* Officiell Tråd - Nokia E71 *
1214 svar till detta ämne
Postad 23 juli 2008 - 21:06
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Varför går det inte att se på youtube om man använder mobil-youtube versionen, när man klickar på en video så öppnas realplayer och sen står det ladsar och sen står det "Video har inte sparats. Spara nu?" Är det nån inställning man måste göra i Realplayer?
Youtube funkar dock fint om man kör desktopversionen fast då ryms inte hela bilden i telefonens display.
För mig funkar det utan problem.. Och jag har inte ändrat nått..
Postad 23 juli 2008 - 21:34
Caveo
-
Caveo
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Menar Nokia att dom ska ha över 1000 kr/år för att få röststyrning i navigeringen? Sen om man vill ha trafikinfo så kostar det ytterligare 200 kr/år. Väldigt snålt Nokia!
Röstnavigeringen går på €59.99 för norden.
Postad 23 juli 2008 - 21:38
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
därför man inte köper en sån telefon..man köper en där man fritt kan lägga in valfritt gps program med röstnavigering utan att det kostar extra :-)
Edit
Jag hade fel...Strunta i detta inlägg
Redigerat av moparman, 23 juli 2008 - 22:16.
Postad 23 juli 2008 - 21:42
Caveo
-
Caveo
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
därför man inte köper en sån telefon..man köper en där man fritt kan lägga in valfritt gps program med röstnavigering utan att det kostar extra :-)
Vilket gratis gps program med röstnavigering kan du rekomendera?
Postad 23 juli 2008 - 21:48
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Alltså...GPS programet är inte gratis såvida man inte inte hittar det nånstans men röstnavigering är ju gratis på alla "vanliga" gps som TomTom 7..IGO 8..Garmin..Fugawi.
Så länge man har program å karta så kostar det inget extra att använda gps precis som jag tycker det ska vara iaf
Jag har IGO8 nu och den kan jag verkligen rekommendera...Men gillar nästan TomTom ännu mer,dock inte testat nyaste versionen
Redigerat av moparman, 23 juli 2008 - 21:52.
Postad 23 juli 2008 - 21:51
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Valfritt att lägga in viket GPS program som önskas.
Postad 23 juli 2008 - 21:51
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Alltså...GPS programet är inte gratis såvida man inte inte hittar det nånstans men röstnavigering är ju gratis på alla "vanliga" gps som TomTom 7..IGO 8..Garmin..Fugawi.
Så länge man har program å karta så kostar det inget extra att använda gps precis som jag tycker det ska vara iaf 
Hahaha men de var ju inte en lösning du kom med.. När du skrev att man inte köper en sån mobil, då trodde man att du hade någon lösning eller en annan mobil att rek.. men så var inte fallet.. så de var lite onödig inlägg överhuvudtaget..
Postad 23 juli 2008 - 21:57
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
NisseGurra
Så de funkar att lägga in valfri gps ?
Tjejens Nokia N95 går då inte vad jag vet..
Såklart har jag förslag..Htc TyTn II...Htc Diamond..Htc Touch Cruise..Kommande Htc Touch Pro..
Postad 23 juli 2008 - 22:06
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
NisseGurra Så de funkar att lägga in valfri gps ?
Tjejens Nokia N95 går då inte vad jag vet..
Nu ska vi se, Tom tom, Garmin XT mfl funkar med E71 OCH även med N95. Flesta gps mjukvaror (alla?) finns för symbian s60. Fördelen med Nokia är att du får ett riktigt bra gps-program på köpet.
Postad 23 juli 2008 - 22:09
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Alltså utan att använda blåtands gps ?
Postad 23 juli 2008 - 22:11
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Alltså utan att använda blåtands gps ?
Ja, har testat Garmin och tomtom på både N95 och E71, interna gpsen stöds
Postad 23 juli 2008 - 22:15
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Ahh...
Då redigerar jag mitt inlägg högre upp
Postad 24 juli 2008 - 18:21
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Nytt test: http://www.gsmarena....-review-266.php"Key features: * Quad-band GSM support * 3G with HSDPA 3.6Mbps support * Landscape 2.36" 16M color display of QVGA resolution * Comfortable full QWERTY keypad * Convenient business-minded shortcut keys * Symbian 9.2 OS, S60 UI with FP1 (topped with some FP2 goodies) * 369 MHz ARM 11 CPU and 128 MB of SDRAM * Wi-Fi * Built-in GPS receiver, A-GPS * 3.15 megapixel auto focus camera with LED flash * 110 MB of internal memory, microSD expansion, ships with a 2GB card * The slimmest smartphone ever * Stainless steel casing * Standard 2.5mm audio jack * Bluetooth v2.0 with A2DP support * microUSB v2.0 * FM radio * Infrared port * Great battery life * Office document editor * Rich retail package Main disadvantages: * Average camera performance * Video recording maxes out at QVGA@15fps * No dedicated camera key * Smaller display than its predecessor * Cheap-looking power key * No RDS for the FM radio "
Postad 24 juli 2008 - 19:21
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Undrar över en grej. Jag har fixat gmail via IMAP så att den ligger bland de övriga meddelandena. Sen under Lägesinställningar har jag valt gmail-kontot så att det ska synas på förstasidan. Det gör det inte. Jag provade med mitt Hotmail-konto tidigare idag och det såg jag på framsidan. Men inte gmail (IMAP).
Annars är den jättesnabb. Direkt när jag fått ett gmail så blinkar mittenknappen. Bra!
Sen en grej till. Jag tänkte prova GrayBlack temat som någon länkade till här. Men kan inte få det att funka. Certifikatfel står det bara. Hur har ni lyckats?
Redigerat av Unregisteredbf364490, 24 juli 2008 - 19:24.
Postad 24 juli 2008 - 19:57
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Undrar över en grej. Jag har fixat gmail via IMAP så att den ligger bland de övriga meddelandena. Sen under Lägesinställningar har jag valt gmail-kontot så att det ska synas på förstasidan. Det gör det inte. Jag provade med mitt Hotmail-konto tidigare idag och det såg jag på framsidan. Men inte gmail (IMAP).
Annars är den jättesnabb. Direkt när jag fått ett gmail så blinkar mittenknappen. Bra!
Sen en grej till. Jag tänkte prova GrayBlack temat som någon länkade till här. Men kan inte få det att funka. Certifikatfel står det bara. Hur har ni lyckats?
Kör detta: http://diabo.110mb.c...n/indexhack.htmSå slipper du cert krånglet
Postad 24 juli 2008 - 20:38
Hugo B
-
Hugo B
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Hej,
Jag fick min E71 idag och är jättenöjd. Dock en liten detalj som jag är osäker på.
Menyknappen ner till svarsknappen och över bläddringsväljaren till andra sidan känns det som min knappsats är lite lös. Går att trycka ner en aning och min bläddringsvisare i mitten känns lite sladdrig. Vet inte om det är så på alla telefoner eller om jag har fått ett måndagsexemplar?
Kan ni trycka ner den knappsatsen en aning eller sitter den helt fast? vänligen tacksam för svar så jag vet om jag ska byta den direkt eller om den är så.
Annars nöjd med precis allt!
Postad 24 juli 2008 - 20:46
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Hej,
Jag fick min E71 idag och är jättenöjd. Dock en liten detalj som jag är osäker på.
Menyknappen ner till svarsknappen och över bläddringsväljaren till andra sidan känns det som min knappsats är lite lös. Går att trycka ner en aning och min bläddringsvisare i mitten känns lite sladdrig. Vet inte om det är så på alla telefoner eller om jag har fått ett måndagsexemplar?
Kan ni trycka ner den knappsatsen en aning eller sitter den helt fast? vänligen tacksam för svar så jag vet om jag ska byta den direkt eller om den är så.
Mitt tangentbord är helt stabilt, inget glapp etc.
Postad 24 juli 2008 - 20:46
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hej,
Min känns inte slapp alls.. allt sitter som de ska.. drog fingrarna över bara för att känna riktigt o allt sitter fast
Postad 24 juli 2008 - 21:01
Hugo B
-
Hugo B
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Mitt tangentbord är helt stabilt, inget glapp etc.
Min känns inte slapp alls.. allt sitter som de ska.. drog fingrarna över bara för att känna riktigt o allt sitter fast 
Hej, tack för snabb respons. Så om ni trycker ner på bägge sidor om bläddringsvisaren där uppe är det ingenting som "sjunker ner" det sitter riktigt fast? För över tangentbordet sitter min fast, men inte där uppe vid bläddringsvisare samt svarsknappar, där kan man trycka ner knappsatsen som sagt.
Postad 24 juli 2008 - 22:04
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Kör detta: http://diabo.110mb.c...n/indexhack.htm Så slipper du cert krånglet
Funkade! Tackar! Jag kan dock inte få bort kameraljudet. Någon som lyckats? Någon som lyckats få bort det irriterande NOKIA-ljudet varje gång man sätter på telefonen? EDIT: Angåenge mig Gmail-fråga. Det verkar som om man anitingen kan ha automatiskt hämtning av email ELLER "Meddelande om e-post", inte bägge två. Blä! Väljer jag bägge så säger telefonen att jag måste stänga av den andra.
Redigerat av Unregisteredbf364490, 24 juli 2008 - 22:26.
Postad 25 juli 2008 - 06:49
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Funkade! Tackar!
Jag kan dock inte få bort kameraljudet. Någon som lyckats?
Försvinner om du har mobilen i silent-läget.
Postad 25 juli 2008 - 09:51
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
ahh Se där. Det har du rätt i.
Fanken vad frågor det dyker upp. Jag får ofta ett meddelande om att jag har för många anslutningar och att jag måste stänga av en av dem. Anledningen att jag har så många är att jag har den som jobbmobil och vi har många anslutningar. Kan man på nåt ställe ställa in max antal dataanslutningar?
Postad 25 juli 2008 - 17:21
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Funkade! Tackar!
Jag kan dock inte få bort kameraljudet. Någon som lyckats?
Någon som lyckats få bort det irriterande NOKIA-ljudet varje gång man sätter på telefonen?
EDIT: Angåenge mig Gmail-fråga. Det verkar som om man anitingen kan ha automatiskt hämtning av email ELLER "Meddelande om e-post", inte bägge två. Blä! Väljer jag bägge så säger telefonen att jag måste stänga av den andra.
prova med att ta bort varnings ljuden så ska nokia ljudet från början försvinna...
Postad 25 juli 2008 - 23:45
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Någon som vet om det går att ställa in en playlist som alarm? D v s inte bara en mp3 låt utan att ett gäng låter spelar efter varandra. Vore härligt att kunna dra sig till lite musik på morgonen.
Postad 26 juli 2008 - 07:36
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Batchen efter din på Dustin.
Samma här.
Samma skumma för min del här. Kör med Telenor, kan det vara något som är kopplat till Operatören?
Har kört med MF på E61 och min IXUS, sjukt bra! Köpte från deras systerbutik på www.doml.com, levererades i måndags, hoppas att dom dyker upp snart! 
Hur gick det?, fick du skyddet och hur bra är det? Finns det några displayskydd att köpa i sverige?
Redigerat av NisseGurra, 26 juli 2008 - 07:36.
Postad 26 juli 2008 - 09:24
maccis
-
maccis
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Hur gick det?, fick du skyddet och hur bra är det? Finns det några displayskydd att köpa i sverige?
Jag har fått mina sen länge nu, de sitter grymt! Precis som förväntat. Har du tagit bort originalskyddet får man vara noga med att rengöra noga. Det går ju att lossa på det och ta bort dammkorn osv med tejp. Lossa även skyddet isåfall med tejp och inget annat. Är man nogrann när man monterar dit det så sitter det hur bra under hela tiden du har din lur sen.
Postad 26 juli 2008 - 15:17
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Beställde ett Portapro skydd, vill ha ett matt så jag slipper reflexerna.
Postad 26 juli 2008 - 22:23
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
http://www.forum.nok...nergy_profiler/Nokia Energy Profiler 1.1 Läckert program  Teman till E71: http://www.babinokia...mes-gallery-16/
Redigerat av NisseGurra, 27 juli 2008 - 11:52.
Postad 29 juli 2008 - 20:53
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Rekommenderar detta kalenderprogram till E71an. JAg tycker att den inbyggda i telefonen har en usel veckovy samt dagvy. Månadsvyn är rätt så OK men jag gillar inte att rubrikerna klipps av så att man inte ser hela rubriken i månadsvyn. Epocwares Handy Calendar http://nokia-e71-sof...y_Calendar.htmlJag gillar månadsvyn jättemycket. Den är perfekt. Veckovyn ser precis ut som den i P990i samt P1i. Även dagsvyn är bra. Se här på lite bilder... Man kan prova på programmet i 14 dagar gratis.   Om man bara hittade ett mailprogram som klarade av HTML-mail. Jag har hittat ett par men de funkar inte ihop med Mail for Exchange tyvärr.
Postad 29 juli 2008 - 21:04
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Rekommenderar detta kalenderprogram till E71an. JAg tycker att den inbyggda i telefonen har en usel veckovy samt dagvy. Månadsvyn är rätt så OK men jag gillar inte att rubrikerna klipps av så att man inte ser hela rubriken i månadsvyn.
Epocwares Handy Calendar
http://nokia-e71-sof...y_Calendar.html
Jag gillar månadsvyn jättemycket. Den är perfekt. Veckovyn ser precis ut som den i P990i samt P1i. Även dagsvyn är bra. Se här på lite bilder... Man kan prova på programmet i 14 dagar gratis.
[BILDER]
Om man bara hittade ett mailprogram som klarade av HTML-mail. Jag har hittat ett par men de funkar inte ihop med Mail for Exchange tyvärr.
Ser bra ut  Går det att mappa om kalenderknappen till att använda Handy Calendar istället?
Redigerat av nima01, 05 augusti 2008 - 11:27.
Postad 29 juli 2008 - 21:39
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Postad 29 juli 2008 - 21:46
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Japp det går!
Hur? Ok, hittade: under onetouch
Redigerat av NisseGurra, 29 juli 2008 - 21:52.
Postad 29 juli 2008 - 21:52
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
By the way så håller jag på och labbar med Wayfinder Active. Kul program! Det är gratis också. Vill man ut i skogen och vill ha Gröna kartan så kostar det dock 195 kr. Inte så farligt egentligen. Jag köpte Närke ikväll och den är väldigt detaljerad. Ska prova den imorgon. http://www.wayfinder...5578&lang=sv-SESnabbknappen ställer man in under: Meny/Inställningar/Allmänt/Anpassa/One-touch/Kalenderknapp/Kort tryckning
Redigerat av Unregisteredbf364490, 29 juli 2008 - 21:54.
Postad 30 juli 2008 - 15:26
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Testat Wayfinder Active idag och det funkade perfekt. Provade när jag var ute en sväng med hundarna  När jag kom tillbaka såg jag exakt plottat vart jag hade gått, längd, höjd, hur länge, brända kalorier mm mm. Vad tror ni om denna väska till E71an? Är det overkill? Är det nåt ni saknat? http://www.pdair.com...roducts_id=7878http://fr.youtube.co...feature=related 28 dollar...
Postad 03 augusti 2008 - 13:25
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Nån som har en ide om det går att tända tangentbordsbelysningen konstant när skärmen är tänd?
Postad 03 augusti 2008 - 22:56
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
By the way så håller jag på och labbar med Wayfinder Active. Kul program! Det är gratis också. Vill man ut i skogen och vill ha Gröna kartan så kostar det dock 195 kr. Inte så farligt egentligen. Jag köpte Närke ikväll och den är väldigt detaljerad. Ska prova den imorgon.
http://www.wayfinder...5578&lang=sv-SE
Snabbknappen ställer man in under:
Meny/Inställningar/Allmänt/Anpassa/One-touch/Kalenderknapp/Kort tryckning
Låter kul men varför skall man betala jag förstår inte detta med gps alls jag har kompass i bilen mycket snabbare jag tar bet eller vad med vem som helst att jag e snabbare med vanlig kompass jag var i köpenhamn idagarna hittade med en gång sen har man ju google maps som funger hur bra som helst , men det e klart jag kan ju ha fel då jag inte testat det senaste gps erna men för mig ter det sig väldigt långsant många gr ha det
Postad 04 augusti 2008 - 00:12
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Låter kul men varför skall man betala jag förstår inte detta med gps alls jag har kompass i bilen mycket snabbare jag tar bet eller vad med vem som helst att jag e snabbare med vanlig kompass jag var i köpenhamn idagarna hittade med en gång sen har man ju google maps som funger hur bra som helst , men det e klart jag kan ju ha fel då jag inte testat det senaste gps erna men för mig ter det sig väldigt långsant många gr
ha det
Har du fått hem den vita?? Kan du inte fixa lite bilder o slänga upp??
Postad 04 augusti 2008 - 06:17
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Har du fått hem den vita?? Kan du inte fixa lite bilder o slänga upp??
Tror du den kommit ,, hahaha men jag lovar att göra komma med bilder direkt den skall vara på g. ha det H
Postad 04 augusti 2008 - 14:11
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
När kommer den vita egentligen att släppas i Sverige? Ingen nätbutik har ännu fått in den verkar det som? Ringde Nokia förra veckan och frågade och hon jag pratade med kunde inte säga ngt alls, varken om den alls kommer att släpppas eller när. I storbritannien säljs den vita endast med 3 abonemang. Hoppas det inte blir ngt liknande i Sverige.
Edit: Har ringt Nokia igen idag och hört mig för om den vita modellen. Först sa de bara att de inte visste, men när jag låg på lite började de gräva. Den är tydligen precis påväg från fabriken till distributörerna. Så inom 2-3 veckor ska den gå att köpa på nätbutikerna uppskattade tjejen jag pratade med på Nokia.
Redigerat av Unregistered17cead84, 04 augusti 2008 - 14:43.
Postad 04 augusti 2008 - 21:38
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Nokia E71 Vit jag talade med dem idag de vet inget, inget alls ,ingen relaesse datum inget ingen koll att konkurrenterna levererar hela tiden och dom kan inte ens ta fram en vit version av sin egen telefon , telefonen i sig gav mig hopp om förbättring från deras normala betende med leksaks bilder och floskler i ett arbets redskap som kylskåpsmangenet med alla deras modeller ,helt j vl a sjukt hur många modeller dom har i sitt program sjukt !!, nu kom en mobil som skulle leverara men med det svar jag fick idag så ledsnade jag totalt Så nu tar jag en HTC iofs sig hatar jag svarta telefoner då det ser kladiga ut bara man tar i dem , äkliga kan man säga men Nokia det sket märket e så sega med sina relaser dom drar o drar ,, nix nu får det vara slut lekt med dem ,
jag vill ha konkreta besked någon dom aldrig kunnat bara ,, nja njo kanske
avbeställde idag från komplett
Postad 05 augusti 2008 - 02:52
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Nokia E71 Vit jag talade med dem idag de vet inget, inget alls ,ingen relaesse datum inget ingen koll att konkurrenterna levererar hela tiden och dom kan inte ens ta fram en vit version av sin egen telefon , telefonen i sig gav mig hopp om förbättring från deras normala betende med leksaks bilder och floskler i ett arbets redskap som kylskåpsmangenet med alla deras modeller ,helt j vl a sjukt hur många modeller dom har i sitt program sjukt !!, nu kom en mobil som skulle leverara men med det svar jag fick idag så ledsnade jag totalt Så nu tar jag en HTC iofs sig hatar jag svarta telefoner då det ser kladiga ut bara man tar i dem , äkliga kan man säga men Nokia det sket märket e så sega med sina relaser dom drar o drar ,, nix nu får det vara slut lekt med dem ,
Den svarta modellen är hur snygg som helst, varför inte ta en titt på den först?
Postad 05 augusti 2008 - 09:07
pedantic
-
pedantic
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Japp, fick runt 5 dagar efter beställning. Riktigt nöjd! Täcker framsidan riktigt bra och är rejält genomskinligt och blankt. Enda är att det tenderar att fastna lite ludd och damm på kanterna (inte under själva skyddet, utan på kanterna av skyddet), men drar man tummen längst kanten så försvinner det. Jag har redan ett par mindre repor på på skyddet så det känns som det är klart värt det!  Skyddet över kameralinsen är okej, det är skuret för blixten så det blir lätt en bubbelficka kring just blixten, men vid linsen sitter det utmärkt. Rekommenderar detta kalenderprogram till E71an. JAg tycker att den inbyggda i telefonen har en usel veckovy samt dagvy. Månadsvyn är rätt så OK men jag gillar inte att rubrikerna klipps av så att man inte ser hela rubriken i månadsvyn.
Epocwares Handy Calendar
Handy Calendar är grymt bra, körde det på E61an också. Enda som störde och stör mig är att man inte kan mappa kalenderlistningen i standby-läget till Handy Calendar samt att man inte kan komma till "skapa nytt möte" i Handy Calendar genom att tryck-håll-in kalenderknappen.  Om har något tips på ett hack för detta vore jag oändligt tacksam!
Postad 05 augusti 2008 - 11:37
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Kan man återställa telefonen som den var när den var ny?
Hittade ett sätt att fabriksåterställa telefonen om det skulle behövas. OBS! Glöm ej att ta backup på sånt som ni vill behålla! Tryck in *#7370# i startvyn så kommer telefonen fråga er om en kod. Denna kod är (om ni inte har ändrat den) 12345. -------------------------------------- @pedantic: Man kan mappa Handy Calendar i Standby-läget. Kolla några inlägg längre upp i denna tråd. Jag har inte heller lyckats mappa "Skapa nytt möte" genom att hålla in knappen.
Postad 05 augusti 2008 - 11:44
pedantic
-
pedantic
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
@pedantic: Man kan mappa Handy Calendar i Standby-läget. Kolla några inlägg längre upp i denna tråd. Jag har inte heller lyckats mappa "Skapa nytt möte" genom att hålla in knappen.
Det enda jag hittade var att mappa kalender-knappen mot Handy Cal, inte själva _listningen_ som man har i StandBy läget, eller har jag missat någon bra magisk inställning?
Postad 05 augusti 2008 - 14:16
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Missade du mitt inlägg? Den skeppas precis från fabrik till distributör och sedan till återförsäljarna, så inom 2-3 veckor ska den gå att beställa den vita i webb-butikerna enligt Nokia.
Postad 05 augusti 2008 - 20:12
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Det enda jag hittade var att mappa kalender-knappen mot Handy Cal, inte själva _listningen_ som man har i StandBy läget, eller har jag missat någon bra magisk inställning? 
hehe Nej du har inte missat någon magisk inställning  Det var mappa kalender-knappen mot Handy Cal som jag menade. Missförstod dig där.
Postad 05 augusti 2008 - 21:02
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Missade du mitt inlägg? Den skeppas precis från fabrik till distributör och sedan till återförsäljarna, så inom 2-3 veckor ska den gå att beställa den vita i webb-butikerna enligt Nokia.
Tack för din info jag ville verkligen ha denna mobil men jag kan inte vänta jämt på att nokia skall leverera dom e så sega den finns ju i england o usa , mmm, mm och när man ringer så kan dom inte ge detta besked i KLARTTEXT ! EXAKT NÄR DEN KOMMER utan det skall mörkas o krånglas orkar inte med deras stil fattar inte tycker dom e så korkade så nu vill jag inte ens ha telefonen längre och retar mig på deras jobbiga headset utag som inte följer någon norm/standard ivärlden samma med deras usb PUhh nix jag köper en framtids telefon från htc med alla koplingar via usb enkelt smidigt inget meck alls och en riktig kammera i ha det H
Postad 05 augusti 2008 - 21:12
SwedishBadger
-
SwedishBadger
-
Lärjunge
-
-
394 inlägg
Vill tipsa om Nokia Music Headset HS-44, AD-44 om ingen gjort det tidigare. Det var det största frågetecknet för mig, nu blir det förmodligen till att handla om jag får iväg min N82:a. Länk till produkten hos Prisjakt
Redigerat av SwedishBadger, 05 augusti 2008 - 21:15.
Postad 05 augusti 2008 - 21:51
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Den svarta modellen är hur snygg som helst, varför inte ta en titt på den först?
Jo den e fin har hållit i den men som sagt den ser kladdig ut bara man tar i den så ljusgrå eller vit hade suttit bra men jag bara tappade sugen då Nokia lever i någon dröm värld när det kommer till leveranser av nya modeller jag väntade 1 år e90 Nokia var det första företaget i världen med qwerty på mobil och e post klient och web broser jag var på internet 1997 med min nokia 9110 nokia hade örnkoll på den affärsinriktade delen av mobilen som inte handlande o skicka töntiga blänkande hjärtan eller glittrande bilder NOKIA skulle lägga ner sin communicator trots att det var den ännda mobilen i världen enligt mig allt annat var skrot sen kom då 9210 och 9500 men efter det så e61an UTAN KAMMERA ,, hahahaha vilka dårar dom måste ha på marknadsavdelningen dom hade hela marknaden av framtidens mobil i sin hand men do misskötte sina trogna då efter flera års väntan så kom då e90 världen bästa mobil inget snack den har allt o lite till men dock lite stor och tung sen segade dom e61i då de insett att en mobil skall ha kammera men utan UTAN Adzp blåtand jag trodde inte det var sant en mobil för 4000 sek utan rigtig blåtand ,, hahahaha Nu då kommer e71an som enligt mig kör i cirklar runt ifåne om du jobbar med mobilen tangenter är överlägset men när dom inte kan ge besked SÅ RUTTNAR JAG utan skall hålla inne med när exakt den finns i vit en sån enkel fråga speciellt då dom nja njo ja nja njo velar dom vet exakt när dom kan leverara den men säger inget ! 2-3 veckor tror jag inte på det lätt luddigt IGEN ! kom igen då du får en datum tup 2008 08 24 alltså mer exakt !! 2-3 veclor förtag i den storleken arbetar med datum eller mäligen så utrycker dom sig att i vecka 44 så har vi den för leverans levrans datum är a o i allt idag om du inte vet när du skall vara klar kan man ju inte plannera något annat heller sånt stör mig för mycket då det gäller nokia sen alla deras modeller orkar inte gå in på deras sida hittar inga specar på tillbehör dom e bra men struliga jag letar fortfarande efter en adapter till headset på deras hemsida orkar inte gå in på det nu men jag lovar en så inkonsekvens på deras kopplingar deras radio i mobilerna är ju inte sant riktigt då deras eget headset skall användas jag orkar inte med dem bara , kan jag inte få välja mitt eget headset !!!???? tänk om man köper stereo man gillar ljud och vill ha bra grejor men man får inte välja sina högtalare puhhh nej nej nej enje nokia volne volne nokia snälla sluta med era dumheter HTC KÖR EN RAK ÄRLIG STIL STANDARD USB PÅ ALLT TACK HTC sånt gör at jag blir lojal
Postad 05 augusti 2008 - 22:31
pedantic
-
pedantic
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Vill tipsa om Nokia Music Headset HS-44, AD-44 om ingen gjort det tidigare.
Bra tips! En snabb fråga, är kontakten vinklad eller rak som man ser på bilden? Med tanke på att man på E71 har satt uttaget på ena långsidan så känns det som att en rak kontakt är mindre bra.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|