* Officiell tråd - HTC Desire *
3018 svar till detta ämne
Postad 04 augusti 2010 - 20:39
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
jag undrar lite över det där med appkillers. jag har en just nu, eftersom många appar verkar hålla sig igång efter att jag stängt av dom. stängs dom ner efter ett tag om jag helt enkelt tar bort appkiller eller måste jag göra det manuellt?
Om du trycker på bakåtknappen på telefonen så stängs de ner direkt men de ligger kvar i minnet för snabbare start, när minnet börjar fyllas så tas de bort, de äldsta först. Om du däremot trycker på hemknappen så ligger de igång i bakgrunden tills du stänger ner dem eller något annat program behöver deras plats då pausas de där de var.
Postad 04 augusti 2010 - 20:44
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Jag hade tidigare Advanced Task Killer och den funkade helt ok. Dock tog jag bort den för ett par dagar sedan och har sedan dess fått MYCKET bättre batteritid. Om det har att göra med 2.2 eller med Advanced Task Killer vet jag dock inte.
Postad 04 augusti 2010 - 20:51
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Har uppdateringen (till 2.2) kommit till alla Desire eller beror det på vem jag har abonnemanget hos? Jag har Telenor och telefonen uppger version 2.1-update1.
Postad 04 augusti 2010 - 20:55
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Har uppdateringen (till 2.2) kommit till alla Desire eller beror det på vem jag har abonnemanget hos? Jag har Telenor och telefonen uppger version 2.1-update1.
Har du testat att göra en manuell sökning efter uppdateringen?
Postad 04 augusti 2010 - 20:58
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
Har du testat att göra en manuell sökning efter uppdateringen?
Japp, den säger "Finns inga tillgängliga uppdateringar"
Postad 04 augusti 2010 - 21:00
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Japp, den säger
"Finns inga tillgängliga uppdateringar"
Kör "raggarlösningen" då, ställ fram datumet i telefonen 10 dagar och sök igen.
Postad 04 augusti 2010 - 21:19
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4 239 inlägg
Om du trycker på bakåtknappen på telefonen så stängs de ner direkt men de ligger kvar i minnet för snabbare start, när minnet börjar fyllas så tas de bort, de äldsta först.
Om du däremot trycker på hemknappen så ligger de igång i bakgrunden tills du stänger ner dem eller något annat program behöver deras plats då pausas de där de var.
ah, då förstår jag. tackar. då plockar jag bort det =)
Postad 05 augusti 2010 - 06:12
Unregisteredf93cd07d
-
Unregisteredf93cd07d
-
Användare
-
-
142 inlägg
Har också Telenor, och min gick att uppdatera iallafall måndag morgon, så den borde hitta det.
Postad 05 augusti 2010 - 08:25
Unregistered660dd59f
-
Unregistered660dd59f
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
En fråga från en framtida Desire-ägare. Kan man ringa med Skype från mobilen? Vet att man bara kunde ringa via Fring förut, är det samma nu?
Tacksam för svar...
Postad 05 augusti 2010 - 09:08
Unregistered8b4a8e90
-
Unregistered8b4a8e90
-
Användare
-
-
171 inlägg
Tvärt om, jag har fått bättre batteritid, speciellt då jag använder batterisugare som musikspelaren.
Jag vill nog hävda att jag har fått sämre batteritid sen froyo, tycker det plingar till hela tiden att jag ska ansluta laddaren.
Postad 05 augusti 2010 - 12:04
David_
-
David_
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Jag har ju scandinavian keyboard installerat. Är det värt att ta bort det o köra med det svenska tangentbordet som finns i 2.2? Vad tycker ni..
Postad 05 augusti 2010 - 12:21
Peder69
-
Peder69
-
Rookie
-
7 inlägg
Jag har ju scandinavian keyboard installerat. Är det värt att ta bort det o köra med det svenska tangentbordet som finns i 2.2? Vad tycker ni..
Så vitt jag vet så finns det inget svenskt tangentbord i Froyo i den bemärkelsen att åäö finns med på tangentbordet. Åäö verkar man nå genom att man trycker ner a och o tangenterna lite längre precis som förrut. Däremot går det nu snabbare att skifta mellan t ex svenska och engelska ordlistan med snabbknappen två steg till vänster om spacetangenten.
Postad 05 augusti 2010 - 12:30
krillin
-
krillin
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Vad glad jag blir att Desire har fått 2.2
Wi-fi hotspot fungerar hur bra som helst
Postad 05 augusti 2010 - 12:39
prefectoz
-
prefectoz
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hello
Tänkte bara kolla om det är någon som har samma problem som jag efter 2.2 uppdateringen till Desire; använder spotify premium som nu inte går att stänga av utan ser ut att konstant ligga i bakgrunden.
Har försökt att använda task killers som fungerar ett tag men programet går snart igång igen. Det ser ut som om låtarna spelas fast de inte gör det i displayen på hemmenyn men faktum är att programet är avstängt för när man startar spotify loggar det inte och laddar ens listor som om det vore avstängt.. en märklig illusion om jag får säga det själv.
Postad 05 augusti 2010 - 12:52
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Hello
Tänkte bara kolla om det är någon som har samma problem som jag efter 2.2 uppdateringen till Desire; använder spotify premium som nu inte går att stänga av utan ser ut att konstant ligga i bakgrunden.
Har försökt att använda task killers som fungerar ett tag men programet går snart igång igen. Det ser ut som om låtarna spelas fast de inte gör det i displayen på hemmenyn men faktum är att programet är avstängt för när man startar spotify loggar det inte och laddar ens listor som om det vore avstängt.. en märklig illusion om jag får säga det själv.
Så hade jag redan i 2.1 så det kan inte bero på uppdateringen.
Postad 05 augusti 2010 - 13:07
prefectoz
-
prefectoz
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Så hade jag redan i 2.1 så det kan inte bero på uppdateringen.
Jag hade inte det i 2.1 så trodde det var uppdateringsrelaterat, men där ser man.. Kommer måhända en uppdatering (som kanske även innehåller "move to SD-card") för att korrigera detta.
Postad 05 augusti 2010 - 14:05
Tyzon
-
Tyzon
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
dum fråga, men har htc "nordiska uppdateringar" som samsung har på sin galaxy? Får man alltså någon form av centraleuropeisk firmware om man skulle beställa luren från exempelvis handyattacke?
Postad 05 augusti 2010 - 14:38
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Jag hade inte det i 2.1 så trodde det var uppdateringsrelaterat, men där ser man.. Kommer måhända en uppdatering (som kanske även innehåller "move to SD-card") för att korrigera detta.
Jag hoppas de inte tar bort det, jag tycker det är jättebra att man ser vilken låt man spelade sist, så man kan fortsätta därifrån nästa gång man ska spela, jag har rätt många och rätt långa låtlistor. Det är för övrigt likadant med orginal muskspelare, jag ser hela tiden i widgeten vilken låt jag spelade sist.
Postad 05 augusti 2010 - 15:51
Unregistered660dd59f
-
Unregistered660dd59f
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
En fråga från en framtida Desire-ägare. Kan man ringa med Skype från mobilen? Vet att man bara kunde ringa via Fring förut, är det samma nu? Tacksam för svar...
Postad 05 augusti 2010 - 16:25
TCM
-
TCM
-
Forumräv
-
-
781 inlägg
En fråga från en framtida Desire-ägare. Kan man ringa med Skype från mobilen? Vet att man bara kunde ringa via Fring förut, är det samma nu? Tacksam för svar...
Jag vet inte hur tillförlitliga TechNytt är, men dom hävdar att dom har varit i kontakt med Skype och att det kommer en app senare i år. http://technytt.se/2...mer-detta-aret/We’re betting big on video, and we intend to set the bar on mobile video calling, and it’s something we’re going to do this year.
We will be bringing a direct to consumer app to the Android marketplace later this year. This application will be available for all consumers globally to download regardless of carriers. (i.e. similar to how we offer the iPhone app today)
- Brianna Reynaud, Skype PR
Postad 05 augusti 2010 - 16:46
Unregistered660dd59f
-
Unregistered660dd59f
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Jag vet inte hur tillförlitliga TechNytt är, men dom hävdar att dom har varit i kontakt med Skype och att det kommer en app senare i år.
http://technytt.se/2...mer-detta-aret/
Ok, tackar för det!
Postad 05 augusti 2010 - 18:02
starzonmarz
-
starzonmarz
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Går det inte att ha alarm när telefonen är avstängd? försov mig lite idag ;-)
Postad 05 augusti 2010 - 19:53
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Nu behöver jag hjälp.
Vi köpte Tre Musik till tjejen och det bara vägrar att fungera. Är det någon som har den tjänst?
Jag ringde så klart support men de är helt ovetande och rekommenderade att prova byta mobil vilket resulterade i att jag förlurade alla mina programgenvägar och widgets i min egen Desire. Sedan bytte jag tillbaks.
Postad 05 augusti 2010 - 22:11
cyphog
-
cyphog
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Vad tror ni om den nya SLCD:n som ska ersätta AMOLED:en i Desire? Ska man vänta till den kommer med SLCD eller är dagens AMOLED att föredra?
Verkar ju som SLCD:n ska vara strömsnålare, vilket aldrig är fel. Dessutom får man "äkta" upplösning på 480x800 (till skillnad mot AMOLED:ens PenTile-matris som bara ger 392x653). Risken är dock att svärtan blir sämre.
Ingen som hört nått om när de första SLCD-Desire kommer ut på marknaden?
Postad 05 augusti 2010 - 23:03
Bananafroggyboy
-
Bananafroggyboy
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Går det inte att ha alarm när telefonen är avstängd? försov mig lite idag ;-)
Oj, det låter illa? Skulle gärna vilja ha svar på detta... Har dessutom en annan knepig fråga.... Desire har ju diktafon, men går det att spela in telefonsamtal med den? Blir det OK kvalitet? Hade nämligen en LG Arena och med den blev lät det som den man pratade med satt i en burk....
Postad 06 augusti 2010 - 01:21
agakhan
-
agakhan
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Var hittar jag kompassen?
Redigerat av agakhan, 06 augusti 2010 - 01:22.
Postad 06 augusti 2010 - 08:32
Unregisteredbb649a5e
-
Unregisteredbb649a5e
-
Guru
-
-
4 239 inlägg
finns ingen kompass bara sådär, utan du får isåfall tanka hem en app. finns på maps annars, men det hjälper kanske inte så mycket.
Postad 06 augusti 2010 - 08:38
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Var hittar jag kompassen?
Jag laddade hem en app som heter Compass, den funkar utmärkt och är klart cool med en massa teman och möjlighet att välja bakgrund i appen
Postad 06 augusti 2010 - 10:34
Stringfellow
-
Stringfellow
-
Forumräv
-
-
625 inlägg
Oj, det låter illa? Skulle gärna vilja ha svar på detta...
Har dessutom en annan knepig fråga.... Desire har ju diktafon, men går det att spela in telefonsamtal med den? Blir det OK kvalitet? Hade nämligen en LG Arena och med den blev lät det som den man pratade med satt i en burk....
Så är det tyvärr, är den avstängd på är den HELT avstängd. Tänk också på att en app-killer som stänger appen "klocka" även stänger av ditt alarm....
Postad 06 augusti 2010 - 11:35
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Nu behöver jag hjälp.
Vi köpte Tre Musik till tjejen och det bara vägrar att fungera. Är det någon som har den tjänst?
Jag ringde så klart support men de är helt ovetande och rekommenderade att prova byta mobil vilket resulterade i att jag förlurade alla mina programgenvägar och widgets i min egen Desire. Sedan bytte jag tillbaks.
Svarar på min egen fråga: Man skall aktivera mobilvy. Tjänsten är värdelös i och med man skall göra det. Sedan kan man inte köra den i bakgrunden. Ännu värre är att man inte kan ändra volym utan att uppspelningen stannar. Beställ INTE denna!!!!!!!!!!!!!!!
Postad 06 augusti 2010 - 11:47
crazyivan
-
crazyivan
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Är det bara jag som har problem med min desire sen jag uppdaterade till senaste mjukvaran på den??
-går ej o skriva sms ibland
-när jag ska ta kort så hänger den sig eller säger sätt in SD-kort
-vill inte låsa upp
-vill ej svara när någon ringer.
Eller har jag bara RIKTIGT otur, för den funderade klockrent innan jag uppgraderade den.
Postad 06 augusti 2010 - 12:33
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
På något sätt så påminner det mig om mina tidigare problem med SD kortet. Du kan läsa mina tidigare inlägg. Kanske löser dina problem.
Postad 06 augusti 2010 - 19:31
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Nu har jag suttit här ett par dagar och varit avis på alla som fått uppdatera till Froyo...
Jag har fortfarande inte fått någon notis om att jag ska uppdatera och när jag söker efter den så hittar den ingenting. Har 28mb ledigt och sitter med 75% på batteriet och laddaren i.
Vad kan vara fel?
Edit: Testade att ställa fram datumet, hjälpte ej. Kanske för att datumet ändras tillbaka till 6/8 även om jag stänger av att det ska ske automatiskt...
Edit 2: Hjälpte inte med en hard reset heller. Så inte nog med att jag inte får Froyo, jag måste sitta och göra om allt och hela telefonboken blev fuckad!
Redigerat av ShaManIX, 06 augusti 2010 - 21:03.
Postad 06 augusti 2010 - 20:02
agakhan
-
agakhan
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Jag laddade hem en app som heter Compass, den funkar utmärkt och är klart cool med en massa teman och möjlighet att välja bakgrund i appen
Thanks,vilken av dem? Det finns hur många copass Apps som helst!
Postad 06 augusti 2010 - 20:07
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Thanks,vilken av dem? Det finns hur många copass Apps som helst!
Den heter bara compass. Det står snaptic som utgivare
Postad 06 augusti 2010 - 20:48
agakhan
-
agakhan
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Den heter bara compass. Det står snaptic som utgivare
jag hittade en som heter "super compass for Android" Lantean Studio och den är OK. Thanks anyway goldstar!
Postad 06 augusti 2010 - 22:21
nipe
-
nipe
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Nu har jag suttit här ett par dagar och varit avis på alla som fått uppdatera till Froyo... Jag har fortfarande inte fått någon notis om att jag ska uppdatera och när jag söker efter den så hittar den ingenting. Har 28mb ledigt och sitter med 75% på batteriet och laddaren i.
Vad kan vara fel?
Edit: Testade att ställa fram datumet, hjälpte ej. Kanske för att datumet ändras tillbaka till 6/8 även om jag stänger av att det ska ske automatiskt...
Edit 2: Hjälpte inte med en hard reset heller. Så inte nog med att jag inte får Froyo, jag måste sitta och göra om allt och hela telefonboken blev fuckad! 
Det låter verkligen inte kul. Är din telefon operatörslåst? Det var tydligen bara olåsta Desires som fick uppdateringen i detta skedet. Som jag fattat det ska dock alla svenska Desires vara olåsta, men jag kan ha fel.
Postad 06 augusti 2010 - 22:30
starzonmarz
-
starzonmarz
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Det låter verkligen inte kul. Är din telefon operatörslåst? Det var tydligen bara olåsta Desires som fick uppdateringen i detta skedet. Som jag fattat det ska dock alla svenska Desires vara olåsta, men jag kan ha fel.
min är inte låst till någon operatör och jag får heller inte någon notis om en uppdatering.. kan det bero på operatören man har? fungerar alarmet när telefonen är avstängd med nya uppdateringen? eller finns det någon app som har en bra alarm klocka? vill kunna stänga av mobilen på nätterna
Postad 06 augusti 2010 - 22:46
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Det har jag ingen aning om. Köpte den via Tele2. Efter att ha letat runt lite och strosat på ett inlägg på Swedroid så verkar det som att HTC kör med "lastdelning". Känns som att jag får försöka olika tidpunkter hela dagen imorgon. Annars vet jag inte vad jag ska prova. Kanske den manuella installen HÄR. Men vet inte om jag vågar med sånt. Kan ju bli så fel  Edit: En rätt rolig grej hände. Jag körde ju en hard reset på telefonen. Har fått sitta och pilla en hel del för att få tillbaka allt som det var. Yeahj! Men, innan Hard Reset hade jag 27.8mb ledigt, efter att ha installerat alla applikationer som jag hade innan på nytt så har jag nu 88.8mb ledigt. Great ^^
Redigerat av ShaManIX, 06 augusti 2010 - 22:55.
Postad 07 augusti 2010 - 01:38
agakhan
-
agakhan
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Min Desire är underbar. Skärmen funkar perfekt. Kör 2.0 Froyo och nedladdningen gick helt perfekt trådlöst. Batterikonsumtionen är för stor och jag har lagt in en "Taskiller" men vet inte riktigt hur jag ska sköta den än.
Postad 07 augusti 2010 - 08:00
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Min Desire är underbar. Skärmen funkar perfekt. Kör 2.0 Froyo och nedladdningen gick helt perfekt trådlöst. Batterikonsumtionen är för stor och jag har lagt in en "Taskiller" men vet inte riktigt hur jag ska sköta den än.
Skippa task killers, finns nog hundra poster om detta i tråden och massorr av läsning på internet. Android sköter minneshanteringen själv.
Postad 07 augusti 2010 - 10:27
fireguy
-
fireguy
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej! jag har ingen HTC Desire i dagsläget, men funderar starkt på att köpa en.
Har idag en Ericsson W902 och musikspelaren på den är helt underbar, den har EQ och ett rent fantaskiskt klart och fint ljud.
Har läst lite om Desire om att det är en simpel musikspelare i den, är det någon som kan bekräfta att det är ett dåligt köp om man som jag lyssnar på väldigt mycket musik, både med lurar och i bilen.
Tacksam för svar
Hälsningar Gunnar
Postad 07 augusti 2010 - 11:38
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Har idag en Ericsson W902 och musikspelaren på den är helt underbar, den har EQ och ett rent fantaskiskt klart och fint ljud.
Har läst lite om Desire om att det är en simpel musikspelare i den, är det någon som kan bekräfta att det är ett dåligt köp om man som jag lyssnar på väldigt mycket musik, både med lurar och i bilen.
Tacksam för svar Hälsningar Gunnar
Är du inte nöjd med orginalet så finns det ett helt gäng att ladda hem från market med olika egenskaper, så de flesta borde kunna hitta nån som passar
Postad 07 augusti 2010 - 12:06
fireguy
-
fireguy
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej! har jag förstått det hela rätt att man kan ladda ner andra program till telefonen som gör att man kan få andra ljudinställningar oxå typ valbar EQ? jag trodde bara att det var själva utseeendet på spelare som kan ändras.
Är det så och inga andra har några synpunkter så är det helt klart ett bättre allternativ än Samsung Galaxy S som jag oxå har tittat lite på
Hälsningar Gunnar
Postad 07 augusti 2010 - 12:18
fireguy
-
fireguy
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
En liten fråga till har jag, här hemma så använder jag Winamp och ett tilläggsprogram till Winamp som heter Enhancer som gör att det blir bra mycket bättre ljud.
Går de två programmen att ladda ner på telefonen!
Jag vet inte så mycket om sånt här så det är därför jag undrar.
Hälsningar Gunnar
Postad 07 augusti 2010 - 12:21
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7 392 inlägg
Hej! har jag förstått det hela rätt att man kan ladda ner andra program till telefonen som gör att man kan få andra ljudinställningar oxå typ valbar EQ? jag trodde bara att det var själva utseeendet på spelare som kan ändras. Är det så och inga andra har några synpunkter så är det helt klart ett bättre allternativ än Samsung Galaxy S som jag oxå har tittat lite på
Hälsningar Gunnar
Det är samma möjligheter med galaxy S, du kan ladda hem spelare som har eq, klarar flac och andra lossless-format osv. Jag kör meridian player i min legend och det funkar bra även om flacstödet suger lite och just det programmet inte har eq men det gör inget eftersom att jag aldrig använder eq ändå.
Postad 07 augusti 2010 - 13:58
master_of_rock
-
master_of_rock
-
Beroende
-
-
1 276 inlägg
Jag kan tyvärr inte intyga att Desire är bäst på musik. Den är bara ok. Eq lyser med sin frånvaro. Och jag har inte hittad någon app som löser det. Kan vara androids begränsning. Är musiken viktigast då måste jag avråda. Jag själv använder misikplayer bara när jag springer. I övrigt avgudar jag min lur.
Postad 07 augusti 2010 - 22:08
agakhan
-
agakhan
-
Amatör
-
-
86 inlägg
Skippa task killers, finns nog hundra poster om detta i tråden och massorr av läsning på internet. Android sköter minneshanteringen själv.
hi my friend. Fattar trasigt........ Sköter Android batteribesparing själv?
Postad 07 augusti 2010 - 22:15
Unregistered5282d64f
-
Unregistered5282d64f
-
Användare
-
-
174 inlägg
Har en SE Aino i min ägo sedan tidigare. Anser att ljudet i Desiren är klart bättre, även utan EQ. Dock går det att få EQ i Desire genom appen MixZing. Finns säkert telefoner som är ännu bättre på musik, men Desire duger helt klart till mina behov.
Postad 08 augusti 2010 - 06:36
Dino_Zoff
-
Dino_Zoff
-
Användare
-
-
154 inlägg
Jag har ett problem som jag inte får bort... Så fort jag kopplar in externa högtalare via hörlursporten för att lyssna på webradio så startar ljudspelaren och börjar spela musik som finns på minneskortet. Samma om jag väljer att spela upp musik, då kan den börja byta låtar efter 15 sekunder... Vad är fel? Har provast både org musikspelare och den där andra som ser ut som ett z. Mvh
Jag har samma fel. Ingen som har någon lösning eller förklaring? Det började efter uppdateringen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|