Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Asus P5E-VM HDMI (matx)

250 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 April 2008 - 20:25

BosseTheMan
  • BosseTheMan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Någon som har vågat testa Windows Server 2008 med detta moderkort? Fungerar bild, ljud, lan mm.

Postad 20 April 2008 - 20:35

Slangare
  • Slangare
  • Forumräv

• 661 inlägg
  • 0
Någon som testat nya grafikdrivaren?

Tydligen 15.9 beta??

" Beta

Microsoft Windows Vista*
Driver Revision: 15.9.0.1451

March 20, 2008"

Funderar på om HW acceleration funkar på h.264 aom utlovats i den releasen..

Postad 22 April 2008 - 19:15

kotten33
  • kotten33
  • Beroende

• 1039 inlägg
  • 0
Kan man få ut 1080p/24p med detta kort?

Postad 23 April 2008 - 14:39

lartom
  • lartom
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Har problem med det integrerade grafikkortet på detta moderkortet. Får blåskärm rätt ofta. Oftast om man växlar mellan MCE (vista) och desktopten eller andra applicationer som antagligen använder directx. Rätt ofta börjar det med att den börjar växla skärm upplösningen fram och tillbaka. Har läst om fler som har liknande problem med upplösnings växlingar men inte blåskärmar?
Kör med senaste intel drivarna. HAr inte hittat de gamla som det pratas om.

Jag kör med "CORSAIR 2GB DOMINATOR DDR2 PC8500 XMS2-8500" minnen på detta moderkort. Kan det vara det som är problemet tro? Inga minnestester har failat men jag börjar bli desperat nu. FUnderar även på om det kan vara lönt att byta kylfläns på nordbryggan om det skulle vara värme problem? Kör just nu utan locket på chassit etc för att se om det ev var värme probs men det har inte givit nån skillnad.

Postad 23 April 2008 - 14:46

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0
Cpu fan failed! Men jag har ingen cpu fan. Kan jag stänga av varningen på nåt sätt förutom att koppla in en av chassifläktarna eller nån annan fläk till cpu-fan sticket.

Postad 23 April 2008 - 15:09

Slangare
  • Slangare
  • Forumräv

• 661 inlägg
  • 0

Cpu fan failed! Men jag har ingen cpu fan. Kan jag stänga av varningen på nåt sätt förutom att koppla in en av chassifläktarna eller nån annan fläk till cpu-fan sticket.

I BIOS..

Postad 23 April 2008 - 23:39

BosseTheMan
  • BosseTheMan
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Någon som har vågat testa Windows Server 2008 med detta moderkort? Fungerar bild, ljud, lan mm.

Det verkar inte finnas så stort intresse för Windows Server 2008 i denna tråd så jag svarar på min egen fråga om det nu skulle vara någon annan som undrar.

Det gick att installera Windows Server 2008 x64 utan problem. LAN:et var svårt att få igång men med lite trixxande så gick det. Nyckeln till framgång var att ladda hem Atheros L1 driver version 2.4.7.11 fån Asus hemsida och sedan använda installationsprogrammet som följer med i paketet. Endast då går nätverket igång.

Grafiken verkar fungera med senaste Intel G35 Vista drivrutiner, "winvista64_1582.exe" hette filen. Dessa laddades från Intels hemsida.

Jag ska testa mer dagarna som följer. B.la ska jag testa om ljudet går igång. Samt att program som PowerDVD och liknande fungerar.

Postad 25 April 2008 - 10:05

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0
Är det nån som vet lite om Extreme Tuning Utility? Tycker det verkar som ett kul program för oss lite mer oerfarna överklockare. Men om jag har fattat det rätt så kommer man inte kunna använda det på detta moderkortet eller?

Postad 06 May 2008 - 19:25

raki
  • raki
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
En liten dum fråga...
Skaffade ett P5E-VM och en E8400. Gissar på att det ligger ett äldre bios än 0405 och stödjer därmed inte E8400. Det borde väl inte vara nåt problem och stoppa i proppen och uppdatera BIOS till 0405 eller senare. E8400 cpu´n borde väl ändå kännas av så jag kan komma åt att flasha bios?

Postad 06 May 2008 - 19:44

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0

En liten dum fråga...
Skaffade ett P5E-VM och en E8400. Gissar på att det ligger ett äldre bios än 0405 och stödjer därmed inte E8400. Det borde väl inte vara nåt problem och stoppa i proppen och uppdatera BIOS till 0405 eller senare. E8400 cpu´n borde väl ändå kännas av så jag kan komma åt att flasha bios?

Ja, det ska gå.

Postad 06 May 2008 - 19:59

raki
  • raki
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

Ja, det ska gå.

Misstänkte det, tack för svaret då prövar jag :)

Postad 07 May 2008 - 17:55

dunde
  • dunde
  • Mästare

• 3094 inlägg
  • 0

Är det nån som vet lite om Extreme Tuning Utility? Tycker det verkar som ett kul program för oss lite mer oerfarna överklockare. Men om jag har fattat det rätt så kommer man inte kunna använda det på detta moderkortet eller?

Fungerar inte...

Det är väldigt lätt att klocka i bios, man behöver inte något program för det.

Postad 08 May 2008 - 21:37

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0

Fungerar inte...

Det är väldigt lätt att klocka i bios, man behöver inte något program för det.

nej, det kändes bara som att det var en ###### massa att läsa in sig på innan man satte igång, varpå ett program verkade smidigare. Men nu har jag börjat tveka för värmen och att fläktarna ska behöva gå på helvarv konstant.

Redigerat av sister ray, 08 May 2008 - 21:37.

Postad 09 May 2008 - 14:11

BlinkingLEDs
  • BlinkingLEDs
  • Lärjunge

• 363 inlägg
  • 0
Jag har problem att få ljud från interna spdif till hdmi-ut på mitt

om jag avinstallerar realtek drivisarna så hittas spdif bland playback devices men får inget ljud ändå när jag väljer den som default output.
Hoppas nån kan hjälpa mej.

Redigerat av BlinkingLEDs, 10 May 2008 - 15:18.

Postad 13 May 2008 - 15:22

nobba
  • nobba
  • Lärjunge

• 498 inlägg
  • 0
Mitt system med p5e och en E8200 (bundlad orginalkylare)har börjat visa väldigt höga CPU-temperaturer. Något i temp-givaren eller i biosen måste fela. När jag först monterade ihop datorn låg den på 25-30 grader på tomgång. Numera visar den nästan 60 grader...OBELASTAD MED ÖPPET CHASSI!

Problemet kan ha uppstått då jag uppdaterade biosen, jag har sedan uppdaterat den ytterligare en gång, dock utan framgång.

Jag har dessutom rivit bort kylaren en gång och applicerat ny "dyr" kylpasta, även detta utan framgång.

Vad jag förstår måste det vara fel på tempsignalerna på från moderkortet eftersom den höga temperaturen anges redan vid start av kall dator...

Skulle vila gradera ner biosen igen för att se om problemet försvinner, men asus programvara verkar inte gilla det :-(

Vad händer om det är fel på moderkortet och jag har installerat ett OEM VISTA? Det kan jag väl inte installera igen... eller?

Hjälp, snälla!

Redigerat av nobba, 13 May 2008 - 19:53.

Postad 14 May 2008 - 14:00

Dyfa
  • Dyfa
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Vad händer om det är fel på moderkortet och jag har installerat ett OEM VISTA? Det kan jag väl inte installera igen... eller?

Hjälp, snälla!

Jo, det går jättebra. Om Windows blir avaktiverat eter byte av moderkort ringer Du bara Microsoft support och talar om det. Då får du en ny kod av dem. Det har jag gjort ett par gånger efter moderkorts-byte på OEM-licens, och det är inga som helst problem.

mvh,
Daniel.

Postad 14 May 2008 - 18:41

nobba
  • nobba
  • Lärjunge

• 498 inlägg
  • 0

Jo, det går jättebra. Om Windows blir avaktiverat eter byte av moderkort ringer Du bara Microsoft support och talar om det. Då får du en ny kod av dem. Det har jag gjort ett par gånger efter moderkorts-byte på OEM-licens, och det är inga som helst problem.

mvh,
Daniel.

Alltid nåt ljus i eleändet. Frågan är bara hur man bär sig åt för att slitgiltigt avgöra huruvida det är moderkortet som är felande. När jag startar upp datorn är den förmodligen rumstempererad, går jag då omedelbart in i biosen har datorn varit igång ca 20 sekunder och borde således omöjligt kunna nått 55-60 grader. Det känns som om den registerar ca 30 grader för hög temp. :D

Postad 24 May 2008 - 08:23

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0
Som jag förstår det ska man kunna låsa minnet genom unlinked mode. Jag hittar inte det, nån som kan tala om vart det finns, eller om alternativet ändrat namn?

Postad 09 June 2008 - 23:02

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Jag har precis fått delarna till min nya spelburk.
Jag har baserat den på följande grejjer.
E8200
4gb (2*2gb) Corsair DHX XMS2
P5E-VM HDMI
Sapphire 3870 x2
Allt i en Thermaltake Lanbox lite

Jag får den att starta med fläktar osv, men den postar inte. Ingen boot alls.
Jag har prövat med annat minne i den osv.

Vet att en del fått problem med 8*00 serien - men ser att ngn i tråden har samma cpu och mobo som jag.

Någon som har ett bra försag

Postad 09 June 2008 - 23:42

dunde
  • dunde
  • Mästare

• 3094 inlägg
  • 0

E8200
P5E-VM HDMI
Sapphire 3870 x2

Vet att en del fått problem med 8*00 serien - men ser att ngn i tråden har samma cpu och mobo som jag.

Standardfrågan: Nollat CMOS?
Vilket nätagg?

Redigerat av dunde, 09 June 2008 - 23:42.

Postad 10 June 2008 - 14:08

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Jag kör med ett Corsair 450W och jag har nollat cmos genom att plocka ur batteriet och byglat om på moderkortet.
Jag har nu testat utan grafikkort, med 2 par andra minnen med minnesstickorna var för sig och i olika slottar.
Jag börjar tro att det är min processor som inte känns igen av moderkortet.
Jag får samma ickeresultat även om jag inte har några minnen i.
Jag har monterat om processorn utan resultat också.

Postad 10 June 2008 - 14:15

Mars
  • Mars
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
Jag hade samma symptom när jag byggde om. Det visade sig att mitt nätaggregat lagt av. Fläktarna gick, men allt annat var dött (till och med processorfläkten ryckte till när man stängde av). Testa med ett annat nätaggregat om du kan.

Postad 10 June 2008 - 15:16

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Det är iofs en möjlighet men det går ju igång och ger ström till allt?
Ska se om jag orkar mecka isär min htpc och testa med ett annat corsair agg

Postad 11 June 2008 - 14:36

johnbull
  • johnbull
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Lös lampan på ditt moderkort då det var så att nätagget slutade fungera?
Min lyser nämligen som om det vore så att det ges ström.

Postad 19 June 2008 - 10:48

Asterix
  • Asterix
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Funkar alldeles utmärkt.

Har samma fråga fast vill ha pixelmappat till min sharp 1920x1080, det borde väl gå lr?

Postad 19 June 2008 - 10:57

Asterix
  • Asterix
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Vet någon om det integrerade grafikkortet kan spotta ut 1360x768 via HDMI så att man får 1:1 pixelmapping på tv:n?

Funkar alldeles utmärkt.

Har samma fråga fast vill ha pixelmappat till min sharp 1920x1080, det borde väl gå lr?

Postad 19 June 2008 - 13:47

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Bra fråga, jag kör med externt grafikkort nu.

Postad 10 July 2008 - 09:51

Farsan
  • Farsan
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Jag har precis satt i ett Asus P5E-VM HDMI moderkort i min HTPC.

I mitt chassi har jag två stycken Noctuafläktar men det finns bara en kontakt för chassifläkt på moderkortet. Kan man koppla in båda fläktarna på samma kontakt eller kan moderkortet ta stryk då?

Hur ska man annars göra för att få båda fläktarna att gå i samma hastighet. Som det är nu är det en som går fullt och en som styrs av BIOS.

Postad 10 July 2008 - 10:20

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Finns det inte en PWR-fan-kontakt också?

Jag har den ena kopplad till CPU-fan-kontakten också, då jag inte har en dedikerad CPU-fläkt.

Postad 10 July 2008 - 13:43

Unregisteredafe9e410
  • Unregisteredafe9e410
  • Veteran

• 1907 inlägg
  • 0

Jag har precis satt i ett Asus P5E-VM HDMI moderkort i min HTPC.

I mitt chassi har jag två stycken Noctuafläktar men det finns bara en kontakt för chassifläkt på moderkortet. Kan man koppla in båda fläktarna på samma kontakt eller kan moderkortet ta stryk då?

Hur ska man annars göra för att få båda fläktarna att gå i samma hastighet. Som det är nu är det en som går fullt och en som styrs av BIOS.

Det går bra, jag har en splitter från chassifankontakten till två chassifläktar. Kjell och Komapani har för övrigt en del fina mellankablar med motstånd oxå om du behöver.

Postad 10 July 2008 - 15:39

Sardaukar
  • Sardaukar
  • Beroende

• 1095 inlägg
  • 0
Noctua skickar med motstånd till sina fläktar ;)

Postad 10 July 2008 - 15:39

Farsan
  • Farsan
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Det går bra, jag har en splitter från chassifankontakten till två chassifläktar. Kjell och Komapani har för övrigt en del fina mellankablar med motstånd oxå om du behöver.

Perfekt!
Då ska jag ta och inhandla en splitter.

Postad 11 July 2008 - 21:28

Asterix
  • Asterix
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Har problem att få ljud ut via hdmi, med coaxial till förstärkaren funkar det däremot fint :S Har ställt hdmi utgången som standard å det står att den fungerar som den ska men endå inget ljud :) någon som vet vad som kan vara fel???

Postad 18 July 2008 - 22:22

j_f_k
  • j_f_k
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej!

Är det någon annan än jag som har problem med att text, från Asus P5E, ser ut som skräp och är svår att läsa då det blir en gloria av färger runt bokstäverna på skärmen? Ni kan se vad jag menar i de bifogade bilderna. Jag har i och för sig systerkortet P5E-V HDMI (full ATX) men det borde vara sak samma.
Bifogad fil  Asus_P5E_V_HDMI.JPG   138.52K   0 Antal nerladdningar
Det är inte skärmen det är fel på då jag testat att koppla in två andra datorer och båda ger perfekt text på samma skärm. Jag har även testat att koppla datorn till andra skärmar. Ingen av skärmarna har HDMI-ingång så jag måste använda mig av den medföljande HDMI->DVI-adaptern. (Har inte testat VGA.)

På följande bild så kan ni se skillnaden mellan datorn med Asus-kortet och min bärbara dator som har ett Intel 945GM Chipset i stället för Intel G35. Titta på texten "Bildskärmsinställningar" vs "Display Settings".
Bifogad fil  Asus_P5E_vs_annan_dator.bmp   247.9K   19 Antal nerladdningar
En fundering, skulle det kunna bero på att jag kör på Vista på den burk jag har strul med och XP på de övriga? Har de senaste drivrutinerna installerade.

Mvh
JFK

Postad 22 July 2008 - 00:35

mrmonk
  • mrmonk
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Den äldsta jag hittar är inte särskilt gammal. Kör med Win XP pro. Skulle uppskatta om någon hade den gamla drivrutinen(eller direktlänk) som fungerar?

Här finns en gammal drivrutin, 15.6.1 för Vista 32bit http://files.filefro...;/fileinfo.html

Postad 22 July 2008 - 06:45

Unregistered40b7ce53
  • Unregistered40b7ce53
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Har problem att få ljud ut via hdmi, med coaxial till förstärkaren funkar det däremot fint :S Har ställt hdmi utgången som standard å det står att den fungerar som den ska men endå inget ljud :D någon som vet vad som kan vara fel???

Hej.
Hade precis samma problem, jag fick inte ut ljudet på HDMI förrän jag disablade realtek-ljudkretsen i enhetshanteraren, men efter det fungerar det perfekt, så det kan vara ett tips.

Redigerat av Unregistered40b7ce53, 22 July 2008 - 06:45.

Postad 22 July 2008 - 06:49

Unregistered40b7ce53
  • Unregistered40b7ce53
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

E8200
P5E-VM HDMI
Sapphire 3870 x2

Jag hade exakt samma problem med mitt kort då jag installerade det, i mitt fall var det minnena som inte funkade med E8300-processorn, (måste väl vara 800Mhz).
Men dina minnen ser ju ut att ha rätt frekvens så kanske ingen hjälp men..

Postad 31 July 2008 - 10:32

Nicoras99
  • Nicoras99
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Hej

Jag har en HTPC som bygger på detta kort.

Nu är problemet att jag inte får någon bild.

Först var det svårt att få bilden ut på min Projje men nu får jag inte alls ut den och inte heller på annan TFT skärm.
Först trodde jag felet var EDID eftersom det gick ibland och ibland inte men det har bara blivit värre och värre.
Verkar som grafiken gett upp, eller? Jag kör den inbyggda grafiken , HDMI ut, har även provat vga med samma problem.

Datorn startar då iaf men får ingen signal alls på skärmen, det är heller inget som piper som jag tror det kunde göra för grafik.

Går det att göra något? Tips? Någon slags reset? Har ni någon ide eller är det någon som varit med om detta förrut?

Eller måste jag slakta skiten och skicka in?

Mvh Niclas

Postad 06 August 2008 - 17:32

ursidae
  • ursidae
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
j_f_k:
Det verkar som om ditt problem beror på att du ej får pixelmappat. Borde finnas någon inställning för detta i grafikinställningarna.
(Själv använder jag ett separat grafikkort, så jag vet inte var denna inställningen finns för det interna grafikkortet.)

Postad 03 September 2008 - 18:09

shugge
  • shugge
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

E8200
P5E-VM HDMI
Sapphire 3870 x2

Det finns inte stöd för E8200 i bios tidigare än 405.
källa: http://support.asus......l=P5E-VM HDMI

Postad 03 September 2008 - 18:24

shugge
  • shugge
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Hej.
Hade precis samma problem, jag fick inte ut ljudet på HDMI förrän jag disablade realtek-ljudkretsen i enhetshanteraren, men efter det fungerar det perfekt, så det kan vara ett tips.

Jag hade nog samma problem innan, men sen uppdaterade jag grafik-drivrutinerna till de näst senaste och då funkade ljudet via hdmi. Provade de senaste med, men de verkar va något fel på dem (de använde konstant upp ca 20% av processorn). Så uppdatera till de näst senaste på:
http://downloadcente...i...76&lang=eng

tryck på "This product has Previously Released software and/or archived software downloads." och ladda ner dem där!

Postad 03 September 2008 - 18:40

shugge
  • shugge
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag kör med "CORSAIR 2GB DOMINATOR DDR2 PC8500 XMS2-8500" minnen på detta moderkort. Kan det vara det som är problemet tro? Inga minnestester har failat men jag börjar bli desperat nu. FUnderar även på om det kan vara lönt att byta kylfläns på nordbryggan om det skulle vara värme problem? Kör just nu utan locket på chassit etc för att se om det ev var värme probs men det har inte givit nån skillnad.

Moderkortet ska endast ha stöd för PC6XXX och PC 5XXX, så ja jag tror att det är minnena som spökar då de är PC8XXX.

http://www.asus.com/...amp;modelmenu=2

Postad 12 February 2009 - 19:24

Asterix
  • Asterix
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Har oxå problem att få ljud via HDMI, saken är det att det har fungerat men helt plötsligt lagt av. Har valt hdmi som default, testat att disabla realtek ljudkretsen i enhetshanteraren men utan resultat, även testat olika drivrutiner mm. Blir vansinnig på detta. Skall man se hdmi utgången i realtek audio manager??? Det gör inte jag, kenske det som felet. :D Om någon har tips på någon lösning vore det gött

Redigerat av Asterix, 12 February 2009 - 19:29.

Postad 12 February 2009 - 20:39

dunde
  • dunde
  • Mästare

• 3094 inlägg
  • 0

Moderkortet ska endast ha stöd för PC6XXX och PC 5XXX, så ja jag tror att det är minnena som spökar då de är PC8XXX.

http://www.asus.com/...amp;modelmenu=2

Du tror fel.
Det spelar ingen roll det är bara minnen som är specade för en högre hastighet. Långsammare går alltid att köra dom.

Redigerat av dunde, 12 February 2009 - 20:40.

Postad 14 February 2009 - 16:21

Asterix
  • Asterix
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Har oxå problem att få ljud via HDMI, saken är det att det har fungerat men helt plötsligt lagt av. Har valt hdmi som default, testat att disabla realtek ljudkretsen i enhetshanteraren men utan resultat, även testat olika drivrutiner mm. Blir vansinnig på detta. Skall man se hdmi utgången i realtek audio manager??? Det gör inte jag, kenske det som felet. :) Om någon har tips på någon lösning vore det gött

PROBLET LÖST :P Stängde av och på huvudströmmen på tv:n (inte bara standby) så kom ljudet tebax. Verkar som att datorn å tv:n inte fick riktig kontakt innan. ÄNTLIGEN :(

Postad 03 September 2009 - 22:31

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Jag har problem med S3 och detta kort. Kör XP och när jag sätter ner datorn i viloläge så startar den bara upp automatiskt igen. Någon som vet vad problemet kan vara?
Någon som får det att fungera med XP och S3? Skulle vara kul att veta era inställningar då.

Postad 16 May 2010 - 18:48

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Någon som har installerat win7 på detta kort? Hur fungerar det?
Vet inte vilka drivrutiner man ska använda sig av.....

Postad 17 May 2010 - 05:16

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Jag kör windows 7 på mitt p5e-v (dvs inte mATX kortet) vilka drivrutiner är det du undrar om?

Postad 17 May 2010 - 23:00

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Det finns inga drivrutiner till detta kort för Win7 på Asus hemsida. Blir att plocka från respektive tillverkare då? Intel för grafik(Ska visserligen köra ett separat grafikkort, behöver jag installera något till den interna ändå?) Realtek för ljud då. Men vet inte vilka jag ska ta. Sen för LAN vet jag ej heller. Eller hittar Win7 själv detta med egna?

Postad 19 May 2010 - 08:51

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
LAN är nog det enda som jag använder som är integrerat. Kör ett nvidia-grafikkort och asus xonar slim som ljud

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.