* Officiell Tråd - Asus Eee Box *
437 svar till detta ämne
Postad 31 December 2008 - 11:11
SAS1015
-
SAS1015
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Det kan ju inte skada, men som jag förstått det så kommer man få en större prestandaökning om man byter ut hårddisken till en snabbare.
Ok, jag tror jag kommer behålla den som helt omoddad och avvakta på att B204 släpps Det är ju så lite pengar vi talar om så det vore ju synd att sumpa garantin.. Gott Nytt År
Postad 01 January 2009 - 01:56
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
Det är ju så lite pengar vi talar om så det vore ju synd att sumpa garantin..
Menar du inte "Det är ju så lite pengar vi talar om så det spelar ingen roll att sumpa garantin..?
Postad 02 January 2009 - 10:31
jokki
-
jokki
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Jag har köpt en box till farsan i julklapp, den är inkopplad till hans Panasonic PX80. Men kan inte ställa in upplösningen till 1024x768 blir bara en liten bild med väldigt stor svart ram runt. Den funkar bra på 1280x720 men texten blir lite för liten för farsan då. Någon som har någe tips hur man fixar till upplösningen!?
Postad 02 January 2009 - 10:38
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Lättast är väl att köra på 1280x720 och sedan använda en spelare som du kan ställa in hur stor du vill att texten skall vara på?
Postad 02 January 2009 - 16:22
jokki
-
jokki
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
menar texten i windows
Postad 02 January 2009 - 19:18
dred
-
dred
-
Användare
-
-
117 inlägg
Hej,
Är sugen på att byta ut min HTPC, en Scaleo-C dator med 3,0 Ghz P4 1Gb ram och onboard Ati kort.
Denna kör jag idag med XP och Mediaportal för att spela upp avi filmer samt iso och sedan musik så klart.
Är inte helt på det klara hur ASUS eee box står sig mot vanliga datorer, men hade man kunnat räkna med att den kommer att vara minst lika snabb som min gamla HTPC eller kommer den att vara söligare?
Kommer att köra filmer och musik antingen via en extern HDD jämte eller trådlöst via 300 WLAN.
Postad 02 January 2009 - 19:54
SoundsLikeNoise
-
SoundsLikeNoise
-
Forumräv
-
-
557 inlägg
Eftersom Box har lite sämre processor kommer den gå lånammare. Men går det inte att uppgradera RAM-minnet din HTPC eller om du köper Box kan du uppgradera den till 2GB RAM. Om din HTPC går att uppgradera mer så behåll den.
Postad 02 January 2009 - 20:04
dred
-
dred
-
Användare
-
-
117 inlägg
Eftersom Box har lite sämre processor kommer den gå lånammare. Men går det inte att uppgradera RAM-minnet din HTPC eller om du köper Box kan du uppgradera den till 2GB RAM. Om din HTPC går att uppgradera mer så behåll den.
Är mer att min HTPC är stor som 6 st eee box.. så det är utrymmet jag är sugen att spara på... Såg förresten ASUS eee box på expert för 2500 kr om någon jagar bra priser på den  Tycket onoff's 2699 var bra..
Postad 03 January 2009 - 23:23
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Är mer att min HTPC är stor som 6 st eee box.. så det är utrymmet jag är sugen att spara på... Såg förresten ASUS eee box på expert för 2500 kr om någon jagar bra priser på den  Tycket onoff's 2699 var bra..
Köpte min vita B202:a idag på MediaMarkt för 2390:-. Liten 80Gb HDD, men vad fan ska man med större till när tillgång till TB-diskar finns i nätverket?
Postad 04 January 2009 - 13:57
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Fanken, det här med att ställa in rätt upplösning verkar inte lätt. Panelen på min Panasonic TH42-PX700 har en upplösning på 1024x768. Detta finns som val i Windowsinställningarna. Trots detta är det omöjligt att få till det. Jag har tidigare kopplat min HP-laptop (med Vista) till denna Plasma och fått till en helt utmärkt bild. Vad tusan ska jag göra?
[Kopplar DVI -> HDMI + sep ljudkabel.)
Redigerat av Unregistered0f4a8122, 04 January 2009 - 13:59.
Postad 05 January 2009 - 01:32
Unregisteredf9947145
-
Unregisteredf9947145
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag kör min box som server och har bytt ut XP mot Ubuntu. Har stött på två problem som jag undrar om någon har en lösning på.
1. Har inte lyckat dela ut en extern hårdisk på nätverket. Övriga datorer har XP.
2. När jag flyttar filer från den interna hårddisken till en extern kommer jag bara upp i ca 2.5 mb/sek. Usb1 ska ju klara 12 och på den här ska det vara USB2.
Tacksam för alla svar.
Mvh
Johan
Postad 05 January 2009 - 02:25
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
1. Har inte lyckat dela ut en extern hårdisk på nätverket. Övriga datorer har XP.
Är snarare ett Ubuntu-problem än ett problem för Eee Box. Kolla i Ubuntu trådarna! 2. När jag flyttar filer från den interna hårddisken till en extern kommer jag bara upp i ca 2.5 mb/sek. Usb1 ska ju klara 12 och på den här ska det vara USB2.
Kanske en gammal extern hårddisk som går på lågt varvtal? (USB 1.0 har maxkapacitet på 12 megaBIT per sekund vilket blir ca 1mb/s. Medan USB 2.0 har 480mbps.)
Postad 05 January 2009 - 08:21
Unregisteredf9947145
-
Unregisteredf9947145
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag kör min box som server och har bytt ut XP mot Ubuntu. Har stött på två problem som jag undrar om någon har en lösning på. 1. Har inte lyckat dela ut en extern hårdisk på nätverket. Övriga datorer har XP. Är snarare ett Ubuntu-problem än ett problem för Eee Box. Kolla i Ubuntu trådarna!
Tack för dina svar. Ok, får leta där. 2. När jag flyttar filer från den interna hårddisken till en extern kommer jag bara upp i ca 2.5 mb/sek. Usb1 ska ju klara 12 och på den här ska det vara USB2. Kanske en gammal extern hårddisk som går på lågt varvtal?
(USB 1.0 har maxkapacitet på 12 megaBIT per sekund vilket blir ca 1mb/s. Medan USB 2.0 har 480mbps.)
Nepp, den är 2 månader gammal och funkar utmärkt mot min bärbara HP som har XP. Har du någon annan idé?
Postad 05 January 2009 - 10:17
bjornbjorn
-
bjornbjorn
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Ok, jag tror jag kommer behålla den som helt omoddad och avvakta på att B204 släpps Det är ju så lite pengar vi talar om så det vore ju synd att sumpa garantin.. Gott Nytt År
Gör så, jag märker ingen skillnad på 2GB mot 1...h
Postad 05 January 2009 - 14:30
allstars
-
allstars
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
2. När jag flyttar filer från den interna hårddisken till en extern kommer jag bara upp i ca 2.5 mb/sek. Usb1 ska ju klara 12 och på den här ska det vara USB2.
Precis. Den visar överföringshastighet på 1 MegaByte/Sek vilket är 8 Megabit/Sek. Hänger du med? 2.5 MB/Sek är alltså 20Mbit/sek vilket är nästan den överföringshastighet som USB 2.0 utlovar (24 Mbit/s)
Postad 05 January 2009 - 14:45
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
USB2 klarar 480 Mbit/s vilket motsvarar 60 MB/s i praktiken kanske man kommer upp i det halva på ett ungefär.
Kanske är någon inställning som spökar dendryge.
Kan kika när jag kommer hem vad jag får för hastighet på min Eee mot en extern disk.
Redigerat av Martin, 05 January 2009 - 14:46.
Postad 05 January 2009 - 15:41
shampo
-
shampo
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Jag kommer upp i ca 20MB/sek med min Western mybook 1TB.
Postad 05 January 2009 - 19:17
tyve
-
tyve
-
Veteran
-
-
1618 inlägg
Går det inte att starta Eee Boxen med tangentbord eller mus? Känns som ett designfel när det följer med platta för montering bak på en skärm.
Postad 05 January 2009 - 19:42
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Jag har en likadan och det går naturligtvis utmärkt att spela/streama musik från WD till Eee, men all form av video hackar rejält. Går det öht att streama film över ett hemnätverk med 100mbits hastighet? Just nu är jag lite tveksam till det här köpet. Går inte att mata rätt upplösning till min Plasma och inte streama video. Till bara musik hade nog Squeezebox varit ett bättre alternativ. Eller? Vad har ni andra er Eeebox till?
Postad 05 January 2009 - 19:49
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Jag har en likadan och det går naturligtvis utmärkt att spela/streama musik från WD till Eee, men all form av video hackar rejält. Går det öht att streama film över ett hemnätverk med 100mbits hastighet?
Den är inte tillräckligt kraftfull för att spela all video. Du får köpa den nya versionen med bättre grafikkort som kommer. Den här har ju i princip det sämsta tänkbara och är inte tänkt att användas för videouppspelning direkt, den saknar ju även hdmi-port. Just nu är jag lite tveksam till det här köpet. Går inte att mata rätt upplösning till min Plasma och inte streama video. Till bara musik hade nog Squeezebox varit ett bättre alternativ. Eller? Vad har ni andra er Eeebox till?
Jag använder den som server till min Squeezebox för att strömma musik och som server för tvixen för att strömma film. Till det funkar den klockrent.
Postad 05 January 2009 - 19:54
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Exakt samma med mina Seagate freeagent 1TB.
Postad 05 January 2009 - 20:05
Unregisteredf9947145
-
Unregisteredf9947145
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Exakt samma med mina Seagate freeagent 1TB.
Okej, har du kvar XP? Kanske är det någon inställning i Ubuntu, får leta vidare i någon Ubuntu tråd.
Postad 05 January 2009 - 20:32
shampo
-
shampo
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
kör 1080p filmer till min popcorn hour utan problem.
20MB/sec är ju ca 160Mbit det skall räcka till ganska högupplösta filmer.
Kör Windows XP Home med SP3 (det som inkluderat i boxen)
Postad 05 January 2009 - 23:09
mole
-
mole
-
Användare
-
-
138 inlägg
Går det inte att starta Eee Boxen med tangentbord eller mus? Känns som ett designfel när det följer med platta för montering bak på en skärm.
det får man ju hoppas att det går. har själv tänkt byta ut min gamle sletna burk mot en EEE Box monterad bak på skärmen. inte fan vill man då in och greja där varje gång man ska sätta på datorn. någon som har en lösning? finns det förresten nåt spikat datum för dom nya versionerna?
Postad 06 January 2009 - 00:21
LordX
-
LordX
-
Forumräv
-
-
767 inlägg
Vad får ni för prestanda via USB HD om ni kör Windoows XP istället?
Funderar på att ha en eee box som 24h server med flera USB HD anslutna och sen utdelade på nätverket. Hade nog tänkt köra Windows XP, orkar inte strula med Linux.
Postad 06 January 2009 - 00:43
Squeezemaster
-
Squeezemaster
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
19825 inlägg
Okej, har du kvar XP? Kanske är det någon inställning i Ubuntu, får leta vidare i någon Ubuntu tråd.
Xp kör jag, men inte orginalinstallationen. Det första jag alltid gör när jag får en ny dator är att blåsa rent den och få bort återställningspartioner och massa skit som är förinstallerat. XP Pro kör på den nu. Vad får ni för prestanda via USB HD om ni kör Windoows XP istället?
Funderar på att ha en eee box som 24h server med flera USB HD anslutna och sen utdelade på nätverket. Hade nog tänkt köra Windows XP, orkar inte strula med Linux.
Får 20 MB/S ungefär  Kör min som server 24/7.
Postad 06 January 2009 - 10:00
agb007
-
agb007
-
Användare
-
-
156 inlägg
Jag kör min som server 24/7 och strömmar musik respektive film till 2 Philips burkar samt att den kör utorrent.
Själva styrningen av den gör jag via RealVnc så den har varken skärm, mus elller tangentbord inkopplat.
Är riktigt nöjd med den. + Att waf-faktorn är mycket HÖG.
Postad 06 January 2009 - 11:13
aziraphele
-
aziraphele
-
Användare
-
-
117 inlägg
Skulle Eee boxen orka att köra tex Vista, eller är det bara bortkastat?
När tror ni att den uppgraderade versionen kommer (204/206)
Postad 06 January 2009 - 11:21
allstars
-
allstars
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
det får man ju hoppas att det går. har själv tänkt byta ut min gamle sletna burk mot en EEE Box monterad bak på skärmen. inte fan vill man då in och greja där varje gång man ska sätta på datorn. någon som har en lösning? finns det förresten nåt spikat datum för dom nya versionerna?
Självklart går det att starta upp både med och utan t-bord och mus. Gällande överföringshastigheterna för USB2 så var jag helt off  Att köra vista på skulle jag inte rekommendera. Man vill nog ha lite mer prestanda då. Nästa version är nog bättre lämpad för Vista.
Postad 06 January 2009 - 11:39
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Självklart går det att starta upp både med och utan t-bord och mus.
Oki, hur gör du t ex?
Postad 06 January 2009 - 14:54
svegust
-
svegust
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Oki, hur gör du t ex?
Testa med att stänga av burken. Koppla loss mus+tangentbord och starta upp den igen... Ska inte vara svårare än så! Så har jag gjort med datorer som kör både Windows 2000 och Ubuntu-server utan problem. Att sedan använda t.ex. tightVNC för att via en annan dator i nätverket styra burken är väldigt smidigt!
Postad 06 January 2009 - 15:09
pdais97
-
pdais97
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Skulle Eee boxen orka att köra tex Vista, eller är det bara bortkastat? När tror ni att den uppgraderade versionen kommer (204/206)
Har man bara slängt lite mer minne så funkar Vista utmärkt... Kör Vista på min även om jag har gjort lite tweakningar för att ta bort sådant som stör. Men det gör man ju iofs på alla os
Postad 06 January 2009 - 16:18
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Okej, nästa fråga: Ljudkortet som är installerat i Eee:n, det verkar inte kunna hantera annat än 2-kanalsstereo - eller har ni upptäckt något annat? Gränssnittet visar iofs att man ska kunna köra 4-kanal, men det är ju en annan sak.
Jag funderar över om jag måste köpa ett USB-anslutet ljudkort för att få 5.1 -ljud ur burken. Har ni testat på något sätt?
(Har kopplat via optisk kabel till min Surroundanläggning.)
Postad 06 January 2009 - 18:17
tyve
-
tyve
-
Veteran
-
-
1618 inlägg
Testa med att stänga av burken. Koppla loss mus+tangentbord och starta upp den igen... Ska inte vara svårare än så!
Så har jag gjort med datorer som kör både Windows 2000 och Ubuntu-server utan problem. Att sedan använda t.ex. tightVNC för att via en annan dator i nätverket styra burken är väldigt smidigt!
Haha, snacka om missuppfattning. Det jag menade var att starta burken genom att trycka på någon tangent eller klicka med musen. Alltså inte starta med power knappen. Att fråga om den går att starta med tangentbord och mus inkopplat vore en ganska konstig fråga...
Postad 06 January 2009 - 18:31
tyve
-
tyve
-
Veteran
-
-
1618 inlägg
Okej, nästa fråga: Ljudkortet som är installerat i Eee:n, det verkar inte kunna hantera annat än 2-kanalsstereo - eller har ni upptäckt något annat? Gränssnittet visar iofs att man ska kunna köra 4-kanal, men det är ju en annan sak.
Jag funderar över om jag måste köpa ett USB-anslutet ljudkort för att få 5.1 -ljud ur burken. Har ni testat på något sätt?
(Har kopplat via optisk kabel till min Surroundanläggning.)
Gissar att min guide kan vara till hjälp: http://tyve.se/blog/...t-surroundljud/
Postad 07 January 2009 - 09:53
Rogntudjuu
-
Rogntudjuu
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Vad får ni för prestanda via USB HD om ni kör Windoows XP istället?
Du kan prova Windows Home Server också, beställ en gratis trial här: http://www.microsoft...erver/eval.mspxKlicka på international orders och fyll i beställningen, så kommer det skivor hemskickade. Har man ingen extern USB så måste man väl dunka in det på en USB-sticka. Man kan gå med i projektet WHS också, och dra ner en evaluation där. http://connect.micro...ndowsHomeServerVarning bara, man måste installera om hela OS:et när testperioden är slut. USB-diskar formatteras och raderas när man lägger dem i diskpoolen, men det går att koppla in dem på en vanlig PC sen och hämta filerna ur sharedfoldrarna, men backuperna vet jag inte om man kommer åt. Det går inte heller att flytta en USB-disk till en annan installation av WHS med mindre än att disken måste formatteras. Bökigt, men... Men som server är det klockrent.
Postad 07 January 2009 - 10:32
tyve
-
tyve
-
Veteran
-
-
1618 inlägg
Jag har en likadan och det går naturligtvis utmärkt att spela/streama musik från WD till Eee, men all form av video hackar rejält. Går det öht att streama film över ett hemnätverk med 100mbits hastighet?
Det går utmärkt att streama över 100mbit. Tycker det verkar konstigt att allt hackar för dig. Det funkar för mig med Xvid, DVD och 720p .mkv. Kör jag CoreAVC med deblocking avslaget går det nästan med 1080p och allt hämtas från en filserver på nätverket.
Postad 07 January 2009 - 10:40
allstars
-
allstars
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Haha, snacka om missuppfattning. Det jag menade var att starta burken genom att trycka på någon tangent eller klicka med musen. Alltså inte starta med power knappen. Att fråga om den går att starta med tangentbord och mus inkopplat vore en ganska konstig fråga...
Kolla runt i BIOS om det finns en WAKE ON KEYPRESS eller liknande. Det har flera BIOS stöd för idag.
Postad 07 January 2009 - 12:14
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Det går utmärkt att streama över 100mbit. Tycker det verkar konstigt att allt hackar för dig. Det funkar för mig med Xvid, DVD och 720p .mkv. Kör jag CoreAVC med deblocking avslaget går det nästan med 1080p och allt hämtas från en filserver på nätverket.
Aha, det betyder att jag bör installera det där programmet - CoreAVC - på min Eeebox, eller hur? Tack för alla tips i övrigt. Nu återstår upplösningsproblemet att lösa...
Postad 07 January 2009 - 13:12
tyve
-
tyve
-
Veteran
-
-
1618 inlägg
Aha, det betyder att jag bör installera det där programmet - CoreAVC - på min Eeebox, eller hur?
Tack för alla tips i övrigt.
Nu återstår upplösningsproblemet att lösa...
CoreAVC är en codec för h.264/AVC som normalt används för högupplöst video i .mkv. Det är alltså ingen spelare. Har du t.ex. ffdshow installerat ska du gå in under codec inställningarna och stänga av hanteringen av h.264 för att CoreAVC skall användas istället. Vad använder du för spelare? En viktig sak är även vilken renderare som används. Normalt skall VMR9 fungera bäst i XP.
Postad 07 January 2009 - 14:44
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
CoreAVC är en codec för h.264/AVC som normalt används för högupplöst video i .mkv. Det är alltså ingen spelare.
Har du t.ex. ffdshow installerat ska du gå in under codec inställningarna och stänga av hanteringen av h.264 för att CoreAVC skall användas istället.
Vad använder du för spelare? En viktig sak är även vilken renderare som används. Normalt skall VMR9 fungera bäst i XP.
Jag har ännu inte installerat någon annan spelare än den som följde med i WinXP - förinstallerat i Eeeboxen. På mina andra maskiner gillar jag enkla Classic Mediaplayer. Goom tror jag att jag också har installerad på någon av burkarna. Jag tar gärna emot "heta" tips med en steg-för-steg-guide för vad jag borde göra i nuläget innan jag smittar ned den lilla vackra vita jungfrun E-Asus med diverse onödiga program.
Postad 08 January 2009 - 22:29
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
klipp... Tänk att du köper en 42¨ Plasma då har den troligen 1024*768 som upplösning fast 720p egentligen är 1280*720. Då datorn ska skicka signal till plasman så säger den åt datorn att den har upplösningen 1280*720 för att sen skala om bilden till 1024*768. Om den däremot säger att den har 1024*768 så skickas pixlarna korrekt och varje pixel får sitt korrekta oskalade värde. ....slut klipp
Jag misstänker att det just det här med pixelmappning det handlar om.
Är det något jag kan fixa och trixa med i min Panasonic px700 i?
Hur gör jag i så fall detta?
Pannan får alltså rätt bild egentligen men sen händer något knas som inte borde hända.
HJÄLP!
Postad 09 January 2009 - 19:32
BahaMas
-
BahaMas
-
Rookie
-
2 inlägg
Är det någon därute som använder sig av Eee Boxen tillsammans med en Dreambox, exempelvis för att spela in program från Dreamboxen på Eee:s hårddisk (eller en till denna kopplad extern hårddisk)? Hur funkar detta, är det värt att satsa på? Hade tänkt använda mig av en Eee Box som musik, surf- och torrentdator kopplad till stärkaren och LCD:n i vardagsrummet, och då hade det ju varit jävligt smut om man även kunde spela in program från sin Dreambox på Eee Boxen.
Kommentarer, idiotförklaringar och hjälpsamma tips mottages.
Någon som hört något när den nya versionen av Eee Box ska släppas?
Redigerat av BahaMas, 09 January 2009 - 19:32.
Postad 09 January 2009 - 19:48
matte2k
-
matte2k
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Oxå sugen på info.
Postad 09 January 2009 - 20:31
mole
-
mole
-
Användare
-
-
138 inlägg
Är det någon därute som använder sig av Eee Boxen tillsammans med en Dreambox, exempelvis för att spela in program från Dreamboxen på Eee:s hårddisk (eller en till denna kopplad extern hårddisk)? Hur funkar detta, är det värt att satsa på? Hade tänkt använda mig av en Eee Box som musik, surf- och torrentdator kopplad till stärkaren och LCD:n i vardagsrummet, och då hade det ju varit jävligt smut om man även kunde spela in program från sin Dreambox på Eee Boxen.
nu har jag varken en dreambox eller en eee box men kan man inte sätta upp en nfs-server bara på sin eee box och låta dreamboxen ansluta till den och lagra där? borde fungera?
Postad 10 January 2009 - 10:44
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1992 inlägg
Inga problem att spela in från dreambox till hdd i nätverket.
Postad 10 January 2009 - 11:56
Acomo
-
Acomo
-
Rookie
-
7 inlägg
Kommentarer, idiotförklaringar och hjälpsamma tips mottages.
Funkar perfekt.
Postad 10 January 2009 - 13:00
pezmannen
-
pezmannen
-
Användare
-
-
172 inlägg
Postad 10 January 2009 - 13:29
matte2k
-
matte2k
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Postad 10 January 2009 - 13:35
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1627 inlägg
härligt, hoppas den finns till försäljning här i sverige vecka 5 också.
3700 känns som ett helt ok pris för den.
när tror ni första svenska återförsäljaren lägger upp den här på prisjakt?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Allmänna datorfrågor
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|