När man kör igenom challenges och man inte har tillräckligt många vänner så funkar det bäst om man sätter access mode till 'friends/recent only'. Då kan bara dina kompisar och folk du tidigare har spelat med joina din session.
Dessutom, om nån av de du spelar med skulle tappa sin connection behöver de inte vänta på en invite för att komma tillbaks; vilket är ett stort plus.
När du sen behöver fler ändrar du bara till 'Open' och väntar på att några stycken ska ramla in. Sen är det tillbaks till 'Friends/Recent' och börja köra challenges igen. Det visar sig snabbt om de nya är värda att ha eller inte...
Kör man så här får man 250 achivementen på 1-2 dagar.
Annars; är det nån som har tips om vilken bil man ska köra i Road Rage? Lyckas fan aldrig få ihop 25 takedowns... Antingen har man problem med att bilen är tung (vilket bra) men kan inte svänga ordentligt (vilket är mindre bra, då ens motståndare aldrig bangar chansen att ta ner när man exponerar sidan).
Har provar både Thunderen (som är som en pråm när den ska svänga, men är stark och snabb), Kolfiber Ikusan (snabb, responsiv men inte tung nog för att preja de andra. Dock räknas den som en 'sämre' bil, så motståndarna är lite mindre bilar) och Hunter Civilian (ungefär som Thundern).
Har ni andra tips i Road Rage? Har märkt att jag kommer längst om jag skiter i staden (även om det finns flest verkstäder där) och åker ut till Stock Race banan. Har typ 9 Road Rages kvar och känner att jag inte kommer nånvart med dem...
Annars har jag en bunke Stunt Runs och Marked Man events kvar; men de känns inte lika omöjliga som Road Rage...
Vill ha min Elite licens så man har en chans att komma ikapp Haug3n.
Kanske borde skaffa en kamera också så man får de där 30 achivmenten...