Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny Slim mobil från SE w890

270 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson W890i (Mobiltelefoner) 1 7.076086 (91) Inga priser

Postad 26 May 2008 - 18:38

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Finns den svarta att köpa nånstanns förutom hos 3 ??

Postad 27 May 2008 - 16:10

pekko
  • pekko
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej,

Det jag upplever som det stora problemet med W890:an är att det inte tycks vara möjligt att ändra från normal till ljudlös utan att gå via inställningar - profiler. Tacksam om någon hittat en snabbare lösning och vill dela med sig av denna.

/P

Postad 27 May 2008 - 19:08

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Hålla innne fyrkant kanske :P

Postad 27 May 2008 - 20:33

pekko
  • pekko
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
superschysst, kunde inte hitta någon information i manualen!

TACK!

Postad 27 May 2008 - 20:39

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
hehe lugnt :) men det är ju en liten bild på fyrkants knappen som visar att det blir ljudlöst iofs :P

Postad 29 May 2008 - 12:16

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Finns ny mjukvara ute nu för generic nordic: R1FA030.

Postad 29 May 2008 - 18:26

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
va e de för skillnad ? sparas allt så som man har det innan på mobilen efter uppdatering ?

Postad 31 May 2008 - 11:44

xms67
  • xms67
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
Efter att ha lånat en w890i kan jag säga att den är bra, riktigt bra. Men två nackdelar upptäckte jag:

- När man skriver sms så är #-knappen för långt ned i hörnet för mig. Jag har inte ovanligt stora händer men det var lite knepigt att få dit tummen om man håller och skriver men samma hand. Avståndet från botten på telefonen till #-knappen på min egen K610i är några millimiter mer. Klar nackdel med w890i.

- Mottagningen är sämmre på w890i jämfört med k610i. Inte stor skillnad. Men jag som råkar bo i ett hus som ligger där det är lite knepigt med mottagningen märkte direkt skillnaden. Om jag går 10 meter från huset har båda telefonerna 100% mottagning.

Skall nu jämföra med c702. Fick ett mejl från SE om att den nu fanns i butik. Ingen av de butiker jag besökte hade fått in den. Dessutom är den fortfarande märkt med en stjärna på SE:s hemsida. Fast jag vet att vissa butiker har den.

Postad 04 June 2008 - 15:28

halmstaden
  • halmstaden
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0
Då jag inte läst igenom alla sidor kanske svaret finns där, men som redan nämnt står det på SEs hemsida att w890 stöder minneskort upp till 4gb, men med tre kan man som bekant få 8gb. har tre gjort något med telefonen eller kan jag köpa 8gb minneskort och sätta i?

Edit: förtydligande: kan jag alltså köpa en operatörsfri w890 och sätta i ett 8gb minne så att den funkar bra eller blir den seg då? (om jag nu inte var tillräckligt tydlig ovan)

/merzo

Redigerat av halmstaden, 04 June 2008 - 20:09.

Postad 04 June 2008 - 17:19

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

• 404 inlägg
  • 0
Är den inte pinsamt slö i menyerna? Eller är det bara jag själv som är slö? :(
Jämför med W880i nu...

tacksam om nån kan ge nån synpunkt.

Postad 05 June 2008 - 12:20

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Är den inte pinsamt slö i menyerna? Eller är det bara jag själv som är slö? :)
Jämför med W880i nu...

tacksam om nån kan ge nån synpunkt.

Har inte testat w880 men w890 ær pinsamt trøtt

Postad 05 June 2008 - 12:57

Unregistered1b1f1d4c
  • Unregistered1b1f1d4c
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Finns ny mjukvara ute nu för generic nordic: R1FA030.

Köpte den bruna på mediamarkt göteborg igår och den är utrustad med den här mjukvaran.

Postad 05 June 2008 - 22:45

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Vart kan man kolla det xolin ?

Postad 06 June 2008 - 00:53

Unregistered1b1f1d4c
  • Unregistered1b1f1d4c
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Vart kan man kolla det xolin ?

I servicemenyn.
För att komma dit tryck: Höger Stjärna Vänster Vänster Stjärna Vänster Stjärna.
I servicemenyn går du in på Serviceinfo -> Programinfo.

Edit: När du väl är i servicemenyn kan du gå in på Serviceinfo -> Modellinfo och trycka 2468. :D

Edit2: Såg nu att man även kan se versionen (enklare) på Menyn -> Inställningar -> Allmänt -> Uppdateringstjänst -> Programversion.

Redigerat av Unregistered1b1f1d4c, 06 June 2008 - 18:39.

Postad 06 June 2008 - 09:51

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

I servicemenyn.
För att komma dit tryck: Höger Stjärna Vänster Vänster Stjärna Vänster Stjärna.
I servicemenyn går du in på Serviceinfo -> Programinfo.

Edit: När du väl är i servicemenyn kan du gå in på Serviceinfo -> Modellinfo och trycka 2468. :P

Haha kul med lite påskagg :D

På min silvriga w890 unbundled har jag R1EA033
Den har precis varit på service...

Postad 09 June 2008 - 08:57

Whinston
  • Whinston
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Mottagningen på w890i är dålig. Både jag och min kompis har köpt en och om jag jämför med min k800i så har w890i mycket sämmre mottagning. Har Telia och bor i Stockholm. Har 3G avstängt och kör på GSM.

Andra nackdelen jag märkt är att mottagningen på radion är riktigt kass. Störningar på P3 och P4 radio sthlm som jag annars aldrig haft problem att få in.

Annars har jag inte haft några problem med luren, mottagningen är dock en ganska fundemental funktion på mobilen.

Postad 10 June 2008 - 17:06

halmstaden
  • halmstaden
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0
hej,
skulle vilja få svar på om man endast kan ha ett 8gb minne om man köper från 3.
går det att sätta in ett 8gb minneskort i en operatörsfri telefon köpt på pricerunner dvs?

tacksam för svar

/merzo

Postad 11 June 2008 - 07:00

Veratio
  • Veratio
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

hej,
skulle vilja få svar på om man endast kan ha ett 8gb minne om man köper från 3.
går det att sätta in ett 8gb minneskort i en operatörsfri telefon köpt på pricerunner dvs?

tacksam för svar

/merzo

Det går utmärkt. Jag köpte min svarta från Tyskland och har 8gb minne i.

Niclas

Postad 11 June 2008 - 20:20

halmstaden
  • halmstaden
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Det går utmärkt. Jag köpte min svarta från Tyskland och har 8gb minne i.

Niclas

tack för upplysningen

Postad 12 June 2008 - 09:49

Unregistered7146b06c
  • Unregistered7146b06c
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Japp då har jag också stegat upp mig från K750i till W890i men tala om besvikelse, saknar redan min 750 (synd att den gick sönder). Men alltså vad har hänt? visst lite tunnare som gör den smidigare att stoppa i fickan men svårare att hantera i övrigt. Mjukvaran är densamma som senaste tre åren? med undantag från några nya i mitt tycke fåniga funktioner såsom att välja musik efter humör. Jag kan inte heller förstå placeringen av HF/ladd kontakten, men någon kan säkert förklara det för mig. Nu är det väl inte så att jag e helt missnöjd men jag kan inte se några större framsteg sedan min gamla K750 som är värt att lägga 3000 pix på.

Fördel/nackdel jämfört med K750
Fördelar:
- Lite flashigare men egentligen samma gamla mjukvara.
- 3G
- Tunn (fördel i vissa avseenden)
Nackdelar:
- Mottagningen är sämre
- Dom egentliga nyheterna i mjukvaran är ju ingen revolution direkt.
- Seg ibland
- Placeringen av kontakten.
- Svår att hålla i, tunn.

Sedan måste jag säga att programvaran som SE skickar med är som vanligt usel, har testat både på Vista och XP och den suger stenhårt. Den drar ju resurser av datorn så att den blir helt matt och hänger sig. Det är få överföringar som fungerar felfritt.

Redigerat av Unregistered7146b06c, 12 June 2008 - 10:04.

Postad 14 June 2008 - 08:38

xslyyx
  • xslyyx
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Fler som sagt det och det tåls att sägas igen.
Täckningen är USEL på mobilen. Ångrar att jag köpte den utan att ha läst på olika forum. Hoppas detta är något SE kan åtgärda med ny firmware.

Har ni andra samma problem med er mobil eller? eller är det bara vissa som suger så hårt så vart annat samtal bryts pga ingen täckning mitt i stan?

Postad 26 June 2008 - 15:19

jonatannn
  • jonatannn
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Är ute efter ett fodral som är tunnt och genomskinligt till denna mobil. Den moccabruna färgen skavs bort när den ligger i fickan :) Några bra tips på fodral??

Postad 26 June 2008 - 17:03

Unregistered11bf6fd0
  • Unregistered11bf6fd0
  • Forumräv

• 848 inlägg
  • 0

Vet inte om det var du som spred det här skitsnacket förra gången också. Men du får gärna berätta på vilket sätt en 3.5mm plugg direkt i telefonen skulle vara bättre än nuvarande lösning med 3.5mm plugg i handsfreen som levereras med telefonen.
Skillnaden mot Nokia är att du kan använda handsfree-micen med vilka hörlurar som helst..

"Tycker fortfarande att det är jobbigt att Nokia inte insett att alla vill ha en 3,5mm plugg på handsfree-sladden, SE verkar ju vara med på det tåget nu iaf."

Ta reda på fakta före du snackar skit är du snäll, det enda du bidrar till (medvetet?) är att skapa förvirring med förvridna sanningar.

Jag har själv under loppet av ett halvår förbrukat 3 stycken HPM-75, jag tycker personligen att
dom håller dålig kvalité. För mig har det handlat om ett glapp just före mic/kontaktdelen. Fördelen
med ett 3,5mm plugg på telefonen är att du kan använda egna lurar utan att få runt med 2 meter
kabel i fickan. Ett HPM-75 kostar mellan 200-300kr i butik inget jag vill betala för att få använda mina
egna lurar. Ljudet i dom medföljande snäckorna är pinsamt, för att kunna njuta krävs ett betydligt bättre
par lurar/proppar och det tror jag alla som har en vettig anläggning hemma kan hålla med om.

Sony Ericsson har tagit fram produkter till deras headset med kortare sladd, i butik ville de ha
ha 599:- för och det dom gjort då är att dom kortat sladden på ett par snäckor som är strået vassare
än dom som följer med, vettigt? Nja...

Jag har löst det genom att löda om mina Porta Pro, inget jag tror någon har lust till när dom just
köpt en telefon för flera tusen, jag tycker fortfarande 3,5mm på telefonen är bäst fast man kan ju
tycka olika, jag respekterar dig om du gillar standardlurarna eller tycker det är okej att gå runt med
2 meter kabel i fickan men för mig fungerar det inte :)

Slutligen, den svarta versionen kommer den säljas i Sverige?

Postad 27 June 2008 - 23:01

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Hur lång battertid har ni på era w890? Hur långt mellan laddningarna vid normalt användande och musiklyssning? Velar mellan denna o den billigare Nokia 5310.

Postad 02 July 2008 - 19:27

Mange30
  • Mange30
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Har några problem med min w890i

Emellanåt när folk ringer till mig så åker mobilsvar på fast jag har full täckning och allt, någon mer somhar detta problem? Sen står det ibland bara nödsamtal, samma där full täckning och allt, någon som har dessa problem?

Väldigt irritarande :)

Postad 07 July 2008 - 11:41

jonatannn
  • jonatannn
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Jag är väldigt miisnöjd med min batteritid på denna mobil. Måste ladda den efter 2 dygn och då har jag pratat max i 1 timma av 48 timmar. Ska det vara såhär kasst? Hur ofta laddar ni andra??

Postad 14 July 2008 - 20:59

Unregisteredf198cd57
  • Unregisteredf198cd57
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Tjena.

Spontanbeställde en W890 idag då min gamla W660 gått sönder (dispaylen)
Det blev tillsammans med Telenor. 199kr abonnemanget utan förhöjd avgift i 18 månader.
Kan ringa för rubbet.

Men verkar som många har problem med täckningen så nu blir man lite nervös för sitt sponanköp?
Funkar den så dåligt? Har det blivit bättre? Reparerar SE detta utan att klaga?
Jag menar täckningen är ju ganska vital för en telefon? Borde nästan gå häva köpet efter 3 reparationer om den är så dålig?

Hur allvarligt är felet?

Tack.

Postad 15 July 2008 - 06:54

jonatannn
  • jonatannn
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Jag är väldigt miisnöjd med min batteritid på denna mobil. Måste ladda den efter 2 dygn och då har jag pratat max i 1 timma av 48 timmar. Ska det vara såhär kasst? Hur ofta laddar ni andra??

Ingen mer än jag som upplever detta?

Postad 15 July 2008 - 17:42

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Förutom kontakten som sitter på sidan (idotiskt) och att den är lite seg, speciellt när man spelar musik så är jag väldigt nöjd med min. Tunn och skön att ha i fickan, inga problem med täckningen och proppfyll med teknik. Precis som en mobil ska vara.

Efter denna mobilen lär jag knappast välja en mobil som e större (se iphone)

ps. att man inte kan ha en diskussion utan iphone kommer med i bilden, pinsamt. Men men...

Postad 23 July 2008 - 12:45

Tordyvel
  • Tordyvel
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Är ute efter ett fodral som är tunnt och genomskinligt till denna mobil. Den moccabruna färgen skavs bort när den ligger i fickan :P Några bra tips på fodral??

http://www.mytrendyp...al-37750c1.html

Postad 23 July 2008 - 12:50

Tordyvel
  • Tordyvel
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Haha kul med lite påskagg :P

På min silvriga w890 unbundled har jag R1EA033
Den har precis varit på service...

Fräsigt!

Köpte min igår och den har R1FA030.

Postad 26 July 2008 - 11:06

Erling
  • Erling
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Det här med täckningsproblemen, gäller det även om 3g är påslaget? Bor i Göteborg och har lite problem med täckning i min lägenhet, har då en K750i så då är det ingen 3g....

Postad 26 July 2008 - 11:19

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0

Ingen mer än jag som upplever detta?

Jo jag gör det. Nu när jag har semester så har jag bara denna mobil hela tiden. Annars när jag jobbar så har jag en äldre SE telefon. Men nu märks det hur kass batteri tid det är på denna lur. Laddar typ varrannan dag. Har bara ägt SE telefoner och ingen har haft lika dålig batteri tid som denna, har ägt w880, k810, k750 osv.

Annars så har jag iaf inga problem med täckning osv. Skönt tunn osv, de ända som sagt är kass batteri tid ;)

Postad 29 July 2008 - 21:01

Unregisteredda852143
  • Unregisteredda852143
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Angående mottagning och batteritid så har jag inte haft något att klaga på. Har Telia och har inaktiverat 3G. Har inga aktiva program heller. Laddar ungefär 1 gång i veckan och har aldrig märkt av några problem med mottagningen.

Ända tills jag i torsdags lämnade hemmet i Hälsingland för en tripp ner till Göteborg.

Där pendlade det fram och tillbaka mellan ingen mottagning alls för att vara fullt i nästa sekund i stort sett varje gång jag tog fram telefonen.
Fick ladda varannan dag.

Efter att ha kommit hem igen i kväll så kan jag konstatera att telefonen åter igen beter sig som den brukar, ligger stabilt på full mottagning.

Vet inte om nån har nytta av mina observationer men jag passar i alla fall på att dela med mig av dom. :)

Postad 01 August 2008 - 21:04

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Min w890 är inte mer än 5 månader gammal. Ska den verkligen glappa i headset? Jag måste verkligen vrida, bända och vrida för att musiken ska låta som den ska OCH ladda batteriet. Är det något ni anser täcker garantin? Ska ringa SE på måndag...

Postad 02 August 2008 - 17:20

Unregisteredf39657aa
  • Unregisteredf39657aa
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Har också mycket dålig täckning! Jag bor mitt inne i Helsingborg i Lägenhet och har (ingen mottagen) ganska surt med tanke på att jag inte har någon hemtelefon. Hade en k800i innan och den funkade kanon. Är besviken på mobilen med tanke på det och den ganska uråldriga programvara som är ca 3 år gammal. Lite trist.

Postad 03 August 2008 - 13:51

dream_theater_
  • dream_theater_
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
hallå! jag har en w890 som jag fått från tre. det blev fel på telefonen och jag skickade in den. fick tillbaka den oflashad (?) och tre dar senare så är den stendöd. orkar inte skicka in den igen, så jag tänkte fråga om nån har haft liknande problem och om man kan göra något åt detta själv?

Edit: oflashad var den naturligtvis inte, obrandad menade jag! dvs inte låst till tre.

Redigerat av dream_theater_, 03 August 2008 - 13:57.

Postad 03 August 2008 - 22:04

annesan
  • annesan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej!
Är det någon annan är jag som har problem att skicka sms med den här mobilen?
Kan ta emot men inte skicka verkar det som. Smsen stannar liksom kvar i utkorgen när jag försöker skicka dem.
Problemet uppstod för 2 dagar sedan. Har Halebop som operatör, vet ej om det har något med det att göra.
Kan jag ha råkat ändra något i telefonen som gör att jag inte kan skicka sms eller e det något fel på min telefon?
Den var inte såhär när jag köpte den, kan felet ha något att göra med att jag råkade tappa den i golvet häromdagen?

Postad 03 August 2008 - 22:14

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Hade samma problem jag i ett par dagar, men nu funkar det. Jag har tre.
Svärfar hade samma problem under samma period, men han har telia och en HTC... verkar var allmänt nätstrul.

Postad 04 August 2008 - 19:37

whiskas
  • whiskas
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Telefonen laddade just ner R1FA035. Verkar lovande för det är en del buggar jag irriterar mig på. Men var kan jag se vad som faktiskt är nytt i uppdateringen? Hittar inget på SEs hemsidor...

Postad 05 August 2008 - 18:02

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Telefonen laddade just ner R1FA035. Verkar lovande för det är en del buggar jag irriterar mig på. Men var kan jag se vad som faktiskt är nytt i uppdateringen? Hittar inget på SEs hemsidor...

Såg att min också hade en update.... tar den via SE update service istället.
Rapporterar om jag märker några ändringar...

OBS: Telefonen blir totalt nollställd! Så det måste ha varit en rejäl uppdatering?!

Redigerat av candyraver, 05 August 2008 - 18:18.

Postad 06 August 2008 - 07:31

whiskas
  • whiskas
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Det blev inte min... Måste blivit något fel. Iofs rekommenderar de ju alltid att man ska göra backup på allt men tanken är nog inte att telefonen ska nollställas.

Postad 07 August 2008 - 19:51

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Om du uppgraderar via webbuppdaten nollas allt i telefonen.
Det har det hittills gjort i alla min SE.
Om man uppgraderar via mobilens inbyggda wap uppgradering nollas inte innehållet verkar det som.

För övrigt är detta en telefone jag är grymt nöjd med. Fick den av SE som ett utbyte av min W880i
som strulat lite för många ggr. Det blev en överraskning när jag öppna paketet efter utbytet om jag säger så ;) .

Grymt snygg mobil
Känns gedigen i sin uppbyggnad
Batteriet räcker länge (med min användning)
Inga problem med mottagningen förutom när man håller handen
ordentligt om nederdelen av telefonen där antennen verkar sitta ?
Håller man däremot telefonen med fingrarna är det bra mottagning ?

Kanske en tokig placering av antenn.... men men......

Överlag är jag allafall skitnöjd med denna telefon

Postad 08 August 2008 - 12:14

Unregistereda7124cf7
  • Unregistereda7124cf7
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Jag har en w890 tron 3 så jag kan inte uppdatera via wap, och ska man göra det via datorn behöver man nått som heter SEMCBOOT, nån som vet hur man får tag på det, har sökt som en tok

Postad 08 August 2008 - 12:51

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Har nån provat köra winamp remote på w890? Provade på min w880 och det funkar så långt som att mediaspelaren går igång men filen börjar aldrig spelas :P

Postad 09 August 2008 - 13:58

theCube
  • theCube
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hur är det med täckningen som folk klagar på? är den så illa??

Postad 10 August 2008 - 13:45

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Jag har inga som helst problem med täckningen på min.

Postad 10 August 2008 - 17:46

23am
  • 23am
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Får ni någon skillnad i respons efter uppdateringen? Min telefon kan vara helt otroligt slö i gränssnittet, det börjar bli jobbigt nu. Pillar jag på min väns gamla K750i så är den betydligt snabbare.

Postad 10 August 2008 - 17:52

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0

Får ni någon skillnad i respons efter uppdateringen? Min telefon kan vara helt otroligt slö i gränssnittet, det börjar bli jobbigt nu. Pillar jag på min väns gamla K750i så är den betydligt snabbare.

Min har den nya SW:n från "fabrik". Upplever ingen seghet alls

Postad 10 August 2008 - 23:40

23am
  • 23am
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Nu håller jag på att uppdatera telefonen. Det var ett VÄLDIGT fancy program måste jag säga ;D

Bifogad fil(er)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.