Left 4 Dead (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(15)
|
Inga priser | |
Left 4 Dead (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser |
Postad 22 February 2009 - 13:12
Postad 27 February 2009 - 05:57
Har inte testat men det tror jag.Möjligen en noob-fråga men är det möjilgt att köra fyra pers tillsammans - men på två split screens? har för mig jag läst nånstans att man bara kan köra en split screen och ska man vara fyra då så får de två andra sitta på varsitt håll?
Edit: Stavfel
Redigerat av Unregistered4a9b099f, 27 February 2009 - 05:57.
Postad 27 February 2009 - 17:41
Postad 28 February 2009 - 12:05
Postad 28 February 2009 - 13:04
Nope, tyvärr. SKulle väl komma till våren om jag minns rätt. Vilken skulle kunna vara när som helst i principhar det kommit någon uppdatering än? som tex nya banor eller spelformer? tror inte ja orkar starta spelet innan det har kommit
Postad 17 March 2009 - 01:18
anledingen till att jag frågar är att jag helt enkelt inte orkar starta spelet och kolla själv,, kalla mig lat, ja säger inte emot
Postad 17 March 2009 - 11:04
Nope. Men uppdateringen borde nog synas i marketplace, och där kollar du väl?fortfarande ingen uppdatering eller? NU måste de väl va vår i alla fall,, snart april ju
anledingen till att jag frågar är att jag helt enkelt inte orkar starta spelet och kolla själv,, kalla mig lat, ja säger inte emot
Postad 17 March 2009 - 11:48
Postad 17 March 2009 - 12:54
Nope. Men uppdateringen borde nog synas i marketplace, och där kollar du väl?
jodå där kollar jag allt,, dock blir det inte så ofta ja startar konsolen så ofta längre,, all tid går åt till killzone 2 just nu
men ibland är det allt kul att spela på xboxen också, har en el påbörjade spel där som jag ska ta tag i så småningom
dock tycker jag det är osmidigt system så fort man ska köpa nånting så måste man ha MS poäng, alltså först köpa dessa poäng och sen handla det man vill med poängen,, smidigare på psn där man handlar direkt med visa kortet
Postad 17 March 2009 - 13:06
Så mycket krångligare blir det väl inte? Poängen inhadlas ju direkt i samband med ett köp. Även det med VISA-kort. PSN är väl lite smidigare, men dock marginellt tycker jag. Sedan kan man ju tycka att det är bättre att handla för pengar istället för poäng och att MS är lite fula när 500 MS-points kostar 56.50:- Man tänker ju att det blir ca 50, när det i själva verkat blir närmare 60.jodå där kollar jag allt,, dock blir det inte så ofta ja startar konsolen så ofta längre,, all tid går åt till killzone 2 just nu
men ibland är det allt kul att spela på xboxen också, har en el påbörjade spel där som jag ska ta tag i så småningom
dock tycker jag det är osmidigt system så fort man ska köpa nånting så måste man ha MS poäng, alltså först köpa dessa poäng och sen handla det man vill med poängen,, smidigare på psn där man handlar direkt med visa kortet
Postad 18 March 2009 - 23:50
Bara 3 achievements kvar, men jag orkar knappast spela igenom utan att få spya på mig eller bli skadad av specialare.. Bill eller Zoey blir ju alltid kaxiga mot tanks och häxor
Postad 19 March 2009 - 08:23
Håller med. Absolut inte ett osmidigt system.Så mycket krångligare blir det väl inte? Poängen inhadlas ju direkt i samband med ett köp. Även det med VISA-kort. PSN är väl lite smidigare, men dock marginellt tycker jag. Sedan kan man ju tycka att det är bättre att handla för pengar istället för poäng och att MS är lite fula när 500 MS-points kostar 56.50:- Man tänker ju att det blir ca 50, när det i själva verkat blir närmare 60.
Det som är lite fult är ju att MS tvingar en att köpa mer poäng än vad man faktiskt behöver för sitt köp. De tjänar givetvis extra stålar på detta, men det kan jag unna dom. Sen finns det iofs fördelar med att kunna "lägga undan" pengar för köp på Live i form av ms points. Och sen kan man ju ge bort ms points som presentkort till sina vänner om man köper skrapkort. Nice
Redigerat av SejLax, 19 March 2009 - 08:28.
Postad 19 March 2009 - 12:52
Håller med. Absolut inte ett osmidigt system.
Det som är lite fult är ju att MS tvingar en att köpa mer poäng än vad man faktiskt behöver för sitt köp. De tjänar givetvis extra stålar på detta, men det kan jag unna dom. Sen finns det iofs fördelar med att kunna "lägga undan" pengar för köp på Live i form av ms points. Och sen kan man ju ge bort ms points som presentkort till sina vänner om man köper skrapkort. Nice
ja de tycker jag är dåligt att man måste köpa för mer än vad de kostar,, riktigt sniket,, visste dock inte att man kunde ge bort ms poäng
sen att man kan lägga undan sina poöng till nästa gång man köper, det kan man på psn också,, där har du ju ett konto som du kan sätta in hur mycke pengar du vill på, sen är det bara att handla och det dras därifrån
eller ja, kanske inte HUR mycket pengar som helst men du förstår nog va ja menar
Postad 19 March 2009 - 13:03
Precis som till 360...där har du ju ett konto som du kan sätta in hur mycke pengar du vill på, sen är det bara att handla och det dras därifrån
eller ja, kanske inte HUR mycket pengar som helst men du förstår nog va ja menar
Nu har jag med lagt spelet på is i väntan på uppdateringen. Hoppas att den är värd att vänta på.
Postad 19 March 2009 - 13:23
Nä, den ska vara gratis... vet inte hur vi kom in på det ämnet riktigtJag trodde uppdateringen skulle va gratis? Eller tar MS betalt iaf?
Postad 21 April 2009 - 17:53
har laddat ner nu och testat men försåt inte riktigt
vad är det som är nytt förutom en stor klocka längst upp? samma banor och samma sombies och samma defected
vad har jag missat för det kan inte bara va de eller?
190mb och en klocka LOL
Redigerat av andreassofus, 21 April 2009 - 18:27.
Postad 21 April 2009 - 19:16
Det går ut på att överleva så länge som möjligt. JA det är samma platser som i vanlig story, men man är låst till ett visst område att överleva i.
Dessutom har det tillkommit en ny bana i detta spelsätt. "Last stand" heter den.
Jag tyckte det var ganska underhållande och spännande att spela "Survivor mode". Jag och en polare fick några bronsmedaljer, men klarade oss aldrig längre än 6 minuter.
Postad 21 April 2009 - 20:39
får väl testa nån annan gång kanske,, spelade bara ett par gånger och alla jag splade med skulle upp på en stor sten/berg och stå och trycka,, gasnka meningslöst
Postad 22 April 2009 - 17:09
Ser fram emot helgen, då ska det nötas en hel del
Postad 01 May 2009 - 16:59
Postad 08 May 2009 - 22:49
Postad 08 September 2009 - 22:11
Sweet! Valve twittrar att Crash Course släpps nu på torsdag!
Tyvärr så är det ett fekjat konto från de som Twittrat om det. Men det släpps antagligen någon gång den siste September.
Postad 08 September 2009 - 22:18
Ja, jag insåg detta när jag kollade närmare.Tyvärr så är det ett fekjat konto från de som Twittrat om det. Men det släpps antagligen någon gång den siste September.
Postad 29 September 2009 - 15:32
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
30 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?