Lips
266 svar till detta ämne
Postad 12 January 2009 - 10:17
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Adda mig gärna för Lips challenges...
Min fru behöver veta sin plats.
Edit: Kom igen. Skicka en request till DonPidgeon nu då! Behöver nån att köra Challenges med...
Jag, eller sambon kan nog köra lite Challenges. Jag addar dig ikväll, min GT är The Bloomster.
Postad 12 January 2009 - 17:13
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Jag, eller sambon kan nog köra lite Challenges. Jag addar dig ikväll, min GT är The Bloomster.
Jag addar er båda, min dotter vill säkert testa att köra via live
Postad 13 January 2009 - 23:39
Krumeluren
-
Krumeluren
-
Forumräv
-
-
776 inlägg
Hur får man skräpet att fungera????
Hur synkar man mickarna? DET GÅR INTE och mitt tålamod är slut för lääääänge sedan...
Postad 14 January 2009 - 00:02
Krumeluren
-
Krumeluren
-
Forumräv
-
-
776 inlägg
Nu lyckades jag hitta svaret bland pricerunners besökares recensioner på spelet. ******** sååååå kass instruktionsmanual!!!
Krävdes tre knapptryckningar innan det fungerade!!!!!!! Står då inget om i manualen...
Postad 14 January 2009 - 07:52
Unregistered4352927d
-
Unregistered4352927d
-
Lärjunge
-
-
442 inlägg
Konstigt då jag hittade det i manualen/någon lapp som följde med separat (dåligt minne).
Postad 14 January 2009 - 08:12
mocus
-
mocus
-
Forumräv
-
-
527 inlägg
Nu lyckades jag hitta svaret bland pricerunners besökares recensioner på spelet. ******** sååååå kass instruktionsmanual!!! Krävdes tre knapptryckningar innan det fungerade!!!!!!! Står då inget om i manualen...
Jo, du är verkligen inte ensam om problemet. Men jag kan skylla på min sambo som sa att "detta är den enda instruktionen jag hittade" så dagen efter när jag var beredd att åka tillbaka till butiken för att få en demo hur man gör så hittade jag den andra instruktionen. Efter det blev allt mycket lättare.  Så nu står det i denna tråd på några ställen hur man gör.
Postad 14 January 2009 - 09:39
IP-Plan
-
IP-Plan
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Konstigt då jag hittade det i manualen/någon lapp som följde med separat (dåligt minne).
Samma här. Låg en lapp i fodralet som visade hur man gjorde.
Postad 14 January 2009 - 10:49
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jag läser inte manualer och klarade inte av att misslyckas...
Postad 16 January 2009 - 19:59
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
The Cardigans går på Xbox Lips: "You've Lost That Lovin' Feelin'"Price: 180 Microsoft Points Availability: All Xbox Live Regions Description: Purchase this Premium Song to add "You've Lost That Lovin' Feelin'" as performed by Righteous Brothers to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. (Note: No original video is available with this Premium Song offering.) There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Size: 6 MB Lips: "When I Grow Up"Price: 160 Microsoft Points Availability: All Xbox Live Regions Description: Purchase this Premium Song to add "When I Grow Up" as performed by The Pussycat Dolls to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Size: 104 MB Lips: "Erase-Rewind"Price: 160 Microsoft Points Availability: All Xbox Live Regions Description: Purchase this Premium Song to add "Erase-Rewind" as performed by The Cardigans to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Size: 64 MB
Postad 16 January 2009 - 22:06
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Cardigans följer väl redan med den nordiska versionen?
Postad 25 January 2009 - 18:34
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Cardigans följer väl redan med den nordiska versionen?
Åh sorry  Men här några andra alternativ Lips: Rihanna, Jet and Fall Out Boy Content: "Hate That I Love You"Price: 180 Microsoft Points Availability: All regions except India, Japan, Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "Hate That I Love You" as performed by Rihanna feat. Ne-Yo to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Content: "Look What You've Done"Price: 160 Microsoft Points Availability: All regions except India, Japan, Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "Look What You've Done" as performed by Jet to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Content: "Thnks Fr Th Mmrs"Price: 160 Microsoft Points Availability: All regions except India, Japan, Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "Thnks Fr Th Mmrs" as performed by Fall Out Boy to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Postad 25 January 2009 - 18:42
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Fortfarande ingen som är sugen på challenges?
Postad 03 February 2009 - 00:00
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Fortfarande ingen som är sugen på challenges?
Jag är sugen , dock vet jag inte din nametag. Kanske borde gå igenom den klistrade tråden och lägga till lite folk
Postad 03 February 2009 - 10:27
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Min nametag är DonPidgeon.
Postad 03 February 2009 - 14:23
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Min nametag är DonPidgeon. 
Haha , snacka om att jag har dålig koll, det står ju på din avatar här, suck  Nåja, du är tillagd nu! DragonPuffi om du undrar.
Postad 03 February 2009 - 15:38
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Gott! Skickar nog en challenge redan ikväll.
Postad 07 February 2009 - 15:16
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Aaaahhh... Bara 4 achievements kvar... Alla j-a stjärnor (50k / 100k. Ligger strax över 40k), superstar rank (ingen aning när man kommer dit) samt 20 challenge wins.
Challenge wins tar jag nog mot mig själv på ett silver-konto som ligger på boxen, tar för lång tid annars. Stjärnorna vette fan hur jag ska få ihop. 100,000 stjärnor liksom? Det är ju över 300 låtar som ska sjungas.
Lyckades iallafall knäcka infinity. Kan nån förresten förklara hur det kommer sig att den med MINST poäng får infinity medan den med högst bara får Big Bang?
DSC00576.JPG 918.25K
0 Antal nerladdningar
Postad 08 February 2009 - 18:37
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Lips: Alicia Keys, Coldplay and Sarah McLachlan Content: "Fallin'"Price: 180 Microsoft Points Availability: Not available in India, Japan and Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "Fallin'" as performed by Alicia Keys to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Content: "In My Place"Price: 180 Microsoft Points Availability: Not available in India, Japan and Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "In My Place" as performed by Coldplay to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Content: "Building A Mystery"Price: 160 Microsoft Points Availability: Not available in India, Japan and Korea Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD CARTOON VIOLENCE,MILD LYRICS,SUGGESTIVE THEMES,USE OF TOBACCO] Purchase this Premium Song to add "Building A Mystery" as performed by Sarah McLachlan to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Postad 20 February 2009 - 16:56
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
"How To Save A Life" – The FrayPrice: 160 Microsoft Points File Size: 80 Microsoft Points Purchase this Premium Song to add "How To Save A Life" as performed by The Fray to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. "Speed Up"- FunkermanPrice: 160 Microsoft Points File Size: 56 MB Purchase this Premium Song to add "Speed Up" as performed by Funkerman to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. "Swing Life Away" – Rise AgainstPrice: 160 Microsoft Points File Size: 64 MB Purchase this Premium Song to add "Swing Life Away" as performed by Rise Against to your Lips library. You’ll get the song’s track, chart, lyrics, and original video. A Lips game disc is required to play this downloadable content. Once your purchase is complete, go to Get Music in the game, and then add this song to your library. Visit lips.com to check out all the songs you can get, song credits, news, and join the Lips community. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
Postad 20 February 2009 - 21:22
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Köpte Fray o Rise Against bums. Blev totalt 6 låtar idag
Postad 20 February 2009 - 21:29
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Nästa veckas låtar:
"In The Shadows" The Rasmus
"The Adventure" Angels and Airwaves
"Amber" 311
The Adventure går t.o.m. att lyssna på i spelet, även Amber gick att höra.
Har för mig att det bara funkade på låtar som fanns i maskinen.
Postad 05 March 2009 - 18:10
kennya
-
kennya
-
Rookie
-
1 inlägg
nvm fick det att funka =)
Redigerat av kennya, 05 March 2009 - 18:21.
Postad 06 March 2009 - 22:34
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Släpps ju bara skit till Lips... kom igen nu och släpp lite riktig musik.. inte en massa ###### fjantlåtar!!!!
Postad 12 April 2009 - 14:40
wallo96
-
wallo96
-
Användare
-
-
133 inlägg
någon som vet ifall det går att köpa en lipsmick löst nu när dom blir kompatibla till guitar hero spelen.
passar dom i ett vanligt stativ för mickar eller är dom större?
Postad 14 April 2009 - 11:59
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Släpps ju bara skit till Lips... kom igen nu och släpp lite riktig musik.. inte en massa ###### fjantlåtar!!!!
Håller med, MS har verkligen tappat bollen, hade nästan varit bättre att de inte släppt spelet alls om de inte tänkte släppa mer låtar än så här...
Postad 14 April 2009 - 14:14
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Håller med, MS har verkligen tappat bollen, hade nästan varit bättre att de inte släppt spelet alls om de inte tänkte släppa mer låtar än så här...
Med tanke på vilka spelet riktar sig till är det väl rätt låtar. Att sedan du inte får dina favoritlåtar är en annan femma.
Postad 14 April 2009 - 14:33
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Med tanke på vilka spelet riktar sig till är det väl rätt låtar. Att sedan du inte får dina favoritlåtar är en annan femma.
Nja, nu läste du lite fel, det var framförallt mängden låtar jag anmärkte på. Fast å andra sidan så citerade jag en post som handlade om låtarna i sig, så det kanske inte var så konstigt att du missförstod...
Postad 14 April 2009 - 14:51
Unregistered24c8cfe3
-
Unregistered24c8cfe3
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jag ärockså grymt besviken på utbudet. Det var ju rent pinsamt när man var hemma hos polare med singstar, att försöka försvara Lips... Puh
Postad 15 April 2009 - 08:12
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Nja, nu läste du lite fel, det var framförallt mängden låtar jag anmärkte på. Fast å andra sidan så citerade jag en post som handlade om låtarna i sig, så det kanske inte var så konstigt att du missförstod...
Då är jag med! Och håller med dig  Det är fruktansvärt kasst utbud och jag fattar inte varför MS inte pumpar ut låtar.
Postad 16 April 2009 - 13:43
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Håller verkligen med. Singstar är helt klart den bättre produkten (tyvärr får man väl som Xbox ägare säga) inte minst p.g.a katalogen.
Postad 16 April 2009 - 18:04
Rille_lkp
-
Rille_lkp
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Köpte min första 360 i förra veckan. Var mest för att min sambo vile ha Lips men skulle kanske kollat utbudet av låtar först. Ångrar köpet lite idag. Morsan och min sambo skulle köra i helgen och kunde bara hitta en svensk låt (morsan är inget vidare på engelska). Hoppas verkligen att dom säter fart med att lägga ut låtar och inte bara modern musik. Hur kan man ha karaoke och inte en enda Abba-låt??
Postad 16 April 2009 - 23:42
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
Orsaken till att ABBA inte finns kan vara att Abba är exklusivt till Singstar (läs ABBA-singstar)
Lips har funnit i 5 mån. Fan vet hur länge singstar funnits (ett par år), därav större katalog.
Men jag håller med om att takten med 3 låtar i veckan är lite väl slött.
Postad 17 April 2009 - 09:14
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Tycker faktiskt att 3 låtar i veckan är en bra takt. Sen kan man ju iofs ha lite kommentarer på vilka låtar de släpper.
Tänk på att Singstar är ett etablerat märke. De har ju släppt typ 10 olika varianter redan innan de kom med PS3 varianten. Vill dessutom minnas att det var rejält med knorr angående det dåliga utbudet i den varianten innan också.
Postad 17 April 2009 - 09:30
Sir Anselm
-
Sir Anselm
-
Beroende
-
-
1475 inlägg
Tycker faktiskt att 3 låtar i veckan är en bra takt. Sen kan man ju iofs ha lite kommentarer på vilka låtar de släpper.
Tänk på att Singstar är ett etablerat märke. De har ju släppt typ 10 olika varianter redan innan de kom med PS3 varianten. Vill dessutom minnas att det var rejält med knorr angående det dåliga utbudet i den varianten innan också.
Jo, men då fanns det ju inget alternativ, ingen konkurrent. Lips är ju en direkt konkurrent* till Singstar och borde ha utrustats med ett rejält bibliotek redan från början för att få folk att välja Lips, och därmed också välja Xbox 360. *De konkurrerar ju inte på det sättet att man kan välja antingen eller, men om någon väljer mellan PS3 och Xbox och det är viktigt med ett schysst karaoke-spel så kommer ju den personen välja PS3 pga att Singstar har så mycket bättre låtutbud.
Postad 17 April 2009 - 09:30
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1793 inlägg
Har fått låna Lips å mikar av en polare. Så fort jag blir av med den värsta förkylningen ska jag försöka klämma endel achievments innan jag lämnar tillbaka det  Provade lite igår och gillar mikarna starkt, de känns gedigna och riktiga med ordentlig tyngd i. Verkar lite buggigt med tamburingrejerna dock, när man skakar på miken. Skakar man i takt så får ju själva slaget man hör ett litet delay eftersom det tar en stund att uppfatta själva skakningen  Tappar ju poängen endel...
Postad 26 May 2009 - 21:53
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Skaffade detta idag för en rimlig peng (aldrig gett fullpris för det).
Känns spontant ganska skoj, men utbudet är katastrofalt.
Testade att lägga över egen musik och det fungerar ju, men hur mäts poängen ? Man verkar få poäng bara man rapar i miken ?!?
Sen vet jag inte om det är spelet eller min xbox, men efter att jag började spela det har min låda hängt sig 3 gånger. Både fått röda lampor och grön skärm (?) samt rena hängningar. Bugg eller ?!
Postad 02 June 2009 - 12:50
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Ingen som spelar detta längre ?
Postad 02 June 2009 - 14:03
jimpa_84
-
jimpa_84
-
Användare
-
-
243 inlägg
Skaffade detta idag för en rimlig peng (aldrig gett fullpris för det). Känns spontant ganska skoj, men utbudet är katastrofalt. Testade att lägga över egen musik och det fungerar ju, men hur mäts poängen ? Man verkar få poäng bara man rapar i miken ?!?
Sen vet jag inte om det är spelet eller min xbox, men efter att jag började spela det har min låda hängt sig 3 gånger. Både fått röda lampor och grön skärm (?) samt rena hängningar. Bugg eller ?!
Äger också spelet men har bara provat det en gång, prova att rensa cachen på din xbox och se om det hjälper. Har du haft problem med att xboxen hängt sig efter detta med andra spel också? Tycker precis som dig utbudet är pinsamt, tur man bytade till sig det billigt på game, man kan ju köpa låtar via marketplace men tycker det är ganska dyrt, kommer väl i princip aldrig att använda det ändå=). Vågar inte uttala mig om egen musik då jag inte testat det men om jag lyckas lura sambon till att sjunga lite så återkommer jag under veckan.
Postad 10 July 2009 - 21:43
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Startade detta igen för första gången på säkert ett halvår...
Fanns ett par uppdateringar till det. Först en leaderboard, vilket är PRECIS vad detta spelet behövde. Inte bara kan man jämföra sig med sina polare utan även en world-ranking... Såg att MdaG låg bra till på en låt som vi bara MÅSTE slå.
Dessutom, en hel del bra nya låtar hade kommit till... Frugan lyckades tömma hela mitt points-konto. Tur att hon inte vet hur man fyller på...
Nått powerpack laddades ner också med 'advanced mic calibration', men det var inget jag fick tid att kolla på. Men det lät lovande...
Hursomhelst, de nya uppdateringarna höjde verkligen spelet rejält.
Postad 11 July 2009 - 10:23
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Ja nu börjar det äntligen släppas några ordentliga låtar till Lips...
Postad 11 July 2009 - 16:19
CusmaR
-
CusmaR
-
Lärjunge
-
-
345 inlägg
jag har precis köpt lips och tycker det är roligt! adda mig gärna då jag vill klara några achivements: CusmaR
Postad 25 July 2009 - 15:23
xxManiacxx
-
xxManiacxx
-
Forumräv
-
-
519 inlägg
Köpte detta till frugan men hon sitter fortfarande o väntar på lite svenska låtar och sclager.
Hon knorrar mest om att vi borde skaffa PS3 o singstar igen.
Postad 25 July 2009 - 15:43
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Nått powerpack laddades ner också med 'advanced mic calibration', men det var inget jag fick tid att kolla på. Men det lät lovande...
Hursomhelst, de nya uppdateringarna höjde verkligen spelet rejält.
Hmm..hade detta igång senast igår, men fick ingen uppdatering. Kan man se på något vis om man har fått den (tjejen kan ha haft spelet igång utan att se om något laddats ner) ?
Postad 25 July 2009 - 16:36
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
... Såg att MdaG låg bra till på en låt som vi bara MÅSTE slå. 
Vilken låt var det???  Har inte spelat så mycket. Både jag och sambon är mer inne på Rock Band 2. Lips blir nog mest till för hennes tjejkvällar misstänker jag.
Postad 25 July 2009 - 23:02
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Spelade hela kvällen och kom på att vi får sämre resultat med den vita jämfört med den svarta. Bytade spelarna mikrofoner så vann den som förlorade tidigare, och med ganska mycket poäng. Detta testades genom att helt enkelt mäta poäng vs spelare och poängen nästan halverades. Så mycket sämre kan det knappt gå på 4-5 försök som gjordes.
Vad tror ni om detta ? Fel på miken ? Bug ? Ren slump ?
Postad 30 July 2009 - 05:26
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Listan till Lips: One Hit Wonders är publicerad:
"California Love" by 2Pac feat. Dr. Dre and Roger Troutman (U.S.)
"Don't Matter" by Akon (U.S.)
"Barbie Girl" by Aqua (Denmark)
"The Tide is High (Get the Feeling)" by Atomic Kitten (U.K.)
"Loser" by Beck (U.S.)
"Don't Phunk With My Heart" by Black Eyed Peas (U.S.)
"Heart of Glass" by Blondie (U.S.)
"Love Generation" by Bob Sinclar (France)
"Don't Worry, Be Happy" by Bobby McFerrin (U.S.)
"Bubbly" by Colbie Caillat (U.S.)
"Viva la Vida" by Coldplay (U.K.)
"Karma Chameleon" by Culture Club (U.K.)
"(I Just) Died In Your Arms" by Cutting Crew (U.K.)
"Hey Baby" by DJ Ötzi (Austria)
"More Than Words" by Extreme (U.S.)
"Big Girls Don't Cry" by Fergie (U.S.)
"She Drives Me Crazy" by Fine Young Cannibals (U.K.)
"Broken Strings" by James Morrison feat. Nelly Furtado (U.K.)
"I'm Yours" by Jason Mraz (U.S.)
"Heartless" by Kanye West (U.S.)
"Just Dance" by Lady Gaga (U.S.)
"The Fear" by Lily Allen (U.K.)
"Around the Way Girl" by LL Cool J (U.S.)
"Touch My Body" by Mariah Carey (U.S.)
"I Heard It Through the Grapevine" by Marvin Gaye (U.S.)
"U Can't Touch This" by MC Hammer (U.S.)
"How You Remind Me" by Nickelback (Canada)
"Always on My Mind" by Pet Shop Boys (U.K.)
"Hey There Delilah" by Plain White T's (U.S.)
"Disturbia" by Rihanna (Barbados)
"Millennium" by Robbie Williams (U.K.)
"The Look" by Roxette (Sweden)
"Oh, Pretty Woman" by Roy Orbison (U.S.)
"I Don't Feel Like Dancin'" by Scissor Sisters (U.S.)
"Push the Button" by Sugababes (U.K.)
"Everybody Wants to Rule the World" by Tears for Fears (U.K.)
"I Get Around" by The Beach Boys (U.S.)
"Lovefool" by The Cardigans (Sweden)
"Apologize" by Timbaland feat. OneRepublic (U.S.)
"Ready, Set, Go!" by Tokio Hotel (Germany)
Finns ju ett par roliga låtar där, men hoppas de fixat interfacet till den här versionen...
Postad 30 July 2009 - 09:41
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Tycker vissa av artister förtjänar mer cred än "One hit wonders".
Ok för Aqua, men Roxette, Roy Orbison, Beach Boys m.fl....
Postad 30 July 2009 - 09:53
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Mitt fel. De är givetvis inte One Hit Wonders. Det är jag som skrev fel.
Tror det heter Number One Hits eller nått sånt.
Postad 30 July 2009 - 10:36
Gioacchino
-
Gioacchino
-
Forumräv
-
-
837 inlägg
Inte förstått detta riktigt. Är det ett nytt spel eller ett låtpack till det nuvarande ? Vill ju inte köpa fler mickar ?!
Sen tycker jag nog där är för lite låtar som jag gillar för att köpa hela paketet oavsett vilket...
Håller mig till att köpa i "lösvikt".
Postad 30 July 2009 - 10:59
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Inte förstått detta riktigt. Är det ett nytt spel eller ett låtpack till det nuvarande ? Vill ju inte köpa fler mickar ?! Sen tycker jag nog där är för lite låtar som jag gillar för att köpa hela paketet oavsett vilket... Håller mig till att köpa i "lösvikt".
Håller med dig Gioacchino!! "Lösvikt" är bättre..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|