Tackar tackar, hoppas den dyker upp i morgon!Det är bara att grattulera
Ska hänga på låset...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 20 August 2008 - 11:46 Tackar tackar, hoppas den dyker upp i morgon! Ska hänga på låset... Postad 20 August 2008 - 11:52 De fick tydligen ett gäng från Nordisk film den 14:e och har inte hunnit packa upp dem så det finns en stor chansa att din med har kommit in!! Gör som jag maila och tjata lite så kanske de prioriterar din Postad 20 August 2008 - 11:54
Då kommer det lagom har precis fått upp min duk så nu lirar även jag på projje, gick ju ganska fort att vänja sig vid storleken Postad 20 August 2008 - 12:06 Kul! Vad blev det för projje brorsan? När kommer du till "Fjollträsk" nästa gång?? Postad 20 August 2008 - 12:09
Det blev en Infocos X10 ingen aning när jag har vägarna förbi Stockholm nästa gång kanske blir till nästa sommar försöker planera in en inlines semester då Postad 20 August 2008 - 13:19 Är du nöjd med projjen? Ska kolla upp den.... När du kommer kör vi en repris på Texas tycker jag! Det var trevligt!!! Postad 20 August 2008 - 13:55
Jadå jag är mycket nöjd! Texas är en självklarhet när man har vägen förbi stockholm Postad 20 August 2008 - 14:10 Den verkar grymt najs! Grattis!! Är det lättare att spela tycker du? Du är ännu giftigare nu alltså?? Gulp! Jag är glad att vi oftast spelar på samma lag :-) Postad 20 August 2008 - 14:39
Jag har fått bekräftelse på att de har skickat en ny svart Netgear WNR3500 känns riktigt bra! Hoppas bara att den kommer att funka bra med!! Återstår att se!
Postad 20 August 2008 - 17:43
Är det någon vänlig själ som har ett COD4 att låna ut till mig under en mycket begränsad period??
(Gärna US version då jag har köpt kartorna till den versionen) Jag fick just reda på att min konsol kommer i morgon men att de behåller spelet en tid för att kontrollera om det fungerar???? Mycket märkligt agerande av Nordisk film tycker jag! Jag betalar givetvis emballage + porto kostnader.... Ev om någon vill byta spelet mot blue-ray filmer? Postad 20 August 2008 - 21:31
Om du inte får tag på en US version så pm:a så kan du få mina inloggnings uppgifter till psn så kan du tanka från mitt. Som jag har förstått det så har man 5 nedladdningar på varja sak man har köpt. Postad 21 August 2008 - 10:41 Tack, behöver jag ladda ner kartorna igen hör jag av mig, jättesnällt! Tack!! Postad 21 August 2008 - 10:47
Ringde just NF och de sa att det kan ta upp till, hör och häpna, 4 månader innan jag får tillbaka spelet!!!
Tanten i luren sa "men du kan väl spela andra spel sålänge....." Så fort konsolen har kommit in köper jag ett nytt COD4. Finns de på X-tra pris någonstans?? Någon som vill sälja begagnat? Postad 21 August 2008 - 13:28 Önsketänkande, det är inget skämt Status: 21 aug kl 13:13 Sabis Fältöversten, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe 21 aug kl 07:32 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren 20 aug kl 23:57 Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats 20 aug kl 20:03 Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats YES!!!!!!!!!!!!!!!! PS3an har kommit!!!!!!! Postad 21 August 2008 - 14:21
Bara å springa å hämta å på vägen plocka upp ett nytt COD4 så ses vi ikväll igen.
Postad 21 August 2008 - 14:36
Numero1 lär ju behöva spela själv ett par dagar annars blir han väl bara kanonmat. ( Fast det finns ju ingan kanoner...)
Postad 21 August 2008 - 14:55 YIIIIPPIIIE! StorBrorsan är tillbaks! Hämtat ett COD GOTY än? Ses ikväll då! Postad 21 August 2008 - 17:04
Mitt PS3 verkar inte vara på väg i alla fall, de har reserverat sig för 5 veckor till.
Men den kommer nog komma snabbare än så, men ändå..... alldeles för lång tid. Som kompensation så har de skickat Resident Evil och Rogue Assassin (Samma filmer som dig Numero1) Men jag undrar hur de tänker när de skickar Blue-Ray filmer till mig när de fortfarande håller min spelare som gisslan! Postad 21 August 2008 - 21:15 Jepp allt är fixat! Nu har jag skaffat ett nytt spel, konfat routern och fått hem en ny PS3a! Väntar på att frugan ska gå och lägga sig sedan sitter jag och dottern uppe i några timmar och spelar Vi ses killar!!! Jag kommer nog precis som noseone säger vara kanonmat ett tag, men det är jag ju van vid att vara Postad 22 August 2008 - 10:10
Kul att spela i går killar!!!
Ska skriva ett mail till NF där jag kräver ersättning för spelet! (Skickar in kvittona med) SÅ får vi se hur det går?! Postad 24 August 2008 - 13:53
Måste berömma Komplett och hur de har hanterat router utbytet.
Känns som om de var effektiva och att det var juste att jag fick en bättre modell utan extra kostnad. Fortfarande har inte mitt COD4 dykt upp och jag har skrivit ett brev till NF och krävt dem på ersättning för det spel jag köpt istället... Vi får se vad de svarar! Postad 26 August 2008 - 00:05
Vet inte om jag väcker en död tråd men känner att det är rätt ställe!
Köpte min 80gb PS3 från Elgiganten i fredags, 3990:-. Har spelat rätt flitigt under helgen, både MGS4 och GTA4. Idag, när jag kom hem från jobbet försökte jag starta GTA4 men systemet frös och den gav inte ifrån så jag stängde av PS3:n och lät den stå där. När jag försökte sätta igång den nu mot natten ville den inte starta! Det är grön, gul, röd som gäller... Ska detta vara ett stort skämt? Jag har inte ens haft den i en vecka och den har redan dött?.. Postad 26 August 2008 - 11:35
Prova med knappen där bak på maskinen annars har du världens otur
Postad 26 August 2008 - 12:10
Att den fryser å är tvärdöd är väl inget problem egentligen bara ett tecken på något dåligt. Min PS3a fryser ett par ggr i veckan men bara när jag lirar COD4???
Peppar Peppar, men det funkar med norsk reset. Postad 29 August 2008 - 11:41 Min fryser väldigt sällan och jag spelar rätt mycket! Faktiskt även här endast med COD4!! Status är att jag har skickat ett brev till Nordisk film och begärt kompensation för att jag inte fick tillbaka spelet... Jag fick mail idag att de kommer att kompensera mig med Motorstorm Pacific Rift samt Resistance 2 när de kommer! Det känns bra! Tack NF, DS och Komplett, tycker att det hade kunnat gå fortare men med tanke på kompensationen (Helt ny modell av router, två Blue-ray filmer och två nya (bra) spel) kan jag inte vara alltför tjurig! Postad 29 August 2008 - 11:46
"Jag fick mail idag att de kommer att kompensera mig med Motorstorm Pacific Rift samt Resistance 2 när de kommer!
Det känns bra!" Så ska det se ut!! Två NYA efterlängtade titlar som kompensation! Eller du får dom kanske skickade till dig 2år efter släpp, när dom ligger i 99kr-backen? Postad 29 August 2008 - 12:20 Låter som mitt problem... Startar den upp och sedan stänger den av sig igen? Antagligen får jag dem om två år.... Saknade dig i går i COD döden! Postad 29 August 2008 - 12:36
Så var det bekräftat att NF hade slarvat bort mitt spel....
Tur att jag köpte ett nytt och inte väntade de 4 (!!!) månader som de påstod att det skulle kunna ta för mig att få tillbaka spelet.... Aja, får ju två nya heta titlar istället så det kan jag väl leva med..... Postad 29 August 2008 - 15:13
Ser fram emot att få dessa nya spel!
Någon som vet relesedatum? Motorstorm (2) har nu stöd för spel med Split screen? Det skulle jag tycke var kul eftersom vi har 4 handkontroller! Postad 10 September 2008 - 17:38
Japp, idag fick jag alltså mitt PS3....kanske 7 veckor sen det gick sönder. Hoppas det går snabbare för er andra.
Nu ska jag spela! Postad 11 September 2008 - 12:54 Grattis! fick du något i kompensation?? Postad 11 September 2008 - 12:57
Kompensationen var att han slapp vänta 8 veckor Postad 12 September 2008 - 18:32 Bättre än inget! Bättre än inget! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |