* Officiell Tråd - LG KM900 Arena *
500 svar till detta ämne
Postad 09 May 2009 - 21:13
Unregisteredb2b25fff
-
Unregisteredb2b25fff
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Sv ordbok är med.Firmwaren heter KM 900 Europe Open så vid en ev. uppdatering så borde svenska fortfarande ingå. Kan tipsa om siten www.mylgarena.com,där kan man få alla möjliga tips om telefonen.
Jag har pratat med LG NOrdic och de sa att telefonen måste fleshas på service (kostar 1000) om det är inte svenska språker fråm början, så det hjälper inte med firmwaren. Konstigt att den svarta har inte svenska men den silver har. Måste kolla med tyskarna igen och nogrant. Thanx
Postad 10 May 2009 - 09:58
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
Ni som anser att telefonen är seg - vilka referenser har ni att jämföra med? Jag själv sitter på en Touch Diamond som verkligen inte är rask, och vid de tillfällen jag lekt med en Arena har det varit stor skillnad mot min telefon, kanske främst då skärmen är mycket, mycket bättre. Anser (i jämförelse med Touch Diamond) att telefonen svarar mycket bra och att applikationerna inte tar längre tid på sig än vad jag är van vid. Snarare tvärtom då skärmen är mycket enklare att jobba med...
Postad 10 May 2009 - 17:50
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
Ni som anser att telefonen är seg - vilka referenser har ni att jämföra med? Jag själv sitter på en Touch Diamond som verkligen inte är rask, och vid de tillfällen jag lekt med en Arena har det varit stor skillnad mot min telefon, kanske främst då skärmen är mycket, mycket bättre. Anser (i jämförelse med Touch Diamond) att telefonen svarar mycket bra och att applikationerna inte tar längre tid på sig än vad jag är van vid. Snarare tvärtom då skärmen är mycket enklare att jobba med...
Jag personligen jämför med symbian telefonerna, alltså Nokias S60. Arena påminner mig lite om Nokia N70 i sin seghet. Men har du haft Windows Mobile så förstår jag att du tycker att den flyter på bra, för Windows Mobile är allting annat än snabbt, i alla fall på de flesta telefonerna. //Mobilproffs - Testingroup.se
Postad 10 May 2009 - 21:55
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
Jag personligen jämför med symbian telefonerna, alltså Nokias S60. Arena påminner mig lite om Nokia N70 i sin seghet. Men har du haft Windows Mobile så förstår jag att du tycker att den flyter på bra, för Windows Mobile är allting annat än snabbt, i alla fall på de flesta telefonerna. //Mobilproffs - Testingroup.se
Jo, men att köpa en mobil är ju i princip alltid en kompromiss, det gäller bara att ta "förlusterna" där de känns minst. - WinMo är segt och bökigt att gräva i
- SE är alltid ett halvår för sena eller så släpper de samma mobil om och om igen
- Nokia har ett ologiskt (enligt mig) och bottenlöst menysystem (gräver du för djupt hittar du aldrig tillbaka...)
- Apple skippar basfunktioner som alla andra telefoner haft i åratal.
Den här telefonen känns ändå som ett stort steg i rätt riktning. Den har en skärm som är lika responsiv som iPhone men är fullmatad med hårdvara och mjukvara från början. Om den tar en eller två sekunder längre på sig att starta musikspelaren t.ex. lägger jag inte så stor vikt vid, så bråttom har jag inte. Det största problemet är väl dock att LG inte är kända för att släppa uppdateringar till mjukvaran och att det inte finns några större mängder program att ladda ner och installera. Ljusglimtarna i just detta mörker är att de kommer släppa en mängd telefoner med detta operativsystem så de bör lägga lite krut på att förfina mjukvaran samt att det viskas om en programbutik längre fram i år. Högst personliga åsikter, men det är ju trots allt utifrån mina preferenser jag måste bedöma telefonen, och jag gillar det jag ser.
Postad 12 May 2009 - 09:54
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Är det någon som fått rätt på Covers till sina album och kan säga hur man gör ? Jag har bara lyckats få in vissa
Postad 12 May 2009 - 21:49
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
Jo, men att köpa en mobil är ju i princip alltid en kompromiss, det gäller bara att ta "förlusterna" där de känns minst.
- WinMo är segt och bökigt att gräva i
- SE är alltid ett halvår för sena eller så släpper de samma mobil om och om igen
- Nokia har ett ologiskt (enligt mig) och bottenlöst menysystem (gräver du för djupt hittar du aldrig tillbaka...)
- Apple skippar basfunktioner som alla andra telefoner haft i åratal.
Den här telefonen känns ändå som ett stort steg i rätt riktning. Den har en skärm som är lika responsiv som iPhone men är fullmatad med hårdvara och mjukvara från början. Om den tar en eller två sekunder längre på sig att starta musikspelaren t.ex. lägger jag inte så stor vikt vid, så bråttom har jag inte. Det största problemet är väl dock att LG inte är kända för att släppa uppdateringar till mjukvaran och att det inte finns några större mängder program att ladda ner och installera. Ljusglimtarna i just detta mörker är att de kommer släppa en mängd telefoner med detta operativsystem så de bör lägga lite krut på att förfina mjukvaran samt att det viskas om en programbutik längre fram i år.
Högst personliga åsikter, men det är ju trots allt utifrån mina preferenser jag måste bedöma telefonen, och jag gillar det jag ser.
Jag håller inte med om mycket där, men eftersom det är personliga åsikter så är det helt okej, så länge du är nöjd med den LG Arena så ska du inte bryr dig om vad andra tycker om den. Jag personligen ser den som seg, men förstår också ditt resonemang eftersom du använt Windows Mobile innan. //Mobilproffs - Testingroup.se
Postad 13 May 2009 - 12:17
ronkan
-
ronkan
-
Användare
-
-
203 inlägg
har hört att inom några veckor ska det komma en ny firmware som ska fixa streaming av video genom wlan och en massa andra trevliga saker tydligen....
bara att vänta å se...
men tar väl längre tid för TRE säkert då dom ska gå igenom och godkänna osv...
men man kanske kan ta en open firmware eller skiter det sej då?
Postad 13 May 2009 - 13:53
Unregistered856d2077
-
Unregistered856d2077
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
På vilken sida har du läst detta ?
Postad 13 May 2009 - 14:12
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Jag har haft telefonen ett par dagar och känner mig nöjd med den än så länge, däremot så lyckas jag inte få Wifi att fungera.
Mitt WLAN är WPA2 skyddat, men telefonen har inga problem att ansluta till själva WLAN:et, däremot verkar den ha problem att använda sig utav det, då det inte går att surfa eller göra något över Wifi. Jag har lyckats ett par gånger öppna någon enstaka sida, men i övrigt så verkar den ha problem med DNS-uppslagningen då den påstår att den inte kan hitta adressen.
Jag har provat att byta till enkel WPA och även byta mellan ciphers TKIP/AES utan någon skillnad i resultat. Jag har även bytat från DHCP till statisk address med korrekta fungerande inställningar utan lycka.
Postad 13 May 2009 - 23:48
klister
-
klister
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Idag fick jag min nya Arena. Den första hängde sig första dagen så att jag fick skicka tillbaka den.
Finns det någon flashplayer till Arenan?
Kan man spela webradio?
Postad 13 May 2009 - 23:58
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
På vilken sida har du läst detta ?  http://www.mylgarena...php?topic=505.0Ska bli intressant att se om det stämmer och om det gör det, vad kommer FW att göra.
Postad 14 May 2009 - 14:00
Unregistered856d2077
-
Unregistered856d2077
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Är själv medlem i Mylgarena men hade inte hittat något om någon uppdatering, tills nu då jag satte mig ner för att leta lite, visade sig att det har kommit ut uppdateringar. Tyvärr så vet jag inte om det är dem nyaste men ni kan juh kolla http://www.mylgarena...php?topic=335.0
Postad 15 May 2009 - 08:41
Ar_ena
-
Ar_ena
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
http://www.mylgarena...php?topic=505.0
Ska bli intressant att se om det stämmer och om det gör det, vad kommer FW att göra.
Jag uppdaterade min telefon igår till V10 m ,den var på 212Mb.Telefonen känns snabbare och stabilare+att det verkar som battertiden förbättras liksom kamerabilder tagna inomhus.Återkommer efter mer användning.
Postad 15 May 2009 - 09:02
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Finns där några release notes ?
Postad 15 May 2009 - 09:09
Unregistered856d2077
-
Unregistered856d2077
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag uppdaterade min telefon igår till V10 m ,den var på 212Mb.Telefonen känns snabbare och stabilare+att det verkar som battertiden förbättras liksom kamerabilder tagna inomhus.Återkommer efter mer användning.
Hur gjorde du för att uppdatera telefonen ? har nämligen lite problem med det
Postad 15 May 2009 - 09:26
Ar_ena
-
Ar_ena
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hur gjorde du för att uppdatera telefonen ? har nämligen lite problem med det 
Gå till http://uk.lgmobile.c...lSoftwareRF.lafDär finns allt du behöver för att uppdatera telefonen,inkl. manualer.Det viktiga är att installera USB-modem och Usb flashen först
Postad 15 May 2009 - 10:18
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
Gå till http://uk.lgmobile.c...lSoftwareRF.laf Där finns allt du behöver för att uppdatera telefonen,inkl. manualer.Det viktiga är att installera USB-modem och Usb flashen först
Antar att du sitter med en olåst telefon och att detta inte kommer funka för de som köpt via Tre...?  :edit: Efter att ha läst dina tidigare inlägg ser jag att den är köpt via Tyskland. Tre-kunder får väl gott vänta som vanligt, kan man anta...
Redigerat av grandstoff, 15 May 2009 - 10:20.
Postad 15 May 2009 - 10:39
Ar_ena
-
Ar_ena
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Antar att du sitter med en olåst telefon och att detta inte kommer funka för de som köpt via Tre...? 
:edit: Efter att ha läst dina tidigare inlägg ser jag att den är köpt via Tyskland. Tre-kunder får väl gott vänta som vanligt, kan man anta...
Det stämmer!
Postad 15 May 2009 - 12:10
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
jag har pratat med Tre. Det är inte dom som skickar ut uppdateringar utan det får man göra själv via LG`s program
Postad 16 May 2009 - 10:04
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
jag har pratat med Tre. Det är inte dom som skickar ut uppdateringar utan det får man göra själv via LG`s program
Det borde alltså innebära att även de med Tre-lurar borde kunna uppdatera, right?
Redigerat av grandstoff, 16 May 2009 - 10:38.
Postad 16 May 2009 - 11:17
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Jag har läst lite om mylgarena.com om just versionsnumren, och jag tycker LG har lite förvirring där. Visst operatörer har V10o, vissa V10i, medans min egen 3 verkar ha V10b. Så endra har 3 jäkligt gammal från början, eller också är det som vissa tror att sista bokstaven kan bero på operatör.
KM900AT_v10b_ENG heter min.
Postad 16 May 2009 - 16:06
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Samma som jag då. Vet dock inte vilken firmware man ska ta, det kunde inte tre svara på, men det är inte dom som skickar ut uppdateringarna iaf
Postad 16 May 2009 - 16:10
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Samma som jag då. Vet dock inte vilken firmware man ska ta, det kunde inte tre svara på, men det är inte dom som skickar ut uppdateringarna iaf
Hur funkar uppdateringsprogrammet då, finns det flera olika som programmet tycker att man kan köra in? Jag kör Mac, så jag har inte hunnit få tag på en Windows-maskin att prova det på.
Postad 17 May 2009 - 21:16
Unregistered856d2077
-
Unregistered856d2077
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Hur funkar telefonen nu då? är den något bättre ? är riktigt spänd på resultatet !
Postad 18 May 2009 - 09:18
Ar_ena
-
Ar_ena
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hur funkar telefonen nu då? är den något bättre ? är riktigt spänd på resultatet ! 
Funkar bra, inte helt säker på nån egentlig förbättring i kameran men def. stabilare och snabbare.Rykten finns om en stor uppdatering som ska komma den närmsta tiden.
Postad 18 May 2009 - 09:21
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Vad jag läst om den FW som släppts så gör den mobilen snabbare men tar inte bort några buggar.
EDIT
Pratas om att senaste FW är tillbakadragen pga installationsproblem. Vet inte om det stämmer.
Redigerat av Outrage, 18 May 2009 - 09:24.
Postad 18 May 2009 - 12:35
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
men någon som har tre som installerat den nya än ?
Postad 20 May 2009 - 15:14
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hej alla, har haft min mobil i några dagar nu och bara älskar den. Men jag har stött på ett problem! Den vägrar surfa på mitt trådlösa nätverk! Jag kan logga in på nätverket och den syns i routern att den är uppkopplad, men surfa går inte! På andra nätverk funkar det klockrent...
Sitter på en dlink 655... Någon mer som har haft samma problem?
Postad 20 May 2009 - 15:33
prijar
-
prijar
-
Användare
-
-
111 inlägg
Hej alla, har haft min mobil i några dagar nu och bara älskar den. Men jag har stött på ett problem! Den vägrar surfa på mitt trådlösa nätverk! Jag kan logga in på nätverket och den syns i routern att den är uppkopplad, men surfa går inte! På andra nätverk funkar det klockrent...
Lite tidigare i tråden så var där en kille som hade liknande problem. Så här srev han: -Lyckades få rätt på det, Var tvungen att lägga till enheten i routern samt Mac-adressenVet inte om det kanske kan hjälpa även om man kör med PC. Mvh/ Ola
Postad 20 May 2009 - 16:14
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Glömde nämna det att jag läste det också... Det jag däremot inte förstått mig på är hur jag lägger till enheten i routern. Har försökt med vet inte om jag gjorde rätt, det krävdes pinkod m.m.
Postad 20 May 2009 - 19:41
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Japps, jag har samma problem fast en dlink 855. Personligen tror jag mer att det är problem med telefonen än med routern, såvida inte dlink "fuskat" på något sätt som telefonen inte tycker om. Jag har också provat ett par öppna nät (ingen aning om utrustning), med varierad framgång.
Postad 20 May 2009 - 21:51
Unregisteredb2b25fff
-
Unregisteredb2b25fff
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
hur, var och till vilket pris kan man låsa upp telefon tex från 3? tack
har ingeting mot abonemang hos 3 men vill använda kanske annat kort utomlands....
en grej fattar jag inte.... om du är redan bunden och måste betala abonemang oavsätt om du ringer med de eller ej, varför är telefon låst då??????????? de får ändö sina pengar för abonemangstid
Redigerat av Unregisteredb2b25fff, 20 May 2009 - 21:51.
Postad 21 May 2009 - 00:45
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Japps, jag har samma problem fast en dlink 855. Personligen tror jag mer att det är problem med telefonen än med routern, såvida inte dlink "fuskat" på något sätt som telefonen inte tycker om.
Jag har också provat ett par öppna nät (ingen aning om utrustning), med varierad framgång.
Undrar om det kan vara dlinks router som det är knas med? Ingen annan här i forumet som sitter med dlink router? För jag tvivlar på att det är mobilen, jag fick nämligen en ny igår då min förra gick sönder och det är samma problem med den... Och den nya jag fick ska jag byta imorn då glaset har nästan lossnat på ena sidan... börjar bli en ond cirkel.. Tacksam för förslag om hur man kan lösa problemet med nätverket!
Postad 21 May 2009 - 08:12
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Undrar om det kan vara dlinks router som det är knas med? Ingen annan här i forumet som sitter med dlink router? För jag tvivlar på att det är mobilen, jag fick nämligen en ny igår då min förra gick sönder och det är samma problem med den... Och den nya jag fick ska jag byta imorn då glaset har nästan lossnat på ena sidan... börjar bli en ond cirkel..
Tacksam för förslag om hur man kan lösa problemet med nätverket!
Personligen tror jag att det är telefonen som har problem med dlinken. Men om det beror på fel i telefonen eller fel i routern är svårt att säga, men dlink funkar med alla andra enheter jag har haft hemma, så det lär ju vara telefonen som får fixa till det. Förhoppningsvis så kommer det en fix i den stora uppdatering som alla säger är på gång.
Postad 21 May 2009 - 08:47
jimmy ax1
-
jimmy ax1
-
Forumräv
-
-
660 inlägg
Japp då har man beställt en LG KM900 ARENA får den i morgon  .
Postad 21 May 2009 - 09:28
niCl@z
-
niCl@z
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Ni som redan lyckats köpa telefonen; vilken färg valde ni, silver/svart? Vilken tror ni står sig bäst mot repor?
Postad 21 May 2009 - 09:37
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Jag köpte silver, dels för att den var snygg, dels då jag tror att repor/skavanker kommer att synas tydligare på en svart
Redigerat av gaffakungen, 21 May 2009 - 09:37.
Postad 21 May 2009 - 10:48
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Personligen tror jag att det är telefonen som har problem med dlinken. Men om det beror på fel i telefonen eller fel i routern är svårt att säga, men dlink funkar med alla andra enheter jag har haft hemma, så det lär ju vara telefonen som får fixa till det. Förhoppningsvis så kommer det en fix i den stora uppdatering som alla säger är på gång.
Jo så kan det nog vara, för min övriga "utrustning" fungerar perfa med dlink. Får hoppas på den stora uppdateringen då... Man kanske borde maila LG o påpeka problemet? =)
Postad 21 May 2009 - 19:18
gaffakungen
-
gaffakungen
-
Lärjunge
-
-
313 inlägg
Jo så kan det nog vara, för min övriga "utrustning" fungerar perfa med dlink. Får hoppas på den stora uppdateringen då... Man kanske borde maila LG o påpeka problemet? =)
Ja, vi kan ju höra av oss båda två. Har dom någon egen direktlinje till sin support?
Postad 21 May 2009 - 22:18
niCl@z
-
niCl@z
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Någon som vet om Mediamark fått in denna telefon, lr e det mitten på juni som gäller för dem med?
Postad 21 May 2009 - 22:43
Unregisteredc9cc389a
-
Unregisteredc9cc389a
-
Amatör
-
-
75 inlägg
haft den i ett par veckor nu och är jätte nöjd  läs min "recension" på prisjakt där har jag skrivit vad ja tycker för som nackdelar
Postad 23 May 2009 - 09:55
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Ja, vi kan ju höra av oss båda två. Har dom någon egen direktlinje till sin support?
Skickade ett mail till dom och fick svar igår! Lyckades försuma mailet på något vänster... typiskt. pillade mobilen med mailinställningar sen så är resten historia. Men det dom skrev var väl i princip att problemet mycket väl kan tänkas att rättas till med hjälp av en mjukvaruppdatering och att det ligger en uppdatering ute på deras webbplats! Det är detta som stör mig mest, jag kommer ju f*n inte ihåg länken! Man fick via support på deras hemsida och registrera sig för att kunna maila dem.. Edit: Hittade sidan! http://sw.lgmobile.c...lSoftwareRF.lafhinner inte kolla mer än så! Skriv gärna om ni gör uppdatering.
Redigerat av LeBalk, 23 May 2009 - 09:59.
Postad 23 May 2009 - 19:24
Unregisteredd517ff93
-
Unregisteredd517ff93
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är intresserad av denna telefon o undrar om någon har testat hur GPS navigationsprogrammet Wisepilot fungerar i denna telefon.
Wisepilot finns i en gratis 5-dagars testversion.
Postad 25 May 2009 - 05:48
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon som har uppdaterat firmwaren än och har tre ?
Postad 25 May 2009 - 11:11
Unregisteredb2b25fff
-
Unregisteredb2b25fff
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Vet någon om man kan man låsa upp den helst i Malmö och vad det kostar?
Postad 25 May 2009 - 13:09
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Vet någon om man kan man låsa upp den helst i Malmö och vad det kostar?
Möllan ? där har dom allt. Give Firmware now!
Postad 25 May 2009 - 23:56
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Nu händer det saker! När jag kopplar ihop telefonen med lg pcsuite så säger den att det finns en uppgradering till min telefon! MEn hur i **** uppgradera man?????? Kommer till att den börjar installera uppdatering. Men sen startar programmet om telefonen och givetvis tappar den kontakt med dator och uppgraderingen avslutas med ett meddelande om att kommunikationen mellan telefon och data slutat fungera??
Någon mer som har sånt problem? Någon som kan guida mig igenom hur man ska göra...
Någon mer som tänkt på att det är fruktansvärt mycket svengellska i LGs program???? Katastrof...
Redigerat av LeBalk, 26 May 2009 - 20:41.
Postad 27 May 2009 - 05:11
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
någon som vet var man kan få tag på en USB sladd som är liknande för ARENAN ? Katten bet isönder min i går så nu kan jag inte slänga över musik/film
Innan detta hände så uppdaterade jag LG Suite och den sa att det fanns en ny uppdatering för min tele. Efter att den har stängt ner programet så kom det upp en lista där man kunde välja vilken tele man vill uppgradera, men Arenan var inte med.
Postad 27 May 2009 - 08:19
grandstoff
-
grandstoff
-
Användare
-
-
113 inlägg
Nu händer det saker! När jag kopplar ihop telefonen med lg pcsuite så säger den att det finns en uppgradering till min telefon! MEn hur i **** uppgradera man?????? Kommer till att den börjar installera uppdatering. Men sen startar programmet om telefonen och givetvis tappar den kontakt med dator och uppgraderingen avslutas med ett meddelande om att kommunikationen mellan telefon och data slutat fungera??
Någon mer som har sånt problem? Någon som kan guida mig igenom hur man ska göra...
Någon mer som tänkt på att det är fruktansvärt mycket svengellska i LGs program???? Katastrof...
Upplever samma problem, men i mitt fall tror jag det beror på att "Flash update utility" (eller nåt liknande) vägrar installeras. Kanske är något liknande för dig? Hur som helst har jag ingen aning om hur jag ska lösa detta. Några förslag? Annars får väl vända mig till LG support...
Postad 27 May 2009 - 11:49
LeBalk
-
LeBalk
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
fick samma problem som dig på min stationära... deras programvara för uppgradering suger riktigt hårt...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|