och då klarar man nästan hastighetsstrypningen som inträffar efter en viss mängd data på vissa abonnemang...
dock inte om man använder tele2 som stryper hastigheten till bottenlåga 64kbit/s
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
Startad av
Unregisterede8ec823a
, Dec 08 2009 09:32
2978 svar till detta ämne
6 relaterade trådar
Postad 13 April 2010 - 10:21
dock inte om man använder tele2 som stryper hastigheten till bottenlåga 64kbit/s Postad 13 April 2010 - 10:22 Nej man måste ha Premium för att ö.h.t. kunna logga in med mobilklienten. Och för att spara listor offline på datorn krävs också Premium, ja. Postad 13 April 2010 - 10:39
Saxat från Tre's Officella Facebook för 6min sen
Senaste status på HTC Desire: Dom kom till Kalmar klockan 02.00 i natt, vi har dem inne på lagret nu och håller på att expediera förhandsorders. Det betyder att om det inte blir krig eller naturkatastrof så ska ni som köpt fram till måndag morgon få era Desires under morgondagen. Om ni ringer kundservice efter fem kan ...ni få kolli-id för då bör de vara inlevererade till DHL. Vänliga Hälsningar Erik H Redigerat av Unregisteredf6418a4f, 13 April 2010 - 10:40. Postad 13 April 2010 - 10:40
Följde inget displayskydd med? Något slags fodral eller påse? Postad 13 April 2010 - 10:47
Det blidde ingen Desire för mig, jag tog en HD2'a istället... Till skillnad från många andra har jag inte haft problem med WinMo, trots att jag kört min X1'a med stock R1A (release) ROMet sen telefonen släpptes.. Inga dagliga reboots för mig inte, jag har inte behövt starta om den mer än en gång varannan månad typ.. Sen ser gränssnittet rätt ok ut med SPB Mobile Shell också.. Det hade nog kunnat bli en Desire om Halebop hade fått in dom den här veckan men dom får inte in några förrän v.16 och det går heller ej att förboka hos dom. Det blev som det blev, men jag blir säkert nöjd
Postad 13 April 2010 - 10:54
Inget sådan, köpte en läderficka till iPhone som jag skjuter ner den i, passa som handen i handsken. Postad 13 April 2010 - 11:03
Hur ser meddelande klienten ut? Är det som iPhones där varje kontakt har en egen historik och där mina meddelanden till just den kontakten ligger på vänster sida medans hans/hennes meddelanden till mig ligger på höger sida?
Hej <tomt> Hej! Läget? <tomt> Bra, själv då? hoppas ni förstår... Redigerat av freve, 13 April 2010 - 11:07. Postad 13 April 2010 - 11:08 Jag körde Handcent på HTC Hero som är en suverän SMS/MMS-applikation. Den kan visa meddelanden med olika layout där iPhone-liknande layouten du pratar om är ett alternativ. Postad 13 April 2010 - 11:11 Titta 53 sekunder in i denna videon så ser du hur det ser ut. Tror att det kallas trådad konversation eller liknande. Postad 13 April 2010 - 11:15
Tack för info. Och inte heller något displayskydd/displayfilm? Postad 13 April 2010 - 11:24
Fick invisblesheld till min, men det är CDON som själva bjuder på det. Förresten fick jag min leveranstatus ändrad till levererad under förmiddan, så med lite tur imorgon, el. torsd. Postad 13 April 2010 - 11:25 Samma här, det ändrades vid 11-tiden. Hur som helst så fick jag mobilen från Katshing dagen efter jag betalat senast jag köpte från dem.. och jag betalade igårkväll. Håller en tumme för dig också Postad 13 April 2010 - 11:31
Statusen har inte ändrats nåt för mig på CDON iaf. Lär väl få vänta minst till nästa vecka tills jag har min.. Förbokade för sent antagligen -_-.
Postad 13 April 2010 - 11:37
vad hade du för köplats? Postad 13 April 2010 - 11:38
Nu finns den även i min hand (eller snarare och laddar på bordet brevid mig).
Tips till er som inte ha bokat men vill ha den idag: Teknikmagasinet. Jag var förbi på lunchen (i skärholmen) och frågade bara på skoj om de hade den och han sa att de hade fått in 3stycken (två var sålda och jag knep den sista tredje. Verkar dock vara en mycket fint liten sak och telefonljudet (samtal) tycker jag är outstanding jämfört mot min tidigare iphone med telia.Lite analogt mot digitalt fenomen. Postad 13 April 2010 - 11:39
Var lugn, du får det nog under dagen, det skulle finnas Desire till alla som bokat. En annan sak som ändrades samtidigt på min order var att det nu står på mitt Tele2 snackis abb. minus -4998:- Förstår inte alls, vad menar de, har jag det tillgodo?? Postad 13 April 2010 - 11:47
Aja, då har man beställt en Desire tillslut från Telenor samtidigt som jag förlänger ett abonnemang.
Snackade till mig ett par fria månader också så det känns som en rätt schysst deal. 2 veckors lev. tid var det som gällde nu. Går ingen nöd på mig dock, väntat på tillräckligt många prylar för att veta att livet inte står o faller med vad det nu är man suktar efter för tillfället Postad 13 April 2010 - 11:48 Jag hade köplats 207 igårkväll precis innan den släpptes för betalning. Vilken plats har du? Postad 13 April 2010 - 11:55
menar du 207 innan eller efter de fick sin första levereans igår? jag hade 301 igår innan de fick sin första leverans och har sen igår kväll haft nr 6 Postad 13 April 2010 - 12:02 Jag hade 207 innan de fick in några telefoner alls, så jag antar att det måste vart innan deras första leverans. Postad 13 April 2010 - 12:03
Grattis! Jag är inte ett dugg avundsjuk Men jag ska försöka hålla mig till tåls tills jag har möjlighet att känna lite på en samt höra era reflektioner, så många negativa verkar det ju än så länge inte vara, nästan för bra för att vara sant. Postad 13 April 2010 - 12:04
jaha då e jag med:) grattis:) Postad 13 April 2010 - 12:38
Dom ringde från telia, här i umeå där jag bor och sa att min telefon har kommit, åkte förbi nu för att hämta den och fick inte, något frustrerande, dom sa att dom inte kunde släppa telefonen förren säljstart som är imorgon tydligen....
Postad 13 April 2010 - 12:42
Hoppas kan man, men jag brukar alltid ha otur när det gäller sånt här.. Postad 13 April 2010 - 12:51
Någon på Swedroid skrev att han står och packar för fullt på CDON och många kommer att få den i morgon. Håller tummen för att du...ja, jag också får våra. Postad 13 April 2010 - 12:52
Jippi, kollinummret har kommit, telefonen i morgon... Hoppas jag har flextid kvar...
Postad 13 April 2010 - 13:26
För mig står det att varorna packas
Har beställt från CDON.. kanske är påväg ändå Postad 13 April 2010 - 13:34
thurner hur är det med t-bordet, finns åäö med lr lär man hålla nere ao? kanske någon har frågat redan men jag frågar igen då
Postad 13 April 2010 - 13:36 Från start måste man hålla nere A och O, men om du laddar ner "Scandinavian Keyboard" från Market så fixar det sig. Edit: Och då kan du även välja till ordlista på svenska. Redigerat av U-Nas, 13 April 2010 - 13:36. Postad 13 April 2010 - 13:36 Ja eller så använder man sökfunktionen längst ner på varje sidan i tråden för att söka i tråden enbart. Oavsett vad som gäller i HTC Desire-fallet så finns det ett program att ladda ner från Android market (Scandinavian Keyboard) som ger svenska tecken på tangentbordet utan att trycka ner a och o länge för att få å,ä respektive ö eller skriva ao el dy. Postad 13 April 2010 - 13:37
Ja, intressant att veta om det finns out of the box på en nordic version av telefonen. I annat fall fixar man det lätt med More Locale 2 och Swedish Dictionary. Postad 13 April 2010 - 13:37
mailade till htc för några dar sen och fråga vad den sena leveransen till sverige beror på deras svar var: Hej Johan! Tack för att du kontaktar HTC. Det kan ha med den Svenska menyn att göra? Sedan är det ju så att den Svenska marknaden är i förhållande till de flesta andra marknader, väldigt liten. Jag har alltså inget svar utan bara gissningar. Med vänlig hälsning XXXX XXX. HTC Customer Postad 13 April 2010 - 13:38
fint fint Postad 13 April 2010 - 14:00
Hur hög är högsta volymen när ni lyssnar på musik?
Har en Ericsson W995 nu, och på den är den högsta volymen alldeles för låg för min smak Postad 13 April 2010 - 14:01
Fick mail av teknikmagasinet, den skickades idag.
Beräknad leverans, imorn... Weee! Postad 13 April 2010 - 14:04
Tele2 skulle skicka sina idag och imorgon. Förhoppningsvis har man den innan helgen. Annars blir det en lång väntan :/
Allmän mobilfråga: Taltid: 6,6h. Kan man kalla det "lektid" också? Alltså hur länge batteriet håller om man sitter och leker med telefonen i olika apps, surfar och har sig. Postad 13 April 2010 - 14:11 Byt till icke W995 std headset och volymen blir högre. Postad 13 April 2010 - 14:12
Senaste om leverans från Tre: Ringde precis till Tre butiken på väla utanför Helsingborg där jag beställt min Desire med 399 kr abonemanget. De svarade att den inte kommit in till huvudlagret än trots att jag upplyste om att den finns i lager enligt hemsidan. Men jag fick reda på att den ska komma in och skickas senast imorgon så jag får den på torsdag eller fredag dvs samtidigt som dom får in den till Tre butiken.
Postad 13 April 2010 - 14:14
Verkar jättekonstigt med tanke på att dem gick ut tidigare idag och sa att dem fått in dem på huvudlagret vid 02.00 inatt och att alla förbeställda skulle skickas idag. Postad 13 April 2010 - 14:14
Är det någon som har beställt/hört nånting från NetonNet?
Beställde innan, då stod det på deras sida att de skulle få in den 14 april. I mailet som jag fick så skulle de tydligen inte leverera förens i början på nästa vecka. Nu har de flyttat fram datumet på deras sida till 15 april...någon som vet vad som gäller? /Tommy Postad 13 April 2010 - 14:19
Fick svar för ett par timmar sen, på mejlet jag skickade till Cdon igår.
Svar från kundservice Hej Conny. Tack för att du kontaktat oss. Det datum som nu står på vår site är det datum som gäller för de kunder som ännu ej gjort sin beställning. Din order är skickad till lagret som packar och skickar den så snart som möjligt. Du bör ha den inom kort. Ha en fortsatt trevlig dag Ja, det ska jag nog kunna! Postad 13 April 2010 - 14:20
Av ni lyckliga få som fått eran lur, ingen av er som råkar ha en MW600 som kan recensera?
Postad 13 April 2010 - 14:20 Förbannelse, jag hoppades på att de skulle leverera imorgon. Jag mailade dem för någon timme sen och frågade om de levererar den imorgon så man har den innan helgen men har inte fått svar. Ok, då får man ta och beställa från någon annan om man vill ha den innan helgen mao. Postad 13 April 2010 - 14:52
Finns det inget Bluetooth mic man kan köpa löst och sen stoppa in sina egna lurar i den?
Typ som MW600 men utan lurarna Postad 13 April 2010 - 14:57
Jag fick precis en leveransbekräftelse av netonnet. så borde komma med posten imorgon ^^ vet inte om dom fått nog för att skicka ut till alla förbeställningar. La min order i slutet av mars. Postad 13 April 2010 - 14:59
Jodå, tex den här: https://www.prisjakt...kt.php?p=540981 Redigerat av _AvATAr_, 13 April 2010 - 15:01. Postad 13 April 2010 - 15:03
Hämtade ut min desire, har en nexus sen tidigare så ska bli kul o se om htc gjort några förbättringar. Byggkvalitén är snäppet bättre än nexusen med undantag för al-listen runt skärmen som kunde ha bättre passform.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |