Jag köpte en ny C901 för ett par dagar sen och tyckte ljudet var väldigt weard när man spelade musik.
Nån annan som upplevt det?
Nån annan som upplevt det?
Redigerat av Mörqry, 28 July 2010 - 15:45.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
* Officiell tråd - Sony ericsson C901 *
Startad av
Unregistered0354d681
, Jan 21 2009 19:32
200 svar till detta ämne
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |