Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken är den sämsta film ni sett...?

652 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 November 2008 - 12:27

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

War of the Worlds 2.

Spoiler

Såg hela, en av dom sämsta filmerna ever. Fast är ju inte en uppföljare till Spielberg filmen. ;)

Postad 24 November 2008 - 14:42

Hörnbjörn
  • Hörnbjörn
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Alla jag har pratat med tycker om den, killar som tjejer, 25 som 40 år...

Det var det värsta. Det enda som va bra med den filmen var ju musiken. Allt drabbel däremellan kan dom skrota.
Men där ser man hur smaken skiftar

Postad 25 November 2008 - 15:37

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Jag måste säga att den filmen som för några år sedan klassades som den sämsta på imdb´s bottenlista verkligen var sämst. Tyvärr har mängder av folk röstat den som en toppfilm bara för den är så j-vla dålig så jag tror inte enns den finns kvar på bottenlistan. Det är den korta filmen "Gay niggers from outer space" jag talar om. Det finns inget som helst snusk i den. Handlar om ett ett gäng interstellära bögar som åker till jorden för att frälsa planeten till homo... Ja ni förstår själva klassen på filmen. Helt klar värd att se på en kväll avsett för skräp tillsammans med polarna.

Postad 25 November 2008 - 15:40

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Kan inte annat än hålla med... Riktigt USEL film!

Vafalls! Visst är hans filmer ofta barnsliga, men är inte det roligt i ett sällskap?
50 first dates är han med i och jag tycker den är rätt "söt" den filmen. Den kan man se med sin flickvän och skratta och mysa med. Fast det hör ju ifs inte hit.

Postad 25 November 2008 - 16:09

vrapp
  • vrapp
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

War of the Worlds 2.

Spoiler

I'll second that..

Postad 25 November 2008 - 16:17

k.rydberg
  • k.rydberg
  • Forumräv

• 609 inlägg
  • 0
Såg "The Signal" häromveckan,fyyyyy f*******n vilken värdelös s**tfilm. :(
Skulle gärna vilja ha tillbaka dom 90 minuterna av mitt liv.

Postad 25 November 2008 - 16:50

Smirnoff87
  • Smirnoff87
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Alltså, de finns ju sååå mycket skit som görs nuförtiden :( hehe
Men just nu vill jag påminna alla om filmen Megalodon :( HAHAHA vilken useeeeel film asså ;)
Nå ###### urtidshaj lr vad man nu säger som attackerar nå oljeplattform å så :D LOL

Postad 25 November 2008 - 17:06

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Håller med om War of the worlds 2... urghhh. Nu är den nämnd. En annan film som är värdelös är Black Sheep. (Kanske redan nämnts).

Postad 25 November 2008 - 17:11

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Häromdagen såg jag step brothers och den var inte bra alltså. Riktigt skräp :(

Postad 25 November 2008 - 17:16

Unregistered1367
  • Unregistered1367
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
blade runner. vilket skräp

Postad 25 November 2008 - 19:02

kei009
  • kei009
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Johnny English är en film jag inte klarade av att komma igenom utan att somna. Brukar annars inte ha problem med att se klart filmer, hur kassa de än är, men den var helt omöjlig =)

Postad 25 November 2008 - 19:37

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Såg hela, en av dom sämsta filmerna ever. Fast är ju inte en uppföljare till Spielberg filmen. :huh:

Det bästa är ju all återanvänding av scener och effekter, roligaste med hela filmen. :D

Postad 25 November 2008 - 19:40

Unregistered959
  • Unregistered959
  • Guru

• 5007 inlägg
  • 0
Den svenska långfilmen "Tillsammans"...

24 ½ stod jag ut. Men när jag var halvvägs på väg att krypa ur skinnet så förbarmade sej min sambo och medgav att hon också tyckte den var dålig. Hon behövde inte fråga två gånger om vi skulle byta till en annan film...

Herrejösses. Jag tror banne mej att "Big Brother" hade varit roligare att titta på än filmen "Tillsammans" och då är det enligt min mening fruktansvärt illa...

Postad 25 November 2008 - 19:50

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Vänta vänta! Nu har jag det. Nu har jag funderat så j-vla länge på detta vilken film som verklien är den allra sämsta filmen, all catagories, och det måste vara den svenska storfilmen

"Gunnar Govin - en man, en röst, en resa"

FY F-N vilken söjra detta var. Jag och min fru gick tillsammans för att hyra en film som båda kanske skulle gilla. Men ikke! Jag spolade igenom nästan hela filmen!
Vill ni se något riktigt dåligt är det denna filmen som gäller! Pungt slut!

Jag har till och med betygsatt den på någon filmaffär med beskrivningen:

"Det är roligare att gnaga på ett handtag på en kundvagn på ICA än att se denna filmen"

Så då förstår ni hur usel den är...

Redigerat av xerfall, 25 November 2008 - 19:52.

Postad 25 November 2008 - 19:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hmm, är det någon som sett myrorna anfaller? Det måste klassas som en av de sämsta filmerna genom historien. Iofs var den så dålig att man skrattade så den blev "bra" men...

Myror av vanlig storlek som kryper runt och käkar upp dumskallar..

Postad 25 November 2008 - 19:56

kAlle kAnin
  • kAlle kAnin
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
blå måndag med nån av bröderna gillinger, det ör nog det sämsta skit jag någonsin sett

Postad 25 November 2008 - 19:58

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Hmm, är det någon som sett myrorna anfaller? Det måste klassas som en av de sämsta filmerna genom historien. Iofs var den så dålig att man skrattade så den blev "bra" men...

Myror av vanlig storlek som kryper runt och käkar upp dumskallar..

Var får man tag på sådana här filmer? Hade ju nästan vart kul att ha en B-films kväll men storheter som Myrorna anfaller, Tomaterna anfaller, Killer Clowns from outer space, Gunnar govin.... fast då hade man ju ifs kunnat slänga in Star Wars där med, eftersom den från början var klassad som en B-film från början(Rätta mig om jag har fel)

Postad 25 November 2008 - 20:09

Unregistered4fb7a877
  • Unregistered4fb7a877
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
modern vampires med Casper vab diam eller vad jan nu heter, det är en ruggigt dålig film tycker jag:-)

Postad 26 November 2008 - 20:31

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Det bästa är ju all återanvänding av scener och effekter, roligaste med hela filmen. ;)

Fy, det är illa. Så dom kanske gjorde 30 minuters "egen" film? :unsure:

Postad 01 December 2008 - 13:26

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Näst sämst, Barry Lyndon på VHS med osynkad text. Efter 30 minuter kom texten 5 minuter efter det de sagt, det gjorde att det var svårt att koncentrera sig på filmen, som alltså blev ännu tråkigare än den egentligen är.

Sämst:
Napoleons uppgång och fall, fransk mastodont film.

filmen visades på en biograf i göteborg i samband med någon sorts fransk filmfestival. Den var över 5 timmar lång, vill jag minnas. Helt på franska, men simultantolkad. Det betyder att det satt en tolk längs bak i salongen och skulle översätta det som sas, eftersom många inte kunde franska, och det inte fanns någon text. han hade ett manuskript att läsa från, men inledde med att säga att han inte kunde läsa det, eftersom det var handskrivet med dålig handstil. Han var därför tvungen att lyssna på vad som sas, och sedan översätta. Allt som allt hörde man knappt honom över ljudet av filmen, och hans översättning kom av förklarliga skäl lite sent. (tror det här var tidigt 80-tal jag såg den, så ursäkta mitt sviktande minne om den....)

Postad 01 December 2008 - 16:45

Unregistered2d5b6d9a
  • Unregistered2d5b6d9a
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0
Naked Lunch är en solklar kandidat

Postad 02 December 2008 - 08:25

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Näst sämst, Barry Lyndon på VHS med osynkad text. Efter 30 minuter kom texten 5 minuter efter det de sagt, det gjorde att det var svårt att koncentrera sig på filmen, som alltså blev ännu tråkigare än den egentligen är.

Sämst:

filmen visades på en biograf i göteborg i samband med någon sorts fransk filmfestival. Den var över 5 timmar lång, vill jag minnas. Helt på franska, men simultantolkad. Det betyder att det satt en tolk längs bak i salongen och skulle översätta det som sas, eftersom många inte kunde franska, och det inte fanns någon text. han hade ett manuskript att läsa från, men inledde med att säga att han inte kunde läsa det, eftersom det var handskrivet med dålig handstil. Han var därför tvungen att lyssna på vad som sas, och sedan översätta. Allt som allt hörde man knappt honom över ljudet av filmen, och hans översättning kom av förklarliga skäl lite sent. (tror det här var tidigt 80-tal jag såg den, så ursäkta mitt sviktande minne om den....)

Hoho... det låter som en riktigt höjdarkväll...

Postad 02 December 2008 - 10:35

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Sämst:

Hahaha :P priceless!

Postad 02 December 2008 - 11:11

Unregistered43b47bb3
  • Unregistered43b47bb3
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Det måste vara Zombie Strippers... Fi fasen

Postad 02 December 2008 - 14:22

QAM
  • QAM
  • Forumräv

• 755 inlägg
  • 0
Här får man läsa sågningar av Tillsammans, Nacho libre, Lost in translation osv.

Jag börjar tro att jag fattat fel, tydligen är jag inte tillräckligt mottaglig för ironi. När ni sågar en film, menar ni då att man bör se den? :ph34r:

Postad 02 December 2008 - 14:40

jonas_tby
  • jonas_tby
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Trådskaparen här, finns det ingen här som har sett mitt bidrag: Intacto...??
Måste ju vara ett "bra" betyg till en urusel film att nästan ingen sett den...

Postad 02 December 2008 - 15:22

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Scary Movie 4 utan tvekan, den är så dålig att man skrattar åt filmen för att den är dålig, inte för att den är rolig.
Jag såg 40 minuter av den, sen orkade jag inte mer. Måste vara en av få filmer jag har stängt av så pass tidigt. Jag brukar kunna plåga mig igenom en film även om den är värdelös, men med Scary Movie 4 gick det inte.
Sen tycker jag att Stephen Kings The Mist kommer högt upp. Jag och en polare såg den i somras och vi fattade inte vad som skulle vara så hemskt eller spännande, man fick se monstret så tidigit i filmen och det förstörde allting. Vi kunde bara skratta åt det, det var ju inte ens snyggt gjort. Jag kan tänka mig att en 5 åring tycker att The Mist är spännande, men inte en vuxen som kan tänka klart. Däremot hyllar jag Stephen Kings gamla filmer, men The Mist är verkligen dålig, för att inte tala om slutet, helt jäkla värdelöst.

Postad 02 December 2008 - 17:44

Unregistered959
  • Unregistered959
  • Guru

• 5007 inlägg
  • 0

Här får man läsa sågningar av Tillsammans, Nacho libre, Lost in translation osv.

Jag börjar tro att jag fattat fel, tydligen är jag inte tillräckligt mottaglig för ironi. När ni sågar en film, menar ni då att man bör se den? :ph34r:

Javisst. Självklart!

Var du mottaglig för den ironin :P ?

Postad 08 December 2008 - 08:08

downtown
  • downtown
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Dessa filmer är de jag har givit sämst betyg på imdb:

The Sweetest Thing (2002)
Att stjäla en tjuv (1996)
Göta kanal 2 - kanalkampen (2006)
Poseidon (2006)
Tillfällig fru sökes (2003)

Postad 08 December 2008 - 10:10

Unregistereddb570177
  • Unregistereddb570177
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Med risk att bli sågad:
Men en combo av bakfylla och There Will be blood är ungefär lika intressant som att se målarfärg torka :)
Efter 1,5 timme kved jag och nån till i min kompisskara men resten sa att vi var tvugna se färdigt skiten.

Postad 08 December 2008 - 11:17

xerfall
  • xerfall
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Med risk att bli sågad:
Men en combo av bakfylla och There Will be blood är ungefär lika intressant som att se målarfärg torka :)
Efter 1,5 timme kved jag och nån till i min kompisskara men resten sa att vi var tvugna se färdigt skiten.

Jag kan hålla med om att There will be blood är konstig, men dåligt, njea...
Jag funderar dock fortfarande på vad som var meningen med filmen, är det så enkelt att visa upp det värsta av girigthet och det värsta av religös fanatism? Någon djup människa som vet?

Postad 08 December 2008 - 12:11

pocketsurfer
  • pocketsurfer
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Jag kan hålla med om att There will be blood är konstig, men dåligt, njea...
Jag funderar dock fortfarande på vad som var meningen med filmen, är det så enkelt att visa upp det värsta av girigthet och det värsta av religös fanatism? Någon djup människa som vet?

Djup vet jag inte om jag är, men hos mej visade den hur en människa egentligen bara kan se sej själv i andra,
triumferande avslöjade han andras girighet fel och brister utifrån vad? sin egen måttstock.

Postad 08 December 2008 - 16:06

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Om ingen har sagt det än så Pathfinder. Stigfinnaren är en rejält usel lågbudgetfilm, som fick mig att tänka på Conan lite. Idén låter ju bättre än utförandet. Vikingar som talar isländska så grötigt som det går bankar på infödingar som är helt hjälplösa och dumma i huvudet.

Annars har vi, om jag minns rätt, Dragon Warrior.. Suck.. Filmer som har så major plot holes så att de blir roliga är samtidigt så sorgliga.

Redigerat av Filip_M, 08 December 2008 - 16:08.

Postad 08 December 2008 - 17:55

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
D-war eller dragon wars kanske man ska nämna också....

Postad 08 December 2008 - 21:55

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

D-war eller dragon wars kanske man ska nämna också....

Det var nog den jag syftade på :)
Fast, "dragon wars".. Det är väl med en drake lite då och då och den goda draken är obefintlig. Lite plot holes, som sagt. Samtidigt som den är dålig så är den fantastiskt rolig.

Postad 08 December 2008 - 21:57

Unregistered840eae0f
  • Unregistered840eae0f
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Det produceras en hel del dynga och utse en film blir svårt. I regel är svensk film kass (finns ett par undantag) och Steven Segals filmer klarar jag inte heller av. En film jag starkt kommer ihåg att jag krävt att få avstängd efter 30min är Black Mask. Men på något sätt kan jag förstå att folk kan finna ett underhållningsvärde med dessa filmer ungefär som gamla splatterfilmer som är så dåliga att man garvar åt dem (Fast and the Furious serien är komisk på samma sätt).

Det finns dock en film som jag inte kan förså att någon kan tycka om och det är Blair Witch Project. Jag begriper iden bakom och den är inte dum vilket kunde gjort filmen bra. Men man har i filmen misslyckats kapitalt på samtilga punkter och skapat riktig urusel dynga. 86 minuter av mitt liv som jag aldrig får tillbaka...

Postad 08 December 2008 - 21:59

master_james
  • master_james
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
behöver jag ens nämna Nighthawk?

Postad 08 December 2008 - 22:02

Werokigjar
  • Werokigjar
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Göta Kanal 2, riktig skitfilm

Postad 08 December 2008 - 22:14

crocodile
  • crocodile
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Hotet med Shanti Roney eller Elefantmannen med Anthony Hopkins

Inte ens om jag fick en Pioneer 5090 gratis så skulle jag se om någon av filmerna......

Postad 08 December 2008 - 22:18

-Danne-
  • -Danne-
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
sinuhe egyptiern, sån bra bok med olidligt dålig film. Vet inte hur många gånger jag var tvungen att börja om då jag somnade hela tiden.

Postad 07 January 2009 - 15:08

Unregisteredc2084f1a
  • Unregisteredc2084f1a
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Häromdagen såg jag step brothers och den var inte bra alltså. Riktigt skräp ;)

vad är det för fel på dig karl :D haha..
sjukt rolig film ju :)
will farrell, underbar!

Postad 07 January 2009 - 15:11

Unregisteredc2084f1a
  • Unregisteredc2084f1a
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
*blä*

Redigerat av Unregisteredc2084f1a, 07 January 2009 - 15:16.

Postad 07 January 2009 - 15:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Smaken är uppenbarligen mycket olika. Själv tycker jag Cloverfield är et mästerverk. En av de bästa jag sett senaste 10 åren.

Fins så mycket dålig film så det är svårt att bara lista en men det sämsta jag sett på senare tid är nog Tarantinos Death Proof.

Postad 07 January 2009 - 16:25

Nevor83
  • Nevor83
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Filmen "Pumpkinhead- From ashes to ashes 2" tror jag den hette.. KATASTROF!
Jag gillar b-filmer, de är kul att blanda bra filmer me dåliga produktioner..
Men denna film, aj aj aj.. Enda filmen jag stängt av de senaste 2387tusen åren.. :)

Postad 07 January 2009 - 16:47

Unregistered9ec9eb84
  • Unregistered9ec9eb84
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Försökt med Sagan om ringen några gånger men aldrig orkat ta mig igenom ens en av dom, så dom ligger ganska högt upp på min sämsta-lista.

Men det finns ju en hel del annat skräp man sett genom åren också.

Och i stort sett alla svenska filmer, förutom Torsk på Tallin.

Redigerat av Unregistered9ec9eb84, 07 January 2009 - 16:51.

Postad 07 January 2009 - 17:09

diddi_e
  • diddi_e
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Du måste ju skämta med Sagan om Ringen ;) :)

Själv håller jag Torque som den sämsta filmen någonsin.

Postad 07 January 2009 - 22:43

hemmaborta
  • hemmaborta
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
War of the worlds 2 är nog en av dom sämsta jag sett eller sett och sett jag kollade i 2 min sen orkade jag inte med skiten. :)
Filmer med Steven Seagal brukar också vara riktiga bottenskrap.

Postad 08 January 2009 - 00:12

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

War of the worlds 2 är nog en av dom sämsta jag sett eller sett och sett jag kollade i 2 min sen orkade jag inte med skiten. :D
Filmer med Steven Seagal brukar också vara riktiga bottenskrap.

Håller med dig om WOTW2, den är usel. Såg hela, men inte en uppföljare till Spielberg filmen som tur är!
Men Steven Seagals filmer gillar jag skarpt, han är en favorit. :)

Redigerat av Unregistered28641812, 08 January 2009 - 00:14.

Postad 08 January 2009 - 00:29

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0
Sämsta skiten jag har sett e nog: Sizzle beach USA eller vad den nu heter, hur som helst e det Costners första film och det e ju ett under att han fått roller efter den.

//Micke

Postad 08 January 2009 - 00:34

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0
Blair witch projekt sämst av dom utländska, Sen är det ju dom Svenska filmerna lika dåliga.
Speciellt Arn the retard from sweden.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.