Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield Bad Company

438 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield: Bad Company (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7.374998 (7) 79:-

Postad 10 June 2008 - 09:00

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Singleplayern kommer bli riktigt fen, nog därför jag kommer köpa det.
Multiplayern är ju fan rena vilda western, antagligen mest för man spela COD4 så mycket.
Laggigt och får fan knappt död på nån. Men ska ge det lite tid, spelade ju betan också, den var ännu värre.
Men många grejer känns väldigt oklara. Kontrollen är riktigt slapp och otajt, kanske varit så innan.
Aldrig lirat något i battlefieldserien.

Granater och annat är väldigt dåliga, man kan stå 2 cm från den ibland och inte ens få skada.

Redigerat av asbra, 10 June 2008 - 09:03.

Postad 10 June 2008 - 19:20

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Måste öka skadegörelsen på diverse granater.

Postad 10 June 2008 - 20:32

TobbePower
  • TobbePower
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Lobba in en granat (M203?) på en fiende som stog bredvid ett träd. Trädet knäcktes med gubben överlevde. Lite småroligt.....jag stängde av

Postad 10 June 2008 - 23:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Verkar vara väldigt buggigt...Bara hoppas att fullversionen är bättre..

Postad 13 June 2008 - 20:18

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Testade lite online idag (ja, jag är lite efter alla andra, har haft mycket med jobb och sol och sånt). Tyckte väl inte det var nån solklar CoD-killer direkt. Kontrollen är inte riktigt lika precis som man vant sig vid, vapnen känns väldigt tråkiga... Visst, kul med fordon, men styrningen kändes inte så bra.

Vi får väl se hur det går för det när spelet släpps, men det är inget jag tänker förboka. Ska testa lite SP senare tänkte jag (var väl med i demot också?) och se hur det känns.

Postad 13 June 2008 - 20:37

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Provade lite igår morse och det laggade mycket mindre än förra gången. MEN. Det enda som talar för det här spelet framför COD4 är fordonen, och det är enligt mig inte en tillräckligt stor anledning att köpa det när allt annat är sämre. Så nej, jag kommer inte köpa det här.

Postad 14 June 2008 - 06:52

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag fattar inte vad ni klagar på. Efter att ha spelat det i ett X antal timmar (även singleplayer och multiplayer) och ja.. Singleplayer är inte överbra, men multiplayer är riktigt skoj!

Postad 14 June 2008 - 11:31

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Jag tycker spelet är skoj, mycket humor ;) det brukar inte bli lika seriöst som när man kör COD4, man bryr sig inte lika mycket om man vinner eller dör. Går lixom inte påverka lika mycket som enskild person i BF som i tex COD:s s&d där man kan avgöra en match på egen hand. Här får man släpa sitt strå till stacken... Skulle man spela lite seriöst och varje gubbe tog ansvar för en viss uppgift skulle man köra över random motståndarlag hur lätt som hellst.

Vart ska man sikta för att träffa pansarvagnarnas svaga punkt?
Tycker alltid jag skjuter 2-3 skott mer än fiendens pansarvagn men ändå dör jag först, var likadant i BF1942 och desert combat. Kan rulla in bakom en och skjuta han i röven ett par gånger ändå vänder han sig om och hinner förstöra min först.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 14 June 2008 - 11:37.

Postad 14 June 2008 - 12:01

mole
  • mole
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Tycker alltid jag skjuter 2-3 skott mer än fiendens pansarvagn men ändå dör jag först, var likadant i BF1942 och desert combat. Kan rulla in bakom en och skjuta han i röven ett par gånger ändå vänder han sig om och hinner förstöra min först.

ingen aning men i bf2 fanns ju speciella träffpunkter som kunde vara rejält avgörande.

hur använder man radiokommunikationen? går det ens? verkar som om det sänds på radion när man skjuter/träffar en fiende?

hur fäller man ut fallskärmsjäveln?

hur får man tag i mer ammunition? har hänt att jag stått i basen och fått påfyllt utan att jag fattat varför ;)

Postad 14 June 2008 - 12:04

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag tycker spelet är skoj, mycket humor :blink: det brukar inte bli lika seriöst som när man kör COD4, man bryr sig inte lika mycket om man vinner eller dör. Går lixom inte påverka lika mycket som enskild person i BF som i tex COD:s s&d där man kan avgöra en match på egen hand. Här får man släpa sitt strå till stacken... Skulle man spela lite seriöst och varje gubbe tog ansvar för en viss uppgift skulle man köra över random motståndarlag hur lätt som hellst.

Testa på banden, framifrån, eller bakifrån (snuskigt det lät ;) )det va det bästa på BF2. ;) Har inte testat själv ännu. B)

Postad 14 June 2008 - 12:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Det finns väl ingen fallskärm? Har för mig att de sa att det t.ex skulle bli frustrerande för de som skjuter ner en helikopter och inte får någon kill för att föraren hoppar ur med fallskärm. ;)

Postad 14 June 2008 - 12:05

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

ingen aning men i bf2 fanns ju speciella träffpunkter som kunde vara rejält avgörande.

hur använder man radiokommunikationen? går det ens? verkar som om det sänds på radion när man skjuter/träffar en fiende?

hur får man tag i mer ammunition? har hänt att jag stått i basen och fått påfyllt utan att jag fattat varför ;)

Fallskärm finns inte, iaf inte på demot.

Ammo hittar du i ammolådor lite här och var, som är utmärkta som tre patroner på kartan B)

Postad 14 June 2008 - 12:17

TobbePower
  • TobbePower
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Jag tycker spelet är skoj, mycket humor ;) det brukar inte bli lika seriöst som när man kör COD4, man bryr sig inte lika mycket om man vinner eller dör. Går lixom inte påverka lika mycket som enskild person i BF som i tex COD:s s&d där man kan avgöra en match på egen hand. Här får man släpa sitt strå till stacken... Skulle man spela lite seriöst och varje gubbe tog ansvar för en viss uppgift skulle man köra över random motståndarlag hur lätt som hellst.

I BF2 kunde man döda en Stridsvagn med ett skott om man träffa mellan tornet och själva basen på vagnen.

Postad 15 June 2008 - 10:58

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Fallskärm finns inte, iaf inte på demot.

Ammo hittar du i ammolådor lite här och var, som är utmärkta som tre patroner på kartan ;)

Jag kan nästan svära på att jag såg 2 stycken med fallskärm när jag lirade häromdagen.
Har googlat runt och även läst att andra påstår sig sett detta.

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 June 2008 - 10:58.

Postad 15 June 2008 - 11:48

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag kan nästan svära på att jag såg 2 stycken med fallskärm när jag lirade häromdagen.

Va? Detta måste vi ju ta reda på om det går att andvända fallskärm.

Söka runt på youtube med kanske..?

Postad 15 June 2008 - 14:23

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Det ska inte finnas några fallskärmar med vad jag vet. Läste att dom tog bort dom eftersom de ansåg att försvararna redan har tillräckligt med problem (Gold Rush dvs) att hålla koll runt omkring. Att bli anfallna uppifrån gör det inte lättare.

Däremot så finns det ett online achievement där man ska glida med fallskärm i 3 sekunder. Frågan är om detta är på en annan mode än Gold Rush?

Förresten, dom kanske går på realism. Hur realistiskt är det att hoppa fallskärm från en helikopter? Den skulle inte veckla ut sig för fem öre på den höjden man flyger i spelet ;)

Redigerat av Namil, 15 June 2008 - 14:28.

Postad 15 June 2008 - 17:07

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Jag kan ju ha drömt det också men tror inte det.

Fallskärmarna är ju en av de roliga sakerna i BF så vore trist om de tog bort dem.
Tex i BF42 på bergsbanan Gazala kunde man köra basejumps ner i ravinerna. Köra med full fart med jeepen ut för klippan och sen hoppa ur och ta fallskärmen :P

B)
http://www.youtube.c...h?v=5Gnh_IjTm8s

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 15 June 2008 - 17:08.

Postad 15 June 2008 - 17:11

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

har också bevittnat det,dock på PS3 versionen.

Postad 15 June 2008 - 17:25

mole
  • mole
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
jag har också sett fallskärmar men enligt vad man hittat på google ska det inte finnas? däremot verkar det vara nån achievement att hålla sig mer än 3sek i luften?

Postad 19 June 2008 - 07:29

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Hehehe! :)

http://kotaku.com/50...r?autoplay=true

Postad 19 June 2008 - 08:01

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Har bokat detta spel efter att ha provat demot, äntligen ett spel som kan konkurrera med Halo 3 på Live. Jag köpte Gold edition för man vill ju inte vänta med att få använda alla vapen :)

Postad 19 June 2008 - 14:31

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Hur mycket xp behövs för att låsa upp items? Typ autoinjector och liknande.

Postad 19 June 2008 - 16:58

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hur mycket xp behövs för att låsa upp items? Typ autoinjector och liknande.

beroende på vilken level du är på innan..

tror fjärde leveln och sista leveln på demot är på 4000xp

Postad 19 June 2008 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Höga betyg i Gameinformer (92,5)

http://www.gameranki...ges2/935085.asp

Ser bra ut.

Postad 19 June 2008 - 22:05

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Jag vet inte om någon länkat innan, men här är iaf dom 8 kartorna som vi kommer kunna lira online om en vecka :)

Redigerat av Unregistered274dc322, 19 June 2008 - 22:07.

Postad 20 June 2008 - 17:33

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
*Förbokar*

Demot var trevligt ;). Blir nog bra det här. Tycker dock ljudet var uselt :).

Postad 22 June 2008 - 20:40

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Wtf, bara 8 banor, jag som tyckte Cod 4s 16 var lite.

Ska nog köpa det, fast på ebay eller så. Singeplayern är jag riktigt sugen på,

Postad 23 June 2008 - 05:04

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

*Förbokar*

Demot var trevligt ;). Blir nog bra det här. Tycker dock ljudet var uselt ;).

Tycker tvärt om.. i allafall om ljudet.. tycker det var helt suveränt.. fantastiskt.. grymt sköna dova smällar när det sprängdes på håll, och lika skarpa och hårda när det smälde brevid en, elelr om nån står och skjuter intill en. skänt tryck i sniper gevären å så.. fin inlevelse när man hör kulsprutorna på håll å så.. dra upp volymen och njut säger jag... blir ritkigt skoj på torsdag.. :)

Postad 23 June 2008 - 07:55

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Störde mig på ljudet i början också. Men när man tänker efter så är det äckligt "äkta" ljud. Det är inte så ###### mycket liv på ett krigsfält nuförtiden.

http://www.youtube.c...h?v=8T7l8L4yoHM

Postad 23 June 2008 - 09:23

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Tycker tvärt om.. i allafall om ljudet.. tycker det var helt suveränt.. fantastiskt.. grymt sköna dova smällar när det sprängdes på håll, och lika skarpa och hårda när det smälde brevid en, elelr om nån står och skjuter intill en. skänt tryck i sniper gevären å så.. fin inlevelse när man hör kulsprutorna på håll å så.. dra upp volymen och njut säger jag... blir ritkigt skoj på torsdag.. :)

Håller med, ljudet är väll det som är bäst hitills! de dova smällarna osv... låter precis som det gör i verkligt krig!

Postad 23 June 2008 - 13:45

Celing
  • Celing
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Känslan i spelet är helt enorm måste jag säga. Ljudet är nog det bästa jag hört i något spel, och då sitter jag bara på högtalarna från TVn. Måste vara helt sjukt bra om man har 5.1 eller ett par shyssta lurar. Sen är känslan rent generellt bra. Grafiken, det mesta går att förstöra osv. Frostbite motorn gör helt klart sitt jobb (och lite mer därtill).

Men sen finns det saker som kan förstöra spelet totalt i vissa stunder..

# Sikten är inte speciellt bra, visst det spelar ingen roll om man dallar runt med en vanlig scar etc. Men när man sitter som sniper i en buske skulle man gärna uppskatta ett par hundra meter till.

# Räckvidden på vapnena. Har inte utforskat detta fullständigt men det känns oftast helt lönlöst att försöka stå och träffa en snubbe 200 meter bort med ett machinegun. Jag förstår även inte hur de har tänkt med zoomningen på vapnena. Det är ju bara assault som har någorlunda hjälpande zoomning. Hoppas detta blir bättre i unlocksen. För just nu känns det som att det är shotgun eller sniper som gäller, finns inga vapen som duger i mid-range.

# Fordon. Jag hoppas verkligen att det kommer vissa maps som är 100% infanteri. INGA fordon som helst på mapen alltså.
För det blir så ######ns tråkigt när man blir spawnkillad stup i kvarten utav en tank som står 50 meter bort. Visst, det finns ju rocket-launchers och handgranater. Men det tar ju minst 4 raketer innan tanken sprängs och innan man har avskjutit dessa så har man oftast blivit dödad för länge sen.

# Healingen i singleplayer, det verkar ju som att det går att heala sig hur många ggr som helst? Stämmer detta?
Isf så är det ju bara att skjuta-skadas-campa-heala -> skjuta-skadas-campa-heala som gäller. Måste säga att detta förstör SP delen ganska rejält. Skulle vara mycket bättre om man hade 5 injektioner per map utav heal staven.

Är lite osäkert om det blir något köp för min del som det ser ut nu. Beror mycket på hur mapsen kommer se ut.
Visar det sig att det är hälften infanteri och hälften fordon blir det dock ett klart köp så småningom.

Redigerat av Celing, 23 June 2008 - 13:56.

Postad 23 June 2008 - 14:06

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
IGN review

Postad 23 June 2008 - 18:51

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Osäker på köp, fortarande lite för buggit... Man kan skjuta en gubbe i huvudet 3-4 gånger med snipern utan att nåt händer tex...

Postad 23 June 2008 - 20:43

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Givet köp så fort det släpps.. inget att fundera på....så skönt tror andra MP banor också blir skoj. med ltie annan inriktning,, kasnke mer för sniper och andra mer för närstrider å så.....längtar som tusan.

Postad 23 June 2008 - 22:23

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Osäker på köp, fortarande lite för buggit... Man kan skjuta en gubbe i huvudet 3-4 gånger med snipern utan att nåt händer tex...

Inte provat snipern i Battlefield, men det borde dom kunna patcha till rätt lätt. Körde rätt mycket nu ikväll och gillar spelet ännu mer :blink:. Galet skönt att bara plöja in i en stad och mangla allt med tanken

Postad 24 June 2008 - 00:17

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Hehehe! :)

http://kotaku.com/50...r?autoplay=true

Haha det var rätt kul, undrar också vilka som hade gått på det där med en vandrande tunna=). Kanske är en "homage" till spelet eller så är det mer menat som ett "hån", hur som helst var det rätt så kul som sagt.

On topic:
Gillar spel där de driver lite med andra spel eller liknande, BF : Bad Company verkar iaf ha lite humor, tyvär verkar det vara rätt så buggigt. Har läst om folk (kanske var det denna tråden till och med) som skjutit med raketgevär på ett vaktorn och inte lyckats förstöra det med första, har dom fixat detta i retailen?

Redigerat av Jack of all trades, 24 June 2008 - 00:18.

Postad 24 June 2008 - 00:47

mole
  • mole
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

# Räckvidden på vapnena. Har inte utforskat detta fullständigt men det känns oftast helt lönlöst att försöka stå och träffa en snubbe 200 meter bort med ett machinegun. Jag förstår även inte hur de har tänkt med zoomningen på vapnena. Det är ju bara assault som har någorlunda hjälpande zoomning. Hoppas detta blir bättre i unlocksen. För just nu känns det som att det är shotgun eller sniper som gäller, finns inga vapen som duger i mid-range.

# Fordon. Jag hoppas verkligen att det kommer vissa maps som är 100% infanteri. INGA fordon som helst på mapen alltså.
För det blir så ######ns tråkigt när man blir spawnkillad stup i kvarten utav en tank som står 50 meter bort. Visst, det finns ju rocket-launchers och handgranater. Men det tar ju minst 4 raketer innan tanken sprängs och innan man har avskjutit dessa så har man oftast blivit dödad för länge sen.

håller med om att range på vapnen är sådär men som du säger är det nog något man löser när man får unlocks.

när det gäller fordon tycker jag bara det är positivt i battlefield. det är ju lite det som skiljer battlefield från tex. cod4. dessutom tycker jag att man i bad company lyckats balansera striderna mellan fordon och infanteri mer än i tidigare spel. finns fler vapen att använda nu tex. för att oskadliggöra en tank än i tidigare lir. tror att alla banor kommer innehålla fordon men hoppas att man som i bf2 till pc ska kunna ställa in så man kan lira utan fordon. hade varit kul med lite blandning på servrarna.

Postad 24 June 2008 - 01:02

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

håller med om att range på vapnen är sådär men som du säger är det nog något man löser när man får unlocks.

hmm vet inte riktigt vad ni pratar om... tycker det funkar mycket bra med snipern. Ett skott i huvudet och den dör! ett skott någon annan stans och den blir av med nästan allt liv, och då skjter man en gång till eller tar fram pistolen och skjuter lite i blindo och hoppas att man tar slut på de sista livpoängen!

Postad 24 June 2008 - 01:29

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Går det att plocka en tank/bil med något vanligt vapen? Eller krävs det typ raketer och liknande? Tänkte om man t.e.x kan mata med maskingeväret och försöka slå ut den?

Redigerat av Unregistered1594247d, 24 June 2008 - 01:30.

Postad 24 June 2008 - 02:04

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Går det att plocka en tank/bil med något vanligt vapen? Eller krävs det typ raketer och liknande? Tänkte om man t.e.x kan mata med maskingeväret och försöka slå ut den?

helikopter och jeepar vet jag att det går (har prövat :)) dock har jag inte prövat på en tank, men kan inte se varför det inte skulle gå! men du får nog stå och skjuta ett tag.

en annan sak man kan göra är att plocka fram borrmaskinen (om man är support) och skruva isär bilen!

Postad 24 June 2008 - 10:06

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Haha det var rätt kul, undrar också vilka som hade gått på det där med en vandrande tunna=). Kanske är en "homage" till spelet eller så är det mer menat som ett "hån", hur som helst var det rätt så kul som sagt.

On topic:
Gillar spel där de driver lite med andra spel eller liknande, BF : Bad Company verkar iaf ha lite humor, tyvär verkar det vara rätt så buggigt. Har läst om folk (kanske var det denna tråden till och med) som skjutit med raketgevär på ett vaktorn och inte lyckats förstöra det med första, har dom fixat detta i retailen?

De har släppt två nya "hån/homage"-videos nu.
Gears of War och Rainbow 6 är måltavlorna denna gången.

Postad 24 June 2008 - 22:24

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Spelet är skickat ifrån Discshop så nu är det bara till att göra sig redo :). Helgen blir dedikerad åt Battlefield-lirande.

Redigerat av Unregistered1594247d, 24 June 2008 - 22:24.

Postad 25 June 2008 - 18:03

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Nu ska jag sätta mig och spela :) hittade spelet på stan i dag så slog till ;)

Nån mer som fåt spelet i dag?

Redigerat av sikis, 25 June 2008 - 18:04.

Postad 25 June 2008 - 18:07

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
va sjutton jag vill också ha det nu! :-(
någon som vet om pccity o elgiganten har något bra pris på detta?

Postad 25 June 2008 - 20:16

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Hittade det på Expert stormarknad.

Postad 26 June 2008 - 07:57

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Sköt mig upp till Level 4 igår kväll. Helt ok spel, kul med lite fordon och det kräver en annan taktik än när man spelar CoD4. Kommer nog att lägga ner några timmar på detta, känn som ett bra komplement till CoD4.

Postad 26 June 2008 - 11:17

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0
Jag känner att jag inte riktigt har tid till 2 spel i samma genre som tex Battlefield och Call Of Duty...

1 skjutarspel
1 sportspel (tex fotboll/hockey)
1 Racinglir
1 Valfritt annat

Men sen om man enbart lirar för skojs skull och skiter i resultatet så kvittar det ju
iof men jag kände att jag tappat lite i Call Of Duty bara när jag vart borta över
midsommar 3 dagar och festat.... så blir antingen eller för min del....

Blir nog att avvakta lite och se vad folk säger, eventuellt hoppa detta och
snegla framåt mot Farcry 2...

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 26 June 2008 - 11:18.

Postad 26 June 2008 - 14:16

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Nött lite idag och tycker det är helt okej. Känns ibland som att man hamnar med ett gäng som verkligen skiter i vad man egentligen ska göra. Typ 8 snipers som springer runt och fjantar sig i buskarna.

Postad 26 June 2008 - 14:18

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0

Nött lite idag och tycker det är helt okej. Känns ibland som att man hamnar med ett gäng som verkligen skiter i vad man egentligen ska göra. Typ 8 snipers som springer runt och fjantar sig i buskarna.

Det är ju det klassiska Battfield problemet att folk bara springer omkring och inte bryr sig om att slutföra uppgiften.

Spelet kommer verkligen till sin rätt när man hamnar i en schysst, seriös squad.

Postad 26 June 2008 - 15:25

Unregistered1079
  • Unregistered1079
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar när man inte buggtestar spelen ordentligt!!! Det borde vara spöstraff på sånt...

Efter första bana försvann "mellansnacket", är ju i princip omöjligt att följa med i storyn utan det. Spelar ingen roll om man startar om spelet. Någonting hände säkert när spelet sparades, så ###### irriterande!!! Kan nämna att jag har "gold edition". Någon mer som har samma problem?

Redigerat av Unregistered1079, 26 June 2008 - 15:26.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.