Xboxnick/forumnick - Msn - Positon
1: Shajjer / Shire - [email protected] - Position spelar mindre roll för mig.
2: Ohrstrom / Ohrstrom - [email protected] - Position inte viktig för mig heller.
3. fillilutten / yacob - [email protected] - Offensiv mittfält eller anfall
4. suazio / rojne - [email protected] - Helst offensiv mittfält eller anfall.
5.ERIKANDERSSON83 / erik_83 - [email protected] - helst mittback
6. KJELL KRUSE / - [email protected] - helst mittback
7. JHGBaouns01 / [email protected] - Defensiv eller offensiv mittfältare
8 I Kiwii I / kiwii - [email protected] - ytterback eller yttermittfält låter bra för mig.
9. torslanda423 / torslanda423 /[email protected] - gärna mittfält/offensivt men öppen för allt, OCH, kan sitta som reserv, svårt binda mig till särskilda speltider (familjen..)
10. olmanzo / viktorwadelius / [email protected] / Vart som helst på mittfältet
11. _bagarn_ / [email protected] / Var som helst men helst på en kant.
12. matseprak / Maz80 - [email protected] / Helst offensiv mittfältare eller forward.
13. greverif /[email protected] Gärna avbytare :=).
14 Godlike100/godlike100 - [email protected] / Vänstermittfältare eller forward
15 panicmango/mickys - [email protected] /offensivmittfältare centralt.
16 BenneZ / Benneee - [email protected] / offesiv/defensiv mittfältare/spelupplägare/spelfördelare
17 OscarVincent/ Morge - [email protected] / Helst anfall
18.Stevex74 / Stevex - [email protected] / Def. mitt alt. back
FIFA 09 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(7)
|
Inga priser |
Postad 30 September 2008 - 21:08
Postad 30 September 2008 - 22:19
18 pers, ser rätt nice ut, jag vet dessutom en till som troligtvis är intresserad.
Postad 01 October 2008 - 06:15
ohrstrom, man måste ju inte ha ett headset....vet ej om jag kommer orka höra 9 pers skrika vad jag ska göra med bollen hela tiden. :-)
Morge, anteckan dig på listan bara....o snacka med Kiwii som verkar sätta ihop något
Borde inte lagnamnet vara något med Sverige? Vi är ju alla svenskar.... lär ju vara några 100 brittiska lag....
verkar sätta ihop vad?
Postad 01 October 2008 - 06:35
verkar sätta ihop vad?
Du är den enda som lagt till mig på xboxen.
För övrigt kommer jag inte ha så bråttom att köpa spelet.
Men jag är gärna med i laget när jag väl fått hem det.
/Jimmy
Postad 01 October 2008 - 07:36
KAnske kan starta ett lag om så önskas...bara vi kan komma överrens om ett namn.
Kan tänka mig bli manager om ingen annan gärna vill bli. Om man nu får spela som manager fortfarande? Vilket man borde få.
Så kom med namnförslag och skriv om ni vill bli manager.
Postad 01 October 2008 - 09:13
Namn, tja det är alltid det svåraste...
MHB FC
Slakt FC
Entertainment FC
Experience FC
...
Jag har trial-gold till den 5:e okt och jag ska lösa en 1månads- innan helgen är över. Jag ska ta och kika på möjligheterna att fixa ett headset också, kanske går att lösa.
Köper mitt spel från game imorgon, så imorrn kväll är jag på.
Postad 01 October 2008 - 10:06
2: Ohrstrom / Ohrstrom - [email protected] - Position inte viktig för mig heller.
8 I Kiwii I / kiwii - [email protected] - ytterback eller yttermittfält låter bra för mig.
9. torslanda423 / torslanda423 /[email protected] - gärna mittfält/offensivt men öppen för allt, OCH, kan sitta som reserv, svårt binda mig till särskilda speltider (familjen..)
12. matseprak / Maz80 - [email protected] / Helst offensiv mittfältare eller forward.
16 BenneZ / Benneee - [email protected] / offesiv/defensiv mittfältare/spelupplägare/spelfördelare
19. ricardito89 / hd-bajs - [email protected] / RB/RWB/RM/RW/CM/CDM/RDM/RAM
Postad 01 October 2008 - 10:28
Jag och Kiwii snackade om ett namn med Sweden något eftersom alla är från Sverige. Sweden allstars eller vad som...
Postad 01 October 2008 - 10:42
Postad 01 October 2008 - 12:13
20. malmapagen/ [email protected]/ mittback eller yttermittfältare
Postad 01 October 2008 - 12:14
Låter som en bra ide att vänta till fredag. Att ha sweden eller swe med är också en bra ide. Sweden allstars låter lite... vattnigt dock. Jag ska ta och lägga till folket på min xboxlista efter jobbet idag.
Bra att ha Swe med men fruktansvärt fult tycker jag. Vilken klubb irl har sitt land med i namnet? Tror det kommer finnas utskyltat info om laget är från Sverige osv. Så är det ju delvis på 08 där man har en liten flagga brevid sitt namn i lobbyn.
Något med minhembio borde väl vara mest logiskt?
DVD.se har skickat spelet så jag får ju det iaf, med största sannolikhet, i tid.
Postad 01 October 2008 - 12:48
Tycker inte Hembio är så skitkul namn när vi möter lag från andra länder då det inte står för ett jota.... Min åsikt dock.
Postad 01 October 2008 - 13:08
edit: har fortfarande inte fått någon bekräftelse att GAME har skickat spelet... Får jag inte det imorgon får jag frispel
Redigerat av hd-bajs, 01 October 2008 - 13:09.
Postad 01 October 2008 - 13:46
Vill man ha nått sverigerelaterat så kan man ju heta Blue&Yellow FC eller nått liknande men det låter inge vidare kul heller, dock bättre. Minhembio är logiskt men ändå inget vidare förslag pga svenska namn, också låg nivå på det.
Satt och skummade igenom Sverige på engelska Wikipedia bara för inspiration till nått namn, min fantasi är horribel.
Det typ bästa jag kom fram till var "Vasa FC" eller nått liknande pga Gustav Vasa, det är ju iallafall inte svenska i namnet och många kan gissa sig till vad det innebär, även utlänningar, om det nu spelar någon roll.
Men att ha svenska "ord" i namnet är helt enkelt inte snyggt.
Som sagt, bra fantasi man har, mycket bra, ehh ne.
Vi bör bestämma oss snarast så vi kommer igång. Så jäkla viktigt är ju inte namnet i slutändan så länge det är iallafall lite stil på det.
Postad 01 October 2008 - 14:07
Självklart rev jag upp det och började spela
Postad 01 October 2008 - 14:20
Låter som en bra ide att vänta till fredag. Att ha sweden eller swe med är också en bra ide. Sweden allstars låter lite... vattnigt dock. Jag ska ta och lägga till folket på min xboxlista efter jobbet idag.
ta vad ni vill , för mig spelar de ingen roll
Redigerat av Kiwii, 01 October 2008 - 14:23.
Postad 01 October 2008 - 14:49
Blev riktigt förbannad igår när jag fick spelet eftersom det stod på baksidan att det bara fanns svenska som tal! Tänkte ska jag skita i att öppna det och skicka tillbaka det för att köpa en engelsk version eller börja spela några dagar för tidigt och lyssna på muppen Hysén?
Självklart rev jag upp det och började spelaBlev så nöööjd när jag slog igång första matchen och det var dom ENGELSKA kommentatorerna!!
fick du det igår? avis!
game har skickat mitt nu iaf, så då får jag väl det imorgon
Postad 01 October 2008 - 15:08
fick du det igår? avis!
game har skickat mitt nu iaf, så då får jag väl det imorgon
Säger bara en sak: Webhallen! Har alltid fått spelet dagen innan release datumet, den här gången fick jag det 2 dar innan
Postad 01 October 2008 - 15:39
Kom på ett namn till laget nu killar. Ha inte för höga krav för då kommer vi aldrig någonstans.
Räcker med att 3-4st gillar det så är det bra.
Vasa FC är mitt förslag. FC kan bytas ut till nått annat men det känns standard och mysigt.
Jag har inte bättre fantasi än sådär så det är mitt förslag.
Postad 01 October 2008 - 16:41
Postad 01 October 2008 - 17:10
Grafik:
Spelbarhet:
Ljud:
Hållbarhet:
Betyg:
Plus: Trevlig grafik, Be A Pro Seasons rockar, tjusig presentation, innehållsrikt
Minus: Bristande bollfysik, något uddlöst passningsspel
Postad 01 October 2008 - 17:18
ABBA FC känt utomlands
Ärligt talat så funkar det namnet för mig med. Bryr mig inte så mycket så länge namnet inte är på svenska eller saker som SWE är i det. Självklart är det ju kul om namnet på nått sätt associerar med Sverige eftersom vi är helsvenskt lag.
Vi har inte tid att försöka komma på världens bästa namn, och samtidigt få 20personer ska bli nöjda med det.
Postad 01 October 2008 - 17:26
Globen FC
Svea / Swea FC
Jag orkar inte riktigt lägga mig i lagnamnet för det lär nog bli svårt att hitta ett som samtliga uppskattar, men vore trevligt om det inte lät för vattning eller mellanstadienivåaktigt, det kan jag hålla med om.
Jag kan vara intresserad av att vara manager, det är svårt att veta i förhand vad det handlar om men det lär ju gå att byta person om det skulle vara så. Misstänker att den som är manager för sköta lite saker som formation, spelardräkter (färger) och dylikt.
Lägger en diskret röst på Zlatan FC.
EDIT: Lade till alla som skrivit upp sig på Xbox och MSN.
Redigerat av Unregisteredb30efd09, 01 October 2008 - 17:39.
Postad 01 October 2008 - 17:51
ABBA FC är det ju lite lågstadienivå på också tycker jag...
Ska vi lämna det svenska temat helt och ta något latinskt namn eller så? :-)
Det man ska bestämma när man gör laget är:
Namn
Beskrivning av klubben
Språk
LAG (vilket lag vi utgår ifrån) Detta måste iaf bestämmas o kan bli svårt? Alla spelare ska vara lika bra i 10vs 10 läget.
Förkortning...
Det är det som behövs på första sidan för att skapa laget iaf.
Postad 01 October 2008 - 18:55
Postad 01 October 2008 - 19:42
Postad 01 October 2008 - 20:52
Xboxnick/forumnick - Msn - Positon
1: Shajjer / Shire - [email protected] - Position spelar mindre roll för mig.
20. Cpt Haddock6/Burkslav - [email protected] - Position oviktig
Redigerat av Unregistered35490, 01 October 2008 - 20:57.
Postad 01 October 2008 - 21:19
man verkar välja ett lag man är....dvs om vi väljer världens bästa lag Arsenal så spelar vi 10 som Arsenal spelare online sen..tror jag...
Okej, fast jag tycker ju Barca är lite fetare. Pax för att vara messi isåfall (; han är verkligen gud ! Fan vad skoj det ska bli imorgon, få se om Zlatan är mer lik sig själv eller fortfarande ser ut som en neandertalare. Han är ju grym, hoppas han har 89 minst, helst 90 såklart.
Barcelona är min favvis, annars är ju aldrig Man united fel.
Vi får väl se hur vi ska lösa det där, bara vi bestämmer att en person har ansvar för att skapa ett lag så vi inte står där med 2 st minhembio-lag.
Postad 01 October 2008 - 21:48
har erbjudit mig vara manager om ingen annan vill vara då får den person gärna vara.
Postad 01 October 2008 - 21:50
Postad 01 October 2008 - 22:03
Vilket lag vi tar är mindre viktigt så länge det är ett storlag med bra uppställning.
Postad 01 October 2008 - 23:36
Jag kan skapa laget. Är gärna kapten också. Vi får ta ett lag med bra standard uppställning. Offensivt, gärna 4-1-3-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2 osv, ni fattar. Vi måste välja ett namn imorgon, det är viktigast.
Vilket lag vi tar är mindre viktigt så länge det är ett storlag med bra uppställning.
Ljungskile ftw!
Men ja, nu heter vi MinHembio FC iaf, logiskt och enkelt. Imorgon slår vi på den stora trumman och ger oss ut i proffslivet grabbar.
Postad 01 October 2008 - 23:42
Nog för det är svenska men det är iallafall logiskt. Skulle kunna spendera månader på bara namnet, vi behöver komma igång. Hoppas ni andra tycker det är ok.
Nästa val är att ta ett offensivt och mysigt lag. Det tar vi imorrn när folk får spelet. Skriv lagen ni vill ha här, gärna fler förslag än ett, och tänk på deras standarduppställning.
Vi vet ju inte om man kan byta uppställning, och även om man logiskt nog borde kunna det så känns det bra att spela med standarden. Om det är ert favoritlag eller inte ska inte ha någon påverkan.
Redigerat av Shire, 01 October 2008 - 23:56.
Postad 02 October 2008 - 00:09
MyHomeTheather FC?Jag, Ohrstrom och Yacob prata lite på msn och bestämde oss för vad yacob sa, MinHembio FC.
Nog för det är svenska men det är iallafall logiskt.
OMG!
Postad 02 October 2008 - 01:09
MyHomeTheather FC?
OMG!
Vi funderade faktiskt på det men känns inte så naturligt att översätta.
Lite korrekt smygreklam för er skadar väll inte.
Postad 02 October 2008 - 06:33
Postad 02 October 2008 - 07:19
Postad 02 October 2008 - 08:07
Fast det är väl klart att det är roligare ta ett storlag där man känner igen spelare.
Inter kanske? Då får vi med en svensk i laget.
Reserverar mig emot lagnamnet...om ine minhembio sponsrar oss tycker jag det är ganska tråkigt men om det är vad majoriteten vill så får vi köra på det.
Shire ska du vara både manager och kapten? För du pratar om båda sakerna.
Postad 02 October 2008 - 08:36
Hur skulle Minhembio sponsra oss menar du? Energidricka så vi kan spela längre i ett streck?
Postad 02 October 2008 - 08:48
Xboxnick: zakru / Forumnick: ikercasillas / [email protected] - Position oviktig
Postad 02 October 2008 - 08:57
Fick mitt spel igår och skapade egen gubbe i be a pro läget. Vi ska väl spela med egenskapade spelare eller? Det hade vart skojigast iaf, att man kan utveckla sig. Sen är be a pro kameravinkeln totalt värdelös i mitt tyckte, man får mycket bättre kontroll på spelet via telekameran.
Postad 02 October 2008 - 09:03
Gör du laget idag Shire och börjar bjuda in folk till det?
Ska experimentera lite med kamera ikväll tänkte jag..prövade be a pro kameran igår och den är skitsvår att köra med när man kommer fri o sånt... Tele är säkert bättre men inte riktigt samma känsla att man styr "sig själv"
Postad 02 October 2008 - 09:16
https://www.minhembi...howtopic=211408
Lade till dig på spelarlistan ikercasillas.
Jag har fyllt i en del information så kommer den utökas allteftersom.
Postad 02 October 2008 - 12:31
Har nu köpt Fifa 09 och undrar vad har ni för inställningar på spelet?
För grafiken ser ut som från 90-talet, använder hdmi till min nya sony lcd 40".
Tack
Postad 02 October 2008 - 14:51
Annars är spelet grymt!!!!
Be a Pro är ju som kokain
Postad 02 October 2008 - 15:50
Sponsra!? Vadå, ska de sponsra er med cola och chips när ni spelar Tv-spel ellerReserverar mig emot lagnamnet...om ine minhembio sponsrar oss tycker jag det är ganska tråkigt men om det är vad majoriteten vill så får vi köra på det.
Postad 02 October 2008 - 16:16
Ja min xbox elite ger ut 1080p till min sony.
09 är endå bättre än 08, går snabbare nu...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
1 bild
30 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?