Hur går man med?
Ja bra fråga hahaha...
Lägg till mig i battlelog: hanSSon11 så kanske de går enklare.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 27 February 2014 - 20:31
Ja bra fråga hahaha... Lägg till mig i battlelog: hanSSon11 så kanske de går enklare. Postad 27 February 2014 - 23:04
Jag vet inte riktigt hur det här med platoons funkar ännu men jag måste tydligen accepta alla som ska vara med. Sen finns en knapp vid varje medlem där jag kan "promote" och då blir den personen Leaders
Kan alla medlemmar bjuda in folk till platoonen? Redigerat av fredrik11, 27 February 2014 - 23:07. Postad 28 February 2014 - 07:16
Du kan nog skriva upp mig oxå, psn SurPappa. Vad är det för kvar för oss då? Ska vi bara plocka in folk random eller? // Sat Postad 28 February 2014 - 07:35
Vill också med in i mhb platoon kommer in ikväll
Nån som vet om det är dubbel xp i helgen? Postad 28 February 2014 - 08:01
Om nu platoons ses som klan så blir det ju en MHB klan och då är väl enda kriteriet att man är "aktiv" på forumet... och några andra punkter som är mindre seriösa men ack så viktiga. Någon gammal veteran kan väl posta reglerna här? Postad 28 February 2014 - 08:02 Jag kan iaf bjuda in folk, men gissar att det är för att du promotade mig till leader. Gissar att members inte kan bjuda in folk. Upptäcke lite sent att servern vi spelade på igår låg i Asien. Inte konstigt att man ibland tömde ett helt magasin i folk utan effekt..... Redigerat av CBR, 28 February 2014 - 08:04. Postad 28 February 2014 - 08:09
btw, spelade lite HC igår. sjukt kul. trevligt att det inte riktigt var som COD´s motsvarighet där det räcker med att bara sikta på någon så dör den utan här måste man sätta några kulor i dem + att snipern fungerar ju som den ska
vilka här spelar HC? Redigerat av beat_strandh, 28 February 2014 - 08:10. Postad 28 February 2014 - 08:26
Ja man kanske måste vara leader för detta. Hahaha jaså va det en asien server, inte så konstigt att det laggade en del då
Jag spelar en del hardcore och det är riktigt kul ! Mysigt och smyga på tanksen med C4 Postad 28 February 2014 - 08:36
Jag tror att det är enklast om dom som vill in i platoonen lägger till mig (hanSSon11) på battlelog, sen kan man ansöka eller att jag bjuder in. Kan man söka på platoonen i battlelog och via den vägen ansöka? Är på jobbet och kan inte kolla... Postad 28 February 2014 - 08:48
Ska kolla, vad har ni/vi för kvar för medlemsskap då? // Sat Postad 28 February 2014 - 08:55
Som strandh skrev så är det väl att man är "aktiv" på forumet... något mer vi ska gå efter? Det kanske inte är så noga eller vad tycker vi? Men eftersom vi heter MHB så borde man ju hänga här ibland i alla fall. Postad 28 February 2014 - 09:04
nä inga andra kriterier. Postad 28 February 2014 - 09:07
jag ansökte via den länken zRad skrev. Då kom man till MHB Platoonen och där fanns det en knapp man kunde ansöka om medlemskap. här är länken http://battlelog.bat...75829243978074/ Postad 28 February 2014 - 09:25 hur är HC läget på BF4 ? kommer ihåg att på BF3 så var det ju inte riktig HC för att det fanns mini map & tror även att man hade det mesta av HUD'en på skärmen oxo.. vill ju att det skall vara som HC i BF2 BC Postad 28 February 2014 - 09:42
Ja, kanon !! Då är det bara för mig att accepta efter jobbet Postad 28 February 2014 - 09:48
vet inte om det finns olika inställningar men när jag spelade fanns ingen mini map, man såg inte hur många kulor man hade kvar, man kunde inte spota, ingen hipfire crosshair, friendly fire var på. Postad 28 February 2014 - 09:50
Ansökt, så får vi se när vi spelar ihop. Spelar mest qt. Är väl sådär aktiv, läser ofta mer eller mindre dagligen. Men skriver inte alltid så mycket. Medlem här sedan några år tebax.
Som det står i "vi som spelar bf"tråden. Kör jag mest kvällar pga barn. Kör med hs om jag hittar någon vettig att surra med. // Sat Postad 28 February 2014 - 09:51
Jag ansöker med, om det är ok? Är mest aktiv på PC, men händer jag spelar på ps4an med, men suger luva på ps4an!
Edit: råkade nog söka genom PC profilen... har samma mail på bägge, och samma nick, hur gör jag nu..? Redigerat av Garrett, 28 February 2014 - 09:54. Postad 28 February 2014 - 09:51
Fanns väl 2 versioner i Bf3 om jag minns rätt. Med och utan minimap. Har inte prövat HC i 4:an än. // Sat Postad 28 February 2014 - 10:29
Om jag kommer ihåg så kan jag neka dig medlemskap annars kan du ju bara lämna platoonen och söka igen med den rätta. Postad 28 February 2014 - 11:15
Som Strandh skrev. Det är ingen mini map, friendly fire on, man ser inte antal skott man har kvar. inget hip fire cross hair, går ej att spotta folk. Det kan vara kul med hc ibland faktiskt, speciellt att köra sniper. Tyvärr så är ju inte spelet gjort för hc, så det är mycket som inte "fungerar". t ex recons t-ugs, motion sensor, mav och det faktum att m67,v40 och impact dödar direkt. Detta är inga klagomål utan bara fakta.
Postad 28 February 2014 - 12:25 Det berodde på hur dom ställt in servern. Det fanns servrar där allt var avstängt också. Postad 28 February 2014 - 12:31 Hehe, men då är ju snipers lika icke-fungerade som granaterna isåfall? Nu kommer jag inte ihåg hur det var, då det var flera månader sedan jag sist spelade. Men om HC fungerar på samma sätt i BF4 som i föregångaren så funkar motion sensor, t-ugs och MAV:en alldeles utmärkt i HC. Det enda du behöver göra är att använda öronen. Dessutom då är det ju precis som du säger. Det ska vara på det här viset i HC. Granaterna har ju lite olika egenskaper: sprängradie, kastavstånd etc. Så att säga att spelet inte är gjort för HC är att ta i lite tycker jag. Men visst, det finns ju vissa kombinationer av vapen och gadjets som blir väldigt dödliga. Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 28 February 2014 - 12:36. Postad 28 February 2014 - 13:21 Tack då är det som i BF2 BC, riktig Hardcore en fråga till kan man hålla granaterna en stund innan man kastar iväg dom ? det kunde man ju inte i BF3. Postad 28 February 2014 - 13:52
jag har bara kört med den första granaten samt V40 mini (finns det fler?) och dem kastas direkt. går inte att koka Postad 28 February 2014 - 14:17
Spelet är gjort för core, alla vapen och gadgets balanseras för core därav blir dom antingen väldigt op eller knappt fungerande alls i hc. Man kan inte säga att recons gadgets fungerar utmärkt, när det inte finns en mini map. Men visst kan man lyssna och höra om t-ugsen låter, men du måste vara nära dom då för att höra. Och då försvinner en stor del av deras funktion enligt mig. Granaterna har ju DICE försökt att balansera med kastavstånd, antal och skada. Men i hc försvinner skadebalanseringen. Visst kan man säga att snipers blir op, men det krävs fortfarande en viss del av skill för att använda dom. Behövs kanske inte så mycket skill att ligga i deployment och snipa, men då tillför man ändå inget till spelet. Som jag skrev tidigare, detta är inga klagomål utan ren fakta. Men alla har sin uppfattning om vad som är fungerande eller inte. Och gillar man inte hc, så behöver man inte heller spela det. Postad 28 February 2014 - 14:22
Inga granater går att koka. Och tugsen och bollarna funkar visst i hardcore. Dom piper om någon är i närheten. Sen kan man köra på sina egna minor och claymores. Postad 28 February 2014 - 14:31
Du har 7 olika typer av granater dock bara 3 "dödliga". eller 4 om man räknar med incendiary M67 frag - 100 i skada - antal 1 V40 mini - 80 i skada - antal 3 RGO impact - har för mig det är 65 i skada - antal 2 M34 Incendiary - kastar iväg en ****seld. M84 flashbang - tror det är 2st man får, har aldrig använt dom själv Hand flares - vet ej hur många man får, men tippar på 2-3st, kan väl användas för att "blända folk i mörka rum/korridorer, Sabbar även för ir siktena. M18 Smoke vet ej antal.
Jag skrev att dom låter, men det är ju halva funktionen. Postad 28 February 2014 - 14:43
Jag tycker att snipern är bra balanserad i HC. Så som dem är på Core är bara larvigt. Iaf när man spelar på konsol. Skulle vilja att dem ökade one-shoot avståndet. Då skulle det promota mindre "campigt" spelsätt. Snipern i detta spel är inte i närheten lika enkelt som i valfritt COD så tror inte att det skulle skada balansen så mycket. Bara göra klassen roligare för en halvbra konsolspelare som mig
Postad 28 February 2014 - 15:50 Fattar inte varför dom tog bort så att man inte kan koka granaterna.. Postad 28 February 2014 - 15:55
Befordra mig, jag kan hjälpa till med att få in folk i plutonen
Och ha hand om det hela... Hjälpa till iallafall...
Vore guld värt! Redigerat av Limitz, 28 February 2014 - 15:54. Postad 28 February 2014 - 15:55
Finns ju impact grenade nu. Mycket bättre! Redigerat av Zerokelvin, 28 February 2014 - 16:06. Postad 28 February 2014 - 17:07
M16a4 med angled grip och muzzle break måste vara det bästa vapnet i hela spelet. j*vla laserstråle
Postad 28 February 2014 - 19:06
Naval Strike kommer i slutet av mars http://battlelog.bat...ke-screenshots/
Postad 28 February 2014 - 19:29
Ja det har ju stått i kalendern ett tag. Egna servrar vore ju nått innan alla Dlc kommer.... Postad 28 February 2014 - 19:42
Den har ja knappt lirat med... Hur står den sig mot MTAR-21som är min absoluta favvo? Dum fråga så klart när du skriver att M16 är bäst i spelet Redigerat av fredrik11, 28 February 2014 - 19:49. Postad 28 February 2014 - 20:17
m16a4 kan du plocka folk på bra långa avstånd. gäller bara att bli van med att det är ett burst vapen.
Postad 01 March 2014 - 00:21
Hur hittar man spel som ngn ur plutonen spelar?
Helst då på ps4 inte paddan . Redigerat av K1M, 01 March 2014 - 00:23. Postad 01 March 2014 - 01:21
Enligt Jackfrags nya video så håller Dice på att testa netcode fixes.
https://www.youtube....be_gdata_player Jag vågar inte längre hoppas på att det blir bättre med tanke på vad senaste patcharna ställt till med... Redigerat av solitarypredator, 01 March 2014 - 01:21. Postad 01 March 2014 - 01:37
Sannolikheten att dom lyckas fixa det, är tyvärr minimal tror jag. Men det är klart att man hoppas på det. iaf så det blir likvärdigt med bf3.
Postad 01 March 2014 - 08:30
Låter ju bra att de iaf försöker att fixa netcoden! Kan dom bara göra den lite mindre dålig så kanske man inte blir skjuten
bakom varenda hörn. Eller att man blir skjuten av någon som tittar åt helt fel hål! Postad 01 March 2014 - 10:47
hmm nätkoden förstör verkligen detta spel. det och att det fortfarande är buggigt att joina servrar tillsammans etc etc... När spelet "fungerar" så är det ju så jäkla kul men jag har nog inte varit så frustrerad på ett spel sedan COD:BO... Postad 01 March 2014 - 12:16
Det sjuka är att du tycker tdm är roligt, vänta tills du börjar spela dom riktiga spel lägena Postad 01 March 2014 - 15:16
Kan inte annat än hålla med. Igår bestämde jag mig för att lira till tdm, klarade nästan en hel match innan jag gav upp. Är inte cod och liknande bättre anpassat till sådant. Kan någon för övrigt svara på vad som var så trasigt med bf3? Minns inte att det hade så mycket problem i slutat // Sat Postad 01 March 2014 - 16:19
Anledning till att jag inte kör CQ är för att det laggar och lider av brutala framedrops och lider av en konstant låg framerate. Rush e kul men oftast är jag typ själv som lirar. Era servrar är oftast fulla och när jag bara lirar nån timme så pallar jag inte vänta. Förövrigt tycker jag TDM är roligare i BF4 än COD trots att detta spel inte är riktigt gjort för det.
Obliration eller vad det heter är också kul. Domination oxå Obliration eller vad det heter är också kul. Domination oxå Postad 01 March 2014 - 16:21
Bf3 led av bla usas 12 med frag, m26 dart och rubberbanding, lagg, dåligt ticrate, extremt inputlag på konsol m.m men det fixades. Iaf det mesta men det är långt ifrån så dåligt som bf4. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |