Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung SGH-F480

444 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 September 2008 - 18:18

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Undrar detta också, använde sökfunktionen men jag fick inget riktigt svar.

Har för mig jag läst någonstans att de inte går, men dom inne på 3butiken ringde nån support som sa att de går, så skulle va skojj att veta.

Postad 19 September 2008 - 19:07

LexCom
  • LexCom
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Har för mig jag läst någonstans att de inte går, men dom inne på 3butiken ringde nån support som sa att de går, så skulle va skojj att veta.

Jag har fått uppfattningen att det inte går att ladda ner några externa program över huvud taget...(?)

Postad 19 September 2008 - 23:11

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Det går att ladda ner msn... inte orginalet men det finns ju en uppsjö av olika msn på webben.
Fast jag måste ändå säga att webmessenger är bättre då, den kör jag med.

Angående program överlag så har jag faktiskt inte råkat ut för problem förutom vid spel. Men spela med touchdisplay är ändå hopplöst. Det GÅR att ladda ner spel dels från samsungs sida (om man nu har lust att ge 50spänn för ett mobilspel) eller så genomgår man en av dom otroligt långa, omständiga komplicerade guiderna hur man installerar spel via datorn in på mobilen. Jag har inte orkat ge mig på det då jag inte finner spela på touch är kul.

Angående andra program så har jag inet stött på några svårigheter.
Jag har:
* (förresten kom på jag lyckades ladda och installera ett spel, guitar rock tour, fullständigt meningslöst)
* JmIrc (en irc-klient
* Opera mini
* Gmail
* Google maps
* Arlas kokbok :rolleyes:

dessutom massa bloggverktyg mm
Så vad är det för program som inte skulle funka så kan jag testa det?

Postad 20 September 2008 - 09:40

PixelJunkie
  • PixelJunkie
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Det går att ladda ner msn... inte orginalet men det finns ju en uppsjö av olika msn på webben.

Angående program överlag så har jag faktiskt inte råkat ut för problem förutom vid spel. Men spela med touchdisplay är ändå hopplöst. Det GÅR att ladda ner spel dels från samsungs sida (om man nu har lust att ge 50spänn för ett mobilspel) eller så genomgår man en av dom otroligt långa, omständiga komplicerade guiderna hur man installerar spel via datorn in på mobilen. Jag har inte orkat ge mig på det då jag inte finner spela på touch är kul.

Jag har:
* (förresten kom på jag lyckades ladda och installera ett spel, guitar rock tour, fullständigt meningslöst)
* JmIrc (en irc-klient
* Opera mini
* Gmail
* Google maps
* Arlas kokbok :rolleyes:

Jag har alltid trott att det inte gick att installera några externa program till denna mobil. Är det enkelt att installera de programmen? Man behöver väl inte köra något hack för att kunna ha de programmen i mobilen?

Postad 20 September 2008 - 11:37

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Mitt svar verkar försvunnit, sa jag skulle ta några bilder på programmen och har tagit bilderna nu, ska bara lägga in dom.
jag har faktiskt också hört att det inte ska gå att installera saker, men jag undrar mer vad det är som INTE går för allt jag har provat (förutom spel) har funkat.

Postad 20 September 2008 - 12:23

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Har slängt upp några bilder i galleriet när program används.
Den här vägen: https://www.minhembio.com/Sussie_ju/207158/

Postad 20 September 2008 - 13:03

Leon_Azzaro
  • Leon_Azzaro
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Tack för bilderna Sussie. Själv har jag för andra gången lämnat in telefonen p.g.a det dåliga ljudet vid samtal. Har lånat en Nokia N82 vilket får ljudet i F480 att likna en trådtelefon vi lekte med som barn :) .

Postad 20 September 2008 - 15:55

PixelJunkie
  • PixelJunkie
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Mitt svar verkar försvunnit, sa jag skulle ta några bilder på programmen och har tagit bilderna nu, ska bara lägga in dom.
jag har faktiskt också hört att det inte ska gå att installera saker, men jag undrar mer vad det är som INTE går för allt jag har provat (förutom spel) har funkat.

Tack bilderna :).

Postad 21 September 2008 - 10:33

Unregistered491fd651
  • Unregistered491fd651
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Har lyckats installerat 3G tjänsten och surfar just nu på laptopen hemma via samsungen som modem eftersom BBB´s adsl ligger nere över större delar av Sverige just nu.

FRÅGA!!!

Eftersom det är en "turbo 3g" lur borde det betyda att jag skulle komma upp i samma hastighets som med en "dongel" men ICKE!!! Polaren tog med sin lappis o dongel och kom upp i ca 2.6 Mbit medans jag som mest kommer upp i ca 0.37 Mbit??? Är det någon som vet om man måste optimera 3g tjänsten på luren, t.ex. ändra några inställningar eller aktivera ngt via mobiloperatören? Googlat lite men inte hittat nån relevant sida direkt.

SVAR!!!

Ringde till Tre´s kundjänst (igen) och nämnde problemet och tydligen hade de inte aktiverat den tjänsten så jag körde enbart på vanlig 3G tjänst. Körde Tp testet igen och låg då runt 2Mbit, betydlig förbättring. Låter inlägget ligga kvar om någon skulle ha samma problem med sin tjänst.

Redigerat av Unregistered491fd651, 21 September 2008 - 11:19.

Postad 22 September 2008 - 08:53

PixelJunkie
  • PixelJunkie
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Det medföljer en adapter till 3,5 mm stereoplugg.

Jag skickade en mail till inwarehouse och frågade om det följde med en 3,5mm hörlursadapter i paketet och de svarade med att det inte följde med någon. ;)
Var köpte du din samsung mobil med den adaptern? Vill verkligen ha med den :)

Postad 22 September 2008 - 13:27

Big Tom RS4
  • Big Tom RS4
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Jag skickade en mail till inwarehouse och frågade om det följde med en 3,5mm hörlursadapter i paketet och de svarade med att det inte följde med någon. ;)
Var köpte du din samsung mobil med den adaptern? Vill verkligen ha med den :)

Jag köpte den på Aircall.
Adaptern låg med i originalförpackningen, så jag har svårt att tro att någon slängt i den i efterhand... Den används ju ihop med det medföljande stereoheadsetet.
Kolla med inwarehouse om de verkligen gett dig rätt info!

// Thomas

Postad 22 September 2008 - 18:07

PixelJunkie
  • PixelJunkie
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Jag köpte den på Aircall.
Adaptern låg med i originalförpackningen, så jag har svårt att tro att någon slängt i den i efterhand... Den används ju ihop med det medföljande stereoheadsetet.
Kolla med inwarehouse om de verkligen gett dig rätt info!

// Thomas

Haha, det kan stämma att inwarehouse har gett mig fel info. Jag skickade nämligen också en mail till elgiganten och där säger dem att det följer med en adapter. Du har nog helt rätt. Tack. ;)

Postad 24 September 2008 - 16:23

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0
Hur långt räcker batteriet för musikspelande? Och finns det något 16gb minne för typ 700 som man kan köpa till? Vet inte riktigt vilken typ av minne det ska vara.

Postad 24 September 2008 - 21:06

Walming
  • Walming
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Hejsan
Har en f480. Men vill kunna surfa med den. Har halebop kontantkort men hittar inga inställningar att ladda från deras hemsida. Hur gör man när man ställer in telefonen?
MVH Erik

Postad 24 September 2008 - 21:58

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
har läst att folk tycker att det är dåligt ljud i luren. är det så? :/

Postad 25 September 2008 - 07:56

foxy83
  • foxy83
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag undrar också över ljudkvalitén under samtal. Hade en N95 (som jag skänkte till pojkvännen ;)) och i den var ljudet så gott som klockrent vare sig man körde vanligt, högtalare eller handsfree.. Det är ju väldigt irriterande om ljudet är dåligt, det är ju trots allt en mobiltelefon.. För tillfället använder jag min gamla Samsung E360 och i den är ljudet ganska värdelöst, men å andra sidan har den varit i golv ett par gånger också :)

Postad 25 September 2008 - 14:42

Unregistered1584
  • Unregistered1584
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Har en fråga angående fotoalbumet. När man har tagit ett kort så får man fram förhandsgranskning på bilden i helskärmsläge och man kan dessutom bläddra för att se tidigare tagna bilder. Men när man ska gå in i albumet och kolla på bilder så visas inte bilderna i helskärmsläge, utan med lite svarta kanter runt bilden. Dessutom måste man bläddra fram bilder i liten meny längst ut till vänster, alltså inte lika smärtfritt som när man precis tagit en bild...Går det inte att visa bilderna i helskärmsläge i albumet utan att först ta ett kort?

Postad 27 September 2008 - 21:20

Svarle
  • Svarle
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Jag har:
* JmIrc (en irc-klient
* Opera mini
* Gmail
* Google maps
* Arlas kokbok :unsure:

Kan du förklara hur du installerar, jag är supersugen på att hotta upp min !:D

Postad 28 September 2008 - 01:08

WhoIsShogun
  • WhoIsShogun
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har köpt den nu o är nöjd än sålänge!

Har dock ett par frågor.

Kan man köra radio utan lurar??
hur gör man i såfall. Det finns ju en sådan "knapp" att växla mellan lurar o högtalare men den säger bara typ koppla in lurar.

Kan man köra ett Sandisk 16gig?

Finns det nån sida med lite "lull lull" o program m.m till luren?
någon typ av tips för att få ut så mycket som möjligt av den...

Tack

Postad 28 September 2008 - 09:39

foxy83
  • foxy83
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Har köpt den nu o är nöjd än sålänge!

Har dock ett par frågor.

Kan man köra radio utan lurar??
hur gör man i såfall. Det finns ju en sådan "knapp" att växla mellan lurar o högtalare men den säger bara typ koppla in lurar.

Har inte fått hem min f480 än, så kan inte svara om orsaken är densamma, men i dom flesta mobiler med radio så fungerar lurarna även som antenn,och därav kan man inte köra radio utan lurar. Däremot kan man på vissa använda högtalarfunktionen även fast lurarna är ikopplade.

Postad 28 September 2008 - 16:22

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
jag frågar igen därför att jag inte fick svar. Hur är ljudet på den?

Postad 29 September 2008 - 21:23

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

jag frågar igen därför att jag inte fick svar. Hur är ljudet på den?

jag har haft min i snart 2 månader och tycker ljudet är kanonbra!! kan även rekommendera alla att skaffa skyddsfilm att sätta på, det förstör inte utseendet tycker jag, sen så repar du den inte heller, perfekt! när det gäller radio utan hörlurar går inte det. det stämmer som föregående person skrev att mottagaren sitter i headsetet, precis som med alla andra lurar.

är det någon som kommer på ett sätt att uppdatera fonen så säg hur ni gör. mycket dumt av samsung att inte lägga ut uppdateringar på deras hemsida, allt hade varit mycket enklare då!

Postad 30 September 2008 - 07:36

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
vilken skyddsfilm har du och vart har du köpt det?

Postad 30 September 2008 - 20:58

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

vilken skyddsfilm har du och vart har du köpt det?

köpte denna

http://www.screengua...ktiv-p-830.html

Postad 30 September 2008 - 22:36

Walming
  • Walming
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
[quote name='kokostoppen' date='Sep 30 2008, 21:58 ' post='2096248']
köpte denna

[/quote

Hej
Täcker det skärmskyddet hela framsidan på telefonen eller bara själva touch skärmen?
MVH

Postad 01 October 2008 - 18:07

Unregisteredad5e4575
  • Unregisteredad5e4575
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
En snabb ja/nej fråga: Skyddfilm är det en sådan täckande plast-grej som brukar sitta på när mobilen är nyköpt?

Postad 01 October 2008 - 18:50

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
ja fast av lite bättre kvalitet

Postad 01 October 2008 - 18:53

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Kan du förklara hur du installerar, jag är supersugen på att hotta upp min !:P

Ja, det var inga konstigheter. Jag laddade hem allt via wap, sedan följer installationen med automatik. Sök på google efter programmen (google mobil)

Postad 01 October 2008 - 20:49

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

köpte denna

Hej
Täcker det skärmskyddet hela framsidan på telefonen eller bara själva touch skärmen?
MVH

det täcker heela skärmen. passa på när ni sätter på det, det blir lätt bubblor

Postad 04 October 2008 - 14:32

feffe85
  • feffe85
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
för er som vill lägga in spel / program (java saker då alltså) så kan jag bara säga euploader.com. ladda upp sakerna där, och wappa till deras länk som finns på sidan så ska ni se att ni kringår det som samsung lagt in i telen :wacko:

Postad 04 October 2008 - 16:14

dantheman13
  • dantheman13
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Var och tittade på denna telefon idag och den verkar ju mkt trevlig. Hur fungerar det igentligen med det mobila bredbandet? Telefonen stöder ju det upp till 7.2 mhz men hur fungerar det? Måste jag ha något slags abbonemang för detta förutom det vanliga telefonabbonemangen?

Postad 04 October 2008 - 21:22

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Var och tittade på denna telefon idag och den verkar ju mkt trevlig. Hur fungerar det igentligen med det mobila bredbandet? Telefonen stöder ju det upp till 7.2 mhz men hur fungerar det? Måste jag ha något slags abbonemang för detta förutom det vanliga telefonabbonemangen?

jag som har telenor kostar det förutom min månadsavgift på 249 kr, 199 kr/mån...och det tycker jag blir alldeles för mycket. så internetgalen är jag inte så jag går och betalar 449 kr/mån...får hoppas att det blir billigare

Postad 05 October 2008 - 08:16

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Är intresserad av att köpa mig en f480. Undrar lite över hur mobilen sammarbetar med minneskortet. Tex när man fyller musik på minneskortet kmr musiken då finnas tillgänglig i musikspelaren direkt, lr måste man flytta filer å sånt. Är lite orlolig över att det är som på min gamla samsung där jag var tvungen att lyssna på musik genom att öppna musiken genom minneskortet...

Postad 05 October 2008 - 12:46

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
hur länge e det garanti på mobil?

Postad 05 October 2008 - 13:58

LexCom
  • LexCom
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Är intresserad av att köpa mig en f480. Undrar lite över hur mobilen sammarbetar med minneskortet. Tex när man fyller musik på minneskortet kmr musiken då finnas tillgänglig i musikspelaren direkt, lr måste man flytta filer å sånt. Är lite orlolig över att det är som på min gamla samsung där jag var tvungen att lyssna på musik genom att öppna musiken genom minneskortet...

Dit finns tillgängligt i musikspelaren direkt från minnes kortet.

Postad 06 October 2008 - 06:48

foxy83
  • foxy83
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Fråga angående webläsaren!

Då man använder den inbyggda webläsaren så kan man ju välja helskärmsläge. Men då man väl valt detta, hur F*N kommer man åt meny(?)knappen igen?! Har kollar igenom inställningar etc för att ändra tillbaka från helskärmsläge, men det går ju inte.. Det stör mig att jag inte får bort helskärmsläget så tänkte ifall någon annan kanske har varit smartare än jag.. :/ Har även Opera Mini installerat, men tycker inte någondera läsaren är optimal för den här luren egentligen.. Och Google Maps är jag förmodligen för dum för att använda, totalt otympligt var det då jag testade iaf..

Lite bitter såhär på morgonkvisten kanske, ber om ursäkt för det.. :)

Redigerat av foxy83, 06 October 2008 - 06:50.

Postad 06 October 2008 - 12:49

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Fråga angående webläsaren!

Då man använder den inbyggda webläsaren så kan man ju välja helskärmsläge. Men då man väl valt detta, hur F*N kommer man åt meny(?)knappen igen?! Har kollar igenom inställningar etc för att ändra tillbaka från helskärmsläge, men det går ju inte.. Det stör mig att jag inte får bort helskärmsläget så tänkte ifall någon annan kanske har varit smartare än jag.. :/ Har även Opera Mini installerat, men tycker inte någondera läsaren är optimal för den här luren egentligen.. Och Google Maps är jag förmodligen för dum för att använda, totalt otympligt var det då jag testade iaf..

Lite bitter såhär på morgonkvisten kanske, ber om ursäkt för det.. :)

Håll fingret på skärmen, då får du upp en liten meny "normalt läge" tror jag det står.
Man ska vara bitter på morgonen ; -)

Postad 06 October 2008 - 13:55

foxy83
  • foxy83
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Åh, tack så mycket, det var inte svårare än så alltså.. :blush: Upptäckarlusten är inte den största den där tiden kanske, haha.

Postad 06 October 2008 - 14:40

LexCom
  • LexCom
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Några dumma frågor...

Någon skrev på förra sidan om den tröga uppkopplingen mot 3G nätet. Och att personen gjort en TP-test på telefonen. Jag kan inte göra TP test eftersom det kräver flashspelare installerat. Något som inte går att installera (går inte för mig i alla fall)???

Och hur intallerar man en annan webbläsare? Finns det någon lämplig webbläsare som är bättre än original?

Redigerat av LexCom, 06 October 2008 - 14:44.

Postad 06 October 2008 - 15:56

Sussie_ju
  • Sussie_ju
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Några dumma frågor...

Någon skrev på förra sidan om den tröga uppkopplingen mot 3G nätet. Och att personen gjort en TP-test på telefonen. Jag kan inte göra TP test eftersom det kräver flashspelare installerat. Något som inte går att installera (går inte för mig i alla fall)???

Och hur intallerar man en annan webbläsare? Finns det någon lämplig webbläsare som är bättre än original?

Opera är väl den som folk brukar rekommendera, men det är väldigt pilliga menyer på den utan pekpinne tyvärr. Dock är den mer kompatibel till olika webbsidor mot vad originalet är, enligt mig.

Vet inte hur den personen klarade av att göra TP-test. Kanske med mobilen som modem till datorn?

Åh, tack så mycket, det var inte svårare än så alltså.. :blush: Upptäckarlusten är inte den största den där tiden kanske, haha.

Tur det finns forum :blush:

Postad 07 October 2008 - 19:51

zonne
  • zonne
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
nån mer än jag som får dålig ljudkvalité när man ser film/serier i mobilen? musiken är kanon, men inte filmerna. Använder mig utav WinXmedia ipod mp4 som converter. När jag ser den konv. filmen på datorn så är det inget konstigt med ljudet. Nån som har nåt tips.. kanske nåt annat program.

-----------------

glöm det. det var programmet. Använd alltså inte WinXmedia som konveratare. Nu använder jag ett som heter WinAVI MP4 Converter och fungerar klockrent.

Redigerat av zonne, 08 October 2008 - 13:52.

Postad 08 October 2008 - 20:58

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
någon som vet om det går att "tagga" (aftonbladets nya tjänst där man fotar ett ruta med ett möster som gör att man länkas till klipp) med denna mobil?

Postad 09 October 2008 - 10:31

kokostoppen
  • kokostoppen
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
för er som är intresserade av javaspel till mobilen

http://www.davidpye....hp?page=freewap

det enda som kostar är mängden data som du laddar ner!

Postad 09 October 2008 - 21:21

kaki02
  • kaki02
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Hej alla,

Jag tycker det verkar vara ganska tunt med tillbehör till denna telefon, hur upplever ni som redan har en F480 läget?
Jag tycker tex att det är bekvämt att docka telefon när man sitter på jobbet, så att laddning, synkning och handsfree snurrar automatiskt. Jag har dock inte lyckats hitta om det finns någon dock till denna telefon, någon annan som hittat nåt?

/ PG

Postad 10 October 2008 - 16:31

Blind_
  • Blind_
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Går det att synca denna mot outlooks kalender som man kan med sonyericssons mobiler?

Finns det något vnc-program man kan installera för att styra datorn hemma?

Är det möjligt att installera DivX-stöd, alternativt hur stora blir en vanlig 700mb DivX-fil när man gör om den så det stödjs av telefonen?

Finns det några nackdelar med att beställa från tyskland?

Vad är skillnaden med SGH-F490?

Hur är det med stödet med flash och java? Är det något man kan installera?

Tycker ni att mobilen känns seg i menyerna osv?

Hur är responsen på touchscreenen? är det ofta man får trycka flera gånger?

Vilka telefoner är populära konkurrenter i samma segment?

Redigerat av Blind_, 11 October 2008 - 08:31.

Postad 11 October 2008 - 11:50

HaloGuilty
  • HaloGuilty
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det går att låsa upp en trelåst F480?

Vart i Skånetrakten i så fall och vad kan det kosta?

Postad 12 October 2008 - 11:58

snusan
  • snusan
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Ville bara tacka för tipset om davidpye.com, det var i stort sett det enda som fattades i mobilen - lite spel! Men nu har jag flera som jag kan roa mig med på buss, tåg etc! Stort tack!!

Det andra som jag saknar är smileys och animeringar när man sms:ar. Ingenting avgörande, men tycker ändå att de piggar upp sms:n lite... Lite trist att det inte ens finns något färgschema så man kan ändra lite i menyerna (U900 hade ju tom så man kunde göra egna teman direkt i mobilen) men det är väl också sånt man kan leva med..

Medföljande batterilucka med displayskydd fick jag till slut bort med kofot, hammare och bult, men den andra, vanliga, var lättare att få bort. Förutom detta så tycker jag mig vara väldigt nöjd med min Tocco..

Filmer konverterade med Videora fungerar kanon, blir bra bild och ljud i samsungen. Har nu beställt större minneskort, så man kan ha några filmer åt gången.. Har faktiskt inte haft bekymmer med dåligt ljud, varken för samtal eller musik, eller i medföljande lurar. Mycket bra respons på touchdisplayen, inge seg alls, vad jag har erfarit.

Fortsätter följa tråden ifall någon mer har braiga tips som man kan snappa åt sig.. :)

Postad 13 October 2008 - 14:05

peaceriich
  • peaceriich
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Haft min mobil i en vecka nu typ måste säga att den e grym!

Undrar om det går att fixa så att låtarna som står som okänd artist går att ändra så att de "får" en artist...antar att man ska göra detta på datorn men fattar inte hur, eller om det ens går?

Postad 13 October 2008 - 14:48

dantheman13
  • dantheman13
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Jag har:
* JmIrc (en irc-klient
* Opera mini
* Gmail
* Google maps
* Arlas kokbok B)

Vart hittar du Google maps och Arlas kokbok så man kan laddad ner dem till mobilen? De verkar som vettiga saker att ha i denna.

Och är det någon som vet om det finns någon mer utförlig instruktionsbok än den lilla kortfattade histora man får med telefonen?

Postad 13 October 2008 - 14:56

dantheman13
  • dantheman13
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0

Vart hittar du Google maps och Arlas kokbok så man kan laddad ner dem till mobilen? De verkar som vettiga saker att ha i denna.

Och den som söker ska finna... http://www.google.com/gmm/index.html Det gick ju bra, men med detta löst så uppkom en annan fråga. Vart lägger sig programmet i telefonen?

Och är det någon som vet om det finns någon mer utförlig instruktionsbok än den lilla kortfattade histora man får med telefonen?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.