Burnout Paradise
439 svar till detta ämne
Postad 03 March 2008 - 15:06
Unregisteredd6e86977
-
Unregisteredd6e86977
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
ps. Ett STORT tips är att skaffa ett Bluetooth headset, eller använd ett som du redan har till telefon eller liknande, gör Multiplayer 10 gånger roligare o enklare ds.
Håller med! Köpte:
Funkar mycket bra till Burnout Paradise (det enda jag har testat dem till än). Blir som sagt mycket roligare om man kan prata med dem man spelar med, helst om man gör uppdragen.
Adda psn: Natheron om någon vill spela lite 
Har det där headsetet, lysande till telefon/musiklyssning... Har bara prövat det en gång till Burnout men jag tyckte att jag sände hela tiden så jag gör väl något fel? Någon inställning som ska ändras antagligen, jag körde med ljudet från hemmabiosystemet... 
Tror det är så för alla. När jag kör Burnout Paradise online tycker jag alla som har mic sänder nästan hela tiden. Hadde varit bättre om man trycker ner någon knapp när man ska prata istället för att sända så fort micen tar upp något ljud. Riktigt störigt när någon/några har mycket andra ljud i bakgrunden. Annars tycker jag headsetet funkar bra och jag uppfattar att andra hör mig bra utan brus och onödiga sändingar.
Postad 04 March 2008 - 02:27
Mange76
-
Mange76
-
Forumräv
-
-
534 inlägg
Va har ni för world rank i burnout? jag (draken0505 på psn) e på 3089 just nu, vet inte om det e bra eller dåligt  kan kolla här vad ni har http://burnout.ea.com/community
Postad 04 March 2008 - 12:41
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Ang Headsetet och att den sänder hela tiden!
JA den gör det, och tro mig det är BRA!
Warhawk har (hade) den funktionen att man måste hålla in en knapp, vilket är värdelöst! Man tar juh "uppmärksamhet" från spelandet då lixom!
Dock borde känsligheten gå att ställa på Vioce-micen!
/Jocce
Postad 04 March 2008 - 14:36
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Va har ni för world rank i burnout? jag (draken0505 på psn) e på 3089 just nu, vet inte om det e bra eller dåligt 
kan kolla här vad ni har http://burnout.ea.com/community
Moaha! Jag ligger på 2420:e plats, så jag är bättre än dig.
Postad 04 March 2008 - 14:39
Mange76
-
Mange76
-
Forumräv
-
-
534 inlägg
Va har ni för world rank i burnout? jag (draken0505 på psn) e på 3089 just nu, vet inte om det e bra eller dåligt 
kan kolla här vad ni har http://burnout.ea.com/community Moaha! Jag ligger på 2420:e plats, så jag är bättre än dig. 
ajfan, o såg nu att jag petats ner till 3111 =P får jag nog göra nåt åt i kväll =P
Postad 04 March 2008 - 20:16
Unregisteredd6e86977
-
Unregisteredd6e86977
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Hur räknas World Rankingen ut?
Jag ligger på 23021:a plats, känns ju riktigt bra!
Postad 04 March 2008 - 20:57
hasselnot
-
hasselnot
-
Användare
-
-
184 inlägg
Hahahaha vad dålig jag måste vara! Fattar ingenting av spelet! ska man bara hoppa genom lite skyltar och unvika att bli påkörd? Kan man inte uppgradera bilar och dylikt som need for speed?
Alla hyllar detta spelet, men jag fattar det bara inte... Cod4 är dock mycket roligt!  kanske för att det är lätt?!
Postad 06 March 2008 - 13:16
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Hahahaha vad dålig jag måste vara! Fattar ingenting av spelet! ska man bara hoppa genom lite skyltar och unvika att bli påkörd? Kan man inte uppgradera bilar och dylikt som need for speed?
Alla hyllar detta spelet, men jag fattar det bara inte... Cod4 är dock mycket roligt! kanske för att det är lätt?!
Ett tips är att läsa manualen...
Postad 14 March 2008 - 23:48
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Wow.
Det är en uppdatering på gång som ska utvidga kartan med extra öar - GRATIS.
Dessutom kommer ett gång nya bilar (som kostar pengar)
Postad 15 March 2008 - 17:30
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Wow. Det är en uppdatering på gång som ska utvidga kartan med extra öar - GRATIS. Dessutom kommer ett gång nya bilar (som kostar pengar)
Länk till infon? /Jocce
Postad 16 March 2008 - 00:23
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Wow. Det är en uppdatering på gång som ska utvidga kartan med extra öar - GRATIS. Dessutom kommer ett gång nya bilar (som kostar pengar)
Länk till infon?
/Jocce
Alternativ 1 - Google->Sök-> "Burnout free update", få ett svar på 0.02 sek Alternativ 2 - Skriv ett inlägg här, vänta 6,7 timmar och få denna länk http://www.ps3fanboy...erent-gameplay/
Postad 22 March 2008 - 10:11
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Funkar G25 bra i Burnout Paradise? H-lådan och kopplingen, stödjer spelet de funktionerna?
Eller Driving Force Pro? Nån som prövat den? Är det bra skak?
Det finns väl ingen handbroms på rattarna tyvärr, är det lilla knappen som gäller?
Redigerat av Unregistered7c808eec, 22 March 2008 - 10:29.
Postad 22 March 2008 - 11:39
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Funkar G25 bra i Burnout Paradise? H-lådan och kopplingen, stödjer spelet de funktionerna?
Det finns väl ingen handbroms på rattarna tyvärr, är det lilla knappen som gäller?
Är automatlåda i burnout så lådan o koppling får du ingen användning för. Vet däremot inte om ratten fungerar.
Postad 23 March 2008 - 10:57
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Är automatlåda i burnout så lådan o koppling får du ingen användning för. Vet däremot inte om ratten fungerar.
Men ni som kör med ratt, vilken modell använder ni? Nån ratt ni kan rekommendera? Sambon är i New York och shoppar tv-spel åt mig, så jag har börjat spana in rattar (ja alltså såna man styr med, ursäkta...  )
Postad 23 March 2008 - 18:50
daswede
-
daswede
-
Användare
-
-
232 inlägg
Hur fan räknas oncoming i spelet får man inte svänga eller vad gäller?
Postad 23 March 2008 - 23:52
Jocce81
-
Jocce81
-
Forumräv
-
-
524 inlägg
Hur fan räknas oncoming i spelet får man inte svänga eller vad gäller?
Oncoming är när du kör på fel "sida" av vägen, alltså mot trafiken  /Jocce
Postad 25 March 2008 - 17:50
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Demot är ju riktigt skojigt! Har gasat runt nu i några dagar och kraschat hur många gånger som helst.
Men hur mycket roligare är fullversionen av spelet? Är det värt sitt pris? Går i köptankar men funderar på hur stor skillnad det blir, förutom att man får större område att köra runt på.
Postad 26 March 2008 - 09:38
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
(som jag skrivit tidigare i tråden( För övrigt så fullkomligt Älskar jag det här spelet nu när jag har kört det med g25´an, demot testade jag bara med handkontrollen och med ratt så är det F*n så mycket roligare, man kan få riktigt sköna ställ vilket jag inte lyckades med hk, och force feedbacken lägger verkligen en extra känsla på både bilkörningen o ch krockandet. Enda nackdelen är som många andra sagt att det kan varaq lite tight att hitta i racen, men som sagt med ratt så gör det inget om man får köra ett race några ggr. 9/10 För övrigt är det en av rattknapparna som aktiverar handbroms och nitro... funkar bra
Postad 26 March 2008 - 14:41
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Har nu klarat nästan alla individuella biluppdrag, för de bilar som jag har iallafall, men kör fast på en GT-500 som skall skrotas upp till den där Windfarm. Jag har säkert kört den 80 gånger och det fattas alltid 3-7 sekunder, vilken väg jag än verkar ta, och om jag nyttjar Boosten till max. Alla andra uppdrag har ju varit mer eller mindre lätta, men fasiken inte omöjliga! Nåt tips på denna?
Dessutom är ju bilen som en slorlobba på vägen vilket gör att jag vill klara det och ställa tillbaka den på skrotgården där den hör hemma!
Postad 26 March 2008 - 18:00
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Usch ja.. Tror det va det loppet jag slet mitt hår över. Men efter ett 10-tal försök så gick det. Hatar verkligen den bilen. Klarade det även fast jag smällde nån gång så du måste nog bara hitta rätt väg.
Postad 26 March 2008 - 19:19
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Demot är ju riktigt skojigt! Har gasat runt nu i några dagar och kraschat hur många gånger som helst.
Men hur mycket roligare är fullversionen av spelet? Är det värt sitt pris? Går i köptankar men funderar på hur stor skillnad det blir, förutom att man får större område att köra runt på.
UNgefär 100ggr roligare  Köp det på elgiganten för 499kr om det finns kvar
Postad 26 March 2008 - 20:21
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Men hur mycket roligare är fullversionen av spelet? Är det värt sitt pris? Går i köptankar men funderar på hur stor skillnad det blir, förutom att man får större område att köra runt på. UNgefär 100ggr roligare  Köp det på elgiganten för 499kr om det finns kvar
Tack för tipset! Snackade nyss med tjejen, hon är i USA i veckan och hade redan köpt ett ex för ca 60$.
Postad 27 March 2008 - 08:29
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Usch ja.. Tror det va det loppet jag slet mitt hår över. Men efter ett 10-tal försök så gick det. Hatar verkligen den bilen. Klarade det även fast jag smällde nån gång så du måste nog bara hitta rätt väg.
I did it! Lösningen är att redan en timma innan man tar sig an uppdraget börja reta sig på det, göra sig osams med sambon där hemma, och barnet bums i säng. Drick lite för starkt beskt kaffe och dra en tå i tröskeln så är grundförutsättningarna bra. Sen satte jag det på första försöket, bilen är parkerad längst in i skrotgården och ironiskt nog så var "vinsten" en "GT-d-j-l-a 500" till...haha...den lär samla damm du! Snackade nyss med tjejen, hon är i USA i veckan och hade redan köpt ett ex för ca 60$.
Bra tjej du hittat!
Redigerat av Haddirajan, 27 March 2008 - 08:30.
Postad 08 April 2008 - 12:02
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Nån som håller med om att servern varit instabil den senaste veckan? Jag har fått göra ett antal försök innan jag kommit in i online-spel, och sen rätt som det är så blir man utkastad. Vore kul att höra från annan att så är fallet innan jag börjar felsöka hemma.
Postad 08 April 2008 - 12:20
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Nån som håller med om att servern varit instabil den senaste veckan? Jag har fått göra ett antal försök innan jag kommit in i online-spel, och sen rätt som det är så blir man utkastad. Vore kul att höra från annan att så är fallet innan jag börjar felsöka hemma.
Det problemet har jag också haft. Man blir utslängd titt och tätt. Men jag tycker det har strulat typ de senaste två veckorna.
Postad 08 April 2008 - 12:42
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Nån som håller med om att servern varit instabil den senaste veckan? Jag har fått göra ett antal försök innan jag kommit in i online-spel, och sen rätt som det är så blir man utkastad. Vore kul att höra från annan att så är fallet innan jag börjar felsöka hemma. Det problemet har jag också haft. Man blir utslängd titt och tätt. Men jag tycker det har strulat typ de senaste två veckorna.
Ok, det kanske är två veckor, jag minns inte riktigt. Servern var nere för service idag så vi får väl se om det går bättre nudå...
Postad 11 April 2008 - 16:12
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Hmm det här känns ju lite B... Ingen force feedback! Visst det skakar när man krockar men det ska ju suga i ratten i kurvorna också. Vad f-n det ska ju föreställa ett nextgen-bilspel från 2008. Är det en massa inställningar som ska göras? Ratten är en G25.
Postad 11 April 2008 - 16:33
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Hmm det här känns ju lite B... Ingen force feedback! Visst det skakar när man krockar men det ska ju suga i ratten i kurvorna också. Vad f-n det ska ju föreställa ett nextgen-bilspel från 2008. Är det en massa inställningar som ska göras? Ratten är en G25.
Nu är det iofs ett tag sen jag lirade paradise men visst fan har jag för mig att det sög i ratten, jag kommer iaf ihåg att det gör det när man får upp ett ställ i kurvorna, kolla så att det funkar (full gas i en kurva en "tap" på bromsen o sen full gas igen, funkar bra med gamlis-pickupen) för mig veteligen så finns nog ingen inställning för det, men i skrivande stund så tycker jag mig komma att det blev knas nån gång med "suget" har för mig att jag hade startat det med kontrollen då, men en omstart senare så var det ok... Kanske nåt för en framtida update... /Danne
Postad 11 April 2008 - 18:39
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
I did it! Lösningen är att redan en timma innan man tar sig an uppdraget börja reta sig på det, göra sig osams med sambon där hemma, och barnet bums i säng. Drick lite för starkt beskt kaffe och dra en tå i tröskeln så är grundförutsättningarna bra. Sen satte jag det på första försöket, bilen är parkerad längst in i skrotgården och ironiskt nog så var "vinsten" en "GT-d-j-l-a 500" till...haha...den lär samla damm du!
Bra tjej du hittat!
Jag fick hela PS3an av min tjej. Slå det om ni kan
Postad 11 April 2008 - 19:29
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Nu är det iofs ett tag sen jag lirade paradise men visst fan har jag för mig att det sög i ratten, jag kommer iaf ihåg att det gör det när man får upp ett ställ i kurvorna, kolla så att det funkar (full gas i en kurva en "tap" på bromsen o sen full gas igen, funkar bra med gamlis-pickupen) för mig veteligen så finns nog ingen inställning för det, men i skrivande stund så tycker jag mig komma att det blev knas nån gång med "suget" har för mig att jag hade startat det med kontrollen då, men en omstart senare så var det ok... Kanske nåt för en framtida update... /Danne
Aha, jag får pröva igen. Det enda i inställningsväg är ju force feedback "på" eller "av". Konstigt för man brukar väl kunna ställa in hur stark FFB man vill ha, samt konfigurera knapparna lite. Man vet ju inte ens vilka rattar spelet stöder, det kanske bara är Playstation-rattar som gäller. Vad körde du med för ratt??
Postad 12 April 2008 - 09:00
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Aha, jag får pröva igen. Det enda i inställningsväg är ju force feedback "på" eller "av". Konstigt för man brukar väl kunna ställa in hur stark FFB man vill ha, samt konfigurera knapparna lite. Man vet ju inte ens vilka rattar spelet stöder, det kanske bara är Playstation-rattar som gäller. Vad körde du med för ratt??
Jag har också en g25´a
Postad 12 April 2008 - 15:21
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Jag har också en g25´a 
Nu har jag testat att starta PS3:an med ratten. Visst det hugger lite när man gör en handbromssladd. Men ingenting annars. Förutom att det skakar i typ 10 sekunder när man kraschar bilen, ganska överdrivet. Hur kan dom ha "glömt" att langa med en meny för rattinställningar?? Läste i nåt annat forum där det var flera som höjde kombinationen Burnout och G25 till skyarna. Vad är det jag har missförstått? Har även kört GT5P med G25:an och det går ju inte att jämföra. Det här spelet skulle jag vilja påstå har inte stöd för FFB... känns taffligt gjort.
Postad 12 April 2008 - 15:56
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Nu har jag testat att starta PS3:an med ratten. Visst det hugger lite när man gör en handbromssladd. Men ingenting annars. Förutom att det skakar i typ 10 sekunder när man kraschar bilen, ganska överdrivet. Hur kan dom ha "glömt" att langa med en meny för rattinställningar?? Läste i nåt annat forum där det var flera som höjde kombinationen Burnout och G25 till skyarna. Vad är det jag har missförstått? Har även kört GT5P med G25:an och det går ju inte att jämföra. Det här spelet skulle jag vilja påstå har inte stöd för FFB... känns taffligt gjort.
Satt igång paradise med g25´an för ett tag sen och visst, nu när jag kört gt5 prologue så kan jag hålla med om att steget ner är ganska stort vad det gäller ffb, eller så blev det nåt knas för jag satt i sladdarna när ps3´an var på, för jag vet att det var bra mycket roligare när jag spelade det förut, och handbromssladd är väl inte så kul med ffb men prova på ett "vanligt" ställ i en kurva på landsvägarna då kändes det på ratten att man fick ställ, annars känns det mer som att ratten bara återgår till centrum... men som sagt gt5p kan ha satt sina spår... hoppas på en update med lite mer eller rättare sagt MED inställningar för ffb-rattar.
Postad 24 April 2008 - 16:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Uppdatering idag. Here’s a quick reminder that our next major download (codenamed: Bogart) will be available on PSN and Xbox Live on 24th April.
That’s only a couple of weeks away, so we’re running a countdown on the main site banner (above).
And here’s a reminder of everything you can expect with the download.
The Top 10 problems reported by you have been fixed, these are:
- PS3 game can crash when a player is taken down and the player that has performed the Takedown leaves the game.
- The game indefinitely displays "Connecting to Paradise City Servers" if it's having problems communicating with the rebroadcast server.
- Disconnecting the controller before a race begins can mean that race timings can be manipulated with players who didn't cross the line first being awarded the win.
- Repeatedly joining and leaving a game with 8 players can cause the game to hang.
- Hammering the A (360) or X (PS3) after unlocking a car can cause the game to hang.
- East Crawford and Watt St achievements cannot be achieved if the player goes online and sets road rules before attempting them.
- Audio distortion when using 5.1 / DTS and looking back at the car.
- Enhanced 360 streaming performance stops instances where the game seems to pause for a second or so.
- Total time driven in player stats would stick at 145 hours.
- VoIP connection problems with 8 player games. This is now live on the Paradise City servers.
The update also adds the following game experience enhancements:
- We fixed Head-on Takedowns as these seemed generally unfair and unrealistic. Unfair low speed Takedowns have now been eradicated.
- Increase online race timer timeout so players have a greater chance of finishing the race.
- Fix drifting bug when drifting and boosting. There wasn't any real control on the brake so players would grind around the walls of the corners. Giving you all better control of the car.
- Stabbing the boost has too much of a jerky behaviour in the car handling, when in Stunt Run.
- Surround sound fix - Centre speaker was 4dB louder, ruining the mix. The speech has now been positioned correctly.
- Increase the # of search results returned for online games.
- Increase Picture Paradise timer so it doesn't kick in so quickly.
- Post event ticker commentary is not now displayed for disconnected players.
- Show player the number of Complete Challenges easily by listing X/50 in the Challenges menu.
Other high priority issues that have been fixed:
- Instances where Barrel rolls were not registering correctly in Stunt Run.
- Takedowns online were not counting towards the Total Takedowns.
- Some instances where Revenge Rivalries desync & don't get fixed until players are updated online.
- Some instance where the Host couldn't change the game access if the game was created through an invite.
- Online challenge issues where the challenge couldn't be completed if it was started at the exact time that a player left the game.
- Incorrect rivalry updates when European players played against English or Japanese players. Online connection issues.
- Rich presence on 360 didn't change correctly when there is a change in the game parameters.
- Instances where Friends were not being displayed on the mini map.
- Some online race start points face the players in the wrong direction.
Om 36 dagar kommer det ytterligare en stor update.Motorcyklar är också på G i Juni.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 April 2008 - 16:43.
Postad 24 April 2008 - 19:00
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
KOmmer det större uppdateringarna i höst att kosta några pengar tro?
Postad 25 April 2008 - 06:34
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
Ett smart sätt att försöka hålla spelare kvar nu när många tar ut skivan och stoppar i GTA istället. Lugn Criterion, vi kommer tillbaka till Burnout när GTA är slut, om nåt halvår eller så
Snällt att ni ger oss lite nyheter att leka med då!
Postad 25 April 2008 - 15:44
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
ja, nu var det länge sedan man lirade lite burnout, men jag ska nog köra lite ikväll.
Postad 25 April 2008 - 16:14
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
ja, nu var det länge sedan man lirade lite burnout, men jag ska nog köra lite ikväll. 
Jag har aldrig spelat det, fast jag har det i samlingen. Skumt...
Postad 26 April 2008 - 12:38
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3866 inlägg
Det var många uppdateringar det där, hoppas det blir gratis. Och det står inget om ratt-stöd som jag hade hoppats.
Förresten spelet stöder väl inte 900-graders-ratt?
Postad 03 July 2008 - 18:22
Mange76
-
Mange76
-
Forumräv
-
-
534 inlägg
Nå mer än jag som har riktigt pissigt ljud i burnout sen dom uppdaterade sin PS3 till 2.40??
Sprakar o har sig titt som tätt i dts-ljudet för mig
Postad 11 July 2008 - 10:23
jonzy
-
jonzy
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
Inga problem med ljudet i 2.41 i alla fall...
Någon som tankat ned senaste versionen (1.30?) av Burnout den 10 juli? Har fått en ny snygg front-end med en bra nyhetssida med online-fakta m.m. samt där du ser din ranking överst - nice!
Testade online för första gången igår faktiskt, har haft spelet sedan release och nu har det vilat ett tag. Online var ju riktigt kul att racea mot andra. Rekommenderas!
Inser nu att grafiken är rikigt snabb nu när man kört lite andra lir i några månader. Criterion är duktiga! Ser fram emot motorcykel DLC i höst...
Postad 11 July 2008 - 12:55
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Jupp, körde lite igår kväll efter att jag tankat hem uppdateringen, och spelet känns ännu bättre nu. Hade nästan glömt bort hur roligt spelet faktiskt är.
Postad 12 July 2008 - 22:14
Haddirajan
-
Haddirajan
-
Lärjunge
-
-
461 inlägg
. Hade nästan glömt bort hur roligt spelet faktiskt är.
Jag tänkte ta en nostalgitripp, men nu har jag laddat ner den 385 MB nya uppdateringen i 3 timmar, och det är inte klart ännu. Trist att man sitter på en snål-lina från Telia...får spela en annan dag.
Postad 13 July 2008 - 14:49
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Shit, lirade ett rankat race idag, kom först och plötsligt blev jag rankad som den 1000:e bästa spelaren. Najs!  Förlorade dock ett race efter det, så nu ligger jag på stadiga 1500 igen.
Postad 05 August 2008 - 19:14
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
It’s the big one. A huge week here at Criterion Games. We’re just adding the finishing touches to the Burnout Paradise Bikes Pack and wanted to reveal a little about what’s coming. For the first time ever in a Burnout game, you’ll be able to ride motorcycles. It’s a huge step for us here on the Burnout team, but this year’s all about changing Burnout in a BIG way through continued support. In July, we brought you our Cagney Feature Pack and introduced 3 awesome online game modes, two great cars, a live news page and calendar, 70 all-new timed multi-part challenges, a complete overhaul of our Online Racing System and a stack of other major improvements. In early September, we’re breaking out the big guns. Here’s what Burnout Paradise players can look forward to, when they get the FREE Burnout Paradise Bikes Pack next month. (This is the pack formerly know by the codename “Davis”.) We’ve got two rides ready to go – Day 1. Just head for your nearest junkyard in Paradise City to pick up the FV1100 street bike and the stunning Japanese Firehawk racing bike. That’ll do for a start, but there’s more in store once you’ve played a little way through the bike-specific gameplay. We’ll bring you more on these vehicles in a future post. From the second we added the first prototype bike, we wanted to cruise the streets of Paradise City at night. So, in addition to the bikes, we’re adding night to the game. You’ll see day cycle through to night and see the city change with it. Paradise City takes on a life of its own once the rush hour traffic thins out! During the day, you can play a variation of our Burning Routes challenges. Beat the target times on specific routes to complete “Burning Rides”. The big change here is that these routes feature multiple checkpoints – they’ll take you all over the city. At night, complete a different set of routes – the “Midnight Rides”. If you’re used to seeing Paradise City swathed in blazing sunshine, you’re in for a surprise. We’ve also introduced a dynamic weather system to change the feel of the city – another Burnout first. And that’s not all. We’ve created 70 challenges specially for bikes. 35 of these are timed, multi-part challenges – the kind you’ll have experienced if you’ve been playing last month’s FREE software update codenamed Cagney. We said we’d support Burnout fans 100% this year. We’re passionate about doing just that. The most radical changes to Burnout since we began the series are coming this year. Support for a game through DLC has never been this good. For more detail, hit www.criteriongames.com and for a great look at how we’re working check us out on Crash TV – our video podcast. Burnout Paradise. Always changing.    http://blog.us.plays...bikes/#more-974SWEET!!!
Redigerat av Cragganmorax, 05 August 2008 - 19:15.
Postad 05 August 2008 - 19:31
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
OOOHHH va härligt!!! Burnout är nog det spel jag haft mest skoj med hittills till PS3. Bra på alla sätt
Postad 05 August 2008 - 20:15
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2517 inlägg
Underbart spel med underbara DLCs, men... SPLIT SCREEEN! Alla föregående spelen är bättre för de har split screen, inget de gjort i detta väger upp avsagnaden av split screen.
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 05 August 2008 - 20:16.
Postad 06 August 2008 - 09:13
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
J*vlar va läckert!!!
Finns inget roligare o köra fort som f*n som en tok i Paradise och nu kommer det dessutom Bågar!
Undrar hur vurporna ser ut... om det blir nån ragdoll-aktigt, för man ser ju inga förare i bilarna om det nu är för att det skulle bli för "läskigt" för de små
Postad 06 August 2008 - 22:33
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Har läst nånstans att man bara kommer se motorcycklarna fara iväg. Föraren får man väl föreställa sig att den tar vägen nån annanstans. Dom löser det säkert på något snyggt sätt
Postad 15 August 2008 - 09:26
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Snart vi att kunna köpa hela detta spel, inklusive alla tillägspaket för endast $30 på PSN Store! Dvs hela spelet blir nedladdningsbart. Today we’re proud to announce another PlayStation exclusive for Burnout Paradise. This fall, we’ll be making the entire game available for download via the US PLAYSTATION Store. You’ll finally be able to join us in Paradise City without leaving the comfort of your home, and you won’t have to get up to put the disk in!
A big thanks to the folks at Sony for making the future of video games a reality now. We’ll announce a release date soon, but in the meantime, it’ll look something like this:

The download will be $29.99, but it’s not the disk version of the game we originally released back in January. This is an all-singing, all-dancing version complete with all the free packs so far. Here are some of the highlights. All new game modes, like Online Marked Man and Online Road Rage. Awesome new vehicles, including the Hunter Olympus and Nakamura Rai-jin Turbo. 70 all-new challenges featuring against-the-clock gameplay and leaderboards plus the in-game calendar and news page. Check the details on our website. Mer här
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 August 2008 - 09:27.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|