Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 May 2013 - 10:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Inte heller det nyligen utannonserade GT 6 verkar komma till PS4. Förmodligen eftersom det (som det verkar) bygger mycket på GT 5.

Yes, sen introducerar de ett nytt racing IP med PS4.

Postad 23 May 2013 - 10:48

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Nej. Ingen har antytt att det kommer till PS4.

The Last Of Us 2, 3 och Team Racing kommer nog till PS4 dock. ;)

Okok tack för svaret!

Postad 23 May 2013 - 11:13

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Men det är ju därför som lufthålen inte ska vara ovanpå.. Visst bidrar den övre ytan själv till viss värmeavledning, men jag hoppas inte att det ska vara den primära avledningsvägen liksom...

Ge fen i att ställa saker på då, simple as shit ;)

Äh det är ju som sagt inget som säger att den skall se ut såhär sen, återstår att se hur dom tänkt sig.

Postad 23 May 2013 - 11:58

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
Huvudsaken är att de går att ställa vertikalt. Annars förbrukar man ju en hel hyllrad med massa outnyttjad plats pga luftspaltsbehoven.

Postad 23 May 2013 - 20:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Utseende på de nya konsolerna är helt ointressant tycker jag. Eller, det är ju pluspoäng om design är läcker men de ser ut som de gör. De kommer aldrig lyckas göra någon av dom så ful att jag inte kommer köpa nästa konsol. Det går alltid täcka över eller nåt, jag är inte så känslig heller. Verkligen det minsta av huvudbry.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 23 May 2013 - 20:44.

Postad 23 May 2013 - 22:20

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
MEGATON!!

Super Stardust HD developer working on spiritual successor for PlayStation 4
http://venturebeat.c....Z6hgOvBTFJX.99

Quote:
Developer Housemarque, the Finish studio that produced Super Stardust HD, revealed today that it will create a spiritual successor to Super Stardust. Housemarque plans to release the title exclusively on PlayStation 4.

“We are super-excited to be working on Sony’s next-gen hardware,” Housemarque’s chief Ilari Kuittinen said in a statement. “The platform’s performances are enabling us to do things that wouldn’t be possible otherwise and we truly believe that better technology can lead to better gameplay. The more tools and resources we have at our disposal, the better.”

Super Stardust HD is know for its fast-paced shooting gameplay and for its colorful graphics with thousands of on-screen particle effects. Players would have to fire their way through waves of obstacles on a tiny 360-degree sphere. Kuittinen wants to take that basic design to the next level on PS4.

“Think of Super Stardust HD at the time,” said Kuittinen. “PlayStation 3 gave us the opportunity to populate the game with thousands of interactive objects and implement the game’s famous spherical gameplay. Today, we can take advantage of the architecture of PlayStation 4 to create incredible visuals with direct impact on the way the new game feels.”

Postad 24 May 2013 - 08:51

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
En sak som jag vill skall finnas på PS4 är att man kan installera hela spelet från skiva på hårddisken.
så att det blir snabbare laddning tider + att man inte sliter på läsaren.

Postad 24 May 2013 - 10:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag tror att så gott som konstant internetanslutning kommer vara ett måste även på PS4 om den skall fungera som det är tänkt.
Jag tror även att spelen komer låsas mer till användaren med koder eller liknande. Sämre begmarknad alltså.
Jag hoppas att det inte är krav på inkopplad kamera.
Jag hoppas att PS4:ans internetaktiviteter i bakgrunden skall störa mitt hushålls känsliga internet allt för mycket ( om grabben kör youtube, spelar starcraft och skypear samtidigt är vårt internet mer eller mindre maxat. :wacko:

Blir att gräva fiber inser jag...

Postad 24 May 2013 - 10:44

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Jag hoppas att det inte är krav på inkopplad kamera.

Vad försiggår i din bio egentligen eftersom du är så rädd för kameran? ;)

Nej men jag håller med fullständigt i sakfråga

Postad 24 May 2013 - 11:08

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
http://mobile.thever...-2013-uk-launch

Postad 24 May 2013 - 11:33

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1

Vad försiggår i din bio egentligen eftersom du är så rädd för kameran? ;)

Nej men jag håller med fullständigt i sakfråga

Du skulle bara veta. ;)

Skämt åtsido. Jag har en clean front i min bio helt utan apparater. Jag vill inte ha en kamera under duken, det skulle sabba känslan och estetiken. Sen tycker jag att det är obehagligt att ha en kamera riktad mot mig, särskilt när den är kopplad till ett nätverk. Jag kan omöjligt veta vem eller vilka som tittar in i mitt hem genom kameran. Risken kanske är minimal men det är inte trevligt.
Sen gillar jag inte att de här stora firmorna analyserar alla mina vanor. Vilka spel jag spelar. Mina internetvanor. Mina facebookvänner och mailkontakter. Det håller på att bli ett storebrorssamhälle där invånarna kartläggs i detalj. Jag vill inte bli kartlagd och analyserad. När Amazon.com analyserar mina köpvanor och föreslår produkter för mig är det irriterande. Men jag inser att det är mer eller mindre ofrånkomligt när man lever livet digitalt. Jag behöver inte gilla det dock.

Postad 24 May 2013 - 12:14

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
Tror nog att PS4 kommer säljas med Eyetoy men inte att den krävs vara ikopplad om inte spel använder det.

Risken med PS4-släppet är att de släpper först i USA och UK innan de släpper i resten av Europa. Skulle inte vara förvånad om resten av Europa får PS4 någon månad efter UK.

Och...
ingår Nordisk Film i Europa föresten?
;)

känns som att PS4an kan bli dyrare än Xbox One, 500 - 1000 kr dyrare pga minneskostnaden. Blir det 1000 kr så får Xbox One en rejäl prisfördel.

Postad 24 May 2013 - 12:22

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Nå från UK går det ju bra att importera.

Postad 24 May 2013 - 12:35

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Tror nog att PS4 kommer säljas med Eyetoy men inte att den krävs vara ikopplad om inte spel använder det.

Risken med PS4-släppet är att de släpper först i USA och UK innan de släpper i resten av Europa. Skulle inte vara förvånad om resten av Europa får PS4 någon månad efter UK.

Och...
ingår Nordisk Film i Europa föresten?
;)

känns som att PS4an kan bli dyrare än Xbox One, 500 - 1000 kr dyrare pga minneskostnaden. Blir det 1000 kr så får Xbox One en rejäl prisfördel.

Räknar kallt med PS4 detta året.

Detta då produktionen troligen redan är i full gång eftersom AMD några dagar efter presenterar den plattform som PS4 och Xbox One använder sig av och samtidigt börjar produkter baserad på dem presenteras.

Detta är ingen hög risk maskin så som PS3 utan använder sig av rätt berövad teknik. Det som skulle kunna vara oroande är tillgången till högdensitets GDDR5 chip, men med tanke på att PS4 presenterades så tidigt så har man väl säkrat sig tillgång i slutet av 2012.

Så jag vågar gissa på släpp i Norden 2013 och ett pris likt Xbox One eftersom de inte har massa extra chip för Kinect/OS/Live TV.

Postad 24 May 2013 - 12:51

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

"We're working with Sony right now, and they're trying to actively push 60 frames per second, 1080p."

Underbart!

http://www.eurogamer...hing-and-tvtvtv

Postad 24 May 2013 - 13:50

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1
Såhär presenterar man priset på en produkt :)

https://www.youtube....be_gdata_player

Postad 24 May 2013 - 14:04

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Såhär presenterar man priset på en produkt :)

https://www.youtube....be_gdata_player

haha klockren!

Postad 25 May 2013 - 11:00

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Nu har jag sett båda lanseringarna av Microsoft och Playstation, men jag tycker att det verkar som om PS4:an verkar lite kraftigare än X-box One?

Jag kommer även att gå över till Mac när det gäller persondatorer, och jag tar avstånd mot Microsoft genom att fortsätta med Playstation.

Postad 25 May 2013 - 14:27

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Nu har jag sett båda lanseringarna av Microsoft och Playstation, men jag tycker att det verkar som om PS4:an verkar lite kraftigare än X-box One?

Jag kommer även att gå över till Mac när det gäller persondatorer, och jag tar avstånd mot Microsoft genom att fortsätta med Playstation.

är Apple så mycket bättre än Microsoft?

du bör gå över till Linux istället om du ska vara konsekvent

Postad 25 May 2013 - 14:27

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Själv hoppas jag att man kan stänga av "move-ljuset" på handkontrollern... det var det här med störande ljus från PS4:an... gäller ju även handkontrollern. Jag kan leva med den röda led:en som indikerar handkontrollerns status, men en stor färggrann lampa längs med hela fronten e inte direkt min melodi...

Postad 25 May 2013 - 16:18

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Ett väldigt färskt rykte sa attsony ska försöka lansera i november för att ha gott om konsoler till julruschen. Visst lät det lite märkligt? Ja, vad tror ni om det?

Postad 25 May 2013 - 16:20

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
På vilket sätt tycker du det lät märkligt?

Postad 25 May 2013 - 16:25

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Bra politiskt åtagande där... Eller?

Postad 25 May 2013 - 17:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Att man har fler konsoler om man släpper i förtid. Man skullr väl ändå inte hinna tillverka fler konsoler bara för att enheten säljs innan? Det är i så fall en distributionshals som gör att man skulle få godare tillgång på konsoler. Eller?

Vad tror folk? November?

Postad 25 May 2013 - 17:31

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
11:e Juni, worldwide! (November)

Postad 25 May 2013 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Vad tror folk? November?

Typ.

Postad 25 May 2013 - 17:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Ett väldigt färskt rykte sa attsony ska försöka lansera i november för att ha gott om konsoler till julruschen. Visst lät det lite märkligt? Ja, vad tror ni om det?

Eftersom det släpps spel till One/PS4 i början på november så lär konsollerna släppas då också.

Postad 25 May 2013 - 17:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Eftersom det släpps spel till One/PS4 i början på november så lär konsollerna släppas då också.

Man får ju liksom nästan hoppas på det ja.

Postad 25 May 2013 - 18:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Släpps det spel då? Cod gjosts kan ju släppas till currgen innan.

Postad 25 May 2013 - 18:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Ja FIFA också, det kommer antagligen komma några currentgenversioner innan PS4 släpps.

Postad 25 May 2013 - 18:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Det tror jag också. Men sent i nov hade varit kul. Jag har tänkt runt 14e - 18e december beroende på hur helgerna ser ut.

Postad 25 May 2013 - 19:29

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Det tror jag också. Men sent i nov hade varit kul. Jag har tänkt runt 14e - 18e december beroende på hur helgerna ser ut.

alldeles för sent om de vill hinna sälja till julhandlarna i Europa

i USA så måste de börja sälja i början av November både julhandeln och Black Friday

gissar oktober/början av november för USA och November/början av December (senast 12e) i Europa)
eventuellt att Storbrittanien blir först ut och resten av Europa får det senare beroende på region. Har vi otur (Nordisk Film + Sonys prioriteringar) så får vi först tidigt 2014

Postad 25 May 2013 - 19:41

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
29/10 "worldwide". Tydligen släpps BF4 då så då blir det launch title :)

Postad 25 May 2013 - 19:55

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
PS4 COMING IN 2013 - står det på reklamskyltarna under Champions League-finalen.
Så, 2013 för Europa bekräftat då
:)

Postad 25 May 2013 - 20:43

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Kommer den sista dagarna i oktober så skulle drt verkligen vara något...

Ja, mina datum kanske var lite väl sena, men början av dec tidigast :)
Finns det några källor som säger att de första konsolerna har börjat tillverkas, eller väntar man till efter sommaren med tillverkning?

Postad 25 May 2013 - 22:11

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
De måste ha börjat tillverka. Bara 5 - 6 månader kvar och det är
många konsoler som behövs.

Redigerat av andersos, 25 May 2013 - 22:11.

Postad 25 May 2013 - 22:50

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Kommer den sista dagarna i oktober så skulle drt verkligen vara något...

Ja, mina datum kanske var lite väl sena, men början av dec tidigast :)
Finns det några källor som säger att de första konsolerna har börjat tillverkas, eller väntar man till efter sommaren med tillverkning?

det har ryktats om att komponenttillverkningen är igång

Postad 26 May 2013 - 06:53

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Well, well

Kanske det vore mer pk att ta sig an Linux istället, men jag har aldrig använt mig av operativsystemet.

Vad som fick mig att överge X-box var visserligen någonting som de numera åtgärdat: på min gamla X-box Elite hade de placerat utgångarna på ett knepigt sätt: För att få både digitalt ljud ut och HDMI var man tvungen att köpa Microsofts egna kabel. Firman hade placerat utgångarna så nära varandra så det inte gick att koppla in både ljud/bild med egna kablar. Man kunde dock gå runt detta genom att knäcka ytterhöljet på HDMI-kabeln så fick plats.

Jag har tidigare upplevt hur Microsoft konstruerat sina konsoler på ett sätt som kräver att man köper massor av extra utrustning. Sedan jag köpte min PS3 så fanns allt med från början, också med möjligheten att koppla in egna tillbehör som inte kommer direkt från Sony.

Jag kommer att ge MAC en chans hemma hos mig, och det blir nog inga mer produkter från Microsoft på ett tag. Deras nya konsol "One" verkar attraktiv, men jag har dåliga minnen från tiden när jag ägde deras föregångare. Fable 2 lanserades genom X-box, och jag stördes grymt mycket av hur spelet var fyllt med buggar och inte färdigutvecklat.

Min nuvarande PS3 har allt jag nästan kunde kräva av en konsol, och vidare kan jag välja vad jag vill samla på HDD:n det kunde jag inte på Elite.

Redigerat av Glidtassen, 26 May 2013 - 06:57.

Postad 26 May 2013 - 07:19

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Har sagt till mig själv att jag väntar nog med att köpa PS4 ca. 1 år.. har ju en massa spel till PS3 som ligger in plastad som måste spelas igenom.
sedan kommer det mycket bra spel via PS+ är riktigt nöjd med PS+ man får bra valuta för pengarna.

men nu när det blir närmare o närmare tills PS4 släpps så vet man ju inte hur detta kommer gå.. kliar riktigt mycket i fingrarna att man vill köpa
PS4. det är ju alltid roligt med nya prylar. köpte tex. ett GTX 670 kort till den nya datorn jag byggde & jag kanske har spelat 3 spel på den.

tänkte mest på att lika bra o köpa ett bra grafik kort ifall man kommer spela på den :)

men PS3 spelar jag på varje dag, mycket skönare o slappa i soffan o spela.. så det lär nog bli ett PS4 som jul klapp :)

Postad 26 May 2013 - 07:41

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 1
Betraktar mig som en ganska casual gamer

Arbetar som lärare, vilket tar ganska mycket tid av mig under dagarna. Men det händer att jag sätter mig ned någon gång i veckan för att spela lite Dishonored.

Jag har inga bekanta som är vidare aktiva vid sina PS3:or så det är inte lika mycket av ett socialt medium för mig. Frågan är vad PS4:an kommer att för med sig som inte redan PS3:an har? Visst är jag lika pepp som er andra på Unreal 4 engine, och vad det kommer innebära för spelindustrin.

Men Microsoft verkar lägga krutet på sin "One" som en renodlad "vardagsrums-maskin" tv, internet, film osv.

Vad jag sett av PS4:an verkar deras sociala nätverk handla mer om en expansion av online gaming? Att vi kan hoppa in i vänners spel online, ge dem tips osv. Sedan finns givetvis "The Share Button".

Min anläggning är dock komplett för film eftersom jag har en mediaspelare "Tvix". Det enda jag kan känna mig saknar hos PS3:an är fler ljudspår "DTS HD", och fler spel i 1080p.

Har inte kollat möjligheten för videosamtal via kamera med PS3:an, har inte prövat det än.

Vad som stör mig med lanseringen av PS4:an är det eviga tjatet om FB. Hela konceptet kring att man alltid skall marknadsföra sina aktiviteter online. Jag gick ur FB för några veckor sedan, och det var det skönaste som jag gjort. Med de kommande konsolerna känns det som om publiken blir ännu mera snärjda till sociala medier som egentligen distanserar oss från verkliga möten.

Krasst så känns de nya konsolerna bara som en välplanerad strategi från företagen att gå samman med FB för att hålla koll på våra konsumtionsvanor. Som vanligt kommer de veta vad vi vill köpa innan vi vet det själva.

:)

Redigerat av Glidtassen, 26 May 2013 - 07:52.

Postad 26 May 2013 - 07:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
PS3 kan spela upp DTS HD.

PS3 kan spela upp DTS HD.

Postad 26 May 2013 - 07:46

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Hur många spel kommer med kodningen DTS HD?

Postad 26 May 2013 - 07:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Spelar väl ingen roll bara ljudet är bra?

Postad 26 May 2013 - 09:52

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Vad som stör mig med lanseringen av PS4:an är det eviga tjatet om FB. Hela konceptet kring att man alltid skall marknadsföra sina aktiviteter online. Jag gick ur FB för några veckor sedan, och det var det skönaste som jag gjort. Med de kommande konsolerna känns det som om publiken blir ännu mera snärjda till sociala medier som egentligen distanserar oss från verkliga möten.

Krasst så känns de nya konsolerna bara som en välplanerad strategi från företagen att gå samman med FB för att hålla koll på våra konsumtionsvanor. Som vanligt kommer de veta vad vi vill köpa innan vi vet det själva.

Jag har inte läst särskilt mycket om alla share-funktioner, men jag har svårt att tänka mig att sony satsar allt på ett kort - facebook.
Jag är själv ingen vän av facebook och därav inte medlem. Jag kan däremot tänka mig att sony _borde_ lyfta upp deras egna nät och vän-listor mer och utnyttja detta för sharing. Utöka antalet vänner man kan ha och styra upp det lite mer. Sedan om man som idag kan posta sina trophies och saker på facebook är väl ok, men jag hoppas inte på att detta ska vara den primära vägen.

Visst kan man misstänka att de kanske utnyttjar facebook mer, efter som de idag redan har viss facebook-funktionalitet. Hoppas dock att det inte blir det enda...

Redigerat av novaland, 26 May 2013 - 09:52.

Postad 26 May 2013 - 10:16

Unregistered46f62999
  • Unregistered46f62999
  • Beroende

• 1007 inlägg
  • 0
Har övergett mitt 360 å wii u å köpt ps3 å längtar efter ps4.
Har förbokat för "säker" lev på release. Bf4 is da shait

Postad 26 May 2013 - 19:22

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Hur många spel kommer med kodningen DTS HD?

Vad ska du med DTS HD till när många spel kör LPCM rakt på skivan.

Postad 26 May 2013 - 19:36

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

• 4510 inlägg
  • 0
Ah, visste inte det. Gissar att det motsvarar "Camera Raw" vid digitalfoto. Att LPCM föregår DTS HD, och att LPCM innefattar allt källmaterial? Men frågan är då hur dekodern i receiver behandlar formatet, vad omvandlas det till för kodex?

Gissar att jag får omformulera mig?

Kan det förekomma en skillnad i ljudkvalite på den nys spelen på PS4?

Redigerat av Glidtassen, 26 May 2013 - 19:40.

Postad 26 May 2013 - 19:54

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Spelljudet består av en komposit av massor av ljud som mixas, oftast en massa MP3-fler med varierad kvalitet beroende på vikten av ljudet i en scen, sen beroende på inställningar skickas ljudet ut i vald form, t.ex LPCM eller DTS.
På PS4 finns det givet större svängrum att ha bättre ljudkvalitet på ljudklippen. :)

Exempelvis använde KZ:SF demot mer minne för ljud än vad som finns tillgängligt totalt i en PS3a..

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 May 2013 - 19:58.

Postad 26 May 2013 - 22:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Geoff Keighley: Sources Say Sony Will Include PS4 Used Game DRM

There's already a Bound Round Thread, but given how connected Geoff Keighley is in the industry I thought his Sony DRM for rental games comments deserved it's own thread. At 17:50 during today's Bonus Round he notes his sources are indicating Sony will implement some sort of used game DRM. Given Sony's rather ambiguous comments on the subject, I think we should brace for the worst.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=567973

Meh, let's hope not.

Postad 26 May 2013 - 23:30

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Drm?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.