NHL 09
357 svar till detta ämne
Postad 23 September 2008 - 08:48
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Tyvärr verkar det vara väldigt dålig variation på målen i NHL09, det var detta som jag gillade så mycket med NHL08, alla mål kändes på något sätt unika, nu känns 09 mycket mer scriptat. Jag vet inte om det är lyfta på klubban som förstär spelet delvis, för än så länge kanske jag har gjort endast ett par direktskottsmål. Det går nämligen inte att få fram en bra passning i 2-1 situationer och att sätta frilägen är så mycket svårare.
Det enda jag finner underhållande nu är OTP matcher, där är det lite variation på spelet, men det är ändå alltför ofta som man sätter pucken i krysset, snygga klapp, klapp spel lönar sig inte i NHL09.
Detta spel får 7+ av mig i betyg, NHL08 tyckte jag var ett 9- spel.
Redigerat av BioBerra, 23 September 2008 - 08:52.
Postad 23 September 2008 - 12:42
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
En fråga innan jag köper spelet eller inte;
Det här med spegelvänt som ni pratar om (när man spelar 2player mot varandra hemma i soffan), är det bara när man spelar neråt och skjuter? Dvs är det samma som NHL08 att man måste dra spaken neråt för att skjuta?
Läste någonstans att dom vänt på vänster och höger???
Postad 23 September 2008 - 20:00
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Dennis, De har vänt på vänster och höger. Smaka på den du...
Postad 23 September 2008 - 21:19
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Postad 23 September 2008 - 21:43
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Idag dog min Xbox360, så fort jag startar ett spel så dör den, eller efter ett par minuter in i spelet. Precis när vi spelade en match med några kompisar och det gick bra så klart, då dog den
Beställde iaf en ny Arcade på Elgiganten för1500kr, orkar inte vänta 2 veckor. Sen får jag väl ha 2 xboxar i framtiden, för den verkar ju gå sönder titt som tätt. Det är 3e gången min 360 pajar nu sedan releasen. Får se om jag kommer hinna spela några matcher i helgen, borde få den nya på Fredag. Jag kommer troligtvis inte hinna spela några ligamatcher i Swedish Vikings leagues om skulle börja den 25e.
Postad 24 September 2008 - 03:29
Hifi-Arne
-
Hifi-Arne
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
kom på det nu. Det är credits man använder på www.easportsworld.com för att handla prylar till sin avatar online. Ganska trevligt. Regga er där och koppla er gamertag till easports så finns all stats online och man kan se sina videor och bilder och allt. lycka till
vi söker btw en seriös spelare till vårt team online. Finns det några intressenter?
Kan man inte kolla sina OTP-stats på den där sidan?
Postad 24 September 2008 - 07:35
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Jag undrar vad dom menar med gameplay feedback. Är det den kassa AIn på målvakterna dom menar ?
Målvakterna är ju omänskligt bra på direktskott, men värdelös på att rädda höga handledsskott.
Postad 24 September 2008 - 08:59
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
JAg är inte med på sätta pucken i närmsta krysset, trodde det var en magisk grej så blev det mål. men det går kanske var 10e försök
Postad 24 September 2008 - 09:25
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Nej det funkar inte varje gång, men det är ändå det sett som funkar oftast. Jag har tex inte lyckats sätta ett enda friläge ännu, någon som har lyckats med det ?
Jag tror däremot inte man kan tokfinta som i NHL08, verkar handla mer om tajming och tur om man ska lyckas sätta ett friläge, one-hand dekes, kanske funkar bättre ??
Postad 24 September 2008 - 10:49
jimmiboy
-
jimmiboy
-
Amatör
-
-
74 inlägg
Nej det funkar inte varje gång, men det är ändå det sett som funkar oftast. Jag har tex inte lyckats sätta ett enda friläge ännu, någon som har lyckats med det ? Jag tror däremot inte man kan tokfinta som i NHL08, verkar handla mer om tajming och tur om man ska lyckas sätta ett friläge, one-hand dekes, kanske funkar bättre ??
frilägen är riktigt svåra i 09 tycker jag oxå..tror jag lyckats en gång bara... =/ ..men men...träning ger förhoppningsvis färdighet... =)
Postad 24 September 2008 - 19:25
Unregistered035dce0b
-
Unregistered035dce0b
-
Forumräv
-
-
549 inlägg
Frilägen va ju sjukt spännande i 08 iom man visste man hade bra chans å göra mål samma med ett kreativt anfalls spel,på 09 nu känns det mer lönsamt att bara skjuta hela tiden,,lite synd men de kanske ger sig med tiden då man kommer in i det.
Postad 25 September 2008 - 14:21
Unregistered8cf2ec8c
-
Unregistered8cf2ec8c
-
Rookie
-
6 inlägg
Några frilägen har man väl fått in med är inte det enklaste...
Har dock mött folk som även på 09:an gör mål på varenda friläge, så omöjligt att lära sej lär det ju inte vara då!
Finns några platser kvar i en seriös onlineliga om någon är intresserad?
namn på liga: gamereactor
lösen: swe
först till kvar gäller...
vi möts på isen!
Postad 26 September 2008 - 09:00
asbra
-
asbra
-
Forumräv
-
-
680 inlägg
Jag får ju aldrig mål alltså. Funderar på att sälja spelet när något roligare kommer
Postad 26 September 2008 - 20:42
Bravo_Per
-
Bravo_Per
-
Rookie
-
9 inlägg
Postad 28 September 2008 - 02:40
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Hade en polare över igår, drog av några matcher mot AI först sen ut på liven, en mycket trevlig upplevelse. Vi lirade i samma lag såklart och mötte ett gäng nötter, hade 5-0 i statistik tills vi mötte mr. Lagg som även var den bästa spelaren ever, det kändes som att han var 5st manuella spelare på isen, alternativt hade låst sig fast i en position och lät datorn jobba åt honom. Går det att spela som bara en spelare när man lirar online eller? För han var verkligen överallt. Blev förlust med 0-3, hade inte en suck
Men utöver det så tyckte jag att det flöt på riktigt bra och var faktiskt riktigt roligt 
Enda klagomålet egentligen är att jag tycker att onlinemenyerna är skit, tar 100 år att starta igång en match och 100 år att komma in till sin statistik.
Postad 28 September 2008 - 10:25
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Ja menyerna är värdelösa i NHL09, fattar ju knappt vad dom betyder och som du säger, att hitta statistiken är väldigt svårt. Fattar inte varför EA ändrade menysystemet så mycket, det var mycket lättare att se sin statisk i NHL 08. Och varför kan man tex inte se hur många mål en viss spelare gjort online, det är bara under my club man kan se det och den syns inte när man spelar mot andra. Sen får man inte reda på när det går att uppgradera sin karaktär, det måste man in och kolla själv.
Jag tycker också att NHL08 har ett bättre gameplay än 09, det är mycket som har gjorts sämre till denna version. Jag fattar inte varför man skulle ändra så mycket på AIn, den var nästan perfekt i 08an, iaf offensivt. Målvakterna är buggiga som fan i 09, dom kan rädda svåra direktskott men släpper in lösa puckar intill stolpen, har hänt ett antal gånger nu. Jag saknar klapp klapp spelet i NHL08 och alla sätt man kunde göra mål på, nu känns det mer som slumpen som avgör om det blir mål eller ej. Ett bra bevis på det är när jag och min polare spelade en match igår mot 2 svenskar. Vi hade väl 27-7 i skott, dom vann med 2-0 efter 2 enkla misstag av våran målvakt. Dom var totalt utspelade, vi hade 8 min i anfallszon och dom 2 minuter. I NHL08 hade vi gjort minst 4 mål på alla chanser, men EA har ju totalt ändra på gameplayet
Redigerat av BioBerra, 28 September 2008 - 10:26.
Postad 28 September 2008 - 11:13
dabo
-
dabo
-
Användare
-
-
194 inlägg
Spelade knappt NHL 08 så jag kan inte jämföra. Tycker NHL 09 är klockrent än så länge förutom att det är väldigt svårt att göra mål.
Postad 28 September 2008 - 16:14
theoriginalmorfar
-
theoriginalmorfar
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
ta en match, någon?
Postad 28 September 2008 - 19:53
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Lol, ställde om till Pro, torskade 3 första matcherna med typ 3-0 styck, sen hittade jag målbuggen och vann de 3 följande med 8-2, 8-0 och 6-2. Kul spel...
Postad 29 September 2008 - 08:19
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
BioBerra har väldigt rätt i det han skriver. EA har misslyckats rejält med detta spelet.
Droppen var senaste matchen, jag gör 3 likadana mål inom 2min av Lecavalier efter tekning, slagskott strax efter blå vid plocksidan på oskymd målis, hade alltså 3-0 innan jag slagt mer än 4-5 pass. Det har blivit hockeypockey där det handlar om att utnyttja dåliga målvakts AI till 99,9%, samt att mycket av det som gjorde 08 bra, tex möjligheten till snabbt passningsspel och kreativt anfallsspel är som bortblåst.
Flesta målen som kommer i övrigt känns som tillfälligheter snarare än en följd av matchbilden. Sedan menyerna, ja det orkar jag inte ens kommentera. Jämför man med NHL08 är det två-tre steg bakåt. Även om detta spel rent hypotetiskt har något att erbjuda gameplaymässigt ser jag ingen mening att söka efter det, för mål skjuts ju med slagskott strax efter blå så...
Mitt ex är till salu.
Redigerat av RealDaBratt, 29 September 2008 - 08:20.
Postad 29 September 2008 - 13:50
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Jag tycker också det är 2-3 steg tillbaka, framförallt måvlakts AIn, känns som ett NHL spel från 2005 och tidigare. Det enda EA hade behövt göra med NHL09 var Be a pro och EA hockey league, 2 spelsätt som gör att spelet faktiskt lever för mig. Jag har gjort ca 21 mål på 27 matcher i EA hockey league och av dessa mål är väl iaf 18 mål skott upp i krysset. Jag ser inte heller att detta är något EA kan fixa, det är för sent, men man kan undra om dom har buggtetat spelet överhuvudtaget, det finns mänder med målbuggar. Sen verkar det vara en bugg att målvakterna i vissa matcher kan ta i princip allting medan motståndarnas målvakt släpper in allt. Jag har tex spelat ut många motståndare totalt men ändå loosat med 3-0 på grund av att målvakten suger. Andra matcher har vårat lag vunnit med 5-1, gissa vart puckarna sitter ?
Jag har lyckats sätta 2-3 frilägen, inte när jag skjutit ett ett bra skott utan på grund av att målvakten inte kan ta en fösare. Ena frilägesmållet var när jag drog pucken mellan benen på målvakten, det var inte ens ett skott. Det andra var ett skott som tog på klubbhandsken och i mål. Jag har dock lyckats göra 1 riktigt direktskottsmål i Be a pro läget, men ett sånt mål på 40 matcher och resten upp i krysset, det är inte så hockey fungerar. Jag måste tyvärr erkänna att NHL09 suger på många punkter, det är endast roligt att spela med polarna i EA hockey league.
Jag kommer nog inte delta i Swedish Vikings League tyvärr.
Postad 29 September 2008 - 14:38
thewall
-
thewall
-
Lärjunge
-
-
381 inlägg
Efter någon veckas hårt spelande får jag helt plöstligt "unreadable disc" efter någon minut i spelet, mycket frustrerande!
Postad 29 September 2008 - 14:52
Namil
-
Namil
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Efter någon veckas hårt spelande får jag helt plöstligt "unreadable disc" efter någon minut i spelet, mycket frustrerande!
Det är ett fel som en del fått (bl.a. jag själv) Det fungerar att tömma cache-minnet för att tillfälligt bli av med det. Go to the system blade and then select memory.
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?
Performing this function will also clear any software updates.
EA har sagt att det kommer en patch till 09 som ska lösa problemet men tills vidare får du tömma minnet
Postad 29 September 2008 - 15:00
thewall
-
thewall
-
Lärjunge
-
-
381 inlägg
Det är ett fel som en del fått (bl.a. jag själv) Det fungerar att tömma cache-minnet för att tillfälligt bli av med det.
EA har sagt att det kommer en patch till 09 som ska lösa problemet men tills vidare får du tömma minnet 
Ska genast testas! Tack på förhand om det verkligen fungerar!
Postad 01 October 2008 - 06:58
nismo
-
nismo
-
Användare
-
-
154 inlägg
Trodde oxxå jag var hel kass då jag ofta förlorade mot dåliga spelare online, då jag sköt som en tok på direktskott osv.
Man tjänar inget på det, åka på målvakten, alternativt dra ett handledsskott direkt i kryseet verkar ge mål.
Att sedan göra snygga spel upplägg funkar inte alls online.
Iofs spelar jag på ps3, men tänkte köpa nhl 09 till min xbox för att se om det var lika kasst där och det verkar det ju va...
Postad 01 October 2008 - 10:19
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Lägg gärna till mig för lite online spel, köpte det igår så om ni vill vinna får ni passa på innan jag blir bättre 
Live id: Jimell
Postad 01 October 2008 - 12:55
malmapagen82
-
malmapagen82
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Vill ni ha medspelare i något lag så adda gärna mig.
Live ID: malmapagen
Mvh
Jonas
Postad 01 October 2008 - 20:26
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Någon fler än jag som haft problem att komma in (logga in) på Xbox Live idag onsdag ?!
Postad 01 October 2008 - 20:27
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Postad 01 October 2008 - 20:52
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Spelade NHL09, sen dog hela Liven. Iaf så var det nog bästa kvällen med NHL09 för mig, polaren satte 2 frilägen och vi hade ett jäkla bra spel tillsammans alla fyra. Trist att Live skulle gå ner, men man vet ju att MS alltid jobbar hårt för att åtgärda felen
Postad 03 October 2008 - 13:49
zees
-
zees
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Tjo
Jag har suttit och lirat demot ett tag nu för att känna på det nya (första gången jag lirar sen NHL 99). Att försöka göra mål går åt **** kan jag rent ut sagt säga. Har lirat runt 30 matcher(5 minuter 1 period) och lyckas göra 2 mål, men det är ändå ganska kul, lirar be a pro.
Det jag märkt är att det ofta händer att mina backar bara står och glor när det är lite rabalder framför målet och målvakten kan stå och titta åt höger när pucken är på vänster sida. Händer det ofta i hela spelet eller är det måhända bara i demot?
Sen har ju en del skrivit en del om att 09 skulle vara sämre än 08 så min lilla fråga här är ifall 09 är så mycket sämre än 08?
Behöver fixa lite sportspel eftersom de jag umgås med inte uppskattar orealistiska "first/third person shooters".
Postad 03 October 2008 - 14:31
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
09an är enligt mitt tycke mycket bättre, bara be a pro (som inte finns i 08an) är värt spelet.
Postad 03 October 2008 - 16:45
Unregisteredcadb2904
-
Unregisteredcadb2904
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
tycker också att 09 är snäppet bättre än föregångaren. ska bara få mitt guldlive så jag kan spela lite liga också.
Postad 03 October 2008 - 21:47
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Ja gemene man tycker oftast det spelet med högst siffra efter NHL är det bättre spelet.
Postad 04 October 2008 - 14:14
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Jag spelar oftast quick vs. ranked på Xbox Live och när jag möter någon annan så vill ja oftast göra ändringar i laget mm innan match och är alltid samma lag (Sharks), går det att göra på något sätt att såna inställningar sparar för de laget så man slipper ändra inför VARJE match ???
Postad 05 October 2008 - 00:04
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Börjar gilla NHL09 mer och mer nu, har börjat sätta direktskotten också men frilägen är jag fortfarande värdelös på
Postad 05 October 2008 - 02:38
Unregistered24038
-
Unregistered24038
-
Lärjunge
-
-
414 inlägg
Viktigt med onetimers i nhl 09 är att om killen du passar till framför mål står vid sidan av buren, t.ex om passet går från vänster till höger och mottagaren står till höger om målburen och man siktar som i nhl 08 uppåt till höger för att sätta den i krysset så kommer pucken med all största sannolikheter gå bredvid. Man måste lära sig sikta annorlunda. Jag spelar oftast quick vs. ranked på Xbox Live och när jag möter någon annan så vill ja oftast göra ändringar i laget mm innan match och är alltid samma lag (Sharks), går det att göra på något sätt att såna inställningar sparar för de laget så man slipper ändra inför VARJE match ???
Vad jag har upplevt och krånglat med så- fungerar det inte........ Denna möjlighet är borttagen för att förhindra faceoffbug från 08
Postad 05 October 2008 - 10:38
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Viktigt med onetimers i nhl 09 är att om killen du passar till framför mål står vid sidan av buren, t.ex om passet går från vänster till höger och mottagaren står till höger om målburen och man siktar som i nhl 08 uppåt till höger för att sätta den i krysset så kommer pucken med all största sannolikheter gå bredvid. Man måste lära sig sikta annorlunda.
Vad jag har upplevt och krånglat med så- fungerar det inte........ Denna möjlighet är borttagen för att förhindra faceoffbug från 08
Okej det var ju tråkigt Då får man kriga vidare ändå helt enkelt
Postad 05 October 2008 - 11:40
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
I NHL08 sparade man bara sina rosters över de man laddat hem för att de skulle vara med online. Dvs man sparar över dem efter att man ändrat uppställningen till den man vill. Däremot gick det inte att lägga in bänkade spelare då det blev "face-off bugg".
Har de tagit bort den möjligheten i 09 är det ytterligare ett steg i fel håll, men det låter bara för dumt.
Postad 05 October 2008 - 11:41
Pumbaa80
-
Pumbaa80
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Tycker att EA missat i årets spel:
**Har känslan om att spelarna har dragit på sig långa handskar (sånna som veterinärer har på sig när de ska stoppa upp handen och även en bit av armen i skitan på en kossa) och fyllt upp med finbetong och låtit stelna innan de gått ut på isen...känner att jag inte har full kontroll riktigt...
**Har sedan börjat spela lite B.A.P och det har gått skitbra för min spelare MEN...min målvakt suger nå så fruktansvärt, helt bedrövligt måste jag erkänna...räddningsprocent vad är det?
**Olika sätta att måla på?? Tycker man gör mål på samma sätt hela tiden! Visst är det kul att göra mål men det skulle vara kul med lite varriation också...men frilägen är utmanande, VERKLIGEN! (har gjort 1 mål hittills)
**När man kommer 1 mot 1 så hinner man knappt komma nära och vipps är pucken hos försvararen (liknelsen kan nog göra med en magnet och en järnbit) men när jag försvarar och "trippar" så får jag fan inte puckusligen...
Tycker att EA gjort bra i årets spel:
**Be a pro-läget, skitfränt...att sedan kunna sitta och följa matchen när min spelare vilar är annorlunda!
**Tacklingsfysiken är sjukt bra, tyckte det var lite svårt att sätta tacklingarna i förra årets spel men här smäller det utav ****, kul att få motståndarna att agera frimärke och bita i isen! Första matchen fick Tomi Kallio stiga av isen direkt efter tackling av Marcus Ragnarsson =)
**Målvakternas agerande verkar de har byggt på, skitsnygga räddningar och svårare att göra mål (om man inte skjuter där buggarna sitter)
Har inte hunnit kolla riktigt men går det verkligen inte att köra en elitseriesäsong utan att köra turnering? Vill ju möta alla lag i en serie som fortsätter efter år 1...?
Tut tut...
Postad 05 October 2008 - 14:34
mafghan
-
mafghan
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
kom på det nu. Det är credits man använder på www.easportsworld.com för att handla prylar till sin avatar online. Ganska trevligt. Regga er där och koppla er gamertag till easports så finns all stats online och man kan se sina videor och bilder och allt. lycka till
vi söker btw en seriös spelare till vårt team online. Finns det några intressenter?
Vad ska man göra för att få dessa poäng? Spelade nyss ut en motståndare som fick fler poäng än mig? :S Sen blir det gröna ringar på isen ibland, vad är det???
Postad 05 October 2008 - 14:56
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Vet inte vad man får credits för men kanske mål, tacklingar, tekningar etc
Dom gröna ringarna är skapade spel som verkställs eller iaf påbörjas
Postad 05 October 2008 - 15:52
mafghan
-
mafghan
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Vet inte vad man får credits för men kanske mål, tacklingar, tekningar etc Dom gröna ringarna är skapade spel som verkställs eller iaf påbörjas
Ok, tack, kan du utveckla?
Redigerat av mafghan, 05 October 2008 - 15:55.
Postad 05 October 2008 - 17:11
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Om du eller din motståndare har "plays" så verkställs dom när spelare åker i startpositionerna för spelen, dom markeras med gröna ringar...
Postad 05 October 2008 - 18:42
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
"He definatly didn't wanna score from there, he just wanted to get the puck infront of the net..."
Jaja, så vartenda backskott man tar som går i mål är inte meningen... *tumme upp*
Postad 05 October 2008 - 19:31
mafghan
-
mafghan
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Om du eller din motståndare har "plays" så verkställs dom när spelare åker i startpositionerna för spelen, dom markeras med gröna ringar...
om jag ändå förstod vad du försöker säga
Postad 05 October 2008 - 22:22
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
om jag ändå förstod vad du försöker säga 
Man kan skapa egna spelupplägg och spara dessa, dessa kan man sedan använda under match. Ett spelupplägg är där du själv väljer hur spelarna ska åka och vart de ska placera sig.
Postad 06 October 2008 - 10:39
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
Har inte velat köpa detta spel pga att det är spegelvänt (höger blir vänster)när man kör 2p mot varandra i soffan. MEN, pratade med en poalre som satt och spelade (mot en polare i soffan) och han sa att kontrollerna var samma som NHL08, dvs inte spegelvänt.
Vad gäller???
Postad 06 October 2008 - 12:24
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Dom har knasat till kontrollerna nedåt men kommer att patcha till det...
Postad 06 October 2008 - 13:10
DennisA
-
DennisA
-
Forumräv
-
-
789 inlägg
"Dom har knasat till kontrollerna nedåt men kommer att patcha till det... "
Det är vad jag hört också, dvs att styr man höger så åker spelaren till vänster (vilket verkar idiotiskt!). NHL 08 var också annourlunda beroende om du spelade upp eller ner, men då var det bara skottet som var annourlunda (dvs dra upp om du spelade upp och ner om du spelade ner). Skumt dock när polaren sitter och spelar samtidigt som har pratar med mig och säger att det inte är så. Nu spelar han NHL 09 som han fått tag på en sida som har ett skepp som logga.... men det kan väl knappast spel nån roll?
Mitt ligger fortfarande med plasten kvar hemma och jag vet inte om jag vågar öppna det eller inte. Spelar oftas mot polare i soffan.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|