Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(32)
|
489:- | |
Call of Duty 4: Modern Warfare - Limited Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg)
|
5 år sedan |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
Call of duty 4 - gamertagtråden (160 inlägg)
|
16 år sedan |
1080p kompatibla spel (9 inlägg)
|
17 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 09 September 2008 - 14:59
Postad 09 September 2008 - 15:14
Postad 09 September 2008 - 18:07
Sen ska du ju gå prestige och börja om rankerna, skaffa alla icke-standard vapen igen osv. Om inte du är en fegis då dvs
Postad 09 September 2008 - 18:23
Nu ska vi ta det väldigt lugnt här! Det är absolut inte fegt att inte gå prestige! Det är bara n00btubare som Ollieee som tkr detHaha lugna dig va
Sen ska du ju gå prestige och börja om rankerna, skaffa alla icke-standard vapen igen osv. Om inte du är en fegis då dvs![]()
Postad 09 September 2008 - 18:39
abborren82
!!!
Postad 09 September 2008 - 18:50
wow... 24 kills å 0 deaths, då kan du börja snacka:P
onöjligt om man inte är sniiiiiiper
Postad 09 September 2008 - 18:53
onöjligt om man inte är sniiiiiiper
absolut inte... jag har alla guldvapen förutom snipern, för dem hatar jag, kan inte ligga stilla någon sekund alls. använder inte noobtubes heller för den delen... å så kör man bara hardcore... så ja i rule
Postad 09 September 2008 - 19:19
Jo jag tror också att det är så.
Tänk m16 helautomat.
Men å andra sidan tycker inte jag att det är direkt stor skildnad på m16 helautomat mot m4 som faktisk är helautomatisk.
G3an gillar jag nog mycket för siktet men framförallt att man kan skjuta enpetare med den.
Nej skillnaden är inte så stor på vissa vapen men ändå saknar varje vapen det där lilla sista som skulle göra det komplett tycker jag iaf...
M16A4 och M4 carbine är ganska lika bara att den första är halvautomat vilket kan va skillnaden mellan och leva och dö i närstrider där skotten tar slut med m16... M4an har det där lilla gunget vilket gör det svårt och skjuta fiender på avstånd där tex bara ett huvud sticker upp. Tar ofta några skott och då har man röjt sin position och offret hinner fly.
Finns knappt nån helautomat som är helt stilla... Ska finnas nån Uzi men den lär väll ändå va ganska kass på långa avstånd.
Postad 09 September 2008 - 19:21
/ magnus80a
Postad 09 September 2008 - 19:28
Även jag vill ha äran att vara medlem i MHB klanen på CoD 4!
Har spelar 3 dagar nu och är på level 24 i första rundan. Han även spelar Cod1, UO och CoD 2 på PC.
Även storebrorsan Numero1 lirar i eran klan under alias [MHB]h0gb3rg på CoD.
Själv heter jag h0gb3rg1 på cod så adda gärna mig om ni vill spela lite!
Mvh
Mikael Högberg
Postad 09 September 2008 - 19:32
Jo jag tror också att det är så.
Tänk m16 helautomat.
Men å andra sidan tycker inte jag att det är direkt stor skildnad på m16 helautomat mot m4 som faktisk är helautomatisk.
G3an gillar jag nog mycket för siktet men framförallt att man kan skjuta enpetare med den.
Nej skillnaden är inte så stor på vissa vapen men ändå saknar varje vapen det där lilla sista som skulle göra det komplett tycker jag iaf...
M16A4 och M4 carbine är ganska lika bara att den första är halvautomat vilket kan va skillnaden mellan och leva och dö i närstrider där skotten tar slut med m16... M4an har det där lilla gunget vilket gör det svårt och skjuta fiender på avstånd där tex bara ett huvud sticker upp. Tar ofta några skott och då har man röjt sin position och offret hinner fly.
Finns knappt nån helautomat som är helt stilla... Ska finnas nån Uzi men den lär väll ändå va ganska kass på långa avstånd.
Postad 09 September 2008 - 19:33
Lurade inte storebrorsan på dig en PS3a?Hej alla!
Även jag vill ha äran att vara medlem i MHB klanen på CoD 4!
Har spelar 3 dagar nu och är på level 24 i första rundan. Han även spelar Cod1, UO och CoD 2 på PC.
Även storebrorsan Numero1 lirar i eran klan under alias [MHB]h0gb3rg på CoD.
Själv heter jag h0gb3rg1 på cod så adda gärna mig om ni vill spela lite!
Mvh
Mikael Högberg
Jag tycker det är väldigt stor skillnad på M16 och M4, speciellt på alla lägen som inte är hardcore. På hardcore har väl M16 den största fördelen som du säger med stabilare sikte och därmed bättre på distans medans M4an har den där fastlåsningsgrejjen.M16A4 och M4 carbine är ganska lika bara att den första är halvautomat vilket kan va skillnaden mellan och leva och dö i närstrider där skotten tar slut med m16... M4an har det där lilla gunget vilket gör det svårt och skjuta fiender på avstånd där tex bara ett huvud sticker upp. Tar ofta några skott och då har man röjt sin position och offret hinner fly.
Scorpion är rätt bra på avstånd, då den, liksom pistolerna och M4, låser fast på mål så det är bara att mata på om man träffat något skott.
För övrigt tycker jag M4 är ett riktigt rookievapen.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 September 2008 - 19:39.
Postad 09 September 2008 - 20:03
Lurade inte storebrorsan på dig en PS3a?
Hehe nja. Han har tjatat sen dag 1 han fick CoD att även jag ska köpa det. Så nu har jag det haha. Ångrar bara en sak, och det är att jag inte köppte den tidigare!
Postad 09 September 2008 - 20:10
Tänkte eftersom du skrev i 360-forumet och din bror spelar i PS3-klanen?Hehe nja. Han har tjatat sen dag 1 han fick CoD att även jag ska köpa det. Så nu har jag det haha. Ångrar bara en sak, och det är att jag inte köppte den tidigare!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 September 2008 - 20:20.
Postad 09 September 2008 - 23:06
Postad 10 September 2008 - 13:20
Jag kommer in och dominerar ibland med så lägg gärna till mig oxå!
Vad heter du då på Live ?
Postad 10 September 2008 - 13:41
Just det, glömde den lilla viktiga detaljen!Bergan = Bergan
Det var ett tag man såg dig LIVE, var har du hållit hus?
Postad 10 September 2008 - 13:58
Postad 10 September 2008 - 14:01
Nu hänger jag inte med. :-)Tänkte eftersom du skrev i 360-forumet och din bror spelar i PS3-klanen?
Nyss blivigt medlem på den här sidan så har inte riktigt lärt mig ännu.
Jag flyttar över min fråga till MHB klanens forum nu så vi får talas vid där iställer. :-)
Cheers
Postad 10 September 2008 - 14:06
Postad 10 September 2008 - 14:20
Känns som man mest springer för sig själv med alla dessa dumma amerikaner.
Postad 10 September 2008 - 14:44
Softar lite till jag får hem nya recievern, suger o spela med bara tv-speakerserna. Förhoppningsvis kommer jag igång i helgen igen.
Jag är gräsänkling i helgen så det kommer bli en del spela för min del oxå! Vi hörs och syns då!
Postad 10 September 2008 - 16:15
Faktum är att vi är flera stycken på det här forumet som krigar dag som natt på CoD4. Och jag måste nog påstå att vi troligtvis har det bra mkt mysigare än PS3 lirarna.Kan inte vi alla Cod:are köra tillsammans någon kväll? Och ha det lika mysigt som PS3 ägarna har det.
Adda mig om du vill skjutas lite:) Gamertag: Ac3 Pungspark
Postad 10 September 2008 - 16:22
Jag är gärna med någon kväll, är level 31 bara dock
![]()
Känns som man mest springer för sig själv med alla dessa dumma amerikaner.
"bara dock"
Ja är på 7 eller 8
Postad 10 September 2008 - 21:05
Har också kommit till uppdraget då man precis
Postad 10 September 2008 - 23:59
Postad 11 September 2008 - 06:46
Lägg gärna till mig också.... m0cus (0=nolla, och INTE stort O)
jlw82: direkt när matchen startar så trycker du fram så att du ser laget. (select) kanske.
När matchen börjar så har en person full connection och alla andra har en röd prick. Han som har full connection är hosten.
Postad 11 September 2008 - 07:10
Lyckats levla lite till. Är level 7 nu.
Har också kommit till uppdraget då man precisSpoiler... tjena... tips mottages.SpoilerDet var otippat.
Gällande din första fråga så - spring spring spring och skjut skjut skjut
Svårt - jovisst men omöjligt - näe. F ö den bästa "banan" i hela singelplayerdelen enligt mig.
Postad 11 September 2008 - 07:25
Redigerat av Unregisterede32cf070, 11 September 2008 - 07:26.
Postad 11 September 2008 - 11:29
Jojjomensan, det kan du göra! Du markerar bara personens gamertag när du sitter i lobbyn mellen spelen, så går du in på spelarens profil och så väljer du "Mute" längst ner på listan. Enligt mig en av de bästa egenskaperna med Xbox 360 xDKan man inte "mjuta" allt irriterande mellansnack? Nu är jag less på att lyssna på fjortisar berätta för mig på gnällbältiska om hur dålig jag är.
Postad 11 September 2008 - 19:55
En sak till, nu vill jag ladda ner mina fyra kartor som följde med GOTY. Googlade på det och det här verkar vara fjärde veckan i rad som kartorna inte finns tillgängliga. Bajs.
Postad 11 September 2008 - 20:54
Jojjomensan, det kan du göra! Du markerar bara personens gamertag när du sitter i lobbyn mellen spelen, så går du in på spelarens profil och så väljer du "Mute" längst ner på listan. Enligt mig en av de bästa egenskaperna med Xbox 360 xD
Man behöver inte gå in i profilen, det är bara att ta upp score-lsitan och trycka på "toggle mute"
Postad 11 September 2008 - 21:01
GT:SuperSvarteOrm
Tackar på förhand
Postad 11 September 2008 - 21:19
Postad 11 September 2008 - 21:57
Det står väl när man väljer den i menyn?Vad vilken level får man g36:an eller vad den kallas. Just nu kör jag bara med m16 och ljuddämpare, det är skönt
Fick precis last stand perken nu. Kanske kan komma till användning.
Postad 12 September 2008 - 02:56
Vilka COD4 n00bs ni är här altså
I den riktiga COD4 (PS3) [MHB] Clan Tråden finns inte en tillstymmelse för sånt här n00b snack...
Riktigt synd att vi PS3 spelare inte kan möta er 360 spelare (ojj! vad stryk ni hade fått)
Som sist kan jag säga att, den stämningen som vi har i PS3 tråden kommer ALDRIG att infinna sig här hos er..."tyvär"
Trevlig Helg på er alla!
/dallan1981 /u_wish
Postad 12 September 2008 - 06:07
Det finns faktiskt fler än ett bra spel på xboxenSitter på jobbet å slösurfar lite, och så kom jag in på 360 forumet....
Vilka COD4 n00bs ni är här altså![]()
I den riktiga COD4 (PS3) [MHB] Clan Tråden finns inte en tillstymmelse för sånt här n00b snack...
Riktigt synd att vi PS3 spelare inte kan möta er 360 spelare (ojj! vad stryk ni hade fått)
Som sist kan jag säga att, den stämningen som vi har i PS3 tråden kommer ALDRIG att infinna sig här hos er..."tyvär"
Trevlig Helg på er alla!
/dallan1981 /u_wish
![]()
![]()
Postad 12 September 2008 - 07:12
???Sitter på jobbet å slösurfar lite, och så kom jag in på 360 forumet....
Vilka COD4 n00bs ni är här altså![]()
Trevlig Helg på er alla!
/dallan1981 /u_wish
![]()
![]()
Är du född 1981?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
Call Of Duty 4 Modern Warfare
91 filmer