooglePanel

Läs mer här: http://wmpoweruser.c...csson-xperia-x1

//Joel

wow, man e kändis. Nån skirver om mig i sin blogg ;)

Ok..Har nämligen världens bästa program där man kan ändra blinkningarna :)

Har så att min blinkar ingenting när den är på..
grönt missade samtal
blått olästa sms..

Helt grymt...Bara kasta ett öga ¨på telefonen så vet man ...

Ta hem å testa...Bör funka på xperia

http://www.modaco.co...-notifications/

Nepp, verka inte funka alls.

Nån som vet hur man kan få fixat nån statuslampa på nån av de fyra ställena "diodklasarna" sitter.

Postad 23 oktober 2008 - 20:53

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0

Då har man invigt nallen med skypein och skypeout... Hörlurarna som kom med fungerar klockrent. Då är det bara att säga upp det fasta abonnemanget nu då :)

Najs! Hur bra ljudkvalité blir det jämfört med fasta telefonen?

Postad 23 oktober 2008 - 21:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Oki...Synd :)

Postad 23 oktober 2008 - 21:20

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Skulle ladda en handkontroll till PS3an förut och tyckte jag kände igen kontakten. Jodå, de passade i Xperia!

Postad 23 oktober 2008 - 21:24

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
Tycker den verkar dyr, hoppas den går ner så man kan köpa

Postad 23 oktober 2008 - 21:26

bankiren
  • bankiren
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Haha, gick runt skit länge själv med detta och vågade inte radera dom. Hatade verkligen att dom rörde till hela kontaktlistan. Nu vet jag bättre! Bara att radera, dom finns kvar i messenger ändå.

/Miki

Ja, samma här. Men tog sedan bort de alt. la in de i de befintliga kontakternas info. Allt var frid och fröjd...tills igår! När messenger (i datorn) helt plötsligt tog bort över hälften av alla mina kontakter!!! Fattar fortfarande inte vad som hänt och jag säger inte att det beror på sync mellan mobben o datorn, men jag har aldrig varit med om ngt liknande och SÅÅÅ drygt det är! De är helt borta och jag måste lägga in de manuellt igen! RIKTIGT SUR blir man... :)

En helt annan grej: Är det någon som fått indikationer på att micen i telefonen är dålig? Nästan alla jag ringer till klagar på att de inte hör vad jag säger! Det gäller främst när jag kör speakerphone och pratar en bit bort (är inte ens långt bort i vissa fall). Hade inga problem alls med detta i min förra mobil. Verkar även vara dåligt ljud i handsfreen också. Det är iaf jobbigt att skrika i telefonen hela tiden och jag tycker inte man ska behöva detta i en 6000+ :- nalle! Det kanske bara är jag som har dessa problem eller så finns det någon inställning eller annat som kan lösa detta. Någon med förslag eller liknande erfarenheter?

Postad 23 oktober 2008 - 21:27

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

man köper dne för 25 dollar elle ?!

Du kan testa att köra tcpmp-player också. Den är gratis..
http://tcpmp.en.softonic.com/pocketpc

//Joel

Postad 23 oktober 2008 - 21:28

bankiren
  • bankiren
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Ett bra tips för dem som tycker att Xperias touch screen är för okänslig:
http://www.xperiax1....p-x1-users.html

Men kan man göra detta i efterhand? Utan att behöva nollställa telefonen?

Postad 23 oktober 2008 - 21:31

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Men kan man göra detta i efterhand? Utan att behöva nollställa telefonen?

Ja.. Inställningar/systemfliken/Skärm och så är det bara att klicka på "justera skärmen".

//Joel

Postad 23 oktober 2008 - 21:33

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

• 424 inlägg
  • 0

En helt annan grej: Är det någon som fått indikationer på att micen i telefonen är dålig? Nästan alla jag ringer till klagar på att de inte hör vad jag säger! Det gäller främst när jag kör speakerphone och pratar en bit bort (är inte ens långt bort i vissa fall). Hade inga problem alls med detta i min förra mobil. Verkar även vara dåligt ljud i handsfreen också. Det är iaf jobbigt att skrika i telefonen hela tiden och jag tycker inte man ska behöva detta i en 6000+ :- nalle! Det kanske bara är jag som har dessa problem eller så finns det någon inställning eller annat som kan lösa detta. Någon med förslag eller liknande erfarenheter?

Snarare tvärtom. De undrar om jag skaffat ny telefon. För de hör mig bra helt plötsligt :)

Postad 23 oktober 2008 - 23:10

CusmaR
  • CusmaR
  • Lärjunge

• 345 inlägg
  • 0
åh varför kan de inte få in den i nån butik i Karlstad trakten.... hade en på G @ telia, men de skulle ha 6800kr för den, jisses.

Postad 23 oktober 2008 - 23:12

___uno___
  • ___uno___
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Hej!
tänkte höra om det är någon mer än jag som har detta problem. När jag får ett nytt meddelande kommer det upp på skärmen och visar att jag har ett nytt i inkorgen. sedan när jag varit inne o kollat så står det fortfarande kvar att jag har kvar ett nytt meddelande i inkorgen. måste gå in minst 2 ggr innan det försvinner. Någon som har någon lösning på problemet?

Postad 23 oktober 2008 - 23:57

nilsemil_thn
  • nilsemil_thn
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Har tyvärr kommit fram till att denna inte passar mig så den som är intresserad av en som varit igång tre dagar är välkommen att höra av sig. Synd bara att den ligger så skönt i handen och att tangentbordet är helt underbart att skriva på. :)

Postad 24 oktober 2008 - 01:34

ess_N
  • ess_N
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

åh varför kan de inte få in den i nån butik i Karlstad trakten.... hade en på G @ telia, men de skulle ha 6800kr för den, jisses.

Kollat tre?... de hade några i måndags...

Postad 24 oktober 2008 - 07:27

Knut_jr
  • Knut_jr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Är det någon som fått uppdateringen att fungera?
Har startat en ny tråd om det, svara gärna där...

Postad 24 oktober 2008 - 07:58

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0
Uppdatering? Har SE kommit ut med någon fix?

Postad 24 oktober 2008 - 08:04

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Uppdatering? Har SE kommit ut med någon fix?

Dom verkar iaf ha gjort ett uppdateringsprogram till den.. håller på att ladda upp batteriet till 100% sen ska jag testa att uppdatera!

http://www.sonyerics...o...cc=se&lc=sv

Postad 24 oktober 2008 - 08:08

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Dom verkar iaf ha gjort ett uppdateringsprogram till den.. håller på att ladda upp batteriet till 100% sen ska jag testa att uppdatera!

http://www.sonyerics...o...cc=se&lc=sv

Ja men det finns ingen uppdatering än, den lär dröja ett tag

Postad 24 oktober 2008 - 08:11

Knut_jr
  • Knut_jr
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jo dom har "Update Service" det är det jag har provat. Nu över en halv timma.

Postad 24 oktober 2008 - 08:29

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Jo dom har "Update Service" det är det jag har provat. Nu över en halv timma.

Ja men det är bara ett program man använder för att installera uppdateringar när det väl kommer. Det finns helt enkelt ingen uppdatering än. Du kan köra programmet i 10 timmar om du vill utan att uppdatera telefonen än :)

Postad 24 oktober 2008 - 08:32

Anonymous_
  • Anonymous_
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag råkade radera alla kontakter på live messenger som fanns kopierade till min telefonbok. Någon som vet hur man får tillbaka dom för när man logga in på messenger så är alla kontakter borta ?

Postad 24 oktober 2008 - 09:14

Zeaed
  • Zeaed
  • Lärjunge

• 354 inlägg
  • 0

Najs! Hur bra ljudkvalité blir det jämfört med fasta telefonen?

Efter att haft problem med mitt fasta BBB telefoni sa min morsa direkt vilken skillnad, jag testade den på farsan utan att säga jag har ny nalle och han märkte ingen skillnad :)

Dock lät det inget vidare med skype när jag provade vanliga luren, bäst med hörlurar alltså men det är ju ialla fall lite insparade pengar på den fasta telefonin

Postad 24 oktober 2008 - 09:19

Gervais
  • Gervais
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Jag råkade radera alla kontakter på live messenger som fanns kopierade till min telefonbok. Någon som vet hur man får tillbaka dom för när man logga in på messenger så är alla kontakter borta ?

Ringde SE Call Center nyss, eftersom du syncar dina kontakter så tas de bort från MSN-servern när du tar bort dom från kontaktlistan :)

Postad 24 oktober 2008 - 09:44

MapleDouglas
  • MapleDouglas
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Hej! Jag undrar ifall det är fler än jag som hör ett lågt men ändå tydligt sus i bakgrunden på Xperian, så fort det är ljud som spelas? Under samtal, musikspelning etc... Så har det i och för sig varit på alla mina SE-mobiler, men det är ändå störande. Nokia-modellerna har varit brusfria. En till fråga är om någon vet hur man ställer in så att WM6.1 litar på senaste Opera Mini? De har ju tydligen lagt till signering i den versionen. Vore skönt att slippa de där extra "godkänna"-klicken varje gång man använder programmet. Har kollat under Java/Program/Opera Mini/Säkerhet, men man kan inte sätta "Tillåt" under Nätåtkomst där. Finns det en lösning? /Lars

Postad 24 oktober 2008 - 09:49

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Jag vill ha en torrent-klient till Windows Mobile. :)
Varför finns inte det!?

//Joel

Postad 24 oktober 2008 - 09:51

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
En tanke som poppar upp angående kommande firmwareuppdateringar: man hoppas att man får behålla alla sina inställningar och inte tappar dem som man gör med t ex HTC Diamond som jag testade ett tag. Jobbigt att behöva installera om alla program!

Postad 24 oktober 2008 - 09:52

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Hej! Jag undrar ifall det är fler än jag som hör ett lågt men ändå tydligt sus i bakgrunden på Xperian, så fort det är ljud som spelas? Under samtal, musikspelning etc... Så har det i och för sig varit på alla mina SE-mobiler, men det är ändå störande. Nokia-modellerna har varit brusfria. En till fråga är om någon vet hur man ställer in så att WM6.1 litar på senaste Opera Mini? De har ju tydligen lagt till signering i den versionen. Vore skönt att slippa de där extra "godkänna"-klicken varje gång man använder programmet. Har kollat under Java/Program/Opera Mini/Säkerhet, men man kan inte sätta "Tillåt" under Nätåtkomst där. Finns det en lösning? /Lars

Jag har inget sus eller brus i min som jag tänkt på. Du kanske är avlyssnad!

Varför skulle man vilja köra opera mini på X1:an? Den version av opera som ligger med funkar utmärkt. Du kan stänga av bilder och/eller gå över till mobil vy om du trivs bättre med det. :)

//Joel

Postad 24 oktober 2008 - 10:21

apanoladotcom
  • apanoladotcom
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Jag vill ha en torrent-klient till Windows Mobile. :)
Varför finns inte det!?

//Joel

Har du kollat in den här?

WinMobile Torrent

Postad 24 oktober 2008 - 10:24

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0
Jag körde igång skype (och testade att ringa) men allt hörs ut genom fel högtalare.. alltså den "externa" högtalaren och inte den man har vid örat. Blir som en högtalartelefon helt enkelt.

Har någon annan testat och i såfall fått det att funka som vanligt? Jag tankade hem versionen för windows mobile här: http://www.skype.com.../windowsmobile/
Den översta: Skype 2.2 for Windows Mobile Professional (Pocket PC)

//Joel

Har du kollat in den här?

WinMobile Torrent

Herregud! Första träffen på google när stavade rätt eller nått för den kom inte upp tidigare!

Tack.

//joel

Postad 24 oktober 2008 - 10:29

MapleDouglas
  • MapleDouglas
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0

Jag har inget sus eller brus i min som jag tänkt på. Du kanske är avlyssnad!

Varför skulle man vilja köra opera mini på X1:an? Den version av opera som ligger med funkar utmärkt. Du kan stänga av bilder och/eller gå över till mobil vy om du trivs bättre med det. :)

//Joel

Gillar Mini bättre för den är snabbare och smidigare, och det blir billigare eftersom den inte använder lika mycket datatrafik. Så det finns inget brus alls på din? Lyx :blink:

Postad 24 oktober 2008 - 10:30

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Bumpar min fråga om skin till Windows Mobile Playern, har någon lyckats byta ut skalet på denna?
Det står att man ska lägga skinfilerna i en undermapp under \Program\Windows Media Player men WMP hittar inte något av dessa skal. Provade PoorlyDucks som ska stödja WVGA men den kommer inte upp i listan över tillgängliga skal....

Postad 24 oktober 2008 - 10:33

Liftraser
  • Liftraser
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Hej,

Jag använde programmet "My Phone Explorer" mycket med min P1i. Perfekt för att skriva/skicka sms via datorn editera i telefonboken mm.
Någon som vet ett liknande program som fungerar med X1?

Edit
Hittade ett program nu, http://www.mymobiler.com verkar fungera bra och är gratis.

Redigerat av Liftraser, 24 oktober 2008 - 10:50.

Postad 24 oktober 2008 - 10:42

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Så det finns inget brus alls på din? Lyx :)

Mjo.. lite brus är det väl när man ringer.. inte alls när jag lyssnar på musik dock. Men brus när man ringer är det väl med alla telefonen, även "hemmatelefonen" brusar typ så. Så det är i allafall inget märkvärdigt extra-brus tycker jag.

//Joel

Postad 24 oktober 2008 - 10:46

cYBeraX
  • cYBeraX
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Hej,

Jag använde programmet "My Phone Explorer" mycket med min P1i. Perfekt för att skriva/skicka sms via datorn editera i telefonboken mm.
Någon som vet ett liknande program som fungerar med X1?

Kolla om detta kan vara något för dig? Tror den finns med under extra x-paneler oxå!
http://dashwire.com/

Postad 24 oktober 2008 - 10:47

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Nån som fått youtube att funka via wlan? När jag går till youtube via opera så kommer jag till mobilversionen av youtube vilken adress jag än skriver, när jag sen vill kolla nån video försöker den bara ansluta... När jag kör via 3g funkar det bra dock är ju bildkvaliteten usel på mobil versionen av youtube...

Postad 24 oktober 2008 - 10:49

cYBeraX
  • cYBeraX
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Nån som fått youtube att funka via wlan? När jag går till youtube via opera så kommer jag till mobilversionen av youtube vilken adress jag än skriver, när jag sen vill kolla nån video försöker den bara ansluta... När jag kör via 3g funkar det bra dock är ju bildkvaliteten usel på mobil versionen av youtube...

Funkar kanon för mig via wlan, blir dock mobil versionen av youtube

Postad 24 oktober 2008 - 11:24

joel80
  • joel80
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Du kan behöva ställa in din router.. Kör man DMZ till den IP du har på mobilen så brukar allt funka.. man e lite mer oskyddad då men men...
Plus att du behöver köra utan DHCP och ställa in IP-adress själv... så du vet vilken ip du ska använda för DMZ.

Annars kanske det också funkar att bara forwarda vissa portar för att det ska funka... men jag vet inte vilka isåfall.

//Joel

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.