Om du skickar in 305 kronor på mitt visa kort
ja men bara om du fixar little big planet till mig idag
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 22 October 2008 - 18:24
ja men bara om du fixar little big planet till mig idag Postad 22 October 2008 - 22:14
Vad jag mena var att man ska kunna ge order muntligt till gubbar som styrs av datorn,men det kanske är så att man bara spelar med riktiga människor i sitt eget lag. Skitsamma,jag har fått svar av kerren. Postad 22 October 2008 - 23:17
det är enbart ett onlinespel de enda som är datorstyrda är gisslan i vissa spelsätt och de kan du inte ge order muntligt Postad 23 October 2008 - 09:31
Intreeeeesssant... beställde ett ex igår via vg+... Får se när det kommer....
Postad 23 October 2008 - 12:04
ok. det sänkta betyget rejält för mig att man inte kan ge order till gisslan, typ "putsa mina kängor!".. Jag fick tillslut mitt jäkla spel (dock så fick jag inte jägarspelet som hade samma releasedag och som enligt rapport skickats samma dag, axelmusic.com är MYSKO) så ikväll blir det Socom för hela (tror jag) slanten, är ni på Akerren, Andreas och resten? Tycker att headsetet ser riktigt lovande ut och det sitter bra! Ser fram emot ett rejält krig ikväll och lite nytändning på krigarspel, man har ju blivit LITE trött på CoD4... Postad 23 October 2008 - 12:10
efter kl 17.00 ska jag spela, och ända fram till 22.30 så räkna med mig i alla fall.
Postad 23 October 2008 - 13:36
Kommer nog också att lira ikväll...!
Har dock inte riktigt fattat riktigt hur det funkar med att bjuda in vänner i sitt egna spel... Postad 23 October 2008 - 17:34
när du är i en lobby kan du trycka på select då får du upp din vännerlista och kan bocka för alla du vill bjuda in Postad 23 October 2008 - 17:52
Beställde spelet igår från vg+. Klippte till på headsettet också
Postad 23 October 2008 - 18:15
välkommen iklubben! Postad 23 October 2008 - 18:16
nu får du skynda dig döden du ska hinna instalera 2,2gb och ladda ner en updatering på 473mb innan du ska lägga dig Postad 24 October 2008 - 12:00
Ja jädra vilken tid det tog...
Tog typ 2h med bara uppdateringen! Förövrigt har inte orkat installerat det nya headsettet och det gamla dog nästan direkt igår, tråkigt värre... Tycker spelet är skitsvårt med en massa knappar att tänka på, + att man måste hålla inne nån L2 för att snacka i headsettet, och varje gång man gör det kommer det dessutom ett slags radioljud vilket jag blev ganska störd av efter enbart 10min spelande. Min första tanke var "fan vad grymt detta hade varit om det inte vore ett tredjeperson spel". Tycker även att det iaf. borde finnas nån liten mini singelstory som man kunde träna upp sina skills LITE iaf. innan man bli avrättad i parti och minut i multiplayerläget. Jag vet inte om det var nå fel på min uppkoppling igår, men det laggade rätt bra, hoppelihopp allt som oftast. Vet inte ens vad det gick ut på riktigt, tror det var nån bomb som skulle plantas och defusas, såg dock aldrig röken av nån bomb.. Antar att jag är gravt CoD4skadad och allt är en fråga om att vänja sig, dock svårt att lära en gammal hund att sitta... Gillade att man kunde fixa en massa med sin gubbe! Missförstå mig inte nu, jag har inte gett upp än! En annan sak, varför kan dom inte fixa nån typ av standardlobby för alla onlinespel för PS3 så att det blir mer lättfattat och så att man bara behöver lära sig proceduren EN gång? Får se om jag spelar ikväll, inte säkert att jag ska vara hemma, annars blir det ett nytt försök! Postad 24 October 2008 - 12:11
Mm...Läst runt lite på olika forum och den bild man får är att SOCOM är rätt hardcore..
Inte spelet som håller dig i handen direkt.. Men säkert kul när man väl lärt sig :-) Postad 24 October 2008 - 12:23
precis så kände jag med döden.. men jag tycker att man kommer in i det förvånadsvärt fort,, men precis som du så förstår jag inte riktigt vad dom olika spelformerna går ut på,, du har ju inbrytning och demolering,, bägge har en bomb man ska ta och plantera hos fienden tror jag,, sen har du ju den där med gisslan/VIP som verkar jättekul men som jag absolut inte förstår nånting av
det är det enda jag har problem med i spelet,, knapparna sitter som en smäck redan tycker jag åker bortidag och kommer hem i morgon kväll, då blir de spela,, hoppas ni är inne då Postad 24 October 2008 - 13:02
Tjena!
Fick mitt ex från vg+ plus idag. Ska ner till posten och hämta ut det. Ser ni mig online får ni gärna invite:a. PSN: Pooriya Postad 24 October 2008 - 13:19
Hmm, kan det vara Tom Clancy's EndWar du tänker på? Postad 24 October 2008 - 13:52
Ps3an auto hittar headsetet så fort du trycker i usbkablen sen är det bara att köra inte så jobbigt att installera kunde ju gjort det medan du väntade på updateringen Postad 24 October 2008 - 16:02
Vet faktiskt inte,hade för mig att det var detta https://www.prisjakt...kt.php?p=104911 men jag har säkert fel. Det spelar ingen roll. Jag fick inte mitt i dag från vg+ Postad 24 October 2008 - 19:22
Jag satte i usbsladden, men jag fick ändå inte igång det? Postad 24 October 2008 - 20:45
Satte du in usb-sladden i den "dolda" usb porten i headsetet...? Tror inte att den parar ihop det om man sätter in sladden i laddar delen... Jag gjorde nämligen fel så när jag provade först... Postad 24 October 2008 - 20:53
Tycker att det verkar som om alla får ett specialvapen beroende på vilken specialstyrka som klanen är...???
MHB-klanen är SAS, vilket ger IW-80 A2... Väljer man någon annan specialstyrka får man andra vapen som tex FAMAS G2... Postad 25 October 2008 - 10:51
Fattar inte riktigt hur du menar, jag satte in stativet/laddaren i usb-porten, sen satte jag i Headsettet i laddaren. Postad 25 October 2008 - 11:20
Du ska inte använda stativet... På själva headsettet finns det en port också intill powerknappen bakom en lucka... Är lite klurig att hitta faktiskt Du ska koppla sladden direkt mellan ps3an och headsettet... Inte via stativet/laddaren... Postad 25 October 2008 - 12:37
någon som ska spela ikväll? kanske ska boka in en tid och starta en server senare?
Postad 26 October 2008 - 17:18
någon mer än jag som har problem med ljudet i spelet? har hängt upp tv:n på väggen idag och dragit om kablarna,, men nu när jag spelar socom låter ljudet jättekonstigt. först och främst låter vapenljudet ihåligt och långt bort och väldigt lågt,, fotstegen hör jag knappt och när jag ska ge order eller håna då blir det inget ljud, bara text,, samma när den svenska gubben pratar,, han är helt tyst nu,, bara text somkommer,, har varit inne på ljudinställningar på startknappen men allt är på max där
någon som vet vad de tkan vara för fel? det kan väl inte ha med att göra att jag har kopplat mina kablar annorlunda? testade att spela COD och där lät ljudet som det skulle,, väldigt konstigt Postad 26 October 2008 - 17:55
Nej jag tycker inte ljudet vekar annorlunda... Tycker det låter precis som vanligt...
Undrar när den nya patchen kommer...börjar bli dags nu! Postad 26 October 2008 - 18:12
konstigt,, undrar varför mitt ljud är så konstigt då .. någon annansom har en idé?
fortfarande inte fått igång ljudet, men jag hörde en mening nu i alla fall,, "ännu en nere" sa han,, annars har inte hans röst funnits på hela kvällen,, fattar inte vad det är för fel,, kan det vara någon inställing under "ljudinställingar" på ps3? va inne där förut och ändrade från optiskt ljud till ljud via hdmi, kan det vara det? Redigerat av andreassofus, 26 October 2008 - 20:43. Postad 26 October 2008 - 23:22
Det brukar bli så för mig med. Men det är min förstärkare som buggar! Den uppfattar inte alltid att det är 5.1 ljud utan att den gör om den Logic 7 el Pro Logic och då blir ljudet helt konstigt. Så mitt tips är att du kollar din förstärkare. Postad 27 October 2008 - 00:48
ska jag absolut göra, inte omöjligt att det är nåt fel där,, har ju som sagt kopplat ur och i massa idag ochänrat lite anslutningar, även gjort om nån inställnig i ps3 så felet ligger nog hos mig skulle ja tro Postad 27 October 2008 - 18:07
Idag fick jag mitt ex från vg+. Heh, det skickades natten mellan torsdag och fredag förra veckan. Inte klokt.
Mitt PSNID: HighKimo Adda mig gärna så lirar vi. Postad 27 October 2008 - 19:32
äntligen fått ordning på ljudet igen, tydligen får man inte 5.1 ljud via HDMI
Postad 27 October 2008 - 19:50
Hur flyter det på nu då ?
Tycker ni skriver för lite om spelet... Skriv nu om era matcher där ni spöar allt motstånd Postad 27 October 2008 - 19:59
jag väntar på att fler ska få spelet för dom jag vet har spelet spelar inte så ofta verkar det som,, könns alltid som jag är ensam , inte lika kul då..
Postad 27 October 2008 - 20:11
Va har ni för favoritvapen nu då??
Min favorit är 552 med ljuddämpare och grepp i fram... Postad 27 October 2008 - 20:21
f90 med lasersikte utan ljuddmpare, ingen granatkastare och ingen rpg, bara för amatörer
Postad 27 October 2008 - 20:25 Mitt favoritvapen med men hur får man tag i dämpare? Kunde välja det en gång men nu kan jag inte ha det längrepå något vapen. Annars så börjar spelet bli bra nu (eller jag). Nu när man väl börjat döda mer än man dör och man vinner omgångarna så förstår man varför det är en sån berömd spelserie. Hur sköj som helst. Just nu mycket roligare än cod4. Postad 27 October 2008 - 20:29
Hmmmm... Dämparen skall väll finnas utan att du behöver göra något...? Du kanske har varit inne i rum där dämpare är förbjudna (om det finns)? Gillar också spelet mera ju mer jag spelar Postad 27 October 2008 - 21:42
Jag får 5.1 via HDMI iallafall..... Är du säker på att du fibblat till någon inställning? Postad 27 October 2008 - 21:45
Tyvärr kan jag inte säga detsamma om mig själv... urusel som vanligt... Men jag lyckades sätta kniven i ryggen på dig en gång idag iallafall! Postad 27 October 2008 - 22:31 Hehe jo jag märkte det. Höll på att testa prickskyttegevær när jag får en kniv i ryggen och jag kollar upp på skärmen vem det var och ser Warcow (eller ja, DistantHoller), neeeej inte knivad av någon mhbare var det enda jag tänkte under resten av rundan. Sen var det lite fel av mig att skriva att jag blivit bra. För det är det sista jag är. Däremot gått från att dö efter 10 sek varje runda till att ta med mig 2-3 st varje gång en dör Redigerat av erlander, 27 October 2008 - 22:48. Postad 27 October 2008 - 23:13
Spelade första gången idag,fy fasiken vad svårt det var tycte jag. Min första tanke var att gud vad jag saknar Cod!
Men ska allt ge det ett par till chanser,vore kul att spela med lite mhb:are snart me. Tycker som döden att det är mkt knappar att lära in men det kommer väl. Det hoppade lite för mig ibland men det kan väl lika gärna vara min uppkoppling. Tycker inte det är lika snyggt som Cod men nu har jag ju bara spelat en bana oxå,men fasiken va stor den banan var. Kommer ta en stund att memorera dom om alla är så stora. Sen så fattade jag inte det där med rankade och orankade matcher men det släpper väl det me. Tack för invite bubu men jag hade precis kommit in då så ja fattade inte mkt Postad 27 October 2008 - 23:27
Kan någon vänlig själ skicka en invite tll MHB klanen?
PSN: Pooriya Hoj hoj Postad 27 October 2008 - 23:36
Det va min första tanke också! Men det är ju för att man spelar CoD 24/7 mer eller mindre! Fast SOCOM blir ju som många säger bättre o bättre ju mer man spelar. Det är dock lite saker som är störande. 1: Tycker att det tar alldeles för många knapptryckningar för att få fram tex en frag eller rpg! Sen att kasta en frag är inte heller är så enkelt! Men det e kanske jag som inte fått in "tekniken" än. 2: Sen är det, som döden påpekade, väldigt "grötigt" när man ska leta efter spel. Fast det är väl mer att man är bortskämd med enkelheten i CoD. Redigerat av ROCA, 27 October 2008 - 23:41. Postad 27 October 2008 - 23:39
jag ska ta mig tid imorgon och bjuda in lite folk till klanen Fick farcry 2 idag 2 dagar tidigare än väntat så det blev inget socom idag Redigerat av kerren, 27 October 2008 - 23:40. Postad 28 October 2008 - 08:11
Det finns ju ett "snabbyte" som man kan använda... Trycker du på L1 knappen växlar den mellan dom två senaste använda... Kanon bra grej! Angående det dära med grötigt att hitta spel tror jag det skulle komma en "quick match" funktion som funkar precis som i cod4... Funktionen finns till och med i intruktionsboken till socoms blu-ray skiva... Så det är nog bara en tidsfråga tills det kommer! Postad 28 October 2008 - 09:37
Lirade för första gången igår och första intrycket är.... helt ok.
Kommer också från att ha lirat CoD4 och liknande så det tar säkert lite tid att ställa om sig. Gillade dock att tempot är något lägre. Som vanligt med nytt spel så dör man ju mer än man dödar men det får man ta, tänker testa alla vapnen och se vilka man gillar osv. Spelade bara team deathmatch igår, vågar inte ge mig på något av de andra spelsätten än, behöver någon att spela med som kan förklara vad som gäller, hatar att bara ge mig in i något som jag ej riktigt förstår. Som några andra sagt här så är det lite rörigt att välja spel men naturligtvis så jämför man med Call of duty och liknande där man bara i stort sett trycker på en knapp sen är man i gång. Kan tänka mig att detta spelet kommer till sin rätt när man spelar med en schysst squad och använder sitt headset, igår när jag lirade sa inte något ett ljud. Lägg gärna till mig id: thewallin Postad 28 October 2008 - 11:00
Glöm inte lägga till mig:) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |