Mitt är skickat och på gång men jag tror det kan få vänta lite medan man spelar annat.....
Ja hade jag också haft k2 beta så
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
2 relaterade trådar
Postad 06 November 2008 - 09:52
Ja hade jag också haft k2 beta så Postad 06 November 2008 - 09:56
Mitt collectors edition blev också skickat från VG igår, ni som letar efter collectors edition kan kolla hos hdmoviesource, igår hade de 2 ex kvar. Postad 06 November 2008 - 20:16
fint att jag beställde det lite på lyset i söndags...trodde jag
första gången jag är sur över att jag misslyckats fylleshoppa Postad 07 November 2008 - 17:29
Fick mitt resistance 2 nu från axelmusic, nu ska det testas co-op. Ska se om jag får det sålt på blocket också hihi.
Postad 07 November 2008 - 17:45
Dammit. Mitt skickades i tisdags från VG+ men jag får det först på måndag.. Toksugen på co-op med 8 lirare..
Postad 07 November 2008 - 19:24 Yes! Men då en följdfråga... varför i h-vete ska det då ta 3 veckor längre att släppa det här om nu lokaliseringen redan är klart? Postad 07 November 2008 - 19:37 Njaaa vet inte.. Insomniacs spel förra hösten hade också svenskt tal. Postad 07 November 2008 - 20:11 Jag kan förstå det på ett "barnspel" som Ratchet men jag tycker inte att Resistance är så beroende av svenska. En hollywoodfilm dubbad till svenska ligger inte högt upp på min önskelista. Men det är klart, tyskarna gillar det. Postad 07 November 2008 - 23:43
Någon som kört med svenskt tal? Vem är det som röstar Hale, låter som det skulle kunna vara Micke Persbrandt från teasern?
Postad 08 November 2008 - 00:18
Sanslöst, jag som dissade Axel pga. av sena leveranser, och valde VG+ denna gången, suck... Postad 08 November 2008 - 01:29
det var faktiskt ganska sjukt Postad 08 November 2008 - 16:48
Grymt kul spel, co-op läget går att lägga ner flera timmar på. Synd att det bara är amerikaner som spelar atm, servrarna är rätt så laggiga. Och det är tråkigt att man har en krävande flickvän som gör så att man inte kan spela tillräckligt mycket. Adda mig om ni vill gibba lite sen PSN:ID Majsmannen
Postad 09 November 2008 - 16:06
är inne på amerikanska psn nu och kollade lite på qore, finns episone 3:august 2008, där står det att man får en ibjudan till resistance 2 betaversion,,
räcker det alltså att jag köper detta nummer för $2.99 för att få en betanyckel ?? 25kr för en betanyckel är ju inte så mycket i så fall, får man en kod då eller? förstår inte riktigt Postad 09 November 2008 - 18:24
Då spelet är släppt i USA så vet jag inte om man kan få tillgång till betan längre. Postad 10 November 2008 - 12:15
Mitt ex. damp ner idag, sååååå jäkla tradigt att jobba idag efter en tung helg samt ett nytt spel liggandes på kontoret...
50% chans att jag säger upp mig idag... Kerren: Får man vara med och lira co-op ikväll, eller jag är kanske hemma för sent för att få vara med (19:00)? Så jäkla sugen! Postad 10 November 2008 - 13:11
Fick mitt exemplar idag också, hoppas naturligtvis på co-op action senare ikväll Postad 10 November 2008 - 14:40
Mitt ex hittades precis också innanför dörren, Adda gärna stabbe på PSN för lite MP action.
Postad 10 November 2008 - 15:42
vi kan satsa på co-op vis 19 tiden jag har börjat köra singeldelen nu så länge vilka andra vill hänga på? Postad 10 November 2008 - 15:43
Jag hänger gärna på, min mic har dock inte kommit med posten ännu så jag får köra stumt *Edit: Rätt nice MP funktioner med inbygga leaderboards och klan byggande. Redigerat av stabbe, 10 November 2008 - 15:45. Postad 10 November 2008 - 16:15
Har precis lirat 2 timmar, körde single player första timmen. Mycket coolt. Körde sedan lite multiplayer, endast deathmatch för att få in kontrollerna lite. Grymt kul. Gillar hela systemet med xp osv. Om jag frun ger tillåtelse så är jag tillgänglig ikväll för lite co-op, är nyfiken på den delen (har headset) Lägg till mig: thewallin Postad 10 November 2008 - 20:16
Jag tycker det är schwaim kul, är för kass än bara, hamnar bara på top 10 av 40. Nån som är sugen på att spela ikväll, ska va inne så länge jag kan, ID: Majsmannen . Förresten, tips på bra mickar nån ? orkar nog inte vänta på det officiella nu när man har R2 o spela
Postad 10 November 2008 - 22:06
Jag litar på kerren å döden
Mådde du oxå dåligt i söndags döden? Postad 10 November 2008 - 22:10
Har endast kört multiplayer änsålänge, men ######r va roligt
Redigerat av stabbe, 10 November 2008 - 22:13. Postad 11 November 2008 - 07:38
Om man drar en rak jämförelse gentemot CoD4, vad säger ni då? Kul att höra att det är roligt iaf. Postad 11 November 2008 - 08:38
Jag måste tyvärr säga att jag är lite besviken på detta spelet. Co-op med grabbarna igår var riktigt roligt och det är väl det läget som ger lite på detta spel. Multiplayer tyckte jag inte var speciellt roligt och rent grafiskt kändes det lite som om man lirade doom igen (lite överdrivet men ändå...
För din del dallan så kan jag säga att i min bok kommer det inte ens i närheten av cod på något sätt...... Redigerat av Unregistered32f0b602, 11 November 2008 - 08:39. Postad 11 November 2008 - 11:21 Multiplayer Competetive är nog lite hata eller älska på Resistance, är ju klart eget. Competetive på R2 tycker jag de gått åt fel håll när de tog bort vapen pickups så att alla får välja vilket vapen de ska spawna med. I ettan var det en stor del av spelandet att ha koll på vart de olika vapnen fanns på banan så man kunde bestycka sig med granater, LAARK, bullseye eller snipern t.ex, nu kan alla spawna med en sniper om de vill. Sedan gillade jag att de var stor skillnad mellan att spela som Chimera och Human, human mycket snabbare och Chimera heatvision och rage. Istället har de lagt till berserks som man kan välja mellan för olika egenskaper som man kan använda efter X antal XP. Blir noll skillnad att spela som Chimera eller Human. Är heller inget fan av det nya siktesläget, inte lika mycker run-n-gun nu motför på ettan. Granaterna är nerfade också vilket gör target bomber mindre troligt. Tråkigt tycker jag, bra för de som inte kunde kasta granater kanske... överlag är det väldigt annorlunda motför ettan. Mer fokus på stora matcher nu, och där är nog Skirmish spelläge of choice för mig i R2, där det blir mer 5v5 i en 60p-match. Har dock inte börjat spela MP ännu utan bara kört betan tidigare... men ska väl hinna med det också. Kanske... (för många MP-spel nu Äh, du är bara KZ2-skadad. Grafiken i SP är lite ojämn, men tar sig som fasen i senare partier. Orrick och Chicago var riktigt nice. Även
Spoiler
. I Frisco var det medioker grafik inne i byggnaderna men när man väl kom ut och fick se bron och invasionen blev det helt annorlunda. Med alla dessa nya färger känns det nästan som att spela Ratchet & Clank i första person. För mig är det som att jämföra GT5 med Motorstorm. För olika spel. COOP var lite intressant igår. Vi fick ju spö av de där jeffla kräken hela tiden... Ska bli intressant att se hur det går när vi kommer till ett parti där det myllrar ut 50 grims eller liknande... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 November 2008 - 12:04. Postad 11 November 2008 - 12:22
ehhhhh.... Postad 11 November 2008 - 12:39
Kan bara hålla med, rörigt spel med halvkass grafik, tog dessutom nästan en timme för oss att lyckas komma igång med co-op läget. Dålig känsla i vapena som förövrigt var på snudd till tandlösa, tex. en minigun liknande bössa som ser oerhört mäktig ut som man måste tömma ett mag på 200rundor i en kille på 3m avstånd.. (Att det sen även tar typ en halvminut att få igång den är en annan femma När man står 60man i en hög och skjuter hej vilt i en TDM på en lagom halvtråkig bana så saknade iaf. jag CoD4... Det svenska talet gav en "härlig" DisneyDags-känsla som jag gärna väljer bort till nästa gång. Tror att det kan vara en bra id'e att spela igenom singleplayer innan man spelar co-op, för FAN VAD JAG SÖG. Min maskin hängde sig, sen när jag kom in i matchen igen så kunde jag inte hitta dom andra, slutade med att jag villade bort mig i nån jäkla tunnelbana som såg likadan ut överallt som jag inte hittade ut ifrån. OERHÖRT frustrerande och panikframkallande att inte komma därifrån, särskilt när det stod ibland att jag var typ 10-20m ifrån dom andra... Jag hade nog hoppats lite högre på detta spel känns det som nu iaf. men ska givetvis spela igenom det.. Blir nog som Akerren sa, att det är CoD5 man kommer att fastna i, iaf. fram till att Killzone kommer... Postad 11 November 2008 - 12:48
"Nästan roligare att köra medic istället för soldier. Då slapp man ju säga "AMMO!!!" hela tiden. "
Hehe, sorry, vart lite ovan vid att langa ammo, och glömde bort det mest hela tiden! "För mig är det som att jämföra GT5 med Motorstorm. För olika spel." Jag tror primare menade kvalitetsmässigt, och spelvärde? R2 känns som ett mycket äldre spel än CoD4 och inte lika roligt... Redigerat av Dr. Death, 11 November 2008 - 12:52. Postad 11 November 2008 - 13:02 Konstigt att du tycker det, du har väl bara spelat ~700 timmar COD4 och ... 4 timmar R2? Men COD och Resistance är väldigt olika spel som inte alls spelas likadant så de är mer komplement till varandra än ersättare. COD5 kommer som sagt snart så vi får vår nya COD-fix där. Jag tycker att COD är roligare men tycker att det kan vara kul att blanda upp med lite annan form av multiplayer, tyckte att R1 var grymt kul online och hoppas att detta ska kunna bli minst lika kul - är dock lite skeptiskt just nu av anledningarna jag nämnt längre upp.
Postad 11 November 2008 - 13:17
Jo, men när jag spelade CoD4 för första gången så infann sig en HELT annan känsla av välbehag än vad som infann sig igår, man blev nästan rädd när man i ett tidigt stadie insåg hur mycket tid detta skulle ta från ens liv... hehehe
Jag spelade RFOM innan jag spelade CoD4 vilket jag är mycket tacksam för, då det antagligen bidrog till att allt jag uppskattade RFOM mycket mer än vad jag annars skulle ha gjort. Måste nästan testa RFOM igen ikväll, för rent spontant minns jag det SNYGGARE än tvåan, men det kan väl inte stämma? Redigerat av Dr. Death, 11 November 2008 - 13:19. Postad 11 November 2008 - 15:08
Tråkigt att de inte levde upp till era förväntningar, jag lirade dock inte något cod4 och inte RFOM heller iofs så jag kan bara mäta med BF:BC som jag spelade en del. Så R2 hade inte så mycket motstånd bland mina fps spel
Men det blir förmodligen ett inköp av Cod:waw nu i veckan så då får jag se vilket spel som kommer samla damm Postad 11 November 2008 - 17:34
Språket beror på vilket språk ps3:an är inställd på, svenska har man ju bara om man vill skratta åt hur konstigt det låter,( har aldrig gillat "dubbningar").
Postad 11 November 2008 - 18:02
de var ju ingen positiv kritik direkt från många av er,, blir nog inget köp ändå då för min del, det får bli doc 5 för hela slanten istället, och dead space, och fallout 3 och motorstorm och kz2 (när det kommer) och resident evil och silent hill och.................... ja listan är ganska lång nu
ett liv utan pengar funkar det också, kostar igneting att sitta och spela alla spel som man har köpt för alla sina pengar Postad 11 November 2008 - 19:12
Ah det känns verkligen så, som att det är CoD4/CoD5 som gäller.
Tycker det är roligare oxå att inte ha så många olika spel att lägga ner tid på, mkt bättre att verkligen gräva ner sig i ett eller två spel åt gången... Men därimot så tror jag oxå (bara en känsla jag har) att även KZ2 kommer funka när det väl kommer. Men å andra sidan har jag inte ens testat R2 själv än, å det ska jag väl göra, men dock inte genom att köpa det. Postad 12 November 2008 - 10:28
Spelade några timmar igår, singleplayer, tyckte det var roligare denna gång så HELT värdelöst är det inte!
Postad 12 November 2008 - 11:49
Jag blev bara besviken på att man väljer vapen i MP istället för spawns...hade i mitt tycke varit bättre om dom kört vidare på konceptet från ettan med skillnad på human/chimera samt spawns av vapen och låtit oss få möjlighet att spela igenom singleplayer kampanjen i splitscreen/online 2p. men även behållt det coop mode som nu finns.
Sen ÄR det ju skillnad på resistance kontra COD i hur mycket bly man kan smaka innan man skallar asfalten så det tycker jag kan vara bra och gör att spelen kan komplementera varandra ganska bra. Postad 12 November 2008 - 11:59
Har själv inte spelat 2'an än men personligen så upplevde jag 1:a delen som ett höjdarspel när man kör singelspel och inte kul nåt när man spelar på nätet... verkar som om denna del är likadan...??
Redigerat av Unregistered36883, 12 November 2008 - 12:00. Postad 12 November 2008 - 17:00
VIKTIGT! KOLLA LÄNKEN NEDAN
Jag kommer iallafall köpa R2 vad ni än säger, och alla ni andra kolla här Redigerat av Unregistered93bbd732, 12 November 2008 - 17:06. Postad 12 November 2008 - 18:49
Har fått för mig att någon här har skapat en klan för Min hembio folk, stämmer det och vad är kraven för att få vara med?
Postad 12 November 2008 - 19:04
Sök bara på Minhembio och gå med Postad 12 November 2008 - 19:51
Hoppas jag får mitt ex från Axelmusic imogon, sjukt sugen på att spela! Tror också att det är bra utifrån de recensioner jag har läst. Känns som det kommer att passa mig bra!
Sen dimper väl cod5 ner på fredag också... mycket nu! Postad 12 November 2008 - 20:24
Ok då har jag klarat SP-kampanjen.
Följande stats om någon vill jämföra;
Spoiler
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |