The Dark Knight (sommaren 2008)
327 svar till detta ämne
Postad 03 September 2008 - 16:48
Unregistered1197
-
Unregistered1197
-
Guru
-
-
4219 inlägg
jag fattar inte varför man inte kan köpa filmen efter föreställningen! DET vill jag se! man ska ju smida medans järnet är varmt. Den som inte gillade filmen kommer ju ändå inte köpa den senare o den som gillade den kommer ju köpa den så varför låta dom som vill ha den vänta på den.
Helt enkelt för att en massa puckon kommer att gå hem och bränna kopior till alla sina kompisar så att de ser filmen gratis hemma istället för att betala för filmen på bio.
Postad 08 September 2008 - 14:38
Unregistered962
-
Unregistered962
-
Guru
-
-
6725 inlägg
2008.12.10 släpps den svenska BD´n.
Postad 08 September 2008 - 15:23
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Helt enkelt för att en massa puckon kommer att gå hem och bränna kopior till alla sina kompisar så att de ser filmen gratis hemma istället för att betala för filmen på bio.
Med andra ord har denna film kanske setts av fler personer än under motsvarande tid av Titanic. Undrar vilken prisättning man har att vänta sig av Warner på BD'n.
Postad 08 September 2008 - 15:42
Schumi
-
Schumi
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Någonting som jag störde mig på när jag såg filmen är Batmans röst. Han ska låta så mörk och hemlighetsfull men låter som en gammal bashögtalare.
Vilket drar ner på betyget väldigt mycket i mina ögon. Jokern ägde totalt. Batman var bara nästan ett nödvändigt ont i filmen.
Postad 08 September 2008 - 15:46
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Vilket drar ner på betyget väldigt mycket i mina ögon. Jokern ägde totalt. Batman var bara nästan ett nödvändigt ont i filmen.
Ja verkligen... var ett antal som började garva på bion kan jag säga första gången han öppnade munnen, inkl mig själv
Postad 08 September 2008 - 16:04
d-_-b
-
d-_-b
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Herregud, Christian Bale kan inte agera för fem öre. När han pratar ser det ut som om han har kramper i käken. Finns en person som gör filmen "sevärd" och det är Heath Ledger som gör en klockren Joker.
Batman 1-2 var bra, efter dessa har det bara gått käpprätt utför, tyvärr.
Edit: Hur kunde jag glömma Morgan Freeman, han spelar ju bra som vanligt?
Redigerat av d-_-b, 08 September 2008 - 17:02.
Postad 08 September 2008 - 17:32
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Har sett den nu och enligt mig den bästa Batman filmen.  Heath Ledger och Aaron Eckhart är filmens glädjeämnen. När Aaron blir Two-Face, det är hans höjdpunkt i filmen. Christian Bale gör det bra, men vad är det med hans röst? Lite för mörk för min smak....menmen, funkar
Postad 08 September 2008 - 18:25
chewie
-
chewie
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
En bra film, men om man sneglar för mycket på IMDB betyget kan man nog bli lite besviken, den är enligt min mening absolut inte en av de bästa filmer som gjorts, men som sagt en bra film...
Postad 09 September 2008 - 01:00
Unregistered01e78752
-
Unregistered01e78752
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Den började bra, men sen gick det utför ganska så omgående. För lång och seg. Urtrist story. Uselt koreograferade fightingscener. Batman låter förkyld. Jokern ser ut som en 5-åring som sminkat sig själv, har noll karisma och... smackar med munnen.
Noll charm, noll engagemang och noll underhållning. Klart sämsta Batman-filmen någonsin
Postad 09 September 2008 - 01:26
ZoomAir
-
ZoomAir
-
Veteran
-
-
2138 inlägg
Den började bra, men sen gick det utför ganska så omgående. För lång och seg. Urtrist story. Uselt koreograferade fightingscener. Batman låter förkyld. Jokern ser ut som en 5-åring som sminkat sig själv, har noll karisma och... smackar med munnen. Noll charm, noll engagemang och noll underhållning. Klart sämsta Batman-filmen någonsin 
Det var en sågning som heter duga Men du kan väl inte mena att t.ex. Batman&Robin är en bättre film än TDK
Postad 09 September 2008 - 11:13
Tiny Turtle
-
Tiny Turtle
-
Veteran
-
-
1869 inlägg
Det är klart han inte menar. Han skriver bara på samma sätt som att nån som gillar Absolute Music-skivor betraktar sig själv som "allätare" inom musik.
Postad 10 September 2008 - 00:51
Mange_L
-
Mange_L
-
Lärjunge
-
-
308 inlägg
Jokerns smackande var ju underbart! Faktum är att Heath Ledger var helt grym som jokern. Nackdelen var väl att när man fick följa de andras förehavanden (Batmans tex) så satt man mest och funderade över var Jokern var och vad han höll på med. 10/10 till Ledger. 8/10 till filmen.
Postad 10 September 2008 - 15:39
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Jokerns smackande var ju underbart! Faktum är att Heath Ledger var helt grym som jokern. Nackdelen var väl att när man fick följa de andras förehavanden (Batmans tex) så satt man mest och funderade över var Jokern var och vad han höll på med. 10/10 till Ledger. 8/10 till filmen.
Håller med dig....han var skurken, men man ville se han mer än Batman.
Postad 11 September 2008 - 18:25
Unregistered1574
-
Unregistered1574
-
Användare
-
-
189 inlägg
tycker denna film är så himla bra, vill ha den på blu-ray nu!
Redigerat av Unregistered1574, 11 September 2008 - 18:28.
Postad 10 December 2008 - 19:37
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Shit, klockren HD referens
Postad 10 December 2008 - 21:45
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
jag har faktiskt avvaktat med det här köpet trots att den är en film väl värdig att finnas i samlingen  Misstänker nämnligen at det kommer en samlarutgåva á la Batman Begins och då köper jag hellre den. Kan ju ifs ha fel, men det skulle inte förvåna mig.
Postad 10 December 2008 - 23:10
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Filmen har den bästa bilden av alla blu-ray,som Audio Code 3 skrev den nya referensfilmen.
Både bild och ljud.
Postad 11 December 2008 - 00:04
Jokkmokksjocke
-
Jokkmokksjocke
-
Veteran
-
-
2384 inlägg
Filmen var riktigt bra! Bra ljud bra bild och bra handling etc.
Dock ett stort minus för de skiftande formatet! 2.40 1.78
Redigerat av Jokkmokksjocke, 11 December 2008 - 00:04.
Postad 11 December 2008 - 00:32
say
-
say
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Helt klart suverän! Den bästa öppningsscenen genom tiderna, jag har nog sett den 20 gånger och filmen 1 gång.
Skiftades formatet även på bio? Jag lade inte märket till det iaf.
Postad 11 December 2008 - 13:20
Tiny Turtle
-
Tiny Turtle
-
Veteran
-
-
1869 inlägg
Jag är som vanligt tvärsemot här. Efter att ha sett TDK så känner jag mest ett stort wtf? Är det här filmen som varenda kotte hyllat så otroligt mycket och som hade högsta betyget någonsin på IMDb?
Jag slog på DVD:n med höga förväntningar, men trots Katie Holmes roll i Batman Begins så var den bättre än TDK i mitt tycke. Visst, Ledger gör en kanontolkning av Jokern, men det slutar liksom där. Resten av filmen är ok och ljusår före skit som t.ex. Spider-Man 1/2/3, men att gå runt och tycka den var bättre än Gudfadern och de stora klassikerna – ni skämtar?
Det här visar väl bara återigen vilket otroligt effektivt karriärdrag det är att gå och dö. Alla tycker synd om en och kanaliserar det genom att gå och se filmen eller köpa skivan osv.
Där BB tog sig själv på allvar och var mörk på ett sätt som mot alla odds funkade så är den här bitvis löjlig. Aaron Eckhardt spelar över på ett misslyckat sätt och Gary Oldman kändes styltig på ett sätt jag inte är van vid från honom.
Snacket om att det var första Batman-filmen där han kunder vrida på nacken trots dräkten så nu kunde han röra sig på riktigt fallerade det med. Dräkten i den här fick honom att bitvis se rent fjantig ut.
Tekniskt finns det naturligtvis inget att klaga på och alla effekter sitter som en smäck och bildkvaliteten var super.
Postad 11 December 2008 - 13:31
mikaels
-
mikaels
-
Veteran
-
-
1514 inlägg
Håller med Tiny Turtle, jag blev också lite besviken av denna, kanske för att den varit så hypad.
Ska se om den om ett tag, får se om den legat till sig då
Postad 11 December 2008 - 14:40
Unregistered24c8b9de
-
Unregistered24c8b9de
-
Beroende
-
-
1450 inlägg
Japp, man hade nog lite för höga förväntningar. Efter allt man läst trodde jag att man skulle svepas iväg av ett stort WOOOW!! Ledgers rolltolkning av Joker tyckte jag dock var riktigt bra. Filmens stora behållning. Känns dock som att man behöver se den en gång till om ett litet tag. Kanske den blir bättre då, likt riktigt bra musik som måste lyssnas på 10-15 ggr innan den sitter
DVD'n säljs för 149:- på ICA just nu. Iaf här hemma.
Redigerat av Unregistered24c8b9de, 11 December 2008 - 14:42.
Postad 11 December 2008 - 20:39
Jokkmokksjocke
-
Jokkmokksjocke
-
Veteran
-
-
2384 inlägg
Redigerat av Jokkmokksjocke, 15 December 2008 - 09:44.
Postad 11 December 2008 - 20:52
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Sant den slår inte de stora klassikerna som Gudfadern, Nyckeln till frihet mfl
Postad 11 December 2008 - 20:53
Unregistered6332cbbb
-
Unregistered6332cbbb
-
Forumräv
-
-
882 inlägg
Tiny Turtle, håller helt med dig, när jag såg denna hade jag inga som helst förhoppningar, då jag inte förstår hypen kring Ledger, blev lite förvånad över att den var bra ändå, fast lite lång, men sättet de spelat in filmen på är ju snudd på banbrytande, iaf. på BD, men att jämföra den med klassiker är bara helt fel...
Postad 11 December 2008 - 20:54
Myllerman
-
Myllerman
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Ger den 8/10 i betyg. Klart bättre än Batman Begins. Som sagts så gör Ledger en mycket bra tolkning på Jokern.
Sen uppskattas det att dom hållit CGI:n till ett minimum.
Redigerat av Myllerman, 11 December 2008 - 20:56.
Postad 11 December 2008 - 22:52
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5366 inlägg
DVD'n säljs för 149:- på ICA just nu. Iaf här hemma.
vad är DVD??
Postad 11 December 2008 - 23:02
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
vad är DVD??
Du vet det där utdöende formatet som kom efter VHS, som har ganska taskigt bild och ljud.
Postad 11 December 2008 - 23:53
Unregistered24c8b9de
-
Unregistered24c8b9de
-
Beroende
-
-
1450 inlägg
Hehe, jaa.... HD-DVD och Blue-ray har ju verkligen svept bort DVD från marknaden  noot!
Postad 12 December 2008 - 01:47
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Postad 12 December 2008 - 06:51
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Detta är ju en fantastisk film! Att Ledger slår huvudet på spiken med sin rolltolkning av Joker gör ju inte filmen sämre.
Men att säga att det är världens bästa film? Ja, det kanske är att ta i lite.
//Micke
Postad 12 December 2008 - 10:56
-Palle-
-
-Palle-
-
Mästare
-
-
3878 inlägg
Såg att dom körde den för 99kr på DVD i Elgigantens reklamblad, dom säljer enbart till privatpersoner så MediaMarkt får åka någon annanstans...
Postad 12 December 2008 - 12:15
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
Får hålla med dom flesta att det var en riktigt bra film jag fick se igår. Tycker inte formatbytet var störande faktiskt. Ledger var är riktigt bra som Jokern och jag tycker hela filmen är mer än sevärd. Ngt jag tycker var lite löjligt var batmans röst,kunde kanske ha höjts upp ett steg.
Fantastisk bild å ljud på Bluray skivan! En måste film tycker ja.
Postad 12 December 2008 - 23:17
maximm
-
maximm
-
Guru
-
-
4105 inlägg
Tekniskt var det nog en av de häftigaste filmerna sen requiem for a dream. De blandade hej vilt mellan olika sätt att filma på och det var hur kul som helst. Speciellt biljaktscenen som inte innehöll någon musik, först kändes det helt cp, men ändå så rätt.
Jokern var ju en av de skönaste karaktärerna någonsin. Tycker det var för lite background och för mycket action. Kanske blev man lite bortskämd i BB med allt bakgrundsmaterial.
Annars solklart årets näst bästa film - efter Wall-E
Postad 13 December 2008 - 12:42
Unregistered959
-
Unregistered959
-
Guru
-
-
5007 inlägg
Ok nu har man fått lite distans till TDK, och jag måste säga att jag tänkte inte på filmen nån gång under dessa dagar (såg den i söndags), den berörde mig inte på något sett, vilket IMO en riktigt bra film alltid gör.
Igår var det min tur att se DK (B.D. -utgåva såklart). Innan jag köpte filmen så visste jag inte riktigt vad jag hade att vänta mej. Jag har sett de andra batman-filmerna (dvd-utgåvor) och uppskattat dom för de lättsmälta "popcorn-rullarna" de var. Så här i efterhand så håller jag med Zoomis lite om att DK, berör inte heller mej nämnvärt såsom många riktigt bra filmer gör. Men i ärlighetens namn så har jag inte sett en enda film baserad på serietidnings-figurer som har berört mej heller. Jag tror helt enkelt inte att jag är en person som "berörs" av denna serietidnings-genre. Trots detta så kände jag för att se om filmen en gång till nästan omedelbart efter att sluttexterna rullat! Jag köpte filmen främst för att den har fått så pass många trevliga omdömen. Både vad det gäller den tekniska kvaliten och filmen som helhet. Mina förväntningar av filmen har inte kommit på skam. Filmen som helhet tycker jag är helt OK i underhållnings-syfte. Jag kan lätt räkna upp fler filmer än mina fingrar räcker till som exempel på filmer REJÄLT mycket sämre än DK ur ett rent underhållningsperspektiv. Något som "slog" mej direkt efter att jag hade sett DK var hur skickligt regissören lyckas bevara delar av känslan ifrån de övriga batman-filmerna, SAMTIDIGT som DK har tagit steget och blivit långt mer "vuxen" och mångfacetterad. Det FINNS ett djup i DK som inte tidigare har funnits i serietidnings-filmerna, men detta djup kommer inte på bekostnad av underhållningsvärdet och filmens lättsamhet. Det går utmärkt att jämföra Dark Knight med praktiskt taget alla andra lättsmälta serietidnings-filmer, som t.ex. Hulk, Iron man, Spiderman o.s.v., men det finns trots detta ett "underlag" för djupare tolkningar. Jag tyckte filmens handling var "mörk". filmen lyfte upp mycket av det mörka som finns runt omkring och i våra liv, samtidigt så tyckte jag filmen ändå gav en hoppfull och positiv känsla. Det fanns små ljusglimtar i filmen lite då och då som bryter det mörka. Att överhuvudtaget kunna sitta och tänka i dessa banor, när det gäller en film ifrån en serietidnings-genre tycker jag är märkvärdigt och berömvärt. Det visar att det GÅR att göra lättsamma filmer som ändå innehåller lite djup. Med detta som bakgrund så tycker jag också att filmen är värd ett gott omdöme, även om den inte lämnar någon kvardröjande känsla speciellt länge efter att sluttexterna rullat. Ett mer bestående intryck av BD-utgåvan var den höga tekniska kvaliten. Av alla de BD-filmerna jag har så är BD den film som pressar BD-formatet potential som mest (av spelfilmerna räknat alltså). Större delen av BD uppvisar en bildkvalite som tangerar vad Planet Earth lyckas uppnå och scener som inte riktigt uppnår denna exemplariskt höga nivå, uppvisar ändå en mycket hög kvalite. På en 10 gradig skala skulle jag ändå inte vilja ge "full pott" för bildkvaliten, men den hamnar ändå gott och väl på en 9:a. Ljudet hade jag inte heller några invändningar emot, även om jag blev lite förvånad över att inte "effekt-kanalerna" användes fullt så aggresivt som jag hade förväntat mej. Intrycket av ljudåtergivningen var att även ljudläggningen i filmen hade vuxit ur barnskorna och blivit mer "mogen". Jag tyckte ljudet helt enkelt lät osedvanligt bra balanserat och då ska det tilläggas att jag har bara möjlighet att lyssna på DD-core ljudet och kan inte uttala mej om HD-ljudformaten alls. Dark Knight pryder sin plats i mina hyllor och för mej framstår det som fullkomligt solklart att filmen är en perfekt DEMO-film tack vare sin synnerligen höga bild- och ljud-kvalite. En DEMO-film som till skillnad ifrån många andra faktiskt också är sevärd bara för filmens skull... En referens-skiva helt enkelt... Dark Knight lägger ribban högt för den tekniska kvaliten och jag ser verkligen framemot att få se fler filmer med en teknisk kvalite på den här nivån (eller ännu högre nivå)...
Postad 13 December 2008 - 13:14
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Vi får invänta James Camerons "AVATAR" för att kunna bräcka TDK kvalitetsmässigt.
Postad 13 December 2008 - 13:25
Unregistered6332cbbb
-
Unregistered6332cbbb
-
Forumräv
-
-
882 inlägg
Riktigt bra formulerat och givande läsning, är det någon film jag inte sett, som jag vill ha en bra analys på så är det dig jag kontaktar Krasse
Postad 13 December 2008 - 15:47
Unregistered959
-
Unregistered959
-
Guru
-
-
5007 inlägg
Vi får invänta James Camerons "AVATAR" för att kunna bräcka TDK kvalitetsmässigt.
Vad är det för någon film. Jag har någon gång då och då sett en animerad serie med ungarna som heter avatar, men jag misstänker att det inte är någon Cameron-produkktion? Riktigt bra formulerat och givande läsning, är det någon film jag inte sett, som jag vill ha en bra analys på så är det dig jag kontaktar Krasse 
TACK! Det blev visst lite mer av en rescension än bara jag som ville förklara vad jag tyckte om filmen... Jag hjälper gärna till, men det finns dom som slukar betydligt fler filmer än vad jag gör, som kanske är duktigare på att hjälpa till...
Postad 13 December 2008 - 16:55
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Vad är det för någon film. Jag har någon gång då och då sett en animerad serie med ungarna som heter avatar, men jag misstänker att det inte är någon Cameron-produkktion? AVATARDet är James Camerons nästa storfilm som kommer 2009. Använder en helt ny 3D teknik med en ny sorts kameror. Lär vara en hel del scener med IMAX kvalitet när den släpps på Bluray. Lite infoMer info
Postad 13 December 2008 - 20:42
Unregistered959
-
Unregistered959
-
Guru
-
-
5007 inlägg
DET om något skulle kunna få mej att gå på bio igen!
Postad 13 December 2008 - 22:51
Tiny Turtle
-
Tiny Turtle
-
Veteran
-
-
1869 inlägg
Krasse,
Om du jämför med Batman Begins – vad är bättre och sämre?
Postad 13 December 2008 - 23:17
Unregistered1113
-
Unregistered1113
-
Veteran
-
-
1889 inlägg
Har inte sett den ännu, men den recentionen krasse gör att man sänker lite på förväntningen iaf, så det är bra...jag gillar BB väldigt mycket och den visar mer djup i dessa rollkaratärer, och det tycker jag än idag är en mycket välgjord film som kommer att håla länge, så med det i bakrunden så är det nog bra att sänka förväntningarna lite, och bli överraskad istället..
Ska se den nästa helg tänkte jag.
//CG-47
Postad 14 December 2008 - 11:38
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Såg den igår med familjen.
Riktigt bra, dock gillade inte övriga familje medlemmarna filmen's speltid som är på 2h och 25min.
Vi får hoppas att det kommer en 3a där Two-Face "returns back"
Tyckte dock att two face kunde fått en egen film istället för att tryckt in han i Jokerns film, fast det blev kanske en bättre helhet med dom båda 2 i filmen.
Fy fan för Bruce som körde runt i Lamborghinin's Lp640, varför i hela världen kvaddade han den XD
Postad 14 December 2008 - 11:45
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Fy fan för Bruce som körde runt i Lamborghinin's Lp640, varför i hela världen kvaddade han den XD
Plus att vi fick se den under IMAX scenerna
Postad 14 December 2008 - 16:27
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
+ Jokern var underbar.
+ Fina actionscener.
+ Bild och ljud.
- För lång.
-Själva storyn var löst sammanhållen och ologisk. Man fick anstränga sig för att hänga med i alla fåniga svängar.
- Den dramatiska musiken låg på som en tröttsam ljudmatta nästan hela filmen.
7/10
Postad 15 December 2008 - 18:48
Unregistered959
-
Unregistered959
-
Guru
-
-
5007 inlägg
Krasse, Om du jämför med Batman Begins – vad är bättre och sämre?
Ärligt talat så vet jag inte riktigt så här på rak arm. Det var ganska länge sedan jag såg Batman Begins. Men jag tänkte köra en lite repris ikväll, så om det inte gör något så ska jag försöka svara på frågan lite senare ikväll...
Postad 16 December 2008 - 23:08
jonas_tby
-
jonas_tby
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Hade hoppats på att filmen skulle vara "bättre" andra gången jag såg den. Tyvärr så berörde den mig ännu mindre än vad den gjorde på premiären i biosalongen. Visst är det grym bild, så kallad "referensmaterial", stör mig rejält på att filmen filmats med olika bildformat. Dolby True HD-spåret på Bluray-utgåvan kändes tämligen dött och inte alls med nåt "tryck" i. Nej, det är Ledger som gör hela filmen, men tyvärr räcker inte ens det till tycker jag...
Förresten, nån som vill köpa TDK på Bluray...?
Postad 16 December 2008 - 23:40
Unregistered959
-
Unregistered959
-
Guru
-
-
5007 inlägg
Sorry, jag misstog mej nog. Batman Begins finns inte i mina hyllor. Kanhända att det var en hyrfilm eller något jag hade lånat.
Men hur som helst så av det jag minns ifrån Batman Begins var att den filmen var lite mer "lekfull" (eller barnslig om man så vill) än vad Dark Knight är, som (enligt min mening) riktar sej till en betydligt mer "vuxen" publik...
Nästan som att jämföra kalle anka med arne anka...
Postad 18 December 2008 - 08:58
Tiny Turtle
-
Tiny Turtle
-
Veteran
-
-
1869 inlägg
Sorry, jag misstog mej nog. Batman Begins finns inte i mina hyllor. Kanhända att det var en hyrfilm eller något jag hade lånat.
Men hur som helst så av det jag minns ifrån Batman Begins var att den filmen var lite mer "lekfull" (eller barnslig om man så vill) än vad Dark Knight är, som (enligt min mening) riktar sej till en betydligt mer "vuxen" publik...
Nästan som att jämföra kalle anka med arne anka...
Klurigt. Jag får nog ta och se om BB för jag minns det tvärsom.
Postad 18 December 2008 - 17:28
Sir Mix Alot
-
Sir Mix Alot
-
Forumräv
-
-
705 inlägg
Det är redan någon som sagt det i tråden, men Begins är en dramafilm med actioninslag där fokus ligger på att förklara Bruce bakgrund. Dark Knight är en actionstänkare med några få dramainslag.
Båda otroligt bra i mitt tycke.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Film
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|